|
2004 年 4 月 29 日 星期四 【晴】
仍然係一個fridayy*=)
好
話說我放學就訓左個美好的晏覺
之後俾maviz叫醒左
之後就出發去tst等埋maviz
一齊去karenlo的生日會....
哈哈
勁好彩的
好彩傻仔俾左個電話我用
如果唔係我將會等maviz等到頸都長都唔知咩事
maviz率先去左tst 買左件AP背心俾karen lo..
咁我就suppose 約左佢7:00 等啦
點知佢又遲
所以我約佢去樂道等啦
近d 咁
之後去到樂道
竟然見倒crystal tooooooo
她勁徬徨的樣子
原來佢約左alta 佢地
但係又搵唔倒佢地
佢個電話又壞鬼左..
(無電話is shit)
好彩我有
就借左俾佢打
勁威
但係我地發現左我地係無alta 電話
therefore 最後都係等埋maviz 先有佢地電話
等埋dull dull tenten alta jlam tanita..我地就去那個地方..
帶路的是我同maviz
...低能的
明明係唔識行又要扮晒野..
點知搞到人地行左勁多冤枉路
我地遲左成0.5 hourrrr...先到
上到去
稔住會好多人................
點知得yen包一個..
-____________-||
主人家n 搞手都未到
成班係到hehhhhhhhhhhhhhhh-_-||
無無聊聊的
成8:00 先叫到多d 人...
karen lo ccheuk 同佢地d frdz都係好遲先到.........
唔係好多人
但
好多人都唔識
一個個的小圈子
唔知想點
dGs的同學仔還dGs的同學仔...
自己係到自己同自己講笑
係到玩非州話事啤
仍然係覺得是一個勁無聊的遊戲
唔係叫人除鞋就叫人自轉
唔知想點
過左一陣
就食野啦
greattttttttttttt
d 野是幾好味的
heee=)
矮傑智偉正正佢地差唔多8:30先到..
hahahaaa*
又係食野
之後我就搞左我認為好好笑n then 無人會笑的gag*
話說我去拎一隻chicken wing食
小心翼翼的拎
maviz 就問我做乜鬼鬼鼠鼠咁
我就話
"我驚整跌隻雞翼呀
您知道嗎?
雞翼也有它的尊嚴"
當我覺得自己好好笑的時候
我feel 倒佢地靜晒
之後就傳黎一陣陣的 " O晒嘴.." "O嘴王"..."無聊" "低能" 的聲音
aii*
果然係無人理我的
之後食到9:00..
blow 下water heh 下咁..
hahahaa 勁影相咁
之後就切下蛋糕果d..
送下presents
之後
唔係好知做過d 乜
都係搞下gag...heh 下
那個cook 實在係好無聊
勁無聊
還以為自己好好笑係到扮講笑話.....
又勁串勁多野講
不屑..-__________________-|||
10:00 幾就走啦............
落到去.....
稔去邊..
決定入馬會
哈哈
karen lo 低能
入去果陣竟然真係俾人check id card
哈哈
之後係岩岩18歲咁..
勁型仔
但係後尾我同maviz 大搖大擺咁入去都無人理我地
哈=)
之後我地就去買野 飲
稔住去海旁飲下野blow 下water..............
行緊去果陣
我竟然見倒楊利偉n 他的gffffffffffffffffff*=)
是太空人的gfffffffffffffffffffffff 囉
suurrrpriseee 的
之後我十個exciting 咁同maviz connie 佢地講我見倒楊利偉
點知佢地竟然問我邊個係楊利偉..
shittttttttttttttttt*
太空人都唔識
算甚麼中國人
-_______________-||
之後肥泰就join 我地了
我地成班人....karen lo ccheuk swa 眾人..judith 包等等就係staircase到heh...
肥泰係到成支劈咁
低能...
全程我都係同connie 傾下計咁啦
aii
無計啦
maviz 都唔理我.................>___<"
之後我又同肥泰講那個雞翼的笑話
是他迫我講的
我已經知佢唔會笑
已經講定話係唔好笑
點知我講完之後
佢係咁嘲笑我
係咁話..
"elfff 您真係好無聊呀"
咁
....
仲話我係不可理喻...
