寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 4 月 1 日 星期四 【晴】



今朝起身呀媽話佢今日去潮洲囉
sunday 先返
呀爸都一齊去呀原來

無奈
無啦啦去潮州
又唔早講咁

即係我有兩日幾自己一個係屋企
yoOOoo*=)
勁開心~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好耐無試過得返自己for幾日啦...*
hrhororrrr


wahah*
今日是easter 假前的最後一天
greatttttttttttttttttt*
返左咁耐finally有假放了..greatgreatttttttttttt*

不過放咁耐好似有d 過份

將會2 weeks 見唔倒neighbour 啦..horhorrr
(俾返個名份您啦...------* sharon yeung )
您唔好掛住我啦
雖然都好難咁

今日我對您說.."四月啦..我估都就黎調位架啦.."
我見您一臉捨不得的樣子
我就知您實會掛住我啦哈哈哈哈*=)

yeahhhh*
祝您easter 的5 targets 成功*=)


今日全日都勁興奮咁樣*


中文教科學好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!>_______<"
十萬個唔鍾意li 課
唔知佢想點

之後佢走之前話祝我地happpy easter
之後就拎左盒chocolate 俾我地呀呀哈哈哈

勁開心呀..~*=)
秀麗老師請食朱古力*=)

比chee sir 更興奮
heee=)
i luv 秀麗老師
不過勁多hw 做呀中化
-_-||

之後account 堂都係heh 下咁
放假又係勁多account 做
不過optional的

要溫下d conso
勁難呀helpppp><"

第三堂就係承教小記測驗啦
原來唔係好難
不過係驚答d 野離晒題咁..=)

anywayz*
根本pointless to finish the whole book
-______________-||||

.......

係到奉勸下年的師妹們唔好睇晒成本書呀
好蝕
though 其實那個叫小思寫d 野都幾係有感..

有d 就勁唔知佢想點
esp."老人與海"定唔知"老人與魚"

anywayz*

是一本好書..=)


break 係到食秀麗朱古力
幾好味的
她是一個好人when佢唔發惡=)


n then econ x2
wahahah*
收倒好消息呀哈哈哈

bread 入左中大medi啦啦啦啦啦啦
勁開心勁開心

though eventuallly i was not the first one to know

-_-||*

好開心呀呀呀

達成了一個理想咁



我第日睇醫生唔駛錢啦(hahah alwayz 強調..-_-||)


好開心
開心到狂sms*
最後俾bettypoon發現左...

係到嗌我
希望佢唔知我係sms 緊啦....................*

conduct 奪A失敗啦哈哈..
anywazy*

bettypoon 請左我地一人一隻
kinder 出奇蛋=)

lunch 飛左出大快活食..
greattttttttttt*

仲係果度同rachel celebrate 左birthday*=)
有cake 食


aii*......................><"
竟然有人早過我生日
然而我**無得話佢老**囉..

(hahahaa yes 我成日話人地老架when d 人早過我生日哈哈)

becoz rachel 今年先得17歲咋

勁無奈..
while 我今年已經18

-_-||
aii
真係青春無敵啦rachel
今年先17

仲有大好光陰呀rachel同學...
我就老啦
已經成晒年咁囉今年
>___________<"shit*


忽然唔開心..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

要開始稔定今年有咩生日願望啦..*



個蛋糕俾我地li班變態的人係5minz 內finish左..
-_-||
一人一羹咁搞掂左佢
hahha*
返到去要去7/f 做questionaire呀
無聊的
係到test 我地的vocab 咁..

都幾難

最後果d questions 完全唔知點答好
咩用咩方法學vocab
唔知想點咁..-___________-|||


有一題係如下

"我會重覆大聲朗讀vocab"咁上下
笑死我
我click 左"extremely useful"呀哈哈哈哈...

勁低能

用左兩堂黎做
勁眼訓咁

我地早左d 做完上左去玩

係到傾easter 約出黎做咩好
暫時約左tuesday singK @ cwb ceo*

有興趣的請向我單聲之後tuesday 11:00am cwb hsbank等=)
暫時有

傻仔june
bakchi carmenlee
lowB carmenwong
ger
tobey
changel
勁的elfredachow
irene同學

係咁多啦
謝絕男性
因為唔想聽倒聲嘶力碣的twins歌
哈哈哈哈*=)

之後我地傾傾下勁興奮
約埋summer 一齊去macau*n beach 呀哈哈
勁開心
though 最後可能都唔會去咁


講到勁highhh*咁


最後德育堂無乜野咁係到無聊
變左really淫neighbour*=)

係到玩個kinder出奇蛋
我竟然唔識砌咁
要zita小姐幫我砌囉
樣衰咁



放學的節目勁興奮呀哈哈哈哈哈*=)

首先開左幾分鐘econ 學會的會
(勁無奈)

之後就死去tst麻布茶房呀=)
hahahahaa勁開心呀
約左九大們z食tea*

celebrate
bread 的中大medi
dull 的中大psycho
ten的account*=)
heheheeeee

真係勁開心呀哈哈哈

傾左都幾耐下
咪又係到狂笑=)*囉....
lowB的..........................................

