寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 3 月 11 日 星期四 【晴】



今個禮拜無乜點打日記

唔係唔想打
唔係無時間

只係這個食屎的showhapppy.net係到成日繁忙咁..
搞到我login唔倒



我決定唔打返啦..*
因為唔想

(很有性格呀下?)



但係有d 係值得記的..


事件一 -*

wednesday三月10

上完busi 的早放的lunch time*
我gel carmen Li n wong*
稔住出去食飯...行過4/f見倒chee sir
他的樣子好似係出去食飯

我地就叫佢車我地出去mc記食啦..
稔住都係講下
點知佢話.."係咪架..我去get 車key*.."

wahaha*
我覺得佢係專登較岩時間出黎撞我地的!!

d seven 走晒就要黎我地到啦哈哈哈*
勁開心勁開心
一大四細咁去左mc記

幫左chee sir 買個豬柳漢堡n 大汽水
四個人一齊俾錢

hee=)
chee sir 都幾多野講
每當有dead air 果陣佢就會搵左d 野出黎講

哈哈勁搞笑佢講d 野
成日係到鄙視我地..
不過都係講d 無聊野
勁切合佢的無聊性格

..
緊接的第二日
佢上busi 堂果陣 ..

佢話.."我地li d 出黎行geii...講咩架..."

成班都知佢係想講.."講口齒.".*
但係d 人就死都亂up一d rubbish 出黎

我聽倒有人講"講書.."囉...爛gag...wahaha*=)

勁無聊-_-||

佢就約小妖n candy 這兩個busi 考頭十的人去食buffet啦
勁開心

之後佢又話..."琴日..0係我最無助之際啦...有四位同學..對我有一飯之恩...
咁..果幾位同學..
得閒有時間就去埋啦.."


wahha*
不就是我們嗎嗎嗎嗎嗎?!

wahahaa..chee sir 約我..

地呀..OkOk*...約會呀哈哈~


yoOOO*=)
佢仲話如果今晚同d seven去香格里拉無俾人black list 就下thursday 同我地去果度啦
wahaha*
三月18*...係我同gel n chee sir 的23 個week 紀念

(勤勤您冷靜...............我記得果日係您生日呀...........所以我地改左下下個thu 啦放心)


hahah*
佢仲係到勁得戚咁話

"今晚d seven 請請請我去香格里拉食buffet呀"

chiuuu~~~*
懶勁咁的..-_-||

佢都唔知請左人地幾多餐先贏得一餐囉..


覺得chee sir 好似好慘咁的
搞到我地都唔係幾好意思跟去咁..

但係又真係好想去



係就係覺得candy 小妖佢地得兩個會悶..
...
但係都唔駛四個人咁跟埋去掛
好似好衰咁...

同埋都唔知同chee sir 講咩..
( though changel 係到不斷 insist 佢同chee sir 會好多野講....
我同佢都無乜野講geiii*....唔通成日講無聊野咩..
又唔會同佢講咩心事...我根本就無心事...)

但係.....想去就係想去啦...---------------------*

唔駛make so many excuses啦..

無聊左..-_-|||


anywayz*
i luv chee sirrr*


由於我地下個thu 都唔係幾free
therefore..改左做下下個thu*

yoOo*
期待呀~~~
三二五*=)
我和chee sir 有個約會..!


事件二 -*

三月十去左考first aid*

我旁邊那個男人很煩..
係咁同我講野...

睇佢都做得我呀爸啦
仲要黎考first aid*
helppp meee*


仲要做得勁差..

(我無資格話人做得差囉其實..)


今次
應該做得Ok gwaa*
應該會pass 架..
hopefully*

yes*
真係勁hopeful的!!



4 weeks 之後就會知啦
pass 左要買返個beamz boy 夾
我話geiii*



事件3-*

friday 放學
勁開心..
早放左

去library*做左功課
勤力

同candy 搞左個爛gag*

hahaha*
話說我係到get左佢的newspaper 做newscut*
我就係到拎起一塊咁小心翼翼咁界佢出黎啦...

candy 見我好似好辛苦咁界
所以佢叫我暴力地cut 落去得架啦..

下面d newspaper 佢都唔係好要咁


之後我勁認真咁話..
" 唔得..報紙都有佢自己的尊嚴",,
wahahah*
之後我地望一望

爆笑!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


我都覺得好無聊

佢話要寫係佢diary

..hahhaa*佢寫得勁搞笑 *=)



之後同changel做左陣
突然ask k 無啦啦殺埋黎問我地食唔食mc記

原來頭先chee sir 要出去寄信
又驚俾人抄牌
therefore 叫左ask k 去幫佢看車

之後返黎佢就俾錢askk 食mc記囉..

勁開心的..
waahhaa*

落canteen 食
點知見倒屎忽佢地係到睇緊人踢foot ball
咪過去八下囉

hhahahaaa
都唔係練波的

好似亂黎咁

我係到同ask k 行埋一邊食野..
我問ask k .."個波會唔會飛埋黎打爆我個頭架.."

話口未完
突然個ball 就飛左埋黎
差少少打中左我
-_-||

勁驚食波餅的我
我覺得係一件樣衰gei 事!!!!!!!!!><"

係canteen 同gel n really 淫吹水吹到6:30 就開飯啦
仲有王子

我地約好左一齊食四和菜



其實都唔係話為左個dinner geii*

我係想留係學校玩下..
傾下計咁


哈哈
really 淫真係勁搞笑勁多野講

都話佢係演辯人才啦

笑死我同changel*


好開心呀
好鍾意同同學講無聊野笑餐懵*=)



一路都勁唔知點解
成日都有人同佢傾心事咁的..
我知點解啦..而家

因為佢好女人..!!!
一個男人好女人
係會知好多野架..


