|
2004 年 2 月 29 日 星期日 【晴】
今日又是一個星期一
琴晚係到同changel 唔識做econ 功課
勁難囉...
後尾問f7陳志豪同學
有少少idea 就係咁自己作野
......稔住今朝早d 返學再係咁易抄下
集思廣益下咁
所以專登7:15 出門口都搭mtr..稔住會快d..
shit的
點知我去到diamond hill
見倒平時搭過架85c 係到經過左
低B*
竟然係慢果平時的
-_______________________________-|||
無聊
仲遲過平時的
..><
之後第一堂就係econ
無乜時間睇人地果d..
算吧
我是天才...
應該會係咁易岩d 野的
..
今日zita 同學無返學呀
之前仲話自己要拎勤到獎
不過聽屎忽同學講話佢嘔...~~
好wud duddd >___<
wahaha*
像是嚴重的
可她又不像那些身子差的人.....
.......
之後listening*....
悶左成堂
凈返少少time*
佢終於調位啦
哈哈..
正呀
我又返去門口位啦..
我鍾意坐門口d 架..*yeahhhh
仲sit away from boyz tim arrrrrrrrrr greatt!!!
仲係sit far far away from that guy*..wakakakaa*
唔駛俾佢煩啦我地~
我同changel 又好近咁..只係隔一條corridor*
wahahahaa 好開心呀
仲有傻仔bigbig*
..yeahhh*=)
好開心呀
將會過一個開心的三月*=)
great*
成個break 就係到郁黎郁去d desks n chairs*
勁亂哈哈哈哈~*
之後busi 又係勁勁勁搞笑
佢拎左佢老婆仔的watches 返黎
有tiffany 的..有 無聊小飛俠的..
仲有隻恒商錶...(勁唔啦lung*)
佢好鍾意稱呼恒商做貴校的
係到話" 仲有 貴校出gei 手錶啦.."
hhahaa 我次次聽倒都覺得勁搞笑..
anywayz*
佢係到教我地target market 架好似係
其實都唔知佢做乜...
hahaaa*
不過真係勁搞笑
佢係到問我有無tiffany 的錶
...-_-|| 又會有.........
上上下堂new neighbour biG*係到同我傳紙仔囉
wahaha*
十年無傳過囉..
講下d 無聊野
佢係到話同我坐好緊張的..
ohhh 點解會咁
又話覺得我好串n coool...呀..........
世俗的眼光...horrr*=)
十個有九個半都係咁話我的..
之後pE又勁好玩呀
仲係跳舞呀
哈哈
我同changel 仍然係咁夾
之後jerry n edwin 係隔離跳得勁騎呢笑死我
呀june 同屎忽又勁唔知做乜般的成日係到笑笑笑
最搞笑當然係我地gei raul n 小妖啦
哈哈哈我地仲video 左佢地
yoOooo*=)
.............之後lunch 出左老友記食
what a 娘爆的名..~*"老友記"咁樣...
同tobey 仔share 左個飯
哈哈
我鍾意出去食飯*=)
食完我地去左買薯片
返去搭lift 果陣竟然撞倒家明老師呀
勁驚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢問我地做乜咁遲
問jerry 做乜拎住包薯片..
嚇死了~
佢其實係笑笑口的
但係勁恐怖!!
>_______________________<
account x 2...無乜野咁係到做埋partner船
聽日教limited company
我最憎的limited company
-_____________________-|||
最尾是freeeeeeeeeeeeeeee lesssson*
返左屋企睇多拉A夢..
kekekeeee*
之後9:00 倒起身
就做下功課啦
無乜野做咁好似...
但係都成2:00 幾先訓..
-_-||
>>March 2, 2004 at 7:05:24 PM GMT+8
2004 年 2 月 28 日 星期六 【晴】
wahahaha*
今日係四年先一次的 *二月廿九*呀
好勁的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
人生無幾多個四年架咋..!!!*=)
原來今年仲係有奧運的
完全唔覺囉
yoOoo*=)
勁期待奧運囉
夜晚係到狂玩webcam*
第一個玩的竟然會係invisible 的6k ex同學 黃啟恩呀..~*
因為果陣得佢一個係到
wahhaa*
勁好玩的
之後就同左bread 玩啦maviz 啦 ..琴琴啦..矮傑啦..傻佬啦..
勁勁勁搞笑呀...wakakkaaaa*
我係到勁行黎行去咁
勁勁勁正呀
原來maviz 都有webcam 架
hee 見倒maviz 個傻仔樣勁低b*..
佢有mic..
仲係到對住我唱歌tim*
十個lowB*
之後講陣電話就訓啦..
hahahaaaa*
wahhaa*
burnburn 快d 同我玩啦
等您online 中
>>March 2, 2004 at 6:45:43 PM GMT+8
2004 年 2 月 27 日 星期五 【晴】
星期六的早上及下午
也是無聊的..*
-_-||
練琴學琴
今日學左成兩堂囉..
佢勁長氣咁
之後就去睇戲啦同baby*
wahahaaa
睇這個 * 咒怨輪迴 * 呀
搭212 出去
成7:20 先到呀
低能的
我好似 6:30 倒就出門口架啦..~*
好似返學咁耐...
hahahaaa
佢同我去左買webcam呀
想買好耐了~*=)
果陣同bernbern 玩左次覺得勁搞笑
yeahh*
又有得同bern 玩啦
快d 上網啦bernnnnnnnnnnnnnnnnn*=)
之後就去買飛看戲...
哈哈之前我係到問佢會唔會好驚...
