|
2004 年 1 月 14 日 星期三 【晴】
damn it*
CL lesson again..
-_______________________-||
extremely exhausted...after doing the mo liu chinese bk report..
but stillll......stilll i haven't finished*
slept at 4:00am yesterday yes....it was 4:00 am!!
slept for around 2 hours only...
...
aiiii*
originallly i have finished my bk report gar larrr
but then too many words laaa...
i don't know she limits us the words to 2500-3000 lorrr..
i dunt know 3000 words is the maximum lorrr
shitttttttttttttttt*
stupid dik*
mo liu dik elfreda chow..
jau decided to copy it once again*
horrr*=)
so ta tiu dik*
help changelllllllllllll
=============================================================*
aii*
today 係感動的一天!!!!
十五個禮拜前的今日
我係office 第一次見倒changel n chee sir 呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*=)
今日全日我就係活係唐山之中
不斷地copy 返靚篇文
抄左勁耐勁耐..
超疲呀真係..
-_-||
唔講啦..~
放學係今日gei highlight*
hororrr*
話說聽日有中化hw 交
我同changel 都認為我地返到屋企一定會狂訓
之後訓完就會用4 5 個鐘黎做果份野
所以我地決定左係學校做完先好返屋企
..horr*=)
所以我地去左library*
好失敗咁做
做做下又要唔識
最後勁唔明
完全唔知物理層同生物邏緝有咩分別
勁confusing*-_-||
搞到唔想做
所以我地落左去搵秀麗老師問佢
點知佢
走左
-_-||
我地就徬徨地亂做
因為
*人係flexible 的 *
horhorr*=)
一路做一路blow water*
hahaaaa
咁arm changel 醒起今日係我地的相識紀念日呀!!
hahaa 勁arm 的我地又一齊係library..
從來都未試過一齊做過hw..的..
horhorr*=)
感動中
之後我地又開始講返我們的相遇經過..
hee
i luv u ar gel*=)
做到6:15..
竟然閂門
不過都successfully 咁做左more than half 啦
算係咁的.*=)
稔住係library 門口做一陣都差唔多走得啦
點知個死library 門口都閂架..
低能的
稔住落canteen 做埋佢
但係唔知點解最後會去左staff rm 門口做囉..
點解會咁的-_-||
從來都未試過係staff rm 門口做的..~
n then 做左幾分鐘
changel同我就突然記得我地係十五個禮拜前就係li 到撞倒大家
之後又係好似而家咁坐左係到傾計呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
就係咁啦
個situation exactly the same,
個time 都差唔多都係...咁晏=)
whahaa
我地又勁興奮咁話
"我地係到撞倒chee sir gar........一陣佢如果係果度出黎就搞笑啦.."咁
果日我記得我同gel 傾傾下計
無啦啦見倒chee sir..
之後gel 就介紹下咁啦
果陣我覺得佢勁串架
一個呀sir 竟然無啦啦同d 學生無聊地傾左成粒鐘
我覺得勁神奇的
wahahaaa*=)
之後又再continue with our chinese..
做做下..~
突然staff rm 開門!
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
竟然係cheeeeeeeeeeeeeeeeeee sir ar
wahahaha*
helppppppppppppppppp 之後我同changel 極興奮的不斷尖叫
嚇死chee sirr.
wahahaa
嚇死埋我架啦其實..~~
好神奇呀
arm arm 先話會唔會撞倒佢
點知真係見倒呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後我地一輪嘴咁係咁講返我地的相遇經過
佢都覺得幾係神奇呀
之後又係到同我地吹水呀
完全
果日的畫面重現囉哈哈...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
又係咁樣傾計的
佢話.."果日見倒個女仔著住dg 校服黎踩場.."
hahaa 佢係咁describe me的
之後我地就影下相咁..*=)
horhorrr
好無聊呀我地
之後我地唔做luu..
走..~
hee=)
同changel 一齊感慨晒咁..
=)
好懷念15 個禮拜前的自己..