慘的elfredachow*
俾一個低能話無聊.................................-_-||
之後我地heh 到12:00
就去唱k 啦.
我啦ccheuk karen lo maviz 矮傑 肥泰 正正去左neway*=)
yeahhhhhhhhhhhhhh*
勁鍾意唱k
好耐無唱過通宵k 了
勁開心~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~=)
heeheeeeeeee
一d 眼訓都無
同矮傑鬥無聊
係到玩果個咩鬥智唔知乜鬼
係到問d 會考question 果d leiii*
.......
...
係到狂玩狂玩
我地就鬥高分 (唔通鬥低分咩...-_-|| 同學仔)
............
輸左就要俾人打一下..
hhaahaaa*
佢超奸
係到一唔識幾題就由頭玩過
我都讓下佢啦
見佢咁屎............
無理由大蝦細的
hrohorrrr
點知都係俾我贏左兩次
打左佢兩野
我真係有用力架..~*
horhorrr
之後我只係輸左1 次咁多
俾佢mit 左一下
哈哈
唔知係佢細力定我面皮厚
我都唔覺得痛的
哈哈
可能佢唔係唔忍心mit我
(但我是很忍得心的)
yooOO*=)
玩左勁耐
之後又唱左勁多歌..
好開心好開心
好鍾意同maviz 合唱我們的*飲歌*
之後我又鍾意聽肥泰唱歌
雖然他的人很賤
但歌喉都還可
horhorrr*=)
(唔啦事的)
hahaha*
唔知點解
笑下
heh 下
blow 下water
就過左5 hours...
勁快就5:45....
...
我覺得我全晚就係俾果d ce 問題纏左一晚咁囉
-________________-||
shittt*
呀
仲玩左百萬富翁
本來係有得贏一百萬架
都係矮傑啦
係咁唔聽我地講野
係咁自己揀答案
搞到輸晒
aii
以為自己大個就叻晒咁
鄙視~
出到去...
已經天光左
稔住搵個地方heh 坐下咁
難得我地完全唔眼訓
勁精砷咁
但係又唔知去邊
therefore
elfredachow 勁smart 咁suggest 去食粥
當我稔住無人會理我
一定會話我無聊bakchi低能的時候
眾人竟然勁興奮咁勁贊同我的suggestionnnnnn
超高興!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yeahhhh*
俾人贊同的感覺勁美好
因為實在太罕有地啦..~*
物以罕為貴呀哈哈哈哈哈
勁開心
肥泰說...."終於感受倒elf周係活著...而唔係存在啦"
shit 的
不過其實我唔係好明的.............活著同存在其實一樣.......我覺得....
佢就話
"即係終於感受倒您係living...唔係existing 咁簡單"
shit*
明晒..
即係又係話我廢............
...算啦
慣左..........
之後搵唔倒粥店
都係食唔倒粥
搵mc 記又未開-_-||
6:00 幾傻仔又打俾我了~*
之前3 4 點都打左一次
佢好似唔駛訓咁...........
sollllieee 呀
令您擔心的.......
不過其實您唔駛擔心
因為有maviz係到
我係唔會出事架..~*
............就好似
當我阿媽知我同maviz 一起唱k 通宵的時候
佢都係一臉"咁都好d "的樣子
當佢confirm 左我真係同maviz 一起的時候
她就好像放鬆晒
安心去訓覺的語氣..-___________-|||
佢好似交左佢個女俾一個更加危險的人.....................
她還要一副放下心頭的樣子
shitt
點解會咁
可能是 maviz 的樣子較有安全感
(shitt..點解會係maviz 個樣有安全感..嘔心)
-_____________-|||
不過maviz 個阿媽都係因為以為maviz 黎我屋企住而俾佢通宵的
証明我也是一個有安全感的人
(係咁爭住有安全感)
.
anywayzz*
搵左好耐mc 記
矮傑勁自由人咁係到坐係個地下到囉
yeeeeeee><
wud duddd..
佢差一個脫鞋就成為自由人架啦
hahahaaaa
之後一群人去左hmv 隔離個mc記
正正勁疲咁係到訓左覺..
仲要擘大晒個口...
面朝天的咁訓...
佢地就想塞隻襪入佢個口到..
因為佢訓得好樣衰.
-________-||
不過有良心的elfredachow..
