寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 1 月 4 日 星期日 【晴】



今朝遲早起身呀呀..~
叫完佢起身之後

極速icq 左一陣...(呀下..仲icq*)

完全無乜時間
急速地換衫..
一打開個衣櫃
automaticalllly 拎左套dGs 校服出黎囉..~~~

wellllllllllll...
未訓醒的..-_-||

之後發覺bak chi 左...
..

ohhh..
實在係懷念著校服的日子..

hahaa 聽日的三個月前係我第一日返學without uniform
亦都係bak chi changel 生日的那天..*=)
yeahhh*
搭早了一班車..
因為要做下hw 咁..
呀下..~*

係架lift 見倒changellllll*
whahahaaa
第一句.."做晒功課.未.."
第二句.."未..."

呀下..
上到去
完全係個個都未做好hw
搞到我都唔做account 了

(umm...are they realted -_-|| )

hahaa*
anywayz*

sk wu 係到電左佢d 頭髮囉
helpppp
仲要唔多覺地靜靜雞電左..
俾我發現左..~*=)

anywayz*
first lesson econ 呀下..
對下d exercise 又一堂..

之後...double english*
要做timed composition..
勁唔想做
結果都係要做 ..
我寧願做十份ps 都唔要作文的..-____________-||

break changel 又係到作中文了
無無聊聊的..~
之後就他條的busi*

好無聊囉佢
chee sir 剪左頭髮囉...
helppp...
佢次次入到黎...
都要講.."上咩堂呀.."咁囉
聽到煩呀哈哈哈..~

之後pE 最後一堂fit balll laaa
sadd*

今日勁多人唔食lunch 的
超忙呢勁多hw need to be 趕..

之後搞到我又要食三文治
雖然其實我係無乜野做咁..
hahaaa
仲要同changel share 一個..
搞到食左等於無食般的..~

horrr*
係課室吹水咁..
無乜做野
changel 都係打開左本compo..
最後又係無乜點做般的 ..-_-||

之後double account..
係到狂manufacturing*
horr...easy 的一個topic.....
relatively easy*

最後果堂吳秀麗..
哈..
又訓左一陣
死啦成課書都唔知發生咩事咁...-_-||
friday 有testt
umm.

之後放學就閃luuu..
勁sleeepy 的~

>>January 8, 2004 at 5:00:06 PM GMT+8


2004 年 1 月 3 日 星期六 【晴】



呀下
聽日就要返學..啦
-___||

琴晚完全係成5:00 幾先訓囉...
稔住做hw 果陣
咁arm 同緊憶蓮chat 緊
佢係到monday exam..
之後仲未明econ 咁
所以佢就打黎問下咁啦

不過我都預左我地turn out 會係到講無聊野囉..
您都唔會明我係到講乜的..hahaaa*

希望您唔好係到買blazer 唔該..*
我會鄙視您的..~

傾到3:00 幾佢要去食野worr
所以就收線啦..
極耐無同佢講過電話了..~

finallly 我都完全地記得您係咩樣啦..
係一年無見過囉..

wellll 一年!!!!!!
honestly...reallly could not remember your face..until u sent me the photos*

hahaaaa....係無變過的..
不過...hair 太長了..~~


之後作埋個eng compo 就寫下diary..了
搞到5:00 先訓..

因為稔住今朝實起倒身的..

本來約左9:30 去mc 記食breakfast..
點知d 人..9:20 先起身..
又無叫醒我..

所以就打消左啦..

搞到結果係起唔倒身的..-_-|||


.........aiii* d 人真係...............~~~~


起左身之後又要做chinese 作文
稔住是但作800 字收筆
點知越作越興奮的...~
係到作左...1300 字囉
chi sin-_-||

a waste of time n energy

之後又極速地睇科學說..
無奈
係咁迫自己稔d 野出黎唔明..

so bak chi*
本野勁useless...勁pointless..

講到懶深咁又唔係有用..
睇左同無睇無乜分別

一路睇一路狂fishing*

成11:00 先睇完..

wahhh*
time flies..anywayz*

做到12:00 幾先寫完..

明明勁sleepy 的上床訓

點知到2:00 仲未訓得著
呀下

time is running so fast..
reallly not much time left*

係咁迫自己訓...