茂茂然自己做左一個連呀媽都唔知的決定
...*
無啦啦同左一個bak chi 仔勁frd
發生左好多事呀...li 15 個禮拜
真係勁多的*=)
全部都係勁開心...
好好玩 ....
真係好好好happpppppppppppppppie* =)
*!!
開心中
我地的diary 與gel 的有出入的..
hahaaa
------------------*
wawaaaa~ 神奇的一天~~~*
今日elf突發奇想*
話不如afterschool去library做中化hw… 橫掂聽日要交的~ 好la~
and then做做0下我突然諗起今日is our 15th週紀念~* yooo~ 好快的!! 好似尋日先14week完gum….-_-lll time flies…
之後做做0下… library居然關門…(係我地slow-_-)我地就走jor落去4樓做la… wa… 15個week前的今天就係0係呢度相遇lar~! 我地仲坐jor0係gor d tables度傾計的~ and then eric chee又gum0岩pass by同我地一齊傾jor好耐的…
跟住elf就0係度話… 你估eric chee會唔會行出0黎ah0拿?
我就話… 唔會la咁夜上次早d的佢都走jor la而家…
點知… 過jor冇幾耐~ eric chee居然0係office行出0黎!!
我地0係度尖叫gum… hahhaaa… 嚇親eric chee… I luvvvv eric chee~*
勁興奮的同佢講~ 佢0係度話~ 有冇咁邪呀~ hee* 興奮死了*
-------------------*
so short*
大名: changel=)
電郵: [email protected]
說: 0拿~ 即刻reply您lar~*
幾好的me* horrr
果然... 畀您估中晒... 10年後先睇的message...
今日is already our 15週紀念~*
haaaa~ 神奇的~*
我一定要寫落diary ga~~
十幾年後就會0係度感歎...
(emmm... 未免太耐了)
special thursday**
>>2004年01月15日 21:24:50
>>February 7, 2004 at 7:47:43 AM GMT+8
2004 年 1 月 13 日 星期二 【晴】
wahh*
聽日交book report的
*=)
勁忙的elfredachow仍然在他條中
好笑呀...-________________||
我求下您快d offlinee 啦..
aii*-_-||
聽日走堂呀~
wahaha*
乖孩子elfreda chow 最後都無走堂呀..~
可悲的是 changel 還是上完頭三堂就返左屋企啦..~
很差的一個人..
今朝傻佬又搭唔倒85c luuu..-_-|||
aii 明明係您叫醒我的
點知您比我更遲的.-_-||
wahh*
其實我唔應該話您*又遲*啦
您好似好少遲的...*=)
hahaaa*
annywayz*
今日都 ok 眼訓的..
hahaa..其實我打li 句都係因為想整li 隻低能公仔..wahahaa
anywayz*
咪bak chi啦..
first 2 lessons 是account.
又係不斷地做mid term 的past paper
真係好難好難
我係會fail 囉完全覺得 -_-||
之後econ 都係係咁趕啦
追得好辛苦的..-_-||
無奈的..~
n then double busi*
之前changel 已經走左啦
好明智的
chee sir 俾我地做d 無聊的mid term past paper..
真的好無聊..~*
都無人有心機做
我是但撩d 字落去就交左啦
果陣先12:00..
d 人都出晒去食lunch luu*
我仲有sfa jerry edwin 佢地就唯有做下bk report
但係其實勁無心機做的-_-||
heh 到12:30 d 人finallly 放lunch 了
hee
之後我地就出左去your favourite廣源啦
去左老友記..
what a 娘名..
horr*=)
好開心呀
第一次同您食係返學果陣食lunch ...
不過都無乜機會架啦我估之後-_-||
*aii*
食左好好味的飯
不過等左好耐
最後要急趕地回校
哈哈
吳秀麗呀好驚呀~~~~
遲左少少..
好彩都無乜野
做listening 咁..
悶屎..~
之後就係說話啦..
yeahh*輪唔倒我
happpieee*=)
最後english...都係heh 下咁啦..
俾佢讚到唔好意思啦..horhrr*=)
之後就返屋企趕bk report 啦
shit的!!
