寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 2 月 29 日 星期日 【晴】






0:)


You're the angelic smiley.

People like you for your kind and friendly personality. You live every day the best you can and don't take it for granted. You are someone that can make someone's day a little better.

a href="http://www21.brinkster.com/laurenn/smileyquiz.html" target="_new">What online smily are YOU?!

@ Radiant







今日又是一個星期一

琴晚係到同changel 唔識做econ 功課
勁難囉...

後尾問f7陳志豪同學
有少少idea 就係咁自己作野
......稔住今朝早d 返學再係咁易抄下
集思廣益下咁

所以專登7:15 出門口都搭mtr..稔住會快d..

shit的
點知我去到diamond hill
見倒平時搭過架85c 係到經過左

低B*
竟然係慢果平時的
-_______________________________-|||


無聊
仲遲過平時的




..><

之後第一堂就係econ
無乜時間睇人地果d..

算吧
我是天才...
應該會係咁易岩d 野的


..

今日zita 同學無返學呀
之前仲話自己要拎勤到獎
不過聽屎忽同學講話佢嘔...~~

好wud duddd >___<

wahaha*
像是嚴重的
可她又不像那些身子差的人.....
.......

之後listening*....
悶左成堂

凈返少少time*
佢終於調位啦
哈哈..
正呀
我又返去門口位啦..
我鍾意坐門口d 架..*yeahhhh

仲sit away from boyz tim arrrrrrrrrr greatt!!!
仲係sit far far away from that guy*..wakakakaa*
唔駛俾佢煩啦我地~

我同changel 又好近咁..只係隔一條corridor*
wahahahaa 好開心呀
仲有傻仔bigbig*

..yeahhh*=)
好開心呀

將會過一個開心的三月*=)

great*

成個break 就係到郁黎郁去d desks n chairs*
勁亂哈哈哈哈~*


之後busi 又係勁勁勁搞笑
佢拎左佢老婆仔的watches 返黎
有tiffany 的..有 無聊小飛俠的..
仲有隻恒商錶...(勁唔啦lung*)

佢好鍾意稱呼恒商做貴校的

係到話" 仲有 貴校出gei 手錶啦.."
hhahaa 我次次聽倒都覺得勁搞笑..


anywayz*
佢係到教我地target market 架好似係

其實都唔知佢做乜...


hahaaa*
不過真係勁搞笑

佢係到問我有無tiffany 的錶
...-_-|| 又會有.........

上上下堂new neighbour biG*係到同我傳紙仔囉
wahaha*
十年無傳過囉..

講下d 無聊野

佢係到話同我坐好緊張的..
ohhh 點解會咁

又話覺得我好串n coool...呀..........
世俗的眼光...horrr*=)
十個有九個半都係咁話我的..




之後pE又勁好玩呀
仲係跳舞呀
哈哈
我同changel 仍然係咁夾

之後jerry n edwin 係隔離跳得勁騎呢笑死我

呀june 同屎忽又勁唔知做乜般的成日係到笑笑笑


最搞笑當然係我地gei raul n 小妖啦
哈哈哈我地仲video 左佢地
yoOooo*=)


.............之後lunch 出左老友記食

what a 娘爆的名..~*"老友記"咁樣...



同tobey 仔share 左個飯
哈哈

我鍾意出去食飯*=)

食完我地去左買薯片
返去搭lift 果陣竟然撞倒家明老師呀
勁驚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢問我地做乜咁遲
問jerry 做乜拎住包薯片..
嚇死了~
佢其實係笑笑口的
但係勁恐怖!!
>_______________________<


account x 2...無乜野咁係到做埋partner船
聽日教limited company
我最憎的limited company
-_____________________-|||


最尾是freeeeeeeeeeeeeeee lesssson*
返左屋企睇多拉A夢..
kekekeeee*

之後9:00 倒起身
就做下功課啦
無乜野做咁好似...
但係都成2:00 幾先訓..

-_-||

>>March 2, 2004 at 7:05:24 PM GMT+8


2004 年 2 月 28 日 星期六 【晴】



wahahaha*
今日係四年先一次的 *二月廿九*呀

好勁的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





人生無幾多個四年架咋..!!!*=)

原來今年仲係有奧運的
完全唔覺囉
yoOoo*=)
勁期待奧運囉




夜晚係到狂玩webcam*
第一個玩的竟然會係invisible 的6k ex同學 黃啟恩呀..~*
因為果陣得佢一個係到
wahhaa*
勁好玩的


之後就同左bread 玩啦maviz 啦 ..琴琴啦..矮傑啦..傻佬啦..
勁勁勁搞笑呀...wakakkaaaa*

我係到勁行黎行去咁
勁勁勁正呀

原來maviz 都有webcam 架
hee 見倒maviz 個傻仔樣勁低b*..
佢有mic..
仲係到對住我唱歌tim*
十個lowB*


之後講陣電話就訓啦..
hahahaaaa*

wahhaa*
burnburn 快d 同我玩啦

等您online 中

>>March 2, 2004 at 6:45:43 PM GMT+8


2004 年 2 月 27 日 星期五 【晴】




星期六的早上及下午
也是無聊的..*

-_-||
練琴學琴



今日學左成兩堂囉..
佢勁長氣咁




之後就去睇戲啦同baby*
wahahaaa
睇這個 * 咒怨輪迴 * 呀

搭212 出去
成7:20 先到呀
低能的
我好似 6:30 倒就出門口架啦..~*
好似返學咁耐...
hahahaaa

佢同我去左買webcam呀
想買好耐了~*=)

果陣同bernbern 玩左次覺得勁搞笑

yeahh*
又有得同bern 玩啦

快d 上網啦bernnnnnnnnnnnnnnnnn*=)

之後就去買飛看戲...
哈哈之前我係到問佢會唔會好驚...
佢係到叫我 "唔好將您自己果套搬黎我到.."
wahahahaaa*
低能的
勁搞笑
成日都係到學秀麗老師講野

kekeeee*=)

睇9:05
所以去左食個dinnnnnnnnnnnner*
吃他的同類 *扒王之王*


隔離table的那個女人同zita 係同類架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

又係食薯條要用成支茄汁囉
shittttttttttttttttttttttttttttttttttt

佢係到一路踞扒一路成口都係茄汁
shit*
茹毛飲血呀呀呀呀helpppp*


看得我們眼都突了出來..~
hahaahaaaaaa*

anywayz*
之後就行返去睇戲啦

好多人睇呀

其實一路睇都幾驚
d 鬼z 勁wud dud

之後那個bak chi的係我隔離話個細路仔好得意
皮膚好白咁-__________-||

勁無奈~~~~~
搞到我都唔係好驚咁


esp.到最後我地係啞左
完全唔知做乜
勁搞笑
個足球變左個細路個頭

之後又勁無厘頭咁
哈哈..

