|
2004 年 4 月 1 日 星期四 【晴】
今朝起身呀媽話佢今日去潮洲囉
sunday 先返
呀爸都一齊去呀原來
無奈
無啦啦去潮州
又唔早講咁
即係我有兩日幾自己一個係屋企
yoOOoo*=)
勁開心~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好耐無試過得返自己for幾日啦...*
hrhororrrr
wahah*
今日是easter 假前的最後一天
greatttttttttttttttttt*
返左咁耐finally有假放了..greatgreatttttttttttt*
不過放咁耐好似有d 過份
將會2 weeks 見唔倒neighbour 啦..horhorrr
(俾返個名份您啦...------* sharon yeung )
您唔好掛住我啦
雖然都好難咁
今日我對您說.."四月啦..我估都就黎調位架啦.."
我見您一臉捨不得的樣子
我就知您實會掛住我啦哈哈哈哈*=)
yeahhhh*
祝您easter 的5 targets 成功*=)
今日全日都勁興奮咁樣*
中文教科學好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!>_______<"
十萬個唔鍾意li 課
唔知佢想點
之後佢走之前話祝我地happpy easter
之後就拎左盒chocolate 俾我地呀呀哈哈哈
勁開心呀..~*=)
秀麗老師請食朱古力*=)
比chee sir 更興奮
heee=)
i luv 秀麗老師
不過勁多hw 做呀中化
-_-||
之後account 堂都係heh 下咁
放假又係勁多account 做
不過optional的
要溫下d conso
勁難呀helpppp><"
第三堂就係承教小記測驗啦
原來唔係好難
不過係驚答d 野離晒題咁..=)
anywayz*
根本pointless to finish the whole book
-______________-||||
.......
係到奉勸下年的師妹們唔好睇晒成本書呀
好蝕
though 其實那個叫小思寫d 野都幾係有感..
有d 就勁唔知佢想點
esp."老人與海"定唔知"老人與魚"
anywayz*
是一本好書..=)
break 係到食秀麗朱古力
幾好味的
她是一個好人when佢唔發惡=)
n then econ x2
wahahah*
收倒好消息呀哈哈哈
bread 入左中大medi啦啦啦啦啦啦
勁開心勁開心
though eventuallly i was not the first one to know
-_-||*
好開心呀呀呀
達成了一個理想咁
我第日睇醫生唔駛錢啦(hahah alwayz 強調..-_-||)
好開心
開心到狂sms*
最後俾bettypoon發現左...
係到嗌我
希望佢唔知我係sms 緊啦....................*
conduct 奪A失敗啦哈哈..
anywazy*
bettypoon 請左我地一人一隻
kinder 出奇蛋=)
lunch 飛左出大快活食..
greattttttttttt*
仲係果度同rachel celebrate 左birthday*=)
有cake 食
aii*......................><"
竟然有人早過我生日
然而我**無得話佢老**囉..
(hahahaa yes 我成日話人地老架when d 人早過我生日哈哈)
becoz rachel 今年先得17歲咋
勁無奈..
while 我今年已經18
-_-||
aii
真係青春無敵啦rachel
今年先17
仲有大好光陰呀rachel同學...
我就老啦
已經成晒年咁囉今年
>___________<"shit*
忽然唔開心..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
要開始稔定今年有咩生日願望啦..*
個蛋糕俾我地li班變態的人係5minz 內finish左..
-_-||
一人一羹咁搞掂左佢
hahha*
返到去要去7/f 做questionaire呀
無聊的
係到test 我地的vocab 咁..
都幾難
最後果d questions 完全唔知點答好
咩用咩方法學vocab
唔知想點咁..-___________-|||
有一題係如下
"我會重覆大聲朗讀vocab"咁上下
笑死我
我click 左"extremely useful"呀哈哈哈哈...
勁低能
用左兩堂黎做
勁眼訓咁
我地早左d 做完上左去玩
係到傾easter 約出黎做咩好
暫時約左tuesday singK @ cwb ceo*
有興趣的請向我單聲之後tuesday 11:00am cwb hsbank等=)
暫時有
傻仔june
bakchi carmenlee
lowB carmenwong
ger
tobey
changel
勁的elfredachow
irene同學
係咁多啦
謝絕男性
因為唔想聽倒聲嘶力碣的twins歌
哈哈哈哈*=)
之後我地傾傾下勁興奮
約埋summer 一齊去macau*n beach 呀哈哈
勁開心
though 最後可能都唔會去咁
講到勁highhh*咁
最後德育堂無乜野咁係到無聊
變左really淫neighbour*=)
係到玩個kinder出奇蛋
我竟然唔識砌咁
要zita小姐幫我砌囉
樣衰咁
放學的節目勁興奮呀哈哈哈哈哈*=)
首先開左幾分鐘econ 學會的會
(勁無奈)
之後就死去tst麻布茶房呀=)
hahahahaa勁開心呀
約左九大們z食tea*
celebrate
bread 的中大medi
dull 的中大psycho
ten的account*=)
heheheeeee
真係勁開心呀哈哈哈
傾左都幾耐下
咪又係到狂笑=)*囉....
lowB的..........................................
