寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 2 月 20 日 星期五 【晴】



yoOoo*=)
happpie 的一天


勁遲先起身呀今日
無人叫醒我的


起身on左陣line
搵左陣野
睇左陣diary 就要學琴啦

完全係無乜點練

同bread 係到smss
佢地聽日去dulll 屋企做中文project arrrrH

wahahaa
之後我又話我要去

yeahhh*
勁開心的
拎d hw去做先...*=)

緊張呀
我會去搞事的heeeeeeeeeeee*


之後4:45 學琴..
學到5:15 就即去又一城搵maviz

學左半粒鐘咋
因為佢本來話學4:15的...
點知又推遲
我話我要睇戲所以唔遲得

佢唯有上半個鐘啦
勁快囉
彈左一兩次就無時間了



約左maviz5:40等去睇cold mountain*=)

點知我5:55 先到

黎到果陣佢係到打緊機
低能的樣子



之後我地去左watson屎買snacks
hahahaa
買低能的樂天熊仔餅
岩晒樂天的elfredachow

仲買左低能的動物餅哈哈



之後仲有時間
所以去左cityU 呀
出門之前矮傑講過今日活動開會
咁咪去搞下事囉..~

yeahh*
見倒dulldull n mandy*
仲有唔關事的ccheuk佢地

勁開心呀
佢地份minutes 會有我個名啦yeahhhh*

坐左5minz 就走啦


遲左少少入場

又係坐第二行啦
呀哈哈哈
好似已經used to 坐到勁近咁睇戲啦
算吧啦

震憾d 架坐到咁前
哈哈*=)


勁好睇呀套戲
勁掂


哈哈
睇到我眼濕濕呀..*=)

勁多三級鏡頭呀
岩晒您啦矮傑..
wahahahha*

我估您聽日就即刻撲去睇啦kekeke*=)

勁好睇呀
睇左兩個幾鐘
條頸超疲
helpppppppppppppp*-_-||



之後去左kfc 食野

狂blow water*
wahahaaa
狂笑
低能架

成日講埋d 無聊野之後爆笑
笑完又要話 "唔好笑"

唔知您做乜..
kekkekekeee*

又知左好多野worrrr*
是一個天文台囉baby*=)
horhoorrrr


佢家姐好搞笑
成日睇佢d 野
之後佢又勁小心眼咁

低能架
-_____________-|||


傾到成10:00 幾先返屋企


返到屋企
maviz icQ果陣同我講佢俾人搶左個電話呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

顛架
佢行行下打打下sms就有個男人搶左
之後maviz 嘗試追但係都唔夠佢跑呀

hooohohhh*
嚇死的

好慘呀
佢個電話勁多我send 佢的smss
又勁多相

aii
好悲哀的~~>____________________<



唔該d人唔好跑得咁快啦..-_-||
aii*

>>February 21, 2004 at 5:35:20 PM GMT+8


2004 年 2 月 20 日 星期五 【晴】




--* 我愛我的日記

由小學開始我就有寫diary的習慣
懂性的小伙子
已明白日記是很好重要的

我知將來睇返
一定會勁懷念而家d 無聊
=)

今日好無聊
係到搵野
搵搵下
搵返之前d 日記簿出黎..
hahahaaa*
睇左一陣

勁低能的字
成日都係一寫就寫左幾個月
之後就會成年無寫


好得意囉我以前稔d 野..*
hahaahaaaaa

果陣我唔識寫個"驚"字
用d 震震下的線代表

哈哈勁搞笑

之後我呀媽*偷睇*我的無聊日記
仲要同我講佢睇左..-_-|||

懶晒無野咁係到教我寫個驚字

-_-|||
我又會唔嬲佢睇我d 野geiii*

eQ勁高的



唔知li 個日記會陪我幾耐leiii*
我覺得自己都算係有恆心果d 來的

寫左咁耐..--*=)







你的過去建構你的現在..
你的現在導向你的未來=)




每一個人都應該有自己的日記 有自己的故事 *


hee*



我的日記是精彩的
因為我的人生是精彩的


每一個時段出現的每一個人
都為我的人生加添色彩*=)



未來還有很多事情要發生
豐富我這有人相伴 的人生


只要我轉身看見你們
每天都精采萬分


感謝你願意陪伴我
不然我將會多麼寂寞
不然如何能把淚水

變成回憶的彩虹



=)



十萬個愛您們的*

>>February 21, 2004 at 3:57:37 PM GMT+8


2004 年 2 月 19 日 星期四 【晴】



wahhhhhhhhhhhhhhahha*
十萬個開心呀今日!!


琴晚已經係到懶晒緊張咁稔定今日扯大纜著咩衫好

之後我稔都無乜人會玩li d 低能扯大纜架啦
...咁最後6K就會輸得很悲壯

那院長一定會不屑我們的

所以我consider 晒所有factors..
我決定都係 *唔扮* 唔記得左扯大纜而著裙子的

as 我是6k 的中堅份子呀~*=)
無我就不成事了..~~

yeahh
所以我著左短衫n 一條易郁d 的褲
哈哈
差d 想著短褲架啦我=)

enthusiastic 的elfredachow*


horhorr*
佢今日考他很有信心的mathz n stats
勁呀..~~~

我係架車到溫左busi*
好乖呀我..
之後我係到睇佢的mathz n statz

勁難唔知乜事-_-||

之後上到去我就即刻俾個first aid re exam 的form maggie laa
wahaha
我遲左過左dead line 呀
好彩她的男朋友是在first aid 工作的
luckkky*=)

可悲的我唔記得帶回郵信封呀~
好彩叫左really淫幫我搞掂左

kekeke*=)


第一堂中文
哈哈
勁開心呀
派左卷

考得oK 吧*=)

速讀是全班最高吧
文化也做得不錯啦..

可惜我的listening 卻是接近最差的邊緣

是真的很差
不能接受的-_-|||

anywayz*
差一份作文就派完啦


仲有busi n account 未派咋...

最緊張的兩份
aii*
不會考得好的
-_-||

之後就係account..
hahahaa miss cheung 一入到黎就話俾我地昆左呀哈哈

佢話"您地呀..搵左院長就唔好搵我啦.."
之後我地係到唔知點解佢咁講..

佢話"..搵左院長我唔輸得架..aii" 咁哈哈

佢勁nervous的
搞到好似真係好衰咁我地
-_-||

anywayz*
期待已久的師生同樂日終於到啦...
kekekee


6E*6H*6i*6kkkkkkkkk 一齊扯大纜
落到去就見倒院長係到用個大聲公係到狂嗌...
-_-|||

我地班卻在施施然的

hahahaa
之後就要揀11 個女的n 6個男的去扯

本來稔住唔駛我的
點知竟然有我份呀哈哈..~~~
勁開心


我地成班女的係到狂影相勁係到扮大隻
while d 男仔勁冷淡唔知我地興奮d 乜哈哈

我地真係過份囉
第一次玩係到跳下跳下咁...

真係頂您地唔順啦....
~~

望下隔離班的人
完全不見得他們有絲毫覺得第一次扯大纜係一件值得興奮的事囉

-_-||

之後秀麗老師同betty poon 都黎左cheeer for us arr
哈哈勁感動的..~~

秀麗老師好似同我好frd 咁係咁同我講野
最後佢仲兩隻手搭住我的shoulder係到睇人家比賽囉..~

umm*
好驚..


wahahahaa
之後到我地啦
我地都勁開心咁係到扯啦

扯之前院長叫我地要 " 一二三.."一齊出力

我地係有記住架
要一二三先用力..

!!
之後一開始

hahaah betty poon 係我地隔離不斷係到"一二三.."的煩死我了

我們好似無人會一二三先係到用力
哈哈哈我係不斷地狂用一鼓蠻力的係咁狂扯扯扯扯

誰還得閒理會甚麼一二三呀哈哈

之後又覺得勁好笑
見倒我地勁用力勁好笑的~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

又要忍笑
勁辛苦勁疲

扯左好耐
都未扯倒佢地過黎
勁驚..~~~!!


最後憑住我.....同埋其他低bb 的同學 仲有院長..的無窮力量係扯倒佢地過黎

贏左啦哈哈哈~~

so happpie
我地係到狂嗌狂叫
唔知做乜勁開心

又看看隔離班的人完全沒有甚麼反應的哈哈...

-_-||

不過真係開心的

第二場..因為都係得11 個女仔
所以我地就稔住讓俾未玩過的同學仔玩啦

之後竟然仲有位凈
我地就係到掙啦哈哈

無人肯唔玩
搞到要猜
實在可悲的

最後我竟然都有得一齊玩呀..
horhorr*=)

勁開心
不過個勢都係無之前咁強的
雖然都有我li 個中堅份子咁
hrohor*

今次仲有miss cheung n 院長呀~

一開始已經俾對面d 人拉左少少過去
勁辛苦呀又係

最後唔知點解
輸左了
-_-||

hahaha
之後 miss cheung 話6 e 竟然夠擔死贏佢呀..~~

佢話要扣佢地account 每人一分呀哈哈哈
笑死了

我地就係到話叫院長de 佢地merit 呀horhorr*=)

無聊的
我地係到好似好激動咁..
-_-||

..hee

稔住仲有得玩
點知原來就咁完啦
個個都係到話唔夠喉

我地贏一輸一
therefore 係first runner up*

有一個芝士ball*

太好啦
都唔知俾您食定我食啦..
-__||

之後去左食breakfast*
happpie

zita成為我的提款機了...kekeke*

食完都係10:45倒..


之後就要上double econ*
wahahA*加左一分呀econ*
開心的
好彩無答岩第23題咋..*
yoOoo*

之後有張ws 係
give a certain amount of money / working hr 您
咁您就要decide 您做幾多個鐘咁啦哈哈

俾$10/hour 我的時候我係會做24 hours 架哈哈
之後$100000/hr 我就會做3 hours的..
kekekee*
我係backward bending*
leisure 對我黎講係好重要的原來~~
yeahh*

我地係做左勁耐
勁認真的真係係到discuss 咁做..平時係唔會的
as if 我地真係會有$100000/ hr 咁
哈哈勁bak chiii*

betty poon 係咁叫我地唔好咁認真..
只係玩下架咋哈哈
搞笑的~~~~


之後lunch 落canteen ahh*
不過無食到呀..

因為個早餐仲係到的..

zita 同學係到食ice cream*
食栗子ice cream*

明明係勁唔好食仲要話好食
-__|||


我好似一個弱智的人咁
(註...弱智係嚴重過低能架..)
佢地係咁插我的..~

做乜都俾人笑的..


