寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 4 月 10 日 星期六 【晴】


四月十一日


6點起身的elfredachow
訓得勁唔好
訓得勁少

一起身竟然心情大靚...*=)
horhororrr

好可惜今日的行程不是太好的
很悶很想死


食左一個勁難食的早餐
是buffet 來的
從未見過這麼爛的buffet

仲自稱自己係香格里拉...
完全食唔倒落肚..


好彩我自己有香港空運過來的餅子...*=)
yeahhhhhh
i m smarttttttttt
horhororrr*=)



之後搭左粒幾兩粒鐘車去到叫陽朔的地方

那個領隊說
*桂林山水甲天下
陽朔風景甲桂林*

wahaha*
陽朔竟然仲要夾住桂林
我係桂林

勁驚俾佢夾死啦真係.....


所以我就戰戰兢兢咁去到陽朔啦..


係要搭船睇風景的

d 風景都幾好的...
真係幾得

不過無我想像中稔得咁勁..
like 佢係勁多山n 水n 樹
但係d 山又係矮矮地一座座咁..
無令人"wahhh"一聲的feeel




唔知想點..咁d 水又好勁咁倒晒映d 山樹

我係能夠伸手touch d 山的..
佢唔係好壯觀的山..

但係d 山n 水n 樹配合得勁好
成為一幅美麗的picture*=)

令我心曠神怡晒咁


hohorrr*=)
真係好relaz 架
勁開心....

架船行左勁耐
成粒幾兩粒鍾先heh 到去一個地方...

shit*
之後佢仲要回程粒幾兩粒鐘 ..
-________________________-||

佢地就落返下面
食下野吹下水..

完全我何以插唔倒嘴的
勁悶

傾傾下
佢地竟然訓覺...
-_-|||


自己一個
又唔想訓咁
唔知做乜...

係到同個hk領隊blow water 啦唯有..
原來佢得26歲...做保險的..同埋唔知乜...
做領隊都係玩下得閒先做的..
wahahahaa*勁呀
我覺得佢好有錢呀

得果20幾歲就有幾份工咁......
horhoorrr*=)

之後佢就係到煲煙
我就落返去睇wud dud 的電視
好快就埋岸了
happppiee*=)


落船後
我地行左一陣街

所謂gei 街....
我稔連shumshuipo都不如
大家就想像下啦..



以下落黎的事
經常發生.....


我見倒d 沙田柚就勁想食..

hahahaa係桂林買沙田柚
想點....=)

佢開價 $10 一個..
之後我地話唔買走..
佢叫住我地....$ 8...
走.......$7...
走..$5..
走....$4...
"和蝕機您文啦......$3 姣不姣呀.."

我說.."太龜啦.."

"$2 塊錢買機您啦.."

..我抱著不要恃強凌弱的心態..
決定買下它..

horhorrr*=)
$10--$2..
-_-|||

他們的食水極深.


之後食無啖好食的午飯後
我地就去左 *世外桃源*

係坐下船咁之後有得行下睇下野
見倒d 少數民族物體
(說是少數民族..
當然係假的啦..
只係扮少數民族entertain 下d tourists 咁啦)


佢地眺緊舞咁
我見d 團友係果到一齊跳緊舞
圍圈玩緊咁
我就行過去八啦..



點知
那個wud dud 的假少數民族
竟然拉埋我一齊跳
十幾廿人係到hey來hey去
勁搞笑
勁得意囉


不過那wud dud 的少數民族係拖著我的手跳呀
勁恐佈...(事後我係洗左好耐手架...)

哈哈哈哈哈哈呀
我係到勁開心咁

係到勁興奮咁跟住佢地hey來hey去
那些假少數民族好似好appreciate 我咁

之後我同那個少數民族係到帶頭咁做火車..