都話您地係lowB架啦
搞爛gag*!!!!!!!!
大家都勁開心
tal講左一句令我感動的話
though 佢係亂講的
"elf係到我地又好嘈啦...yeahh"
heheee*
我知佢係睇起我的哈哈哈哈
好開心呀
雖然您地成日俾我串
esp tentenleung*
做乜都俾我串
horhorr*=)
happppieeee*
之後我就出 mk 找carmen lee n tobey啦
行左陣trendy zone*
無乜野買竟然買左個twinstar file
,無聊咁..-_-||||||||||||
之後tobey同學又走啦...........~*
得返我同carmen leee*
佢就陪左我買左對鞋
唔知點解無啦啦買
勁無聊
不過想買
咪買囉
勁型呀我*=)
之後我地又去左瓊華
carmen wong 就差唔多補完amenda 黎join 我地啦
yeahyeahyeahh*=)
三個人再行多左陣
hahahaa
好搞笑呀我地三個
一路係到講無聊野咁...-_-||
都成九點幾啦
去味千食野啦稔住
點知好多人..
get左飛
就去左影sticker photo*
horhorr
之後竟然俾我撞倒 eason叔呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
勁掛住佢呀
yes*
我記得佢住mk的
哈哈哈哈
勁開心
嗲左兩句=)
影左好耐sticker photo 咁好似
上返去味千..
已經過晒
又要等多成30minz 先有位呀勁慘
-_____________-||||
三個都勁疲
入到去都就死啦..
我發現我地已經慣左*分飯* li 個舉動
去到邊食咩都要分囉哈哈
三個人share 左兩個飯n 兩個小菜咁=)
食到10 點幾十一點先走
勁疲呀呀呀
好彩呀媽唔係到
如果唔係又俾佢話我成日唔返屋企啦
yeahh*
聽日又去街~~~*
難得呀媽呀爸唔係屋企
yeahyeahyeahhh*=)
ass free as a birdddddd*
haha*
今日同同學仔行街好開心呀
tuesday 再行過*=)
yeah
>>April 4, 2004 at 7:59:21 PM GMT+8
2004 年 3 月 31 日 星期三 【晴】
愚人節快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *=)
reallly淫生日快樂 *=)
hahha*
好勁呀
竟然真係有人愚人節生日..
真定假架哈哈
今朝04:50 am send 左個sms 俾really淫
因為12:00 果陣發緊我的夢
哈哈..
又係到日夜顛倒晒咁
今朝佢入到黎6k 也是我第一個同佢講生日快樂呀哈哈
yeahhH*=)
我都係第一個姓周的同佢講生日快樂
勁威呀哈哈
anywayz*
今日第一堂係到econ test 咁..
無乜特別
堂free lesson 俾人偷左
上左busi*
因為改左堂
聽日的busi 要做問卷
好無奈..
-_-||
CL堂又係bakbakchichi咁
要做一個powerpoint project呀
我同changel 都決定唔會咁早做
因為根本就算plan 好左一早做
到最後亦會係到最後一分鐘先做
therefore
我係會到交之前果日先做!!!
anywayz*
lunch 係canteen 食咋
因為係得canteen 先可以一班人圍埋一齊食
唱左birthday song 俾really淫
佢係到尷尷尬尬咁勁搞笑
大個仔啦really淫
18 歲
once again *老啦您*
繼續扮秀麗老師啦真係太搞笑啦哈哈
您是一個好人
所以我就借我個memory stick n battery 俾您去上海啦*=)
yeahh
您要好好對佢哈哈哈..~*
放學就返屋企
heh 左一陣又要去補習啦
wahahaa 俾我撞倒林彬呀
十年無見過啦啦啦啦~
勁surprise***的
aiyaa~*
next week 有test 呀原來
緊張的
返到去狂睇承教小記
聽日test 啦
>>April 4, 2004 at 7:10:28 PM GMT+8
2004 年 3 月 30 日 星期二 【晴】
三月的最後一天了~*=)
很快呀下
2004已過了四分之一了..
-____________-|||
勁快..
