|
2004 年 2 月 3 日 星期二 【晴】
so 今日係考english listening n ps*
wahaha
我之前試個receiver果陣明明勁清勁好聽
sk wu 仲專登問我收得好唔好
as 我之前上堂成日都勁沙
點知今日exam 個receiver 又發顛啦
勁沙的~~~~~
><"
therefore 我hand up 叫個technician 過黎
佢俾左兩個receiver 我先唔試倒唔沙啦
ohhhhh
明明帶了receiver n 電
都無用過..
>< pooooorrr
anywayz*
考得唔係幾好
misss 左幾個的~
n then 做我最歡喜的ps..
ok laaa~=)
之後又留係學校食lunch
wahahaha*
笑死啦
同zita tobey carmen n ger 咁
zita 帶左手襪的
之後我趁佢放低左手襪果陣
擺左tissue paper 入去
我expect 佢的反應會係
"harrrrrrrrrrrrr 點解會有張野係到架" 咁
點知佢係
"您好無聊呀elfredachow."
shit
點解佢會知係我的
-_________________-||
alwayz like that
then maviz 話我係每個人心仲都係傻n 低能的
aiii*
我估wong hon 唔會覺得我係低能的
哼~~*
then 我同maviz 去左library 溫busi*
ohh so 成功的
hee*=)
though 吹左一陣水..
不過真係溫得幾係快
hahahahaaa
唔記得講左d 咩
笑到maviz 扯哮的
好似係我轉述某人的媽媽向我媽媽說的話...
之後呀媽問我係咪傻的
那一番話..
其實那個不是笑話來的
-_-||||
溫溫下
陳志豪無啦啦係我後面講野
wahhhhhhhhhhhhhhhh*嚇死了....-_-|||||||||
之後佢都黎溫書啦..
差唔多6:00 倒見溫晒就走了.~=)
返到屋企訓左呀哈哈
12:00 幾先起身
繼續溫埋少少就搞掂了
great*=)
加油呀聽日!!
>>February 6, 2004 at 6:44:54 PM GMT+8
2004 年 2 月 2 日 星期一 【晴】
今日考.....中文 d paperzzz
作文作 兩篇 實用 短文
因為唔鍾意作大文
零organization的我~
所以唔揀果d 600字果d..
hatehatehate!!!
n then 我見倒老遠的maviz 訓左呀下做完之後
so as changel*
仲訓到有個印係面到..~
n then 速讀
原來唔係太難的
呀呀呀
考完之後一齊食lunch @ canteen
因為落雨唔想出去
哈哈
好開心的
您竟然係canteen 食飯呀
第一次係您隔離檯就食飯咋
仲要係最後一次
-_-||
悲的~
食完仲有時間
1:30 先考 說話..
therefore
我地係係到玩大富翁囉...
ummmm -_-||
我以前玩li d 好叻仔架
點知同changel cynthia n jerry 同學玩係輸晒
maybe 我俾錢果陣太豪爽啦
哈
又要咩地都買唔倒
shittt -_-||||||||||||||||||||
搞到勁唔想玩
玩玩下院長無啦啦入黎囉..~~~~~~~~~~~~~~~~
hihorr
佢話我地好有興致的
哈哈..~=)
玩左一陣就要上去..~
又係唔係好驚的考完
我的topic 是 "害人之心不可有...防人之心不可無"
whahaa*
勁開心
因為這是我做人的golden rule..
wahaha*=)
佢地係我後面好嘈的
changel 仲無啦啦問我個topic 係乜..
hahaaa
勁是但的
好彩入到去都講得ok*
勁有improvement..
其實係唔會無improvement 的
as 我之前果d 實在係太差
差到令人想像不到
彷彿係好似出去棟篤笑咁-_-|||
所以我都ok 滿意的*=)
之後就返屋企了..~
要溫busi arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~~~
約了maviz 聽日去library 溫書的*=)
大名: eLf
電郵: [email protected]
說: changel*
okok*
您又再一次十年先reply我啦horr*
成日我reply完您
我都覺得您係會十年之後先再黎我個diary
之後其實又唔會開我li d 路人留言黎睇我寫乜囉
-_-||
最多都係上上下CL堂
我叫您去您先會黎開..
horr*
okok 今日考oral
完全唔驚的
唔知做乜 ...