我見 zita食得咁開心咪稔住買個囉~

果個ice cream 櫃的係得一邊門開倒架咋..
另一邊門係開唔倒架
我係咁係到狂pulll 狂pulll果對廢門

之後zita 望住我勁耐咁
先同我講果對門係開唔倒的

-___________________________-||| shit的

佢仲話等左li 個機會笑我好耐了


激死!!!!呀呀呀~~

佢仲要係咁周圍講..



aii*
後尾成1:05 倒jerry 佢地先返黎
佢地原來買左mc記返黎食呀哈哈

我地就係咁拎晒黎食..~
horhoror*=)

後尾我地勁興奮咁
係到話不如去bbQ呀
yoOo*=)
仲約左下個saturday 黃昏去石澳玩的

不過唔知搞唔搞得成
但係我地真係勁興奮的

希望去得成啦*=)


yeahhh*

之後double busi*
hahaa
十萬個興奮的

當佢知我地最後請左院長去扯大纜之後
佢的樣子勁奸係到問我地佢有無著背心show佢的肌肉呀哈哈

勁搞笑的~~~=)

horhoorrrrr

之後就默書啦
yeah*
溫左的~~~=)

原來唔溫係會要作一篇essaaay 了~
wahhh*
勁想作啦

可惜無我的份兒啦..~~
最衰溫左啦哈哈哈哈哈..~


不過果篇essay 佢都俾晒 ans 啦
只係link 返它的..~

anywayz
成堂都勁有心機的聽書..


上完double busi 就放學啦
因為最後堂係free 左

落左下面見倒王子佢地踢波中
之後我就過去啦..
點知都未射
唔知邊個就飛左個波出去啦..
-_-|||

aii*
之後唯有打bball*
射左一球漂亮的~

changel 落左hostel*

搞左好耐edwin 同學先返黎呀
哈哈射左球
屎忽同學守龍呀..~

我知佢係接唔倒架...我知架..~

佢唔係扮甩手
之後飛個波入去的


我係有實力架..~~
yeahh*

有天份的



玩左一陣勁熱

我同changel 就走啦
去行街的~

之後jerry 同學又話想去mk
所以就一齊啦..*

去左新世紀
yoOoo*
去冒險樂園玩呀..
wahahah*


勁好玩的..................

我地係到碌齡的
哈哈changel 竟然有一個全中呀..~
yoyooo*
負碌架一定係..~~


n then 我地有廿幾張tickets
所以我提意換一包旺旺哈哈哈

果 d stafff 都幾無奈
哈哈..~~

yeahh*
行左一陣都無買野

之後行左陣聯合又無買野

勁疲
所以changel 就返屋企先..

我同jerry 同學就去左瓊華同trendy zone*

佢係到俾d 低能iQ題我估囉

大家都估下啦


拿..
有三隻貓

1 2 3 咁係到啦..

1 就話啦.."我後面有兩隻貓"

2 就話啦.."我前面有一隻貓..後面有一隻貓"

3 就話啦.."我前面有兩隻貓..後面又有一隻貓.."

係啦
問題就係點解呀3 會咁講leii*
佢後面係無貓gor borrr*


horhoorr*
估倒的應該係勁叻
因為無人估中過
連我都估唔倒

kekeke*
難呢


之後我係買唔倒任何野的

所以就去開會啦...
去city u 呀又係

去到已經7:30 了
佢地先岩岩開始姐我估...

竟然見倒木村呀哈哈
十年無見過的..~

之後d 人都差唔多都係果d 啦


今日睇肥泰唔順超呀
狂插佢的
佢係咁話唔會再講野哈哈..
yeahhhh*

之後我地又為左會員card d 野係到煩
2 月中都仲未有membership card 俾d 人
勁不滯的..

搞左好耐
講左好耐
不斷repeat 同一個pt..

最後係無conclusion的
-_-|||

OkKkOk*
我係無講野的...

之後約左呀米同b+ 咁 tuesday 去搞果d 商鋪優惠呀...
快d 搞掂佢..~

之後我地又要搞果個hp--welfare department 果版的
所以要有學生相upload d 相上去...介紹下我地咁
哈哈
佢地d 相勁搞笑
勁細個頭..
完全影左半身的學生相囉..

我懷疑佢地係會影全身囉第日哈哈
全身的學生相都幾搞笑worr....kkekekee

之後我俾人話笑得好燦爛呀哈哈..
我又拎埋果張顛婆相出黎俾佢地睇

佢地係到唔信係我囉..


yeah*=)
我係深信..細個樣衰..大個係會靚架..~~
唔好妒忌啦朋友仔..~

玩左好耐的~

最後就係木村的離去啦哈哈

佢要考會考所以要離開我地welfare的大家庭呀*

之後要佢講遺言
點知無人理佢..
仲係到窒佢的
勁慘
佢講得好認真架其實..

講左對每人的感受
horhor*
佢話我搞笑呀yeah*


之後就去左food court 食飯
無乜食呀我又
因為頭先行街食左野

我同呀米maviz boss 一齊食
隔離有肥泰佢地

一開始
maviz 就同boss 係咁講d 八婆野啦
又唔講得俾我地知worr

不過其實都唔想知
唯有唔講野啦..

veli 無奈...-_-||

最後佢地終於唔講
我終於都打入倒一齊傾計啦

講埋晒d 無聊野
之後我join 肥泰佢地的話題

佢地原來講緊我的..

佢地話如果我細個有果d 補習先生
個補習先生一定會俾我激死

我會係到自己狂自拍唔理個先生呀..-_-||||

之後又勁係到九唔搭八咁...lorrrr
shit的
之後我係到dump 地話我唔會

佢地又話我勁似果d 細路仔發脾四...



shit的
我話佢地講野無聊

肥泰就話.."係囉..一講eLf 就無聊晒..."

-________________-||
俾佢窒返轉頭tim*


之後我就同呀米一齊返屋企了

勁疲呀今日*=)



之後今日有人考mock 都仲去singK*囉..
aiaiaiaiiii*
太差啦..~~~~~~

不過我好似無資格話人地去singK囉..
-_-||
umm*










大名: 天才總是很難被世人了解的-﹏-
電郵: [email protected]
說: 我係諗唔到留乜留言的-*
therefore 我係決定記下我們今天的無聊對話的...

*"天才總是很難被世人了解的"
"蠢材總是誇大自己的能力"
"我沒有誇大自己的能力呀~我真是天才來的"
"?????????????????????"
????????????????????????
????????????????????????

Repeat *...x1000000000

唔係我唔記得...
其實唔係我唔記得...
真係唔係我唔記得...
只係你的diary無端端亂碼的..
嘖!!不關我事的!!!

妳需要換日記的!!! .\ /.

看完請不要呆掉了..
as really 無聊
哈哈哈哈...

今天扯大纜so happy dik...
我的新日記開了~*

mcq.com.hk/diary.php?id=choilui

background 應該係rainbow色
但唔知點解成日會變成black...
算了-__-
>>2004年02月20日 20:12:49

>>February 28, 2004 at 5:16:30 PM GMT+8


2004 年 2 月 18 日 星期三 【晴】

wahahahaahhahaha*=)
CL lesson again again n again*
yOoo* i lv CL lessssson wahahah


ck man made so many gagative gags todayy wahahahaaaaaaaa

helppp meee*
laugh dieeeee

YooOOO*=)
OkkkkOK
Ck man praised my homepage ahhaa
i said he would appreciate my hp gar larrr
my dream comes true finalllly horhorr*=)

i luv ck sirrrr*=)
yeah*


quickly back home today n write diary sin* kekekekeee!!


-------------------------* =)

oKkk*
今日finally寫好之前d 日記了

興奮的!!!!

琴晚訓得太多
今日起身過份的精神..
kekeee*

今日佢考勁難的account..
ohhh* 佢係到好無精神咁
但係都係咁俾我嘈住晒
好慘的哈哈
沒有寧靜的一天~~

要考六個鐘account 呀..~~~~~
會透支的~~


返到去..
changel 就問我做乜著咁少衫了..~
yes*
我今日凈係著左一件單薄的衫
changel 話從來未見過我著一件衫咁少呀
n then 今日坐坐下其實幾凍的..~
>_____<


第一堂中文
yyoOoo*=)
秀麗efficient 左呀
教晒報告啦差唔多

聽日對卷luu*
ohh 十萬個唔想面對文化paper..
實勁差的..-_-||


之後econ...
..umm...
好快教完一科了
都ok明的

之後freee lesson* yoO*
係library on duty..
keekekee
hee hee ha ha 咁就拎一個merit*
著數中~~~~~


break 繼續待係library*
要做埋條 I and E
做得勁快
因為我已經計晒d figure 啦
都係抄多次咁上下

之後上最愛的CL 堂呀wahahaaa

我地又invite ck sir 扯大纜哈哈
不過受歡迎的ck sir 一早俾第班book 左了..~~~~~
慘的..~
秀麗又話佢too exhausted 所以唔扯.~

aii*shit的~

佢叫我地叫chee sir
可惜chee sir 唔得閒..~

呀june 係到問點解
我地就同佢講chee sir 要睇住個場唔扯得..

n then呀june 勁傻下傻下咁話..."人地考mock同佢扯大纜無衝突gor borr.."
之後我地係到笑佢...
ask k 就話.."而家問題係時間有衝突呀..."
hahahaaa 講得好

不過呀june 都好似唔係好知咩事咁的..~~~

之後我地log in 電腦
個password 唔知點解過期要改
ck sir 話如果稔唔倒改咩password
可以用 "ckman is very good" 咁囉
-__________-||
一定會咁用啦
低能的哈哈哈

...
佢勁似我以前果d..elf is great 果d album 名囉
wahaha
笑死我同gel*

之後點名果陣佢又係到勁surprise 咁問左十幾也萬次我地班係唔係返齊呀哈哈
之後佢知我地卅四個齊晒

係到話奇蹟發生囉..~~~~~~~~~~~~~~~~~

wahahahhaa*低能的

horhorr*=)

好開心呀cksir 讚我個hp 整得靚呀
佢仲真係睇晒我寫咩呀..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

點解佢會記得我geii 其實
一個week 先上一堂

佢仲講得出我最鍾意看海n 作詩
同埋最鍾意ck sir n CL lesson..wahaha
勁呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)
睇佢個樣都係睇住我個hp
之後自己係到爆笑架啦..