佢係到叫我 "唔好將您自己果套搬黎我到.."
wahahahaaa*
低能的
勁搞笑
成日都係到學秀麗老師講野
kekeeee*=)
睇9:05
所以去左食個dinnnnnnnnnnnner*
吃他的同類 *扒王之王*
隔離table的那個女人同zita 係同類架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
又係食薯條要用成支茄汁囉
shittttttttttttttttttttttttttttttttttt
佢係到一路踞扒一路成口都係茄汁
shit*
茹毛飲血呀呀呀呀helpppp*
看得我們眼都突了出來..~
hahaahaaaaaa*
anywayz*
之後就行返去睇戲啦
好多人睇呀
其實一路睇都幾驚
d 鬼z 勁wud dud
之後那個bak chi的係我隔離話個細路仔好得意
皮膚好白咁-__________-||
勁無奈~~~~~
搞到我都唔係好驚咁
esp.到最後我地係啞左
完全唔知做乜
勁搞笑
個足球變左個細路個頭
之後又勁無厘頭咁
哈哈..
算吧
唔好講咁多
有人仲要睇的 *=)
哈哈
好勁呀我唔驚的
由此證明我是一個勇敢的女孩*=)
kekekeee*
之後我地就返屋企了..~
好彩呀媽呀爸係屋企jekk*
horrr
星期六.
就係得夜晚係比較精彩的*=)
yOoO*
>>March 1, 2004 at 2:31:31 PM GMT+8
2004 年 2 月 26 日 星期四 【晴】
好yeahhhhhhhhhhhhhhh*=)
happpie friday yoyoOooOo*
今日完全係無intention 去搭85c
孤單咁返學係咁架啦...-_-||
又搭地鐵了..~
搭緊巴士入大佬山之前見倒有架85c 死左係到呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wahaha
唔知會唔會係我平時搭開果架leiii*
見倒果d 乘客企晒係到...
wahahaa 好彩jekkkkkkkkkkkkkkkkk*
kekeee
返到去changel 話佢頭先經過85c 果到果陣係到search 睇下見唔見我囉
luckkkky*
第一堂秀麗堂
要交實用文的日子..~*
wahaha*
竟然有人敢挑戰秀麗...唔交中化呀呀呀~*
hahaaaa勇呀
結果最後又係狂俾佢鬧啦
佢話佢要百分百咁收晒d 功課..!
horhorrr*
之後佢就話左差唔多成堂啦..
又叫我地"唔好將您地中五果套帶黎li 到...."
wahahaaa*
最後佢又無教過科學了~
-_-|||||
之後一堂account
好似無咩野做咁...
assembly 堂變左form period*
勁煩的skwu..完全係零號召力
係咁問我地問題又無人理佢係到做account勁慘
所以我唯有理佢啦..
佢問野我都有答架....
勁乖的
點知我只係拎左份econ notes 出黎..
佢係到鬧我唔聽佢講野...係到做功課囉
(用個鬧字好似誇張左)
激死我 chi sin 的
明明我係有聽的!!!!!!!!!!!!
之後我就鬧返佢啦...
>____________<
抵無人理您架..!!
我係唔會再理佢的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...勁激動的elfredachow*
之後double econ 勁搞笑
上上下堂
無啦啦really 淫n june果到傳出一陣爆笑聲
betty poon 就問佢地咩事啦..
really 淫就話頭先 carmen lee 執倒支筆..
咁betty poon 係到問佢有咩咁好笑..
really 淫就話
"頭先carmen lee 執左支筆 ....問係唔係我geii..
咁我話支筆咁娘**緊係唔係我架啦咁...之後carmen lee 就話.."咁即係小妖同學架啦." 咁囉"
wahahahaa*
成班爆笑~~~~~
勁慘呀小妖同學...~
之後支筆唔知係邊個的
稔住算啦繼續上堂
點知mm 無啦啦話.."yee?支筆係我架.."咁哈哈哈哈
勁無奈的mm* kekekee*
我發現betty poon 好奸咁成日break 得果一陣就會話..
"不如我地快d 繼續上堂之後早d 放您地lunch 啦..."
不過其實佢永遠都唔會早放我地lunch lorrrr*
-_-|| 騙子~
lunch 同changel share 左個飯
之後就上去computer rm 做home page 啦佢地
我又無野做係到icq咁..-_-|
之後double busi*
hhahaahaaa今日教marketing 啦
chee sir 係到播左勁多ads 俾我地睇呀哈哈
有鬧鬼的kcr呀
仲有十年前的鄭伊麵
勁搞笑呀哈哈哈
*=)
chee sir 近排好似好風搔咁勁搞笑囉
之前都無咁搞笑的
horhorr*=)唔知咩事..佢心情勁靚咁..*=)
之後last lesson free
changel 佢地又整hp laaa
搞完一大輪
我changel cyn 姜 mm 就去淘大碌齡啦
講左好耐的
終於都有得去啦*=)\
great
4:45 倒去到..
原來係5:30 先開始下場..
所以去左食野
食左個幾好味的甜品
不過佢地果個咩火山野就勁唔抵
個樣好似好靚的樣子
-_-|||
5:20 都上去
huhhhhhhhhhhhhhhhhh*
竟然見倒***呀星***囉..
仇人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .\______/.
記仇的6k 當然仲記得佢點對我地啦
所以我地見倒佢就係到話 "仇人仇人.".之後bear 住佢
hahaa
其實佢都幾係慘
最後都唔知佢有無做錯到
anywayz*=)
佢地原來係bowling club 的
之後仲過黎問我地有無興趣加入哈哈哈
我係無理佢地的..~*
成5:35先有得打
我第一次碌咋勁緊張..
用左個唔知幾多磅的波..
我係第一個碌的
..
第一球..
碌坑
-_______________-||
之後第二球..
又坑
>__<
aiii
絕望的elfredachow..就繼續努力
因為我地個個都碌晒坑咁哈哈
勁低能
隔離那兩個男人超勁咁
球球一係全中一係補中-_-||
之後到呀姜d 波成日勁負碌咁
勁慢勁慢
之後唔知點解咁都全中囉
哈哈哈
我地係到尖叫
d 人勁bear 住我地..
明明全中只係一件普通的事
哈哈
但係真係control 唔倒的
笑死..~*=)
但係呀姜之後果d 又勁碌坑
勁fluctuate的!!
我好勁咁有兩個全中呀
超勁的又係到狂尖叫哈哈...
