|
2004 年 1 月 4 日 星期日 【晴】
今朝遲早起身呀呀..~
叫完佢起身之後
極速icq 左一陣...(呀下..仲icq*)
完全無乜時間
急速地換衫..
一打開個衣櫃
automaticalllly 拎左套dGs 校服出黎囉..~~~
wellllllllllll...
未訓醒的..-_-||
之後發覺bak chi 左...
..
ohhh..
實在係懷念著校服的日子..
hahaa 聽日的三個月前係我第一日返學without uniform
亦都係bak chi changel 生日的那天..*=)
yeahhh*
搭早了一班車..
因為要做下hw 咁..
呀下..~*
係架lift 見倒changellllll*
whahahaaa
第一句.."做晒功課.未.."
第二句.."未..."
呀下..
上到去
完全係個個都未做好hw
搞到我都唔做account 了
(umm...are they realted -_-|| )
hahaa*
anywayz*
sk wu 係到電左佢d 頭髮囉
helpppp
仲要唔多覺地靜靜雞電左..
俾我發現左..~*=)
anywayz*
first lesson econ 呀下..
對下d exercise 又一堂..
之後...double english*
要做timed composition..
勁唔想做
結果都係要做 ..
我寧願做十份ps 都唔要作文的..-____________-||
break changel 又係到作中文了
無無聊聊的..~
之後就他條的busi*
好無聊囉佢
chee sir 剪左頭髮囉...
helppp...
佢次次入到黎...
都要講.."上咩堂呀.."咁囉
聽到煩呀哈哈哈..~
之後pE 最後一堂fit balll laaa
sadd*
今日勁多人唔食lunch 的
超忙呢勁多hw need to be 趕..
之後搞到我又要食三文治
雖然其實我係無乜野做咁..
hahaaa
仲要同changel share 一個..
搞到食左等於無食般的..~
horrr*
係課室吹水咁..
無乜做野
changel 都係打開左本compo..
最後又係無乜點做般的 ..-_-||
之後double account..
係到狂manufacturing*
horr...easy 的一個topic.....
relatively easy*
最後果堂吳秀麗..
哈..
又訓左一陣
死啦成課書都唔知發生咩事咁...-_-||
friday 有testt
umm.
之後放學就閃luuu..
勁sleeepy 的~
>>January 8, 2004 at 5:00:06 PM GMT+8
2004 年 1 月 3 日 星期六 【晴】
呀下
聽日就要返學..啦
-___||
琴晚完全係成5:00 幾先訓囉...
稔住做hw 果陣
咁arm 同緊憶蓮chat 緊
佢係到monday exam..
之後仲未明econ 咁
所以佢就打黎問下咁啦
不過我都預左我地turn out 會係到講無聊野囉..
您都唔會明我係到講乜的..hahaaa*
希望您唔好係到買blazer 唔該..*
我會鄙視您的..~
傾到3:00 幾佢要去食野worr
所以就收線啦..
極耐無同佢講過電話了..~
finallly 我都完全地記得您係咩樣啦..
係一年無見過囉..
wellll 一年!!!!!!
honestly...reallly could not remember your face..until u sent me the photos*
hahaaaa....係無變過的..
不過...hair 太長了..~~
之後作埋個eng compo 就寫下diary..了
搞到5:00 先訓..
因為稔住今朝實起倒身的..
本來約左9:30 去mc 記食breakfast..
點知d 人..9:20 先起身..
又無叫醒我..
所以就打消左啦..
搞到結果係起唔倒身的..-_-|||
.........aiii* d 人真係...............~~~~
起左身之後又要做chinese 作文
稔住是但作800 字收筆
點知越作越興奮的...~
係到作左...1300 字囉
chi sin-_-||
a waste of time n energy
之後又極速地睇科學說..
無奈
係咁迫自己稔d 野出黎唔明..
so bak chi*
本野勁useless...勁pointless..
講到懶深咁又唔係有用..
睇左同無睇無乜分別
一路睇一路狂fishing*
成11:00 先睇完..
wahhh*
time flies..anywayz*
做到12:00 幾先寫完..
明明勁sleepy 的上床訓
點知到2:00 仲未訓得著
呀下
time is running so fast..
reallly not much time left*
係咁迫自己訓...
....
what's the helll was i doingg..-_-||
>>January 6, 2004 at 1:52:45 PM GMT+8
2004 年 1 月 2 日 星期五 【晴】
呀下
無乜野做的一天
又要練琴
又要學琴了..~
學完琴去左呀婆屋到睇n幫手
tiredddd 的
.....