*..OkOk*
勁的really 淫
多謝您餐飯

今日我同rellly 淫n suki 的23 week 紀念呀wahha*=)


食完飯其實都係7:00 幾

點知一路吹水
吹左好耐..

八點幾九點先返屋企
勁黑*=)

happpie 的一天




我愛我的同學們yeahh*

我同changel 都覺得住hostel 好似好好玩咁
勁開心
日日去camp*

又可以做倒好多野


umm*
但係...都好似有d 煩

*=)

算吧.........




...

>>March 13, 2004 at 5:56:52 PM GMT+8


2004 年 3 月 8 日 星期一 【晴】



Ok*
今日是一個tuesdayyy*


so?!


唔知呀

其實都唔係好記得今日做過乜
十幾年無寫過日記...


都係返下學咁...

.......(Ok*講廢話中)


連busi 堂d 笑話都唔係好記得
anywayz*

raul 同學從漢城( ps..即係korea呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!..我係唔知的)
帶了手信回來~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!

是甚麼leiiii*
就是兩大箱杯麵

pay atttttttttttttttention*

佢係帶左兩大箱!!!
係箱!!!!!!!!!!!!!!!!!

...
係兩箱杯麵!!!!!!!!!!!!!!!

helppppp*


從來都未聽過人地去korea會買杯麵
仲要咁多.............

仲以為佢係會買紫菜囉....
點知...-____-||

佢真係唔係正常人可以了解倒架

太詭秘啦-----------*

我開始有d admire 佢啦..~
我有個勁騎呢的同學

恨都恨唔倒*=)
horhorr*


由於得倒杯麵的同學太開心
所以我地決定即刻落去淥黎食...!!!!

哈哈兩個杯麵四個人分咁*

因為個杯麵係辛辣的
之後呀june 仲係到勁落d 辣粉

搞到佢勁磬~
仲話 feel 倒d 腸係到翻騰囉..
chi sin 的


之後sOe 堂..
present 又俾佢話too many words*
shit的

之後佢叫我讀d 野出黎
我又俾隔離個死carmen lee 忍到我勁笑

之後俾佢話我crazzzzy lorrr
-_-||||||||||||||||||||||||||||


aiii*

之後是...中文
做listening*

raul 唔記得左帶
又俾佢鬧啦..~~~~
勁慘*
仲要佢即刻落去library photo copy*

等緊佢果陣
佢就迫我地要執下個classrm
就黎有清潔比賽了


hahaaa
勁小學生啦
我記得我小學都有 li d 野囉
勁無聊..~~~~*

之後果篇listening 係成粒鐘
勁講廢話
我地係到覺得勁煩
係到無奈

之後佢係到鬧我地周圍望
又話乜又話乜..-_-||

搞到1:00 先食lunch*

最後仲要懶晒咁話
"而家係1:00啦..您地可以享受您地的午飯啦.."


好..!!

之後勁遲先有得食..
成個canteen 都係得我地li d 人
無奈


之後又要上econ x 2

都幾好玩啦li 堂
過得幾係快

之後...english*無聊左..



放學即刻同傻仔返屋企啦

我要訓一陣之後去補first aid呀


哈哈..明明話左..6:00 起身咁
點知我訓到6:30..
7:00 先出門

明明7:00 就要去到

去到金鐘

那個紅十字總部



完全唔識去
勁煩...-_-||||||||||||||

我就係到問下人啦

點知我望下果個女仔..

oh shit*

勁似jeanettttttttttttttttttttttttttttttttttte 囉


之後我嚇一嚇
係到問佢係咪叫jeanettte..
原徠真係囉
wahahaha*
佢係度勁surprise..
問我係邊個

我就話我都係dG的..
不過我form 1 果陣佢係已經form 6*

我仲認得佢囉超勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



佢勁好人咁同我係到搵紅十字呀


最後都搵倒

*=)

勁岩囉...
jeanette 是我的兒時偶像*

fredawan 也是...



shit*
當我稔起那個freda wan
我就會毛管動囉



算啦唔講佢!!!!!
我的童年陰影呀bread lawwwwwwwwwwww*


之後8:00 倒先去到果度

試做左幾次
果個miss 都話我做得好Ok*囉
唔明點解我會肥囉真係

9:00 幾就走得啦

滿有信心的我

聽日一定要考好d

唔可以衰俾那些衰同學睇架elfredachow*!!!!!

>>March 12, 2004 at 4:27:02 PM GMT+8


2004 年 3 月 7 日 星期日 【晴】



三三三八婦女節節節*=)
wahaha*
終於都到啦

雖然無乜好celebrate*
(其實都無celebrate*)
不過好似係一個好型的節日..*


aiyaa*
無問呀爸get 利是tim*

勁衰呀佢
又話果日first day of exam俾利是我
結果無
又話我考試考得好俾利是我
結果又係無


算吧
我好似好耐無見過我呀爸咁囉
唔知佢去左邊的..



umm*
今日傻仔終於有得返學啦...
greattttttttttt*=)

勁開心咁..