一定係!!
yeahh*=)


之後屎忽話想知邊個係呀君呀
佢俾人踢了出校

之後changel 話佢係田徑隊的
那個無聊的屎忽係到突然醒起wong hon 果日係corridor 鬧呀君的說

"田徑隊以後無li 個人..~~~~~~" 勁大聲架
我地咁記得係因為我錄左video 架將li 段野..~
hhhaahahaaa


點知真係俾wonghon 講中左
athleticz team 以後真係無li 個人了~

aiiii-_-||

tooo bad*
之後english 對ps
okKk*
my favourite ps..=)
她計少左我勁多分的..
唔知點數架..
-_-|||


之後我同gel n june n steven 就去大快活啦

去緊果陣爛gag 王陳志豪就返緊學校了..~
wahahaaa
勁開心又撞倒您了

though 其實都預左會撞倒的..~=)

kekekee* happpie lunch-*


明明成1:00 先去到
但係都勁他條勁多時間...
返到去仲有時間凈的

account 又是如是者在partnership*
wahaha
勁愛partnership 的
=)
勁快就上左double lorr
完全唔覺
打bell 果陣仲以為係一堂..
great*=)



n then 我地又係到笑呀june 唔知幾時同男朋友仔係到踩bicycle
俾cynthia 佢地見倒 ..!!
哈哈哈
之後miss cheung 笑呀june 唔好踩bicycle..
叫佢做account arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...horhoorr*
慘的
搞到佢要留堂做了..~~~

kekekeee*


miss cheung 又肯同我地扯大纜呀great*=)
開心的~~



之後busi 堂
無聊的chee sir
琴晚他的係到睇my favourite 的清宮秘檔
笑死我啦
佢仲要懶晒apply 晒係decentralization 同centralization 咁囉

我係到話佢得閒睇電視唔改卷咁..
佢話佢一定要睇電視的
-_-||
無奈..~~~~

之後呀
佢話人地先生話我地班持住有少少聰明就唔溫書
係咁自己亂吹d busi*呀

佢好似好不滿咁
所以佢話聽日要dictation
我地都無話佢啦

*=)
乖的6K...


之後放學落左去staff room 咁樣..
見june 同屎忽要留堂咁
我就陪下佢地啦
wahahaha*


之後ask k 又係到
really 淫又唔知點解黎左哈哈哈哈
係到吹水

最後changel 都黎埋

~~*
wahaha
今日係20th week 紀念呀
YOoyoo*=)
我地又再一次係staff room 門口做野啦..

great*!!!

大約4:30..
hall 的門就開左啦
wahaha
一眼就見倒傻佬的
第六行的傢伙

reallly 淫係見唔倒佢的樣子的情況下話佢做到好疲..-_-|||||
勁的~

之後我就等埋佢就走luu*

佢地仲繼續

其實果陣同淫淫講緊econ的
到最後都係唔多明..

算吧
*=)


之後返屋企的
wahaha
佢又俾我煩死啦
因為我係十萬個精神的~~~~~~~~~~~~~=)

係咁講野係咁要佢笑哈哈哈哈
好搞笑

*=)
好開心的~~~~~

返到屋企同bread 咁樣 chat 下
佢又為左揀科而煩了

aiii*
佢係到為左d 大學揀科而煩的時候
我就係到為左睇咩戲去邊到行街食飯而煩...

-__________________-|||

自己仲係一個bak chi 低能的係到無聊
人家已經在讀大學啦...~~


努力d 勤力d 啦elfredachow*





係到睇tentenleung 的相
aii*
見倒eng dram 的相
見倒avteam 的相

好懷念呀avteam 的日子呀..
勁好玩

係個control board 前面講無聊笑話
同d f3 f4 仔係到鬥bak chi*..
拎住支cantata 同sin記tentenleung 係到fing*=)
assembly 唔知做乜坐係control board 前面推黎推去..~

drama 超緊張的日日練..
唔可以出錯..~=)

玩完之後大家一齊勁開心
勁good show*

好掛住支cantataaa 呀...*

好掛住chair winifred*
掛住mrs. au*

avteam 是十萬個好玩的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

一世都無得再玩luu* >____<


算吧



聽日扯大纜呀
我同呀爸講我聽日扯大纜

之後佢話我地無聊呀哈哈

我話我聽日要食一個勁fulll 的breakfast..
因為我係中堅份子要好大力


哈哈之後我呀爸係到嘲笑我
佢話我係企係中間唔做的的份子呀
>_________________________<"

被睇小的
-_-||









大名: dull~
電郵: [email protected]
說: elffffffffffffffffff
我好緊張le
bread bread應該有同你講今日是deadline吧....

唔知自己填o左d mug ah
aiyooooaiyooooo


>>2004年02月19日 21:24:54

>>February 28, 2004 at 5:14:56 PM GMT+8


2004 年 2 月 17 日 星期二 【晴】



eDwiN 同學生日快樂
老餅啦

18 歲咁唔好再傻下傻下搞爛gag 囉*=)

hee*


琴晚仲稔住今晚可以同edwin 同學去食飯咁的
點知後尾唔知點樣有搞唔成了 =(悲的~


anywayz*
今朝又係我叫醒您啦..
greattt
好勁呀我


kekekeee*
今朝有人搞爛gag*

哈哈哈
話說架車今日好多人咁.................
之後我隔離的那個gagful guy係到話..

今日回暖所以開始多d 人搭車啦.......~

之後我下晒
-__________-||

乜the no. of 返工返學 係會因應天氣轉變的麼..
已經無奈的唔想講野啦我哈哈


點知那個人仍然要繼續

他說那些人是 *季候鳥 **的
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-_-|

wahahhaa
十萬個噴..~~
okokkkk*

近得我多係有d 退步啦d 笑話哈哈
不過都笑左我好耐..~
wahahaaaaaaaaaaaaaaa


....
近排好似無乜announcement 咁gei 唔知點解
懷念中~~~


account x 2
都係講partnership..
哈哈account 堂成日都過得好快gor lor 唔知點解咁

然而
econ 又成日過得好慢咁
-_____________-||


悶死了


我覺得個頭好似唔係幾黑
同學們話仲有好多啡呀
toooooobad 的!!-__||

break 去左canteen 食breakfast*
仲請左gel 食呀哈哈
因為踏水呀嘛horhorr*=)
greattt

遲左上chee sir 的~~
horhorr

今日好無聊..
係到discussion..
每一個gp都要做個無聊ppt..
n then present*
本來係我present 的
後尾都係mas 去左的..
horhor*

之後到wa roof n eric 佢地present 果陣
wa root 竟然拎住隻bak chi 公仔係到一路present囉

helppp*
十幾廿歲的男人老狗仲係到玩公仔囉........

我唔係話我歧視*佢的
不過我真係鄙視*佢的....~~

chee sir 亦睇唔過眼呀
係到串wa rooof

佢話而家d 男仔係到低低bb 咁
...
睇倒d U. grad 男仔仲拎住d 公仔係到影相
實在為香港的將來擔憂囉哈哈...

第日d 男仔係咪要含住個奶嘴呀..

三十個鄙視的~~

aiii~~~~~~~
男人噢~努力啦..


haaa
之後lunch 我地就同edwin 同學慶祝生日啦

一齊落左去拎pizzza*
基本上d pizzza 係上bs 堂果陣叫的哈哈...

之後jerry 同屎忽係去左拎cake garr
不過edwin 唔知

係咁係到問jerry 佢地去左邊
又唔講得咁

jerry 佢地又勁慢咁
等死了

佢地返黎果陣拎住個cake

edwin 超感動呀呀哈哈哈哈~~~
望住佢個樣勁傻仔啞晒咁好得意呀哈哈..~~

yeahh*
surpriseee baby*

後尾佢同我講佢完全估唔倒會有個蛋糕呀horhorr*=)
kekekeee*
jerry 好成功咁俾左一個大surprise edwin 同學呀yeahhhhhhhhhhhhhh*

勁好人的jerrry...佢plan 左好耐架喇....kekekee*=)

之後就食下pizzza 啦
食完佢地又送左個fooot ball 俾edwin arrrrrrrrrrr
wahaha
聽講好貴gor borr 個balll*=)
yeahh
又多一個surprise*

yOoOoo*

好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)

edwin 切蛋糕許願果陣
我地話佢係希望自己以後d 爛gag 會有人笑呀哈哈..~~~~~

不過我覺得其實佢講野係幾好笑的..=)
hohororr


之後放完lunch..changel 就返屋企luu
佢話之後d 堂好廢..

ohohohh*.changel 自出 自入的....-__||

之後秀麗堂
shit的佢係無講過d 咩

一開始講講下之後俾佢發現左janice 係到寫card*
之後又鬧...

之後勁長氣.....
-____________________-|||

listening 佢話又排都唔會派倒呀
因為係黃瑞松改的

n then 佢in charge hostel 果d 野
咁秀麗就話因為hostel 近來係**多事之秋**.....
therefore...佢無時間改的哈哈..~

荒淫之地近排勁嚴
好似好多人記左缺點呀
無奈的..~~~



放學回家
狂訓
顛的..~~


我又係咁訓成晚啦...

夜晚really淫打黎話聽日去大快活食飯傾下野worr*=)
好yeahh 出去食lunchHH*
kekkeee


11:30 醒左一陣
傻佬打黎叫醒我
稔枓訓到12:00 起身做下野啦

點知
係無醒架..
顛的

-_-|||









大名: pollllyyy
電郵: [email protected]
說: oohhh
我都無留意到原來過左個個friday 係黑色星期五tim!

你係咪expect 呢d response 呀?
我真係咁樣架頭先awhwha

好啦夠啦
過左先o黎發現遲唔遲d 呀polly yuuuuuu

好無聊呀我...
因為打唔到日記所以就o黎左呢度留言俾你啦
我幾好人~~~~

等我搞掂好我個日記好快你地就有得睇架啦
不過我今個禮拜仍然係幾係忙
所以都係..............

指日可待架啦~~
hwahawhahw

星期四有個課外閱讀測驗呀babyyyy 好煩呀
本書我唔知睇左1/4 都無羅...

我好似係度打埋日記咁啦
reply 啦唔該
係咁*
>>2004年02月18日 00:03:18




大名: 是changel*
電郵: haha@nei_chung_seung_gun_tong_dic.yo
說: hoorrr~*
我已在家了~(還在online tim)
你們在聽唔秀麗訓話吧~* haaa
(不知廉恥的我居然還在恥笑你們~)

haaa... 很愛我吧我那麼用心良苦的感動您~*
叫你合埋眼的*
(實情是我覺得袋住你份禮物的膠袋很wuddud廢事畀你見倒.. haaa)
bakchi...