算吧
唔好講咁多
有人仲要睇的 *=)


哈哈
好勁呀我唔驚的
由此證明我是一個勇敢的女孩*=)


kekekeee*
之後我地就返屋企了..~



好彩呀媽呀爸係屋企jekk*
horrr


星期六.
就係得夜晚係比較精彩的*=)

yOoO*

>>March 1, 2004 at 2:31:31 PM GMT+8


2004 年 2 月 26 日 星期四 【晴】



好yeahhhhhhhhhhhhhhh*=)
happpie friday yoyoOooOo*

今日完全係無intention 去搭85c
孤單咁返學係咁架啦...-_-||

又搭地鐵了..~

搭緊巴士入大佬山之前見倒有架85c 死左係到呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wahaha
唔知會唔會係我平時搭開果架leiii*
見倒果d 乘客企晒係到...

wahahaa 好彩jekkkkkkkkkkkkkkkkk*
kekeee

返到去changel 話佢頭先經過85c 果到果陣係到search 睇下見唔見我囉
luckkkky*


第一堂秀麗堂
要交實用文的日子..~*

wahaha*
竟然有人敢挑戰秀麗...唔交中化呀呀呀~*
hahaaaa勇呀

結果最後又係狂俾佢鬧啦
佢話佢要百分百咁收晒d 功課..!
horhorrr*
之後佢就話左差唔多成堂啦..

又叫我地"唔好將您地中五果套帶黎li 到...."
wahahaaa*
最後佢又無教過科學了~
-_-|||||


之後一堂account
好似無咩野做咁...

assembly 堂變左form period*
勁煩的skwu..完全係零號召力
係咁問我地問題又無人理佢係到做account勁慘
所以我唯有理佢啦..

佢問野我都有答架....
勁乖的


點知我只係拎左份econ notes 出黎..
佢係到鬧我唔聽佢講野...係到做功課囉

(用個鬧字好似誇張左)

激死我 chi sin 的
明明我係有聽的!!!!!!!!!!!!
之後我就鬧返佢啦...

>____________<
抵無人理您架..!!
我係唔會再理佢的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...勁激動的elfredachow*

之後double econ 勁搞笑

上上下堂
無啦啦really 淫n june果到傳出一陣爆笑聲
betty poon 就問佢地咩事啦..

really 淫就話頭先 carmen lee 執倒支筆..
咁betty poon 係到問佢有咩咁好笑..

really 淫就話
"頭先carmen lee 執左支筆 ....問係唔係我geii..
咁我話支筆咁娘**緊係唔係我架啦咁...之後carmen lee 就話.."咁即係小妖同學架啦." 咁囉"

wahahahaa*
成班爆笑~~~~~
勁慘呀小妖同學...~
之後支筆唔知係邊個的
稔住算啦繼續上堂

點知mm 無啦啦話.."yee?支筆係我架.."咁哈哈哈哈
勁無奈的mm* kekekee*


我發現betty poon 好奸咁成日break 得果一陣就會話..
"不如我地快d 繼續上堂之後早d 放您地lunch 啦..."

不過其實佢永遠都唔會早放我地lunch lorrrr*
-_-|| 騙子~


lunch 同changel share 左個飯
之後就上去computer rm 做home page 啦佢地
我又無野做係到icq咁..-_-|

之後double busi*

hhahaahaaa今日教marketing 啦
chee sir 係到播左勁多ads 俾我地睇呀哈哈

有鬧鬼的kcr呀
仲有十年前的鄭伊麵
勁搞笑呀哈哈哈
*=)

chee sir 近排好似好風搔咁勁搞笑囉
之前都無咁搞笑的

horhorr*=)唔知咩事..佢心情勁靚咁..*=)



之後last lesson free
changel 佢地又整hp laaa

搞完一大輪
我changel cyn 姜 mm 就去淘大碌齡啦
講左好耐的
終於都有得去啦*=)\
great

4:45 倒去到..
原來係5:30 先開始下場..
所以去左食野
食左個幾好味的甜品
不過佢地果個咩火山野就勁唔抵
個樣好似好靚的樣子
-_-|||
5:20 都上去

huhhhhhhhhhhhhhhhhh*
竟然見倒***呀星***囉..

仇人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .\______/.
記仇的6k 當然仲記得佢點對我地啦

所以我地見倒佢就係到話 "仇人仇人.".之後bear 住佢
hahaa
其實佢都幾係慘

最後都唔知佢有無做錯到
anywayz*=)

佢地原來係bowling club 的
之後仲過黎問我地有無興趣加入哈哈哈

我係無理佢地的..~*

成5:35先有得打

我第一次碌咋勁緊張..
用左個唔知幾多磅的波..


我係第一個碌的

..
第一球..
碌坑
-_______________-||

之後第二球..
又坑
>__<

aiii
絕望的elfredachow..就繼續努力
因為我地個個都碌晒坑咁哈哈
勁低能
隔離那兩個男人超勁咁
球球一係全中一係補中-_-||

之後到呀姜d 波成日勁負碌咁
勁慢勁慢
之後唔知點解咁都全中囉

哈哈哈
我地係到尖叫
d 人勁bear 住我地..
明明全中只係一件普通的事
哈哈
但係真係control 唔倒的
笑死..~*=)

但係呀姜之後果d 又勁碌坑
勁fluctuate的!!