都話您地係lowB架啦
搞爛gag*!!!!!!!!

大家都勁開心

tal講左一句令我感動的話
though 佢係亂講的

"elf係到我地又好嘈啦...yeahh"
heheee*
我知佢係睇起我的哈哈哈哈

好開心呀
雖然您地成日俾我串
esp tentenleung*
做乜都俾我串
horhorr*=)

happppieeee*

之後我就出 mk 找carmen lee n tobey啦

行左陣trendy zone*
無乜野買竟然買左個twinstar file
,無聊咁..-_-||||||||||||

之後tobey同學又走啦...........~*

得返我同carmen leee*
佢就陪左我買左對鞋

唔知點解無啦啦買
勁無聊

不過想買
咪買囉

勁型呀我*=)

之後我地又去左瓊華
carmen wong 就差唔多補完amenda 黎join 我地啦
yeahyeahyeahh*=)

三個人再行多左陣
hahahaa
好搞笑呀我地三個

一路係到講無聊野咁...-_-||


都成九點幾啦
去味千食野啦稔住
點知好多人..
get左飛
就去左影sticker photo*
horhorr

之後竟然俾我撞倒 eason叔呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

勁掛住佢呀
yes*
我記得佢住mk的
哈哈哈哈

勁開心
嗲左兩句=)


影左好耐sticker photo 咁好似


上返去味千..
已經過晒

又要等多成30minz 先有位呀勁慘
-_____________-||||

三個都勁疲

入到去都就死啦..



我發現我地已經慣左*分飯* li 個舉動
去到邊食咩都要分囉哈哈

三個人share 左兩個飯n 兩個小菜咁=)



食到10 點幾十一點先走

勁疲呀呀呀

好彩呀媽唔係到
如果唔係又俾佢話我成日唔返屋企啦


yeahh*
聽日又去街~~~*

難得呀媽呀爸唔係屋企
yeahyeahyeahhh*=)
ass free as a birdddddd*



haha*
今日同同學仔行街好開心呀
tuesday 再行過*=)
yeah

>>April 4, 2004 at 7:59:21 PM GMT+8


2004 年 3 月 31 日 星期三 【晴】


愚人節快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *=)
reallly淫生日快樂 *=)


hahha*
好勁呀
竟然真係有人愚人節生日..
真定假架哈哈


今朝04:50 am send 左個sms 俾really淫
因為12:00 果陣發緊我的夢

哈哈..
又係到日夜顛倒晒咁



今朝佢入到黎6k 也是我第一個同佢講生日快樂呀哈哈
yeahhH*=)
我都係第一個姓周的同佢講生日快樂
勁威呀哈哈


anywayz*
今日第一堂係到econ test 咁..
無乜特別

堂free lesson 俾人偷左
上左busi*
因為改左堂
聽日的busi 要做問卷
好無奈..
-_-||


CL堂又係bakbakchichi咁

要做一個powerpoint project呀
我同changel 都決定唔會咁早做

因為根本就算plan 好左一早做
到最後亦會係到最後一分鐘先做

therefore
我係會到交之前果日先做!!!

anywayz*
lunch 係canteen 食咋

因為係得canteen 先可以一班人圍埋一齊食
唱左birthday song 俾really淫
佢係到尷尷尬尬咁勁搞笑

大個仔啦really淫
18 歲
once again *老啦您*

繼續扮秀麗老師啦真係太搞笑啦哈哈


您是一個好人
所以我就借我個memory stick n battery 俾您去上海啦*=)
yeahh
您要好好對佢哈哈哈..~*


放學就返屋企
heh 左一陣又要去補習啦

wahahaa 俾我撞倒林彬呀
十年無見過啦啦啦啦~
勁surprise***的

aiyaa~*
next week 有test 呀原來
緊張的



返到去狂睇承教小記
聽日test 啦

>>April 4, 2004 at 7:10:28 PM GMT+8


2004 年 3 月 30 日 星期二 【晴】




三月的最後一天了~*=)

很快呀下
2004已過了四分之一了..
-____________-|||


勁快..