之後呀婆就back home 啦
呀媽呀爸又去左鯉魚門吃飯again*
horrrr*
一齊係屋企hehhh*
有紅豆沙食呀哈哈..
yeahhh*
好開心呀..*=)
但係佢係其實
專登黎我屋企上網的
-_-||
heh 多陣就走啦
一陣又突然返黎又嚇死我了..~
horrr*=)
happppie*
極速趕hw*
大名: ~您~
電郵: [email protected]
說: yeah...傻彤~~
04年第一個留言
新一年繼續傻傻笑啦~
haha....一齊開開心心~
>>2004年01月03日 00:23:55
>>February 7, 2004 at 7:43:53 AM GMT+8
2004 年 1 月 1 日 星期四 【晴】
elfreda chow 係一個負心漢囉...
(稔左好耐都唔知點先可以將 負心漢轉左講 一個女人..)
負心姐..?!...負心lady*
anywayz*
今朝完全地...起唔倒身...
稔住9:30 到airport 去送bern 機
點知我起唔倒身呀
係
起
唔倒
身囉..!!!
.呀下..~賤人....-_-||
solllie 呀bernn*
祝您一路順風呀..*=)
我會幫您影佢架啦...haahahaaaa
無奈的起身果陣已經.....9:00 幾十點
ok*
所以又訓多陣
2:30 要去城大開會..
又係勁遲的都未start...though 其實齊人
好似係到開餐咁
勁多野食
我今日都帶左chocolates 呀
勁好的*=)
maviz 由japan 飛左d 野過黎俾我地食呀
但係無我最愛的好似杠瑤柱果d 野呀
勁鍾意食的..........點知無呀..~
不過maviz 買左勁多twinstar 俾我
哈哈多謝您呀勁開心呀
次次您去japan 都要係咁買twinstar 俾我
多謝您呀感動中*=)
anywayz
之後就出tst 搵呀mother*
yooOoooOOo*
其實無乜野做
係想佢同我去買科學說需求囉
因為無錢要佢俾呀哈哈..~
太好了..
之後撞倒偶像worr..
wahahaa*
又會咁armm*=)
之後等埋呀爸就閃啦..
佢拍左架車係一個超special 的carpark..
完全果個carpark 係用架lift 黎運d 車上地面架
勁型
..*=)
之後都無乜野做
睇下科學說又勁無心機咁..
零專注力的.-_________________-||
>>January 6, 2004 at 1:19:03 PM GMT+8
2003 年 12 月 31 日 星期三 【晴】
happppppppppppppppppppppppy new yearrr*
新年快樂
一年又一年..~*
new year resolution*
...
其實做乜新一年要有新的願望geii*
舊果d 都未meet 倒..
hahaaa*
又一次不切實際地..許下不切實際的願望
然後就不切實際地過左不切實際的一年
到零四年尾..."下...~* 做過d 乜..呀..."
wahhh*
好煩囉我
但係不切實際li 個term 實在太實際地形容緊而家gei 我了..*=)
其實之前許下的願望真係唔可以話係願望囉
因為它們根本就係應該做的..~*-________-||
anywayz*
是但許下啦..
到年尾睇返 ..
咁我就可以話
"..wahh* 好yeahh* 上年咩都做唔倒..下年要繼續努力.."
horrr*=)
新一年
希望自己
多一份執著
多一份專注
多一份自信
多一份誠意
明白人生的意義
*=)
亦
希望您開開心心..
---------------------------------------------------*
無乜野搞
夜晚去左睇叱with kirsten leung
仲坐得後過上年
氣氛仍然很好..*=)
感受到歌手們的喜悅...
好夜返屋企..
勁疲..~*
>>January 5, 2004 at 6:50:16 PM GMT+8
2003 年 12 月 30 日 星期二 【晴】
好yeah*一年無寫過日記
而家係6.1 零晨1:46 分
很想寫一個日記..~*
=)
因為心裡有很多的話要說..
因為剛睇左少少唐山..
有d 感慨..~*
hahaaa 大情大性的elfreda chow*=)
umm
其實都係d 無聊野
都係想講下除夕做左d 乜先..
ummm...不斷地heh*
係到icq*
同呀哥傾
好耐無認真地傾啦
覺得佢好唔開心
雖然佢好似無乜野咁..
但係又幫唔倒佢d 乜
覺得自己好廢-_-||||
15歲生日那天
佢同我講"tell u something as ur birthday present"
其實果陣我都已經估倒佢要講乜..
haa我感覺到他的喜悅
今日佢同我講..
我感覺到他的無奈ness..
不是一份present anymore*
umm..
係呀
我都唔開心呀..
係到喊囉唔知做乜
覺得好可惜
完全對愛情係負信心..呀下
(..umm..咩係負信心..-_-||..)
aii* 真係唔知講乜
都話拍拖係好不切實際架啦
究竟係為乜leii*
到最後又咩都無..又要唔開心...
唔知架..
一講li d 野我就唔知自己做乜架啦..
