|
2004 年 3 月 11 日 星期四 【晴】
今個禮拜無乜點打日記
唔係唔想打
唔係無時間
只係這個食屎的showhapppy.net係到成日繁忙咁..
搞到我login唔倒
我決定唔打返啦..*
因為唔想
(很有性格呀下?)
但係有d 係值得記的..
事件一 -*
wednesday三月10
上完busi 的早放的lunch time*
我gel carmen Li n wong*
稔住出去食飯...行過4/f見倒chee sir
他的樣子好似係出去食飯
我地就叫佢車我地出去mc記食啦..
稔住都係講下
點知佢話.."係咪架..我去get 車key*.."
wahaha*
我覺得佢係專登較岩時間出黎撞我地的!!
d seven 走晒就要黎我地到啦哈哈哈*
勁開心勁開心
一大四細咁去左mc記
幫左chee sir 買個豬柳漢堡n 大汽水
四個人一齊俾錢
hee=)
chee sir 都幾多野講
每當有dead air 果陣佢就會搵左d 野出黎講
哈哈勁搞笑佢講d 野
成日係到鄙視我地..
不過都係講d 無聊野
勁切合佢的無聊性格
..
緊接的第二日
佢上busi 堂果陣 ..
佢話.."我地li d 出黎行geii...講咩架..."
成班都知佢係想講.."講口齒.".*
但係d 人就死都亂up一d rubbish 出黎
我聽倒有人講"講書.."囉...爛gag...wahaha*=)
勁無聊-_-||
佢就約小妖n candy 這兩個busi 考頭十的人去食buffet啦
勁開心
之後佢又話..."琴日..0係我最無助之際啦...有四位同學..對我有一飯之恩...
咁..果幾位同學..
得閒有時間就去埋啦.."
wahha*
不就是我們嗎嗎嗎嗎嗎?!
wahahaa..chee sir 約我..
地呀..OkOk*...約會呀哈哈~
yoOOO*=)
佢仲話如果今晚同d seven去香格里拉無俾人black list 就下thursday 同我地去果度啦
wahaha*
三月18*...係我同gel n chee sir 的23 個week 紀念
(勤勤您冷靜...............我記得果日係您生日呀...........所以我地改左下下個thu 啦放心)
hahah*
佢仲係到勁得戚咁話
"今晚d seven 請請請我去香格里拉食buffet呀"
chiuuu~~~*
懶勁咁的..-_-||
佢都唔知請左人地幾多餐先贏得一餐囉..
覺得chee sir 好似好慘咁的
搞到我地都唔係幾好意思跟去咁..
但係又真係好想去
係就係覺得candy 小妖佢地得兩個會悶..
...
但係都唔駛四個人咁跟埋去掛
好似好衰咁...
同埋都唔知同chee sir 講咩..
( though changel 係到不斷 insist 佢同chee sir 會好多野講....
我同佢都無乜野講geiii*....唔通成日講無聊野咩..
又唔會同佢講咩心事...我根本就無心事...)
但係.....想去就係想去啦...---------------------*
唔駛make so many excuses啦..
無聊左..-_-|||
anywayz*
i luv chee sirrr*
由於我地下個thu 都唔係幾free
therefore..改左做下下個thu*
yoOo*
期待呀~~~
三二五*=)
我和chee sir 有個約會..!
事件二 -*
三月十去左考first aid*
我旁邊那個男人很煩..
係咁同我講野...
睇佢都做得我呀爸啦
仲要黎考first aid*
helppp meee*
仲要做得勁差..
(我無資格話人做得差囉其實..)
今次
應該做得Ok gwaa*
應該會pass 架..
hopefully*
yes*
真係勁hopeful的!!
4 weeks 之後就會知啦
pass 左要買返個beamz boy 夾
我話geiii*
事件3-*
friday 放學
勁開心..
早放左
去library*做左功課
勤力
同candy 搞左個爛gag*
hahaha*
話說我係到get左佢的newspaper 做newscut*
我就係到拎起一塊咁小心翼翼咁界佢出黎啦...
candy 見我好似好辛苦咁界
所以佢叫我暴力地cut 落去得架啦..
下面d newspaper 佢都唔係好要咁
之後我勁認真咁話..
" 唔得..報紙都有佢自己的尊嚴",,
wahahah*
之後我地望一望
爆笑!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我都覺得好無聊
佢話要寫係佢diary
..hahhaa*佢寫得勁搞笑 *=)
之後同changel做左陣
突然ask k 無啦啦殺埋黎問我地食唔食mc記
原來頭先chee sir 要出去寄信
又驚俾人抄牌
therefore 叫左ask k 去幫佢看車
之後返黎佢就俾錢askk 食mc記囉..
勁開心的..
waahhaa*
落canteen 食
點知見倒屎忽佢地係到睇緊人踢foot ball
咪過去八下囉
hhahahaaa
都唔係練波的
好似亂黎咁
我係到同ask k 行埋一邊食野..
我問ask k .."個波會唔會飛埋黎打爆我個頭架.."
話口未完
突然個ball 就飛左埋黎
差少少打中左我
-_-||
勁驚食波餅的我
我覺得係一件樣衰gei 事!!!!!!!!!><"
係canteen 同gel n really 淫吹水吹到6:30 就開飯啦
仲有王子
我地約好左一齊食四和菜
其實都唔係話為左個dinner geii*
我係想留係學校玩下..