當然係阻止佢地賤格的行為啦..
horhorrrrr=)
(與事實有點不乎...但亦離事實不遠矣)
.........之後無無聊聊係到hehhhhhhhhhhhhhh...
我地係咁話d 時間過得好快
好似岩岩先去完飲野
岩岩先去緊karen lo 個partyyyy
...................咁的
...
哈哈
blow blow 下
矮傑再一次提我的面似pizzzzzzzzzzzza
-_____-||
係咁話我塊面扁
又話我成個人都扁
shittt*
暗串的...................
我不覺得我的面扁...............
是您的太尖吧了~
anywayyyz*
八點幾就走啦
疲~
>>May 5, 2004 at 1:13:23 PM GMT+8
2004 年 4 月 28 日 星期三 【晴】
yeahhh*
今日係唔見電話三個禮拜紀念日*=)
greattt*即係証明我仲有一個禮拜倒就有新電話用啦
哈哈
我終於憑住我的口舌搞掂左我阿媽... 買電話俾我啦
yeahh*=)
elfredachow is the bestttt
anywayzzzz*
係呀講返琴晚我去左睇牙先
睇阿姚生
都跟左佢10幾年啦..~ hahahaa
最唔鍾意睇牙的..
好嚇人...
好驚好驚
入到去
見倒佢
我就稔起我曾經係到剝過 四隻大牙...-------------*
大拿拿四隻
就咁豪左俾佢...
........
稔返
我都唔知點解我夠膽俾人鑒生咁扯左四隻牙出黎
..
shittt
勁嘔心囉
係
鑒生......
扯左四隻牙出黎..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
係扯
佢真係好大力咁扯..................
果野我係一d 都唔痛
因為..打左麻醉針...
不過打支針係個口到係勁恐佈
打完個口無晒知覺仲想死...
佢狂扯狂扯..
d 大牙z好地地勁堅固的樣子
唔知點解扯得甩................
之後我完全係feel 倒我成個口都係血.......
最wud dudd 係要係滲住血果個無左隻牙果個位到咬住舊綿花
.....
好wudduddd真係好wudddududd*
......
我估大家都唔明有咩咁wud duddd..
.....果個無牙位已勁係傷左..
之後我仲要起勢咁塞舊野入去咬住
shittt
稔返都想死..
算吧
都過左去啦...
我得返24 隻牙咋而家...
其實我今次係去wash 牙n 補牙..
哈哈對上一次我有八隻蛀牙
(當我同同學仔講我有八隻蛀牙的時候
他們紛紛露出十個驚訝的表情.............
佢地有d 話自己未試過蛀牙咁囉.......
之後到我驚訝..
我係活左10幾年都唔知原來人係可以*唔蛀牙*囉
...........我一直都覺得自己無乜問題..
點知原來係咁嚴重...........................)
之後我今次只歹五隻蛀牙
我已經覺得自己improve 左了
hee*=)
點知都係俾個姚生串我
他說 " 您已經比人少四隻牙打理..得24隻牙...您點樣整到可以蛀五隻牙咁犀利geiii"
.....shit*
其實我晚晚朝朝都有刷牙gor lorrrr*-_-||
只係鍾意食糖姐
但係個個都食架啦
yee><
算啦..
串慣左
anywayz*
用左好多字講睇牙咁
講返今日
thursdayyyyyyyyyyyy*
無乜特別的...
free堂死左去on dutyy*
我做得6 次
要做到 14次先有merit
但係得返三個weeks
....低能
....
睇怕又係要趕爆咁架啦
唔知maviz connie 佢地點
我估佢地仲少過我
aiii*
maviz 身為一個vice
-_-|||
hahahaaa
算啦
唔理
之後compu 堂
shit
仲未做個ppt..
對唔住ck sirrrrr 啦aiiii
.
.
.
之後gei 記憶好含糊
唔係好記得做過d 乜.......
算啦
放學去左...幫人補習
之後去自己補習
去果陣勁苦惱
因為想搵carmen lii n really 淫佢地
但係無電話
約唔倒
點知咁岩落地鐵就見倒佢地啦
hahahaha happpie*=)
really 淫加入我地的大家庭了
greattt
補完就去拎個radio 俾laura 啦
佢好似好他條咁
加油呀babyy*=)
之後返到屋企就溫下中化啦叫做..