我好勁咁有兩個全中呀
超勁的又係到狂尖叫哈哈...

求奇咁碌下又有補中啦...*=)
yeahh*

但係其實最後得92分都贏左佢地啦*

勁好玩勁好玩呀

係到狂影相
changel 同cyn 都好勁的
yeah*
玩到6:30 倒就走啦..

勁好玩呀下次要再玩..今次太趕啦


走果陣
又見倒丫星了

我係到懶晒同佢講要入bowling 學會的
我勁興奮咁話我有兩個全中呀..(明明唔係好勁-_-||| )

佢話佢都見倒.......(佢係咁遠都見倒...-_-||| 一定係我地太嘈...)

哈哈哈哈..~*
自信心爆棚的elfredachow*


anywayz*
之後同呀媽呀爸去左食野就返屋企了............

返到屋企就勁快咁做果個homepage啦

勁虎頭蛇尾呀做得勁求奇..
-_-||
算吧.~


盡力架啦
眼訓ar marrr
-_-||

>>March 1, 2004 at 9:58:17 AM GMT+8


2004 年 2 月 25 日 星期三 【晴】



OkOkkk*
obviousslyy...i m having my CL lesson again*
kekekee*

i m proud of my hp*

see EVERYONE is now visiting my low B homepage
n no one is actually paying attention to ck sirr liu* poooor ck sirrr

sorrllli ck sir
i have unintentionallly n indirectly stolen their attention from U*

kekekee*
but i didn't do that deliberately garrrrrrrrrr
as my hp is realllly wonderful n attractive dik*


how wonderful?!

yes* an example here*
--* :
During the previous CL lesson
the lowB sitting in front of me always went to twins dik HP gar*
( so mo liu-_-||| )
but then
he is now visiting my hp.........................*=)
horhorrrrr

hahaaaaaaaa

conclusion :
me= twins*


yooooOooo*


increasing self-confidence*

=) n that low B guy is willlllllllllllllliam*

mo liu ppl visit mo liu hP


the following is my description written by changel dik*=)
horhorr




elfreda chow...~*
她是低b之首領~* haaa~
但係又成日懶係鄙視我們的低b行為(結論--她是精神分裂的)
話說... 其實我地form1-5都是同一間中學的*我們大家都是知道大家是誰~ but... 我們並不認識的~
and then... 某天~ (是03年十月的第一個星期四) 我0係hall練badminton畀個羽毛波打親隻眼(又強調了~).. 於是走jor去office搵冰袋~ 便見倒這個傻仔了!
很有緣吧* hahahahahaaaaa...

---------------------------------------------------------------------------------------*


mas send 俾我做的心理test*


好準呀right?!!!

sophisticated*!!!!
perfectionist*=)
wahahahaa
我是的...

但係我覺得sophisticated 係有d negative 的
直情就係吧..~~~~~~~~~~~~~~~~~

我是天真可愛單純的*=)




anywayz*

今日考最後一科
英文...compo n compre*
唔駛溫的*=)
hhhaaa
終於考完啦...great*


返到去見倒jerry 同學做緊pS*
所以我就去幫手啦..
(根本係唔駛我幫..仲搞到佢做得慢左咁的)
hahahaaaaa

第一堂秀麗老師又講廢話啦...
太令人煩腦啦
點解佢可以咁多野講geii

*您地唔好將會考果套搬黎中六 li 到呀..唔得架啦..過時架啦.."
shit的-_-|||||||||||||||



之後econ 完左就係free lesson
唔想ondutyyy
所以落左去食早餐..~*=)

落左好多salt 係個通粉到.........
勁satly*

changel suppose 係要做埋今日交的busi 架..
不過佢又同我地係到blow water*
因為個話題佢好有興趣..~wahahahahaaa*


我地係到講**木瓜奶**哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢地話咩係唔襯我囉...
........零身材很襯我吧..~*-____________-|||

kekekeeeee*
佢地叫我飲木瓜奶
shit的
講到我好似真係想咩咁..............

我唔係呀..~*hahahaaa*

之後佢地話飲維記木瓜奶果d 係唔得ga
..要係鮮榨的~

....hahaaaaa 咁可唔可以係..擺個木瓜係個口到..再用奶沖落肚呀..~*
...我慣左唔經嘴嚼...吞野落肚架

原來carmen Lee 呀june 同gel 都好有經驗咁borrrrr*=)

horhorrr*
夠啦
很無聊的~~

無聊左成堂..
就上去上cL堂啦

yOoo*
cksir 又係勁搞笑的..

shit的哈哈..~*



我地早左去
所以佢同我地係到傾計勁搞笑

佢都幾多野講果d..~*



今日無聊的一堂
教我地係ppt 到畫野
係到畫pot
hahaa
勁得意勁搞笑

幾好玩的
完全唔似一個pot
要有imagination 先知係咩囉


佢係到教我地畫正方形
咁就press 住個"shift " 就會係正方

之後佢話一定要用食指黎presss
哈哈

問佢點解
佢話用中指就會唔係幾好...

之後係到粗口手勢呀
wahahaha*

好無聊


下堂畫mobile phone 呀
greatttttttttttttt*=)


english無乜野做對下paper 咁

lunch無食野
因為個breakfast 仲係個肚到...

係到blow 下water 咁..
horhorr*=)
happppiiieee


走果陣經過球場
見倒一個傻仔與傻的朋友係到踢緊波呀哈hahaa
返6k 果陣
經過6i見倒maviz 係到玩緊白板


成個傻婆咁係到畫公仔..~*

(係borr..點解佢會有果d 筆係到畫野的..-_-|||)


咁我就入去搵佢
blow 左陣waterrrrrr*

之後我就迫佢陪我落去啦
..hahhaaa
落去做咩leii*
睇波ar marrrr*
kekekeee*

因為就咁落去好無聊的樣子..
所以我拎左changel 的water bottle 去裝水的..~
hahaaa
好無聊



wakakakaa*
落到去就見倒一個傻佬係到著住白飯魚踢波!!!!!!!!!!!!!!!!!!