求奇咁碌下又有補中啦...*=)
yeahh*
但係其實最後得92分都贏左佢地啦*
勁好玩勁好玩呀
係到狂影相
changel 同cyn 都好勁的
yeah*
玩到6:30 倒就走啦..
勁好玩呀下次要再玩..今次太趕啦
走果陣
又見倒丫星了
我係到懶晒同佢講要入bowling 學會的
我勁興奮咁話我有兩個全中呀..(明明唔係好勁-_-||| )
佢話佢都見倒.......(佢係咁遠都見倒...-_-||| 一定係我地太嘈...)
哈哈哈哈..~*
自信心爆棚的elfredachow*
anywayz*
之後同呀媽呀爸去左食野就返屋企了............
返到屋企就勁快咁做果個homepage啦
勁虎頭蛇尾呀做得勁求奇..
-_-||
算吧.~
盡力架啦
眼訓ar marrr
-_-||
>>March 1, 2004 at 9:58:17 AM GMT+8
2004 年 2 月 25 日 星期三 【晴】
OkOkkk*
obviousslyy...i m having my CL lesson again*
kekekee*
i m proud of my hp*
see EVERYONE is now visiting my low B homepage
n no one is actually paying attention to ck sirr liu* poooor ck sirrr
sorrllli ck sir
i have unintentionallly n indirectly stolen their attention from U*
kekekee*
but i didn't do that deliberately garrrrrrrrrr
as my hp is realllly wonderful n attractive dik*
how wonderful?!
yes* an example here*
--* :
During the previous CL lesson
the lowB sitting in front of me always went to twins dik HP gar*
( so mo liu-_-||| )
but then
he is now visiting my hp.........................*=)
horhorrrrr
hahaaaaaaaa
conclusion :
me= twins*
yooooOooo*
increasing self-confidence*
=) n that low B guy is willlllllllllllllliam*
mo liu ppl visit mo liu hP
the following is my description written by changel dik*=)
horhorr
elfreda chow...~*
她是低b之首領~* haaa~
但係又成日懶係鄙視我們的低b行為(結論--她是精神分裂的)
話說... 其實我地form1-5都是同一間中學的*我們大家都是知道大家是誰~ but... 我們並不認識的~
and then... 某天~ (是03年十月的第一個星期四) 我0係hall練badminton畀個羽毛波打親隻眼(又強調了~).. 於是走jor去office搵冰袋~ 便見倒這個傻仔了!
很有緣吧* hahahahahaaaaa...
---------------------------------------------------------------------------------------*
mas send 俾我做的心理test*

好準呀right?!!!
sophisticated*!!!!
perfectionist*=)
wahahahaa
我是的...
但係我覺得sophisticated 係有d negative 的
直情就係吧..~~~~~~~~~~~~~~~~~
我是天真可愛單純的*=)
anywayz*
今日考最後一科
英文...compo n compre*
唔駛溫的*=)
hhhaaa
終於考完啦...great*
返到去見倒jerry 同學做緊pS*
所以我就去幫手啦..
(根本係唔駛我幫..仲搞到佢做得慢左咁的)
hahahaaaaa
第一堂秀麗老師又講廢話啦...
太令人煩腦啦
點解佢可以咁多野講geii
*您地唔好將會考果套搬黎中六 li 到呀..唔得架啦..過時架啦.."
shit的-_-|||||||||||||||
之後econ 完左就係free lesson
唔想ondutyyy
所以落左去食早餐..~*=)
落左好多salt 係個通粉到.........
勁satly*
changel suppose 係要做埋今日交的busi 架..
不過佢又同我地係到blow water*
因為個話題佢好有興趣..~wahahahahaaa*
我地係到講**木瓜奶**哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢地話咩係唔襯我囉...
........零身材很襯我吧..~*-____________-|||
kekekeeeee*
佢地叫我飲木瓜奶
shit的
講到我好似真係想咩咁..............
我唔係呀..~*hahahaaa*
之後佢地話飲維記木瓜奶果d 係唔得ga
..要係鮮榨的~
....hahaaaaa 咁可唔可以係..擺個木瓜係個口到..再用奶沖落肚呀..~*
...我慣左唔經嘴嚼...吞野落肚架
原來carmen Lee 呀june 同gel 都好有經驗咁borrrrr*=)
horhorrr*
夠啦
很無聊的~~
無聊左成堂..
就上去上cL堂啦
yOoo*
cksir 又係勁搞笑的..
shit的哈哈..~*
我地早左去
所以佢同我地係到傾計勁搞笑
佢都幾多野講果d..~*
今日無聊的一堂
教我地係ppt 到畫野
係到畫pot
hahaa
勁得意勁搞笑
幾好玩的
完全唔似一個pot
要有imagination 先知係咩囉
佢係到教我地畫正方形
咁就press 住個"shift " 就會係正方
之後佢話一定要用食指黎presss
哈哈
問佢點解
佢話用中指就會唔係幾好...
之後係到粗口手勢呀
wahahaha*
好無聊
下堂畫mobile phone 呀
greatttttttttttttt*=)
english無乜野做對下paper 咁
lunch無食野
因為個breakfast 仲係個肚到...
係到blow 下water 咁..
horhorr*=)
happppiiieee
走果陣經過球場
見倒一個傻仔與傻的朋友係到踢緊波呀哈hahaa
返6k 果陣
經過6i見倒maviz 係到玩緊白板
成個傻婆咁係到畫公仔..~*
(係borr..點解佢會有果d 筆係到畫野的..-_-|||)
咁我就入去搵佢
blow 左陣waterrrrrr*
之後我就迫佢陪我落去啦
..hahhaaa
落去做咩leii*
睇波ar marrrr*
kekekeee*
因為就咁落去好無聊的樣子..
所以我拎左changel 的water bottle 去裝水的..~
hahaaa
好無聊
wakakakaa*
落到去就見倒一個傻佬係到著住白飯魚踢波!!!!!!!!!!!!!!!!!!