今日考中文listening*
聽講今年得mc 同果d tick box 果d..


勁奇怪咁...

之後秀麗堂果陣佢就係到講啦

佢話今年咩都好似變左

速讀變左8篇...
文化又一題得一part咁

但係佢不斷強調咁樣未必係等於難左worrr*

佢話咁樣變就係考d 考生gei 反應

有d 人一見倒變晒就覺得自己死緊
心理上已經輸左一半!!!!!!!!!

有d 人就會calm d 識得調整咁..


我估li 個就係上品同下品的分別啦哈哈*=)

hahaha*
佢話 變幻原是永恆


笑死我


咁又係geii*
年年咁出都悶啦...................-_-||



我的日記已經由 chee sir 語錄變左秀麗語錄啦

近期班上都係講秀麗多d geii*=)
勁搞笑
一個二個係到扮佢囉
低能的..
-_____________________________-|||



lunch chee sir 車左我地上廣源食大快活


不過都無乜同佢講野...
唔係好同table*


自從上次佢唔肯幫我請假..唔請我食buffet
我就懷恨在心了
已經對佢無乜興趣了~*

hahahahaaaaaaaaaaaaa*
都係留返俾您啦changel*
我近期lum 秀麗多d..

hoorrr*=)



shit聽日econ test 呀下

但係我放學heh 左好耐呀係學校
又係到同edwin 同學做account
唔識做的consolidation*-_____________-||


heh 到差唔多我就出tst 找bread 啦
約左佢食飯

哈哈
收倒佢n laura 俾我的禮物

一份係 情人節禮物
(welll 係遲左成兩個月咁..)
一份係bread 無啦啦俾我的禮物
yeahh*
happppiee*

之後仲收返九月 我為 gibbbins house
出的$80 =)
horhorrr happie 好似無啦啦賺左咁
但係明明就係我應得的

-_-||

anywayz*
請左bread 一餐
認承左佢好耐了..~*=)

九點幾十點先返屋企..

訓左好耐先溫書...

成2:00 先start

>>April 4, 2004 at 7:18:12 PM GMT+8


2004 年 3 月 29 日 星期一 【晴】



aii*
又會記得今日做過d 咩啦

是但寫下啦...


今日係考alevel的大日子
考中化呀................*
勁唔知想點的一科


加油呀高考生們*=)
horhororrrrr




凈係記得今日中化堂勁搞笑*
秀麗係到又講下廢話又話下我地咁啦

搞左15minz
之後有d 人係到問佢個承教小記係點搞考

佢就話用
幾分鐘黎講下..


果陣係12:00 點

佢一路講
一路講..

係咁insist 自己無睇過份卷.............-_-||

幾分鐘又幾分鐘


到12:29pm
她說.."好啦...承教小記就係咁上下啦..講返份建議書先.."








*打鐘*


我們 *-________-||*

n then 相視而笑


佢就用左1 min 黎講左個所謂gei正題啦
哈哈

勁搞笑的




無乜咩啦今日

放學飛左去牛頭角做回鄉証呀
唔識去果個中旅社
睇緊mtr 個map 之際

無啦啦見倒熟識的面口
是xavierrrr 呀哈哈*

勁開心
佢話本來唔想望我就咁走左去

勁衰呀下


之後我就向佢求救啦..~*
yeahh*
佢帶我行左一陣
我就到了=)
勁開心


之後做果個証又勁快
因為識得人

都係呀媽勁
咩人都識
如果唔係我都做唔倒啦..
yeahhhHhH*

>>April 4, 2004 at 6:44:09 PM GMT+8


2004 年 3 月 28 日 星期日 【晴】




命運就地改寫
只因你我當天那一眼

靜靜互望啞口無言
原來邂逅太簡單




謝謝您體諒我的粗枝大葉*愚昧無知*不善解人意*冷淡*

沒有甚麼值得您喜歡
但您仍然說最喜歡我

是我的福氣

沒有甚麼好的
但您仍然說我是最好的


我不是一個好朋友不是一個好女友
但我只能說我是認真的..


沒有甚麼特別
身邊的他與他
也不及您一個


骨痺的我..
horhorr*=)



唔好再咁稔
我都係唔想阻住您姐...........




hahaaa*
唔知呀
加油呀




*=)




哈哈*
講下今日先


無聊的double english*
真的好無聊
同鄰居係到heh左兩堂
之後落左canteen 食breakfast

hahaa
請佢食左個早餐
因為我有錢呀嘛哈哈..*

一有少少錢就係到亂fing咁-_-|||||

之後busi要寫essaaay
好慘..-_-||

.
.
.
.