白飯魚實在同佢太配合啦
簡直就係完美的組合..~*
wahahha*



呀..

之後企左係到睇一陣
前面就越企越多人啦..

遮住晒的hheeee*
唔該晒您地..~*


之後就上double account了
ohohhh*

pauling cheung 係到話果陣佢改卷
d 考生勁無聊..
係到copy n paste 個trial balance 一次..
無無聊聊的

佢話寧願佢交白卷咁佢都唔駛睇呀
哈哈哈

之後考concept 果d
個candidate係到抄correction pen 上面d 字落去囉
哈哈哈哈
勁搞笑

點會咁無聊的

俾我就抄下歌詞啦
bak chi仔來的~



之後佢遲左走..
佢係到話...驚俾池公子鬧
之後勁急趕咁閃皮..
wakakakaa*

搞笑
之前chee sir 入到黎我地係到狂嗌佢池公子..

heheheee*

ohohh*
今日交busi essaay 又有人無交了
我li d 乖的當然一早做晒啦

zita 係到話佢做得唔好..而家再做過...
所以無得交
哈哈
仲以為係excuse 來的
原來係真架
哈哈哈哈..點解會咁無聊的..~

佢係到unshit緊佢的shitty essay..*

horhorr*=)

今日那個人又很煩地話自己差一分A啦
引來全班的不滿..~*

其實他是自滿的?!
佢覺得差一分A是一件可喜及值得驕傲的事?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

點解佢唔覺得差一分A係一件可恥的事呢..
-_-|||

成班都full of無奈


ohhhhhhhhh.............................
放學就返屋企做中文實用文啦

做到2:00幾囉
-_-||

因為訓得太多了~*

>>February 29, 2004 at 5:17:28 AM GMT+8


2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】



今日係考這個econ*

又係考6 個鐘
上三下三..~

wahhaa*
俾我實疲死了~~~~~>___<



會好眼訓的
我會唔慣下晝考試囉...
從未試過的........


那個bak chi 的整左d 佢認為好好聽的ringtone呀........~
仲話那個ringtone 係切合我的形像..-_-|||
horhororrr*
怎樣也不及我的七友吧...kekekee*
令人紺感覺興奮的ringtone*=)


頭兩堂account
過得很快的
一路做account...
完全唔覺得就咁過左兩堂..~
horhorr*=)
永不釣魚的account*

之後econ.....好似教得好快咁.......
十萬個眼訓咁..
big contrast with account ...-_-|||||||||

break 落左canteen heh..
因為changel 要食野同埋買三文治..
佢lunch 要做busi arrrrrrrrrrrrr.....

那個咨飯實在勁勁勁好味呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
雖然好細個同埋好少料咁
但係個味道很好...*=)
yeahh

但係好似無乜人覺得好食的.......

之後changel 仲買左可惡的吞拿魚包呀
ohh*
會食到好口好臭的
唔明點解您係都要買...............


之後就係上搞笑的double busiiiiiiiiiiiii*

ohohohhhh 未免係太太太搞笑啦
勁lub chee sir 呀!!!=)


今日都仍然係講緊organizational structure*
好似由上年開始教到而家都仲係果d 咁-__________-||

之後琴日chee sir 咪俾左條essay 果d 無交功課的同學仔作geii

咁佢就係到講返啦...

佢講之前係會有intro 的
佢問我地前一兩個禮拜有無睇到百分百感覺..
waakaka*

(chee sir 成日係到睇電視囉...-_-||
好難想像佢係到睇埋d 咁gei 爛野囉)

佢話.....楊千樺唔知係邊個國家返黎...
咁eason 就問佢有無艷遇啦..

咁miriam就話佢去左 咩新疆呀...唔知咩西臧果d 啦...

之後eason 就話.."請留意問題重心...我係問您有無艷遇呀"咁

hahahaaaaaaaa*
而chee sir 講咁多野
就係為左叫我地 *留意條essay 的問題重心 * ...即係 save cost


之後成班呆晒...

隨即爆笑一番
wakakakaakaaaaaaaaaaaaa

笑死啦
點會記得埋晒d 咁gei 無聊對白..
仲要懶係 *將busi 溶入電視*咁
仲同我地講唔睇電視係唔得架咁囉-_-||

我知佢係想減少浪費時間睇電視的罪惡感
wahahaa
笑死了

好無聊..

之後有個5minz break 完之後佢無啦啦係到話
"今日係教英文..."
之後寫左d 怪字..出黎

"charisma"
"chateau"
"risotto"

完全唔知係咩黎的
之後佢係到解下啦..

n then 話我地係會唔識li d 字..
因為佢地都唔係英文啦...

..(廢話 ).
都唔知佢想講乜...


佢講左好耐-_-||


之後佢話我地睇唔明...

咁li 個就係一個 * communication"的問題.
仲要click 埋個ppt 出黎

哈哈哈哈哈哈
低能

佢係係到介紹緊下一個topic-communication 囉

lowwwwwwwwwwwwwwwwwB架


之後我地又係到爆笑

用左十分鐘係到介紹communication..
hahahaha*
勁搞笑..


成堂busi 就係full of 笑聲咁過啦
明明busi 係無聊的
但係都無乜人釣魚
難得地專心..
kekeee*=)

我地係勁愛cheee sir 的*=)
yoOooO


lunch 都係留下食咁
changel 去左library 做busi*

我好似係同傻june 分飯的~
食完去左computer rm 整hP
其實我係去無聊的
因為我唔想係學校整homepage

玩玩下傻仔打黎問我係邊的~*
hahaaa*
佢想問我借一個擦膠...同一把ruler*
hahahaaaa

之後我俾左那個twinstar 的給他
太切合他的形像了..
wakakaa*


望住佢做野係會事半功倍的=)


之後中文堂
仲係對卷中...