-_-||
>>May 4, 2004 at 12:32:53 PM GMT+8
2004 年 4 月 27 日 星期二 【晴】
兩年*
睇完yiklin's diary
有d 感慨的..
係好感慨..
講唔倒d咩
不過您都唔駛咁睇我...
我都無話您煩.shit*........-_________-|||
仲有....
一年前的那個人
其實多多少少都會有d 影嚮
=)
anywayz*
好朋友
心照
今日又要搭地鐵返學..............
越黎越趕的
不過今日全日都勁爆笑
笑
死
我
一返到去6k我就拎左盒桂格燕麥俾rachel 同學呀
我發現我都有好人的一面架...
哈哈
我請rachel 同學食的
佢果日話好鍾意食
買左兩盒
一盒同negihbour 分黎食
今日頭兩堂account咁
無無聊聊
係到執下凳下面個box*
shit我真係好無聊
-___________-|||
執執下
發現個box好多rubbbish
之後再執執下
yeee?點解有個receiver 係到geiiii
明明我的receiver 係擺係drawerrr*
稔稔下
我發現原來個receiver 係neighbour 好耐好耐之前話唔見左果個
哈哈哈
原來係係我個box到
勁對唔住佢囉
搞到佢次次都要問人借
sorrrrrrrry呀哈哈
之後break 死左落去一陣...無無聊聊咁
打bell 就上去啦
好耐未試過咁準時上去busi啦
yeahh*=)
無聊的busi堂係又做group disscussionnnn..
唔知想點
我地就再一次拉攏really淫黎我地gp啦......hahahaa
6 個人一group
點知changel 佢地group 就鬧really淫唔理佢地...
therefore我地就叫changel 佢地join 買我地group
hahaaa結果係九個人一group
成為一個強隊=)
我地勁認真的discusssss...
係到嗌晒交咁笑死我..............
無聊左好耐
我地都唔想傾啦
最後成group 九條友一齊拎住我包粟米片同rachel 個燕麥片係到狂食........
hahahaaa
勁搞笑
食到成地都係
reallly 淫話我可以問班會claim 返錢呀=)
好人的elfredachowwwwww當然唔會啦...~
hahahaaa
之後仲有好多時間無聊
我地又傾返條question*
佢係問我地點先可以increase 個competitivenesssss of 個supermkt....apart from 大減價果d..
咁即係講...有free delievery 呀果d 啦
之後我稔倒不如叫d supermkt 整果d 電椅我地一路坐住咁一路買野
咁就唔駛自己行啦..
勁開心咁..
點知講完之後狂俾人插
其實我都係是但講下姐
唔駛咁認真..............-_-|||
之後lunchhhh...去左睇3 on 3
hahaha 有楊利偉呀今日又
我地成日一見倒佢就叫佢返去升空
又話佢轉左行打國家隊打籃球哈哈
低能
狂笑
都唔係睇波
佢一射波又話人地升空
最搞笑係當最後倒數果陣
"10 9 8 7 6 5 4 3 2 1"
...
就係火箭升空倒數
勁無聊勁無聊............
hhhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
笑死
係到話咩交個波俾楊利偉射就一定會入
射到上太空
shitt
勁無聊
但係笑死
之後中化中無聊
秀麗一入到黎
就一把勁咁起晒勢狂turn off 晒d lightss...
佢要睇powerpoint worrrrr
ok laa
之後勁黑
我就係到話 ..
"好驚呀..~~~~"
都係想俾d 氣氛
之後俾秀麗鄙視
"有咩好驚呀......成班係到陪我"..
-_-||
都係講下姐..
都係really淫講得岩
我係驚
不過係驚會訓著左
佢拉晒d curtain..囉仲要
稔住即刻睇ppt啦
點知佢係過左大半堂先開ppt
搞到成班訓晒囉
哈哈哈哈哈
完全個個fishingg*
而我就勁精神呀同neighbour 係到..=)
hahahahaa
之後中文說話
aaaaaaaaahhhhh*無得持稿呀好驚
好彩無叫我
....cynthia 同屎忽真係勁天生一對囉.......