最無奈都係放學
要上econ 小組
很無奈..
勁唔想上
真係唔想去!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>___<*

所以稔住就咁走左去...

稔住去library 教edwin 同學account..

點知走果陣見倒betty poon..
佢咁岩上緊去
問我去邊

我就話我唔想去...(完全衝口而出.....講完我都嚇左一跳)
佢係到扁嘴咁 ...-_-||

我就兜返
我話要趕去拎回鄉証
佢叫我上完先去..

我就話我要問我阿媽...


...aii*
最後我都死死氣上去
仲俾carmen li 笑我

俾佢斷正tim
-_-|||||

勁唔憤氣囉...

之後上堂果陣又俾屎忽發我脾四
勁唔gur囉
男人老狗係到發脾四
勁唔知想點.....

仲要勁小事
我只係係佢講野果陣係到笑咋嘛
我唔覺得又 咩問題...............-_-|||

我成日都係咁

之後betty poon 仲話.."周同學好似有野想講wor..不如您講呀..."

頂佢..*




之後我真係想起身走囉..



不過我的eQ是高的
留左係到



落堂前仲俾佢插..
佢話如果我地唔想上li 個econ studygroup..
其實可以唔去..
不過要早d 同佢講
唔好就咁走左去..~*

-_-|||
勁無奈


......
..
..
..............
aii*

之後我就去library 找edwin同學了
horhorr*=)
佢實在太搞笑了
令我的心情好返點兒......


教左佢d account..
係到吹下水咁...

無啦啦講返起以前d 野

(哈哈..講到好似十幾年前咁..)

稔返第一日返學..
唔知點解無啦啦講起..

我同edwin 同學的關係是很微妙的*
再講多次啦
佢*佢阿哥*佢阿媽都識我*我阿哥*我阿媽..=)

hahaha
之後我第一日返學之前
edwin 個呀媽同佢講..
"要照顧下新同學啦.."咁..
"orhhh"
hahaha*

搞笑的

之後到果日放學..
edwin 個呀媽又問
"新同學點呀...."

edwin 說"一張臭臉的.."
hahahaa*
我就係到怒打 佢..!!!

佢話我第一日返學個樣真係勁串的
又成日唔一齊食飯咁...
無人敢同我講野呀哈哈..*=)

之後點知咁岩今日上account堂
neighbour 又無啦啦係到問我做乜果陣會轉校囉

突然咁geii*
horhorr =)

neighbour 又係話覺得我勁串
佢仲要勁誇張咁話我真係好串

-_-||
無奈的..


知啦知啦哈哈


之後我記得是我向edwin 自我介紹先架果陣

edwin 話俾我捷足先登左
因為佢本來都想咁做的
不過佢話覺得好bak chi 同埋好怪
所以無咁做

..

即係佢話我bak chi n 怪囉..
-_-|||||||||||||||||



anywayz*
blow 左陣water 就返屋企了*=)

去左影學生相呀
聽日要去get回鄉証呀!

>>March 30, 2004 at 5:58:47 PM GMT+8


2004 年 3 月 27 日 星期六 【晴】




10:30約左maviz智偉小李子肥泰唱K*

是早上10:30
我們去唱K

早上唱k..
-_-||| 我們是傻的嗎?



勁眼訓
訓唔醒咁heh 去tst*


一個二個都遲到架...................*>_<


去左尖東ceO唱
明顯地貪佢支咪係wireless的..
*=)
horhorrr*


好耐無唱k啦勁開心
狂唱狂唱..

唱得好順暢
因為唔會有傳咪俾咪線cake住要兜黎兜去的麻煩..*=)
horhorrr


maviz唱歌好好聽

肥泰都唔差呀唔好睇佢bakbakchichi咁..
hahaa
原來肥人唱歌係好聽架..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*=)

maviz 都話屎忽唱得好聽呀
yes*
是好聽的
佢把聲係到勁高音咁..
chisin*

佢唱合久必婚的女人聲係唱得好好架
helppppppppppppp-_-||


我發現繼really淫之後
又多一個男人係到掙唱twins 的歌
他是肥泰

佢唱到勁辛苦
聲嘶力竭的青筋暴現咁
我見倒佢咁辛苦
所以就搶左佢支咪唱啦..
hahaahaaa*


唱左d 舊歌
*那有一天不想您*.
勁娘的wear 皮belt的黎明..*
哈哈哈哈*






唱左*我不難過*呀
是很多人的飲歌 (勤勤的飲歌...waahhaa....)