>>January 19, 2004 at 2:13:05 PM GMT+8
2004 年 1 月 11 日 星期日 【晴】
一月12-14日
不想打回這幾天的diary 了
都係勁忙勁唔得 閒
係咁狂做
<<唐山大大大大地震>>啦
勁悲慘的唐山人
..-________________________-|||
勁悲慘的form 6 人...aii*
大名: *=)
電郵: [email protected]
說: elF to changel=)
weiiiiz*
實在太衰啦我
您打左兩個msgz俾我我都無reply 過您呀哈哈..
bak chiii 的
我地仲未celebrate 我地
*十四個禮拜前的今日*紀念日
哈哈
逢星期四一定會講的一句話
搵日等我踏水d 我就請您一頓飯當作celebrate啦哈哈
食餐好d..唔想再捱三文治了~
夠啦我仲未中化完囉baby*
我稔您都未呀下....
聽朝返學.. 您又係到趕緊咁..
-____________-||
之後我就係到趕account..~
ohh..baby...see u tomorrow..
n then li 個msg 您將會係十年後online 先見倒..~
-__________-||
無奈的
>>2004年01月12日 01:12:54
大名: eLf
電郵: [email protected]
說: 做乜係傑少的..~
拿其實我真係唔知應該點稱呼您
n then 我就是但咁叫您啦~
之後其實我又唔係好知您係乜名
叫親您都係低能bak chi咁啦..~
hahhaa anywayz*
恭喜您個no. of 留言激增150% with the help of me..
horrr*=)
great
您都快d 係我到留言搞到我激增一兩個percent 啦..~
huhuh*
新年都無做咁
有得係屋企溫書
實在太美好啦...*=)
horrrr..
您的部門有無新春gathering~
呀哈哈~
>>2004年01月12日 01:17:50
>>February 7, 2004 at 7:47:12 AM GMT+8
2004 年 1 月 10 日 星期六 【晴】
今日又係勁趕地做勁多的homework
真係超多超多...~~~
成個禮拜都係勁多功課的
好辛苦呀..~~~
勁唔想做中化呀..~
不斷地係咁pointlessly 咁嘔千幾二千字..-___________-|||
account econ...........aiii*
死了..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
不過今日感動地收倒yukileung的sms 呀哈哈*=)
原來佢仲有睇我的diary的
佢為左證明佢未死得而send 了一個sms to mee*=)
horrrr
難得的..
很求其的diary
>>January 15, 2004 at 12:39:50 PM GMT+8
2004 年 1 月 9 日 星期五 【晴】
翻開我的日記 晴天陰天都有著你
一些是我念記 晴天陰天都很美
當中有我共你 開心傷心也會記起
當天世界很美 這麼生活像遊戲
wahhhh*
so 有意思的..=)
.
哈琴晚明明話要做下野之後早d 訓
點知坐左係到for the whole night..
anywayz*
係到睇一個超級美女的mV呀
勁靚勁靚勁可愛呀..*=)
果然係好介紹呀哈哈..
之後首歌又好聽咁..
yeahhh ..
n then
今朝勁早的起身返學補econ課的
買左碗粥上車食..
hahaaaa
差d 倒瀉晒的...~-_-||
稔住會捱好耐的econ
點知過得勁快
真係勁快
難得全班都無~~ fishing lorrrrrrrrrr
仲要勁有反應咁好似..
hahahaaaa..
好難得轉得咁快
竟然明佢極速教的書囉...horrr*
hahaaa
我第一次可以用 *好投入* 黎describe li 三個鐘呀
hahahaaaaaaaa*
雖然我唔明點先叫做投入..~~
哈哈..anywayz*
12:15 有得早放
gelchan 佢地finallly 去睇luv actuallllly
yeahhh*
我就同傻佬返whampoa 食飯
wahahaa
係架車到訓得勁爽呀~
精神為之一振的~~
去左mr choi lan 果度食
yoOooOoo*
好味的
間野有好怪的tradition..
wahahahaa*
----> suddenly 醒起 crystal to 話同我去食潮洲姑爺的.