傾下計咁
哈哈
really 淫真係勁搞笑勁多野講
都話佢係演辯人才啦
笑死我同changel*
好開心呀
好鍾意同同學講無聊野笑餐懵*=)
一路都勁唔知點解
成日都有人同佢傾心事咁的..
我知點解啦..而家
因為佢好女人..!!!
一個男人好女人
係會知好多野架..
*..OkOk*
勁的really 淫
多謝您餐飯
今日我同rellly 淫n suki 的23 week 紀念呀wahha*=)
食完飯其實都係7:00 幾
點知一路吹水
吹左好耐..
八點幾九點先返屋企
勁黑*=)
happpie 的一天
我愛我的同學們yeahh*
我同changel 都覺得住hostel 好似好好玩咁
勁開心
日日去camp*
又可以做倒好多野
umm*
但係...都好似有d 煩
*=)
算吧.........
...
>>March 13, 2004 at 5:56:52 PM GMT+8
2004 年 3 月 8 日 星期一 【晴】
Ok*
今日是一個tuesdayyy*
so?!
唔知呀
其實都唔係好記得今日做過乜
十幾年無寫過日記...
都係返下學咁...
.......(Ok*講廢話中)
連busi 堂d 笑話都唔係好記得
anywayz*
raul 同學從漢城( ps..即係korea呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!..我係唔知的)
帶了手信回來~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!
是甚麼leiiii*
就是兩大箱杯麵
pay atttttttttttttttention*
佢係帶左兩大箱!!!
係箱!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
係兩箱杯麵!!!!!!!!!!!!!!!
helppppp*
從來都未聽過人地去korea會買杯麵
仲要咁多.............
仲以為佢係會買紫菜囉....
點知...-____-||
佢真係唔係正常人可以了解倒架
太詭秘啦-----------*
我開始有d admire 佢啦..~
我有個勁騎呢的同學
恨都恨唔倒*=)
horhorr*
由於得倒杯麵的同學太開心
所以我地決定即刻落去淥黎食...!!!!
哈哈兩個杯麵四個人分咁*
因為個杯麵係辛辣的
之後呀june 仲係到勁落d 辣粉
搞到佢勁磬~
仲話 feel 倒d 腸係到翻騰囉..
chi sin 的
之後sOe 堂..
present 又俾佢話too many words*
shit的
之後佢叫我讀d 野出黎
我又俾隔離個死carmen lee 忍到我勁笑
之後俾佢話我crazzzzy lorrr
-_-||||||||||||||||||||||||||||
aiii*
之後是...中文
做listening*
raul 唔記得左帶
又俾佢鬧啦..~~~~
勁慘*
仲要佢即刻落去library photo copy*
等緊佢果陣
佢就迫我地要執下個classrm
就黎有清潔比賽了
hahaaa
勁小學生啦
我記得我小學都有 li d 野囉
勁無聊..~~~~*
之後果篇listening 係成粒鐘
勁講廢話
我地係到覺得勁煩
係到無奈
之後佢係到鬧我地周圍望
又話乜又話乜..-_-||
搞到1:00 先食lunch*
最後仲要懶晒咁話
"而家係1:00啦..您地可以享受您地的午飯啦.."
好..!!
之後勁遲先有得食..
成個canteen 都係得我地li d 人
無奈
之後又要上econ x 2
都幾好玩啦li 堂
過得幾係快
之後...english*無聊左..
放學即刻同傻仔返屋企啦
我要訓一陣之後去補first aid呀
哈哈..明明話左..6:00 起身咁
點知我訓到6:30..
7:00 先出門
明明7:00 就要去到
去到金鐘
那個紅十字總部
完全唔識去
勁煩...-_-||||||||||||||
我就係到問下人啦
點知我望下果個女仔..
oh shit*
勁似jeanettttttttttttttttttttttttttttttttttte 囉
之後我嚇一嚇
係到問佢係咪叫jeanettte..
原徠真係囉
wahahaha*
佢係度勁surprise..
問我係邊個
我就話我都係dG的..
不過我form 1 果陣佢係已經form 6*
我仲認得佢囉超勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢勁好人咁同我係到搵紅十字呀
最後都搵倒
*=)
勁岩囉...
jeanette 是我的兒時偶像*
fredawan 也是...
shit*
當我稔起那個freda wan
我就會毛管動囉
算啦唔講佢!!!!!
我的童年陰影呀bread lawwwwwwwwwwww*
之後8:00 倒先去到果度
試做左幾次
果個miss 都話我做得好Ok*囉
唔明點解我會肥囉真係
9:00 幾就走得啦
滿有信心的我
聽日一定要考好d
唔可以衰俾那些衰同學睇架elfredachow*!!!!!
>>March 12, 2004 at 4:27:02 PM GMT+8
2004 年 3 月 7 日 星期日 【晴】
三三三八婦女節節節*=)
wahaha*
終於都到啦
雖然無乜好celebrate*
(其實都無celebrate*)
不過好似係一個好型的節日..*
aiyaa*
無問呀爸get 利是tim*
勁衰呀佢
又話果日first day of exam俾利是我
結果無
又話我考試考得好俾利是我
結果又係無
算吧
我好似好耐無見過我呀爸咁囉
唔知佢去左邊的..
umm*
今日傻仔終於有得返學啦...
greattttttttttt*=)
勁開心咁..
