|
2004 年 5 月 23 日 星期日 【晴】
啦啦啦啦*=)
又是一個mondaY*
他他條條的monday is great*
唔想帶con
therefore 帶左glasses
返到去 姜neighbour 就問我做乜帶眼鏡
好多同學仔都係到問
因為我如無必要我都永世唔會帶眼鏡............的.
...為免俾同學仔話我無聊
我就是但答佢地
"琴晚夜訓呀..."
horhorrrrr
明明就係好早訓
同埋 我平時日日都係夜訓架啦
哈哈
又點會因為d 咁gei reason 而wear glassses leii*
horhorrr
我係因為想帶而帶的
我感覺倒我講完之後佢地會
=o=
therefore 唔講了~*
heeeee*=)
唔會再俾人有機會話我的了
果日zita同學問我
"elf 周 您仲要傻到未地步先可以停.."
hahaahaaaa*
我覺得佢問得勁有深度worr
佢仲要一臉認真咁問我
ummm
我有思考過架zita 同學
不過找不倒答案罷了~*
anywayz*
今日double english 要time compo*
好麻煩呀
next week 又要time listening 了
勁勁勁唔想做
break 落左去食野
無無聊聊
又要趕返上去上busi worr
因為今日院長大人n elisa au 黎睇堂呀~*
ohhhh*
超怪的現像呀下
chee sir 係超正經勁勁勁認真!
完全無晒平日的hehhhhhhhhhhhhhhh*
而我地亦超超超專心
無乜傾計無人訓覺
仲有問必答
勁靜呀哈哈哈
果然好假的老師係會教出一班好假的學生的
哈哈*=)
之後pE堂唔駛再boxing啦
尾二堂pE
做fitness exercise*
都幾好玩架其實
不過我地都係唔多認真的做
做做下仲係到玩數字豆袋
哈哈哈
勁搞笑
到王子拋果陣
佢一 " 3號~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"
之後個豆袋就唔見左..~~~~~~~~~~~~~~~
hahaaa
佢拋左上去上面個上左去的籃球架到囉
笑死我地哈
lunch 呀*
落左canteen 食
得我同carmen wong 分啦
carmen lee 上去做中化呀
其他人食pizzzzzzzzzzza呀
原來佢地break 問左邊個食pizzza
點知我地幾個都唔係到囉
therefore 無分食
好彩zita 同學很kind 地拎左一兩舊仔俾我地
多謝您呀同學...
-_-|||
之後account..
heh的兩堂
仲稔住今日做conso
點知又唔駛
聽日先做
係到同edwin 同neighbour 傾計
哈哈哈
我成為左今日的爛gag 之王呀yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*=)
是燙斗的gag*
話說
我同佢地講
"我琴日著住 li 套衫訓
今朝唔駛稔著咩衫又唔駛換衫勁方便呀.....=)
慳返好多時間"
之後
edwin 問 "下唔會巢geii 咩"
我話..
"唔會架應該....又唔係勁反訓果d...真係巢左咪朝早燙囉.."
edwin 續問.."下咁咪仲晒時間.."
neighbour 說" 係囉..又要除出黎勁麻煩.."
我就話.."唔係......(然後 我舉起手扮燙斗...再在身上的衫上 移動..)...著住件衫黎燙咪得囉"
binnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng*=)
hahahaaa
之後佢地無
= o = 呀哈哈哈
而係...狂爆笑
哈哈哈哈哈哈哈*
勁開心
第一次唔係令人 =o=..
yeahh*=)
勁開心的~
之後今日我就贏左edwin 成為爛gag 之王了~
之後
free lesson 上左最後一堂econ study gp*
都幾好今日
完左betty poon 話請我地落去飲野呀
勁開心心心的~*
食左個ice cream*
又係到吹左陣水~
走果陣又見倒秀麗老師呀哈哈
佢勁急趕
原來要去科大上堂呀
要*衝*啦又
哈哈哈*=)
我就話要返屋企趕做中化
陪佢一齊衝去bus stop*
佢勁多野講勁搞笑
我又係咁講野tum 晒佢開心
去到bus stop.
佢問我大學讀咩科worr
我咪話讀...bba account 掛
唔知呀
佢就話都好geii 咁
但係我就同佢講讀account 係好
但係第日做account 果d 野好鬼死悶的
之後佢就話..."係呀...好悶架...所以我覺得唔係好岩您讀囉..........."
ohhhhhhhhhhhhhhhhhh..