不過我又好不切實際地做緊d 不切實際gei 野..
anywayz*
我知唔係不切實際架其實
不過見倒佢地咁就無左正路都要感慨下的..~
講得好
有人係身邊支持住您係好important的..=)
鍾意就一齊架啦.....
因為難得的是您喜歡的那個人..
也正在同樣地喜歡著您..
講到好簡單..
haaa*
elfreda chow 竟然會講d 咁gei 野
完全唔係左以前gei 我..-_-||
我的思想其實係同上述的文字有極大的出入
但係
同時我的行為亦與我的思想有極大的出入..!!!
okk..
唔知講緊乜..
都係唔講
明就明啦下..~
希望..~
您別要不開心吧..~
anywayz*
我很愛我的哥哥.=)
好幸福有個咁無聊gei 呀哥..
唔知佢會唔會因為有我而覺得好幸福leii
相信係唔會..
冷血的人..-_-||
之後
係bread 差唔多黎到我屋企先的起心肝去換衫..
又稔住做hw..
點知都係...-_-|| umm..
本來bread 話幫我裝Xp..
點知都係唔得
...anywayz*
我地仍然貫切我們heh 的宗旨
係到heh-_-|
heh 到5:00 先出去tst
行左陣利時哈哈
好耐無同您行街了*=)
我們死都要行街的僻好..是不能改掉的
縱使沒有錢沒有力沒有光陰..horrr*=)
anywayz* 唔知搞到幾點先同埋laura 去食haagen daz
*火中燃燒冷冷雪糕火窩*
haaa...named by elfreda chow
其實只係不切實際地煮著不切實際的chocolate
不切實際地用個雪糕點果d 醬..wahahaa*
haaaaaaa*
不過極好味呀
因為我們實在太不切實際
新嘗試..真係quite goood ar....horr*=)
這是我們的 dinner
之後去左lCx..
好無聊啦係到幫really淫換過張lcx vip card..*
又要我問佢佢d personal information..-_-||
( 今日..5.1 俾返張card 佢的時候.... 佢竟然話佢都無乜用..之後送**左俾我 ..呀下....-_-)
很趕地..
9:00 先走..
完全係要行去紅館!!!!
去睇twins' concert..!!
朋友啊~
我們是由tst碼頭行去紅館呀-___________-||
真係好遠架原來..~~~
anywayzzzz*
我唔擔心會miss out anything*..
..9:45 倒開始..
mandy..isabella 坐我地隔離呀哈哈
都幾靚呀..=)
一路睇一路掛住smss*
俾bread 鄙視呀下..
但係真係好掛住您呀哈哈..*=)
好好睇呀都
呀gill 勁靚..呀sa 都 ok 啦
有boyz 咁係到唱...左死性不改..n "girls"
hahahaaa
不過無上次睇咁high lorrrr...
可能佢地講d 野實在太唔知佢地講乜了
好無來的..
佢地d 衫勁靚..個景勁靚
好appreciate 果d 幕後人囉點解可以整得咁靚的*=)
Unfortunately...
到11:55 倒...
完全個audio system 壞左搞到無晒d sound
hahaaa
無晒d 氣氛..
anywayz*
不過好感動地您可以係12:00 之前打倒俾我
仲有得count down together tim arrrrrrrrr*=)
好開心好開心
總算一齊count down 左..*=)
horrrr*
之後個audio system 係count down 完之後先好得返呀下..
之後唱多幾首歌..
12:45 倒就散啦..~
仆左去tst 搵傻仔..
wahh*
好傻仔呀下哈..
其實無乜野do garr
又係周圍heh 啦..
除夕比平安夜熱鬧好多呀..
hee*=)
記得上年係同勤勤果d 玩左成晚無聊野
今年好似乜都無同您地過咁..
有d 惋惜
無人企出黎搞gathering..
咁就會乜都無咁...-__________-||
哈..算啦.~
行到三點倒先返屋企
無車搭
行左去覺士road 出面果到搭no.6*=)
luckkky*
好夜啦..好疲
不過同您一齊是很興奮的..heee*=)
呀哈哈
我記得您對眼係到勁痕咁架果晚係到..
hahaaa
超悲哀的眼..-_-||
horrr*=)
無同呀媽呀爸講happpy new year*
happpie new year*
呀哥夜晚打左俾我不過唔通呀..~*
留左言呀
哈好掛住您呀
快d 返黎..~
>>January 5, 2004 at 6:46:26 PM GMT+8
2003 年 12 月 29 日 星期一 【晴】
wahh*
最後一日上first aid.
yeahh 極度準時囉
好似由第一次上first aid 我就未準時過
遲唔係遲10 minz..咁簡單..horrr*
完全係會遲成...1 hr 的-_-||
horrr
所以今日覺得自己好勁..!!!*=)
今日都係做d revision 啦
哈哈佢話我地如果好似今日咁就會有大半班fail..
haaaaa
咁我稔我都係fail 的一份子了..~*
今日同irene 一 group 呀..