不過只係返黎對下卷
仲要係返得三日><"



返到去見倒changel*
佢竟然可以唔記得左做betty poon 的功課
勁shit*

最後betty poon 要佢break 落去見佢啦..
-_-||
aiii*

english x2 無乜野做咁係到他他條條...

break 同really 淫落左去睇塊board..
之後上staff rm 搵changel 順便去搵pauline cheung 借野..

原來betty poon 的房係eric chee 對面架
一路都唔覺的

等changel 果陣入左去搵chee sir 傾計
佢懶係覺得我地好煩咁

其實不知幾開心啦有人搵佢吹水
扮晒野

之後我叫佢去我個hp 睇
佢係到話我刷鞋hahahaa*


我係到話佢做乜擺埋晒d 低低bb 麵包超人公仔係個架到
佢懶晒勁咁話.."無計啦.. d 學生俾架..."
-_-||

講到自己好迫於無奈咁
明明好開心-___-||

哈哈不過佢勁搞笑..

我係到睇ck sir d 野
見倒我地俾佢的xmaz card...

咁我地就問chee sir 做乜唔擺我地的xmaz card 出黎..

佢係到勁不屑的樣子..係到話
"係佢無乜人送野俾佢...得張聖誕card 就開心成咁"..

-_-

shit 的chee sir*

我地決定拎我地d class photo gei stock 黎擺滿佢成張desK*
wahahaaaa

yoOoo*=)

之後就係busi 堂啦...

kekekee*又係笑死的一堂

pE 考跳舞啦今日..
我同changel 都很合拍的

哈哈
俾edwin同jerry 笑死..~~~~~~~~~~~~~~~~~~
勁搞笑
仲有呀june 同屎忽又係勁怪

呀june 係男仔
屎忽係女仔

咁ice kwok 講左話..做男仔要背住個mirror
..之後佢見倒呀june 背住mirror...仲想話佢企錯位..
佢以為呀june 係女仔哈哈
hahahaaa*

都唔知點解佢地唔exchange*

ask k 同really 淫又勁嘔心咁..
-_-||
kekekeee*


之後我地出左大快活食lunch*=)
大快活d 呀姐n 呀叔勁好人
買一個餐送兩杯野飲囉.
又加晒大..又勁多汁
勁開心


我地決定將大快活變做canteen*=)


之後double account* 就放學了

我落左library 做account n foundation*

之後edwin jerry n 屎忽都落左呀
great*=)

edwin 同學買了一個新的mp3 機啦finallly
幾靚呀
勁輕
搞到我又心思思了*-_-||

做左陣
reallly 淫都放啦..
落去整board..
同埋cynthia...
整左一陣就搞掂
很快的*=)

搵埋傻仔就返屋企了*=)


今晚勁他條*

>>March 9, 2004 at 4:35:27 PM GMT+8


2004 年 3 月 6 日 星期六 【晴】


明明稔住早d 起身做下hw的

點知又訓到很晏的
起左身都差唔多要出門啦...


aii*
成日都話叫您起身
點知永遠都係您叫我的..-______-||

您不會再信我了~~~~><"


anywayz*
1:15先出門口
去到tst 都係1:25倒..~
kekekeee*

去左silvercord 找矮傑
等埋佢個frd 就係果度食野啦..~

他的frd 原來係swa的一份子
完全係唔知gor lorrrr*-_-||

到而家都唔知佢叫咩名..
算吧
佢都唔係福利部這個大家庭的~


約左阿米2:30呀係tst碼頭

無乜野做
周圍heh 左陣
佢地好似好想打機咁..

aii*
點解一無野做就要打機
-_-||

所以我話無時間唔俾佢地打..
行緊去碼頭果陣
呀米打黎話佢會late borrr*

ohHhhHH*
之後佢地很怒但不憤咁係到埋怨我.......
hahahaa我鬼知咩..

n then無野做
我就話玩*叫人影相遊戲*

其實係無聊的
一等人就會玩li d 野..

hahaha*
矮傑三鋪都輸晒
要係咁叫人幫我地搾機影相
勁搞笑
佢又要唔夠膽咁
勁搞笑的cheappppppppppppppppppppppppppp*人

最後影左三張相
阿米就到啦哈哈哈

*=)
搭ferry 去到香港大會堂..
搵埋ccheuk n 佢呀妹就入去啦~*

wahaha*坐第一行超正呀

林一峰出先
個drumset係咁bompbomp 聲咁車埋黎
超震憾超勁呀*=)
wahhahaha*

之後仲有dejay同埋ketchup*
超正呀the pancakes*

勁好聽呀佢d 歌..
though 我唔係好識

之後ketchup 又超型咁!!!!!!!!!!!!!!!1
yoOoO*=)
三個都勁叻
唱歌好聽
又勁有料~*

作曲作詞

林一峰又guitar..又flute 又口琴..~~
wahahah*=)

之後講野仲要勁搞笑哈哈哈
1峰成日都想叫我地起身嗌
好可惜d 人勁靜無乜人理佢..~*

佢地三個講野勁搞笑
finally 見識倒咩係真正gei gag啦*

yOoOO*=)
pancakes 勁型勁得意呀..*=)

兩個幾鐘..嘆為觀止的~*

出去稔住買佢地隻cdz*
點知勁多人係到買
搞到我買唔倒..*

竟然由surplus變成嚴重的shortage*

wahahah* 勁呀呀呀呀*

之後仲俾我見倒jann 呀
好耐無見過佢啦

佢仲係咁punk*
hahaha*

*=)
之後就返屋企做功課啦


econ*
english newscut..*勁有心機做囉
勁難得*=)