最後
那個少數人與其盟友就係到拋高我囉...
.......
-_-|||

我的第一次俾人拋高就俾左桂林啦....
hhahhaaaaa
拋得好高架
不過一d 都唔驚.
反而覺得勁好玩*=)

hahahaa*
好開心咁玩完之後再睇下陶淵明的舊居咁

wahahaha*=)
我同佢上年係friend 來的..
勁熟讀佢的詩呀哈哈....=)

especialllyy li d

讀chi lit 的同學仔一定識的*=)
heheheee

仲有歸去來辭
不過無影到呀哈哈

玩左好耐

出返市區都要食晚飯啦..
因為係成兩粒鐘車程的
-_-|||


li 餐係咁多餐之中the best的

首先有 一個看似令人反胃的湯..
點知試左一啖係勁好味架
哈哈哈





之後去左睇一個勁勁勁勁正的show..7:15開場

超勁勁勁勁勁勁呀
係一個好似舞台劇咁的..

但係又有d 雜技

果d 表演的人最大都係15歲囉........
超勁勁勁勁呀...

空中飛人li d 都濕濕碎啦
完全我係睇到啞左
唔知點解佢地會咁勁...

可以用十幾張凳
一張一張咁疊上去...
疊到勁高
三層樓都有囉...
之後佢仲企係最高倒立呀果d..
超驚囉睇到我
勁危危乎


嚇死我

嚇左成兩粒鐘
勁恐佈呀...


9:00 幾就返酒店
bath下heh 下
就八個人去左食宵夜啦

仲打左俾傻仔...
heheheeeee*=)
不過傾左一陣就俾人話了...


去左附近食野...
仲有姨媽n姨丈
佢比我地早一日黎的
咁岩又係附近咁


食左唔知乜..
都幾好味...=)

估唔倒li 到有d 咁好味gei 野
仲要平到笑.......................*=)
kekekekeeee

greattttttttt

食野果陣佢地勁搞gag 笑死我囉哈哈
不過我唔記得佢地講咩luuu
無得記低的..
kekekeeee*


成12:00先返到去..



又俾espn 折磨

aiii*
好慘

我呀爸係黎到桂林都要係到賭波囉
唔知佢想點..........................................-_-||||

賭少陣唔會死掛.........
睇少陣唔會死掛.......................



係要勁嘈咁..
mung死我啦.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

>>July 22, 2004 at 2:37:56 PM GMT+8


2004 年 4 月 9 日 星期五 【晴】



四月十日 --- 四月十三日 gUiLin之旅


好啦
大家 都不斷地問我今趟去這個桂林地方好唔好玩

雖然我明白大家只係 *係咁易*問下...
當作一個開場白咁...

但係我真係有思考過先答大家的*

我係回港的飛機上
稔左全程..(其實得果1 hour 機程..)
稔如果朋友們問我好唔好玩
我應該點答...


說實話..
都幾好玩

應該話
better than expected*

可能是我的expectation 過於低的關係
horhororr*=)

再說老實點..
我只能說..

估佢唔倒..

真的.....

*=)


就等我回顧下這趟估佢唔倒的旅程
請務必完成整篇文章

因為...
真係..
估佢唔倒..

ok so i start now*=)

四月十日


天朗氣清的星期六
我帶著失電話之痛離開香港這個鬼地方
到達另一個鬼地方

*萬事達*的阿媽當然一早安排好一架 超豪華 long benz 接我地去機場啦..

去到7:00倒
我地係跟li 間野架..


係morning star*
一團得十六人
我地佔左8個...
三pairs人
加我
加一個勁襛妝的女人

仲以為個領隊會係一個阿佰
點知係個廿幾歲剛出頭的後生仔..

真係
估佢唔倒..*


(其實帶得團又點會係阿佰呀..-_-||| ..我係因為桂林就覺得咩都係阿佰)

..9:05上到機..