不過只係返黎對下卷
仲要係返得三日><"
返到去見倒changel*
佢竟然可以唔記得左做betty poon 的功課
勁shit*
最後betty poon 要佢break 落去見佢啦..
-_-||
aiii*
english x2 無乜野做咁係到他他條條...
break 同really 淫落左去睇塊board..
之後上staff rm 搵changel 順便去搵pauline cheung 借野..
原來betty poon 的房係eric chee 對面架
一路都唔覺的
等changel 果陣入左去搵chee sir 傾計
佢懶係覺得我地好煩咁
其實不知幾開心啦有人搵佢吹水
扮晒野
之後我叫佢去我個hp 睇
佢係到話我刷鞋hahahaa*
我係到話佢做乜擺埋晒d 低低bb 麵包超人公仔係個架到
佢懶晒勁咁話.."無計啦.. d 學生俾架..."
-_-||
講到自己好迫於無奈咁
明明好開心-___-||
哈哈不過佢勁搞笑..
我係到睇ck sir d 野
見倒我地俾佢的xmaz card...
咁我地就問chee sir 做乜唔擺我地的xmaz card 出黎..
佢係到勁不屑的樣子..係到話
"係佢無乜人送野俾佢...得張聖誕card 就開心成咁"..
-_-
shit 的chee sir*
我地決定拎我地d class photo gei stock 黎擺滿佢成張desK*
wahahaaaa
yoOoo*=)
之後就係busi 堂啦...
kekekee*又係笑死的一堂
pE 考跳舞啦今日..
我同changel 都很合拍的
哈哈
俾edwin同jerry 笑死..~~~~~~~~~~~~~~~~~~
勁搞笑
仲有呀june 同屎忽又係勁怪
呀june 係男仔
屎忽係女仔
咁ice kwok 講左話..做男仔要背住個mirror
..之後佢見倒呀june 背住mirror...仲想話佢企錯位..
佢以為呀june 係女仔哈哈
hahahaaa*
都唔知點解佢地唔exchange*
ask k 同really 淫又勁嘔心咁..
-_-||
kekekeee*
之後我地出左大快活食lunch*=)
大快活d 呀姐n 呀叔勁好人
買一個餐送兩杯野飲囉.
又加晒大..又勁多汁
勁開心
我地決定將大快活變做canteen*=)
之後double account* 就放學了
我落左library 做account n foundation*
之後edwin jerry n 屎忽都落左呀
great*=)
edwin 同學買了一個新的mp3 機啦finallly
幾靚呀
勁輕
搞到我又心思思了*-_-||
做左陣
reallly 淫都放啦..
落去整board..
同埋cynthia...
整左一陣就搞掂
很快的*=)
搵埋傻仔就返屋企了*=)
今晚勁他條*
>>March 9, 2004 at 4:35:27 PM GMT+8
2004 年 3 月 6 日 星期六 【晴】
明明稔住早d 起身做下hw的
點知又訓到很晏的
起左身都差唔多要出門啦...
aii*
成日都話叫您起身
點知永遠都係您叫我的..-______-||
您不會再信我了~~~~><"
anywayz*
1:15先出門口
去到tst 都係1:25倒..~
kekekeee*
去左silvercord 找矮傑
等埋佢個frd 就係果度食野啦..~
他的frd 原來係swa的一份子
完全係唔知gor lorrrr*-_-||
到而家都唔知佢叫咩名..
算吧
佢都唔係福利部這個大家庭的~
約左阿米2:30呀係tst碼頭
無乜野做
周圍heh 左陣
佢地好似好想打機咁..
aii*
點解一無野做就要打機
-_-||
所以我話無時間唔俾佢地打..
行緊去碼頭果陣
呀米打黎話佢會late borrr*
ohHhhHH*
之後佢地很怒但不憤咁係到埋怨我.......
hahahaa我鬼知咩..
n then無野做
我就話玩*叫人影相遊戲*
其實係無聊的
一等人就會玩li d 野..
hahaha*
矮傑三鋪都輸晒
要係咁叫人幫我地搾機影相
勁搞笑
佢又要唔夠膽咁
勁搞笑的cheappppppppppppppppppppppppppp*人
最後影左三張相
阿米就到啦哈哈哈
*=)
搭ferry 去到香港大會堂..
搵埋ccheuk n 佢呀妹就入去啦~*
wahaha*坐第一行超正呀
林一峰出先
個drumset係咁bompbomp 聲咁車埋黎
超震憾超勁呀*=)
wahhahaha*
之後仲有dejay同埋ketchup*
超正呀the pancakes*
勁好聽呀佢d 歌..
though 我唔係好識
之後ketchup 又超型咁!!!!!!!!!!!!!!!1
yoOoO*=)
三個都勁叻
唱歌好聽
又勁有料~*
作曲作詞
林一峰又guitar..又flute 又口琴..~~
wahahah*=)
之後講野仲要勁搞笑哈哈哈
1峰成日都想叫我地起身嗌
好可惜d 人勁靜無乜人理佢..~*
佢地三個講野勁搞笑
finally 見識倒咩係真正gei gag啦*
yOoOO*=)
pancakes 勁型勁得意呀..*=)
兩個幾鐘..嘆為觀止的~*
出去稔住買佢地隻cdz*
點知勁多人係到買
搞到我買唔倒..*
竟然由surplus變成嚴重的shortage*
wahahah* 勁呀呀呀呀*
之後仲俾我見倒jann 呀
好耐無見過佢啦
佢仲係咁punk*
hahaha*
*=)
之後就返屋企做功課啦
econ*
english newscut..*勁有心機做囉
勁難得*=)
聽日又要返學了
>>March 9, 2004 at 3:56:01 PM GMT+8
2004 年 3 月 5 日 星期五 【晴】
今日學完琴去左開會
六點先開..*
5:40 先出發
都係遲左少少
活動部已經開緊會了
(到我地走佢地都未走...inefficient*)
今日傾d 野都幾無聊的
不過好搞笑~*
我finally 有講下野啦~~~~* yoOoo*
今次的minutes 應該會有多d 我的名*=)
之後
好無聊break 果陣見肥泰坐左係到遙下遙下張chair*
咁我咪推下佢囉..~*
推推下
突然"bomb"一聲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
肥泰突然坐在地上..