要記住先得..~~
佢一定唔記得..之後fly me aeroplanee..-_-||
hahaa
我記得果日我同您同vick 唔知做乜無啦啦去左潮洲姑爺到食囉
之後果日的翌日我係要考會考....囉
考chinese history..囉勁記得
您地係咪考完....physics 定唔知乜鬼野leii...
forgot..
我地真係勁有興致的仍然係到享受我們的人生 ..
他條地嘆luncH..whahahaa*
仲有next saturday 係咪gathering 架當真..~
咁我就要friday 練琴啦...wahahaaa
狂掛住您地呀..
hahaaaaa
其實您地日日都有得gathering @ common roomm..
cherrr
夠啦
我係到叉開晒d 話題中~*
食完野我就要返屋企luu
練琴的
哈哈原來gel 唔gel 頭都係差唔多的
咁做乜要gel leiii*
我的意思係您gel 唔gel 都咁型啦...
唔係話您的技術呀..horohrrr*=)
返到屋企是但練下之後訓左囉 ..
miss 4:30 打俾我話5:00 學琴先起身..
-_-||
勁趕又未練好琴..
人係flexible geii*
算吧=)
horrr
學完琴去左呀婆間新屋
佢入伙啦finallllllllllllllly
完全係住到勁近
夠啦...-___-||
之後就返屋企hehhh*
夜晚有十大呀
yeahh*
大名: 傑大少
電郵: [email protected]
說: 嘩哈哈~~~低低b!!!
我呢排考緊試......梗係唔他條啦~~~仲好忙碌添!!!!
希望快d exam 完啦~~~
我就仲有一個禮拜........
您就放完假先exam~~~~嘩嘩~~~
抵死呀~~~~今個新年假我就可以慢慢玩~~~慢慢'豆'利是!!!
真係'I Feel Good 呀'........
>>2004年01月10日 01:20:48
>>February 7, 2004 at 7:45:27 AM GMT+8
2004 年 1 月 9 日 星期五 【晴】
wowww*
2 entries a day
呀婆間屋未有電話
所以呀媽俾左佢個手電呀婆
呀媽無電話用
所以我俾左我部8310佢用
點解唔直接地俾8310呀婆leii
i guess explanation is unnecessary
the 8310 WAS so important to me..
reallly..
it WAS so important to me a few months ago..
well..just a few months ago..
hahaaaa*
我驚我呀婆會整爆左佢..~
haa
hahaa i did explain though i said it is unnecessary
anywayz*
之後我呀媽成日都勁多人搵佢
個電話不斷地..
響~
=> 開始戀愛..ringtone
呀~~~~~~~~~~*
之後我一聽倒我就會好驚 嚇一嚇囉..
之後周圍搵電話..
嚇死了~~
我稔起的是..
上年考會考的日子
某人從不間斷地每朝打俾我叫醒我..*=)
而每一朝我一醒果陣就會係聽倒 *開始戀愛..*
n then 我而家係勁驚聽倒佢的ringtone..
好嚇人的..>________________<
yukileung 而家到您考會考了
努力呀
唔知您溫書溫成點的..
=)
heeee
>>January 10, 2004 at 3:41:06 PM GMT+8
2004 年 1 月 8 日 星期四 【晴】
又黎...
十四個禮拜之前的今日
我第一次係恆商office 見倒william n suki..
hahahaaaa 今日4:00 幾唔記得左同佢講呀....
不過都同佢講左三次架啦哈哈
佢仲笑我果日係著住dg uniform 的..hee*=)
佢果日同我講.."yee?您係咪新黎果個呀...我係6k class rep..我叫william 呀哈哈" 咁囉..
wahahahaaaaaaa* 笑死我琳稔返
您先係無聊人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲有suki...heee
又係懶正經的同我講野..horrrr*
勁眼訓的公仔*=)
wahahaaa*
勁無聊中..
今日就係成日勁眼訓
琴晚好遲先sleeep 的~~
今朝稔住搭早一班車返學同changel 做埋個project*
點知個電話唔響ahhhhhhh*
好彩得您叫醒啦
勁useful 的人呀哈哈..=)
但係最後我都係到勁急趕的
搞到搭唔倒85c..
ohhhhhhhhhh....