我地仲係到無聊地玩大富翁囉
helpppp*
我地考緊試架
哈哈哈*=)
努力呀
唔好睇電視啦..~~~
>>2004年02月03日 15:55:53
大名: yoo*
電郵: [email protected]
說: 矮傑呀
原來d 人係咁叫您的
哈哈
我就唯有隨波逐流一下啦
haha*
我係考緊試呀
但我仍然係到reply您
實在係一個好人
我都話我同您係唔同level架啦.
拿最鄙視d 人係到鄙視我個hp架啦下...
您話估唔倒我有hp 係咩意思先
hp好易整咋嘛huhuu*
係咪您唔識就係到懷疑我唔識呀哈哈
我教您啦..~
我勁俾心機整架..~
您得閒就望多兩眼啦
=)
horhorr*
okok
係時候俾心機溫書先啦..
考完試見..
byez*=)
>>2004年02月03日 15:59:51
大名: 0494@elf周
電郵: [email protected]
說: dull*=)
wahaha*
咁我個日記對您黎講都算係重要gor borrr..*
咁我唔可以荒廢佢啦..
(infact it is bring abandoned*)
hahaa okok*
考完試我會多d update架啦..
=)
haha*
您動議左未呀
睇黎都未架啦..~
好想快d ex完xam呀..*
勁想玩
雖然而家都係係咁玩..
我同changel成日係到稔考完試做乜好..
我地係好well-planned好有target架..yeahh~~
wahaha*
您發現左d 咩呀..~
唔好懶係好神秘咁呀唔該
我仲有好多鮮為人知的秘密架horhorr*=)
okok*
考完試搵您吧..~*=)
see you baby*
>>2004年02月03日 16:06:23
大名: elfredachow
電郵: jo_mat_yiu@bik_yan_type_email.com
說: 毛*
ok*咁我咁叫您啦..唯有
哈哈好勁的~考試期間仍然無聊地上網...考得果科半就當正自己考完試咁...okok-_-||
又要訓下覺啦一陣..horr*
我留左位俾您架啦個hp
等您感動下先..~~~
今日呀鼠又話ex完xam先收啦horhorr*=)
都唔知開唔開心好......
一早整左係唔知做乜的..
(其實未整完的)
ohh*
您就黎考試了
請裝出一個緊張的樣子吧
見您毫不緊張的
快d 做埋d 功課啦..~
快d 溫書啦
我會十萬個支持您的..~*
其實您下個禮拜就開始考的
勁驚.......
之後您又無得返學luu*
勁唔開心的=(
gup唔倒您啦....aiii*
乜我成日都唔搵您geii 咩..
hahaha*
所以我li 排朝朝都叫我呀媽早d叫醒我叫醒您架..~
之後我成日打完俾您之後會覺得自己好威可以叫醒人..=)
hahaahha*
係呀您覺唔覺得您成日講個"的"字呀li 排
哈哈
果陣又話我講個"的"字煩
自己又係到講..
-_____________________-||||
huhhhhhhhhhhhh*
okok*
我是要溫勁多的busi*
seeee u*
horhorr
byez*
>>2004年02月03日 16:20:09
大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: mavis.*
yoooooo我是被迫黎留言的
hahahaaa
唔知有咩好講喎
horhorr*
考緊試喇
唔好咁勤力訓覺睇電視上網except溫書好嗎
hahaaa
雖然我都係咁
yeeeeee好懶呀乞人憎的..
好煩呀你唔好催我leave msg比你啦
我咪打緊lorrr
咁心急做咩啫
我都知你愛我架喇
wahahahaaaa
我都好愛你的*baby~
>3<
(aiyaaaaa死喇毛兄會呷醋的...wakakaaaa~算吧啦你的eLf真係好愛我架~horhorrr)
好喇
睇完呢個msg好去訓覺喇
不過唔好訓到第二朝先起身borr
仲要溫下busi的
goodnite~*
=)
>>2004年02月03日 17:00:57
大名: gel*
電郵: [email protected]
說: 即日來回*
勁呀~~~~ -___-lll
hahaha
冇睇電視la我今日...