聽日又要返學了

>>March 9, 2004 at 3:56:01 PM GMT+8


2004 年 3 月 5 日 星期五 【晴】



今日學完琴去左開會

六點先開..*
5:40 先出發

都係遲左少少

活動部已經開緊會了
(到我地走佢地都未走...inefficient*)


今日傾d 野都幾無聊的
不過好搞笑~*

我finally 有講下野啦~~~~* yoOoo*
今次的minutes 應該會有多d 我的名*=)


之後
好無聊break 果陣見肥泰坐左係到遙下遙下張chair*
咁我咪推下佢囉..~*

推推下

突然"bomb"一聲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

肥泰突然坐在地上..

"shittttttttttttttttttttttttt"
心知不妙的我已經估倒佢一定會以為我係專登的


所以我即閃..!!!!

wahahha*
佢係到追打我呀helpp*
我真係唔係專登架...~~~~~~

信我吧..
係個節奏唔同左囉..~~~~~
唔關我事架


很多目睹事發經過的人都話我係專登拉開佢張chairr 的

哈哈哈
我見倒好多人係到偷偷地笑borr*
horhorr*=)

慘的他n 我*
佢仲係咁用個water bottle 搏我的頭囉..
顛架
勁痛呀
係咁車埋黎-_-||chisin架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


n then 我地要搞個dv competition bor*

lowB的
佢個prize 係要一部dV囉......-_-||
邊個會sponsor 我地
學術部未免太妙想天開吧
~

開到差唔多8:00 倒就出去新世紀食味千啦
great*
唔知點解好似無咩人講野咁

正正勁衰呀
食食下係到話肥泰"您食到d 湯fing 晒過黎啦.."咁..

很直接的~*

之後就返屋企啦

maviz 有正正陪佢搭車
實在太好啦..~*
我就要孤單地啦
wahahahaa*
.................

(看見maviz 那無奈的樣子...
就想笑horhororr*=) )



夜晚係到icq..
同好耐無講野的jannn 傾左陣呀

佢係到問返我個中文名係咩囉

突然好似好好傾咁..


講講下我同佢講我聽日去睇林一峰concert*
點知佢又係囉
仲要係3:00pm 果場
wahahah*
超岩呀

十年唔傾一次計
十年唔見一次..

突然好似又好近咁~*=)

hrohorr*=)




---*
八十日紀念日*


今年特別多紀念日的*=)

>>March 9, 2004 at 2:40:35 PM GMT+8


2004 年 3 月 4 日 星期四 【晴】




今日係無奈的一天
一早係架車到已經勁無奈
那個男的未免太不知醜吧

別提*
希望唔好再見倒佢!!!



first lesson 又係秀麗堂
今日講這個閱讀理解
哈哈
我最後果篇跟左唔知邊個寫個topic 係"聰明反被聰明誤"
之後秀麗講左一連串的答案出黎...咩"貪字得個貧"

講到最後finallly 有"聰明反被聰明誤"
點知佢話係*零分*的答案來的..

我咪係到"下"晒咁囉

之後佢竟然話寫li 個答案係荒謬

shittttttttttttttttttttttttt*
我覺得寫得幾好worrrr*
-__|||
aiiii
算吧...~*


account 得一堂咋今日
勁唔慣的~*



之後係free lesson*
因為last lesson 的free 調左上黎
last lesson 要派report*

堂freee 無乜野做
係到同suki ask k really 淫吹水..
佢地係到做功課咁..

changel 佢地落左去恆氣活血..-_-|||
悶死了..~

break 落左去食野同changel
上到去就俾betty poon記左late laa..
-_-||
遲了少少吧

死啦
搞到我都俾佢地影響左
越黎越唔鐘意佢啦...

係教得好..
不過很煩...

算吧
橫掂都無勤到架啦
理得佢吧..


hahahaaa...tobey 同zita 同carmen wong 琴日都俾鄭家明記左名呀
佢地係到寫消化餅呀哈哈哈
抵死死的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢地食左一啖佢就黎啦哈哈哈
tobey 勁嬲的樣子...
佢地話以後會開始唔返學n late*

之前無absent 都係為左勤到咋佢地哈哈

慘的~*
我地班有廿個人warning letter 左
哈哈

全部都係因為食野

第日會有人俾佢demerit*
the reason 係*食野* -_-||

之後同呀媽講
我今日俾人 demerit 左....
"點解呀"
"因為食野..."

-_-||||| 低b

lunch 好無聊
去左開econ 學會的會..

同really 淫係到吹水哈哈哈
一個係vice
一個係treasurer*

擺明係運吉的
哈哈


之後爆笑busi 堂

chee sir 話為左唔好影響我地下堂派report 的心情
所以今堂要輕鬆d

(明明堂堂都係咁輕鬆)
hhahaahahahaaa

咁就要我地sale 一個product咁樣~*

咁我同bigbig yama yuki 一組啦
後尾我叫埋really淫n terrence屎黎..

咁當然就係really 淫present 啦

我地係到賣busi 書

係到是但稔d 野咁..........
稔住都係玩下


點知原來賣完要俾other gpz 問問題架chi sin
完全係俾人狂插..
插到想喊shitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt*-_-|||

都係玩下姐
suki 同學駛唔駛咁認真插到應一應呀

覺得reallly 淫好慘
幫我地頂晒


明明係玩下搞下笑
點知成班都勁認真

........-_-|||

有d 無聊n 無奈..