兩個都可以non stop 咁狂講野
想死
超勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
topic係*七月*
屎忽講得好好呀我覺得
上年的七月我地係到等緊放榜
下年的七月我地仍然係到會等緊放榜
aiii
.................
好
驚....
之後放學就返屋企luuu...........
眼訓死..
>>May 2, 2004 at 2:50:13 PM GMT+8
2004 年 4 月 26 日 星期一 【晴】
今朝好早起身
好早返到學校*=)
同陳志豪同學係canteen食 左個早餐..
hahahaaa*
佢唔係專登搭車返黎食早餐架.....
=)*
ummm
十年無試過一齊食早餐
我稔都無乜機會了~*
好精神咁
skwu又係勁遲先黎到..
double account有人黎睇堂..
無乜特別的
好悶*
busi好搞笑
chee sir入到黎就話 派返d hw俾我地...........
但係佢又無啦啦拎左本書出黎..
話係佢easter 稔住睇
係一本英文書
唔知咩黎幾百蚊咁啦..
佢話佢睇左幾十pages已經無心機睇
話自己有 閱讀障礙啦............
n then 我地啞左
又唔知佢想講咩啦
之後佢話琴日改完我地d hw
佢發現我地d 閱讀障礙仲勁過佢
哈哈
低能......................!!!
講咁多廢話原來只係想串我地唔識睇題目
佢仲要低能到拎埋本書上黎串我地
-____________________-||
佢講完之後我地又啞左
之後狂爆笑
chee sir 好耐無搞個爛gag 啦好似=)
之後break落左去hehhhh*
soE又係無聊..
中化又係
lunch無食係到改econ paper...
後尾同左changel 周圍hehhhh..
去左court呀哈哈
仲見倒好多同學仔...
成班係到勁大聲講笑
低能架
上去double econ*
勁釣魚哈哈..
唔知點解li 排成日都勁眼訓
以前都唔會geii
係因為無訓晏覺囉琴晚~
-_-||
aiii
放學去左幫人補習..
之後出左tst 陪阿媽買野 ...
搞左好耐
成9:00 幾先返到屋企
-_-||
疲
>>May 1, 2004 at 1:56:42 PM GMT+8
2004 年 4 月 25 日 星期日 【晴】
今日又同陳生一齊返學了..
heheheee*=)
d 人返去無聊的............................-_-||
第一堂這個econ..
勁眼訓...
其實今日成日都好眼訓
唔知點解
勁無心機勁fishinggggggggg*
-_________-|||
english x 2又係listening*
好認真咁做左
但係改得勁唔認真
同neighbourrr亂黎
之後佢超無聊
係我張vocab list 到大大隻寫左
"elfreda抄"
勁低能
咁我無理佢
落左去食早餐
成班都落晒去咁哈哈
落到去仲見倒傻仔
好似好勤力咁溫緊書
係
好
似
我同changel share左個早餐
成班都食得勁慢
遲左10minz 上去busi*
勁
過
份
呀下我地
成日蝦chee sir 咁
哈*
之後就上pE*=)
yeahh 最後一堂free pE啦
下堂到我地boxing啦finallllyyy
我地落左去hehhh*
ice kwok 話要我地跑圈射波跳繩
n then 我地係無做乜做過的
我最乖做左兩樣*=)
hahahaaaa
射波跳繩
哈=)
竟然見倒傻仔又係到射波
間接地一齊上pE*
很開心的
仲打左兩秒波呀同佢
horhorrr*=)
之後就狂heh啦
好無聊
以前係有得換返衫去食飯
而家無啦
..-_________-||
12:30 又上返去..
換完衫返課室
無人食lunch呀今日
因為account test
個個都係到溫書
changel 竟然可以唔記得左account test
-_________________-||
我都係咁易做左題
之後又同changel blow waterrr
明明佢係要溫書的
我同佢講我好想去游水咁worr
n then 佢話游水好似可以增高咁..
之後我就話無可能
(as 好多個人辦啦係dGs)
hhahaa
.........點會可以增高
changel 的眼睛好似識發光咁一提到增高
hahah笑死
當我地停左個話題好專心咁做account gei 時候
mas同學突然heh埋黎同changel 講
"您想游水增高呀? ..您唔駛啦...我試過啦...無用架.."
haha
我地俾佢突如其來的說話嚇左一嚇
n then
一
二
對望
爆笑
哈哈哈哈
勁低能
專登係到過黎同changel 講無用..~*
笑死
mas原來都有為佢自己設想的....