不過在online...
仲要係去睇你的bakchi homepage...
haaaa~ oh what a waste of time~~~*
haaaaaaaaa
你成日都唔update你diary的
一係就一update就勁多...
真是的... (想講咩...-_-lll)
>>2004年02月03日 17:13:09
大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: meee again*
辛苦的.*
><
你話我點讀倒書呢...
aiii
>>2004年02月03日 22:45:46
>>February 7, 2004 at 7:59:52 AM GMT+8
2004 年 2 月 1 日 星期日 【晴】
ok*
so examz start today
心情不是太緊張的..~
>>* 心情仍然很爛
但仍覺燦爛 *<<
yes*
veli 燦爛=)
見倒久別的同學們...n 毛..(wahahah*..ok la )
哈哈
最後一次見佢地係人日囉..~
wahaha*
missss you 的
今日考econ*
係架車到我係有attempt to 溫econ 的
of coz turn out 係unsuccesssssful 架啦...
ummm...
因為changel 係係到問我econ 的
佢無mid term mc 的ans...
我又無帶個ans 出去...
所以我就用記憶力記返個ans 出黎
ok ..changel 係咪勁amazing 我的記憶力係爆強的..~
horhorr*=)
之後我無溫過書的
一路都覺得考試之前係唔應該溫書的..
okok*
您今日真係著得好ok 的*=)
勁鍾意那件衫..~*
horhorr*
8:15 倒上到hall 出面
8:20 就入去啦..~*
之後家明係到要我地拎個termperature record form 出黎
點知我地班得幾個人有囉
係完全無左件事
whereas 隔離班係個個都有的
好似係得我地班咁樣衰...-_-||
hahaha*
咁我地就排隊探熱啦
之後成校係到等我地li d 咁gei 人
><"
到我探果陣
我係到問zita 我應唔應該對住探熱果個笑
定係應該無表情leii*
係我未有答案的前已經到左我啦...
點知我係超忍唔住笑
係咁笑笑笑
探完之後就走..
唔記得拎返張form..~
之後ck 鼠極大聲咁話..."94"...(因為我94度..所以佢咁叫我)
但係我係到同changel 玩緊無聽倒
n then 佢地超大聲咁話.."94呀..~~~"咁 ...
之後我finallly 醒覺我無拎到..
果陣佢地已經係到勁笑..
之後又嚇死我....佢同我講我94 度囉..~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我係下晒的~~~
原來係華氏..
-_-||
anywayz*
8:40 倒先開始考..~
一路做做做
mc 好似有d 做過咁
long quest 都比我想像中易d..
係*想像*中呀
.....ok*好盡力咁做晒佢
已經get 晒誠意分架喇我覺得自己..~=)
great*
坐左3 hours*
超疲..
未試過考咁耐的試
-_-|||
做完鬆一口氣的=)
fuuu*呼呼呼..~~
heeeee
因為econ 唔衰得...的
n so as account 都唔衰得其實
...
aii*
之後就返屋企食飯
就落去自修室溫書*=)
溫溫下勁眼訓
maviz 的sms 打救左我
之後我地就狂send*
whahahahahaaaaaaaaaaa*
唔係講無聊野架..今次我地
yeaH*
俾人讚我專一呀
=)
yes i was reallllly impresssseedd indeeeeeed*
好了解我的maviz
yeahhhhhhhh*
好少人會話我專一的
連changel 都係覺得我玩玩下的..~ 好明顯佢聽埋晒d rumor 啦..~
不過佢對我是改觀中的..*=)
其實好多人都係咁話我的...-_____________-|||
點解會咁架......................aii
okk*
若要人不知
除非己莫為..
係不適用於此的..*=)
anywayz*
不要理人地點稔吧..
anywayz*
之後夜晚又狂溫busi*
好俾面chee sir 呀我哈哈
>>February 5, 2004 at 3:44:46 PM GMT+8
2004 年 1 月 31 日 星期六 【晴】
ok*
今朝一大早起左身同呀媽去左海皇食breakfast
wahahA*
十年無同過呀媽食早餐了..~*=)
hee
同佢勁講野
講到佢煩...once again*
waahaha*
食完就落左去溫書
狂
溫
呀..~*=)
聽日考試啦...~~~~~~
唔寫了..~
好無聊的diary*
-_-||
大名: dull~
電郵: [email protected]
說: 睇你diary係我上網不能缺少ge行為....