.....連唔係好熟的秀麗都咁講
我都唔知讀咩科好啦
但係我係唔怕悶果d 黎gor borr
就算係屋企成日無野做
我都可以好開心咁架...............*=)
ummm*
算啦
遲d 先稔
返到屋企又訓陣.........
訓到11:00 幾呀
先做中化
做到3:00...
打俾陳志豪啦..~
佢搞到我喊呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><*
衰人呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
佢係到勁嚇我捐血果陣會勁恐佈
又話支針會歪左..
之後成手變晒purple..
成身都purple晒呀
之後 我自己係到繼續幻想
越稔越恐佈
之後我就喊左出黎啦..~~~~~~~~~~~~~~~
aiii*
好wud dudddd呀
搞到成4:00 先訓
shitt*
聽日我點都會捐血架啦~~
>>May 26, 2004 at 8:57:56 AM GMT+8
2004 年 5 月 22 日 星期六 【晴】
好開心的一天
唔駛同ariya 補習呀今日
因為佢要去tvb 錄野呀
好似係跳balllet 呀去
超勁的baby*=)
但係我都唔係訓得好晏
10:00 倒就約左陳志豪落樓下做功課..*=)
勁開心地做完左busi*
係到做埋newscut
仲睇左少少consol*
consol 是難的
不過我覺得做多幾題就會識架啦
唔駛擔心
horhorrr
佢係到睇報紙
像個阿佰
仲係到周圍gup 的細路仔細路女
恐
佈
的
heeee*=)
大約點幾就返屋企放低d 野
稔住2:00 去到tst 俾個dv sin 記呀..
佢今日表演彈琴呀
wowoww*=)
勁的babY*
一放...就放到2:00...
ahahahaaaaaaaaaaa
俾人*累*啦
搞到遲到
好彩sin 記呀媽都等我
不過sin 記就要走先佢要prepare
去到差唔多2:25 倒
落到tst hs bank 就見倒sin 記尊敬的sin媽=)
ohhh*
她是一個台灣人
我要用pth 黎教佢使用部機囉
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
實在係有一定的難度
雖然本人的pth是了得
但是當要我同佢講部機點運作的時候
我實在覺得勁吃力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>________________<*
完全我好似有口難言咁
完全唔知點要講好
....................... 結果我只係用一個完全的廣動話口語再歪少少同佢講野
哈哈哈哈
"轉這個野 .."
"閂了部機"
聽得她一臉無奈
但係我真係唔識講
我再用我有限度的pth黎認真同佢講一次
結果我講講下
"when u want to turn it offf..."
yee?點解講左英文geiii
wahahaaaa
wahahaha*
好無奈
講左差唔多10minz
佢明明地我就走啦
去搵阿媽食個飯的
=)
去左富臨飲茶
勁勁勁正呀
不過食左好少野
所以阿媽就請我食左個haaagen daz 雪糕啦
luv iT*
勁開心
循例都係食左 strawberry cheese cake味*=)
yummmmmy*
我最鍾意的味道
食食下陳倩倩打俾我
佢都係tst*
我地約左derek4:30 補習
我就話食完雪糕打俾佢啦...
食完雪糕之後我都無打俾佢
因為想同阿媽行一陣海港城
行行下
yeeeeeeeee?
做乜前面個人咁熟口熟面
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
嚇親
原來係陳啟鋒呀..!!!!
hahahaaaaa*
佢指住我
我指住佢..
之後我們用手語溝通
唔知點解我知佢問緊我去邊
我就是但指左去左邊
之後我就要同阿媽轉左走了~~~~~~~~~~
hahaa
...........勁無聊
之後原來阿媽發現左
佢仲係到問係邊個黎的
我就答.."同學仔 .."
我阿媽就說.."咁型的同學仔..."