....
what's the helll was i doingg..-_-||

>>January 6, 2004 at 1:52:45 PM GMT+8


2004 年 1 月 2 日 星期五 【晴】



呀下
無乜野做的一天

又要練琴
又要學琴了..~



學完琴去左呀婆屋到睇n幫手
tiredddd 的

.....
之後呀婆就back home 啦
呀媽呀爸又去左鯉魚門吃飯again*

horrrr*
一齊係屋企hehhh*
有紅豆沙食呀哈哈..

yeahhh*
好開心呀..*=)

但係佢係其實
專登黎我屋企上網的
-_-||

heh 多陣就走啦
一陣又突然返黎又嚇死我了..~

horrr*=)

happppie*
極速趕hw*








大名: ~您~
電郵: [email protected]
說: yeah...傻彤~~
04年第一個留言
新一年繼續傻傻笑啦~
haha....一齊開開心心~
>>2004年01月03日 00:23:55

>>February 7, 2004 at 7:43:53 AM GMT+8


2004 年 1 月 1 日 星期四 【晴】



elfreda chow 係一個負心漢囉...
(稔左好耐都唔知點先可以將 負心漢轉左講 一個女人..)
負心姐..?!...負心lady*


anywayz*
今朝完全地...起唔倒身...

稔住9:30 到airport 去送bern 機
點知我起唔倒身呀



唔倒
身囉..!!!

.呀下..~賤人....-_-||

solllie 呀bernn*

祝您一路順風呀..*=)
我會幫您影佢架啦...haahahaaaa



無奈的起身果陣已經.....9:00 幾十點
ok*
所以又訓多陣

2:30 要去城大開會..
又係勁遲的都未start...though 其實齊人
好似係到開餐咁
勁多野食

我今日都帶左chocolates 呀
勁好的*=)

maviz 由japan 飛左d 野過黎俾我地食呀
但係無我最愛的好似杠瑤柱果d 野呀
勁鍾意食的..........點知無呀..~

不過maviz 買左勁多twinstar 俾我
哈哈多謝您呀勁開心呀

次次您去japan 都要係咁買twinstar 俾我
多謝您呀感動中*=)


anywayz
之後就出tst 搵呀mother*
yooOoooOOo*

其實無乜野做
係想佢同我去買科學說需求囉
因為無錢要佢俾呀哈哈..~
太好了..

之後撞倒偶像worr..
wahahaa*
又會咁armm*=)

之後等埋呀爸就閃啦..
佢拍左架車係一個超special 的carpark..
完全果個carpark 係用架lift 黎運d 車上地面架

勁型
..*=)

之後都無乜野做
睇下科學說又勁無心機咁..

零專注力的.-_________________-||

>>January 6, 2004 at 1:19:03 PM GMT+8


2003 年 12 月 31 日 星期三 【晴】



happppppppppppppppppppppppy new yearrr*
新年快樂

一年又一年..~*

new year resolution*
...
其實做乜新一年要有新的願望geii*
舊果d 都未meet 倒..
hahaaa*

又一次不切實際地..許下不切實際的願望
然後就不切實際地過左不切實際的一年

到零四年尾..."下...~* 做過d 乜..呀..."

wahhh*
好煩囉我

但係不切實際li 個term 實在太實際地形容緊而家gei 我了..*=)


其實之前許下的願望真係唔可以話係願望囉
因為它們根本就係應該做的..~*-________-||


anywayz*
是但許下啦..
到年尾睇返 ..
咁我就可以話

"..wahh* 好yeahh* 上年咩都做唔倒..下年要繼續努力.."

horrr*=)

新一年
希望自己

多一份執著
多一份專注
多一份自信
多一份誠意

明白人生的意義


*=)

希望您開開心心..





---------------------------------------------------*
無乜野搞
夜晚去左睇叱with kirsten leung
仲坐得後過上年


氣氛仍然很好..*=)
感受到歌手們的喜悅...


好夜返屋企..
勁疲..~*

>>January 5, 2004 at 6:50:16 PM GMT+8


2003 年 12 月 30 日 星期二 【晴】


好yeah*一年無寫過日記

而家係6.1 零晨1:46 分

很想寫一個日記..~*
=)

因為心裡有很多的話要說..
因為剛睇左少少唐山..
有d 感慨..~*

hahaaa 大情大性的elfreda chow*=)

umm
其實都係d 無聊野

都係想講下除夕做左d 乜先..

ummm...不斷地heh*
係到icq*
同呀哥傾
好耐無認真地傾啦

覺得佢好唔開心
雖然佢好似無乜野咁..

但係又幫唔倒佢d 乜
覺得自己好廢-_-||||

15歲生日那天
佢同我講"tell u something as ur birthday present"
其實果陣我都已經估倒佢要講乜..
haa我感覺到他的喜悅

今日佢同我講..
我感覺到他的無奈ness..
不是一份present anymore*
umm..
係呀
我都唔開心呀..
係到喊囉唔知做乜
覺得好可惜

完全對愛情係負信心..呀下
(..umm..咩係負信心..-_-||..)

aii* 真係唔知講乜
都話拍拖係好不切實際架啦
究竟係為乜leii*
到最後又咩都無..又要唔開心...

唔知架..
一講li d 野我就唔知自己做乜架啦..