係咪感動流涕le???? yeahyeah~
咁我就同tal 佢地動議下larrr
hahaaaaaaa~
實會個個都和議geeeee
係ar
我睇tal ge diary..
發現o左d關於你ge野worrr
下次見到你ge時候...
是時候嚴刑迫供larrrrr~
heeeeeeee
考試加油again~
yeahyeah
>>2004年02月01日 00:22:22
大名: hoooooooo~
電郵: [email protected]
說: 我係好人~
當然會reply您啦..~
傻仔又會係切合我的形像lor~
您咁樣咪等於欺騙您的讀者~
aii....不過您鐘意就隨您la~
hahaaa....
您個hp都ok好啦~
唔錯啦...不過您講d野又真係無聊左d gei~...
hahaa...記住我要個介紹位ga~
考完實狂玩ga la~
不過唔好唔記得我呀~
我日日都坐係度對住您溫書架~~
咁先有動力ma~~hahaaaa
我會超努力超俾心機ga la~
期待您必殺技我la
不過到時會唔會又係要我朝朝七友您呢~??
haha...我係您個鬧鐘黎ga ma~``
您而家係咪溫緊書呢??
一話係玩緊個hp呢??...haha
其實..當您好得閒or悶
or無聊gei時候
您都可以搵我ga~
我唔會溫書唔理您ga bor~
您有乜happy or unhappy野話我知ma..我是您的xxx來的ma~~
heheee...不過一路以來都好似是我找您先的....
umum...就係咁先啦~
都很長的..您要rereply我ga
很掛住您的~baby~~*
>>2004年02月01日 01:24:14
>>February 7, 2004 at 7:57:53 AM GMT+8
2004 年 1 月 30 日 星期五 【晴】
ok*
今朝練琴的
之後學琴的
之後去左自修室溫書的
之後俾呀媽呀爸叫左去食飯
好煩呀下..
-_________________-|||
夜晚返屋企溫書
又不斷係到同maviz sms 呀
唔記得左講咩啦
大慨佢都係讚下我個hp 無聊n 搞笑啦..
hahaaa
佢話要努力讀書呀下..~*
快d 考頭廿名呀maviz funggggg*=)
如果唔係等照肺啦您..~~~~
horhorr*=)
add oil together*
大名: horr*=)
電郵: [email protected]
說: 傻仔..~
唔得呀
li 個名實在太切合您的形像啦..~
=)
horhorr*
wahaha*
勁開心的
竟然又留言啦您..
yeah* 我係會repllly 架其實
只係慢少少姐..~
huhuhn
我都無成日掛住玩..~
係成日掛住整個無聊homepage
n 成日掛住您姐..
wahahaha*
okk* thatz too 骨痺...
不過我真係覺得我個homepage 好無聊勁simple..but我係用左勁多時間做的..though 無乜心機.
horhorr*=)
ha*
到我考完狂玩果陣
我一定唔會搵您架...~
您要超努力溫書
他朝一定會係我打黎必殺技您架...
hahaaaaa
俾心機俾心機..~
夠啦
頭先我睇sms 話點就點
又見倒那個周國賢啦..
實在係勁煩的..
-______________-|||
好明顯
您而家係補緊習架..~
好
就此話別..*=)
係好人的就 reply 我啦..~
.....horr*=)
>>2004年01月31日 17:14:39
大名: elfredachowisthebest
電郵: [email protected]
說: dullll..*
wahahah*
您竟然仲有黎我的diary*
感動的..!!=)
您係咪已經當左係本小說咁睇我個diary 啦哈哈..*
我的diary~
實在係曲折n懸疑n生動n搞笑
okk*夠啦..
aiyaaaaaaaaaaaaaa><
勁唔慣我考試您地唔駛囉
搞到無人成日提住我要考試
之後又無人陪我溫書..
aiii...pooooor~
考完試去ocean park arr
好呀好呀
不過我得閒的
您地都唔得閒啦
好似好多tests 咁
好難約得齊人啦..~
不過我勁想去的的的..~
wahhh*
我二月13th 14th 15th 都放假呀
搵日gather together 啦..*=)
hrhororor*
misss u dull*
(heyy 快d 去我個homepage 啦..
www.hssc.edu.hk/~f03372..不過成日咩都show 唔倒架..)