什麼嘛~*
根本就是我的功勞吧*
cookies那麼好味~* 全靠我的悉心教導~*
hahaha~~ 自大的
其實大家見倒我整0野食的過程便不會想吃了~

ai我好想知我的account有冇fail到...
但係ms cheung話佢唔記得...
其實我唔係好憎account的
bal倒數真係好有成功感~ (雖然我都好少可, 但係就算係跟住d check figure改住做到最尾bal倒都是開心的*)
therefore. 我決定今個term要畀心機做數
勞煩您了~* haaaa
>>2004年02月18日 15:23:13





大名: 又是changel的*
電郵: jo@mud_ng_hor_yee_edit_comment.ga
說: me again*
haa... 無聊的~
漏了reply chocolate part~*
yesss~*我是很興奮的!
haaa...
那個禮物簡直就是為你而設的吧*
therefore好excited haha
jovy唔會覺得怪掛...
becoz我係見倒就即刻話jor畀佢聽的! hahaaa~
你快d拆la
雖然個包裝真係好靚~*
但係我又好想知入面係點worh!
小心地拆便行了...
拆了記住影相畀我睇~

>>2004年02月18日 16:22:36

>>February 28, 2004 at 5:14:11 PM GMT+8


2004 年 2 月 16 日 星期一 【晴】




兩個月紀念~~~~~~~* (=..hee*

wahahaha*實在太好啦......

hahaaa 您忍左我的煩ness兩個月了.~~
委屈您啦baby* horhor....

唔好話我煩呀下..~~雖然您無..horhoorr*=)

luvv u babbbbY* hee



yeahh*
今日您終於考mock 啦
是您期待已久的show time ..horhoor*=)

好彩得我叫醒您
要不然您就喊都無謂了..horhorr*
有用的elfredachow~


hee=)
今日skwu finally拎左個time table 上黎俾我地啦..
umm*
未免太遲呀下..~

account 無乜特別的係到教partnership..horhoorr*
不斷係到笑屎忽同cynthia 囉miss cheung..

佢話當兩果人結左婚其實係form 左一個partnership..
咁雙方都會分左對方一半財產
ahhhaa*

之後miss cheung就叫cynthia 千祈唔好同屎忽form partnership 唔好同佢結婚呀哈哈
好慘呀cynthia* wahahaa..
miss cheung 成日都笑佢地的..horhorr*=)


之後busi...hhahaaa勁搞笑的

一入到黎就係到話好熱咁..
緊係啦
係到著晒西裝咁哈哈

之後佢就開晒d air cond n fan 咁
勁無奈..

佢係到話.."交咁多學費..就用盡佢啦..又唔駛您地俾.."
hhhaaa low B*..

之後佢問呀june 咩係delegation..
june 係到話係將d 野拆散晒
哈哈之後我地成班都唔知佢up 緊乜
係到笑佢

之後chee sir 話..
"睇下您d 同學仔係到恥笑您呀..hahaa" 咁
勁搞笑

幾時有恥笑的low bbb..hahaa


之後我地問佢改晒busi paper 未
佢竟然話佢唔理我地..未改過d paper lorrr -_-|||

shit 的
十年都未改好..-____________-|||||


n then 我地就係到invite chee sir 玩師生同樂日啦
扯大纜的
佢聽完之後係到笑笑笑

佢話佢本來都好想玩架..~~~

已經 做晒gym 舉定晒鐵.....買左件背心仔咁樣...稔住show 下佢d 肌肉..

但係好可惜佢要去睇場所以唔扯得

佢個樣仲要~~懶晒**勁可惜果d 死樣lorrrrr
頂佢唔順...!!!!

ahahaa
笑死..~~~~

最後搞到我地要迫住請秀麗老師呀huhh*-__|||

佢一出d 人就一定俾佢d 口水浸死晒了..~
poooor*


anywayz*
之後special oral class..
hahaaa
又係爆笑的
完全唔知做乜

成日係到做埋晒d 怪動作..
惹人發笑的


之後本來係free lessson 呀
點知轉左time table 變左上中文
bad luck*-_-|||||||||

成堂係到講廢話
左拉右拉都唔知佢講左d 咩..
又成日姦笑....

勁驚...-_____-|||||

lunch 落canteen 食
咩肉餅飯呀
稔住會好難食的
點知都幾好的
horhoorr*=)


之後econ..




fish 左10 minz..
好彩有個break
如果唔係實俾那些無奈的mRP強姦左..

hahahaaaaa
之後english

我地要搞個inter class 無奈english drama competition 呀
wahahhaaaa..
三月就係啦
...
hahaa
我覺得會勁好玩囉..horhor*

係到睇返以前d 人的drama...~
勁嘔心勁低能勁bak chi勁老套..

OHhh..我係唔係唔應該咁話人leii
相信自己都會係咁..

hahaa
都係話佢地搞笑啦哈哈..~~~

係到扮緊鄭中基
係飛機打人的事哈哈..

之後又有個 低能仔樣 的 可愛 男生係到 -* 扮純情小天使兒 *呀
哈哈
笑到我差d 扒低..~
hahahaa

我覺得reallly淫都係好適合做li d 腳色架哈哈哈

reallly 淫
我唔係話您低能仔樣架
我話您係一個可愛男生*=)
yoyoyooooo*

之後放學就返屋企啦

勁趕
係到狂狂狂搵果張會考cert..n 成績單...

shit 的
搵左勁耐都唔知係邊囉
-_______________________________________-|||

得返張成績單..~~
唔見左張cert

.............................
仲未知去左邊leii*

果日speech day 返dGs 好似無拎到架

但係我有果張form5 graduation 的cert borrr*

shit 的
唔知去左邊囉...

好似係samantha 到囉

ohHh* anywayz*
搞到唔係好想去get kevin ko 的那個咩$1000 獎學金

是那個因為補左kevin ko econ n A左的就能拿到的獎學金
我地係到覺得會係$1000 補習coupon.......

changel 說那些好無聊
搞到我要迫住補習晒時間咁

anywayz*我都係去左

去到jordan 英皇見倒一個西裝骨骨的男人...~
仲有個著sch u 的女孩
都係黎拎獎學金的

之後果個人搞左好耐
無人理我的..~
-__||
等左好耐果個人finally 搞掂

稔 緊d 人點解會咁無聊黎拎li d 無聊coupon leiii*

n then 果個西裝人無啦啦係個袋到拎左兩張五百蚊紙出黎囉

wahhhhhhhhhhhhhh*

原來係俾一千蚊cash 我們的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
開心死我啦
係一千蚊cashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh arrrr


成世人都無拎過li d 野的
竟然會俾左我的第一次kevin ko lorr..wahahha*=)
greattttttttttttttttttttttttttttttttttttttt


之後我勁大聲係到話.."harrrrrrrrr 乜係錢黎架..????? "咁

之後佢地望晒過黎
唔係錢係咩呀的樣子..~~


好串呀下d 人
好似好bak chi 囉我

之後我拎左d 錢果陣我係有d 想喊架哈哈
果個人實覺得好可愛吧..~~~~~
yeahyeahh*=)


不過佢要我this week 內搵返張cert 俾佢
ohh
煩的~ >________________<

之後我就染髮果d 啦
搞左成晚


用呀爸那個染髮的

只係染左幾分鐘已經ok 黑的
不過果d 下層果d 同後面果 d 都染唔倒

聽日去肩家明表哥
我稔應該無乜問題geiii great*=)









大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: hEy bABY aGaiN*
又係我喇
而家compu堂中呀
又係無聊的powerpoint....
-__________-|||
悶死了
冇人聽佢講野的
hahahahahaa

你又話整hp既考完試之後
但係我見你個hp都係咁
hahahaa
好懶呀你

而家我地account咪有新先生既..
好慢呀佢教得..
同埋上堂會成日問問題架lorrr
好煩的
搞到我唔敢上堂佢教緊書0個陣做數喎
又成日驚佢會問我咁.....
yeeeeeeeeeeeeeee

好喇放學喇
無聊的留言
wahahahhahahaa
byezzzzz
>>2004年02月17日 15:44:46

>>February 28, 2004 at 5:11:50 PM GMT+8


2004 年 2 月 15 日 星期日 【晴】



哈哈
終終終終於返學了~=)
horhorrrr*

早左少少起身..
真係好少
搞到唔夠時間囉

changel 打俾我話佢今日唔返呀
shit的第一日就係到唔返囉..~~~~~~

n then 我今日要去見家明呀..
所以要噴黑個頭的..!!!!

搞左好耐都唔係好黑的..
-_______________-|||

shit的!!

勁晏先出門
為免遲到
我係勁貧窮的仲係到打的去到mtr 囉

奢侈的..-_-||
不過無計了..


返到去就望倒jerry n edwin 同學係六k門口啦

我係到問佢地我個頭有無黑到
佢地竟然話.."完全無分別.."

aiiii....之後skwu 都話唔係好得

完全失敗的..
-_-||

之後econ 堂n english 都係到派卷呀
考得oK 啦
無乜特別
唔係好差又唔係好好咁啦...

零感覺的..~

到break 就去見家明啦..
意料之內的

佢係到唔收貨..
要我thursday 染過再去見佢呀

哈哈佢又好似幾好人咁囉
笑笑口的
*=).......
不過笑笑口的同時
眉宇間係有一絲殺氣架wahahaha*

實在係不平凡的家明..
horhorr*=)

n then busi 堂...哈哈哈
好耐無見cheeeee sir 啦
仍然係勁勁勁好笑的~~~~
horhorrrr=)

佢上到黎heh 左一陣同我地吹左陣水..
佢話佢未改過d busi paper 囉..-___________-||慢的~

之後佢又係到問我地今日考咩...

yes 今日係form 7 考mock 啦..~
考busi*

咁佢就係到話佢li d 大粒的...一陣要落去睇返個場...
所以要早走呀whahaahaha*

勁開心的我們...=)

佢係到派陣notes 就走啦..

11:00 上堂11:20 落堂

勁快
horhorr*=)

之後really淫就係到話friday assembly 會有扯大纜呀horhorrr
係到對 6i 6h 6e 咁
笑死了
唔知做乜成班係到扯...
到時實勁無奈囉..~~
aii
我地班贏緊啦..

男仔又強壯又man又大力
睇個樣都贏晒啦

女仔又係強壯醒目又勇敢果d..
唔贏都幾難啦

睇黎我都係唔駛出一份力luuu..horhoorr
為左俾我的同學仔威下
我決定退出
負責影低同學仔英勇的一面 *=)


偉大的elfredachow哦~

horhoorr*
之後要invite one teacher to participate 咁啦

明顯地chee sir 係不戰而勝果d 啦.hahhaaa
如果請唔倒chee sir
就會請秀麗老師啦哈哈哈

唔知邊個係到話秀麗一出就嚇窒晒人地worr.
horhorrr
咩意思leii 唔知horhoror*=)

之後玩左一陣
我地係到覺得唔駛上pe堂
稔住出去食飯


(chi sin..又會無啦啦唔駛上pe 堂囉
我地係到自製free lesson...low B的....-_-|| .)


不過後尾淫去左問ice kwok
係要上的

feel 倒ice kwok 會好無奈
無啦啦有人問駛唔駛上pe lesson..

hahaaha*
Ok..
anywayz*
我地係3rd floor 無聊左陣
係到睇d form 7 exam 果d seating plan..