之後到王子佢地勁搞笑
係到賣筆

低能架

for the young age gp
"無論您係傻chichi 定係無知
只要用左hi tec C..
一定型過eric cheee*"

for the old age gp
"無論您係傻chichi定係無知
只要用左hi tec C
一定靚過趙雅芝"



勁low B*

之後佢地答問題果陣
四個男仔企係前面..

講句"li 個問題 ......"
之後四個彈開..~~~~

得返小妖係到答

hahhaaa
佢係權威的
勁搞野




之後就派report 啦...

勁surprise 呀..
hahahaaa
我的conduct A左呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

成班好似無幾個咋
凈係知really 淫有囉

之後成班係到鄙視我呀
(我feel 倒佢地今次係真係不屑的)
hahhaa
明明勁唔專心

好開心呀
我由小學一年級開始就未試過conduct 會A 架
我係連D 都試過的
哈哈哈
好開心好開心


之後edwin同學話要拎我去浸豬籠呀
慘的-_-||

tobey carmen wong 佢地勁不憤得B
佢地話未視過咁差


-_-||

anywayz*

之後就落去睇changel 佢地打inter class volley ball 了

yoOoo*=)
6h 對6k

大敗
哈哈哈呀
6h超勁呀
顛的


changel 一開波...
開到上去天花
撞返落黎..
之後勁準咁射返落屎忽個頭到
"bok "一聲

射得應一應哈哈


之後全場爆笑

佢勁傻仔唔望住個ball
懶勁咁..~*
-_-||


...之後落左canteen 食下野
我就出tst 了~*=)


約左傻仔哈哈
十年無見過佢

我是堅持要出去的~
無做到個boardddddd*
hahaha* sollllie*=)


hahhaaa 我估都無人會無啦啦鬧您個頭geii*
...就算係都唔駛理吧...~*=)



我地去左食元祿..~*=)

食到7:15倒就要走啦
佢要補習的~
-_-|||

hehehee*=)


之後夜晚講左陣電話with 傻仔n bread*

笑死...*=)
----------------------*


hey my frds
calm down*

wahahaa*
唔好為左d 無聊人說的無聊事而心煩氣躁吧*=)

杜笑*我是愛您的*
沒有人比您更杜笑*啦




kekekeee*
我估您都唔會黎我的diary架啦


琴晚仲稔住同您傾電話的
不過太眼訓無打到俾您啦


有機會再聯絡吧~*=)

long time nO see baby


冷靜呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

俾個搞笑野您睇
一定笑死您的




gO tO this my babe*


http://www.atnext.com/new/show_art.cfm?section_id=504&article_id=14042

the main character 就係li 條友啦william hung*(my new idol)...wahahaaa..
爆笑中...wahahahaaa*


>>March 7, 2004 at 3:25:26 PM GMT+8


2004 年 3 月 3 日 星期三 【晴】



......搭不倒85c 的一天*
明明係搭倒的
點知我係到heh heh 下咁 ..-_-||


中化...講這個sci*
仲未開始講...

勁無奈..~*
佢係到問果d physics 人一d physics 野咁
之後irene 講左d 出黎..但係佢係唔知點得出d theory..

結果佢又借題發揮
話我地不求甚解-_-|||

"而家 d 中學生就係咁架啦...
成日學倒一d 野都係識死背...下刪一萬字..."

結果佢咩都無講過-_-||

great*


之後free lesson
係library on duty*..
wahahahaaa
那個candy 的bf 知好多野呀哈哈
八料的 一堂 ..

包書包書成為我的強項*=)

之後CL 堂.
今日畫電話呀哈哈
勁難畫
完全唔講都唔知係一個電話哈哈
-_-||
無聊左成堂tim*


之後engliiish*
無聊左的*

之後出左去大快活
哈哈
近排成日都出去食勁開心
之前又唔出
等d form 7走晒先出
無奈的


食到勁飽*=)

double account*
umm*狂做limited company*
堂堂都狂做咁的好似

不過好好玩呀
我係會期待account 堂做account 的
哈哈*=)
pauline cheung 成日都不斷repeat 佢講過的笑話...


之後double busiiiiiiiii*yOoOo*=)
又係今日的high light*


一入到黎就係到開晒d 風扇
因為我地仲係到計緊account..
佢話要吹死我地
吹走我地d account

chi sinnnnnnnnnn 的哈哈哈~*


之後leii*
佢就係到講佢個marketing 啦...

佢話要問一d about 男同學gei 野
so..全班就勁期待啦..係到起哄..

之後佢仲要講多句 "但係如果女同學試過都可以答gei"咁

哈哈哈n then he asked " 您地剃過鬚架啦?!" 咁囉
shittttttttttttttttttttttttttttttttttt*

點會無啦啦剃過鬚
shit chee sir-_-||

佢問剃鬚係用咩啦
之後有人話係界刀呀..菜刀呀咁啦.. (勁無聊)


之後佢話以前d 人係用刀片
到有鬚刨果陣

反而d 人又無用到鬚刨worr*
仲insist 要用刀片
點解leii*?



稔左好耐
估左好多野

咩..無錢買呀
無電呀
果d


點知做左個marketing research*

發現原來d 男人勁bak chiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*

佢地係因為用刀片 man d 同埋有 男子氣慨而用囉
低能的
-_______________-||

佢地話有塊刀咁界落去係一個勇敢的表現!!!

