寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2007 年 10 月 9 日 星期二 【晴】

雙十節


哈哈

而家兩點
等緊兩點半的堂

無野做唯有打下日記






今朝八點起身
八半 tax

完全無熟人。無朋友
勁自閉




訓到呀 -______-|||


真係訓到chijohsin
果度d 凳訓得好唔舒服
勁中
搞到而家條頸有d 痛





其實tax 係幾有趣的
不過 真係 頂唔順連上三堂 仲要無人吹下水



上到11:00
牛屎叫我食飯

所以我地去左med can食

哇哈哈其實好耐無試過同牛屎兩條友食飯
因為我成日都唔係宿
就算有lunch time 都寧願返宿訓覺


不過今日心情ok
所以同牛屎食下



哈哈哈
佢星期五要睇人打波
又係度怪叫

仲要問我著咩衫好

哈哈傻仔。



佢琴晚係度同 SC果個mavis plan 佢去度finland 果兩個禮拜去邊好
哈哈

因為佢終於firm 倒係12.20 走
哇早我成個月


應該都會好唔捨得佢的
其實仲有兩個月倒


我地就要分居了



因為我year 4 都應該唔會住宿(得6 個credits -_-||)
而牛屎就應該唔夠分住宿



唔知會點呢
會唔會繼續keeep 倒好似而家咁frd咩都傾呢



我都無乜信心
因為我地多數都係房先會真係傾計 (esp 臨訓前)

之後去exchange 分開半年
又各有各玩各有各的生活






唔...


真係有d 唔開心。


。呢兩個月真係要多d 留係宿啦





















之後返宿做下ELT
好快做完。

執下房又執下+plan 下帶d 野去 singapore
我好似帶得太多野咁
其實只係去四日三夜







tal 呢幾日去左thailand
搞到同佢無乜聯絡

佢會唔會唔記得左我聽日就黎架



今晚要打俾佢!!!!!!!












呼~上堂啦終於。

>>October 10, 2007 at 6:14:27 AM GMT+8


2007 年 10 月 8 日 星期一 【晴】

將要做的東東都做光了


正要慶祝自己咁勁的時候





有d professor 就會向您說出一個bad news






無啦啦星期一要交篇文
叫我點作。



星期日返黎先作啦唯有






一篇文係唔會掃倒我的興gei




















今個sem的星期二永遠是最頹的一天
好辛苦 -_-|||




早起身
多堂
最慘係上每堂都勁訓然後又會勁內疚
上完一日堂再學pth



之後去睇人打波。


點知場波cancel左
-_-|||



打完之後話同我食飯
但係....

aiii唔想食就算啦。。




自己一條友走左


餓到呀........
又疲乏又眼訓





都真係無人理的
哈哈真好呀




唔緊要啦當減肥囉哈哈




今晚早d 訓
成日都兩三點訓
又要八九點起身



個樣殘到呀。。。。

>>October 9, 2007 at 3:29:15 PM GMT+8


2007 年 10 月 7 日 星期日 【晴】

好耐無試過自己一個係宿。












今日真係好唔開心






好唔開心











希望明天起來眼睛不會太腫

>>October 8, 2007 at 2:29:49 PM GMT+8


2007 年 10 月 7 日 星期日 【晴】

應該係好忙的
但係我好得閒


-_____________-|||



KPMG 同 PWC 的application是星期四dead
對我黎講即係星期三。


但係我係





可以話係








零進度




哈哈哈哈哈
















點解可以咁頹gei =]



yeahhhhh 聽日要努力呀









d application 好煩
成日要人作文
都唔知幾耐無作過文







shit


唔緊要啦
相信我最後都會交倒的


我唔會頹到meeeet 唔倒deadline geii






哈哈琴日去左同事屋企玩
有本書話 1986 年9 月4日出世的人

easy come easy go
天跌落黎當被kum 的



哈哈準到爆

仲話我係...............waahhahaa






算啦唔講啦 總之就係勁準。





好啦而家要plan 下呢幾日要做乜
因為無帶schedule 返屋企

發現自己好鐘意plan 好幾時做d 乜
(之後會完全唔跟)



算啦plan 下啦 d time management 真係太差. .. ....



聽日朝早返宿 填application form 。要KO KPMG 同埋填晒PWC 頭果幾part頹野
上完一堂ELT 之後

2:15 出MK or TST 行街。 (自己一條友咁勁型)
要買野俾 tal ..同買野去singapore.

8 pm 返CU 傾pro
12 點前要做好outline ..







星期二 勁上堂 -_-||


學完PTH 返到宿大約..9pm..
一定要KO PWC
一定要submit!!!!!!!!!!!!



星期三

上ELT 之前要做好ELT 的功課 -_______-|||
wtf wtf wtf wtf


上完ELT 返宿執野 返屋企



夜晚 同bread 吃飯 + 執野去singapore.







cher 都唔係好多野做姐



加油呀!!

>>October 7, 2007 at 5:07:40 PM GMT+8


2007 年 10 月 5 日 星期五 【晴】

he said he won't care.



....what does that mean.









fine then.














..........no big deal ...ok no big deal.....