不過佢都講左好多無聊野

佢話自己好忙
要整果個咩清潔比賽.........
harrrrrrrrrrrrrrrr...

無聊

之後就係說話堂..

(其實堂堂都係說話架啦.....hahaa)

discuss 年宵賣咩好

勁搞笑
同mm june gel carmenlee 一組

呀june 同mm 係到話要擺食野的
我地三個都話要賣野.....

結果呀june 佢地就輸左啦緊係

之後呀june 打後都無講過野呀哈哈哈哈
勁搞笑
佢話佢唔知講咩好
因為佢凈係覺得食野先有野講
低能..
kekekeee*

一路傾傾下
秀麗係我隔離
無啦啦係到打我個背瘠..

唔知咩事
原來佢話我轉筆.........

ohh
之後我發現自己又係到勁un腳

勁多小動作要改啦..~~

n then 英文堂廢廢下咁啦...


放學落左hall...gup 下入面..
horhorr*=)
見倒您勁他條咁做緊paper..

(chisin..又會見倒人地係他條的)


咁我就稔住等埋佢啦
去左staff room門口做野
又見倒sK
做左陣account..

之後sK又係到問chee sir 野
我又係到八
哈哈哈哈...
chee sir 問我做乜係到咁無聊行黎行去-_________________-|||||

shit的~*

blow 左陣water 就考完啦


.............d 人猛咁係到話唔識做exchange rate*


係咁狂講......狂講...~*
hahahaaa*

之後就返屋企啦

因為今日應該係我地最後一日一齊放學返屋企
所以我地決定左去食mc記..

(chisin..勁無謂的決定-_-||| )


食了一個mc旋風=)
正點兒的~~~~~~~~~~~~~~~~

佢好鍾意我的beamsboy hair clip.
therefore 我clip 左係佢個頭到
wahaha*
實在太好睇啦哈哈~~

之後就返左屋企heh 陣
哈哈

驚心動魄的*=)
horohorr*

原來今日係我地的70th daY*=)
好勁呀我有數架

上堂就係做埋li d 無聊野啦...-___________________-|||

>>February 28, 2004 at 7:03:44 AM GMT+8


2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】




first aid 同學仔..!!
我係不會辜負您們對我的期望架..!!!

係 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





elfredachow
zitasi <--好wud dudd 的形狀~

我不得不admit
我們是越黎越無聊了..

從前...
我的無聊是點到即止的..~*

但是近排變了~



我發現我而家上堂...成日抄notez*
悲哀的


悲哀的原因是...--*

..我d 所謂gei notes 與學習毫無關係

一整張紙...
不就是老師製造的笑話麼-_-|||




huhhhh*
好無奈


成為了6k笑話文書..
kekekeeee*

好呀
可以 train 下我勁不滯的listening leiii*




而zita的無聊
是她也像我一樣...

notes一大張
笑話當飯食


(wahahaha& 好文采呀elfredachow*)

自己寫到個diary 鬼死咁長
仲話係感染我d 無聊所以咁長-_-|||

*死雞*


仲要不經我的同意下
係到自己copy n paste 我的diary 落去自己的 diary 到



as 秀麗老師說

"而家d 青年人真係好唔掂..
您唔好將自己學校果套帶黎我地li 到先得架"


記住啦
唔好自己想做就做啦

如果唔係又俾人話一堂架啦


緊記~*

>>February 24, 2004 at 5:01:22 PM GMT+8


2004 年 2 月 23 日 星期一 【晴】



shit的
今日是bad luck 的

umm*

slept at around 3:00am yesterday night..
係到整hp 囉
-_-||


其實係heh左成晚啦..~


aiii*


今朝好眼訓的..-____________-||


今日考compu*
好易姐對我li 個電腦天才黎講..~
yoOoo*

咁對您黎講就更加易啦...
見您很他條的
horhororr*


返到去見倒really淫

佢係到無帶個sample budget plan 俾我囉
cheap的~*

hahahaa*
我係到用中文寫一個budget plan 啦
超怪.

哈哈
我係econ學會的treasurer 呀
horhoorrr*=)
成日都係到做埋d 無聊treasurer 呀哈哈..~


account x 2
都過得好快的..~

無乜特別......

上上下堂稔起之前屎忽係到講..
wonghon 果日俾人de左merit..
因為佢返hostel 果陣唔記得 doot 機呀wahahaha*

horhorr*
之後佢係到同果d 舍監理論..

佢話如果佢地仲要de 佢merit
佢就會


火燒宿舍 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


住hostel 的同學
小心d 啦....
wahahah*

之後我稔稔下係到狂笑..-_-|||


anywayz*
之後busi heh 堂

hahahaa 笑死啦.~~~~~~~~~~~~~~
佢係到整左d 無聊ppt囉
真係十萬個無聊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢係到整左果d 全班最高分最低分呀...
全級的average 俾我地睇囉..

wahahaa
十萬個搞笑的事發生啦哈哈

佢果張ppt 就一路click一下 一路出每班的average 啦
一個一個數咁飛~~出黎咁...



6B得39.4 咁..

之後就到6k..大家都好緊張咁啦...>___<
好靜咁

之後佢一clickkkkkkkk
果個figure 係從下而上咁慢慢爬出黎囉哈哈哈哈呀
勁低能勁好笑..........................

有special effect 的
之後博得全場掌聲n 笑聲哈哈



chee sir 好得閒的~~
我估佢整果陣實勁proud 咁覺得自己好勁有special effect
wahahahaa笑死我啦


ohhh*
6H最勁呀有49的..~

25就係pass 了
60 就會有A =)
heheee yeah* A左

之後無咩野做...