用鬚刨係女人型的表現

佢地話d 女人就唔會好似佢地咁勇敢成塊刀擺係塊面到哈哈哈*=)
勁搞笑
點會咁無聊的
>___<"

哈哈
實在太搞笑
chee sir 成日有埋li d 無聊的故事講哈哈*=)



之後放學..
做左陣acc*吹左陣水
就去廣源買野整個board 啦..


笑死啦
行行下really 淫同學漏左野無拎折返


我同gel 同june 就行先
行行下
呀june 話不如里埋嚇reallly 淫

我地就里左係個後門個亭到
我同june 入左去入面..
gel 就係出面咁

里左一陣..
腳痺...

係到同呀june 勁勁勁笑
發顛勁辛苦
等左成5 minz..
really 淫仲未出現...

勁奇怪...

之後呀june 就裝下啦
仲未見佢

出面經過果d 人係到勁鄙視我地
唔知我地做乜

那個有盧海澎之稱的男生係到問我地做乜囉shit 的
-_-|||

之後我地覺得勁奇怪

呀june 就繼續裝裝下咁
無啦啦佢好似見倒d 野..
之後又懶係細細聲咁同我講

"waiwai..really淫出面呀"

hwhahahaahahahaha*
爆笑
原來really淫一早就里埋左係出面囉-_______________________________-||||||||||||||||||||\

低b 架

低bbbbbbbbbbbbbbbbb*

即係佢里左係到 5minz 咁囉
哈哈哈哈

佢係我地閂門果陣已經見倒我地啦哈哈..


the situation 勁funnny*

我同呀june 係入面
really 淫就係出面
changel 又係出面

即係四個人圍住左個亭
勁bak chI*
realllly 淫好無聊呀哈哈哈哈哈哈*

呀june 仲bak chi&
明明見倒really 淫里埋左係出面
仲要懶神秘咁同我講見倒really淫哈哈..~~~~*
哈哈哈佢認為really 淫係出面綁鞋帶咩?!


wakakkkaa*
勁搞笑


買完野就做果個board 啦

清潔比賽的board*

仲有ask k n steven 幫手

搞到成.8:00 先走.

仲見倒chee sir 呀
great*=)


個board 好靚呀
個title 係我整架

勁靚勁靚
哈哈

>>March 6, 2004 at 6:50:07 PM GMT+8


2004 年 3 月 3 日 星期三 【晴】






wahahahaa*
baby*
我發現我班的mas屎同學
平日見佢 bak bak chichi 無無聊聊搞爛gag (elfredachow 您有資格話人咩 -_-||)

原來佢係幾搞笑gor lorrrr*wahahahahaaaa*


頭先無無聊聊mas屎同學無啦啦send 左段野俾我
係佢地今日同chee sir 的對話
相信佢係知我有記低笑話的習慣...therefore send 俾我俾我keep record*

wahahaha*
之後我覺得好好笑
同佢傾左陣
原來佢有diary 的

咁我就無無聊聊去左睇..

凈係睇左少少
我個名..directly 咁出現左一次
indirectly 咁出現左一次...(佢係到串緊我..所以我唔擺係自己到..,無理由串自己的)


以下係一段連我自己都唔記得搞過的爛gag*
竟然俾佢記得左....-_____________-||



---------* :
班內都好搞笑的...(我幾時學左我隔離果個講野 =.=")
有次BS堂要每組出黎打個powerpoint,然後present
elf(開玩笑):唔識用powerpoint ar~~~
池air:唔識用咪用words打lor
elf:傻既,邊個會唔識用powerpoint ar..力點....哈哈~~
咁就開始present啦,佢地present之前我地係睇唔到佢地個ppt ge
Raul果組一出黎,佢地真係開Words...
elf:下?佢地真係唔識用powerpoint ga??
我:=.="....無奈...
咁至搞笑就係...Raul竟然抱住隻bak chi 公仔係到一路present囉
十七歲啦大佬....仲要過1.8m添...

chee sir睇唔過眼,係度串Raul
「而家d 男仔係到低低bb 咁
...
睇倒d U. grad 男仔仲拎住d 公仔係到影相
實在為香港的將來擔憂...

第日d 男仔係咪要含住個奶嘴呀..」

跟住Raul仲要整full screen
不過又唔識wor
佢一野禁左去列印...
全班即刻笑爆~~!!!
佢搞左好耐都未搞掂ar~~
比全班狂笑...魚爆
佢之前eng present仲要扮勁咁玩ppt--> flash
低b...




---------------------*

so 我發現左原來mas屎同學都有搞笑的一面

6k果然係精英班中之精英



將老師(及同學)的一字一句都努力地一字不漏咁打返出黎~~*



實在係留心聽書的一班*=)
怪唔得chee 公子成日讚我地啦
wahahahaaaa*

>>March 3, 2004 at 5:01:37 PM GMT+8


2004 年 3 月 2 日 星期二 【晴】



wednesday*
是a day of 無聊..


那個姓陳的琴日話同我一齊搭車返學
as 佢都要返學..
不過係11:00..