稔起好多野呀.......上年gei野....
我發現上年發生左好多事


是唯一一首令我有點欲哭的感覺..
這些年來都無咩歌令我感動了

早些年都仲有d 謝霆鋒gei歌令我聽到喊架可以哈哈..*=)

(大家還記得我是霆鋒的super fans嗎*)

*我不難過*
唔係佢d 歌詞令我感動

係li 首歌果段時期發生左好多事
一聽就會稔返果陣..
就好想喊
勁唔知點解的..


...aiii*
果陣好開心的..
成日都係到heh

稔埋d 無聊野..
bakbakchichi咁

而家雖然都係heh
不過heh 的程度不同了*


anywayz*
我唱到兩點就要走先啦

去causewaybay 幫人補習
哈哈第一次幫人補習呀超勁的

其實無乜野教佢
因為佢都識geii*
不過都heh 左3hours*
賺左$360*

叻女哈哈...

我係到balance 緊個wealth distribution
佢li d 有錢人係要俾我賺下架啦

之後我又請下大家食飯咁啦..*=)
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh*

happpppie*

之後夜晚去左食飯with 好多relatives*






ohhHh*
返屋企先做功課
every Sunday night 都係咁..
無奈的..
-_______________-|||

>>March 30, 2004 at 5:23:08 PM GMT+8


2004 年 3 月 26 日 星期五 【晴】




星期六
只是一個普通的星期六..


練琴學琴






之後同阿媽去食buffet
因為佢又唔知識咩人
之後唔駛錢咁..


去左凱悅
麻麻地的


當然不及香格里拉啦aiii*
怎樣也不及吧--------------------*>______<



勁耐無試過自己一個同阿媽一齊食飯啦
勁耐
超耐..

好耐無試過兩個人一齊食成兩粒鐘飯咁..


同阿媽講左好多野
勁難得......


我覺得阿媽*靚左*=)
hee
可能好耐無正面咁望過佢啦..


我覺得我阿媽真係好靚
佢咁gei年紀都完全唔駛化妝
d皮膚都勁靚...
白裡透紅的
眼睛很大
鼻子很畢直的..


勁索..*


第一次覺得阿媽索囉*


越睇越好睇..




阿媽是世界上最靚的女人horhorrrr*=)




點解可以咁靚geii*
我又無送靜心俾佢
佢又無食果d 野

又成日劈酒成日bbQ成日唔訓覺..


勁羨慕呀哈哈*


anywayz*
到尾段果陣係到不斷sms*
搞到阿媽很無奈咁哈哈呀..

solllie呀
要多d 同阿媽食飯呀唔該..





返到屋企
係sofa 坐坐下訓左..
-_-||
feel 倒阿媽叫左我好耐都唔肯起身
太疲啦...


佢放棄左叫我
拎左張披俾我
我就係sofa訓左2 hours

起身勁腰酸骨痛呀訓到..


-_-||



*

>>March 30, 2004 at 5:03:38 PM GMT+8


2004 年 3 月 25 日 星期四 【晴】



OkoK*
今日是興奮n 感慨的一天!!!!!!!!!!!!!

rolll call 果陣
skwu 無返
秀麗上左黎點名..

勁搞笑呀佢
佢係到勁strict 咁
遲左一秒入黎就當人地late囉..!!
搞到我地班今日有8 個人late*

好彩我岩岩好同秀麗一架lift
遲一架我就遲啦..
-____________-||||

又覺得好好彩..
唔係秀麗做class teacher

呀june 就係到同秀麗嗌啦
結果
咁緊係秀麗贏啦..
仲教訓左我地一餐...

她會將 *大學走堂嚴重* 的話題講幾多次leii*
hahaahaa*

anywayz*
今日佢教的科學finally 有d 進展..


之後account
好似無上過咁就落左去幫手搞那個即興演講啦
我地六個係負責計時的
哈哈

assembly有班際即興演講比賽
我地班有 really淫黃智威同學出賽

6j 有wonghon同學哈哈哈哈
到佢出場果陣
d 人係係到叫囂咁
勁搞笑***

不過我地係後面無得聽佢講野


結果係由 最後出場 的 那個6i "唔驚" 同學贏左
hahahaaaa
話說
秀麗問.."最後一個出場驚唔驚呀.."
同學答.."唔驚..!!!!!!!!!!!!!!!!"

勁大聲勁自信
我望住佢個樣都嚇一嚇
佢個樣勁強!!!!!!! 勁師奶 (changel說) 咁..
之後咁大聲係到.."唔驚.."
我係俾佢嚇窒左..

佢講完"唔驚"之後
我同秀麗唔知點解咁岩對望
係到偷笑..
勁搞笑囉秀麗好似係到鄙視佢咁..