又無得一齊返學了..
返學的時間已經買少見少了...-_-||
搭左mtr..行緊返學果陣gelchan 打黎話佢塞車中呀
kln bay 果邊爆水管呀poooooooooooor*
late 左咁
不過都唔會計架啦
成班勁多人late 的...-_-||
pooor*
first lesson...aii*
又係free --> econ arr..
派左琴日test 的test paper 了..
-____________-||
chi sin 有無得再快d 呀...
hahaaa 好開心有28/30 的
溫左係唔同d 的
上次nearly faill..
horrr*=)
happpie
之後就俾time 我地做english project..
wahhh
我地果個 flexible project...人地好似覺得好勁咁
infact...真係亂做的
稔返琴晚係到..."是但啦...寫左佢唔睇的 ."
亂作d data 咁..
hahahaaa
anywayz*
之後account 無乜野教的
sfa 係到呃pauline cheung 要去司琴
之後無人信佢
原來佢係要落去.."來到今天"囉..wahaa
勁呀~~~~ sfaaaaa
勁愛assembly..
帶定相機去影相哈哈.
今日又坐得勁前咁 ...*=)
勁興奮的..~
首先好似係prize presentation*
whhhh*
changel 好勁呀!!!!!!!!!!!!!!!
女子400 米 金
hahahaaaa*
yooo
仲有wong hon 都get 左唔知咩野咁
完全wong hon 上台get 獎果陣
呀juen 係到勁大聲咁.."eflreda 好鍾意wong hon 呀~~~"咁
之後wong hon 果班d 人坐我地前面係到望住我狂笑咁
-_______________-||
好彩之後呀june 都胱 埋"cynthia 好鍾意wong hon.."咁..
so bak chi 的哈哈..~*
之後就有d 咩choir 呀..bandshow 呀..仲有gerhang 的來到今天
很動聽的*=)
之後又上返classrm continue our flexible project
仲未做好..-_-|||
做左幾年咁..
anywayz*
break 後又double econ..
好難的..
唔鍾意 ch.7 呀..>__________________________<
aii*
聽日又要返學for 3 hours 上econ..
...
lunch 去canteen 買sandwich jarrr
因為又要做project..
hahahaaaa
好開心呀係到做project..
不過我覺得d papers遲早甩晒囉..
hahaaa
之後又係他條的必屎...
佢每次入黎都要用 10minz 黎安頓我地的
哈哈
勁似小學生的我們
今日係無人聽書堂
一d 係到做project
有d 溫中化..( including me *..hee)
有d 係到訓
我都算係最俾面佢的一個了
聽倒佢果個.."甜蜜像一粒軟糖" 的笑話
哈哈..
好bak chiii ah reallly
講起笑話
今日mas 同學同我講左個笑話..
-_-|||
then i finallly know the 無奈ness of changel*
佢問我有無睇..*lord of the ring*
then i said yes*
then he told me...佛羅多先生送粒ring去到咁遠..好叻咁..
點解fedex 唔搵佢...~
ummm..
我聽完之後呆掉左..
react 唔倒囉..
hahahaaa*
sorrrry
=)
之後chinese test..
死了
別提-_-||
之後秀麗老師勁blow 我地快d 落去試個receiver...
hahahaa
但係我地仍然勁他條地周圍heh
仲拎埋個project 落去俾sk wu 先
哈哈
激死佢
試完個receiver 都成4:00 幾啦
同超級傻佬 去tst 食野呀
勁肚餓的~~
稔住食哈迪屍***
不過執左囉..chi sin 的
超black luck 的一天..~~~
之後周圍heh 下
佢8:00 又又又要補習了..~~~
不過買唔倒袋的
算啦唔好買啦
您都唔帶袋的
扮下瀟洒囉
雖然點睇都唔似的哈哈..~~~~~
一係您就唔好出街啦
考試啦..~~~~~~~~
死仔包..