夠啦好無聊
anywayzz*
之後就係account test*
yeahh* balanceee 倒
之後係到gup neighbourrrr*
...睇住佢做錯左.....
...又無得提佢
算吧
之後好乖咁去左econ study gp*
shittt
其實好悶
betty poon 仲要話"yee?elfreda 您係黎上geii 咩"咁
-_-||
finee*
上完就去watch 救命啦
同really淫edwinjerrychangel*=)
hhahaaa
勁好睇勁正
好wud duddd 的
拎個腎出黎
-_-||
>>May 2, 2004 at 2:13:27 PM GMT+8
2004 年 4 月 25 日 星期日 【晴】
那天不小心丟了手機
只有淡淡的解脫
丟了回憶中的一部份
才有欲哭的衝動.
好掛住它*
>>April 25, 2004 at 5:20:59 PM GMT+8
2004 年 4 月 24 日 星期六 【晴】
absolutely trueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*
處女座有潔癖是著名的
但 *外表上* 有些處女座的人好像很污糟
原來
他們的潔癖是
發自內心的 (binGO*)
例如道德道觀念的潔癖
對黑白是非很分明
更加是愛恨鮮明。
超準呀
我覺得
唔洗pe衫
都唔係咩大不了姐
因為我的潔癖是 發自內心的 =)
>>April 25, 2004 at 5:41:38 PM GMT+8
2004 年 4 月 23 日 星期五 【晴】
(aii*打左第二次shit*..學埋zita d 低能野..唔小心refresh左)
大致上係
幫人補習
練琴
學琴
夜晚同陳生出街*
hahahaa*
係我迫去出去架
係我迫佢唔睇波同我出街架*
哈哈
.......
...
其實都唔係
您話您唔鍾意睇波geiii*.
最憎睇波咁....
咁
即係您自願架啦
yeahh*=)
horhorr
本來話去tst
後尾去左又一城
哈哈好耐無去又一城啦...
係一個神聖的地方
周圍heh左陣
食左野...~*
10:00 幾返屋企了
......
aii*
本來個diary 好長架....
勁煩
點可以話refresh 就refresh*
shittt*
>>April 28, 2004 at 1:15:23 PM GMT+8
2004 年 4 月 22 日 星期四 【晴】
yoOoOO*
i luv fridayyyyyyyyyyyyyyy
今日勁開心呀勁開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*=)
搭了85c返學
超勁的我
yes*無錯
今日傻仔又返學
所以我先搭倒
哈哈
今日好精神呀搞到
一返到6k就feel 倒我們的班房好白啦哈哈
原來今日有14個人 著左白色衫呀
勁岩囉
hahha*
勁型呀
好彩我都著左white teee jekk*=)
第一堂再一次秀麗
不過今日狂聽書
又係講科學
唔知想講幾耐
next week test 啦又再一次*
oppppppppppppz 唔係呀唔係呀
秀麗老師話唔可以當係測驗
佢不斷insist 係話當係一個計時的練習..
我估佢repeat 左叫我地當係練習l不下十次
由學期初第一次test
佢已經係叫我地當練習黎做..
搞到我每一次都勁唔認真咁做
想點*
-_-||
之後account..
做consolidated balance sheet 一條勁難做
無心機
放棄ed*
之後就到assssssssssssembly 了
wahhhhhhhhhhhhhhhhhh*
好耐無 呀sembly過了
我記得我每一次assembbly 都會好興奮的樣子
雖然係幾無聊無乜野做
不過有堂係到吹水都幾好呀
同carmen leee 勁傾計勁無聊*
院長大人再一次施展其超級mathz n stat talent*
計左勁多stat 俾我地睇
是我地上次做果份vocab test的
佢係咁讚我地話我地入得大學囉低能的
入大學唔係睇您識幾多個vocab掛
聽聽下就無聽佢講咩啦..
實在係太無聊了~~~~~~~~~~~~~~~~~*
呀完bly
王子really淫就問我地落唔落去早餐
之後我地就話一陣院長大人果d 黎睇econ 堂worrrr
遲上去好似唔多好.......