見倒d 人d 名勁搞笑
勁多怪名
我凈係記得左值咋哈哈
好無聊哈哈

之後 就要上跳舞堂

我的partner changel 病了無返搞到無人同我跳

n then 屎忽佢又咁岩係做女仔
我又係男仔
本來 ice kwok 要我同佢一組

咁正路都應該唔肯geiii*

hhahaa

唔係厭棄佢啦..信我啦....我唔係架..~~~~~~horhorr

我係驚俾cynthia打啦哈哈..~~

( 同佢跳一定俾佢笑.........
但係結果我最後都俾佢笑我好似自閉咁無人同我跳..-_-||)


horhorr*
幾好玩的..
最搞笑wa roof同ice kwok 跳果陣 係到turn 錯晒咁
勁低能仔哈哈哈哈哈..~
helpppppp~
horhor

之後我地就去食飯了..=)
食canteen...好好味呀今天的飯

上返6k又繼續係到研究d 人d名
果然係無聊的..~

之後changel 就返左黎啦哈哈
great*=)

account教partner船了..~
之後中文-__|||

佢黎到就問我地做乜成班都係到
佢話轉左time table..
應該係得Y group 係到gor jor borr*咁..

.........之後我地係到話佢自製 time table..
wahahaa
我估佢get 倒我地笑緊佢架哈哈下哈


搞左好耐講左好耐...

之後唔知講左d 咩廢話又無講過書就放學啦..


原來真係轉左time table 呀
全部都係秀麗堂轉咋
擺明就係佢係到投訴唔要上我地最尾果d 堂啦

哈哈
最悲的friday last lesson chinese 變左free lesson...
hahahaaa..
好無奈囉
因為果堂係我地全個week 最發顛的一堂..~~

之後無晒lunch 之前d freee 呀
慘的
無得出去食飯


之後就返屋企啦

shit的又起唔倒身落車了..-_____________-|||||


返到屋企玩陣電腦就訓了...
訓到12:00 幾
傻佬就打俾我
傾左個幾鐘稔住起身
點知又訓

哈哈哈
piG*
訓到第朝的~








大名: 傑傑仔
電郵: [email protected]
說: 衰衰的.........
高文傑呢個名.......
我都唔係咁like呀~~
您就應該叫我傑大少的~~
咁就差唔多啦~~

我近排都覺得自己
成日用個'的'字呀.....
....死啦死啦~~
雖然語氣係非常之好~~
但學左低bb d既野......
搞到我自己都低低地添......
無奈的......''

而且琴日好正呀~~
睇嘉琳個concert呀~~
除左同左佢影相之外~~
仲有同林一峰添~~~
佢勁好人呀~~
所以~我是超勁呀~~~
嘩嘩嘩~~
好難得又珍貴呀~~
您完全錯過了!!!!

我面紅係因為飲左少少酒呀~~
我係一個一飲酒就紅面的人~~
記住啦~~係紅面~~
唔係面姐呀~~~!!!
呢兩個詞語係完全不同的~~!!
唔好get 錯meaning呀~~

因為我既生活就無您咁
多姿多彩呀~~
但係我都成日寫嫁啦~~~
而我都勁thx您既意見!!!!

即係我就係一個小朋友~~
而且仲要係非常可愛果度~~
就唔係一個低bb呀~~~
所以您篇日記係完全
o岩我睇既~~!!!

最後雖然我地場波輸左~~~
但我都可以上陣到~~~!!
唔使含恨而終呀~~
不過都好多謝
您這個信徒啦~!!!

>>2004年02月16日 00:07:21




大名: 好人的eLf=)
電郵: [email protected]
說: 話自己係才女的同學

哈哈哈哈
點解您成日要話自己係才女
頂您唔順的..!!!

不過3+1的人都係有學識果d 黎架啦哈哈哈*=)

實在係美貌與智慧果類呀

OOOOOOOOOOOOOk

客套的話都係唔講咁多啦..
hahahaa


為何您常常不斷refresh 的
您係咪想練打字呀
哈哈哈哈

講左幾多次叫您用唔會refresh 的word 到打左先呀

係都唔肯聽
我實在係用心良苦的!!


希望您下次留言唔好再有li d 蝦碌的事發生
如果唔係就不再理您了..
=)
horhorr


您也不要埋怨吧~~

heyyy*
您出門口出左咁耐呀
又話返黎再給我一個留言
到而家都無

哼!!!!!!!!!!!!!!!!!!


玩到唔記得左我啦

dump心呀~~~~~~~~~~~

>__________________<

悲痛中..
aii
>>2004年02月16日 00:08:50




大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: hEy bABy.*
我又黎喇
因為忙完喇
已經過左0個三日holidayz(呢三日係要黎玩到喪的)同埋drama又比賽完喇
所以我會多番少少時間
黎呢個無聊的diary的*

係呀係呀
account真係超有滿足感架!!!
當0個題數係好煩好複雜
一路做一路好驚
到就黎做完balance sheet係勁心跳的
跟住最後竟然bal到!!!!!
0個種心情真係難以形容...
係超開心加鬆一口氣咁...
超大滿足感~*
所以好鍾意account呀--------

無奈的是...
今次account exam炒了
-__________________-|||
又再一次打激我既自信心..

多謝你的情人節禮物呀babyyy
horhorhorrr
很是感動的~
真係好味架~~冇呃你架~
我仲隨身攜帶架!!!!!
wahahahahhaa
練drama0個陣我有得閒食下架
(好似有點變態咁teeem講到自己..hahaha..其實係擺左0係個袋度成日都唔記得拎番出黎咁..)

我想知你既valentine'z day點過呀
係咪超開心超sweeeeeeeeet的?!
hahaha
快d講下比我知啦~~~~

我個頭都比人捉呢...
唔想染番佢噃.....
會好傷架~
而家我d頭髮已經因為染得多而乾乾地喇~
同埋而家隻色又幾好咁..
aiiiii本來仲諗住下個月再染過第二隻色玩下teem..
shittttttttttttt*
勁嚴呀而家恒商~
好驚的...
都係小心d好...

係喎
又話考完試一齊去玩既
而家考完好幾日喇喎
幾時得閒賞個面同我去玩下咁呀
不過玩咩好呢....
hahahhahaha
唱k睇戲都不錯呢
海園就等福利gathering先一齊去吧~

考完試番左一日學啫..
第日已經要交功課了..
搞錯呀咩世界..-_______-
要交必屎essay...
aiiii必屎我exam0個陣都必左屎了...
><

搞錯呀佢話我過左1000字呀..
要我delete好多野..

咦好似有排排咁喎你有咁多留言既
快d回晒佢地and then回我啦
=)
>>2004年02月16日 19:40:54

>>February 28, 2004 at 5:09:05 PM GMT+8


2004 年 2 月 14 日 星期六 【晴】



Okkk*
琴晚係極度興奮中訓覺wahahaha*=)
真的是好開心的..!!!!!

thX babY

anywayz
今日成2:00幾先起身

起身之後呀媽就發現倒我有紮花啦...
horhorr*而家先發現倒...-__|||

佢仲係到問我係邊個送的
um
唔駛講啦掛....-_______-||

heeee=)

之後同呀媽呀爸慧慧仲有呀婆去左drink tea
已經差唔多3:00 了..

飲到4:00 幾之後跟左呀媽佢地一陣
稔住同bread 遲少少出tst 搵laura
點知laura 話佢心理唔balance 所以就無去啦

ummm
li d 係咩藉口來的wahahah*
算吧溫書重要dd
我都係去無聊姐
horhorr anywayz*

heh 左一陣勤勤打俾我呀
佢地無啦啦約去佢屋企打麻雀n 玩worrr*
本來話琴晚去架其實
但係我又唔得...呀爺更加唔得啦..ohoorhr*點解leii...horohorr=)
所以cancel 左..~~~

咁岩佢呀媽呀爸又唔係屋企..
...成日都唔係屋企架基本上~

咁我咪話好囉...橫掂無乜野做的..~heee=)


horhorr
咁我就搞到陣就撇甩呀媽佢地去左勤勤屋企了..
開心的

去到竟然係我最早囉..-_-||明明已經好晏的..

無乜野做
係到打兩隻腳的麻雀..

umm..
都唔係路的!!!

之後佢係到講下佢的近況啦..
哈哈又係十年無傾過計乜滯的..

有時覺得您會好鄙視我的..
(umm..其實根本就係事實..-_-|||..)

大家仍然係咁無聊...
您成日迫住要笑我d 無聊笑話好慘咁
您仲要笑得好迫真咁...

辛苦晒您啦...horhorr

哈哈..~~~

我是那些keep 唔倒promise 的傢伙吧..
您鬧我吧..~~


希望可以好似以前咁啦
..衷心的
=)...心照啦兄弟..heeee



...hahahaaaa..
都好齊人呀今日..

打左一陣麻雀
之後佢地又再一次係到唱k..
超勁呀d 音響..~horhoorrrrrrr

完全記得勁耐之前我地又去左佢屋企玩
夜媽媽係到唱kk..
之後俾管理員鬧呀wahaha
笑死..~~~~~~

勁懷念以前的~..

aii
之後呀爺都唔係路架
成日係到講電話啦..~
俾眾人鄙視啦
...介紹啦babbbbY*
hahahaaaaaaaaaaaa....


後尾那些男人話佢地煮飯worrr*
ummmmm.......................

笑死囉............helpppp...


因為我驚食完中毒
所以早走了..~
hahaaa


其實係答應左呀爸呀媽同佢地食飯..........
umm..

好似好衰咁呀下我..~
但係唔走唔得啦.....