-_______-||















just want to go to sleep.
dim ji oliver ging ying msn ngor..

ging noi mo kin gwoh kui liu
kui hai berlin ho chaam gum
no place to live.
and it's difficult to have accesss to internet.


yue gwoh li kin si faat sang hai ngo sun seung
ngo yat ding wui sei.
-__________-||


hope he will be alright






he told me that his neighbour takes drug
and asked him whether he would like to try.


wtf






oliverrrr 撐住呀。

>>October 5, 2007 at 6:16:17 PM GMT+8


2007 年 10 月 3 日 星期三 【晴】

無啦啦對住我勁黑面

唔知做乜






都唔知自己做錯乜

成日都拿埋口面咁



又勁打喊路。


chi sin







乜同我一齊真係好悶咩
-____________-||||




從來無frd會係同我一齊的時候擺出一副勁不耐煩的樣子。

>>October 4, 2007 at 3:57:41 PM GMT+8


2007 年 10 月 3 日 星期三 【晴】

it's 2:30 am

牛屎is stilll working on QP case
and i am 渣攤-ing at home -_-||

so sorrry that i can't help
不過就算我係房都幫唔倒佢







今日同牛屎係房做左一件好耐無做過的事



就係一齊訓晏覺




記得 year one 果陣成日4 點幾放學就會返房hehhh


之後就會一齊訓個幾鐘就去[[開會]]





仲要係一路聽住歌一路訓



一到六點九我就一定會
"牛屎起身啦"


之後自己唔起身!!



哈哈




今日又同牛屎download 左一首歌勁聽啦



又係莫文蔚 =]]



有多久沒見你 以為你在哪裡

原來就住在我心底 陪伴著我的呼吸

有多遠的距離 以為聞不到你的氣息

誰知道你背影這麼長 回頭就看到你

過去讓它過去 來不及 從頭喜歡你

白雲 纏繞著藍天 如果不能夠永遠走在一起

也至少給我們懷念的勇氣 擁抱的權利

好讓你明白 我心動 的痕跡

總是想再見你 還試著打探你 消息

原來你就住在我的身體 守護我的回憶







ok 好聽啦呢首

我地成日都好鐘意搵d 勁慘的歌然後要聽到喊咁



crazyyyyy*



喂xanga 仲未打倒geii

>>October 3, 2007 at 6:37:08 PM GMT+8


2007 年 10 月 3 日 星期三 【晴】

just wanna type something in xanga
but there's some problem and i can't even load the page

hope it will be fine







just now want to say that

I FIND A GIRL WHOSE NAME IS ELFREDA TOO





i have heard that a girl from BPS names ELFREDA tooo when i was still in DGS
but i've never thought of knowing this girl


and now she is actualllly one of my schoolmates!!!!!!!!!!!!!!!!!!




amazing.. is it?




she is a 1989 girl studying QFN in CUHK
wowowww
and she is one of my har jong d frd


and i think i can get to know this person soon


=]

hahaa i think she will be amazed if she knows i 've got the same name as hers



wowowwww



and she likes MANUTD tooo






so many similarities worr ahaaa

>>October 3, 2007 at 5:26:54 PM GMT+8


2007 年 9 月 30 日 星期日 【晴】

好眼訓呢 -_______-||||

真係好耐未試過咁眼訓啦






琴晚從wedding banquet返黎之後都已經好晏
之後同tal msn又 執下野 咁
搞到成三點幾先訓


唔 。。



唔知 tal 仲會唔會黎呢個shpwhapppy 日記呢
哈哈應該唔會


不過..


tal 我真係好愛您呀!!!!!!!
希望您可以成日都開開心心

heyyy no big deal 架嘛
我地要型d 先得
俾d信心自己啦


其實tal 擺明係一個超好的女人
零脾氣
又considerate真係over -considerate
又勁細心
又好人


其實真係無野可以擔心。
有時諗太多反而對自己無益呢


tal 您要型d 呀唔該




我都要



tal 話同我傾完之後個心好左好多
但係我同tal 傾完就反而更加唔開心
-_____-|||

佢講野實在太有道理
好多野我都係明的


但係做唔做倒又係另一回事


識得同人講。。諗得太多係唔好

但自己又係度勁諗




yessssss 我實在擺左太多時間係無謂的事上。


要俾返d 時間讀書 搵工先得





好啦聽住先啦。




唉。我真係好seven




好啦
今朝要六點幾就起身


八點係彩虹等


同偉哥阿曾一齊搭小巴入西貢。


偉哥真係好好人呢佢幫我買左野飲 (我完全唔記得左要買12包野飲 -_-|| )



入到去我莊d 人都到啦



係上莊同上上莊未齊人
=]]]
有二十多人一齊上船玩呢 ~~~



見返d 上上莊
佢地真係好搞笑

其實都幾鐘意同佢地玩




哈哈哈仍然係好尊敬雞坤的我們








上年游船河都有玩香蕉船果d
今年唔敢玩囉好似好危險咁。

好易會死架




勁怕死咁 -______________-||||||




所以都係頹游下水。
跟下人出水


又挫下deee 打下mj 玩下mc killller 咁


都幾開心呀時間過得幾快

最無聊就係同上莊上上莊幾條友無啦啦上左上面。
佢地勁係度講d 鹹濕笑話

勁唔知點咁哈哈哈



之後走果陣同阿曾雞坤搭地鐵
勁無野講咁

因為我都唔係好敢同雞坤講野哈哈哈大組長嘛 =]]]]]]]]]


返到屋企又俾屋企人拉左去打mjjj
-________________-|||







十點幾返宿

而家要同牛屎傾QP luuu~~~

>>October 1, 2007 at 3:40:10 PM GMT+8


2007 年 9 月 30 日 星期日 【晴】

今日 有個由細睇到佢大的姐姐結婚

係媽媽朋友的女兒
以前住係隔離屋

佢地三姐弟都成日同我同我阿哥玩的





佢咁快就結婚luu
佢今日好靚
(老實講。佢真係唔多靚的之前)



唔知幾時到我結婚呢

哈哈
我覺得我結婚果日一定會喊到死左。
我估0494 是但一個結婚果日
我地都會一齊喊。



應該都仲有好幾年
唔好諗咁多啦哈哈哈哈







不過我會接受唔倒。。。。。唔.....................

>>September 30, 2007 at 4:10:50 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net