"shittttttttttttttttttttttttt"
心知不妙的我已經估倒佢一定會以為我係專登的
所以我即閃..!!!!
wahahha*
佢係到追打我呀helpp*
我真係唔係專登架...~~~~~~
信我吧..
係個節奏唔同左囉..~~~~~
唔關我事架
很多目睹事發經過的人都話我係專登拉開佢張chairr 的
哈哈哈
我見倒好多人係到偷偷地笑borr*
horhorr*=)
慘的他n 我*
佢仲係咁用個water bottle 搏我的頭囉..
顛架
勁痛呀
係咁車埋黎-_-||chisin架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
n then 我地要搞個dv competition bor*
lowB的
佢個prize 係要一部dV囉......-_-||
邊個會sponsor 我地
學術部未免太妙想天開吧
~
開到差唔多8:00 倒就出去新世紀食味千啦
great*
唔知點解好似無咩人講野咁
正正勁衰呀
食食下係到話肥泰"您食到d 湯fing 晒過黎啦.."咁..
很直接的~*
之後就返屋企啦
maviz 有正正陪佢搭車
實在太好啦..~*
我就要孤單地啦
wahahahaa*
.................
(看見maviz 那無奈的樣子...
就想笑horhororr*=) )
夜晚係到icq..
同好耐無講野的jannn 傾左陣呀
佢係到問返我個中文名係咩囉
突然好似好好傾咁..
講講下我同佢講我聽日去睇林一峰concert*
點知佢又係囉
仲要係3:00pm 果場
wahahah*
超岩呀
十年唔傾一次計
十年唔見一次..
突然好似又好近咁~*=)
hrohorr*=)
---*
八十日紀念日*
今年特別多紀念日的*=)
>>March 9, 2004 at 2:40:35 PM GMT+8
2004 年 3 月 4 日 星期四 【晴】
今日係無奈的一天
一早係架車到已經勁無奈
那個男的未免太不知醜吧
別提*
希望唔好再見倒佢!!!
first lesson 又係秀麗堂
今日講這個閱讀理解
哈哈
我最後果篇跟左唔知邊個寫個topic 係"聰明反被聰明誤"
之後秀麗講左一連串的答案出黎...咩"貪字得個貧"
講到最後finallly 有"聰明反被聰明誤"
點知佢話係*零分*的答案來的..
我咪係到"下"晒咁囉
之後佢竟然話寫li 個答案係荒謬
shittttttttttttttttttttttttt*
我覺得寫得幾好worrrr*
-__|||
aiiii
算吧...~*
account 得一堂咋今日
勁唔慣的~*
之後係free lesson*
因為last lesson 的free 調左上黎
last lesson 要派report*
堂freee 無乜野做
係到同suki ask k really 淫吹水..
佢地係到做功課咁..
changel 佢地落左去恆氣活血..-_-|||
悶死了..~
break 落左去食野同changel
上到去就俾betty poon記左late laa..
-_-||
遲了少少吧
死啦
搞到我都俾佢地影響左
越黎越唔鐘意佢啦...
係教得好..
不過很煩...
算吧
橫掂都無勤到架啦
理得佢吧..
hahahaaa...tobey 同zita 同carmen wong 琴日都俾鄭家明記左名呀
佢地係到寫消化餅呀哈哈哈
抵死死的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢地食左一啖佢就黎啦哈哈哈
tobey 勁嬲的樣子...
佢地話以後會開始唔返學n late*
之前無absent 都係為左勤到咋佢地哈哈
慘的~*
我地班有廿個人warning letter 左
哈哈
全部都係因為食野
第日會有人俾佢demerit*
the reason 係*食野* -_-||
之後同呀媽講
我今日俾人 demerit 左....
"點解呀"
"因為食野..."
-_-||||| 低b
lunch 好無聊
去左開econ 學會的會..
同really 淫係到吹水哈哈哈
一個係vice
一個係treasurer*
擺明係運吉的
哈哈
之後爆笑busi 堂
chee sir 話為左唔好影響我地下堂派report 的心情
所以今堂要輕鬆d
(明明堂堂都係咁輕鬆)
hhahaahahahaaa
咁就要我地sale 一個product咁樣~*
咁我同bigbig yama yuki 一組啦
後尾我叫埋really淫n terrence屎黎..
咁當然就係really 淫present 啦
我地係到賣busi 書
係到是但稔d 野咁..........
稔住都係玩下
點知原來賣完要俾other gpz 問問題架chi sin
完全係俾人狂插..