其實我係有搭飛機恐懼症的
當佢有氣流果陣
我會變成一個虔誠的天主教徒
向上天禱告的...
wahhahaaha*=)

真係好驚架...........................><
我覺得個離心力係 係海洋公園感受唔倒架.........

好驚好驚..
驚驚下..
好快就到桂林啦

竟然係一個鐘都唔係好駛囉
竟然係快過我返學架..
-__________________________-|||||||||


一落機就見倒this

shit*勁老土..

之後出閘

就見倒桂林的領隊..
仲以為係一個呀嬸with 唔知講乜的廣東話..

點知竟然係一個幾後生的女人..
with 勁流利的cantonese
with 一身名牌........

勁清純的樣子
勁估佢唔倒...

仲識得搞gag*
嚇親我..

之後坐陣車去到 五星級酒店..
所謂的五星級..
只是香港的三四星..
-__||
我的期望不高
而那間自稱是...桂林香格里拉酒店的酒店
與我預期的也差不多

很想死..
竟然要客人行staircases 到二樓的房間..

承何體統..!!!!

果陣係桂林時間晚上11:00幾
仲要我食dinnner囉
明明眼訓到我想死

以為係咁易食下
點知係食九送一湯囉..
chi乜sin..
邊個食得落..........-_-||

d 安排完全唔掂......
我地已經勁complain啦..

係咁易食左d 就返房訓啦


我地三個一間房
呀媽呀爸一張床
我自己一張..

呀爸竟然係我勁眼訓的情況下
開大個電視

當佢發現酒店竟然有 espn
佢興奮到好似發現新大陸咁..

真係估佢唔倒
桂林都有espn..
-_______________-||||

shitshitshitshitshitshitshit

我就係係勁嘈勁多講波聲的情況下勉強訓著左...





就係因為li 個espn 台
我都估計倒我這趟旅程必定無覺好訓了..
aii

>>July 22, 2004 at 2:38:35 PM GMT+8


2004 年 4 月 9 日 星期五 【晴】



不高興>________<*


elfredachow要離開香港這個傷心地
不想再留在這個邪惡之地了



我要來一個散心..
好像很型的樣子*



告別一下*
13th就返黎


只離開四日
沒有被人掛住的權利

希望您地祝我一路順風吧
-______________-||| aii*


不要被山水夾 屎

>>April 10, 2004 at 4:14:48 AM GMT+8


2004 年 4 月 8 日 星期四 【晴】



近來的心情實在

除了起伏不定
還是變幻無常
-___________-||

(病句來的)


繼失電話之痛後
又一打擊

發生在我和tal的身上..*
算吧
這件事最好只有我倆知道...


然後仲有呀爸呀媽的冷戰
因為我而發生的冷戰..*
糟殃的就是我吧..~

aii*
原定一家三口的桂林之旅
看怕只會凈下二人


很無奈..


然而在一遍愁雲慘霧的氣氛下
我仍然是heehee哈哈地生存著...
-_-|||

我是應該傷心的.............................
然而我卻不懂如何去傷心

看見朋友們的嬉皮笑臉的鼓勵
我確是 很難傷心



在這應該傷心而沒有傷心的情況下
我親愛的哥哥竟然生日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


哥哥廿三歲生日快樂...*=)


稔稔下
我都有好多年無同您慶祝生日
您亦都有好多年無同我慶祝生日


原以為您今年會返黎
咁我就可以同您慶祝您下年廿四歲生日..
您就可以同我慶祝我 18 歲大壽...(好重要的leiii)


aiii*
不過睇怕都無乜可能了~*

可能到我廿字頭的生日先會有呀哥同我慶祝了~*




我是傷心的...