點知王子佢地話係next friday 先黎睇堂
...
n then 我地就展開我地的賭檔
我狂insist 係今日黎睇堂
王子就話係next weeek
我地就賭一盒維他奶
...........
結果
當然係....
.......
我輸啦......
aii*
bettypooon 自己一個入黎架
原來真係next weeeeK*
shittt*
elfredachow 的口是全世界最輕的
-ˍˍˍˍˍˍˍˍ-||
之後lunch 去canteen 食
十個難食倒啦..
之後就去hall 睇6k 對6d的踢毽比賽呀哈哈
我地有踢毽王子-*...就係王子啦
同埋傻june...SK*..=)
點知zita的6D有錢朋友仔話佢地班好勁
叫我地打定輸數
so we 打定輸數
as 我地無稔過要贏的......
之後開始...........
我地班開毽
...
一踢過去
根本無人會踢倒
therefore..
其實係鬥開毽囉..
邊個開先
就係邊個贏
勁無聊..
結果我地憑王子的開毽而大炒6D..*=)
hahahaa*
超勁的我們
都無乜興奮
一d 都唔exciting*-_-||
對面6D就好啦
有6F高矮肥瘦為佢地吶喊助威咁啦哈哈*=)
笑死我啦.................
那個
竟然
暗
戀
那個...............................
hahahahahaa
helpppp meeeeeeeeeeeeee
收皮啦唔該...................
我地係到笑高矮肥瘦思春期..
勁慘呀下
走果陣
搭lift*
6k 幾個同學仔入左去
已經好迫
我地稔住等下架啦...
之後高矮肥瘦係咁迫入去..........................
狂pussssssssssssssssssh*
勁恐怖呀
6k的幾位同學仔竟然同佢地有肌膚之親
我地係出面睇到心驚膽氈
好wud dudddddddddddddddddd*>_______<
tobey 勁搞笑
一副受苦的樣子*
哈哈哈哈*
上到去
tobey 話頭先係架lift 到勁搞笑
同學甲(在高矮肥瘦隔離)”好迫呀...”
同學乙”緊係啦..您果邊咩都齊晒...”
哈哈*
6k同學仔唔應該咁
唔好係咁周圍同人結怨啦
哈哈*
之後.............busii*堂
....又要做esssssssssssaY*
poooooooooooooor~*
最後德育堂...
我們已經進入左瘋顛的狀態
勁嘈勁嘈
esp.when 我地知道左zita 日後伴侶會係.................*
hahahahaaa*
點可以唔嫁俾佢
竟然有98分的襯!!!!
勁呀...~~~~~~~~~~~~~
羨慕的!!!!!!
好難搵倒個咁夾的人
zitaa.
贈您啦
*珍惜眼前人*呀..
hahahhhaa*
您地兩個一定好多野講
勁夾啦..~*=)
恭喜晒呀
看zita 一臉無奈plus 沮喪的樣子就想笑
咁岩今日德育堂又係講戀愛果d 野
正設合晒zitaaa 同學*=)
首先做了那個心理測驗
哈哈我又正確的戀愛觀
係咁多
之後就要我地分gp稔d 野
我地係
稔第一次約會去邊
我的組員是bak chi*
佢地係咁話佢地唔會稔去邊
因為唔應該係女仔稔
她們是有traditional 的思想
最後我就話不如約佢去打MJ*啦
是但打發左阿清佢地
我覺得打mJ幾好
勁有腦呀我*=)
hahaha*
heh 左好耐..
之後就播黃子華的棟篤笑
笑到我地傻左囉
哈哈哈*
佢係到discuss
titanic 感動的原因*
勁爆笑.................!!!
佢講左一個令我們很有同感的point*
佢話
男人對戀愛係要搵好多人黎保持新鮮感
而
女人就係不斷要求同一個人保持新鮮*
hahahaa*
男人對一個女人的新鮮感只係會last for 3 dayz...that is 72 hours*
係果陣佢會稔盡一切的浪漫n 新鮮
所以
最後titanic 的男主角點解會凍到死都攬住個女人
就係因為佢果個浪漫的turbo 未過72 hours*
.........