去gup 下啦..)
仲有呀
您又話轉黎orange geii*
講野呀?!!
>>2004年01月31日 17:20:04
大名: changel~*
電郵: [email protected]
說: haaa~
我有keep住看你的diary的呀~
好掛住你呀放jor咁耐假haha...
*卑賤的吞拿魚包-___-lll
笑死我lar...
傻仔~~~
>>2004年01月31日 19:00:12
大名: 傑傑仔大少
電郵: [email protected]
說: 哎呀呀~!!!
好耐無留言~~~
又唔reply我.......勁無我心!!!唉唉唉~~~
估唔到您都有homepage呀........勁估唔到!!!
您要俾d心機stuay,update diary........etc啦~~~
加油加油!!!
>>2004年01月31日 23:48:19
>>February 7, 2004 at 7:56:45 AM GMT+8
2004 年 1 月 29 日 星期四 【晴】
ok*
今日係無乜特別的..~*
umm*
係今日afternooon 起身見倒bern online
then she asked me whether i've got a web cam or not*
之後原來佢有呀
咁我就同佢玩啦..
wahaha*
睇住佢係個mon 到郁下郁下又係到勁低能的樣子覺得好搞笑
仲睇倒佢用我俾佢的key chain 呀
wahah*=)
happpppyyy
之後我就decided to get one after exam啦
great*=)
大名: dull~
電郵: [email protected]
說:
我係你"千千萬萬的讀者"其中一個------dull ah ~
就黎考試啦你...
努力!!!!!!!!!!
不如你考完之後...
0494一齊去ocean parkkkkkkkkkkkk ahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
我好想去arrrrrrrrrrrrrrrr
>>2004年01月30日 17:59:08
>>February 7, 2004 at 7:55:02 AM GMT+8
2004 年 1 月 28 日 星期三 【晴】
okk*
so今日又係一個禮拜一次的..紀念日
...-_-||
相遇17個禮拜紀念日啦changel*
hahaha*
時間過得很係快的..
horrr*
但今日過得好無聊
成日係屋企溫econ 超無心機的溫
超無聊囉...
我次次考試時的desk都會係esp. tidy的
之後會decorate 得靚左架囉..
因為溫書果陣係會係咁不斷搞d 野.......-_-|||
之後落左去樓下自修室溫書
係勁有心機的..*=)
horhorr
因為根本無野俾我搞的...
hhahaaaa
happpie*
返到屋企online 左一陣
zita 同學話佢整緊homepage 呀
搞到我又勁想整囉哈哈
所以我又整埋一份-_-||
hahaha*
整左少少已經用左我勁多時間..~
超無聊
不斷地唔識整又唔知點upload..
成日都show 唔倒d image 出黎的
搞到我勁玟的..~~~
hahaa
最後我決定唔upload 咁多images
所以狂係到寫我的profile*
寫完之後覺得自己勁有天份in writing profile*
hahhaa
寫得好好的...
我一路寫一路勁爆笑囉係到
係笑死
..hahahaaa non stop 的.laugh*.~~~
之後個cover page 又ok 靚wor(in my opinion)
ok..
i m going to advertise 佢once again*
www.hssc.edu.hk/~f03372 我的homepage
...great*
快d 去啦...
不過都係唔好太高expectation*
除左bread 有sincerely 咁 praise me 之外
好似都無乜人sincerely 咁praise 過我..
aii*><"
okk*
做做下
望下個鐘
helllllllllllllllll*
完全係5:00 am 囉
即刻去訓
勁投入囉我整到...~
hahaha
大名: Ho~
電郵: [email protected]
說: yeah~見您打個diary打得咁落力~
留返個言先~~
就考試啦~比心機溫書呀
唔好成日玩呀€€
不過您係勁人黎...實掂la!!