明明以為您畢業後就回老家同我一齊heh*


aiii*><"
算吧


算吧
我會祝您心想事成...*=)



希望您真係可以講得出做得到啦..
如果唔係我會好失望


男兒志在四方吧~*
努力搵工呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aii*
掛住您的




四月真係不吉利..
零四年犯太歲呀!!!!!!!!
都話虎年係唔好架啦
頂*





不過頭先同maviz同陳志毛同矮傑玩這個踩地雷的online遊戲
竟然俾我贏左..*=)


好運竟然降臨在遊戲上

太無聊了~*
-_________-|||

>>April 10, 2004 at 4:10:42 AM GMT+8


2004 年 4 月 7 日 星期三 【晴】

今天是要用黑色來寫的*-______-||




再見了我的寵愛
誰願接受這種意外


bye my little baby*
i luv u n i will miss u forever


無論那個新的有多好
我也不會忘記您的
因為您是最好的*=)

我對您唔住呀....
aiii*



讓我多謝你那幾秒
往後和每位也差些少


彷彿我的心
如不見了


然而懷念當日你我這段傻事
便知它
算了



aiii*





係新主人到要乖乖地啦
希望新主人唔好好似我咁

成日跌佢落地
成日dump佢
成日噤佢啦
-_-|||




我亦為香港已逝的法治默哀




我的sms*
我的相*
我的contact list*
我的電話繩*


byebyeee*


那個fucking guy
如果您有良心的話...
就俾返條電話繩我啦



因為


因為
那條電話繩
是新的


--*
aii*



如果我快一秒
就能避免悲劇的發生了


出事後
即刻打俾呀媽
wuwuwuu*
佢係到鬧我

不過我無嬲
因為我預左佢係會鬧我


係咁架啦佢

之後入左去補習果到
勁徬徨
carmen lee 又未到

好彩俾我見倒小學同學
aii*
佢係打救左我
though 佢didn't do anything at all*
佢的安慰已經夠晒

因為果陣我是勁驚的

真的很驚
>____________<"


aiii*
多謝您呀


之後補完打左俾maviz


同病相憐的
aii*
徬徨
想打多個電話都唔得了...>___<
anywayzz*



真係好唔開心呀呀呀呀

不過返到屋企online 傾下icq 又無乜野了




多謝好多人
多謝您地安慰我呀
多謝您地同情我呀
=)
心情好多了

令我覺得無左個電話其實都無乜野...~*

thanQ

歷史性第一次同咁多人icQ
heeheee*=)


感激您地
他日我出返個電話
send 個sms 俾您地*=)




我愛您們呀哈哈

>>April 9, 2004 at 5:21:21 PM GMT+8


2004 年 4 月 6 日 星期二 【晴】



哈 哈 哈 *=)


今天是大家期待已久的 *海洋之旅*

我懷著十萬個興奮的心情起身..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

是bread叫醒我的
哈哈哈


點知一打黎就有一個打擊!!!!!!!!
吃屎的
那個姓梁的同學仔竟然係今時今日先發高燒無得去~~~~~~~~><"


aii*kirsten leung
您唔黎我又點嘲笑人呀!!
您是我的取笑對像
勁重要的

我最鍾意係玩機動遊戲前 指住一個牌說

"喂kirsten leung..您夠唔夠高架.."
then 笑佢一番~

horhorrr*
矮的人在我生命裡出現是一個不幸~*=)
horhorrr


yeahh*
之後出門口之前~
tal 又打黎啦~~~~~~~~~~~
仲稔住佢約我一齊去

點知佢打黎同我講
vick 在家中狂嘔黎唔倒呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-_________-||
之後mandy 又話會狂風雷暴咁......
aiii

7 個變左5 個
再加多個狂風雷暴

稔住唔去了~
改去唱下k 咁啦


我地五個係到不斷通電話
約左係tst 等左先
廢事過海

不過後尾我地因為太想去
同埋好難齊人的關係

都係決定照去!!!!!!!!!!!
yeahyeahhh*=)


買左飛就搭車啦 ..
那些飛是有10%off的
better than nothing anywayz*=)
hahaaaa

去到10:00 咋嘛都係
(以下係參照bread的diary黎寫的)