今日考中文listening*
聽講今年得mc 同果d tick box 果d..
勁奇怪咁...
之後秀麗堂果陣佢就係到講啦
佢話今年咩都好似變左
速讀變左8篇...
文化又一題得一part咁
但係佢不斷強調咁樣未必係等於難左worrr*
佢話咁樣變就係考d 考生gei 反應
有d 人一見倒變晒就覺得自己死緊
心理上已經輸左一半!!!!!!!!!
有d 人就會calm d 識得調整咁..
我估li 個就係上品同下品的分別啦哈哈*=)
hahaha*
佢話 變幻原是永恆
笑死我
咁又係geii*
年年咁出都悶啦...................-_-||
我的日記已經由 chee sir 語錄變左秀麗語錄啦
近期班上都係講秀麗多d geii*=)
勁搞笑
一個二個係到扮佢囉
低能的..
-_____________________________-|||
lunch chee sir 車左我地上廣源食大快活
不過都無乜同佢講野...
唔係好同table*
自從上次佢唔肯幫我請假..唔請我食buffet
我就懷恨在心了
已經對佢無乜興趣了~*
hahahahaaaaaaaaaaaaa*
都係留返俾您啦changel*
我近期lum 秀麗多d..
hoorrr*=)
shit聽日econ test 呀下
但係我放學heh 左好耐呀係學校
又係到同edwin 同學做account
唔識做的consolidation*-_____________-||
heh 到差唔多我就出tst 找bread 啦
約左佢食飯
哈哈
收倒佢n laura 俾我的禮物
一份係 情人節禮物
(welll 係遲左成兩個月咁..)
一份係bread 無啦啦俾我的禮物
yeahh*
happppiee*
之後仲收返九月 我為 gibbbins house
出的$80 =)
horhorrr happie 好似無啦啦賺左咁
但係明明就係我應得的
-_-||
anywayz*
請左bread 一餐
認承左佢好耐了..~*=)
九點幾十點先返屋企..
訓左好耐先溫書...
成2:00 先start
>>April 4, 2004 at 7:18:12 PM GMT+8
2004 年 3 月 29 日 星期一 【晴】
aii*
又會記得今日做過d 咩啦
是但寫下啦...
今日係考alevel的大日子
考中化呀................*
勁唔知想點的一科
加油呀高考生們*=)
horhororrrrr
凈係記得今日中化堂勁搞笑*
秀麗係到又講下廢話又話下我地咁啦
搞左15minz
之後有d 人係到問佢個承教小記係點搞考
佢就話用
幾分鐘黎講下..
果陣係12:00 點
佢一路講
一路講..
係咁insist 自己無睇過份卷.............-_-||
幾分鐘又幾分鐘
到12:29pm
她說.."好啦...承教小記就係咁上下啦..講返份建議書先.."
一
二
三
*打鐘*
我們 *-________-||*
n then 相視而笑
佢就用左1 min 黎講左個所謂gei正題啦
哈哈
勁搞笑的
無乜咩啦今日
放學飛左去牛頭角做回鄉証呀
唔識去果個中旅社
睇緊mtr 個map 之際
無啦啦見倒熟識的面口
是xavierrrr 呀哈哈*
勁開心
佢話本來唔想望我就咁走左去
勁衰呀下
之後我就向佢求救啦..~*
yeahh*
佢帶我行左一陣
我就到了=)
勁開心
之後做果個証又勁快
因為識得人
都係呀媽勁
咩人都識
如果唔係我都做唔倒啦..
yeahhhHhH*
>>April 4, 2004 at 6:44:09 PM GMT+8
2004 年 3 月 28 日 星期日 【晴】
命運就地改寫
只因你我當天那一眼
靜靜互望啞口無言
原來邂逅太簡單
謝謝您體諒我的粗枝大葉*愚昧無知*不善解人意*冷淡*
沒有甚麼值得您喜歡
但您仍然說最喜歡我
是我的福氣
沒有甚麼好的
但您仍然說我是最好的
我不是一個好朋友不是一個好女友
但我只能說我是認真的..
沒有甚麼特別
身邊的他與他
也不及您一個
骨痺的我..
horhorr*=)
唔好再咁稔
我都係唔想阻住您姐...........
hahaaa*
唔知呀
加油呀
*=)
哈哈*
講下今日先
無聊的double english*
真的好無聊
同鄰居係到heh左兩堂
之後落左canteen 食breakfast
hahaa
請佢食左個早餐
因為我有錢呀嘛哈哈..*
一有少少錢就係到亂fing咁-_-|||||
之後busi要寫essaaay
好慘..-_-||
.