您考完就到我考啦~
到時就無咁多時間陪您啦~
又冇得返學~冇得日日見la~
您要掛住我ga~*
haha...快d考完就好la~
仲有呀~我唔要o個個名呀~
>>2004年01月29日 18:29:39
>>February 7, 2004 at 7:54:17 AM GMT+8
2004 年 1 月 27 日 星期二 【晴】
今日係初七
>>人日<< 生日快樂everyoneee~*=)
ok*
有愛心的elfredachow今天勁早起身去沙田做service*
咁arm傻仔又要返學補課呀哈哈
仲要補成日
所以我地一齊搭車去學校..~*
約左 reallly淫 9:00 係學校個bus stop 等...(其實點解我會約左佢的-_-|||)
又約左changel 搭9:00 經過學校果班車之後我地就上果架車匯合changel*
我想得勁perfect的..*=)
誰知changel 架車的driver 不知食了甚麼藥
架車開得勁快呀
竟然快我的85c 一步....~~~~><
therefore 我為免自己一個人搭
就叫reallly 淫等埋我搭下一班
horhorr*
之後changel 睇住reallly淫個傻仔係到等唔上車
佢仲send 左個sms 俾我係到笑佢..
hahahaa pooooor =) horhorr*
hahhaaaa*
最後我同reallly淫去左果到搵埋changel
三條友其實約埋一齊都係唔識去的
最後好彩有ask k 同學..
-___________-||
umm 去到咩博康村就見倒阿清同埋十年無見過的同學們
waahaha*
噓寒問暖一番
搞左好耐成9:45先入去..~
hahaha*好開心呀成班勁熱鬧的..~
勁傾計...又不斷影相..
heeeeeeee~
我地其實都有少少準備阿清叫我地prepare的 gamez*
不至於呆左係到..~
首先有really淫n candy 做emcee
超勁囉淫...真係realllly好勁..~
勁識搞氣氛勁識講野
另眼相看的
不過其實佢係演辯學會的chair lorrr..~*
勁~
一開始就係changel n rachel 帶領的 "用身體做出揮春字句"的熱身運動..
okkk...龍馬精神咁..係到做到唔知似乜..
好似**狗貓精神**咁.....
難得那些公公婆婆又要跟住我地做 ...hahahaa
睇見佢地勁得意
勁似細路仔哈哈..
仲有學業進步....errr...唔知進步同跑步有乜關係的
哈哈哈..~
勁多冷位.....hahahaa..不過都幾好玩
之後就到小妖同學in charge 的問答有獎遊戲比賽
ok laaa
明明以為係會問下今年咩年 ..果d 無聊問題啦
點知佢d question 極難
連我聽倒d questionz 都呆左囉
therefore 我覺得一個正常的人係唔會識的..
-_-||
仲要d prize 其實係一條無聊的毛巾
....係無聊的毛巾!!
不是無印的毛巾..
十蚊廿條果d..
勁cheap..
hahaaaa
之後就係到..
用d 紅紙幫公公婆婆寫願望果d 娘野..
okk 我d 字勁wud dud 搞到唔想寫
係咁易寫左兩三張就係到寫揮春俾changel n 阿清
hahha*
搞左好耐
係到dump波鐘的..~
greatt*
之後就係到唱歌環節
okk*
d 呀婆呀公係係到呆晒咁
不過都ok geiii..
之後同d 呀婆傾下計咁
wahahaa*
勁勁呀
那個九十多歲的呀婆看起來比我的婆婆更青年呀..~~
勁
講野又勁清楚勁好笑
勁鍾意佢的*=)
horrrrrrrrrrrrrrrrrr
之後 我地 就派d 預先order 左的壽包俾佢地
wahaha*
feel 倒佢地都ok 開心 =)
12:00 倒就玩完
我啦zita啦changel啦.屎忽啦jerry同學啦
就出返去新城市食野
成班6k都係咁行去果度的..