聽日希望您起倒身啦哈哈
大名: 傑傑仔
電郵: [email protected]
說: 您d日記實在太........正啦~~~
寫到好似作文既~~~小弟佩服佩服!!!!
>>2004年01月09日 08:33:02
大名: gelchan
電郵: [email protected]
說: >低能的果然是低能的<
is me??? -_________-lll(actually我睇完之後笑jor好耐)
果然係不斷出現0係您diary...
次次都realted with backchi的 -_-
hahaaaa
i love you ah elf*
>>2004年01月09日 21:53:37
>>February 7, 2004 at 7:44:51 AM GMT+8
2004 年 1 月 7 日 星期三 【晴】
so bak chiii*
ck man is extremely bak chiii*
hahahaahaaa*
i just luv creating my own homepage*
so interestingg ahhhaaa* though i dunno what's going on with the fish n ckman
hahaaaa...the fish are swimming ar changel...i can make it!!!!...so powerful =) horrrr*
n the stars are jumping*
the ballons are rising..
the leaves are falling*
the Ufo is flying randomly..
anywayz*
i luv CL lessson=)
wahahaaa
i need to find the moving twinstar which can move in my bak chi homepage
n changel is going to find a bak chi shinkansen -___________-
wowowww 11:45......yOooOoo*
byez baby
這是CL 堂打的...~*yeahhh*
quickly go to my homepage*
>> http://www.hssc.edu.hk/~f03372 <<

十四個禮拜之前的今日
我第一次係恆商office 見倒changel..
hahaahaaa
紀念日呀..~=) 十四個禮拜啦咁就 **
勁快..~
另一個紀念日...
一個月前的今日
係我地第一次真係講野..
相識一個月了..*=)
但係好似識左好耐般的..hee
今朝又係如常地返學
aii*
好多野做呀..
econ test...
eng project deadline tmr
中化test tmr
勁多hw..
next week..
monday --> 中化hw又有排做的
thursday--> 唐山
friday--> 又係中化長長的hw..
-_______________-||
唔想做呀~~~
hellppp meeee~~~~
係架車到係咁易溫多陣econ
完全都唔知自己溫過d 乜..
以前溫test 都唔會咁其奇的
但係而家d test 又真係好似無乜野溫咁gor borr*
-_-|| 無奈的
anywayz*
first lesson 又係中文了
勁快地是但教完左人生的意義囉佢
well
我又周公急callling係到fishing*
我發現我一到chinese lesson 就會係咁
凈係中化先釣魚的
間竭性fishing habit*=)
horrr
之後訓左陣就test econ 啦..
wahaha 都唔係好難
係question 2 稔一開始稔左d bak chi 野
好彩後尾我突然稔起
如果唔係無左8 分了~
yeahh*
lucky 的
之後要去library on duty
wahahhhh*
以為會無人
點知見倒無聊的maviz n connniee
hahaaa佢地又好似我咁差勁多先15 次
wahh*
勁happpie 見倒佢地
不斷地講無聊野
不斷俾人話無聊
=)
不過實在係笑死..
哈哈..~
lunch 又要再去過玩
..
之後就係好玩的CL lesson..
係到update 左個homepage..
打左上面個diary..
ck man 好醒呀真係
哈哈~=)
之後又係english lessson..
無乜野搞的~
lunch 去左library..
又係到狂笑的..*=)
玩完一大輪就要上account x2..
hahaaaa*
過得好快的account 堂呀~~~
做左條勁長的數
極有成功感的*=) great!!
今日gei highlight 係必屎堂..~=)
haaaaaaaa
so happpppppppppppppppiee*
li 件事係一定要寫的..~
咪話個課室成日一開門就會吹到d papers 成地都係勁大風geiii
之後今日唔知邊個去toilet..
開左門唔記得閂
搞到我地又要勁急速地禁實d papers..
hahahaa
之後eric chee 係到禁住佢個頭囉
wahahaha*
我地係到話佢戴左假髮驚死吹走咁
haaaaaaaaa*
笑死了..~
eric chee 一臉無奈的勁抵死個樣..~
haaaaaaaaaaaa=)
完全個課室一開門就好似要打仗咁...