.
.
.
最無奈都係放學
要上econ 小組
很無奈..
勁唔想上
真係唔想去!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>___<*
所以稔住就咁走左去...
稔住去library 教edwin 同學account..
點知走果陣見倒betty poon..
佢咁岩上緊去
問我去邊
我就話我唔想去...(完全衝口而出.....講完我都嚇左一跳)
佢係到扁嘴咁 ...-_-||
我就兜返
我話要趕去拎回鄉証
佢叫我上完先去..
我就話我要問我阿媽...
...aii*
最後我都死死氣上去
仲俾carmen li 笑我
俾佢斷正tim
-_-|||||
勁唔憤氣囉...
之後上堂果陣又俾屎忽發我脾四
勁唔gur囉
男人老狗係到發脾四
勁唔知想點.....
仲要勁小事
我只係係佢講野果陣係到笑咋嘛
我唔覺得又 咩問題...............-_-|||
我成日都係咁
之後betty poon 仲話.."周同學好似有野想講wor..不如您講呀..."
頂佢..*
之後我真係想起身走囉..
不過我的eQ是高的
留左係到
落堂前仲俾佢插..
佢話如果我地唔想上li 個econ studygroup..
其實可以唔去..
不過要早d 同佢講
唔好就咁走左去..~*
-_-|||
勁無奈
......
..
..
..............
aii*
之後我就去library 找edwin同學了
horhorr*=)
佢實在太搞笑了
令我的心情好返點兒......
教左佢d account..
係到吹下水咁...
無啦啦講返起以前d 野
(哈哈..講到好似十幾年前咁..)
稔返第一日返學..
唔知點解無啦啦講起..
我同edwin 同學的關係是很微妙的*
再講多次啦
佢*佢阿哥*佢阿媽都識我*我阿哥*我阿媽..=)
hahaha
之後我第一日返學之前
edwin 個呀媽同佢講..
"要照顧下新同學啦.."咁..
"orhhh"
hahaha*
搞笑的
之後到果日放學..
edwin 個呀媽又問
"新同學點呀...."
edwin 說"一張臭臉的.."
hahahaa*
我就係到怒打 佢..!!!
佢話我第一日返學個樣真係勁串的
又成日唔一齊食飯咁...
無人敢同我講野呀哈哈..*=)
之後點知咁岩今日上account堂
neighbour 又無啦啦係到問我做乜果陣會轉校囉
突然咁geii*
horhorr =)
neighbour 又係話覺得我勁串
佢仲要勁誇張咁話我真係好串
-_-||
無奈的..
知啦知啦哈哈
之後我記得是我向edwin 自我介紹先架果陣
edwin 話俾我捷足先登左
因為佢本來都想咁做的
不過佢話覺得好bak chi 同埋好怪
所以無咁做
..
即係佢話我bak chi n 怪囉..
-_-|||||||||||||||||
anywayz*
blow 左陣water 就返屋企了*=)
去左影學生相呀
聽日要去get回鄉証呀!
>>March 30, 2004 at 5:58:47 PM GMT+8
2004 年 3 月 27 日 星期六 【晴】
10:30約左maviz智偉小李子肥泰唱K*
是早上10:30
我們去唱K
早上唱k..
-_-||| 我們是傻的嗎?
勁眼訓
訓唔醒咁heh 去tst*
一個二個都遲到架...................*>_<
去左尖東ceO唱
明顯地貪佢支咪係wireless的..
*=)
horhorrr*
好耐無唱k啦勁開心
狂唱狂唱..
唱得好順暢
因為唔會有傳咪俾咪線cake住要兜黎兜去的麻煩..*=)
horhorrr
maviz唱歌好好聽
肥泰都唔差呀唔好睇佢bakbakchichi咁..
hahaa
原來肥人唱歌係好聽架..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*=)
maviz 都話屎忽唱得好聽呀
yes*
是好聽的
佢把聲係到勁高音咁..
chisin*
佢唱合久必婚的女人聲係唱得好好架
helppppppppppppp-_-||
我發現繼really淫之後
又多一個男人係到掙唱twins 的歌
他是肥泰
佢唱到勁辛苦
聲嘶力竭的青筋暴現咁
我見倒佢咁辛苦
所以就搶左佢支咪唱啦..
hahaahaaa*
唱左d 舊歌
*那有一天不想您*.
勁娘的wear 皮belt的黎明..*
哈哈哈哈*
唱左*我不難過*呀
是很多人的飲歌 (勤勤的飲歌...waahhaa....)
稔起好多野呀.......上年gei野....
我發現上年發生左好多事
是唯一一首令我有點欲哭的感覺..