最後我都力勸佢唔好咁早返
feel 倒佢係勁眼訓的..~


勁趕的搭倒85c
lucky=)

上到車狂訓-_-||



今日changel 去左學界
得返我一個的
慘-_____________-|||

therefore 今日係無乜野好寫的一天


中文就present 那個中西文化啦
很悶的
我第一次present 咋其實哈哈

reallly 淫果然係演辯主席呀下
超勁囉佢講野
勁勁勁勁勁呀...=)


中文說話..據圖演講呀
勁驚佢叫我囉...shit的

我係到稔錯野囉...
aii*
好彩無叫我
如果唔係又俾人笑架啦..




chee sir 趣事 (from mas 的)


公敵skwu...死都唔肯講我地d名次
話咩「我驚其他老師不滿」、「依個唔係我權力所內的事」
引起同學的不滿..(佢做乜同學都不滿ga la)

然後free lesson, 我地幾個去池sir度問名次啦
佢show哂全校各科既分、名次、grade比我地睇
仲分析埋、教埋我地睇
我地就話:哇~~池sir你好勁ar, 勁過skwu好多
池sir:緊係啦~~我咩身份ar
(不愧有department head既氣派~~)


講講下...
william問:到底F.7仲有冇SOE堂?
(SOE係由鬼佬教oral既廢堂)

池sir:咩叫SOE?SHE我就識
irene:下?你識SHE ga?咁你分唔分到佢地三個ar
池sir:緊係分到啦,selina, heba同ella ar ma
irene:咁你覺得邊個最靚ar?
池sir:緊係heba啦





果然係無聊的chee sir
同我d 無聊同學係到顛咁樣
哈哈哈哈*=)





----------------*


放學去左jordan 搵bread 食野
哈哈哈
等佢果陣見倒winifred 囉

爆開心的!!
十年無同佢講野了*
missU的

都唔知幾時再會同佢去行街了
可能以後都唔會啦

(講到要死咁.哈哈)

hahaaa
勁開心咁咩都係到blow*


我會多d 出黎urban area 搵您地架啦
wakakakaa*=)




-----------------------------------------------------------------------------------*





不喜歡太近距離與自己照鏡*
太近看自己


是會更容易看到自己醜陋的一面*

但是
偏偏

我每天也在和自己照鏡不下十次


每天看著自己的醜陋
漸漸就會看慣了
漸漸產生幻覺..

覺得自己是完美的...

看慣了
就覺得自己是美的

其實那醜陋的仍然是我吧

我將那醜陋的扭曲*
勉強地接受著自己...

aii*
人呀

是矛盾的



這是今天的infO*
我打完之後就去做busi啦
做做下係到稔..

我覺得我打錯左
我覺得我唔係咁的

反而係岩岩相反


我無接受到醜陋的自己
我無覺得自己係完美的




當我看到自己gei時候
我係更加覺得自己醜陋....


無接受反而覺得自己un頂able*

所以我是在竭力掩蓋自己的醜陋..
很成功地用另一個面目去見人

掩釋了可惡的自己
有時 成 功得連本身的面目都忘記了..

為的只是讓自己更容易溶入這個世界吧






讓我學習自我欣賞吧*





有時我會好欣賞mm女俠的瀟洒呀

實在好難得佢仲可以咁自我中心




=)
不過佢係自我得有點過份啦
mm努力呀*聽話d呀哈哈哈哈..=)

>>March 3, 2004 at 4:44:18 PM GMT+8


2004 年 3 月 1 日 星期一 【晴】



.*今日好成功咁搭左這個85c *=) successful 的eLf*
一路都狂係到同傻佬n laura sms

laura 係到問我form 5 的econ
佢今日考mock 了~~~~~~~~~~~~~~~~
驚的

加油啦..

我好似成日都慫恿佢入恒商咁
唔係幾好
我決定唔再慫恿了*=)

佢呀媽話要睇下今年我地form 7 d 人考成點啦

yes*
咁我希望今年的form 7 人考好d 啦..~*=)



低能的
咁roll call 果陣呀june 又又又又遲到啦
...因為遲得太多
therefore 佢係到扮無遲到
dump 個書包係門口...扮晒無野咁行入黎.......懶晒一早返到黎咁
佢已經試過一次架啦....sk wu 當然中計啦..hahahaa*

今日當佢又從施故技果陣
大家都知佢咩事啦

點知有個先生係到勁低能仔咁叫返呀june..


"同學跌左書包呀.."

之後我地啞晒
繼而爆笑

那個傻仔先生仲朦承承咁拎埋個書包俾june
-__________________-|||| wahahaa 笑死我地..!!!!!!!!!

hahaha*
原來那個傻仔就係廢鐵三角之一的 李偉才 啦
哈哈哈哈勁搞笑

佢勁似做果d 好人無好報的角色果d 人囉wahahaa哈哈


之後double account
成堂教書
教 d shares*...which i hate most

之後又到busiiiiiiiii 時間
like...everyone 都係期待上busi 的
哈哈

今日又一個笑彈啦chee sirr*
helpp...what's going wrong with him recentlyyyyy*?
唔好笑死我地得唔得呀哈哈

話說琴日就有佢老婆的手錶
咁今日就有 *手錶的故事 下集*

佢就拎左d 低能錶返黎

那些是
無聊cheap cheap 買 gOdiva 朱古力送的手錶

shit的...竟然係買 gOdivA 送的錶囉..証明chee sir 幾愛買gODivA 呀
勁有錢的...-_-|| 連送gei 野都係名牌晒咁...