那些上次dictation 唔識的同學無交到一篇essay 俾 chee sir..
所以佢地就要即堂作*多*一篇
..pooooorr

所以我就係到做account 啦

佢地作到11:00 先走呀chee sirrr*



一路去oral class
一路狂smss 呀

那個傻仔11:00 就早走左啦..
佢話好易的
早做完早d 返去溫econ 咁
哈哈..*=)

型呀~~~~~~~~~~~~~~~


oral classs 好煩呀
成日都叫人出去講野
又成日都叫中左我呀呀呀

我要同edwin 出去 係到扮新相識呀
-_-||
我係tina chan 咁...住new zealand 的~

之後我完全忍唔倒笑囉囉囉

哈哈哈哈哈實在太搞笑啦edwin 同學


問埋d 野果張information sheet 係無的
之後印度人叫佢stick to the point..
wahahaaaa
笑死...............................
help meee

之後我未講完我的familyy 佢就問我的hobby係咩啦


但係我的family 果part係有個gag 位架
所以我一定要講...

我咪話....wait*....i want to tell you that my father is a farmer

hahahaaaa*
之後我的hobbby 就變左farming laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wahahaha*
helpppp
笑死笑死

係俾人笑死
-__________________-|||

玩左成堂之後又上秀麗堂啦

aii
俾佢鬧左成堂
最憎人講埋晒d 咩高分低能架啦
-_-||

好煩好煩
我地唔記得帶少少野佢係到鬧左我地成堂囉

aiii*
唔理她的

lunch 去左大快活呀
正的*=)

之後econ x2..
umm*
無乜訓覺因為今日幾搞笑


betty poon 話佢有個4 年前grad 的學生
琴日返黎探佢


那個學生做左一個tutorial school的名師呀
超勁呀~~
之後問佢income 會有幾多啦

原來係 $380 to $420 x 學生人數...x 0.7 (過千就乘0.7....幾百就 x 0.5 )

wahaha*
之後佢係有幾廿萬人工 per month*
也幾歲咋

hahahaa
betty pooon 話佢搾左架 X馬 返黎恒商呀琴日
之後咩馬leii*
唔知邊個係到話.."馬車"

低能的哈哈哈哈..~~~~

之後betty poon 又叫我地稔下點解twins 的人工會多過果d 好勁的professional classical singer 咁
之後呀june 係到話
(一副勁奸的樣子)
"因為twins 要sacrifice 多d 野.......佢地仲要*做*其他野"
hahahahaaa
擺明係到話...佢地要做...咩啦...
wahaha

笑死..........

低能左成堂...


最後又係oral 堂..
無乜野搞..


放學返屋企一陣就約左呀米去九龍城廣場啦..~
要做swa 果d 商鋪優惠~
hahahaaa*


落到去係係到是但上架車

見倒21號就上了..~
.....又是但係kln city 落左車

呀米驚死我唔識行咁...話要係mc記等我

其實我係識去架....................................

係kln city 係咁行黎行去
勁疲

之後6:00倒做完..勁順利地
因為我係識睇maPPPPPPPP garrr
horhorr


之後仲有d hung hom 果邊果d 的
所以呀米就迫我做埋佢啦

aii*
算啦
天才係易d 俾人蝦架啦..horhoror*=)

之後我就早左好多個站落車

係鴻福街果到...
之後行黎行去都搵唔倒 "榮光街" 囉

shit*
真係行左好耐..~~~
又廢事問人
又無拎到呀米本map

因為我覺得我係識架..~~~
shit的

之後我放棄左佢

搵第間

"馬頭圍道 no. 272"

shit*
行左勁耐都係 最多都係220..

何來272

我係到懷疑果間野係咪作野-_-||

超煩
我就係到懷疑係咪對面啦
點知我見倒果倒係漆咸道囉..~

所以我又行返轉頭

shit*


勁想打人的elfredachow
決定問下人究竟有無 no.272*

詭秘的272*


原來
原來
那條好惡的馬頭圍道係分開左兩截的~~~
shit*



頭先我見倒的漆咸道的右邊就係馬頭圍道啦

aiiiiiiiiiiiiiiiiiii*

咁算啦

由222 行去 272

行到去
...

shittttttttttttttttttttttttt*



執左呀




-_-||

Okkk*
我決定左係打小人


勁unsuccessful 的我..
就打俾呀米

佢教左我去榮光street*
原來都幾易

smart的elfredachow就成功搞掂左一間了

yoOo*=)

不過係勁疲的


之後就返屋企啦..~
yoOo









大名: 路人
電郵: [email protected]
說: 路人~*
guess who i am?~


十分多謝你的背景啊!

百分多謝你的背景啊!

千分多謝你的背景啊!

萬分多謝你的背景啊!


>>2004年02月24日 01:22:09





大名: tobey
電郵: [email protected]
說: elf~*

祝你first aid補考成功呀!
呀...唔係補考,
係要爭取更好既成績.....==__==
祝你拎滿分啦!

我絕對冇睇小你的=)


>>2004年02月24日 17:35:57


大名: irene
電郵: [email protected]
說: 我會睇住你pass架喇...heehee.
in fact...我都無睇少過你的.
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.
同埋
first aid有distinction架咩.?!
>>2004年02月24日 20:18:02




大名: 五點起身的zita仲未訓到lor...
電郵: [email protected]
說: *妳話distinction是不是死撐的?哈哈沒有這回事的吧?*

加油啦周姿彤!!!
唔好噤死我呀
=___=!!

我冇睇小妳的
我只不過係在沒有睇小妳的情況之下笑妳而已
哇哈哈
妳今日的日記勁好笑呀
wonghon真係好得囉!!!
XD 我要copy去我的日記!!!
值得留念!!!
>>2004年02月24日 23:59:17

>>July 22, 2004 at 2:47:15 PM GMT+8


2004 年 2 月 22 日 星期日 【晴】




yoOo*=)
happpie monday
勁愛monday 的堂..
hahahaa

因為今日最後果堂係freeeeeeeeeeeeeeeeeee 的*
yoOoo*


琴晚好似無乜訓過咁

起左身仲on 左陣line 的
勁精神呀wahaha*=)


係到同bread smss*
hahaahaaaaaa
我係到祝佢唔好再因為睇到人地俾人博蒙而要忍笑..