所以我就叫左佢做"唔驚同學"

hahaaa*
之後落左canteen 食個breakfastttt*

double econ
aii
勁多功課econ 今個weekend*
做死人了..
-_______________-||

lunch 落左canteen..
不過無食到飯
因為勁飽個breakfast 仲滯住左係到
哈哈..

上返去...佢地係到練drama*
yes*
今日係inter class news drama competition*

really 淫勁wud dud 咁係到著suit 但係入面係件tee shirt
勁似果d 大陸自由人囉..
helpppp~~~~*

之後過左6j gup
wong hon 係到扮雞囉helpppppppppppppppppp*
-_-||
唔係砵蘭街企街果d 雞呀
係街市困住係個籠果d雞呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!


其實都好彩
如果佢係扮企街果d 烈艷雞
我今晚一定訓唔著!

hhaaaa
佢仲係度勁興奮咁覺得自己一身雞的造形好型好得意咁..
笑死我
見佢笑到鬼咁燦爛就想笑
哈哈

wong hon成日都做d 令人爆笑的事
但他又不是故意的..


之後上double busi*
我的neighbour無啦啦話要贈我一句野..
....
(我的neighbour..是這樣的..同我一d 都唔似...)

她說...


珍惜眼前人...


wahahaa
之後我又係到爆笑..
佢勁認真咁同我講d 勁娘gei 野...


繼上次我笑佢講的沙田柚後
佢都慣左我成日失常咁笑的樣子..

待我平復後..
我就問佢做乜無啦啦咁講..

佢叫我唔好問

仲話


不要問..只要信..


之後我繼續爆笑..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不斷問佢點解咁講佢都唔答我
仲叫我唔好煩呀..*

好啦
咁我就唔理啦..


不過我又覺得佢講得幾有意思geiii*

我就用返個懶認真的tone同佢講....

"好難珍惜架其實..
因為當您擁有緊果陣..
您唔會去稔失去果陣係點...
又點會無啦啦係到珍惜.."

佢又好似好認同咁


..(夠啦..我地係到上緊busi 堂gor lorrr)

不過li 句野好岩洗
哈哈
因為今日係我同您*的一百日..heee*=)

好似好岩咁..*



所以之後有堂德育堂

呀清要我地稔一個target..
寫係張紙到
要成日remind 住自己做geiii
兩個月後睇返就要睇下自己有無做倒

我就寫左*珍惜眼前人*啦...

=)
hahhahaa*
張紙仲擺左係個bottle 入面


令我稔起我同九大們睇完六樓后座之後去pcc傾計的場面..=)
我都話過要咁
最後不了了之-_-||

(alwayz like that)

anywayz*
我是能夠做倒的...


之後完那堂德育之前
那個教英文的miss hui就係到黎個conclusion咁的樣子

(那個miss hui 就係果日sport day 話我烏下烏下果個miss 時)

佢一開始就引sk wu 的說話黎attract 我地的attention*
繼而indirectly咁話我地班太嘈.. 唔理人地講野

...其實我地又真係幾唔似樣..
勁係到傾計咁...
-_-||

之後佢又話....d form 7 果日拎report 果陣
見倒佢果班有d 人..even 男仔...都係到眼濕濕 (我覺得係假的..)
因為果日係考完晒english oral 的日子

d 人覺得自己做得唔好worr..

之後仲有一個week 倒就考中英
到時就玩完架啦..

之後係到嚇我地

不過佢講野勁有point 勁岩聽囉
though 唔係好記得佢講左d 乜


下年就到我地了*
成日覺得讀左年幾兩年d 野
係短短幾個鐘就要嘔晒出黎
是很恐怖的

之後我同changel 講佢講野勁岩聽..
但係佢都無乜response 咁

走果陣really 淫就同我講佢都覺得miss hui 講野勁有point啦
我地兩個就係到勁有同感咁啦

勁開心有知音*=)



n then 就要落去halll 睇news drama 啦..

wahahaa
仲稔住班班都會好似我地咁
點知人地班勁pro 咁搞勁多野囉shittt*

我地班好似係到勁heh 咁又無乜練咁..
hahahaa
勁無奈
不過無所謂啦
無謂咩都贏晒啦..
horhorrr*=)

我凈係記得6f那班的preformance..

勁無奈的
動物園上晒台..表演..
扮自由人-_-|||

勁似...
她們明明就是自由人....


真係勁wud dud 囉佢地
唔係樣子有問題
是她們的行為舉止令到佢地揚名於6k..*-____________-||



點解佢地可以咁架...