白飯魚實在同佢太配合啦
簡直就係完美的組合..~*
wahahha*
好
型
呀..
之後企左係到睇一陣
前面就越企越多人啦..
遮住晒的hheeee*
唔該晒您地..~*
之後就上double account了
ohohhh*
pauling cheung 係到話果陣佢改卷
d 考生勁無聊..
係到copy n paste 個trial balance 一次..
無無聊聊的
佢話寧願佢交白卷咁佢都唔駛睇呀
哈哈哈
之後考concept 果d
個candidate係到抄correction pen 上面d 字落去囉
哈哈哈哈
勁搞笑
點會咁無聊的
俾我就抄下歌詞啦
bak chi仔來的~
之後佢遲左走..
佢係到話...驚俾池公子鬧
之後勁急趕咁閃皮..
wakakakaa*
搞笑
之前chee sir 入到黎我地係到狂嗌佢池公子..
heheheee*
ohohh*
今日交busi essaay 又有人無交了
我li d 乖的當然一早做晒啦
zita 係到話佢做得唔好..而家再做過...
所以無得交
哈哈
仲以為係excuse 來的
原來係真架
哈哈哈哈..點解會咁無聊的..~
佢係到unshit緊佢的shitty essay..*
horhorr*=)
今日那個人又很煩地話自己差一分A啦
引來全班的不滿..~*
其實他是自滿的?!
佢覺得差一分A是一件可喜及值得驕傲的事?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
點解佢唔覺得差一分A係一件可恥的事呢..
-_-|||
成班都full of無奈
ohhhhhhhhh.............................
放學就返屋企做中文實用文啦
做到2:00幾囉
-_-||
因為訓得太多了~*
>>February 29, 2004 at 5:17:28 AM GMT+8
2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】
今日係考這個econ*
又係考6 個鐘
上三下三..~
wahhaa*
俾我實疲死了~~~~~>___<
會好眼訓的
我會唔慣下晝考試囉...
從未試過的........
那個bak chi 的整左d 佢認為好好聽的ringtone呀........~
仲話那個ringtone 係切合我的形像..-_-|||
horhororrr*
怎樣也不及我的七友吧...kekekee*
令人紺感覺興奮的ringtone*=)
頭兩堂account
過得很快的
一路做account...
完全唔覺得就咁過左兩堂..~
horhorr*=)
永不釣魚的account*
之後econ.....好似教得好快咁.......
十萬個眼訓咁..
big contrast with account ...-_-|||||||||
break 落左canteen heh..
因為changel 要食野同埋買三文治..
佢lunch 要做busi arrrrrrrrrrrrr.....
那個咨飯實在勁勁勁好味呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
雖然好細個同埋好少料咁
但係個味道很好...*=)
yeahh
但係好似無乜人覺得好食的.......
之後changel 仲買左可惡的吞拿魚包呀
ohh*
會食到好口好臭的
唔明點解您係都要買...............
之後就係上搞笑的double busiiiiiiiiiiiii*
ohohohhhh 未免係太太太搞笑啦
勁lub chee sir 呀!!!=)
今日都仍然係講緊organizational structure*
好似由上年開始教到而家都仲係果d 咁-__________-||
之後琴日chee sir 咪俾左條essay 果d 無交功課的同學仔作geii
咁佢就係到講返啦...
佢講之前係會有intro 的
佢問我地前一兩個禮拜有無睇到百分百感覺..
waakaka*
(chee sir 成日係到睇電視囉...-_-||
好難想像佢係到睇埋d 咁gei 爛野囉)
佢話.....楊千樺唔知係邊個國家返黎...
咁eason 就問佢有無艷遇啦..
咁miriam就話佢去左 咩新疆呀...唔知咩西臧果d 啦...
之後eason 就話.."請留意問題重心...我係問您有無艷遇呀"咁
hahahaaaaaaaa*
而chee sir 講咁多野
就係為左叫我地 *留意條essay 的問題重心 * ...即係 save cost
之後成班呆晒...
隨即爆笑一番
wakakakaakaaaaaaaaaaaaa
笑死啦
點會記得埋晒d 咁gei 無聊對白..
仲要懶係 *將busi 溶入電視*咁
仲同我地講唔睇電視係唔得架咁囉-_-||
我知佢係想減少浪費時間睇電視的罪惡感
wahahaa
笑死了
好無聊..
之後有個5minz break 完之後佢無啦啦係到話
"今日係教英文..."
之後寫左d 怪字..出黎
"charisma"
"chateau"
"risotto"
完全唔知係咩黎的
之後佢係到解下啦..
n then 話我地係會唔識li d 字..
因為佢地都唔係英文啦...
..(廢話 ).
都唔知佢想講乜...
佢講左好耐-_-||
之後佢話我地睇唔明...
咁li 個就係一個 * communication"的問題.
仲要click 埋個ppt 出黎
哈哈哈哈哈哈
低能
佢係係到介紹緊下一個topic-communication 囉
lowwwwwwwwwwwwwwwwwB架
之後我地又係到爆笑
用左十分鐘係到介紹communication..
hahahaha*
勁搞笑..
成堂busi 就係full of 笑聲咁過啦
明明busi 係無聊的
但係都無乜人釣魚
難得地專心..
kekeee*=)
我地係勁愛cheee sir 的*=)
yoOooO
lunch 都係留下食咁
changel 去左library 做busi*
我好似係同傻june 分飯的~
食完去左computer rm 整hP
其實我係去無聊的
因為我唔想係學校整homepage
玩玩下傻仔打黎問我係邊的~*
hahaaa*
佢想問我借一個擦膠...同一把ruler*
hahahaaaa
之後我俾左那個twinstar 的給他
太切合他的形像了..
wakakaa*
望住佢做野係會事半功倍的=)
之後中文堂
仲係對卷中...
不過佢都講左好多無聊野
佢話自己好忙
要整果個咩清潔比賽.........
harrrrrrrrrrrrrrrr...