極速禁實d 野
veli funnny
ahahahaa*
之後唔知佢講左咩勁好笑勁抵死的野
佢係到話果陣讀中大
d 同學係到扮晒 唔溫書咁
其實夜晚狂溫到4 5 點咁
之後又扮晒唔識咁..
hahahaaa*
同一個人勁似
之後我同changel 對望
果個人仲話果班中大人賤咁..~
哈哈
我同changel then 爆笑
ohhhh*
又會咁的
之後放學我要等changel 練完balll 先去得佢屋企做englsih project
所以同左傻佬去左canteen 食野
lunch 又無乜點食咁
哈哈
funnnnny*=)
您真係可以食勁多野囉
變左肥仔您就屎了~~~~~~~~~~~~~~~
changel 4:45 就練完
就走luuu*
ohhhh
=)
heh 左一陣落左去買白膠漿
之後我地行行下係到睇twinstar..
之前又去左welcome 買野食咁
哈
wasting time 的
上到去又唔係好知點做
勁heh
我又係到飲湯咁...
亂咁是但亂stick d 野
hahaaa
係咁話.."人係flexible geii..無所謂啦.."
結果係亂做一通的..
hahaahaaaaaa
可惡的我們..hahaa
到食完飯先算係真係開始做...
做做下先發現原來我地係每人要寫400 字囉~~~~~~~~~~
呀呀呀~~
無奈的
之後我地先認真地做....
-________________________-||
已經10:00 幾果陣
ummmmm
bak chi 的
搞搞下
我成11:00 幾先走..while changel was chatting with jovy..
hee
changel 係到猛咁話我appear 係佢屋企勁神奇囉哈哈
從來都無稔過咁
hee*=)
仲要係度一齊做project
jovy 都覺得勁怪咁哈哈..
anywayzzz*
勁快返到屋企
11:35 咁..
顛的*=)
玩左一陣就做埋個project
睇左一次chinesee..
就訓了..~~~
>> 勁長的diary
>>January 9, 2004 at 3:31:11 PM GMT+8
2004 年 1 月 6 日 星期二 【晴】
aiyaaaaa~~
今朝聽radio..
聽倒我偶像呂秉權入左院呀
佢懷疑中左sars 呀
wahhhhhhhh*
實在太震憾了~~
竟然會係呂秉權的!!!!!!!
希望佢無事啦哈哈
..
佢而家實在係廣為人所熟悉了..*=)
horrr
上左headline 咁...
hahaaa
偶像果然係型死了..~
hee
今日gelchan仍然係咩住個新幹線低低公仔袋通街走...*=)
我唯有話您好得意啦哈哈..
廢事您話我成日話您啦..~~~
horrr*=)
so touching right?!
anywayz*
今日返學的時候
等lift 果陣見倒秀麗老師
已經扮見佢唔倒..
點知都係俾佢發現左..
同我講埋d 無聊野..-_-||
她的道理真是很多...
多得令人無奈的..
頭兩堂又係double account..
又係了..~~
不斷的不斷的計計計
勁疲的..
凈係考到..manu...
我覺得我做得勁慢囉
考試會趕唔切的~
-_-||
之後econ..
ohh
聽日test econ 了..
未講完的mc
又霸埋我地的小小break time..
hahaaa
好煩呀而家坐果個位
成日一開門就要噤實d papers 架啦
因為超大風...
完全地係吹到成街都係
-_-|||
.....busi 堂又成日勁多人出入
之後份busi notes 經常無啦啦出現係地下..
呀下...
無奈的..
唔知幾時test 過的busi..
係到派卷..
完全得 9/25..
hahaaaa
又創新低了..~~
我記得果次成班以為係mc..
之後佢出左essay
搞到我勁無心機做..
算啦
都係下次努力d 啦 .*=)
double busi 笑過後..
有得早放的
稔住落到去有蛋包飯食
點知賣晒
哈
好彩係勁難食的..*=)
在課室吹水..
又上無奈的...中化
人生的意義中..~
完全無聽的..