這些年來都無咩歌令我感動了
早些年都仲有d 謝霆鋒gei歌令我聽到喊架可以哈哈..*=)
(大家還記得我是霆鋒的super fans嗎*)
*我不難過*
唔係佢d 歌詞令我感動
係li 首歌果段時期發生左好多事
一聽就會稔返果陣..
就好想喊
勁唔知點解的..
...aiii*
果陣好開心的..
成日都係到heh
稔埋d 無聊野..
bakbakchichi咁
而家雖然都係heh
不過heh 的程度不同了*
anywayz*
我唱到兩點就要走先啦
去causewaybay 幫人補習
哈哈第一次幫人補習呀超勁的
其實無乜野教佢
因為佢都識geii*
不過都heh 左3hours*
賺左$360*
叻女哈哈...
我係到balance 緊個wealth distribution
佢li d 有錢人係要俾我賺下架啦
之後我又請下大家食飯咁啦..*=)
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh*
happpppie*
之後夜晚去左食飯with 好多relatives*
ohhHh*
返屋企先做功課
every Sunday night 都係咁..
無奈的..
-_______________-|||
>>March 30, 2004 at 5:23:08 PM GMT+8
2004 年 3 月 26 日 星期五 【晴】
星期六
只是一個普通的星期六..
練琴學琴
之後同阿媽去食buffet
因為佢又唔知識咩人
之後唔駛錢咁..
去左凱悅
麻麻地的
當然不及香格里拉啦aiii*
怎樣也不及吧--------------------*>______<
勁耐無試過自己一個同阿媽一齊食飯啦
勁耐
超耐..
好耐無試過兩個人一齊食成兩粒鐘飯咁..
同阿媽講左好多野
勁難得......
我覺得阿媽*靚左*=)
hee
可能好耐無正面咁望過佢啦..
我覺得我阿媽真係好靚
佢咁gei年紀都完全唔駛化妝
d皮膚都勁靚...
白裡透紅的
眼睛很大
鼻子很畢直的..
勁索..*
第一次覺得阿媽索囉*
越睇越好睇..
阿媽是世界上最靚的女人horhorrrr*=)
點解可以咁靚geii*
我又無送靜心俾佢
佢又無食果d 野
又成日劈酒成日bbQ成日唔訓覺..
勁羨慕呀哈哈*
anywayz*
到尾段果陣係到不斷sms*
搞到阿媽很無奈咁哈哈呀..
solllie呀
要多d 同阿媽食飯呀唔該..
返到屋企
係sofa 坐坐下訓左..
-_-||
feel 倒阿媽叫左我好耐都唔肯起身
太疲啦...
佢放棄左叫我
拎左張披俾我
我就係sofa訓左2 hours
起身勁腰酸骨痛呀訓到..
-_-||
*
>>March 30, 2004 at 5:03:38 PM GMT+8
2004 年 3 月 25 日 星期四 【晴】
OkoK*
今日是興奮n 感慨的一天!!!!!!!!!!!!!
rolll call 果陣
skwu 無返
秀麗上左黎點名..
勁搞笑呀佢
佢係到勁strict 咁
遲左一秒入黎就當人地late囉..!!
搞到我地班今日有8 個人late*
好彩我岩岩好同秀麗一架lift
遲一架我就遲啦..
-____________-||||
又覺得好好彩..
唔係秀麗做class teacher
呀june 就係到同秀麗嗌啦
結果
咁緊係秀麗贏啦..
仲教訓左我地一餐...
她會將 *大學走堂嚴重* 的話題講幾多次leii*
hahaahaa*
anywayz*
今日佢教的科學finally 有d 進展..
之後account
好似無上過咁就落左去幫手搞那個即興演講啦
我地六個係負責計時的
哈哈
assembly有班際即興演講比賽
我地班有 really淫黃智威同學出賽
6j 有wonghon同學哈哈哈哈
到佢出場果陣
d 人係係到叫囂咁
勁搞笑***
不過我地係後面無得聽佢講野
結果係由 最後出場 的 那個6i "唔驚" 同學贏左
hahahaaaa
話說
秀麗問.."最後一個出場驚唔驚呀.."
同學答.."唔驚..!!!!!!!!!!!!!!!!"
勁大聲勁自信
我望住佢個樣都嚇一嚇
佢個樣勁強!!!!!!! 勁師奶 (changel說) 咁..
之後咁大聲係到.."唔驚.."
我係俾佢嚇窒左..
佢講完"唔驚"之後
我同秀麗唔知點解咁岩對望
係到偷笑..