插到想喊shitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt*-_-|||
都係玩下姐
suki 同學駛唔駛咁認真插到應一應呀
覺得reallly 淫好慘
幫我地頂晒
明明係玩下搞下笑
點知成班都勁認真
........-_-|||
有d 無聊n 無奈..
之後到王子佢地勁搞笑
係到賣筆
低能架
for the young age gp
"無論您係傻chichi 定係無知
只要用左hi tec C..
一定型過eric cheee*"
for the old age gp
"無論您係傻chichi定係無知
只要用左hi tec C
一定靚過趙雅芝"
勁low B*
之後佢地答問題果陣
四個男仔企係前面..
講句"li 個問題 ......"
之後四個彈開..~~~~
得返小妖係到答
hahhaaa
佢係權威的
勁搞野
之後就派report 啦...
勁surprise 呀..
hahahaaa
我的conduct A左呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
成班好似無幾個咋
凈係知really 淫有囉
之後成班係到鄙視我呀
(我feel 倒佢地今次係真係不屑的)
hahhaa
明明勁唔專心
好開心呀
我由小學一年級開始就未試過conduct 會A 架
我係連D 都試過的
哈哈哈
好開心好開心
之後edwin同學話要拎我去浸豬籠呀
慘的-_-||
tobey carmen wong 佢地勁不憤得B
佢地話未視過咁差
-_-||
anywayz*
之後就落去睇changel 佢地打inter class volley ball 了
yoOoo*=)
6h 對6k
大敗
哈哈哈呀
6h超勁呀
顛的
changel 一開波...
開到上去天花
撞返落黎..
之後勁準咁射返落屎忽個頭到
"bok "一聲
射得應一應哈哈
之後全場爆笑
佢勁傻仔唔望住個ball
懶勁咁..~*
-_-||
...之後落左canteen 食下野
我就出tst 了~*=)
約左傻仔哈哈
十年無見過佢
我是堅持要出去的~
無做到個boardddddd*
hahaha* sollllie*=)
hahhaaa 我估都無人會無啦啦鬧您個頭geii*
...就算係都唔駛理吧...~*=)
我地去左食元祿..~*=)
食到7:15倒就要走啦
佢要補習的~
-_-|||
hehehee*=)
之後夜晚講左陣電話with 傻仔n bread*
笑死...*=)
----------------------*
hey my frds
calm down*
wahahaa*
唔好為左d 無聊人說的無聊事而心煩氣躁吧*=)
杜笑*我是愛您的*
沒有人比您更杜笑*啦
kekekeee*
我估您都唔會黎我的diary架啦
琴晚仲稔住同您傾電話的
不過太眼訓無打到俾您啦
有機會再聯絡吧~*=)
long time nO see baby
冷靜呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
俾個搞笑野您睇
一定笑死您的
gO tO this my babe*
http://www.atnext.com/new/show_art.cfm?section_id=504&article_id=14042
the main character 就係li 條友啦william hung*(my new idol)...wahahaaa..
爆笑中...wahahahaaa*
>>March 7, 2004 at 3:25:26 PM GMT+8
2004 年 3 月 3 日 星期三 【晴】
......搭不倒85c 的一天*
明明係搭倒的
點知我係到heh heh 下咁 ..-_-||
中化...講這個sci*
仲未開始講...
勁無奈..~*
佢係到問果d physics 人一d physics 野咁
之後irene 講左d 出黎..但係佢係唔知點得出d theory..
結果佢又借題發揮
話我地不求甚解-_-|||
"而家 d 中學生就係咁架啦...
成日學倒一d 野都係識死背...下刪一萬字..."
結果佢咩都無講過-_-||
great*
之後free lesson
係library on duty*..
wahahahaaa
那個candy 的bf 知好多野呀哈哈
八料的 一堂 ..
包書包書成為我的強項*=)
之後CL 堂.
今日畫電話呀哈哈
勁難畫
完全唔講都唔知係一個電話哈哈
-_-||
無聊左成堂tim*
之後engliiish*
無聊左的*
之後出左去大快活
哈哈
近排成日都出去食勁開心
之前又唔出
等d form 7走晒先出
無奈的
食到勁飽*=)
double account*
umm*狂做limited company*
堂堂都狂做咁的好似
不過好好玩呀
我係會期待account 堂做account 的
哈哈*=)
pauline cheung 成日都不斷repeat 佢講過的笑話...
之後double busiiiiiiiii*yOoOo*=)
又係今日的high light*
一入到黎就係到開晒d 風扇
因為我地仲係到計緊account..
佢話要吹死我地
吹走我地d account
chi sinnnnnnnnnn 的哈哈哈~*
之後leii*
佢就係到講佢個marketing 啦...
佢話要問一d about 男同學gei 野
so..全班就勁期待啦..係到起哄..
之後佢仲要講多句 "但係如果女同學試過都可以答gei"咁
哈哈哈n then he asked " 您地剃過鬚架啦?!" 咁囉
shittttttttttttttttttttttttttttttttttt*
點會無啦啦剃過鬚
shit chee sir-_-||
佢問剃鬚係用咩啦
之後有人話係界刀呀..菜刀呀咁啦.. (勁無聊)
之後佢話以前d 人係用刀片
到有鬚刨果陣
反而d 人又無用到鬚刨worr*
仲insist 要用刀片
點解leii*?
稔左好耐
估左好多野
咩..無錢買呀
無電呀
果d
點知做左個marketing research*
發現原來d 男人勁bak chiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
佢地係因為用刀片 man d 同埋有 男子氣慨而用囉
低能的
-_______________-||
佢地話有塊刀咁界落去係一個勇敢的表現!!!