無聊
之後就係說話堂..
(其實堂堂都係說話架啦.....hahaa)
discuss 年宵賣咩好
勁搞笑
同mm june gel carmenlee 一組
呀june 同mm 係到話要擺食野的
我地三個都話要賣野.....
結果呀june 佢地就輸左啦緊係
之後呀june 打後都無講過野呀哈哈哈哈
勁搞笑
佢話佢唔知講咩好
因為佢凈係覺得食野先有野講
低能..
kekekeee*
一路傾傾下
秀麗係我隔離
無啦啦係到打我個背瘠..
唔知咩事
原來佢話我轉筆.........
ohh
之後我發現自己又係到勁un腳
勁多小動作要改啦..~~
n then 英文堂廢廢下咁啦...
放學落左hall...gup 下入面..
horhorr*=)
見倒您勁他條咁做緊paper..
(chisin..又會見倒人地係他條的)
咁我就稔住等埋佢啦
去左staff room門口做野
又見倒sK
做左陣account..
之後sK又係到問chee sir 野
我又係到八
哈哈哈哈...
chee sir 問我做乜係到咁無聊行黎行去-_________________-|||||
shit的~*
blow 左陣water 就考完啦
.............d 人猛咁係到話唔識做exchange rate*
係咁狂講......狂講...~*
hahahaaa*
之後就返屋企啦
因為今日應該係我地最後一日一齊放學返屋企
所以我地決定左去食mc記..
(chisin..勁無謂的決定-_-||| )
食了一個mc旋風=)
正點兒的~~~~~~~~~~~~~~~~
佢好鍾意我的beamsboy hair clip.
therefore 我clip 左係佢個頭到
wahaha*
實在太好睇啦哈哈~~
之後就返左屋企heh 陣
哈哈
驚心動魄的*=)
horohorr*
原來今日係我地的70th daY*=)
好勁呀我有數架
上堂就係做埋li d 無聊野啦...-___________________-|||
>>February 28, 2004 at 7:03:44 AM GMT+8
2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】
first aid 同學仔..!!
我係不會辜負您們對我的期望架..!!!
係 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
elfredachow
zitasi <--好wud dudd 的形狀~
我不得不admit
我們是越黎越無聊了..
從前...
我的無聊是點到即止的..~*
但是近排變了~
我發現我而家上堂...成日抄notez*
悲哀的
悲哀的原因是...--*
..我d 所謂gei notes 與學習毫無關係
一整張紙...
不就是老師製造的笑話麼-_-|||
huhhhh*
好無奈
成為了6k笑話文書..
kekekeeee*
好呀
可以 train 下我勁不滯的listening leiii*
而zita的無聊
是她也像我一樣...
notes一大張
笑話當飯食
(wahahaha& 好文采呀elfredachow*)
自己寫到個diary 鬼死咁長
仲話係感染我d 無聊所以咁長-_-|||
*死雞*
仲要不經我的同意下
係到自己copy n paste 我的diary 落去自己的 diary 到
as 秀麗老師說
"而家d 青年人真係好唔掂..
您唔好將自己學校果套帶黎我地li 到先得架"
記住啦
唔好自己想做就做啦
如果唔係又俾人話一堂架啦
緊記~*
>>February 24, 2004 at 5:01:22 PM GMT+8
2004 年 2 月 23 日 星期一 【晴】
shit的
今日是bad luck 的
umm*
slept at around 3:00am yesterday night..
係到整hp 囉
-_-||
其實係heh左成晚啦..~
aiii*
今朝好眼訓的..-____________-||
今日考compu*
好易姐對我li 個電腦天才黎講..~
yoOoo*
咁對您黎講就更加易啦...
見您很他條的
horhororr*
返到去見倒really淫
佢係到無帶個sample budget plan 俾我囉
cheap的~*
hahahaa*
我係到用中文寫一個budget plan 啦
超怪.
哈哈
我係econ學會的treasurer 呀
horhoorrr*=)
成日都係到做埋d 無聊treasurer 呀哈哈..~
account x 2
都過得好快的..~
無乜特別......
上上下堂稔起之前屎忽係到講..
wonghon 果日俾人de左merit..
因為佢返hostel 果陣唔記得 doot 機呀wahahaha*
horhorr*
之後佢係到同果d 舍監理論..
佢話如果佢地仲要de 佢merit
佢就會
火燒宿舍 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
住hostel 的同學
小心d 啦....
wahahah*
之後我稔稔下係到狂笑..-_-|||
anywayz*
之後busi heh 堂
hahahaa 笑死啦.~~~~~~~~~~~~~~
佢係到整左d 無聊ppt囉
真係十萬個無聊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢係到整左果d 全班最高分最低分呀...
全級的average 俾我地睇囉..
wahahaa
十萬個搞笑的事發生啦哈哈
佢果張ppt 就一路click一下 一路出每班的average 啦
一個一個數咁飛~~出黎咁...
6B得39.4 咁..
之後就到6k..大家都好緊張咁啦...>___<
好靜咁
之後佢一clickkkkkkkk
果個figure 係從下而上咁慢慢爬出黎囉哈哈哈哈呀
勁低能勁好笑..........................
有special effect 的
之後博得全場掌聲n 笑聲哈哈
chee sir 好得閒的~~
我估佢整果陣實勁proud 咁覺得自己好勁有special effect
wahahahaa笑死我啦
ohhh*
6H最勁呀有49的..~
25就係pass 了
60 就會有A =)
heheee yeah* A左
之後無咩野做...
那些上次dictation 唔識的同學無交到一篇essay 俾 chee sir..
所以佢地就要即堂作*多*一篇
..pooooorr
所以我就係到做account 啦
佢地作到11:00 先走呀chee sirrr*
一路去oral class
一路狂smss 呀
那個傻仔11:00 就早走左啦..