稔起一首歌..
* 來睡覺合眼應有盡有 *
hahahaa*
goood song *=)
之後佢上完中化走左
唔記得要上我地 x group 說話..
haaa*
我地勁好咁叫返佢
說話是爆笑的
見倒佢地係到講d 野勁好笑
jerry 大佬係到講咩潛水
笑死了哈哈...
之後我勁想講呀
因為我覺得我寫得好好咁..
horrr*=)
anywayz*
最後又係english 堂
無乜野做
係到對Ps..
*=)
放學同傻佬去左CL room 整homepage..
hahaaa
最後都無乜點做過..
係到print d account 出黎
想print 勁耐
到而家先記得..
hahaaaa
聽日CL 堂先認真地update homepage 吧*=)
之後就返屋企了.
訓左陣
起身又要溫econ
聽日test 了..
其實都係是但睇左一兩下咁..
-_-||
>>January 9, 2004 at 12:47:43 PM GMT+8
2004 年 1 月 5 日 星期一 【晴】
hahahaaaaaaaaaaa..*
三個月前的今日...
係我返恆商的第一天..*=)
亦係changel 生日的一天...
heeee
值得紀念呀
changel 生日快樂呀~~~=)
heee
好似同您好熟咁
其實只係識左您三個月only*
係三個月咋 ..
好似比好朋友更要好朋友般的..*=)
heee
唔好無聊啦都係..
今朝d 人係到趕唔切搭85c lorrrr..
搞到得返我一個
唯有訓陣覺啦..
haaaaa
一返到去見倒bak chiiiiiiiiiii changel 係到bak chiii 地meh住個新幹線袋仔囉..
hahaahaa
超勁小學生呀哈哈..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢全日就係係咁俾我地話佢傻仔..~~
haaa
第一堂係到account x 2 咁
又係不斷地manu..
實在係好密的account 堂..
我覺得yuki 真係好得意囉
又要勁似野口同學囉...
成日都好似怪怪地咁..horrr*=)
funnnnyy
同佢坐雖然無乜野講..
總好過有d 人勁多野講吧..~
horrr*=)
有d 隱喻中..~~
anywayz*
之後busi 堂
我地又係咁嘈
我覺得eric chee 都幾無奈
都無人聽佢講野的...
哈..~ no method 啦..
我地成日都好興奮咁哈哈..
...break 之後有special oral classss..
hahaahaaa
又係爆笑堂啦..................yeahhhhh*
勁鍾意上的一堂..
不過今日玩果d 野好係無聊..
係無人會贏倒的棋子..-_-||
之後就係**溫習如此多fun**堂..
即係又係econ 人啦..
free lesson 又被強姦了~
-_-||
我同yuki yama n changel 一group
因為我覺得ch 5 6 係最印像深刻同埋唔會好難
所以我力勸佢地出皇牌呀
結果真係唔係好難..
horr*=)
出得好呀..~~~
早左放lunch*
但係都無出去食呀..
又係canteen 食的..
勁多時間又無波睇..
超悶的
又係課室吹水..
無野do..-________-||
hehhh hehh 下又係econ x 2
umm
又唔係幾眼訓worr
不過勁熱的
哈哈我係到著緊短tee 囉..
完全係一月..
仍然像夏天般
強壯的elfreda chow*=)
最尾堂..english orall*
oh noooooooo...
無得上網的
個電腦壞左..~
悶的一堂-*
放學changel 黎我屋企做project
一起搭85c..
-_________________________-||
低能的果然是低能的
竟然係到暈車浪了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
仲話要嘔
嚇死我了............
所以佢叫我係咁同佢講野
分散佢的注意力哈哈
唔係好成功的
搞到佢更加不滯
最後佢都捱倒落車呀
好叻呀下..~~
不過佢話以後都唔會再搭85c 黎我屋企了..~~
我地去左買下papers 果d 野
之後就黎我屋企做啦..~
wahhhhhhhhh*
係好知做過d 乜
不過總算有個外殼了..~+)
thursday 繼續做..~
>>January 8, 2004 at 5:16:39 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|