之後仲有d 其他低b 錶啦

佢就係到話自己讀marketing 所以唔會俾marketing d strategy 所影響而買靚錶
明明佢就係成身名牌的

LoW b chee sir*


之後佢又show 下d 瘦身廣告..
..佢話"乜瘦好靚咩.."..
之後無人理佢啦

之後佢話..."搞到我都想瘦d.."

接近啞晒的狀態啦我地

之後佢再話.."我的瘦身方法就係... 食多d 野..肥死晒d 細胞.."

wahahahaaaaaaaaaaaaaa*
helppppppppp
救命呀呀呀
佢講咩呀哈哈哈
笑死我地的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

低能低能..he is talking rubbbish anywayz*
hhaaaa

hahaa*
笑死啦
之後佢又講pepsi 令到cocacola 地震的歷史
講講下又話要下堂分解哈哈
低能的



勁愛chee sirr*=)
6k是lucky的!!!

kekeekeee*
之後就係 special oral class
係到reorder 一個故事咁..

咁佢周圍行
無乜邊個reorder 得岩咁

佢就係到勁大聲咁話 " extremely wrong "
wahahaha*笑爆!!

我都好close 架啦其實..
....所以當佢問....邊個reorder 得岩gei 時候

我係到話"meee"

咁佢就黎睇我果個岩唔岩啦
哈哈擺明是唔岩的

佢係到懶晒勞氣咁..

"hehhhh...u r wongggg......you are talking rubbish.."
wahahaha*

無奈的
勁搞笑囉佢
wakakkaa*


之後秀麗老師堂
今日li 堂勁constructive*

wowowww
係到discusssss 中西文化的差異點affect 個科學的development*

hahahaaa.正點兒呀..~
身為6k班的笑話文書
當然係由我記下gp members 的論點啦

哈哈
點知
寫野果個順理成章成為出去present 的那個啦
-_-|| bad 的
聽日要present*


lunch 食canteen 的
吃了那個唔知咩炒蛋飯

之後double econ..
...今日都過得幾係快咁

betty poon 係到又除又戴果個口罩囉
勁wud dudddd 的-_-|| helpppp

之後english
sk wu 係到講d 名次..*
wahahaha*
小妖同學第三的
覺得佢好勁囉...

唔知聽邊個講佢 都係 陳瑞棋的....好似係呀june呀

(用"好似"好啦...廢事又講錯吧..wahahahaaaa...)

佢真係好勤力的~*=)
我覺得佢會係 6A 果d 囉....
加油呀...baby*

...
我發現我無同過小妖同學影相架
本來想post 佢張相係到
但係搵極都無的..-_-|||


之後仲有paisy 啦..勁的

他們都係好勤力的..=)

...umm我也很滿意我的
但我覺得我唔deserve
自問真係好唔勤力
考試仲成日玩成日上網成日heh*
係最後account 是勤力d..

所以係勁surprise 的
其實無乜邊科係考得特別好...
esp.英文..............-_-||

不過是但吧...


下學期會繼續努力的!!!!
要溫書..要做hw..唔好上咁多網訓咁多覺..俾心機聽書


要威俾slau睇........this is my next target*...n also changel's

yooOooOO*=)



之後就去hall 睇我們班對6E的班際中文常識問答比賽

有我們班的中堅 參戰..
paisy 小妖 ask K*

wahahahaaa 凈係個勢都嚇一嚇啦!!!

之後settle down 之後
竟然見倒chee sir 囉
我地都無叫佢黎佢都黎suppport 我地呀
wahaha*勁好囉...~~~~~

我地成班係到歡呼勁嘈
chee sir 威晒啦哈哈

之後當然唔少得咩都有佢份的秀麗老師吧...
horhorr

我地答先..
必答題岩左8/10..
wahahaaa 爆勁囉
果d 根本唔係常識來的!!

一般人無可能識的
我地成班係啞晒囉睇倒
點解佢地會識架
chi sin 的!!


之後pauline cheung都黎左
oOHohohH*
佢無得坐
因為唔知`邊邊好

佢又教6k 又教6e

hahahaaa 但係我知佢個心係向我地geii*


之後隔離班答
答得過3 4 題倒啦..

之後仲覺得今次贏緊..


到搶答題
佢地突然好勁咁..
最後超一超前我地




好彩最後一題我地答岩..左
緊緊贏左10 分...
wahahahaaaaaaaaaaa*
great*

進入決賽的uS*=)
paisy 超型咁過去同佢地握手
yoOoOo*=)
勁型的..!!
hahahaaaa


之後我就send msg 俾bread 同佢講我考試成績呀
點知原來佢同tal vick polly dull 佢地一齊

哈哈哈哈
佢地就係到一齊send sms 恭喜我咁..

低b 的
沒有甚麼要恭喜吧
不過真係好多謝您地呀哈哈


勁愛您地的 >3<


之後同呀june changel 淫 留左係到傾果個無聊清潔比賽的board...
我地負責整呀哈哈..

我是貪那一個merit的!!
kekekeee*
奸~


好成功咁..傾得

我們是creative 的



之後就返屋企
一路訓到11:00 幾12:00 先起身..
hahahaaa

heh 下做下功課搞到3:00 咁
呀哥打俾我問我有無p9 install 唔知咩的那個 cd rom

搞到我搵左好耐...
都搵唔倒

煩死了

之後同呀哥icq 左一陣打下diary
就訓啦

3:45am 的

相信zita同學都差唔多起身啦
wahahaha*

>>March 3, 2004 at 1:02:19 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net