不過我又好不切實際地做緊d 不切實際gei 野..


anywayz*
我知唔係不切實際架其實
不過見倒佢地咁就無左正路都要感慨下的..~

講得好
有人係身邊支持住您係好important的..=)
鍾意就一齊架啦.....
因為難得的是您喜歡的那個人..
也正在同樣地喜歡著您..

講到好簡單..

haaa*
elfreda chow 竟然會講d 咁gei 野
完全唔係左以前gei 我..-_-||
我的思想其實係同上述的文字有極大的出入
但係
同時我的行為亦與我的思想有極大的出入..!!!

okk..
唔知講緊乜..
都係唔講
明就明啦下..~



希望..~
您別要不開心吧..~

anywayz*
我很愛我的哥哥.=)
好幸福有個咁無聊gei 呀哥..
唔知佢會唔會因為有我而覺得好幸福leii

相信係唔會..
冷血的人..-_-||




之後
係bread 差唔多黎到我屋企先的起心肝去換衫..
又稔住做hw..
點知都係...-_-|| umm..

本來bread 話幫我裝Xp..
點知都係唔得
...anywayz*

我地仍然貫切我們heh 的宗旨
係到heh-_-|

heh 到5:00 先出去tst
行左陣利時哈哈
好耐無同您行街了*=)

我們死都要行街的僻好..是不能改掉的
縱使沒有錢沒有力沒有光陰..horrr*=)

anywayz* 唔知搞到幾點先同埋laura 去食haagen daz
*火中燃燒冷冷雪糕火窩*
haaa...named by elfreda chow

其實只係不切實際地煮著不切實際的chocolate
不切實際地用個雪糕點果d 醬..wahahaa*

haaaaaaa*
不過極好味呀
因為我們實在太不切實際
新嘗試..真係quite goood ar....horr*=)

這是我們的 dinner

之後去左lCx..
好無聊啦係到幫really淫換過張lcx vip card..*
又要我問佢佢d personal information..-_-||

( 今日..5.1 俾返張card 佢的時候.... 佢竟然話佢都無乜用..之後送**左俾我 ..呀下....-_-)

很趕地..
9:00 先走..
完全係要行去紅館!!!!
去睇twins' concert..!!


朋友啊~
我們是由tst碼頭行去紅館呀-___________-||
真係好遠架原來..~~~

anywayzzzz*
我唔擔心會miss out anything*..

..9:45 倒開始..
mandy..isabella 坐我地隔離呀哈哈
都幾靚呀..=)

一路睇一路掛住smss*
俾bread 鄙視呀下..
但係真係好掛住您呀哈哈..*=)

好好睇呀都
呀gill 勁靚..呀sa 都 ok 啦
有boyz 咁係到唱...左死性不改..n "girls"
hahahaaa
不過無上次睇咁high lorrrr...
可能佢地講d 野實在太唔知佢地講乜了
好無來的..

佢地d 衫勁靚..個景勁靚
好appreciate 果d 幕後人囉點解可以整得咁靚的*=)

Unfortunately...
到11:55 倒...
完全個audio system 壞左搞到無晒d sound
hahaaa
無晒d 氣氛..

anywayz*
不過好感動地您可以係12:00 之前打倒俾我
仲有得count down together tim arrrrrrrrr*=)
好開心好開心
總算一齊count down 左..*=)
horrrr*

之後個audio system 係count down 完之後先好得返呀下..

之後唱多幾首歌..
12:45 倒就散啦..~

仆左去tst 搵傻仔..
wahh*
好傻仔呀下哈..

其實無乜野do garr
又係周圍heh 啦..
除夕比平安夜熱鬧好多呀..

hee*=)
記得上年係同勤勤果d 玩左成晚無聊野
今年好似乜都無同您地過咁..
有d 惋惜
無人企出黎搞gathering..
咁就會乜都無咁...-__________-||

哈..算啦.~

行到三點倒先返屋企
無車搭
行左去覺士road 出面果到搭no.6*=)
luckkky*

好夜啦..好疲
不過同您一齊是很興奮的..heee*=)

呀哈哈
我記得您對眼係到勁痕咁架果晚係到..
hahaaa
超悲哀的眼..-_-||

horrr*=)

無同呀媽呀爸講happpy new year*



happpie new year*

呀哥夜晚打左俾我不過唔通呀..~*
留左言呀

哈好掛住您呀
快d 返黎..~

>>January 5, 2004 at 6:46:26 PM GMT+8


2003 年 12 月 29 日 星期一 【晴】



wahh*
最後一日上first aid.
yeahh 極度準時囉
好似由第一次上first aid 我就未準時過
遲唔係遲10 minz..咁簡單..horrr*
完全係會遲成...1 hr 的-_-||
horrr
所以今日覺得自己好勁..!!!*=)

今日都係做d revision 啦
哈哈佢話我地如果好似今日咁就會有大半班fail..
haaaaa
咁我稔我都係fail 的一份子了..~*

今日同irene 一 group 呀..
她是一個bak chi...haaaaa
不過都多謝佢教返咁多我miss 左的野
哈哈...