勁似自由行
仲要經過果條超china feel 的橋囉
我仲係上面影左相
睇返以為自己去左china -_-||
稔左好耐都唔知去邊到食
搞到周圍行左一陣街..
changel n zita 仲係到買左個低能的winniethepooh紮辮野
infact 其實睇落係幾靚的 =)
(唯有話靚...)
之後最後我地去左food court食野..
勁好味的*=)
之後仲見倒edwin 呀
個死懶虫係唔知醒無做service............的-___________-|||
之後又周圍heh左一陣街
勁開心的..
=)
seeems like we are not going to have exam ahahaa babY*
返到屋企訓一陣又要溫書啦
加油呀=)
您都要加油的~~~~~~
>>February 5, 2004 at 12:32:39 PM GMT+8
2004 年 1 月 26 日 星期一 【晴】
hee*=)
今日已經係二月五號咁樣-_-||
遲左十世先寫diary*
okkk
今日仍然係放假的~
therefore 無乜野做
去左佢屋企玩咁樣..~*
haha
第一次去您的家..
緊張的
我發現自己做乜都會緊張gor lorrr..
ummm
hahaha*
其實無乜野做的
不過finalllly 整左d wallpaper 入去個電話到啦
勁靚的勁開心..horhorr=)
整左好多張
見倒邊個就用邊張..~
又係度睇左少少爆搞笑的鬼馬狂想曲呀
勁好笑勁低能
wahahahaa*=)
之後就返屋企咁樣啦..~
ok*
what a 簡短的diary*=)
夜晚tal係到同我講呀蘇so囉..~*
hahahaaaa
夠啦我地不斷地講人壞話
但那個人亦不斷話我囉
....aiii*-_-|||
無奈的
成日都俾人咁稔...
佢又唔識我
又要係到話我...
不過我自己其實都唔識佢
但亦常常話佢...
okk*
"Do to others as you would have others do to you"
my golden rule*
hahahaaa
人是矛盾的..~-_-|||
>>February 5, 2004 at 11:28:50 AM GMT+8
2004 年 1 月 25 日 星期日 【晴】
ok*
我猛咁唔打diary*
好打返個先..
哈哈...琴晚專登早d 訓
因為今朝我要6:00 起身去tuen mun arrrrrrrrrrr*....ce talk arr...swa 的~
答應左maviz 唔會遲到的..~
horhorr*
點知我都係遲左起身................
低能...
7:15 要去到sha tin arrrrrrrrrrrrrrr...仲早過返學...
-_-||
極速的我勁披頭散髮的衝到去kcr station
果陣已經7:00 laa ..仲係hung hom...-_-||
我仲去買包.........
是但見倒個有條腸仔的包就買啦
之後上車食..
公然犯法呀哈哈.~*
一咬..
oh shittttttttttttttttttttttttttttttttttttt*
點會咁架
竟然有肉鬆囉~~~
helpppp*
其實d 肉鬆separately咁係勁好味的
但係淋晒咁係個包到...
係勁嘔心.....勁wud duddddddddddddddddddddddd..
helpppppppppppppppppppp-_-|||
勁想dump 左佢囉..
因為佢同卑賤的吞拿魚包係無分別囉..~
一樣咁令人作嘔..
但係我本住農夫耕種好辛苦的良心下...
我係吞左個包架..~
無錯係吞*
how to 吞...?!
yes*
就係先擺包*落口....
然後再擺腸...盡量吃了那些沒有被肉鬆污辱的腸..
留返d 肉鬆係個口到..
this process is quite difficult to someone who do not have a flexible gei tongue*
咁當然仲會有腸係個口到啦....coz d 肉鬆係alwayz stick 住條腸架..
之後再用d lemon tea 吞左那些違留在口裡的卑賤的食物..
that's it*
就係咁狂吞左成條腸nearly*
aii*
好辛苦呀.....
this story tells us we should think n look deeply n clearly before we make any important decisionz
right...loook deeeply ok?!
睇入d...睇下有無肉鬆先好買
yes*
好無聊..
yes i m*
去到shatin...已經7:25..
ok 我係勁精神的..
as i 吞ed 一條腸..
then i told this stupid story to maviz...
maviz 係勁眼訓的樣子
仲被迫要聽我無聊的遭遇
相信大家都覺得maviz 好慘
但係佢又係咁笑到傻worr*
hahahaaa...