勁搞笑囉秀麗好似係到鄙視佢咁..
所以我就叫左佢做"唔驚同學"
hahaaa*
之後落左canteen 食個breakfastttt*
double econ
aii
勁多功課econ 今個weekend*
做死人了..
-_______________-||
lunch 落左canteen..
不過無食到飯
因為勁飽個breakfast 仲滯住左係到
哈哈..
上返去...佢地係到練drama*
yes*
今日係inter class news drama competition*
really 淫勁wud dud 咁係到著suit 但係入面係件tee shirt
勁似果d 大陸自由人囉..
helpppp~~~~*
之後過左6j gup
wong hon 係到扮雞囉helpppppppppppppppppp*
-_-||
唔係砵蘭街企街果d 雞呀
係街市困住係個籠果d雞呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
其實都好彩
如果佢係扮企街果d 烈艷雞
我今晚一定訓唔著!
hhaaaa
佢仲係度勁興奮咁覺得自己一身雞的造形好型好得意咁..
笑死我
見佢笑到鬼咁燦爛就想笑
哈哈
wong hon成日都做d 令人爆笑的事
但他又不是故意的..
之後上double busi*
我的neighbour無啦啦話要贈我一句野..
....
(我的neighbour..是這樣的..同我一d 都唔似...)
她說...
珍惜眼前人...
wahahaa
之後我又係到爆笑..
佢勁認真咁同我講d 勁娘gei 野...
繼上次我笑佢講的沙田柚後
佢都慣左我成日失常咁笑的樣子..
待我平復後..
我就問佢做乜無啦啦咁講..
佢叫我唔好問
仲話
不要問..只要信..
之後我繼續爆笑..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不斷問佢點解咁講佢都唔答我
仲叫我唔好煩呀..*
好啦
咁我就唔理啦..
不過我又覺得佢講得幾有意思geiii*
我就用返個懶認真的tone同佢講....
"好難珍惜架其實..
因為當您擁有緊果陣..
您唔會去稔失去果陣係點...
又點會無啦啦係到珍惜.."
佢又好似好認同咁
..(夠啦..我地係到上緊busi 堂gor lorrr)
不過li 句野好岩洗
哈哈
因為今日係我同您*的一百日..heee*=)
好似好岩咁..*
所以之後有堂德育堂
呀清要我地稔一個target..
寫係張紙到
要成日remind 住自己做geiii
兩個月後睇返就要睇下自己有無做倒
我就寫左*珍惜眼前人*啦...
=)
hahhahaa*
張紙仲擺左係個bottle 入面
令我稔起我同九大們睇完六樓后座之後去pcc傾計的場面..=)
我都話過要咁
最後不了了之-_-||
(alwayz like that)
anywayz*
我是能夠做倒的...
之後完那堂德育之前
那個教英文的miss hui就係到黎個conclusion咁的樣子
(那個miss hui 就係果日sport day 話我烏下烏下果個miss 時)
佢一開始就引sk wu 的說話黎attract 我地的attention*
繼而indirectly咁話我地班太嘈.. 唔理人地講野
...其實我地又真係幾唔似樣..
勁係到傾計咁...
-_-||
之後佢又話....d form 7 果日拎report 果陣
見倒佢果班有d 人..even 男仔...都係到眼濕濕 (我覺得係假的..)
因為果日係考完晒english oral 的日子
d 人覺得自己做得唔好worr..
之後仲有一個week 倒就考中英
到時就玩完架啦..
之後係到嚇我地
不過佢講野勁有point 勁岩聽囉
though 唔係好記得佢講左d 乜
下年就到我地了*
成日覺得讀左年幾兩年d 野
係短短幾個鐘就要嘔晒出黎
是很恐怖的
之後我同changel 講佢講野勁岩聽..
但係佢都無乜response 咁
走果陣really 淫就同我講佢都覺得miss hui 講野勁有point啦
我地兩個就係到勁有同感咁啦
勁開心有知音*=)
n then 就要落去halll 睇news drama 啦..
wahahaa
仲稔住班班都會好似我地咁
點知人地班勁pro 咁搞勁多野囉shittt*
我地班好似係到勁heh 咁又無乜練咁..
hahahaa
勁無奈
不過無所謂啦
無謂咩都贏晒啦..
horhorrr*=)
我凈係記得6f那班的preformance..
勁無奈的
動物園上晒台..表演..
扮自由人-_-|||
勁似...
她們明明就是自由人....
真係勁wud dud 囉佢地
唔係樣子有問題
是她們的行為舉止令到佢地揚名於6k..*-____________-||
點解佢地可以咁架...