見倒勁多自由人
shittttt*

他們是一群wud dud 的表表者
我總是覺得他們常常脫掉鞋子啜腳子(n 址)~

shit*
好wud dudddddd


入到去稔住玩個滑浪飛船做頭炮啦~*

點知

*維修*


失望之際發現佢12:00 先開
稔住一陣再落黎玩

哈哈
無得玩飛船先發現飛船係好重要架

平時去海洋公園
真係第一樣野係玩那個飛船的
因為唔驚..~*


玩完之後就玩隔離果個轉轉野吹乾自己


aiii*
點知而家第一樣要玩那個轉轉的
搞到我頭暈啦哈哈哈..~*

都唔知做乜
唔知自己轉左去邊

!@#$%^&*
除了暈
還是暈
-____________-|||


之後去玩那個越擴飛車

>>April 9, 2004 at 3:35:21 PM GMT+8


2004 年 4 月 5 日 星期一 【晴】



興奮的一天*=)

今日同同學仔去唱k 行街呀呀呀*
成功地搞倒gatheringgg* heee

hahahhaaa*

今朝原定9:00 起身heh 下慢慢出門口
點知一起身

10:04!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

約左11:00 cwb
雖然我都飛倒去geii*
不過都係打定俾changel 話佢知我岩岩先起身
佢對此好似已經無乜感覺啦

仲以為佢會shocked n 埋怨me*

anywayz
我都好急趕咁搞掂
10:55已經係tst 啦

之後carmen li tobey carmen wong 佢地就打俾我咁

原來佢地都係tst
搭左同一班車咁..*=)

她們是一班傻仔...horhorrrrr*=)

我果陣係講野都勁沙
勁辛苦又有源源不絕的鼻水
超無奈呀下~~~*


佢地話我琴晚練歌練到失聲呀哈哈哈

我唔係架我要澄清返先*
我是真的病倒了的~




之後我地成11:15 先去到cwb...
有d 遲
changel 已經到左啦..~*

我地五個就去ceo 開房先

本來要等埋傻june*
點知個bak chi carmen li 聽錯左
以為呀june 叫我地行先
-_______-||
搞到呀june 唔識黎..

hahhaaa*

我就帶住四個新界牛去ceo neway 啦
佢地是不識路的..horrrrr*=)

盲中中的牛...
hahahahaaa*
sorry呀同學仔~*=)


anywayz*
去到果度勁少人咁
比起上次差好遠..........................
umm...


因為琴日*練左歌*所以一定要一展歌喉

唱到就快斷氣咁呀哈哈


我同carmen li 係到不斷點d 新歌
點知無人識唱

所以changel 佢地就狂點舊歌
仲插晒上黎
搞到我有d 歌都無唱咁

哈哈anywayz*=)


係呀
tobey 勁論盡呀
打翻左我杯檸蜜呀呀呀
搞到我無飲過野
已經喉嚨痛架啦..~~~~~~~~~~~~~
又無野飲
又唔好意思飲人地果d
因為驚傳染d 喉嚨痛俾人

ohohohhh*
勁辛苦的


tobey 您掙我一餐呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


yeahhh*

之後呀june 唱埋果d 不知名的五月天勁搞笑唔知想點..

haahhahhaaa

hee hee haa haa 咁就玩左一個上晝
2:00 幾就唱完

heh 左去sogo 食野呀又
yeahh*
好味的
食左個pufff n 八爪魚丸

貫徹6k同學仔咩都share 的作風
我地又係到不斷share 野食

yoOO*=)
咩都可以試


changel 同carmen wong 就變左自由人
係到不斷發現新野n then 影相..................

hahahahaaa*

之後上左上面
superluvers
佢地個個都買野搞到我又想買咁..