用鬚刨係女人型的表現
佢地話d 女人就唔會好似佢地咁勇敢成塊刀擺係塊面到哈哈哈*=)
勁搞笑
點會咁無聊的
>___<"
哈哈
實在太搞笑
chee sir 成日有埋li d 無聊的故事講哈哈*=)
之後放學..
做左陣acc*吹左陣水
就去廣源買野整個board 啦..
笑死啦
行行下really 淫同學漏左野無拎折返
我同gel 同june 就行先
行行下
呀june 話不如里埋嚇reallly 淫
我地就里左係個後門個亭到
我同june 入左去入面..
gel 就係出面咁
里左一陣..
腳痺...
係到同呀june 勁勁勁笑
發顛勁辛苦
等左成5 minz..
really 淫仲未出現...
勁奇怪...
之後呀june 就裝下啦
仲未見佢
出面經過果d 人係到勁鄙視我地
唔知我地做乜
那個有盧海澎之稱的男生係到問我地做乜囉shit 的
-_-|||
之後我地覺得勁奇怪
呀june 就繼續裝裝下咁
無啦啦佢好似見倒d 野..
之後又懶係細細聲咁同我講
"waiwai..really淫出面呀"
hwhahahaahahahaha*
爆笑
原來really淫一早就里埋左係出面囉-_______________________________-||||||||||||||||||||\
低b 架
低bbbbbbbbbbbbbbbbb*
即係佢里左係到 5minz 咁囉
哈哈哈哈
佢係我地閂門果陣已經見倒我地啦哈哈..
the situation 勁funnny*
我同呀june 係入面
really 淫就係出面
changel 又係出面
即係四個人圍住左個亭
勁bak chI*
realllly 淫好無聊呀哈哈哈哈哈哈*
呀june 仲bak chi&
明明見倒really 淫里埋左係出面
仲要懶神秘咁同我講見倒really淫哈哈..~~~~*
哈哈哈佢認為really 淫係出面綁鞋帶咩?!
wakakkkaa*
勁搞笑
買完野就做果個board 啦
清潔比賽的board*
仲有ask k n steven 幫手
搞到成.8:00 先走.
仲見倒chee sir 呀
great*=)
個board 好靚呀
個title 係我整架
勁靚勁靚
哈哈
>>March 6, 2004 at 6:50:07 PM GMT+8
2004 年 3 月 3 日 星期三 【晴】
wahahahaa*
baby*
我發現我班的mas屎同學
平日見佢 bak bak chichi 無無聊聊搞爛gag (elfredachow 您有資格話人咩 -_-||)
原來佢係幾搞笑gor lorrrr*wahahahahaaaa*
頭先無無聊聊mas屎同學無啦啦send 左段野俾我
係佢地今日同chee sir 的對話
相信佢係知我有記低笑話的習慣...therefore send 俾我俾我keep record*
wahahaha*
之後我覺得好好笑
同佢傾左陣
原來佢有diary 的
咁我就無無聊聊去左睇..
凈係睇左少少
我個名..directly 咁出現左一次
indirectly 咁出現左一次...(佢係到串緊我..所以我唔擺係自己到..,無理由串自己的)
以下係一段連我自己都唔記得搞過的爛gag*
竟然俾佢記得左....-_____________-||
---------* :
班內都好搞笑的...(我幾時學左我隔離果個講野 =.=")
有次BS堂要每組出黎打個powerpoint,然後present
elf(開玩笑):唔識用powerpoint ar~~~
池air:唔識用咪用words打lor
elf:傻既,邊個會唔識用powerpoint ar..力點....哈哈~~
咁就開始present啦,佢地present之前我地係睇唔到佢地個ppt ge
Raul果組一出黎,佢地真係開Words...
elf:下?佢地真係唔識用powerpoint ga??
我:=.="....無奈...
咁至搞笑就係...Raul竟然抱住隻bak chi 公仔係到一路present囉
十七歲啦大佬....仲要過1.8m添...
chee sir睇唔過眼,係度串Raul
「而家d 男仔係到低低bb 咁
...
睇倒d U. grad 男仔仲拎住d 公仔係到影相
實在為香港的將來擔憂...
第日d 男仔係咪要含住個奶嘴呀..」
跟住Raul仲要整full screen
不過又唔識wor
佢一野禁左去列印...
全班即刻笑爆~~!!!
佢搞左好耐都未搞掂ar~~
比全班狂笑...魚爆
佢之前eng present仲要扮勁咁玩ppt--> flash
低b...
---------------------*
so 我發現左原來mas屎同學都有搞笑的一面
6k果然係精英班中之精英
將老師(及同學)的一字一句都努力地一字不漏咁打返出黎~~*
實在係留心聽書的一班*=)
怪唔得chee 公子成日讚我地啦
wahahahaaaa*
>>March 3, 2004 at 5:01:37 PM GMT+8
2004 年 3 月 2 日 星期二 【晴】
wednesday*
是a day of 無聊..
那個姓陳的琴日話同我一齊搭車返學
as 佢都要返學..
不過係11:00..