難怪我們班咁激動啦一見佢地
hahahaaa繼wonghon之後
佢地成為我們茶餘飯後的話題
恒商四花*=)
最頂不順那個丐幫首領*
那個可愛小妹妹也頂不順
但她的樣子較可愛
同埋有一雙大眼精..
所以未至於想打佢..
hahahaaa
我們是註定與6f為敵的..
hahahaaaa
anywayz*
班班都有一個精彩的表演
到我們班
我地好似係上去搞笑咁哈哈哈
笑死我啦 really淫同屎忽
都很成功令到別人笑起上來
哈哈
*=)
算吧
我們是低調的
之後6i都做得很好
是maviz寫script的..
很有情節的
...haha
仲以為佢地會贏...
加上那個很喜歡maviz的家明做評判
不過..
最後竟然唔係maviz贏
佢地overrun呀*
勁唔抵
俾6f 的贏左
他們知道後
那四花竟然相擁落淚
我是驚訝的
又有咩辦法唔指住佢地黎笑呀哈哈哈
真係笑死我
hahahaaa
請想像....
四隻不同種類的..animals 在攬埋一舊喊
我覺得自己係到睇緊 *discovery channel*囉
-_-||
王子同屎忽edwinjerry 果d 又勁抵死咁係到話佢地
話咩四大奇景
笑死我哈哈哈.*=)
算 吧..
之後我地就走了*=)
wahahaha*
sunday 真係要去幫人補習啦
好驚呀..*>__________<"
>>March 27, 2004 at 7:41:17 AM GMT+8
2004 年 3 月 25 日 星期四 【晴】
今天是 一百 日紀念*=)
好厲害的...我仍然覺得..
不過無乜紀念
因為就黎alevel了*
(其實係alevel 緊啦....-_-||)
不應該打擾人家的..
heheee*=)
加油呀..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
覺得li 排所有人都係到猛咁會考同alevel緊..
感覺倒晒佢地的無奈n煩*
我無無聊聊的係到睇人家的日記
見倒d 人好似update 得密左..
溫書果排
d 人係比較鐘意打diary 黎感慨一大番架..
之後到最後就會發現自己好無聊 唔溫書!
無打diary 的人
一係就會狂睇人家的日記
or
拎張紙出黎寫日記..
我會考果陣係後者架..
因為唔想俾人知我會考都唔溫書..
horrrr*=)
一去到人地d diary..
"食屎...今日考咩咩咩勁難...咩晒k.."
"今日考咩咩咩..勁易...不過唔知問乜.." (哈哈您呀....勁唔知您想點...-_-||)
等等的字句
哈哈
之後我就會覺得d 人好慘..
kekekeee*
慘係因為佢地覺得會考好辛苦..覺得自己好慘
佢地係唔應該覺得慘n辛 苦的
考會考的日子係好好過架..-*
成日都無乜野做
一係訓一係溫書
都幾好呀...*=)
多d 時間係屋企
多左同呀媽呀爸一齊睇電視食飯
果陣同佢地的感情是最好的
成日溫書溫到四點幾五點 (係midnight)
都係呀媽陪我geii*
肚餓又嗌下佢
佢又整下野俾我食
勁好..*=)
因為佢覺得我溫書溫得好辛苦
勁順嘆的
heeee
真係太好啦
果陣我係感動到喊的
又有人成日不厭其煩咁打俾我叫我溫書..
日日叫醒我-*
溫書其實又唔辛 苦geii
都係坐係到..對住本書背下..咁咋嘛
...(哈哈勁講風涼話...)
講真您稔返您溫書的日子
有幾何係會溫到 *辛苦..*
不在客觀的事...=)
所以唔好再呻啦
只係玩少陣姐
唔駛講到個天跌落黎呀話..-_-||
到自己考得唔好
又係到唔開心係到喊
咁做乜自己唔快d 溫書
追返d 野jekk*
係到稔
稔稔下就會考得好架拿?*
impossible !!
yes*
if you have done your best
you will have no regrets at all*
不過有邊個會覺得自己係已經做得最好geii leii*
要自己唔好regret
就自己努力d啦...
唔好再俾我見倒您上網..*
horhorrr*=)
加油啦
哈哈
算啦
我講野係勁無說服力..-_-||
好似打左好多野咁..
li 個entry 就俾左您吧啦
>>March 27, 2004 at 4:56:11 AM GMT+8
2004 年 3 月 24 日 星期三 【晴】
25th week 紀念日*=)
在這值得紀念的日子
我決定寫下diary*
做乜近排失去左寫diary 的興致架..
viann 話過.."一個禮拜有3-5日有寫日記的人
病的機會係較少的.."