去左慈雲山食野
食完就返屋企啦..
..=)
horhorr

on 多左陣line 就訓luuu

聽日要返學啦babY*
yoOooo*







大名: pollllyyy
電郵: [email protected]
說: awhhawhaw
你吹左我成世先o黎留下言呀下
但係我真係成日都o黎架
我個ie 個度有你個address 架awhwahhaw 幾乖呀我~~
不過係唔留言之麻
好似好奇怪咁的
你就好啦考完試啦hae 足3 日啦
好好享受埋聽日
應該係今日啦
我都差不多要去睡了
6 個鐘我要去到中環練波呀babyyyyyy
awhwahhawhaw
2:23 分
好時間
所以要去搵你ancestor 了
byezzzzzzzz*
>>2004年02月15日 02:23:42




大名: breaD~*
電郵: [email protected]
說: BreaD~***
aiya...我十世都冇留msg俾你
就係呢個咁開心geh情人節翌日俾你啦..
因為太興奮喇我尋日
冇做過d乜就訓了...
本想昨天就多謝你的~***

勁鍾意我的情人節present ar~*
哈哈
你俾我的surprise係同你收到花差不多吧
應該唔會誇張o左的heee
我睇極都唔明file上的comics up mud..seems like no relationship btw each square...-___-'''
個大耳狗就更加係岩都癲o左哈哈哈///
我諗你都冇expect過大耳狗的風頭會比angel blue大哈哈哈

考完試的家伙
記住每天都要給我hapiness呀
i really need it ar harrr~~~*
我一返學就會depressed了~>__<

我正吃緊你的曲奇餅
實在不捨得吃
又實在太好吃
哈哈
so我都會tonite finish them all~~!!
and then my parents continue to prise yours and STEP mineeeee>___<

係咁先啦~~*
物以罕為貴的msg~hahahha


>>2004年02月15日 21:43:16




大名: eLf
電郵: yooo@ging_dik.yo
說: 高文傑

哈哈
您滿意您的名字嗎
我從來都不做傷害別人的事架
所以我改左佢..~*
kind的!!

hahahaaa*
希望大人息怒吧=)

我覺得您有唔多唔少俾我影響左成日講個"的"字呀哈哈
近排您的msg 又文雅左咁..
書面語左呀哈哈
您覺唔覺呀哈哈

您睇下下面li 段呀!!
---*
"3月7日果日呀....
vert非常近的~~~
是第一排的~~
但就好似係少少邊果d位囉~~
阿mic 是超強的~~!!!買到咁既
靚位~!!!而且仲係$100~~~
超勁爆抵的呀~!!"
--------*

勁多個的字呀horr*=)

yoOoo*
我果日要同林一峰影相呀!!!
horhorrrr
您就好啦
同左 garlam 影
好靚的..wahaha
睇您面都紅晒囉勁搞笑!!
好似飲醉左咁哈哈!!!



您竟然話我的作品係三歲以下睇?!!
咁您即係話緊自己姐低能仔
horhororr*
係老少咸宜架我的diary*=)
horhorrr

您常常不打您自己的diary
實在係無奈..*
您會後悔架..!!


哈哈
我今次的禱告好似唔係幾成功
不過盡左力就算吧

哈哈
我真係唔覺得您無用囉..~

咁講
我更無用吧
成日做咩都好似無乜人appreciate 我的..~
搞到我咩都唔係好做架..
swa 係咁啦...係以前學校而家學校都係咁架...

所以您係好過架...
-______________-||

愁的!!
>>2004年02月15日 22:15:29





大名: weiiiz*
電郵: [email protected]
說: 馮詠詠-*

勁耐無見過您online
又勁耐無同過您sms 囉
近來怎樣
好似失蹤了的
我知您忙排戲呀
不過也不要忘記我呀*=)


可愛的秘書-*
我給您的cookie的包裝是最靚的
我得一千零一個都俾左您啦aii*
滿意嗎
當您話d coookie好味的時候我是很感動的
您竟然在讚我呀
哈哈哈哈*=)
多謝您呀
雖然個賣相有點兒那過


heyy您見唔見有一個形狀勁怪的
其實係一個雪人黎架..!!
有兩粒圓野咁stick 埋架
您食唔食倒呀哈哈

好搞笑的!!!!
勁的我*=)


考完試之後我的diary唔會咁無聊架啦
因為考完試唔會咁他條咁有心機咁慢慢寫無聊的diary*..wahahahaa


helppppppppppp*
maviz 是變態的
專一的elfredachow不會愛上您了
您收皮吧
hrohoror*
很hurt 吧
給了您一個檸檬
hrohororr*

其實係因為果陣無乜人會話我的日記好笑
而您卻話您笑到停唔倒
所以我覺得您好bak chii*
所以先記得wahaha


yeahh*
您記唔記得果陣plee成日叫人drop account..勁衰..
猛咁打擊人地--*
hahaaa

同埋果陣我成日唔明點解果到入d 數...li 到入d 數
結果張balance sheet 無啦啦bal 倒
神奇的
所以我勁鍾意account
好似magic咁哈哈..

有咩唔明問connie
佢會話
"huhh 做做下就明架啦..."
之後做做下
真係明左..!!!!!!!!!!
wahahahaaaaaaaaaa
之後覺得好型囉哈哈..!

但係plee 講過..
"balance sheet never balance"
笑死了哈哈




yeah*=)
maviz 聽日 drama 加油呀..!!
唔好忘記台詞呀hee*=)
>>2004年02月15




大名: eLf*是勁的
電郵: [email protected]
說: changel我是愛您的

哈哈*=)
但當然不及 那個人啦 yoOo*=)

hahaa
收倒第一份情人節禮物from U
愛死您呀哈哈..~~~

jovy 又會唔會覺得好神奇您送野俾我leiii*
as 佢仲未覺得我地係好朋友哈哈

連我自己都唔覺得我會無啦啦同您咁熟仲要有埋情人節禮物

**偉大的情人節禮物~*
hellpppp*
有幾偉大
您仲要叫我合埋眼睛
是無聊的哈哈...*
wahahahaaa

shit 的
我竟然沒有咩surprise tim*
算啦
我的creativity 係declining的
哈哈
下次俾您吧horhororr*=)


您自己好似係到仲興奮過我咁
傻了...
好似自己仲surprise般的..!!


您的情人節點呀..
常常話要surprise的人
那個人有否給您surprise 呀

hee*
勁耐無同您過contact 過囉又係..~


哈哈
我知我是煩的..*
但您同我一樣都係煩的人
才不覺得我係煩吧..!!


huhuh*
問我pa我是不會覺得您煩的
哈哈
全靠您d tipz 我先得到successs 咋哈哈哈呀

神秘的success
原來係咁先achieve 倒架

哈哈哈
笑死我了..~~~~


無左li 個tipz
我想我的account 都會死啦

hahaahaa
helppppppppppp*
在說甚麼

同埋您整野食實在係有天份呀哈哈
唯有咁講啦
您自己成日係到話自己有天份
hahahaahaa
低能的

下次再整第d 啦..
YoyoOooo*=)
>>2004年02月15日 22:59:00



大名: eLf是勁醒的
電郵: wahahahaha@burn_miss_you.yo
說: burn草民-----*

您已經完全地覺得左我係皇妃啦...helppp*
不要這樣吧
點受得起呀baby*
wahahaa


加洲的陽光是否特別溫暖的hor*
好羨慕呀~~~~~~~哈哈

不過您唔好好似changel 咁變左個煮飯婆呀
我係唔會要您架哈哈..!!

changel 好勁架
好似咩都識整咁

兩個師奶仔快d 交流下d 湊仔心得啦哈哈哈哈~~~


哈哈
點解我的diary好似變左個劇集咁
要有fan屎的..-_-||
hahahaaa

不過要知道6K發生咩事
就一定要去我的diary n album laa..whahhaaa*=)
詳盡的我..---*


哈哈
您有我的地址嗎
快點寄給我吧

但您又要準備返學啦
太忙就算吧
您黎留言都係一樣架哈哈...*=)


wahah*
您同低能的maviz 的關係真係好微妙囉..
好似好多關係咁
但係佢又唔記得左您
算啦
maviz 係果d 無心肝唔念舊的人
您對佢唔好太大期望啦
whahaha*=)

我係一世都唔會遇倒幼稚園同學囉

hahaahahaaaa
我凈係記得我幼稚園成日俾d 先生鬧
之後又成日打人架哈哈哈

拿..*
"三歲定八十"係不適用於此架哈哈!!!
horhorr*


我唔識去買web cam 呀
所以我要等某d 人考完試先去黃金買呀
哈哈同埋要儲陣錢先買
咁樣買左先會更加珍惜更常用呀
wahahaha*=)



其實您咩都要自己做咁
會唔會好似無乜時間凈咁架..

勁麻煩的!!!

ohh*
聽日又要返學啦
好似好快咁..*=)

好啦
要執下野啦..
see u baby*
>>2004年02月15日 23:20:59

>>February 28, 2004 at 5:07:27 PM GMT+8


2004 年 2 月 13 日 星期五 【晴】



happpppppppppppppppie valentines' dayyyy =)



wahahaaaa
美好的情人節hee=)
是我第十八個情人節呀哈哈.....

(我真係數過架.....係18..唔係17!!!!!!!!...i m sure !!.horhorr* )

是最開心的一個情人節..hee*=)


今朝傻佬10:00 就叫醒我
傾左一陣
佢起身
我就再訓過

哈哈明明係要練琴的

算吧
成12:00 先起身...

睇下個電話有個勁失敗的sms*
是有人send 錯啦哈哈哈呀

樣衰的
果陣我都無在意過...黎手就delete 左佢啦..hahahaaaaaaaaaaaaaaaa

您係咪打我個電話號碼打到好純熟啦哈哈...=)
雖然我都係..heee


之後我就練琴啦
4:15先學..

打俾bread
佢地去dulll 屋企玩呀
ohhh
我未去過的
如果唔學琴我都想去呀..
hohohohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*>_______________<


之後學完琴返屋企見倒bread 呀~
佢去搵佢呀姨呀...

之後就返左屋企拎佢份禮物俾佢啦

wahahaaa
佢勁鍾意我的禮物的~~

是angel blue 的file 呀...wahahaa
仲有大耳的指夾箝..~*

hhahaa 之後佢見倒angel blue 就發顛啦
之後佢見倒個指甲箝更加發顛..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢話佢唔見左個.. 咁岩要買...我就買左俾佢啦
其實正路一個人係唔會無啦啦送指甲箝俾人的

我勁無聊咁買左一個俾佢

hrohorr*=)
好醒呀我真係..*=)


佢都俾左coookie 我呀great*=)
佢一早起身整架
horhoorrr*

之後我地去買野n then 去左仙跡岩heh 左陣


係到吹水*=)

十年無咁傾過計啦
aiii>_____<

咩都講一餐
有時有d 野唔同得人地講geii
都同左bread 講呀...

我愛您呀baby*=)

oOHohhH
但係bread 下年就有勁大可能性讀緊大學啦


大學囉-_________________-|||
whereas我仲係一個中學生................

但我的朋友已係大學生...
好老呀..~~~~~~~~~~~~~~

加油呀breadddddddddd!!!=)
寫好篇esaay arr


之後我就返屋企啦準備出街的..*=)
呀媽呀爸又去左bbQ
okk...bbQ on every saturday
-_-||||

所以傻佬就黎左我屋企先啦..=)

係到交換禮物般的..~
滿頭大汗的他說他買不倒花呀
我就玩算吧....
我是沒有所謂的

因為我是好人...ohoorr

( ok elfredachow alwayz 強調自己係好人..)

之後又heh 左一陣就出門了..
懶神秘的是去了又一城的..