哈哈
之後佢問我"li 個係咩祝福來的"

yeahh*
之後我覺得勁搞笑
係到狂笑
kekekee*
夠啦
無聊


今日係考中文listening n 文化
(講到好似係我考咁)

要狂寫野的
之後佢隻手指係到傷左..

問我有無膠布..

shit的
問過我兩次我都係無呀
我決定搵日去買d 膠布擺係銀包

其實唔知點解膠布n 銀包係要stick together 的
-_-||



我將會考倒first aid
咁我隨時都要救人架啦

帶定係好應該架!!!!!!!


zita tobey edwin gergerr irene 等等
您地睇住黎啦
我實會passs 架啦今次..~~~




的!!!!

唔會俾您地睇少的...kekekeee*


我都係唔明點解我會肥左囉...-_-|||aii
實係我的運氣不佳


anywayz*
上到去d 人又係到趕功課..
wahahaa

第一堂econ..
hhaha
好驚呀
成日leiii 傳work sheet..傳notice 傳咩都好啦

明明個先生係印好左咁多張enuf for all of uss

最後都係唔知點解會傳傳下
實會一係多左一係少左

勁詭秘的..!!!!!
真係成日都係咁架..~~

您地信我啦

我小學果陣已經observe 倒li 個phenomenon 架啦..!!


有鬼的~

之後就english x2..
又做listening

hahahaa skwu 係到話要調位呀
又叫我地寫d request 咁
哈哈
今次我寫左好多人唔想一齊坐的..
全部都係男仔黎架

哈哈
點解我唔索性寫....sit away from boys leiii*
kekeeke*

都唔夠

應該係要寫.."sit farfar away from boys"


實在係驚的..

之後做完listening
對paper 果陣我係到扮仲聽緊果個receiver...

其實我係聽緊mp3..

之後俾skwu 發現左
佢以為我仲帶住個receiver 係到聽..
-___________________-||||

以為自己好醒咁係到inch me*
係到笑我.........................

搞到我好似好bak chi 咁
仲俾人笑

hahahaa
後尾我係到同佢地解釋我唔係聽緊receiver...的
哈哈...
唔可以俾人misunderstooood 左..~*
yooo*


n then busi..
派左卷啦
都Ok的
=)
heee
我地班...應該係得小妖同學考到全級10 名內

佢meet 倒chee sir 請食bufflet 的first requirement 了*=)

哈哈
但係....
chee sir 話過唔會凈係同一個男仔去食bufflet 架..
kekekeee*

所以我估佢最後都無得食


如果凈係得小妖n chee sir
應該會係幾無聊的


whaha*
如果係得我同chee sirrrr...會點 leii*
哈哈
不敢想像
亦都想像唔倒..
-_-|||

我覺得有d 毛管動tim


kekeee*
之後pE 又係跳舞
yeahh*
我同changel 跳得很好呀..
yeahyeahh

上到12:40 先走得

無晒果個豬扒飯
shit
搞到要食勁難食的唔知咩斑蝻
哈哈
同食齋係 indifference 的

anywayz*
我們的bbQ proposal postpone 左去6/3 呀
遲左1 week 的~*=)


但係我10/3 要考first aid borrr*
我要溫書的!!!!!
hahaahhaa*

我係為左achieve a better result 而去重考的
考個distinction 先~~

hahahaaa

"死雞撐飯蓋"中~


之後double account
yeahh*
派左卷了

yeahh最高分呀wahaha*
不過我們是負班的...

好勁囉其實我覺得我班d 人
有d 70 幾果d 其實真係好勁
讀左半年咋
已經咁勁..~
前途無可限量..~

上完之後last lesson free
有得返屋企
yoOoo*=)

返到屋企仲睇倒doraeman tim lorr
great
比平時早左成粒鐘
wahahha*=)


之後成晚狂icq*=)

horhoor*

整hp 啦去
byez*

>>February 23, 2004 at 5:35:46 PM GMT+8


2004 年 2 月 21 日 星期六 【晴】




yoOooOoo*=)

今日是happpie sunday*

great

一起身沖個靚涼就同呀媽去了蔡瀾食飯啦
咩珊湖堡呀
chi sin*
佢d 飯大得令我食左1/4 已經飽到不堪啦

之後我就俾呀媽鬧啦..

佢話我成日食少少又唔食..
平時個人都係咁..-__-|||



chi sin*
咩叫我個人食少少又唔食呀...


aii*
最後又要佢幫我食埋幫我埋尾...

算啦
我get 倒的...
即係話我成日玩玩下的..
d 野做少少又唔做埋佢.........
最後又要呀媽幫手


OkkOkk*


我好相信有樣野叫 *遺傳* 的

horhororrr*

無理到呀媽..
1:30 就走先luuu*


佢叫我走先的..~



稔住實遲到啦
約左bread 佢地2:00 係荔枝角的..

一路同bread sms 住
之後係太子真係見倒佢囉
我地無夾定的
超岩呀..
wahahahahhaaa*

2:00 好準時到左..
我同bread 去左探路先

點知原來佢係唔識行的
仲係到扮晒知會經過好多Ok便利店的..~

wahahahaaaa
最後我地都係等埋polly 先去..


勁轉折呀
要轉lift的


好似好勁咁

之後入到lift
明明我係知 35th /f 架

但係唔知點解我會無啦啦press 左11/f

shit的
完全係鬼上身

之後俾bread n polly 笑我的



-_-||

上到去tal n vick n dull 都係到了
kekekkee*
好掛住您地呀

不過我係無阻佢地架


哈哈
佢地一路傾project*我都有做下功課架
不過係做埋d 無聊account.......
做左少少連ps都做唔倒了

係到聽佢地做project*
low b的

係咁講無聊野
哈哈哈

以前都係咁
成日都係 傾傾下係到閒話家常

最後就是但話..
"咁我地今晚就返屋企做research 先..之後聽日帶返黎再傾"


其實做乜要去人地屋企make li d conclusion jekk*
hahaaa

永遠都係咁的
kekekeee*

之後我地就打mJ 啦
wahaha
我覺得今日都幾係旺的~*=)


taL係到講埋d 無聊野
佢係十年無睇過d 八卦雜誌

係到知少少扮代表哈哈..~~~~~~~~~~~~~~~~

低能..的


大約5:00 就走啦..~*


hahahaa*
同bread n vick 分左手之後.................