(開心啦您...-_________-||||)
umm*之後我就打俾陳倩倩睇下佢係邊就去city U補習啦哈哈
笑死
見倒兩個著衫一樣的母女
哈哈
我就話係物似主人形啦
他們係大同細的分別囉
笑死我啦
wahaha(=
好wud dudddd 的
之後就補derek 啦
哈哈
勁開心
終於明返d 野了
kekekeeee
derek 勁似一d 卡通人物囉
勁傻仔的
補到6:30 就走了~*
返屋企吃過晚飯的
夜晚heh 下稔住做功課啦
點知朋友仔打您叫我陪佢食飯
咁岩係nearby*
我就好好人地落去heh 下啦
返到黎就唔想溫書了~*
aii
elfredachow*
>>May 26, 2004 at 8:27:13 AM GMT+8
2004 年 5 月 21 日 星期五 【晴】
hahahaaA*
琴日11:00 幾收倒摯友sms*
hahahaaaaaa
恭喜晒呀
--------------*
今朝一大早起身去唯唯屋企補習
好麻煩囉佢..
成日勁懶醒咁
次次問佢有無溫默書
都話有
之後我話開始默書啦
佢又要我俾15minz 佢溫書囉
低能
都係同得佢補果1.5 hours
佢想用 1/6 的時間黎溫默書囉
-___________________-|||||
之後我讀 "Quality.."
佢就話 "easy 啦................"
稔住佢識串啦
點知
又錯
已經默過超過一百次都係唔識背的
-_-||
叫佢做mathz 啦
又係到窒我
"您次次都係到做數學...都無溫過中文..............."
佢竟然公然challenge 我囉..
shit*
明明中文就無野做又無野教
mathz monday test 佢又唔肯做
激死我
我當然唔會就範啦
之後我地就係到僵持左好耐
結果....
我話您識做li 題我就唔駛您做mathz*
之後揀條勁難的俾佢做
佢一望倒就係到話 " easy 啦............."
結果亂咁做仲insist 自己係岩的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
shittttttttttttttttttt*
真係俾佢激死
d 細路真係好麻煩呀下~
上左1.5 hours 就要走啦我
因為要去學琴呀2:00...
學完琴就去左自修室做功課
做左d busi 咁啦................
之後又要去補amanda啦同reallly 淫~
低能
是播返上年li 個時間的video 出黎囉
amanda 係帶住個mask lorrrrrrrrrrr
-______________-||
成份note屎都係咁起勢咁關於sars d 野
感覺上
我好似返左上年sars 的年代
我好似回到過去咁
一落堂
我先感覺倒
ohhh 今年原來係2004年
-_-||
無聊的~*
之後就去搵呀媽食飯了*
再同阿媽行左一陣街
hee*=)
雖然無買野但係都好開心呀
好鍾意同阿媽傾計(有時)
.........講左好多野呀
阿媽又同阿爸嗌左交
為左d 十個無聊的事.......................................-_-||
我聽完之後係
呆掉=o=
完全唔知d 大人想點
一時係到勁恩愛咁
之後又為埋晒d 完全微不足道的事而反晒面咁
-________-|||
aiii*
飄忽~
阿媽仲係咁話阿爸更年期囉
我都覺得岩!
..........
阿爸成日都係到話我果樣果樣
之後自己其實咪同我一樣
成日鬧我講"chi sin" "低能"
之後自己又成日講
自己唔改又要我改
勁不屑
-_____________-||
最最最最最最憎佢就係一日到黑都掛住睇波n 睹波
佢係會記得晒全部果d 不知名的球隊
都唔會記得我係form 幾...囉-_-||||
aiii*
我
真
勁
爆
憎
人
為
左
睇
波
而
完
全
唔
理
別
人
的
感
受
呀
呀
呀
呀下
>>May 24, 2004 at 9:52:08 AM GMT+8
2004 年 5 月 20 日 星期四 【晴】
今日是無聊的一天..
明明是一個happiiie friday
完完全全俾busi 堂拖跨了
勁憎做busi esaaaaaaaaaaaaaaaaaaay arrr*
雖然chee sir 都係為我地好
但係佢係咁起勢咁intensively 俾我做
我係會反感的
我覺得人係唔迫的
我相信物極必反~*
aiii*
總之就是無聊了
慘的
break 上去econ 堂又俾bpoon 計左late
成班一大半俾佢計late
-____________-||*
...............
...
好彩放學去左同陳志豪去左睇史力加2
條氣先順返d...
heee*=)
勁呀babY*
竟然係到留意我地第一次睇戲係坐邊個位呀呀*
原來係L8 L7...