急急下救..望落下面正門
就見倒一班傻仔係到走啦 ..
horrr*=)
好搞笑的..行得好慢..

之後12:30 倒就執野去廣源飲茶啦..
wahh*
又係去果間呀
勁好味勁抵勁正..
食左一個超豐富的lunch

食到成3:00 先再開始..
hahahaaa*
勁開心
再heh 多1.5 hours 又落堂啦..
我見時間尚早又拎住咁多野
所以就返屋企先啦..~*

heee..
之後我就**徒步**行去土瓜灣搵個傻仔搭車去又一城了..~*
原來都幾遠架borrr*
仲要我都唔係行到去佢屋企worrrrrr..
點解您仲係咁可以成日都咁樣出出入入架...~ -_-|||

會疲死..~*

去到又一城差唔多...6:00 幾...好似..
之後就去買飛稔住睇..<<真的戀愛了>>
勁多人話好睇..好睇...咁
所以我地就去睇啦..haaa

稔住上左咁耐無乜人睇啦
點知.........7:00 幾果場得返..頭一行的..-_-||
之後我地就稔住去第到睇啦
點知都無乜好的時間好的地方

aii*
好失望的時候..
我地就稔住睇..9:45 果場算啦..

稔住實有勁多位吧
點知得返頭兩行..-_________________-||
chi sinn 架d 人...
不過我地都係揀左第二行黎睇
因為實在係太想睇..horrr*=)

算啦..
第二行都好多
第一行掛
....*=)
笑..

之後我地去左food court 食野..
heee
食到8:00幾就周圍行..
hahahaa 好開心的..
真係好無聊呀下我地兩條友...-_-|

之後佢又係到不斷地醞釀..hahaaa 好搞笑的..

差唔多時間我地就去pk shop 買左d 野食
買到好遲
搞到要急趕地去戲院..-_-||

hahaaaa..
又見倒monki 係到mit 飛了..~*
實在係無奈的..

umm..
第二行..

唔係
好前姐...-_____-||
haaaa..
算係咁啦..
好彩套戲真係勁好睇...*=)
mr bean 老左好多不過都係咁低能..
hahaaa..好似見倒老朋友般的..*=)

好正好正好搞笑..
d 情節又好ok 咁..
氣氛又好ok 咁..*

heee
第二行都抵geii*=)

anywayz*
之後就走啦
咁都俾我地趕倒最後一班小巴..
luckkkieee..

聽日就係除夕啦...
陪唔倒您倒數timm..horrrr*=)
我稔您都唔會介意架啦..
hahahaaaa*
yeahhhh*=)

聽日去睇twins with bread n laura n hiromi..*=)

>>January 4, 2004 at 5:43:14 AM GMT+8


2003 年 12 月 28 日 星期日 【晴】



wahhh*
今日上左first aid 咁..

都係咁啦
學晒d 野啦finalllly..*

要revision 咁..

好無奈 tim
好似好多野都唔係好熟
唔知點好了..~
會failll 的-_-||

之後就返屋企啦
無乜野do 的一天

>>January 2, 2004 at 5:08:57 PM GMT+8


2003 年 12 月 27 日 星期六 【晴】



去左mk*
finallly 買左鞋啦您..yeah*

之厚我又睇中左一對..
x girl x nike*
勁靚呀..~*=)

不過唔買啦
無水~*


之後就同jerry同學n 屎忽同學去買野俾呀bern..
仲有買野俾changel*

成6:15 仲去Lcx heh..-_-||
jerry 係咁要我影果d 靚decorationz

去到竟然見倒edwin 佢地
wahahaha*
勁呀


之後去左君怡食buffet
同bern farewell 呀
好玩呀
食左好多野
ask k 又醉左啦aii*

食完同bern 行左一陣
係smcc 前面話別..

umm..感動的

我地會送機架啦..yeah*


之後bern 走左
我地成班去左尖東heh*

真係勁heh
不過好開心呀哈哈..

一齊講無聊野的..-_-|||

成12:00 先走
好彩搭倒尾班車 8P =)

>>December 30, 2003 at 6:55:59 PM GMT+8


2003 年 12 月 26 日 星期五 【晴】



無聊的學琴..

之後有人黎左屋企worrr*
heee

完全地呀媽又去左mj..
呀爸又去左macau*


heh 左成晚..hee

好開心呀....


之後呀媽突然返黎..
hahahaa
超搞笑
佢係唔知咁..

*=)
咁又一日

>>December 30, 2003 at 6:45:34 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net