她是一個bak chi...haaaaa
不過都多謝佢教返咁多我miss 左的野
哈哈...
急急下救..望落下面正門
就見倒一班傻仔係到走啦 ..
horrr*=)
好搞笑的..行得好慢..
之後12:30 倒就執野去廣源飲茶啦..
wahh*
又係去果間呀
勁好味勁抵勁正..
食左一個超豐富的lunch
食到成3:00 先再開始..
hahahaaa*
勁開心
再heh 多1.5 hours 又落堂啦..
我見時間尚早又拎住咁多野
所以就返屋企先啦..~*
heee..
之後我就**徒步**行去土瓜灣搵個傻仔搭車去又一城了..~*
原來都幾遠架borrr*
仲要我都唔係行到去佢屋企worrrrrr..
點解您仲係咁可以成日都咁樣出出入入架...~ -_-|||
會疲死..~*
去到又一城差唔多...6:00 幾...好似..
之後就去買飛稔住睇..<<真的戀愛了>>
勁多人話好睇..好睇...咁
所以我地就去睇啦..haaa
稔住上左咁耐無乜人睇啦
點知.........7:00 幾果場得返..頭一行的..-_-||
之後我地就稔住去第到睇啦
點知都無乜好的時間好的地方
aii*
好失望的時候..
我地就稔住睇..9:45 果場算啦..
稔住實有勁多位吧
點知得返頭兩行..-_________________-||
chi sinn 架d 人...
不過我地都係揀左第二行黎睇
因為實在係太想睇..horrr*=)
算啦..
第二行都好多
第一行掛
....*=)
笑..
之後我地去左food court 食野..
heee
食到8:00幾就周圍行..
hahahaa 好開心的..
真係好無聊呀下我地兩條友...-_-|
之後佢又係到不斷地醞釀..hahaaa 好搞笑的..
差唔多時間我地就去pk shop 買左d 野食
買到好遲
搞到要急趕地去戲院..-_-||
hahaaaa..
又見倒monki 係到mit 飛了..~*
實在係無奈的..
umm..
第二行..
都
唔係
好前姐...-_____-||
haaaa..
算係咁啦..
好彩套戲真係勁好睇...*=)
mr bean 老左好多不過都係咁低能..
hahaaa..好似見倒老朋友般的..*=)
好正好正好搞笑..
d 情節又好ok 咁..
氣氛又好ok 咁..*
heee
第二行都抵geii*=)
anywayz*
之後就走啦
咁都俾我地趕倒最後一班小巴..
luckkkieee..
聽日就係除夕啦...
陪唔倒您倒數timm..horrrr*=)
我稔您都唔會介意架啦..
hahahaaaa*
yeahhhh*=)
聽日去睇twins with bread n laura n hiromi..*=)
>>January 4, 2004 at 5:43:14 AM GMT+8
2003 年 12 月 28 日 星期日 【晴】
wahhh*
今日上左first aid 咁..
都係咁啦
學晒d 野啦finalllly..*
要revision 咁..
好無奈 tim
好似好多野都唔係好熟
唔知點好了..~
會failll 的-_-||
之後就返屋企啦
無乜野do 的一天
>>January 2, 2004 at 5:08:57 PM GMT+8
2003 年 12 月 27 日 星期六 【晴】
去左mk*
finallly 買左鞋啦您..yeah*
之厚我又睇中左一對..
x girl x nike*
勁靚呀..~*=)
不過唔買啦
無水~*
之後就同jerry同學n 屎忽同學去買野俾呀bern..
仲有買野俾changel*
成6:15 仲去Lcx heh..-_-||
jerry 係咁要我影果d 靚decorationz
去到竟然見倒edwin 佢地
wahahaha*
勁呀
之後去左君怡食buffet
同bern farewell 呀
好玩呀
食左好多野
ask k 又醉左啦aii*
食完同bern 行左一陣
係smcc 前面話別..
umm..感動的
我地會送機架啦..yeah*
之後bern 走左
我地成班去左尖東heh*
真係勁heh
不過好開心呀哈哈..
一齊講無聊野的..-_-|||
成12:00 先走
好彩搭倒尾班車 8P =)
>>December 30, 2003 at 6:55:59 PM GMT+8
2003 年 12 月 26 日 星期五 【晴】
無聊的學琴..
之後有人黎左屋企worrr*
heee
完全地呀媽又去左mj..
呀爸又去左macau*
heh 左成晚..hee
好開心呀....
之後呀媽突然返黎..
hahahaa
超搞笑
佢係唔知咁..
*=)
咁又一日
>>December 30, 2003 at 6:45:34 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|