難怪我們班咁激動啦一見佢地
hahahaaa繼wonghon之後
佢地成為我們茶餘飯後的話題

恒商四花*=)

最頂不順那個丐幫首領*
那個可愛小妹妹也頂不順
但她的樣子較可愛
同埋有一雙大眼精..



所以未至於想打佢..


hahahaaa

我們是註定與6f為敵的..
hahahaaaa


anywayz*
班班都有一個精彩的表演

到我們班
我地好似係上去搞笑咁哈哈哈
笑死我啦 really淫同屎忽

都很成功令到別人笑起上來
哈哈


*=)

算吧
我們是低調的


之後6i都做得很好
是maviz寫script的..

很有情節的
...haha

仲以為佢地會贏...
加上那個很喜歡maviz的家明做評判

不過..

最後竟然唔係maviz贏
佢地overrun呀*
勁唔抵

俾6f 的贏左



他們知道後
那四花竟然相擁落淚

我是驚訝的
又有咩辦法唔指住佢地黎笑呀哈哈哈

真係笑死我
hahahaaa
請想像....
四隻不同種類的..animals 在攬埋一舊喊

我覺得自己係到睇緊 *discovery channel*囉
-_-||

王子同屎忽edwinjerry 果d 又勁抵死咁係到話佢地
話咩四大奇景
笑死我哈哈哈.*=)

算 吧..


之後我地就走了*=)

wahahaha*
sunday 真係要去幫人補習啦
好驚呀..*>__________<"

>>March 27, 2004 at 7:41:17 AM GMT+8


2004 年 3 月 25 日 星期四 【晴】



今天是 一百 日紀念*=)

好厲害的...我仍然覺得..

不過無乜紀念
因為就黎alevel了*
(其實係alevel 緊啦....-_-||)
不應該打擾人家的..
heheee*=)
加油呀..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




覺得li 排所有人都係到猛咁會考同alevel緊..

感覺倒晒佢地的無奈n煩*

我無無聊聊的係到睇人家的日記
見倒d 人好似update 得密左..

溫書果排
d 人係比較鐘意打diary 黎感慨一大番架..
之後到最後就會發現自己好無聊 唔溫書!

無打diary 的人
一係就會狂睇人家的日記
or
拎張紙出黎寫日記..

我會考果陣係後者架..
因為唔想俾人知我會考都唔溫書..
horrrr*=)

一去到人地d diary..

"食屎...今日考咩咩咩勁難...咩晒k.."
"今日考咩咩咩..勁易...不過唔知問乜.." (哈哈您呀....勁唔知您想點...-_-||)

等等的字句

哈哈
之後我就會覺得d 人好慘..
kekekeee*
慘係因為佢地覺得會考好辛苦..覺得自己好慘


佢地係唔應該覺得慘n辛 苦的


考會考的日子係好好過架..-*
成日都無乜野做
一係訓一係溫書
都幾好呀...*=)

多d 時間係屋企
多左同呀媽呀爸一齊睇電視食飯

果陣同佢地的感情是最好的

成日溫書溫到四點幾五點 (係midnight)
都係呀媽陪我geii*


肚餓又嗌下佢
佢又整下野俾我食
勁好..*=)
因為佢覺得我溫書溫得好辛苦
勁順嘆的
heeee
真係太好啦

果陣我係感動到喊的


又有人成日不厭其煩咁打俾我叫我溫書..
日日叫醒我-*




溫書其實又唔辛 苦geii
都係坐係到..對住本書背下..咁咋嘛
...(哈哈勁講風涼話...)
講真您稔返您溫書的日子
有幾何係會溫到 *辛苦..*

不在客觀的事...=)

所以唔好再呻啦

只係玩少陣姐
唔駛講到個天跌落黎呀話..-_-||

到自己考得唔好
又係到唔開心係到喊
咁做乜自己唔快d 溫書
追返d 野jekk*
係到稔
稔稔下就會考得好架拿?*
impossible !!

yes*
if you have done your best
you will have no regrets at all*

不過有邊個會覺得自己係已經做得最好geii leii*

要自己唔好regret
就自己努力d啦...

唔好再俾我見倒您上網..*
horhorrr*=)

加油啦
哈哈

算啦
我講野係勁無說服力..-_-||





好似打左好多野咁..
li 個entry 就俾左您吧啦

>>March 27, 2004 at 4:56:11 AM GMT+8


2004 年 3 月 24 日 星期三 【晴】



25th week 紀念日*=)
在這值得紀念的日子
我決定寫下diary*

做乜近排失去左寫diary 的興致架..
viann 話過.."一個禮拜有3-5日有寫日記的人
病的機會係較少的.."