睇中件褸
不過太貴n 同款
所以算了..~*


6k同學仔又貫徹share 飯的作風

係到share 一對earingz*
hahaaa



之後去左金百利
稔住同carmen leee 貫徹share飯的作風
一人一隻beamzboy button earing


點知賣晒了

稔住買個beamzboy hairclip
果間最平

點知賣晒了

算啦
唔駛用錢啦..

之後周圍heh多陣
就去了世貿打機了

(註:其實我係唔鍾意打機的
我只是就範罷了 )


玩了那個六個一起玩的賽車..

wahahaha*=)
影左您個樣咁架..

即係您會知後面架車係邊個茂利咁

哈哈哈
一路都同changel 叮噹馬頭咁..
點知最後都係我贏左

kekekeee*
天才呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 *=)

零打機的
贏了
常打機的人.....


(擺明係負碌的elfredachow)
之後第二次就俾tobey贏左了

玩完兩局
陳志豪同學仔就打黎了~*
岩岩考完econ*

所以我就仆出去tst的*

黎唔切道別就走了

最後都係無同changel 玩那個拍拍機
講左玩好耐好耐好耐...
hahhahaaa*
實有機會的!!!



出到去佢都未到咁...
hahaaa
太快啦我..~*

之後heh 左一陣就見倒了~~~~~

wahahaaaaaaaaaaaaaa*
十年無見~~~~~

終於見倒您了yeahyeahyeahhhh*
開心開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kekekeeeee*
又係周圍heh 下咁
n then 就去食野去左糖潮
好味好味



-_-||
佢係到講埋晒d 爛gag

又係到窒我.............

我係到筆唔倒d涼粉
所以就話"點解夾唔倒geii"

佢就係到勁鄙視咁話.."因為您係用緊匙羹...點夾.."

-______________________________-|||||||||||

俾人插..

=(

之後就行左陣街就閃返屋企食飯了
俾人鬧的....................

hahahaaa*
無同到您食飯咁



anywayzzz*
夜晚on左陣lineeeee*
又要執下野去ocean park
其實都唔知執乜
係稔左好耐著咩衫咁


哈哈


yeahh*
期待聽日的海洋之旅呀哈哈哈**

>>April 9, 2004 at 12:53:17 PM GMT+8


2004 年 4 月 4 日 星期日 【晴】



無聊的
拜下山
行下街
食下飯

又一天了*

>>April 7, 2004 at 12:41:21 PM GMT+8


2004 年 4 月 3 日 星期六 【晴】




今朝10:00幾係無乜人叫醒我的情況下
安樂醒左*=)

發現一個人都無
勁寂寞的

所以再訓過
哈哈哈*=)
(明明唔關事)

待陳生叫醒我的時候已經十二點幾

即刻起身樸去tal 屋企get d form 1 mathz ex.

唔該晒呀死taL*=)
您本able student
令我稔起
我細個放summer果陣
一定會對住佢成個月
務求令自己變成able student 的時候

哈哈哈哈
勁搞笑
勁憎佢個名叫做"able student"囉
唔知想點..

拎左一本俾補習小妹妹做..~*=)


之後就差唔多去誤人子弟n balance wealth distribution啦


本來稔住next week 唔補啦..
因為去了桂林
不過佢又就黎test 佢又好似好想補咁
所以friday 要補啦..


都好呀..
holiday 大洗d 呀會..

(elfredachow 您當人地係提款機呀而家?)

補到5:00 倒就閃人啦..
hahaaaa
約左bread 5:30 咁
點知佢遲晒到咁..
-_-||
成6:00 先到...............................
aiii*


之後周圍行左陣heh 下咁食下野
aii
又買左野啦我...
大洗的人!!!!!!!!!!!!!!>____<"


8:00 倒就去到會展啦..
去睇joey 的concertttt
feel the pop 流行女皇音樂會

勁浮誇的名
-_________________-||

一開場唱左幾首兒歌勁好聽呀哈哈哈*

之後仲有首本名曲啦
想得太遠呀心淡果d..
唱晒d 好歌

搞到中段有d 悶
我同bread 係到傾計

係要聲嘶力竭咁傾囉
搞到我原本喉嚨都沙沙地變成開唔倒聲囉


-_-||
真係好痛呀

helpppp*


10:30 倒完左場啦..
返到屋企11:00 幾
見倒呀媽呀爸
係到勁感動咁..

as i expected
佢地係無買any 手信俾我

welll*
佢地買左個勁怪gei 野
怪到我想喊









是一個勁怪的沖茶野..