因為boook 左9:00
我地又係到周圍heh 下咁..


(做乜今日全日都好似係到heh 咁架........-_-|| )

之後就settle down 啦
坐左係最後一張無人理我地的table..wahahahaa*

其實您做乜係要人地理您leii...低能的..~=)

好開心呀..
一路係到食
成間野都係full of 一對對couples..


勁奇怪
做乜d 人一定要慶祝情人節leii
做乜一定要係果日就出去食飯geiii*
horhororrrrr

唔知點解架
咁mothers'day fathers'day都要無啦啦出去食飯啦...
無啦啦係到勁孝順好假咁啦..
horhorr.
yes
係好假的我果兩日

anywayz*=)
勁開心的
我地兩個係到send sms 俾maviz 呀
但係maviz係唔知是傻佬send 俾佢的

勁衰的maviz 真係勁鄙視佢呀..
佢reply 那個不明來歷的sms 都唔reply 我果個先囉

aiii*
輕友的~~~~~~

後尾佢finally發現倒係佢啦
仲好親暱地叫佢做毛毛..
wahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*
無奈的

之後食食下的..

無啦啦有個女人的係我隔離拎住紮花的...
之後佢話係俾我的..

呀下...
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*

嚇死我的
十億個surprise的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(十億是很高啦 ~babY* hrohoror)

心跳得勁快
講唔倒野的..~~
wahahahaaaaaaaaa

一路係到傻笑..

是呆掉了

我覺得無人會明我係做緊乜呀

腦子一片空白的..



..whaha*好驚架真係....


未見過唔識講野的elfredachow leiii* horhororr

十萬個興奮 ..




第一次收花的..*=)

多謝您呀baby*
善意的謊話horhoorrr=)


lub U 的..
heee

hahahaha
後尾您講返我先記得您今朝 send 錯的那個msg
本來都唔記得左的..

hahahaa*
失敗左呀d 人...*=)


不過真係勁勁勁勁勁開心呀..

thXbabY*

heee


十萬個愛死您..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



heee
食到10:00幾就走luuu
去左tst 行左一陣
哈哈
好多人呀
無論咩節日
d hk人都係咁鍾意gather係海旁的哈哈


哈哈哈
好開心的...~
=)

一齊過左好多重要的節日..~*=)
yOooo*=)


今日係第59日呀
之前係到數

感覺倒自己係好無聊呀下..

但係一無聊我就會做d 咁gei 野架啦
聽日就係60日啦..

next tuesday 就係2 monthz luu*

happppie*=)



之後就返屋企啦
哈哈
成日係屋企樓下heh 好耐先上返屋企

hee*=)

不過都有排唔會再去街luuu*
ohhhhhhh


又係成點幾先返到屋企
呀媽都未返到屋企
heeeeeeeee=)


好開心的一天..
我是一個幸福的人*=)

i m the lucky one
我成世都係好彩的


一路都唔覺得人地會鍾意我的....
實在係無野好的人~

...
我又好似成日都對您唔好咁...


不過其實唔係架...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
...

....係唔知應該做d 咩的...-_____________-||




hahahaaaa*

aii..
..所以我是幸運的那個*=)



luvUbabY*=)












大名: changel的*
電郵: [email protected]
說: 幾時變了陳師奶的-_-lll
算了
當然~* 我是很*賢良淑德*的啊~
覺得嗎? horrrrr

好似係reply緊bernbern instead of你的
haaa
你都好似未reply我啊 .\_/. <學zita的~
哼~
>>2004年02月14日 22:24:12





大名: .\ /. 無奈again 的才女小姐
電郵: -_-@-_-.yo
說: 呃..我連留言也會Re-fresh 的
=_________________=|||

嗚-*打了15分鐘的留言...
我開始覺得係我哥的KeYbOaRD有個這樣的制....
我一定要找"它"出來!!

呀呀呀呀!!!
實在是十級的憤怒 .\/.

我剛剛才找到新日記耶...靚靚的v_v"
看來我是不應該怪Digitalexpressionz的...

不過我要出門口了...
回來再給你留言吧>﹏<"

痛苦的-﹏-"

你看吧*我是很有良心的~
不會在考試後就不來了

Mammy 祝你情人節快樂的
兩隻蟑螂勁HaPpY 啊..呵呵
>>2004年02月14日 10:47:21

>>February 28, 2004 at 5:05:01 PM GMT+8


2004 年 2 月 12 日 星期四 【晴】



黑色星期五呀!!!



(低能really淫係到問我做乜今日星期五會係黑色星期五囉..
我懷疑佢真係以為我好黑仔囉..-________________-||| )


anywayz*
今日係13th
今日係friday

咁夾埋咪就係
黑色
星期五囉

蠢的
horhorr*=)

今日係咁同人講係黑色星期五
但係無乜人理我

仲以為d 人會.."yeeeeeeeeeeee?係worrrrrrr..唔記得左timm*..wahahaa 好岩呀.."咁
點知佢地係覺得不值一提的!!!


無心肝呀>_________<


我等左li 日好耐架啦..
aiii*
無人覺得我好細心的!!

算吧-_-||


琴日成3:00 幾先訓呀

今朝7:30 就起身仆去changel 屋企

勁眼訓呀
仲懶醒咁搭地鐵去kln bay
點知8:50 倒打俾changel
佢問我做乜去左kln bay*...搞到要轉車...

原來佢屋企係唔近kln bay mtr garr
shit的

所以我係佢唔清唔楚的指引下

超勁地搵倒個mini bus station*=)
yooooooooooooooooooooooo!!
好勁呀我哈哈哈..........
仲好快咁去到changel 屋企附近

之後我去左大快活買左個breakfast
n then我叫changel 係welcome 等我

但係我由大快活行到去welcome 都好耐啦
都唔見changel 係 welcome

打俾佢
佢話佢去左大快活搵我

我係到shit的!!!!!!!!!!!

之後佢問我自己點行倒去welcome 囉..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我係啞晒
點解我行唔倒去

佢完全地係under estimate 左我的認路能力

horhorr*
同時我都覺得自己好勁!!!
yeahhhhh


我地係welcome 亂咁買左d 野

本來話要買朱古力擺落d cookie 到
點知買唔倒

我就稔住是但買d chocolate 塞入去咁
但係changel 好懷疑得唔得..

therefore 我地無courage 去attempt*
horhorrr

但係原來係得架changell !!!
as bread 整過
哈哈

算啦..


之後就上到佢屋企啦
勁亂的desK*
因為changel 琴日整過cheeeese cake..
haahahaa

之後我入左佢房
哈哈
changel 無啦啦係到叫我瞌埋眼

wahaha*
完全估倒佢想做乜

但係我無咁做

之後佢俾左個twinstar chocolate我呀
超靚的packing*
好靚呀好靚呀

多謝您呀gel*=)

是一份偉大的情人節present*
heee
thz

之後我係到食早餐
changel 係到湊仔...
hahaahaa
勁得意的baby*=)
horhorr

我的早餐豐富得有點過份..!!
wahahaha

之後搞到10:00 先開始整
我地成日都係咁的-_______________-||
anywayz 人係flexible的i know*
horhororrr


之後就係changel 的instruction 下
就將好多的 牛油倒落d special 的糖..
將佢地搞埋一舊

ohhHhh*
超勁呀
用個woooden spoon 係咁搞搞搞


hahaahaaaa
本來我係 搞 唔 倒 佢地成為well mixed 的mixture..
但係後尾changel 係咁易幫我搞兩野

d 牛油同d special sugar 就mix埋左勁順暢的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


shit的
點解我搞唔倒


okKokk*
changel係有talent的!!

wahahaa


之後要加d 麵粉落去


wahhh
好多的麵粉
勁無奈囉
超疲超疲超疲

係勁難將佢地搞埋一齊

-_______________________-||

changel 係旁邊睇住我
佢話.."您終於明白點解我會整到起水噗啦.."咁
..yes
是明的
因為個woooden spoon too wooody..
wahahahaaa*


如果用鐵的就好啦
比較flexible..
horhororrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr=)

夠啦
無聊的..~
搞左成粒鐘changel 先話Ok*

aiii

佢都有幫我搞一兩野架


heyheyyyy really淫!!!!!!!!!!!!!
我係無翹埋手....係一邊睇住changel整
n then 自己係到搞爛gag 架..!!

我係有落力的!!!!!!!


之後就侷得啦

changel low B 地拎左果d animals 的mould 出黎吸d animal 形的coookie 出黎
哈哈哈哈
一開始覺得勁wud dud 的
但係睇睇下覺得勁得意勁好笑

changel 勁鍾意果d chicken lorr..helpp.
我覺得fish 型d...
hahahaa

仲有不倫不類的兔仔哈哈..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

勁煩的我們係到玩左超耐

又係到discusss 侷黑d 好定白色好...
勁無聊,,

原來白色係靚d 架最後..
shit的
仲稔住黑色型d...


之後無佢咁好氣
我就繼續整第二盆啦..~

wahaha
由repeat 上面的steps..
wahahaa

practise makes perfect!!
我好順利咁整倒一盆呀..~

係自己整架..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
勁的~~=)
horhorrrr

n then 又係到整d 怪形狀出黎

哈哈
整左個雪人俾maviz..hahahaa
changel 整左個勁似butterfly 的angel*..
horohorrr

玩左好耐
最後係唔夠時間的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


wahahahaa
做乜的我們..!!!

我地整左勁多塊囉..

therefore changel 可以拎好多..
我都有成盒..

=)
哈哈
我係咁易執下d utensilz啦
好似用左好多仰咁
勁亂囉搞到人地屋企----------------------*

不好意思的

之後changel so 急趕地要去練balll..
佢搞左勁耐呀

所以就走啦
返到屋企超疲
訓左陣覺...

-_____________-||



之後我去左cwb 行街
哈哈
本來得自己一個的..
到後尾竟然撞倒岩岩放學的樂奇爺呀
wahahahA*
之後佢就話陪我行一陣
as佢都係附近等人中..~

行左陣sOgO
金百利..果d 啦
見倒那個burberry的紮辮野呀
其實唔係話特別想要的..
只係見倒咪gup 下囉..~~

但係樂奇爺話佢個 **frdd** 都想要
但係凈係要一條
問我夾唔夾worrr*

咁我都覺得好似好貴咁同埋我鍾意用twinstar 的

但係又真係幾靚的
稔左一陣
樂奇爺很豪地半買半送咁買左俾我n佢個**frd**一人一個..*=)
horhororrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

開心的

我只係請左佢食雪糕新地咋

好似好衰咁..*=)
哈哈哈
當係birthday + xmaz+ new year+ valentinez' present 囉 ..
多謝晒呀爺..horhorr

=)
heeeeee

之後無乜買野就出kln tong 啦..
去city U開會

十年無開過會

去到有 maviz 啦 肥泰啦 智偉啦 久別的小李子..carbon .正正.呀麻.
仲有超唔關事的xavier 係到...
仲有維真
keee

hahaahaa
去到見倒maviz..
wahahaa
佢剪左頭呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wowowowwwww
好 man 的
唔好剪得咁短啦baby*
都話您無乜髮剪架啦
死都要剪

huhhh*

之後我地兩個仲他條地去買dinnner
搞到遲左開會..