最後我都力勸佢唔好咁早返
feel 倒佢係勁眼訓的..~
勁趕的搭倒85c
lucky=)
上到車狂訓-_-||
今日changel 去左學界
得返我一個的
慘-_____________-|||
therefore 今日係無乜野好寫的一天
中文就present 那個中西文化啦
很悶的
我第一次present 咋其實哈哈
reallly 淫果然係演辯主席呀下
超勁囉佢講野
勁勁勁勁勁呀...=)
中文說話..據圖演講呀
勁驚佢叫我囉...shit的
我係到稔錯野囉...
aii*
好彩無叫我
如果唔係又俾人笑架啦..
chee sir 趣事 (from mas 的)
公敵skwu...死都唔肯講我地d名次
話咩「我驚其他老師不滿」、「依個唔係我權力所內的事」
引起同學的不滿..(佢做乜同學都不滿ga la)
然後free lesson, 我地幾個去池sir度問名次啦
佢show哂全校各科既分、名次、grade比我地睇
仲分析埋、教埋我地睇
我地就話:哇~~池sir你好勁ar, 勁過skwu好多
池sir:緊係啦~~我咩身份ar
(不愧有department head既氣派~~)
講講下...
william問:到底F.7仲有冇SOE堂?
(SOE係由鬼佬教oral既廢堂)
池sir:咩叫SOE?SHE我就識
irene:下?你識SHE ga?咁你分唔分到佢地三個ar
池sir:緊係分到啦,selina, heba同ella ar ma
irene:咁你覺得邊個最靚ar?
池sir:緊係heba啦
果然係無聊的chee sir
同我d 無聊同學係到顛咁樣
哈哈哈哈*=)
----------------*
放學去左jordan 搵bread 食野
哈哈哈
等佢果陣見倒winifred 囉
爆開心的!!
十年無同佢講野了*
missU的
都唔知幾時再會同佢去行街了
可能以後都唔會啦
(講到要死咁.哈哈)
hahaaa
勁開心咁咩都係到blow*
我會多d 出黎urban area 搵您地架啦
wakakakaa*=)
-----------------------------------------------------------------------------------*
不喜歡太近距離與自己照鏡*
太近看自己
是會更容易看到自己醜陋的一面*
但是
偏偏
我每天也在和自己照鏡不下十次
每天看著自己的醜陋
漸漸就會看慣了
漸漸產生幻覺..
覺得自己是完美的...
看慣了
就覺得自己是美的
其實那醜陋的仍然是我吧
我將那醜陋的扭曲*
勉強地接受著自己...
aii*
人呀
是矛盾的
這是今天的infO*
我打完之後就去做busi啦
做做下係到稔..
我覺得我打錯左
我覺得我唔係咁的
反而係岩岩相反
我無接受到醜陋的自己
我無覺得自己係完美的
當我看到自己gei時候
我係更加覺得自己醜陋....
無接受反而覺得自己un頂able*
所以我是在竭力掩蓋自己的醜陋..
很成功地用另一個面目去見人
掩釋了可惡的自己
有時 成 功得連本身的面目都忘記了..
為的只是讓自己更容易溶入這個世界吧
讓我學習自我欣賞吧*
有時我會好欣賞mm女俠的瀟洒呀
實在好難得佢仲可以咁自我中心
=)
不過佢係自我得有點過份啦
mm努力呀*聽話d呀哈哈哈哈..=)
>>March 3, 2004 at 4:44:18 PM GMT+8
2004 年 3 月 1 日 星期一 【晴】
.*今日好成功咁搭左這個85c *=) successful 的eLf*
一路都狂係到同傻佬n laura sms
laura 係到問我form 5 的econ
佢今日考mock 了~~~~~~~~~~~~~~~~
驚的
加油啦..
我好似成日都慫恿佢入恒商咁
唔係幾好
我決定唔再慫恿了*=)
佢呀媽話要睇下今年我地form 7 d 人考成點啦
yes*
咁我希望今年的form 7 人考好d 啦..~*=)
低能的
咁roll call 果陣呀june 又又又又遲到啦
...因為遲得太多
therefore 佢係到扮無遲到
dump 個書包係門口...扮晒無野咁行入黎.......懶晒一早返到黎咁
佢已經試過一次架啦....sk wu 當然中計啦..hahahaa*
今日當佢又從施故技果陣
大家都知佢咩事啦
點知有個先生係到勁低能仔咁叫返呀june..
"同學跌左書包呀.."
之後我地啞晒
繼而爆笑
那個傻仔先生仲朦承承咁拎埋個書包俾june
-__________________-|||| wahahaa 笑死我地..!!!!!!!!!
hahaha*
原來那個傻仔就係廢鐵三角之一的 李偉才 啦
哈哈哈哈勁搞笑
佢勁似做果d 好人無好報的角色果d 人囉wahahaa哈哈
之後double account
成堂教書
教 d shares*...which i hate most
之後又到busiiiiiiiii 時間
like...everyone 都係期待上busi 的
哈哈
今日又一個笑彈啦chee sirr*
helpp...what's going wrong with him recentlyyyyy*?
唔好笑死我地得唔得呀哈哈
話說琴日就有佢老婆的手錶
咁今日就有 *手錶的故事 下集* 啦
佢就拎左d 低能錶返黎
那些是
無聊cheap cheap 買 gOdiva 朱古力送的手錶
shit的...竟然係買 gOdivA 送的錶囉..証明chee sir 幾愛買gODivA 呀
勁有錢的...-_-|| 連送gei 野都係名牌晒咁...