因為真係好搞笑的
可能maviz 只係俾下面我笑下的..
-_-||
ummm
anywayz*=)
我地7:40 先上倒bus*
沿途車程極耐囉..低能的..
though我地兩個都係盒埋左眼
但係原來我地兩個都係訓唔著架...
因為我勁精神..as i 吞ed 一條腸.
去到...我地都算係最早果d..
見倒智偉
佢訓左兩個鐘咋低能...
但係都quite 精神的樣子
我同佢就係到鬥無聊
哈哈...
"harr...您問我刷左牙未..?"
hahaa 明明係唔會聽倒佢咁問我的
我係咁無聊地扭曲佢講的野...
之後又不斷係到爆笑
maviz 仲頂我唔順行開左
入到去見倒connie yen ccheuk laren lo 果d 勁多人啦
我又講我的遭遇
無人會同情我的遭遇
哈哈
又係咁講無聊野..
搞到d 人避開我呀....~~hahahaaaaaaaaaaaaaaaa 勁搞笑
都係那條腸累事啦..huhuh*
好彩都有智偉無聊過我
夠啦
我覺得li d 野gei 篇幅太長啦..
anywayz*
我地heh 左一陣就繼續heh 啦
我同maviz 做reception..
其實都無乜野做的..~
影下相咁
到..9:30 先有野做
就係收飛啦..~
係咁講..."兩邊門口都入得gor borrr.."
"同學盡快啦.就.開始啦.."
"同學跑呀同學...就開始啦.."
"同學飛呀同學..開始左啦.."
"同學搭飛機呀....開始左好耐啦.."
hahaha*
好無聊的
玩完之後又入去聽下個無聊talk laaaa
聽左kevin ko 講野呀
勁好笑的
though d 笑話同上年一樣
佢講import n gdp 果陣...
都係話劉德華唔係我屋企人
咁我係咪要同呀爸講計 hk gdp 果陣要減返華仔的gdp 出黎..
hahahaaaaaaaaaaaaaaa
唔知做乜
但係我笑左勁耐呀上年..
-___________________-||
horrr*
之後講完之後我衝左去搵kevin ko 影相呀..
ohhh so talll so 型的..~
之後唔知點樣佢派利是俾我地ahh*
我missss 左呀
好彩之後mc boyz 去問佢get
我又問呀
其實都唔係問佢get
但係我gei intention 係問佢get lorrrrrrrrrr
hahaha*
之後無聊到12:30..倒
就散場
我地就去vip room到食lunch ..
是mc 記的.~*=)
好快食完我同maviz 出左去個stage 到玩
係到扮mc..
ahahaaa 低能到極.~*
之後出去出面玩..~
其實無野玩
lunch 之後就開始勁悶啦個個都
等下一場開始
係理科呀
更加九唔搭八..-_-|||
入去聽又聽唔明......無奈的..~
好彩有arthur kho 講中文
yeahh*
我好鍾意佢呀..~~~~~~~~~~~=)
仲搵左佢影相呀
勁開心的
佢補得好好架其實...~
=)
yesss~
之後由於太悶...
就係咁稔d 野出黎玩
最後唔知玩咩輸左要出去勁大聲的嗌"我係傻仔.."
horhorr*
好無聊好無聊
之後矮kit 唔知係邊到整左個吉返黎..
插左落個intercom 到
之後我稔住扮食係到影相啦
點知佢隊左埋我個口到touch 倒條tongue arrrrrrrrrrrrrrrrr
helppppppppppp好wud dudddddd 呀
個吉跌左落地下的..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
勁衰呀~~~~
無奈..~
之後唔知邊到整個紙箱黎
我又納住係到玩
哈哈
因為實在係太悶啦..
到我差唔多走
bosss 就黎啦...~
又無聊左一陣
影下相
就同maviz n connie 走luu
係架車到maviz訓到隻pig 咁..
-_-||
之後我就去左溫書luu*=)
好疲呀其實今日..~-_________________________________-|||
咁又一日啦...
aii
>>January 30, 2004 at 7:17:51 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|