其實佢地都係猛咁blow water*

俾左d cookie maviz 試呀哈哈
佢話好味的great*=)
令我放心了..hrohorr

umm
一開始都無乜special..
我完全插唔倒mouth
as 唔知佢地講乜的

係係到講我地有ocean park 10 % off 囉
其實真係好勁lor borr*
平時d 學生去ocean park 都無得慳十幾蚊
無啦啦出一出張card 慳返十幾蚊
其實真係唔錯囉

無奈的正正成日係到話雞毛蒜皮囉

之後講黎講去係到discuss 點幫ocean park promote this special offer 啦
講黎講去都係果幾句

得啦
知係10%off 好少啦...

真係覺得好煩囉
其實果陣我係有d 想打人的!!!!!!!!!!!!!!!


hahahaaa
不過後尾唔知邊個係到問肥泰果d
"您食左brunch"未呀


之後下晒..~

原來佢話breakfast+lunch 囉哈哈哈
玩字果d 高手wor..
BRunch*..hahahaa
勁..!!


笑左好耐

之後唔知有d 咩無聊笑話又係搞到勁好笑

最記得
唔知我講左d 乜
之後肥泰又係到同我鬥無聊
搞到dead 晒air O晒嘴果d..

之後小李子就話"dead air"咁
咁正路我地就係到話有烏鴉飛過果d 無聊野啦

點知carbon 一句搶晒我鏡的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


佢話"有天使飛過呀."

下晒..


天使呀...
無奈..!!!!!

之後我地成班勁笑佢唔知up 乜啦..

笑到扒晒街果d
helpp

唔係笑佢講天使囉
係笑佢俾我地笑完之後仲要係到兜..!!!

佢話係一個日本傳說..
helppppppppppppppppppppppp dead air 都有傳說的!!!

佢講左一句我同肥泰係到對望之後又爆笑
"佢仲要繼續講..."勁低能..~~~~
hahahaaa


之後我就話佢.."您唔係上網search dead air 呀話..."咁

之後我覺得佢勁無聊
因為佢仲要不斷講
哈哈哈

我地係咁話佢係天使招喚者..~
又叫佢快d 趕走d 天使哈哈

難得佢係一個玩得的人....

俾佢激死啦helppp

勁九唔搭八的helpppp
horhorr=)


之後8:30 倒散會

同左maviz 行一陣logon就去kln bay 了=)

heeeeeeeeeeeeeeeeeee
成個禮拜無見過傻佬了..~~~
yeahh

差唔多到kln bay 果陣佢係到打俾我問我係邊..
n then 佢話佢岩岩落緊mtr
我係到以為佢岩岩先係kwun tong 仲話等佢一陣啦唯有

仲專登落左車之後兜去第二邊出

哈哈哈點知原來佢係已經到左kln bay..
落緊大堂

無奈的
樣衰左..
-___________________-||

之後我地去睇大城小事的..~
hee
heyheyy
我三千個認真咁話
我覺得您帶眼鏡是勁好看的..!hrohororr=)

哈哈客套說話我唔識講的!!horr



成套戲有三個自製gag位..

一) 當黎明問王faye肯唔肯同佢復合咁啦..
咁全場勁靜咁等wongfaye 講野
點知有個細路超大聲咁話...
"採佢都傻呀.."咁
wahahahaaa 笑死..成場爆笑
而家d 細路真係呀~~~ =) horhorr

二) 就係當個老伯同黎明食飯果陣回憶起同初戀情人食飯咁
之後黎明變左個靚女人..
後尾我地係到話...
如果個女人鏡頭突然變返左黎明..
將會笑到傻..
因為個呀伯係勁淫邪咁望住個女人架wahahaaa

三)最後wongfaye話要黎明講三個佢想聽的字..
講左先肯同佢recover 果d..
之後後面有個人係到話..."謝霆鋒"囉
哈哈哈低能的..~~~~~~~~~~~~=)



睇到成11:00幾先返屋企..
之後仲去左食野咁
成點幾先返屋企啦....hee=)


yooooOooo*=)
實在係三千個掛住您的....

考mock 都成個禮拜無見了
第日您考alevel 將會一個月唔駛見了..~~

唔緊要啦哈哈..

我係唔會煩住您架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! << 堅定的!!

快d 溫書啦..~~~ ~呀伯..~











大名: 傑傑仔大少
電郵: [email protected]
說: 哎呀呀..........
勁憎您呀~!!!
您將我這個大名宣揚開去了呀~~
您知您個diary幾多fans嫁啦~~
我個名而家揚哂啦........無奈的~~~!!!

3月7日果日呀....
vert非常近的~~~
是第一排的~~
但就好似係少少邊果d位囉~~
阿mic 是超強的~~!!!買到咁既靚位~!!!而且仲係$100~~~
超勁爆抵的呀~!!€

您是才女........不是嗎???
勁嘔心的~~~嘩哈哈~~!!!
您的作品only for 3歲以下
果d人觀看囉~~!!!仲要係
家長陪同收看的~~~!!!

每一次聽您話自己係虔誠
的天主教徙.........
我都有d難以致信的.....
都唔知真定假的~~~
但勁多謝您的禱告啦......
有心的elfreda呀.!!!

雖然唔知好唔好得返的~~~
但我星期六都會努力嫁啦~~~
等我好消息啦~~~

>>2004年02月13日 00:09:38





大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: 是我*
wahahahhaaaa
未click入黎應該已經知道係我呢個可愛的秘書了吧
yeahh
我諗你係急不及待要click入黎睇的....
=)

ok無聊夠了

好威呀好威呀
你兩日既entry都係reply我架
hahahahahhahaa
勁開心勁感動~
我是說真的*
好快你既diary會變左淨係同我講野架喇
wahahahaa greatttt.

考完試我都會照上黎架
仲要日日上
因為考試0個陣無聊
考完試會更加無聊的
-_____________-|||
無聊既時候黎睇你無聊的diary簡直係perfect呀~*

下-----------------?!?!?!?!
點解你會記得我第一個留言係幾時同埋講咩既..?!!?!
難道...你0個時已經開始暗戀我所以我黎留言你就超開心跟住勁印象深刻..?!?!?!
oooooooo原來是這樣的....
其實那時我都已經喜歡上你的了...原來我們相愛了很久的了....
(嘔...X_________________X urgghhhhhhhhhhhhh)
下咁我0係0個個留言係講d咩架?

係呀見我家姐讀account我咪讀下lor
我都唔知點解會揀架
好似幾好玩咁吖maa..
你唔好以為咩都好型就咩都做得唔得呀...-____-|||
儲錢同讀account有什麼好型的..
我由細到大都儲緊錢架啦
咁我咪型左好多年..?!
低能的elfredachow..

係架我地都係夾0個d黎架
唔夾都frd唔到啦
廢話來的

終於考完試------------*
冇我想像中咁happie的
因為account炒左了..
=(
唔開心...
不過唔理luuuu
玩完先算啦
照肺咪照肺lorrr
我冇肺炎的!!!!!!!!!!!!!!!!

wahhaahahhaa
好眼訓...玩左成日..
wear左勁耐con...
玩多陣就沖涼訓lu
byez*
>>2004年02月13日 01:21:23




大名: changel*
電郵: garn_gup@dic_lou_yin.yo
說: yooo~~~* 終於講得了~ 很興奮的忍jor好耐~* i have a surrrprise for elfreda chow tomorrow* 就是偉大的情人節禮物~* 其實上個week買了的* and then好興奮~ coz很靚的! 想講了很久but忍住了~ surprise is surprise~* 是會很開心的* 其實好驚情敵都會送呢個的~* therefore* 我是會早一日送* hahahahaa 咁我就會送先* 完美的plan kakakaaa* bakchiii-____-lll
其實是想寫落diary的...
但未免太無聊了~
therefore用0黎做留言吧~* haha~

您是想什麼的*!
你認為我會覺得你煩嗎baby~
其實我驚您覺得我煩才是~
考PA之前gor日... 是打了十萬次給你的~
成日都唔識勁問您~*
您也會*不厭其煩*的help me~
i love u ar baby~*
>>2004年02月13日 09:36:42




大名: BuRn子++
電郵: [email protected]
說: 皇妃殿下~
草民別來無恙..現過著加洲陽光的生活..YAAAAYO~
heeee++ 我不嬲都係妳嘅忠實fan屎黎架啦..
不過之前唔知點解留唔倒言jar ma..><

HEyo..請皇妃息怒
在下對皇妃的思念
是難以用筆墨來形容的or!
(想嘔tim..*_*)
hey..正經la..
ok.hey.我會寫信畀妳ga..
只不過諗住留言就下次先寫lor.
妳呀!!又唔寫畀我!?
我好期待的^^
不過
妳都話啦.
Gd frds lai ga ma..haha
妳心有我我心有妳咪得lor.
(HEE..頂得順ma..?.short 左了我)

喂.妳幫我問下mavis 有冇msn??
我而家係同緊我幼稚園個同學一齊住ga..
我同佢都識左14年lor..
佢都識mavis fung wing sze ga..幼稚園同學ma..
都係住美孚的.叫carolyn ar!!
(無奈mavis唔記得我=.=")
佢都好想問侯mavis呢位久違了的幼稚園同學仔呀~~
HAA..關係真係好奇妙or~
係喎!webcam喎!
好!承妳貴言..買左記得話我知~
我和6K的約會or..期待着..haaaa#~

harrr~~車我學梗架喇
不過問題係我唔係好識認路囉
不過我學車.妳放心
好多美國人有買保險的.唔使驚wor=P
不過都係等下星期二開左學先
勁度興奮中期待中高興中~~

而家無聊到睇緊日本仲做緊嘅Pride..burn vcd tai.
木村簡直超勁爆型型型yoor..
有機會妳都睇下8>* MAYBE babyz.

ai ya..好想食changel整嘅cookies 同cheesecake 呀!..
我就黎轉型做C奶8___*
每日煮飯去超市洗碗洗衫掃地做家務.............
等我有機會同陳師奶交流下先.waha..haaaaa^^

先告辭了..皇妃殿下~~




>>2004年02月13日 15:28:50

>>February 28, 2004 at 4:58:55 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net