之後仲有d 其他低b 錶啦
佢就係到話自己讀marketing 所以唔會俾marketing d strategy 所影響而買靚錶
明明佢就係成身名牌的
LoW b chee sir*
之後佢又show 下d 瘦身廣告..
..佢話"乜瘦好靚咩.."..
之後無人理佢啦
之後佢話..."搞到我都想瘦d.."
接近啞晒的狀態啦我地
之後佢再話.."我的瘦身方法就係... 食多d 野..肥死晒d 細胞.."
wahahahaaaaaaaaaaaaaa*
helppppppppp
救命呀呀呀
佢講咩呀哈哈哈
笑死我地的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
低能低能..he is talking rubbbish anywayz*
hhaaaa
hahaa*
笑死啦
之後佢又講pepsi 令到cocacola 地震的歷史
講講下又話要下堂分解哈哈
低能的
勁愛chee sirr*=)
6k是lucky的!!!
kekeekeee*
之後就係 special oral class
係到reorder 一個故事咁..
咁佢周圍行
無乜邊個reorder 得岩咁
佢就係到勁大聲咁話 " extremely wrong "
wahahaha*笑爆!!
我都好close 架啦其實..
....所以當佢問....邊個reorder 得岩gei 時候
我係到話"meee"
咁佢就黎睇我果個岩唔岩啦
哈哈擺明是唔岩的
佢係到懶晒勞氣咁..
"hehhhh...u r wongggg......you are talking rubbish.."
wahahaha*
無奈的
勁搞笑囉佢
wakakkaa*
之後秀麗老師堂
今日li 堂勁constructive*
wowowww
係到discusssss 中西文化的差異點affect 個科學的development*
hahahaaa.正點兒呀..~
身為6k班的笑話文書
當然係由我記下gp members 的論點啦
哈哈
點知
寫野果個順理成章成為出去present 的那個啦
-_-|| bad 的
聽日要present*
lunch 食canteen 的
吃了那個唔知咩炒蛋飯
之後double econ..
...今日都過得幾係快咁
betty poon 係到又除又戴果個口罩囉
勁wud dudddd 的-_-|| helpppp
之後english
sk wu 係到講d 名次..*
wahahaha*
小妖同學第三的
覺得佢好勁囉...
唔知聽邊個講佢 都係 陳瑞棋的....好似係呀june呀
(用"好似"好啦...廢事又講錯吧..wahahahaaaa...)
佢真係好勤力的~*=)
我覺得佢會係 6A 果d 囉....
加油呀...baby*
...
我發現我無同過小妖同學影相架
本來想post 佢張相係到
但係搵極都無的..-_-|||
之後仲有paisy 啦..勁的
他們都係好勤力的..=)
...umm我也很滿意我的
但我覺得我唔deserve
自問真係好唔勤力
考試仲成日玩成日上網成日heh*
係最後account 是勤力d..
所以係勁surprise 的
其實無乜邊科係考得特別好...
esp.英文..............-_-||
不過是但吧...
下學期會繼續努力的!!!!
要溫書..要做hw..唔好上咁多網訓咁多覺..俾心機聽書
要威俾slau睇........this is my next target*...n also changel's
yooOooOO*=)
之後就去hall 睇我們班對6E的班際中文常識問答比賽
有我們班的中堅 參戰..
paisy 小妖 ask K*
wahahahaaa 凈係個勢都嚇一嚇啦!!!
之後settle down 之後
竟然見倒chee sir 囉
我地都無叫佢黎佢都黎suppport 我地呀
wahaha*勁好囉...~~~~~
我地成班係到歡呼勁嘈
chee sir 威晒啦哈哈
之後當然唔少得咩都有佢份的秀麗老師吧...
horhorr
我地答先..
必答題岩左8/10..
wahahaaa 爆勁囉
果d 根本唔係常識來的!!
一般人無可能識的
我地成班係啞晒囉睇倒
點解佢地會識架
chi sin 的!!
之後pauline cheung都黎左
oOHohohH*
佢無得坐
因為唔知`邊邊好
佢又教6k 又教6e
hahahaaa 但係我知佢個心係向我地geii*
之後隔離班答
答得過3 4 題倒啦..
之後仲覺得今次贏緊..
到搶答題
佢地突然好勁咁..
最後超一超前我地
好彩最後一題我地答岩..左
緊緊贏左10 分...
wahahahaaaaaaaaaaa*
great*
進入決賽的uS*=)
paisy 超型咁過去同佢地握手
yoOoOo*=)
勁型的..!!
hahahaaaa
之後我就send msg 俾bread 同佢講我考試成績呀
點知原來佢同tal vick polly dull 佢地一齊
哈哈哈哈
佢地就係到一齊send sms 恭喜我咁..
低b 的
沒有甚麼要恭喜吧
不過真係好多謝您地呀哈哈
勁愛您地的 >3<
之後同呀june changel 淫 留左係到傾果個無聊清潔比賽的board...
我地負責整呀哈哈..
我是貪那一個merit的!!
kekekeee*
奸~
好成功咁..傾得
我們是creative 的
之後就返屋企
一路訓到11:00 幾12:00 先起身..
hahahaaa
heh 下做下功課搞到3:00 咁
呀哥打俾我問我有無p9 install 唔知咩的那個 cd rom
搞到我搵左好耐...
都搵唔倒
煩死了
之後同呀哥icq 左一陣打下diary
就訓啦
3:45am 的
相信zita同學都差唔多起身啦
wahahaha*
>>March 3, 2004 at 1:02:19 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|