我勁想串佢地..~*
不過我都係無...
無謂咁夜開戰

-_-||


佢地成日話我買野買野買野
又話我大洗
買左又唔用
用完又亂咁擺

間房無咁多位俾我擺垃圾


而佢地自己咪又係買舊垃圾返黎
無啦啦沖乜鬼野茶
-___________-|||

間屋邊有咁大俾佢地係到沖茶咁




anywayz*
我都係覺得見返呀媽呀爸係感動geiii



之後
一路係到icQ*

個patpat stick左係個chair 倒

哈哈哈

呀june 又send 左個無聊game 俾我玩
勁難玩呀哈哈哈*


我同carmen li 同changel 同jayzee同勤勤都係到玩呀
大家都玩到勁muunn 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

哈哈係我最叻搵晒d 野唔駛人教我...=)

之後大家都cake 住晒玩唔倒
好彩最後都憑住大家的聰明才智玩爆左啦

仲要多謝maviz啦哈哈哈
教左我秘訣啦哈哈哈哈

之後maviz 仲send 左個advance d gei 俾我玩


玩玩下都無心機啦

果陣已經成3:00am*




aii*
又未眼訓又唔想訓..
因為難得放假
就咁訓左好似蝕左咁
第日又唔駛返學


therefore 我就他條地聽歌打diary*
勁他條呀哈哈哈

打到4:00 幾
無啦啦呀爸起身


係到鬧我仲唔訓
聽日仲要拜山咁..

點知爆笑地
佢自己其實都唔係訓覺
佢係到睇波

-_______________-||

我就串佢仲唔訓
聽日仲要拜山啦..~



之後我地係到爆笑
好無聊

陪佢heh 左陣
我就訓啦


點知一落到床就狂咳

勁辛苦
扯晒哮咁

sos 呀爸
佢就sos 呀媽

呀媽就俾左粒藥我食

..
點知係廢的
咳得仲勁

搞到5:00 幾先訓倒....


aiii
chi 晒sin


要快d 好返呀
tuesday 仲要同低能同學仔唱k arrrrrrrrrrrrrrrrrr><*

>>April 5, 2004 at 5:28:01 PM GMT+8


2004 年 4 月 2 日 星期五 【晴】



好特別的*=).......................hahahahaaaa* 好勁呀我


其實係抄人地的html*
好無聊呀我..-_-|||





今日好早起身練琴

今日考 UE listening*
個個都話自己聽唔倒geii*

個個都話自己會f geiii?
邊有咁多個f borrrrr*

我相信您地係得geiiiiiiiiii!!!
=)*heheheeee


之後去左拎回鄉証


拎完返黎練都無得再練下就要去學琴


miss tso 今日同我講話佢原來有抑鬱症呀
佢話佢成日都會好好好眼訓咁
但係又唔訓得著咁架..~*

係因為工作壓力太大了~*

ohhhhHh*
我覺得佢好慘...---*


我覺得我漸漸做左佢個朋友
佢好似有咩都會同我講同我呻
though 我都唔會俾d 咩comment*

唔知呀
有時聽下d 大人講野都幾好

覺得佢地好多野煩...*

自己就好似好無憂無慮咁架啦搞到

yeahhh***



夜晚去沙田食左個豐富的晚餐*=)
唔駛同我客晒氣咁啦

>>April 4, 2004 at 8:07:25 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net