佢話好易的
早做完早d 返去溫econ 咁
哈哈..*=)
型呀~~~~~~~~~~~~~~~
oral classs 好煩呀
成日都叫人出去講野
又成日都叫中左我呀呀呀
我要同edwin 出去 係到扮新相識呀
-_-||
我係tina chan 咁...住new zealand 的~
之後我完全忍唔倒笑囉囉囉
哈哈哈哈哈實在太搞笑啦edwin 同學
問埋d 野果張information sheet 係無的
之後印度人叫佢stick to the point..
wahahaaaa
笑死...............................
help meee
之後我未講完我的familyy 佢就問我的hobby係咩啦
但係我的family 果part係有個gag 位架
所以我一定要講...
我咪話....wait*....i want to tell you that my father is a farmer
hahahaaaa*
之後我的hobbby 就變左farming laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wahahaha*
helpppp
笑死笑死
係俾人笑死
-__________________-|||
玩左成堂之後又上秀麗堂啦
aii
俾佢鬧左成堂
最憎人講埋晒d 咩高分低能架啦
-_-||
好煩好煩
我地唔記得帶少少野佢係到鬧左我地成堂囉
aiii*
唔理她的
lunch 去左大快活呀
正的*=)
之後econ x2..
umm*
無乜訓覺因為今日幾搞笑
betty poon 話佢有個4 年前grad 的學生
琴日返黎探佢
那個學生做左一個tutorial school的名師呀
超勁呀~~
之後問佢income 會有幾多啦
原來係 $380 to $420 x 學生人數...x 0.7 (過千就乘0.7....幾百就 x 0.5 )
wahaha*
之後佢係有幾廿萬人工 per month*
也幾歲咋
hahahaa
betty pooon 話佢搾左架 X馬 返黎恒商呀琴日
之後咩馬leii*
唔知邊個係到話.."馬車"
低能的哈哈哈哈..~~~~
之後betty poon 又叫我地稔下點解twins 的人工會多過果d 好勁的professional classical singer 咁
之後呀june 係到話
(一副勁奸的樣子)
"因為twins 要sacrifice 多d 野.......佢地仲要*做*其他野"
hahahahaaa
擺明係到話...佢地要做...咩啦...
wahaha
笑死..........
低能左成堂...
最後又係oral 堂..
無乜野搞..
放學返屋企一陣就約左呀米去九龍城廣場啦..~
要做swa 果d 商鋪優惠~
hahahaaa*
落到去係係到是但上架車
見倒21號就上了..~
.....又是但係kln city 落左車
呀米驚死我唔識行咁...話要係mc記等我
其實我係識去架....................................
係kln city 係咁行黎行去
勁疲
之後6:00倒做完..勁順利地
因為我係識睇maPPPPPPPP garrr
horhorr
之後仲有d hung hom 果邊果d 的
所以呀米就迫我做埋佢啦
aii*
算啦
天才係易d 俾人蝦架啦..horhoror*=)
之後我就早左好多個站落車
係鴻福街果到...
之後行黎行去都搵唔倒 "榮光街" 囉
shit*
真係行左好耐..~~~
又廢事問人
又無拎到呀米本map
因為我覺得我係識架..~~~
shit的
之後我放棄左佢
搵第間
"馬頭圍道 no. 272"
shit*
行左勁耐都係 最多都係220..
何來272
我係到懷疑果間野係咪作野-_-||
超煩
我就係到懷疑係咪對面啦
點知我見倒果倒係漆咸道囉..~
所以我又行返轉頭
shit*
勁想打人的elfredachow
決定問下人究竟有無 no.272*
詭秘的272*
原來
原來
那條好惡的馬頭圍道係分開左兩截的~~~
shit*
頭先我見倒的漆咸道的右邊就係馬頭圍道啦
aiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
咁算啦
由222 行去 272
行到去
...
shittttttttttttttttttttttttt*
執左呀
係
執
左
-_-||
Okkk*
我決定左係打小人
勁unsuccessful 的我..
就打俾呀米
佢教左我去榮光street*
原來都幾易
smart的elfredachow就成功搞掂左一間了
yoOo*=)
不過係勁疲的
之後就返屋企啦..~
yoOo
大名: 路人
電郵: [email protected]
說: 路人~*
guess who i am?~
十分多謝你的背景啊!
百分多謝你的背景啊!
千分多謝你的背景啊!
萬分多謝你的背景啊!
完
>>2004年02月24日 01:22:09
大名: tobey
電郵: [email protected]
說: elf~*
祝你first aid補考成功呀!
呀...唔係補考,
係要爭取更好既成績.....==__==
祝你拎滿分啦!
我絕對冇睇小你的=)
>>2004年02月24日 17:35:57
大名: irene
電郵: [email protected]
說: 我會睇住你pass架喇...heehee.
in fact...我都無睇少過你的.
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.
同埋
first aid有distinction架咩.?!
>>2004年02月24日 20:18:02
大名: 五點起身的zita仲未訓到lor...
電郵: [email protected]
說: *妳話distinction是不是死撐的?哈哈沒有這回事的吧?*
加油啦周姿彤!!!
唔好噤死我呀
=___=!!
我冇睇小妳的
我只不過係在沒有睇小妳的情況之下笑妳而已
哇哈哈
妳今日的日記勁好笑呀
wonghon真係好得囉!!!
XD 我要copy去我的日記!!!
值得留念!!!
>>2004年02月24日 23:59:17
>>July 22, 2004 at 2:47:15 PM GMT+8
2004 年 2 月 22 日 星期日 【晴】
yoOo*=)
happpie monday
勁愛monday 的堂..
hahahaa
因為今日最後果堂係freeeeeeeeeeeeeeeeeee 的*
yoOoo*
琴晚好似無乜訓過咁
起左身仲on 左陣line 的
勁精神呀wahaha*=)
係到同bread smss*
hahaahaaaaaa
我係到祝佢唔好再因為睇到人地俾人博蒙而要忍笑..