今日睇史力加又係坐果度呀...L8的*=)
heeeee
套戲勁勁勁好笑呀
勁抵死正正正
杜文澤配音十萬個搞野~*
隻貓仔又無敵咁得意呀
勁勁勁搞笑呀
誠意推介
=)
好好睇的cartooonz*
yeah*=)
happpie*
之後因為大家都山窮水盡的關係
所以唔食飯
返屋企先食
係屋企樓下逛左一陣就上去啦............=)
wahhh*
我成日係到稔如果您係住係新界果d 牛地方
咁我地見咪勁麻煩?!
去街又唔可以去到咁夜
如果唔係返到去會勁夜咁..
約出黎又勁麻煩.................
wahhh*
勁好彩的
唔好搬屋啦唔該..~
>>May 24, 2004 at 9:32:54 AM GMT+8
2004 年 5 月 19 日 星期三 【晴】
umm*
今日返到課室
咳咳....
得16個人
我地班有34個人
即係18 個absentees
低能
過半班無返
哈哈*
因為今日係考ce account 的大日子
我們班浮誇的同學仔要起勢咁奪晒人地d A
yeahhhhhhhhhhhhhhh*=)
雖然過半班abs
但係仍然係咁上堂..................-_-||
中文堂秀麗又係一輪返學唔返學的 speech 先開始講書
之後econ 又係咁教教教
-_-||
free lesson 落左去on duty
ohhh
就黎夠14次啦我
之後我一世都唔駛再on dutyyyyyyyyyyyy 了~*
great*=)
今日lunch 約左maviz on duty 呀
勁開心
次次同佢on duty 都笑到死左的
哈哈哈哈哈*=)
luvU baby*
n then compu 堂佢俾我地
玩玩玩呀
所以我就係到同carmen li 打機啦
玩炸彈人
勁搞笑不斷地輸囉我
係到勁自殺囉我
.............><*
n then ck sir 都無我地好氣
佢已經叫左我地唔好打機的了~
但係我仲係到play MJ*
keeeee*=)
之後english 落左laguage lab 睇戲呀
wahaha*
正呀
是全日的高潮吧
我地琴日叫左skwu 俾我地睇video..
as 好多人唔返咁
之後佢拎左個shakespeare in love 俾我地睇呀
一開始都無乜野
之後睇睇下
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
完全是一套三級片啦哈哈
係到勁搞野呀下個男女主角
哈哈哈哈
...仲露晒咁
li d 野當然就係唔岩我睇啦
但係旁邊的同學仔就好興奮啦..
hhahaaa*
esp carmen leeee啦
wahahahaaa*
之後skwu 勁低能咁話要fast forward..
好明顯佢自己都未睇過套野
佢仲bak bak chi chi 咁拎左個video 盒出黎睇係幾多級囉
勁勁勁低能
哈哈
佢話"we need to fast forward "果陣
同學仔就起勢咁話唔好
naughty girlllllllllllllll*
我就當然係贊成fast forward 果個啦
哈哈哈*
我係最憎睇li d 野的
yessss*
睇到12:20 倒
佢就放我地就
carmen lee 唔捨得走啦係到
坐到1225 先走係都話要睇埋佢
aii*
淫賤的baby*
(...又係與事實不乎的....哈哈)
之後落去食個lunch
就去library on duty 啦
去到就見倒maviz n connie
yeahhh*
又係咁起勢咁狂笑啦去到
低能低能
係到狂八野勁搞笑
luvU*
heee
原來佢..同佢
已經..
ummm*
記得著裙呀聽日yeahhh*=)
之後返到課室
好多同學仔都返到黎啦
考完account
佢地有d 係到話難啦
之後就上aaccount
係到做04 alevel 的 conversion
勁易呀真係
好快就做完了
係到幫pauline cheung 搬野
.........之後busi 係到hehhhhhh......
之後去唯唯到補習..
補完又要死去補amanda
carmen leee 同淫係到食完味千呀
正呀yeeeeeeeeeeeeeeeeee><*
羨慕的
係新之城等埋佢地就去補習啦
今堂amanda 無返囉
好似話暈左
-_-||||||
結果係鐘 sir 講書囉
其實都差唔多
鐘sirr 又勁好笑咁
*=)
yeahhh*
之後夜晚都無乜做過野
他條的訓覺..