我就返屋企啦...



之後無啦啦bread 話見倒有個死呀佰係到博蒙中...~~
hahaha
仲要係博一塊豬排的蒙
笑死啦
我係個小巴狂笑哈哈哈哈..~

係到狂imagine 個situation*

n then bread 話佢忍笑忍得好辛苦
之後同vickie pang 是但拎d 野出黎扮笑哈哈

我完全想像倒佢地的樣子哈哈哈哈~~~~



我係未見過人地博蒙呀呀呀...
hahahaaaaa
bread 您就勁啦
見過啦...
羨慕的wahahaa




hahahaa
之後leiii*
本來話同呀媽呀爸佢地食飯架

後尾佢地又話去第到
所以我唔去啦



哈哈
之後去左同勤勤佢地打邊爐呀
上個禮拜約的

我稔住唔去架真係!!
因為我未做晒功課


但係
我稔
我都要食飯geii jeii*

所以我同自己講
食完飯一定要返屋企

去左肥強打邊鑪...=)
勁正呀
平左的~~~

哈哈
有8 個人呀......
好少人
不過都足以嘈到隔離檯狂bear ..
ahahaha*
唔關我的事啦..
我好靜的


今日
仲有一個神秘人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

就係十年無見過的奀仔呀...~*=)


佢遲左黎
一入到黎
係令到全檯的人"wahhhh .."晒的

Ok啦..
其實都意料之內架啦

佢仲要搾車來的
十級浮誇呀.......................-_-||||
helpp*
變左一個明星的..



之後我發現我地其實意不在打邊爐的
原來係想get料..
hahahaaaa*...琴琴十個危險..


叫左勁多哈啤

我見倒已經唔想入


我話過我唔飲架..!!
因為我未做完功課..!!


之後我拎左人地果杯試下咩味...
飲左一少少咋
之後我話.."yeee都幾好飲worr"

shit
之後就死啦我
佢地狂斟俾我的!!

再加上我係到不斷sms...
之後d 人係到扮唔滿意...

呀爺係到狂倒俾我..
之後我咪又係俾晒勤勤囉..

無意思的~hahaa


..hahahaaa超無奈...

對唔住呀
我唔想的


全晚俾人狂插..

又俾人狂笑............-_-|||

我只係整跌左碟魚蛋落地姐
aiiii*
慘...


之後奀仔又玩到勁顛咁自己係到狂隊...
不過他是一個筲箕...

無人替佢擔心
哈哈

我地係到勁旁若無人咁..
睇住佢地係到醉晒咁..
aiii*

...最後唔知點我都唔記得左點解我會飲左杯..

shit...
之後我都知我份ps 都凍過水架啦..................................

我估果陣其實仲係好早的...


唔記得邊個真係問左琴琴啦..
琴琴high 大晒係咁狂講

不過我唔記得左佢講咩啦..
-_______________-||||


之後我都唔記得我做過d 咩...



食到差唔多10:00 幾
實在係玩得不夠喉的
所以去左奀仔屋企玩...


坐左佢架車去呀*=)
wowowow*


之後我凈係記得去到琴琴就係咁狂喊
係到勁嘈咁唔知做過d 乜



umm*
係唔知做乜的一日


唔記得左幾點走
我估應該唔係太晏...


我同琴琴一齊走..
umm
唔知點解系我送返屋企的
-_-||

我覺得自己好型呀稔返
哈哈



之後我返到屋企

呀媽呀爸都未返
所以我覺得唔係太晏..



之後就食晒屎咁飛落床狂訓



大約4:00 幾就醒左
勁頭痛
食左必理痛
食左d 野
本來稔住訓架啦


之後拎起個電話
wahhh*
十萬個missed calllls
十萬個smss*

之後就係到reply 啦..

ohhh
要您擔心了...
solllllliee 呀
真係昏迷左的
聽唔倒電話
-_-||||||||||||

勁衰的
搞到您訓唔倒了
sorry sorrrry 呀
以後返屋企一定會打俾您的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

....

之後re左琪琪之後
佢打俾我囉.......
wahahaa
佢仲未訓....
已經4:00 幾咁...-_-||

佢話頭先全世界係到搵緊我囉
我係到失左蹤咁



原來我話返到屋企打俾佢地架
點知我無打到..

shit的..


傾左一陣

之後好精神的我就係到做ps啦..*=)




好yeahh*
竟然做得晒仲做埋news cutt tim*=)


kekkekee*
greatttttttttttttt!!!


5:45 就訓啦..
yeah









大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: wei my baby*
多謝你呀~
=)
情緒穩定多了
hahahhaaa
我是樂觀的.*



好喇
聽日去買部新手機先
買咩好呢??
samsung好像不錯~
我唔會轉電話no.架應該
放心啦
你仲會搵倒我的
hahaa
>>2004年02月22日 02:09:38


大名: 傑傑仔大少
電郵: [email protected]
說: 哎呀呀...........
之前您話會寫一篇感性的日記~~
果然無講大話呀~~

您寫d野好鬼死正呀.....
特別係最後果幾段呀~~~
完全係好有共鳴的~~~
但完成估唔到係一個低bb 寫的~!~~勁意想不到呀~~!!!

琴日知您會去又一睇戲嫁啦~~
但估唔到您黎左一陣又咁快走左的~~招呼都無打到的~~
勁無奈呀.........

eeee........
您咩意思的呀????
'勁多三級鏡頭呀,o岩哂我......即撲去睇.........
嗚嗚嗚.........我絕對唔係d咁既人黎嫁~~~~
我先唔會咁做呀.........
哼哼哼!!!



>>2004年02月22日 13:53:53

>>February 28, 2004 at 5:18:01 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net