(viann 其實是那個roadshow i club的煩女人)
我發現佢講得勁岩呀
我就係幾日無寫diary 啦
今日終於都病左啦...~~~
無錯呀
係終於的..
咪睇我平時無乜做運動
我的身子都頗係強壯的..
kekekeeee*
yes*
今朝起身....突然勁肚痛
肚痛的感覺是勁辛苦的
相信大家都明白..
所以我叫醒左我呀媽話佢聽我好肚痛....
之後佢俾左粒藥我食..
..(係skip左d野架..horrr*)
佢叫我唔好返學.......
咁我唯有唔返學啦
之後打左幾個電話..
又再訓..
....
訓
唔著
勁肚痛...
係張床到典黎典去...
-____________-||||
標
冷
汗..
勁痛苦的><"
之後好似訓著左
11:00點起左身..
開icQ*
見倒好多同學上網中..
wahaha*
原來係cL堂
thereforee
係到同really淫..carmen li n peggy 傾左陣
哈哈
勁無聊
really淫話果個news drama 有d 野變左..
really 淫就取代左屎忽的角色
屎忽取代了raul 的角色呀哈哈....
.....好期待的呀呀呀 ----------*
wakakaka*
heh 多陣就返學啦...
行行下
呀爸無啦啦打俾我
問我去唔去桂林囉
下..-_-||
做乜無啦啦會去果d 地方
我見呀爸勁誠意拳拳的樣子
therefore 我就話去啦
佢仲要係即刻去book晒咁 ..
勁enthusiastic咁
所以我這個easter 就奉獻左俾我的桂林了..
horhrr*=)
1:30 返到去
上左4/f 嘟機
咁岩見倒同學仔係hall 出黎
練完drama 呀..~*
hahahaaa
大家都係到寒喧一番
hahaa*
tobey好奸咁問我除左病仲做左d乜
哈哈心照吧死tobey仔..!!
上左兩堂account一堂busi*
好無聊的
好似一返學就放學咁勁無聊
....
busi堂...
見倒那個姓池的
我就稔起我泡左湯gei bufffet*
算吧
我知吃不到的葡萄係咸geii*
您們也不要一直提著我吧..
-_-|||
aiii*
還以為很有性格的
但卻換來一句類似抵死..的話
換來一個抵死的神情..
wakakka*
好慘呀我...........................
chee sir 我好嬲呀>_______________<"
完全睇晒人性的真面目..*
including mE*
我其實在一開始都覺得唔係幾好意思的~*
畢竟我是在一個父母極到客氣的環景下成長
(他們對朋友客氣的程度實在令我嘆為觀止...
衰d 咁講..佢地係有d 假geiii.)
所以算吧..
我星期六也去吃buffet with 爸爸n媽媽...
我不要變成一個肥婆
不要變成高矮肥瘦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我是豁達的
放學落左canteen hehhhhhhhhhhhhh*
因為搭左咁耐車返學
無理由為得果三堂就返屋企
無無聊聊咁
食下野睇下comics吹下水問下功課就6:00 幾啦
勁快的
之後去補習啦同carrrrrmen lii*
她真是一個bak chi*
竟然將隻襪子掛左係.....****
hahaa
笑死我啦
唔該您啦baby*
見倒小學同學補習果到...
lOng TIme No seee*
成日都話約出黎bbQ*
都約唔倒的
.............................................好掛住您地呀!!!!!!!!!!!!!!!
返到屋企呀媽問我幫唔幫emi個補mathz呀
$120/hourr..
wahaha*
勁想做
一個禮拜補一次咋...每次兩粒鐘..
我就話試下啦..
不過勁驚係度誤人子弟咁
算啦
試下姐..*
因為我真係勁無錢...........
太大洗啦我................*=)
呀媽話如果係就sunday 去補啦
勁急趕的
我會好驚..>__<
之後我個小學同學又搵我幫佢手呀
因為佢太多個補習啦
佢無時間
問我接唔接佢手呀....................
$90/hourr
小五仔jor borrr*
好似又勁好賺咁..
一個week 補三次..
是但去吹下水咁就有錢收..
wahahaha*
實在係勁想補呀................!!!!!
如果我全部都補晒
一個月就無啦啦多左成二千蚊囉
wahahaa
買咩都得的感覺勁好..!!!
所以我決定去補啦...*=)
yeahhh*
雖然好驚
不過............我會努力的.
kekekeee*
發晒錢寒的elfredachow*=)
yoOooOOo*
期待聽日返學呀yeahh*
>>March 25, 2004 at 5:33:18 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|