-_-||
>>May 23, 2004 at 1:19:45 PM GMT+8
2004 年 5 月 18 日 星期二 【晴】
哈哈今日是勁gag 的一天
十萬個gag*
=)
如常地我入到 6k 我都係期待suki 同學返黎啦
but once again..she turned me down *
-__________-||*
anywayzzz*
頭兩堂account 要做partnership 呀
是上年的final
好難呀><*
不過好lucky 地撞彩咁計岩左..*
heeee
不過無做到part B...因為唔記得g and M rule 點答
-__|| 豪俾佢!!!!
之後econ 堂又係唔知點解 "one contract superseds another contract"
勁confuseeeeeeeeeeeeee
anywazzz*
busi 堂得返好少人
changel 淫 neighbour etc etc 果d 人走左
因為聽日要考ce account
佢地返屋企溫書呀
>____________________<*
我同左edwin 坐
要做esaaaaay arr
好麻煩唔知想點
亂作左一pat shit 俾佢
shiity esssaaay*
chee sir 話next week blood donation 果日我地班係會busi 堂搞呀
咁要donate 的同學就去donate
唔駛donate 的同學就要做個test againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn*
aii
早知我去donate blooood 啦
都係d 同學仔啦係咁叫我唔好捐
勁嚇人咁
yee><
我寧願訓低都唔想作文啦
頂!!!!!!!!!!!!!
lunch 落去canteen 同carmen leee 食
得返我地兩個
呀june carmen wong 都走啦
aii*
好差呀同學仔
之後王子都一齊搭薹*=)
heheheee*
之後zita 都黎埋搭訕
佢地兩個係到教我作埋個會議紀錄呀
carmen leee 就上左去作..
哈哈哈哈
笑死我
佢地兩個一人一句咁勁搞笑
個會議變左一個鬧劇
哈哈*
當我向食堂員工要求
"檸檬水走兩粒冰..呀唔該"
他們面黑繼而
"您去死呀咁麻煩"
之後動武
哈哈哈*
由於時間關係
會議突然結束
哈哈哈哈
笑死我啦babbbbbY*
=)
之後果三堂都係無聊的
得返好少人係班房
十幾個only*-_-||
仲稔住.
我們的秀麗老師會大發雷霆係到鬧我地
點知佢一入到黎見倒咁少人
佢竟然仲用緊四萬的口囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wowwowwww*
秀麗老師實在係難以捉摸的!!
greattt*
之後佢仲好把握時間咁即刻教書
勁難得的*=)
之後說話堂
shit的說話堂
i hate 說話
我不要說話
不要不要不要
我的說話像屎一般
我不明白為何我成日都稔唔倒講咩好
我真係唔知講咩好.........................................................-__-|
見倒同學仔講得咁好
我就勁自卑
每一科每一個test我都唔會驚的
因為我知道只要俾心機溫書俾心機做就ok*
但係我知我係搞唔掂說話的
一黎唔敢講
二黎講d 野廢
-___________________-||||*
雖然秀麗無話過我差呀
但係我都自己知自己事吧 ......................................
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeee><*
一個group disscussion 都尚可
我覺得edwin同學雖然平時廢話多的是(..hahahaaaa)
但係佢說話時可是令人刮目相看的
..我要多多向他學習了~*
as 秀麗說
"短講佔的分數係增加緊"
so i m going to 努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anywayz
之後英文堂無咩特別野做
同carmen leee 一齊坐係到hehhhhhhhhhhhhhhh
horhorrr
之後就返屋企訓了
聽日無咩功課交
therefore 我訓左成晚
係無做過anything
goood*
i luv sleeeeping*
成日都勁唔明白點解同學仔好似日日都捱到好夜
好多野做咁
之後lunch time 又要狂做野
經常唔食飯..-_-||
究竟有咩做呀..........
完全係無野做囉...............><*
我已經得閒到係到溫account 啦..
有一晚仲他條到 係到奇蹟地練左一陳琴囉
-_________________-|||
...shittt*
我是他條得很囉..........
究竟有咩野要搞到咁忙呀
-_________________-|||
有咩做呀.................................
-_-||
不如大家訓下覺啦
>>May 22, 2004 at 7:44:13 AM GMT+8
2004 年 5 月 17 日 星期一 【晴】
ummM*琴日咩都無做過
結果今日要狂趕功課啦
有會議紀錄要嘔出黎呀
食屎了~*
本來一返到課室就勁以為suki 同學會返左黎啦...