(viann 其實是那個roadshow i club的煩女人)

我發現佢講得勁岩呀

我就係幾日無寫diary 啦
今日終於都病左啦...~~~

無錯呀
係終於的..

咪睇我平時無乜做運動
我的身子都頗係強壯的..

kekekeeee*


yes*
今朝起身....突然勁肚痛

肚痛的感覺是勁辛苦的
相信大家都明白..

所以我叫醒左我呀媽話佢聽我好肚痛....
之後佢俾左粒藥我食..

..(係skip左d野架..horrr*)

佢叫我唔好返學.......
咁我唯有唔返學啦

之後打左幾個電話..
又再訓..
....

唔著

勁肚痛...

係張床到典黎典去...
-____________-||||



汗..


勁痛苦的><"



之後好似訓著左
11:00點起左身..
開icQ*
見倒好多同學上網中..

wahaha*
原來係cL堂
thereforee
係到同really淫..carmen li n peggy 傾左陣
哈哈
勁無聊

really淫話果個news drama 有d 野變左..
really 淫就取代左屎忽的角色
屎忽取代了raul 的角色呀哈哈....

.....好期待的呀呀呀 ----------*

wakakaka*

heh 多陣就返學啦...
行行下
呀爸無啦啦打俾我
問我去唔去桂林囉
下..-_-||
做乜無啦啦會去果d 地方

我見呀爸勁誠意拳拳的樣子
therefore 我就話去啦

佢仲要係即刻去book晒咁 ..
勁enthusiastic咁

所以我這個easter 就奉獻左俾我的桂林了..
horhrr*=)



1:30 返到去
上左4/f 嘟機
咁岩見倒同學仔係hall 出黎
練完drama 呀..~*
hahahaaa
大家都係到寒喧一番
hahaa*
tobey好奸咁問我除左病仲做左d乜
哈哈心照吧死tobey仔..!!


上左兩堂account一堂busi*

好無聊的
好似一返學就放學咁勁無聊



....

busi堂...
見倒那個姓池的
我就稔起我泡左湯gei bufffet*

算吧
我知吃不到的葡萄係咸geii*
您們也不要一直提著我吧..
-_-|||



aiii*
還以為很有性格的
但卻換來一句類似抵死..的話
換來一個抵死的神情..
wakakka*
好慘呀我...........................

chee sir 我好嬲呀>_______________<"


完全睇晒人性的真面目..*
including mE*

我其實在一開始都覺得唔係幾好意思的~*
畢竟我是在一個父母極到客氣的環景下成長

(他們對朋友客氣的程度實在令我嘆為觀止...
衰d 咁講..佢地係有d 假geiii.)


所以算吧..
我星期六也去吃buffet with 爸爸n媽媽...

我不要變成一個肥婆
不要變成高矮肥瘦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


我是豁達的



放學落左canteen hehhhhhhhhhhhhh*

因為搭左咁耐車返學
無理由為得果三堂就返屋企


無無聊聊咁
食下野睇下comics吹下水問下功課就6:00 幾啦

勁快的

之後去補習啦同carrrrrmen lii*
她真是一個bak chi*
竟然將隻襪子掛左係.....****

hahaa
笑死我啦

唔該您啦baby*


見倒小學同學補習果到...
lOng TIme No seee*

成日都話約出黎bbQ*
都約唔倒的
.............................................好掛住您地呀!!!!!!!!!!!!!!!


返到屋企呀媽問我幫唔幫emi個補mathz呀
$120/hourr..
wahaha*
勁想做
一個禮拜補一次咋...每次兩粒鐘..

我就話試下啦..

不過勁驚係度誤人子弟咁
算啦
試下姐..*


因為我真係勁無錢...........
太大洗啦我................*=)

呀媽話如果係就sunday 去補啦
勁急趕的
我會好驚..>__<


之後我個小學同學又搵我幫佢手呀
因為佢太多個補習啦
佢無時間
問我接唔接佢手呀....................

$90/hourr
小五仔jor borrr*
好似又勁好賺咁..
一個week 補三次..
是但去吹下水咁就有錢收..
wahahaha*
實在係勁想補呀................!!!!!

如果我全部都補晒
一個月就無啦啦多左成二千蚊囉
wahahaa
買咩都得的感覺勁好..!!!

所以我決定去補啦...*=)

yeahhh*
雖然好驚
不過............我會努力的.
kekekeee*



發晒錢寒的elfredachow*=)

yoOooOOo*


期待聽日返學呀yeahh*

>>March 25, 2004 at 5:33:18 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net