哈哈
之後佢問我"li 個係咩祝福來的"
yeahh*
之後我覺得勁搞笑
係到狂笑
kekekee*
夠啦
無聊
今日係考中文listening n 文化
(講到好似係我考咁)
要狂寫野的
之後佢隻手指係到傷左..
問我有無膠布..
shit的
問過我兩次我都係無呀
我決定搵日去買d 膠布擺係銀包
其實唔知點解膠布n 銀包係要stick together 的
-_-||
我將會考倒first aid
咁我隨時都要救人架啦
帶定係好應該架!!!!!!!
zita tobey edwin gergerr irene 等等
您地睇住黎啦
我實會passs 架啦今次..~~~
實
會
的!!!!
唔會俾您地睇少的...kekekeee*
我都係唔明點解我會肥左囉...-_-|||aii
實係我的運氣不佳
anywayz*
上到去d 人又係到趕功課..
wahahaa
第一堂econ..
hhaha
好驚呀
成日leiii 傳work sheet..傳notice 傳咩都好啦
明明個先生係印好左咁多張enuf for all of uss
最後都係唔知點解會傳傳下
實會一係多左一係少左
勁詭秘的..!!!!!
真係成日都係咁架..~~
您地信我啦
我小學果陣已經observe 倒li 個phenomenon 架啦..!!
有鬼的~
之後就english x2..
又做listening
hahahaa skwu 係到話要調位呀
又叫我地寫d request 咁
哈哈
今次我寫左好多人唔想一齊坐的..
全部都係男仔黎架
哈哈
點解我唔索性寫....sit away from boys leiii*
kekeeke*
都唔夠
應該係要寫.."sit farfar away from boys"
實在係驚的..
之後做完listening
對paper 果陣我係到扮仲聽緊果個receiver...
其實我係聽緊mp3..
之後俾skwu 發現左
佢以為我仲帶住個receiver 係到聽..
-___________________-||||
以為自己好醒咁係到inch me*
係到笑我.........................
搞到我好似好bak chi 咁
仲俾人笑
hahahaa
後尾我係到同佢地解釋我唔係聽緊receiver...的
哈哈...
唔可以俾人misunderstooood 左..~*
yooo*
n then busi..
派左卷啦
都Ok的
=)
heee
我地班...應該係得小妖同學考到全級10 名內
佢meet 倒chee sir 請食bufflet 的first requirement 了*=)
哈哈
但係....
chee sir 話過唔會凈係同一個男仔去食bufflet 架..
kekekeee*
所以我估佢最後都無得食
如果凈係得小妖n chee sir
應該會係幾無聊的
whaha*
如果係得我同chee sirrrr...會點 leii*
哈哈
不敢想像
亦都想像唔倒..
-_-|||
我覺得有d 毛管動tim
kekeee*
之後pE 又係跳舞
yeahh*
我同changel 跳得很好呀..
yeahyeahh
上到12:40 先走得
無晒果個豬扒飯
shit
搞到要食勁難食的唔知咩斑蝻
哈哈
同食齋係 indifference 的
anywayz*
我們的bbQ proposal postpone 左去6/3 呀
遲左1 week 的~*=)
但係我10/3 要考first aid borrr*
我要溫書的!!!!!
hahaahhaa*
我係為左achieve a better result 而去重考的
考個distinction 先~~
hahahaaa
"死雞撐飯蓋"中~
之後double account
yeahh*
派左卷了
yeahh最高分呀wahaha*
不過我們是負班的...
好勁囉其實我覺得我班d 人
有d 70 幾果d 其實真係好勁
讀左半年咋
已經咁勁..~
前途無可限量..~
上完之後last lesson free
有得返屋企
yoOoo*=)
返到屋企仲睇倒doraeman tim lorr
great
比平時早左成粒鐘
wahahha*=)
之後成晚狂icq*=)
horhoor*
整hp 啦去
byez*
>>February 23, 2004 at 5:35:46 PM GMT+8
2004 年 2 月 21 日 星期六 【晴】
yoOooOoo*=)
今日是happpie sunday*
great
一起身沖個靚涼就同呀媽去了蔡瀾食飯啦
咩珊湖堡呀
chi sin*
佢d 飯大得令我食左1/4 已經飽到不堪啦
之後我就俾呀媽鬧啦..
佢話我成日食少少又唔食..
平時個人都係咁..-__-|||
chi sin*
咩叫我個人食少少又唔食呀...
aii*
最後又要佢幫我食埋幫我埋尾...
算啦
我get 倒的...
即係話我成日玩玩下的..
d 野做少少又唔做埋佢.........
最後又要呀媽幫手
OkkOkk*
我好相信有樣野叫 *遺傳* 的
horhororrr*
無理到呀媽..
1:30 就走先luuu*
佢叫我走先的..~
稔住實遲到啦
約左bread 佢地2:00 係荔枝角的..
一路同bread sms 住
之後係太子真係見倒佢囉
我地無夾定的
超岩呀..
wahahahahhaaa*
2:00 好準時到左..
我同bread 去左探路先
點知原來佢係唔識行的
仲係到扮晒知會經過好多Ok便利店的..~
wahahahaaaa
最後我地都係等埋polly 先去..
勁轉折呀
要轉lift的
好似好勁咁
之後入到lift
明明我係知 35th /f 架
但係唔知點解我會無啦啦press 左11/f
shit的
完全係鬼上身
之後俾bread n polly 笑我的
-_-||
上到去tal n vick n dull 都係到了
kekekkee*
好掛住您地呀
不過我係無阻佢地架
哈哈
佢地一路傾project*我都有做下功課架
不過係做埋d 無聊account.......
做左少少連ps都做唔倒了
係到聽佢地做project*
low b的
係咁講無聊野
哈哈哈
以前都係咁
成日都係 傾傾下係到閒話家常
最後就是但話..