點知都係未
到打bell 啦都未返
我的期望又落空了
究竟
suki 係幾時先返黎leii*
><<*
無奈*
哈哈double account
同new neighbour *姜* 係到hehhh*
wahahaa 好開心呀
起勢咁俾佢讚呀
佢話 "好耐無試過同一個咁勁的人坐..可以教我account 啦"
而佢的ex neighbour 就正正是 changel 啦哈哈哈哈哈*
pooooooooooooooooooor~*
changel 今次係坐我前面
相信佢都聽倒姜的說話了哈哈哈*=)
...唔駛咁感激我呀neighbour..
您遲下就會發現我係廢架啦
好似我的舊neighbour 咁..~
hahahaaa 佢係俾我激到嘔泡呀經常性地~
...
琴日話帶account野返黎因為要收file
收到conversion..
點知我帶錯左
帶左consolidation..
我仲一路覺得自己係帶左conversion..勁stupiddddd* 的
=)
之後break 落左去hehhhhhh*
就去上oral 啦
到我presentation 啦
完全明明之前我個speech 係岩岩好2minz 勁好的
唔知點解出到去好似講得慢左咁
仲有成十幾句未講囉
好彩我機智地唔講果d 廢話~*
...hahahaaa 佢俾feedback 果真都話我quite goood 呀
點知
佢goood 完我就話我講得太快
叫我open my mouth 講野
umm..下
-_-|||
..我已經講得好慢囉我覺得..
shittt*
佢話我"speak like a train"
ummm..anywayz*~
之後中化堂又俾秀麗串囉
係到對速讀啦..(是easter 的hw)
..
咁例牌d 人就會起勢咁狂問秀麗果個答案得唔得li個得唔得咁
之後edwin 同學係到問左個我覺得無理由唔得的問題
佢問完我就用秀麗的走音tone 講 " 緊係得啦..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*"
點知俾秀麗聽倒
明明我都坐到勁遠
之後佢就串我啦
佢話稔住d 細路仔先會好似我咁
估唔倒我咁大個都仲好似d 細路咁
佢話我係 copy cat 呀!!!!!
仲係到笑笑口咁話佢個女都會好似我咁
n then emphasis 佢個女係得7 歲
-_-||
shitttt*
明明個個都係到扮佢啦
poooor meeee*
-_-|||
勁無奈..~*
俾人暗串智商得 seven*
ummmm
.......
即係really 淫 edwin 同學智商都係seven 啦
horhorr*=)
anywayz*
lunch on duty 呀好似去左
(其實唔係好記得)
之後econ 勁fishhhhh
上econ 之前
betty poon 專登行黎問我做乜琴日唔去econ study gp 呀
口啞啞唔知點答好
-_-||
佢叫我下次記得同佢講
n then 佢係expect 我一定有下次咁囉
shit
因為訓左覺的關係
搞到唔係好明囉
算啦
靠derek 吧-_-|||
bettypoon 一趕書我就會唔明架啦
shit 的..~*
last lesson ..heh 的oral lessson*
之後去左幫唯唯補習...
好無奈
佢係到問我點解個課室係要用 立方米 唔用厘米...
又話點解電視要用 立方厘米..唔用米...
完全是common sense..*
-__-|||
我就好detail 咁解釋左
希望佢真係明啦
-__||
之後夜晚12:00 倒起身做會議紀錄了~*
做到4:00 囉低能的
仲要未做完
>>May 20, 2004 at 4:01:26 PM GMT+8
2004 年 5 月 16 日 星期日 【晴】
*今天是我同neighbour 分開的日子
唔捨得您呀楊碧儀>___<*
無聊的babyyy*
bye byeee~*
今日skwu 又同我地講 suki 會係聽日返黎
ummm-____-|||
都唔知係第幾多次佢話suki 會係第二日返黎了
雖然覺得唔係幾可信
不過我都係信左..
唯有prepare 一個expectation 啦
anywayz*
今日係到做pS 呀double eng*
好慶幸好快就做晒
不過無左個break
之後chee sir 堂
完全係continously 無停過咁上堂...
稔住又要test
-_-||
不過又唔駛=) greattt
因為實在頂唔順啦做咁多野 ................