低能
死未
之後果d 女人就會成日同個男人講
*您舊時都唔係咁架...*
咁...成日要那個男人保持新鮮
n then 我們一副勁贊同的樣子*
哈哈-___________-|||
睇倒同學的樣子好搞笑
笑到我地chi 左sin
仲話要買一隻vcd一齊睇tim*
hahahaa
勁激動呀下我地
...overrun左好耐先放..
n then
本來話放學去睇救命
不過有d 人唔得閒
therefore..monday 先去
同左june carmen wong 出mk 行街z*
行到7:00 幾就返屋企了*=)
>>April 26, 2004 at 3:53:11 PM GMT+8
2004 年 4 月 21 日 星期三 【晴】
happpppppppie thursday*
勁忙的thursday*
今朝又見倒rachel同學啦哈哈
佢成身都勁汗咁..
以為佢跑黎
但係佢又係早過我咁
..
原來佢著住左一件褸仔
又唔脫-_________-|||
今日係爆熱
又曬
shit-_-||
本來勁精神架我地成班都*
點知
第一堂
秀麗老師
勁勁勁悶
仲要turn off 晒d lightz係到睇pppt
成班fish晒
..................死ed-_-||
第一堂中化係令人死亡的
n then 就到econ
死晒咁聽左一堂書
之後freeeeeeeeeeee*=)
hahahaaa
好耐無上過free 堂了
greattttttttttttt*
kekekeee*
去左library on dutttyyy*
原來對上一次on dutyy 係18.3囉.............
勁耐之前
n then compu堂
都無乜野做
下個weeeek 要交powerpointtt 呀
shittt 了
wednesday 先做吧
所以成堂就係咁上網~
咁岩就黎落堂先見倒傻仔onlineeee arr
傾左一兩句就落堂了
shittttttttt*
之前係無乜所謂
因為可以用sms 繼續傾...
aii*
而家
勁無奈
十萬個唔方便
but then..once again*
我慣左啦
無電話唔會成日疑神疑鬼咁係咁拎個電話出黎gup 有無人send msg俾我
聽倒電話響又唔會覺得係自己
生活係勁他條的...=)
相信大家都無乜機會能夠享受這個他條了..~
不
要
羨
慕
吧
aiii*
之後lunch 出左快活食..*
同edwin jerry irene maggie raulll*
heheee
好奇怪的組合...
之後晏晝d 堂勁興奮
只係account n busi*
不過都勁精神咁..
同neighbour 係到傾下計heh 下咁.....
又係到同我傳紙仔啦佢
一到busi 堂就傳架啦哈哈
佢係到話我成日*忽冷忽熱*呀
係呀
我成日都鍾意同人保持距離的
我唔會好熱情咁對一個人
但係其實我又好想同佢好frd咁..*=)
勁奇怪
我好似對咩都唔識熱情架.............
.
=)
因為我要保持我的又coool 又串的image*
係我唯一型得下的image*=)
horhorr
多謝
不過就黎無得同neighbourrr 坐luuu*
horohrrr
放學飛左去幫人補習
n then 再飛去自己補習
aii*
搵唔倒carmen li 呀今日補習
無得一齊坐呀
難得liveee
無得一齊係到笑鐘sir 果d 無聊笑話啦
慘的*-_-||
之後完左先無聊..
我地一齊補左咁耐..
都係次次行到去mtr station 就分手
我就落mtr 過對面
因為我唔見有馬路過對面搭車
咁carmen lee 同學仔就行去火車站啦
唔知佢點行去架其實..~
今日如常講bye bye
如常地落地鐵...過左對面之後行去太子方向啦..
之後行行下
huhhhhhhhhh
又見倒carmen leeeee*
之後我地嚇左一跳啦
之後問點解您會係到咁哈哈..
原來佢次次其實都同我同路
都係要過對面n then 去太子方向咁
我就勁奇怪
唔知佢點過黎對面的
點
知
原來
係mtr station 前少少係有條馬路的
shittt*
我行左咁多次地鐵過對面先知原來前面係有馬路
勁無聊囉
行左勁多冤枉路勁無聊囉..!!!!!
我仲俾佢狂笑................-_________-|||
勁蠢
鬼知前面有馬路咩
行左咁多次都唔知
俾人笑蠢係比死更難受的
carmen leee我記住您!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
>>April 26, 2004 at 2:05:50 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|