"咁我地今晚就返屋企做research 先..之後聽日帶返黎再傾"
咁
其實做乜要去人地屋企make li d conclusion jekk*
hahaaa
永遠都係咁的
kekekeee*
之後我地就打mJ 啦
wahaha
我覺得今日都幾係旺的~*=)
taL係到講埋d 無聊野
佢係十年無睇過d 八卦雜誌
係到知少少扮代表哈哈..~~~~~~~~~~~~~~~~
低能..的
大約5:00 就走啦..~*
hahahaa*
同bread n vick 分左手之後.................
我就返屋企啦...
之後無啦啦bread 話見倒有個死呀佰係到博蒙中...~~
hahaha
仲要係博一塊豬排的蒙
笑死啦
我係個小巴狂笑哈哈哈哈..~
係到狂imagine 個situation*
n then bread 話佢忍笑忍得好辛苦
之後同vickie pang 是但拎d 野出黎扮笑哈哈
我完全想像倒佢地的樣子哈哈哈哈~~~~
我係未見過人地博蒙呀呀呀...
hahahaaaaa
bread 您就勁啦
見過啦...
羨慕的wahahaa
hahahaa
之後leiii*
本來話同呀媽呀爸佢地食飯架
後尾佢地又話去第到
所以我唔去啦
哈哈
之後去左同勤勤佢地打邊爐呀
上個禮拜約的
我稔住唔去架真係!!
因為我未做晒功課
但係
我稔
我都要食飯geii jeii*
所以我同自己講
食完飯一定要返屋企
去左肥強打邊鑪...=)
勁正呀
平左的~~~
哈哈
有8 個人呀......
好少人
不過都足以嘈到隔離檯狂bear ..
ahahaha*
唔關我的事啦..
我好靜的
今日
仲有一個神秘人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
就係十年無見過的奀仔呀...~*=)
佢遲左黎
一入到黎
係令到全檯的人"wahhhh .."晒的
Ok啦..
其實都意料之內架啦
佢仲要搾車來的
十級浮誇呀.......................-_-||||
helpp*
變左一個明星的..
之後我發現我地其實意不在打邊爐的
原來係想get料..
hahahaaaa*...琴琴十個危險..
叫左勁多哈啤
我見倒已經唔想入
我話過我唔飲架..!!
因為我未做完功課..!!
之後我拎左人地果杯試下咩味...
飲左一少少咋
之後我話.."yeee都幾好飲worr"
shit
之後就死啦我
佢地狂斟俾我的!!
再加上我係到不斷sms...
之後d 人係到扮唔滿意...
呀爺係到狂倒俾我..
之後我咪又係俾晒勤勤囉..
無意思的~hahaa
..hahahaaa超無奈...
對唔住呀
我唔想的
全晚俾人狂插..
又俾人狂笑............-_-|||
我只係整跌左碟魚蛋落地姐
aiiii*
慘...
之後奀仔又玩到勁顛咁自己係到狂隊...
不過他是一個筲箕...
無人替佢擔心
哈哈
我地係到勁旁若無人咁..
睇住佢地係到醉晒咁..
aiii*
...最後唔知點我都唔記得左點解我會飲左杯..
shit...
之後我都知我份ps 都凍過水架啦..................................
我估果陣其實仲係好早的...
唔記得邊個真係問左琴琴啦..
琴琴high 大晒係咁狂講
不過我唔記得左佢講咩啦..
-_______________-||||
之後我都唔記得我做過d 咩...
食到差唔多10:00 幾
實在係玩得不夠喉的
所以去左奀仔屋企玩...
坐左佢架車去呀*=)
wowowow*
之後我凈係記得去到琴琴就係咁狂喊
係到勁嘈咁唔知做過d 乜
umm*
係唔知做乜的一日
唔記得左幾點走
我估應該唔係太晏...
我同琴琴一齊走..
umm
唔知點解系我送返屋企的
-_-||
我覺得自己好型呀稔返
哈哈
之後我返到屋企
呀媽呀爸都未返
所以我覺得唔係太晏..
之後就食晒屎咁飛落床狂訓
大約4:00 幾就醒左
勁頭痛
食左必理痛
食左d 野
本來稔住訓架啦
之後拎起個電話
wahhh*
十萬個missed calllls
十萬個smss*
之後就係到reply 啦..
ohhh
要您擔心了...
solllllliee 呀
真係昏迷左的
聽唔倒電話
-_-||||||||||||
勁衰的
搞到您訓唔倒了
sorry sorrrry 呀
以後返屋企一定會打俾您的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
....
之後re左琪琪之後
佢打俾我囉.......
wahahaa
佢仲未訓....
已經4:00 幾咁...-_-||
佢話頭先全世界係到搵緊我囉
我係到失左蹤咁
原來我話返到屋企打俾佢地架
點知我無打到..
shit的..
傾左一陣
之後好精神的我就係到做ps啦..*=)
好yeahh*
竟然做得晒仲做埋news cutt tim*=)
kekkekee*
greatttttttttttttt!!!
5:45 就訓啦..
yeah
大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: wei my baby*
多謝你呀~
=)
情緒穩定多了
hahahhaaa
我是樂觀的.*
好喇
聽日去買部新手機先
買咩好呢??
samsung好像不錯~
我唔會轉電話no.架應該
放心啦
你仲會搵倒我的
hahaa
>>2004年02月22日 02:09:38
大名: 傑傑仔大少
電郵: [email protected]
說: 哎呀呀...........
之前您話會寫一篇感性的日記~~
果然無講大話呀~~
您寫d野好鬼死正呀.....
特別係最後果幾段呀~~~
完全係好有共鳴的~~~
但完成估唔到係一個低bb 寫的~!~~勁意想不到呀~~!!!
琴日知您會去又一睇戲嫁啦~~
但估唔到您黎左一陣又咁快走左的~~招呼都無打到的~~
勁無奈呀.........
eeee........
您咩意思的呀????
'勁多三級鏡頭呀,o岩哂我......即撲去睇.........
嗚嗚嗚.........我絕對唔係d咁既人黎嫁~~~~
我先唔會咁做呀.........
哼哼哼!!!
>>2004年02月22日 13:53:53
>>February 28, 2004 at 5:18:01 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|