係到教書great* =)
唔知講咩 service market*
係到話service 係要靠d 外在的野黎reduce uncertainty 俾人印像好d
eg 而家教書要著burberry 先係教得好
(哈哈哈係到暗串緊秀麗老師成日一身的burberrry)
之後佢又話 Lv 的老師又會教得好過burberry 的老師..
hahahaaa 笑死我
好低能
-_-||
之後pE 堂everlasting 無聊
就黎上我人生最後一堂pE了
poooor~*
之後account
shitt
唔記得帶fileee*
無奈..~*
聽日要記得帶了~
....之後無上econ study gp 就返屋企訓覺了
勁眼訓
預左又會俾betty poon 插了-_-||
訓左一陣
接近無訓過就出去了~*
約左偶像食飯..
他是bak chi 的
明明叫左佢係whampoa 車站等啦
佢又勁懶醒係到自己行左去
-_-||
搵左勁耐
低能
之後唔知去邊食好
我就話去仙跡岩了
我最愛的就是仙跡岩了哈哈
成日唔知去邊都會sugggest 去果度*=)
食食下
無啦啦有兩個bak chi 衝入黎
嚇
死
我
之後我係 啞左..
n then 三個爆笑
哈哈是taL n bread*=)
笑死
佢地話好要嚇我跳
真係好成功呀勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後佢地就同lokhonting 坐左係另一邊*
食完飯
稔住話去睇戲
因為無乜野做
又無戲好睇
大家都睇左絕世好賓
唔知去邊好
無啦啦佢見倒mc記就衝左落去
顛的
佢成日係到周圍衝黎衝去唔知想點
完全跟唔倒佢gei步伐
-_-||
落到去唔知佢做乜
無啦啦指住一張poster 係咁起勢咁笑
原來佢話果個女model 好似我..
係佢d 朋友仔話好似我..
but then 係零似的
...
好無聊
之後去左tst hehhh 下
umm*
偶像果然係偶像
勁勇敢咩都敢做 ..
起勢咁惹晒d 途人的注視
勁!
之後佢好似唔係幾高興..
唔知點好~*
10:00 幾就走了~
返屋企等傻仔
hee*=)
今天是我們的五個月了*
對唔住呀...
因為約左...唔想推........所以咁遲先找您...
我唔會再係咁架啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!><*
返到去阿媽阿爸就話要落去散步了
哈哈咁岩
咁我再出去就唔駛等佢地批準啦
決定出左去先再解釋
落到去等左一陣就見倒您飄緊過黎..
horhrr*=)
又係唔知去邊好
就去左杏花樓食一個甜品
heee
剪左頭髮的baby*
已經慣左您幾日換一個髮型了
哈哈*
之後就返屋企
哈哈
好開心呀
收倒一隻beamzboy 的earing*
想買n 耐
但係因為太耐
所以成日都無乜intention 去買
yeahh*
終於都有啦
多謝您呀babbbY
感動的..
=)
wahh*
唔好對我咁好得唔得呀..
會喊的
我好開心呀
您係咪都好開心呀
heee*=)
>>May 20, 2004 at 3:19:21 PM GMT+8
2004 年 5 月 16 日 星期日 【晴】
五個月紀念日
*=)
heheeeee*
勁快
luv U baby
下個月我們就係年年聲啦..
好感動呀...*
完全係驚喜無窮架下同您一齊..........................
=)
多謝您呀babyy*
而我leii?
ummm*
我會改變下架啦..
雖然我係n 耐前已經講過我會改變我d 死人性格
不過我今次係認真dd 的
算啦
我的誠信度係零囉..as U said...
aiiiiiiiiiiiiiiiiii
希望他朝我能合格返
唔會再口輕輕的*
唔會再講完之後無左件事or 扮無左件事
......*=)
我話geiii*
祝
生活愉快with me*=)
>>May 19, 2004 at 10:30:20 AM GMT+8
2004 年 5 月 15 日 星期六 【晴】
happppppppppppppppppiieee dayy*
我發現只要做晒功課同埋有得唱k 我就會好開心的了*
heee*=)
yesss*
今日朝早去左ariya 屋企補習..
好趕急咁好多野講
勁快2 hoursss*
....
之後我就去左香港中央做pS*
wahahhaaaa*
見倒好多會考生溫書呀
乖呀*
搞到勁無位..
後尾唔知點解咁岩有個人走
horohrrr*
如果搵唔倒位我又會去左行街架啦
隔離有個個樣勁低能的男仔係到做account 囉
wahahahaaaa*
勁有親切感
好想叫佢努力d..*
不過果個人d format 做得勁差..
可能佢廢事寫得咁靚
努力呀考account 的朋友仔..*
laura * bb * 勤勤...........changel 姜 tobey paisy 王子 carmen wong 傻june really 淫 janice irene candy 等等...太多啦............-__|||
拿勤勤您deserve我俾您的一千個無聊*
勁deserve*
好呀
您係到 稔 *如果您account A 左您會做d 咩* 的li 個舉動....係完全抵我俾您一千個無聊的
好等我記低..............
您要請我食一餐haagen daz 一餐mc記一餐kfc 一餐marriott buffet dinner 一樣beams boy 野....
=)
所以我係衷心地支持您
雖然我覺得您A的機會比塵還要細
因為您實在係教而不善*
anywayzz*
3:00前就做完pS啦
落左去行街
....
無乜心機行
無乜買野了*
之後就去mk 新之城找小學雞 陳芷茵..梁志文..周紳士~*
hahahaaaa*
約左唱k 呀呀呀*
勁開心
本來話好多人點知搞搞下得返四條
不過無所謂啦
無人爭咪*=)
原來我係第一次去那個叫新之城的地方
wahaha*
完全唔知咩黎的............唔知佢個target market 想點
又有d 後生野又有giordano..又有d 怪野..-_-||
hahahaaa*
anywayzzz*
見倒小學雞勁開心呀哈哈哈
佢地仲係咁起勢咁叫我
周朱紅..
-_-||
what a wud dud 的名
叫左六年
我估佢地一世都會係咁叫我
-_-||
慘....*
哈哈係小學雞先會響人全朵
...唔知點解小學同學一定要叫晒全名咁
yeahhh*=)
n then 我地發現我地四個都係choirrr 架以前
仲一齊係木笛組gei 同學呀哈哈哈*
勁搞笑稔返以前細個我地參加木笛組校際比賽
之後得三隊參加
我地贏左第一
仲上左newspaper..*
hahahaaa
勁低能
好懷念呀哈哈*=)
之後我同陳屎茵唱狠心愛我
係絕世好賓的 mV
之後我又稔返起d 情節
又見倒果個一個人分幾個角色的麻甩佬
一見倒佢
我就係到爆笑
笑死我
笑到停唔倒
之後俾佢地串-___________-|||
...最衰佢地無人睇過
如果唔係一定笑死左
i m sure*
hahahaaa*
之後成首歌係在笑聲渡過左
佢地又唔係好識唱..
見倒我笑佢地又狂笑..
哈哈哈
之後我地又係到玩智在必讀again*
因為我已經玩過過百次
therefore 我係好多都記得答案了*
做到一題問 "點解受孕會得一個 bb 一個杯胎"咁上下啦
我一見倒li 題我就即刻起晒身咁話
" 我做過 我知 ..係C....." "
之後講完之後周紳士果d 係到爆笑
之後到梁志文同陳屎茵
哈哈哈*
佢地係到超淫邪咁話..."waaahh 您做過呀??? "
hahahaaa*
俾人誤會左啦唔該.............
我係話做過li 題姐
之後到第二次再做倒 li 題
佢地又係咁叫我答..因為我做過
-_______________-||
hahaha*
笑死
唱到7:00 倒
勁唔夠喉呀
下次再唱啦..~*
之後去左味千食*=)
好味
一路係到狂爆笑
唔記得講咩啦...
都係無聊野
勁開心呀
我講無聊野的時候佢地勁有反 應囉
我地四個係同level 架..
yeahh*=)
大家都係認為暗住個口向某一個人講野
其他兩個就會聽唔倒
哈哈
完全係荒謬的我們
之後我就同陳屎茵一齊搭車返屋企了*
哈哈佢係到同我講一個人呀
ummm*
唔知俾咩comment 好啦
不過估唔倒有d 小學雞變得咁緊要
層經我都同過某人好friend 的*=)
heee*
好玩的
>>May 19, 2004 at 10:21:09 AM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|