寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 2 月 11 日 星期三 【晴】




OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOk*
great*
今日起身有d 一天都光晒的感覺
hahahaaaaaa

超開心咁返學
哈哈


又搭唔倒85 c 了..=)

anywayz*


好開心呀
好興奮呀

就黎考完試啦哈哈哈..~=)

又好鍾意考account
因為佢唔駛點稔d organization 的野

係咁就係咁的...
但係佢又唔同math屎果d 煩野worrr


yeahh*
i luv accccccccccccount 的.


不過同時又好驚的
驚做得唔好
驚唔識做


入到去又要探熱
唔記得帶果張 temp. form


得果93.6度
果個人係亂度架

都唔係耳入面geii*
係到探d 肉幾多度囉佢係到

hahah..anywayz*


8:30

一黎就係做 I and E 溝incomplete 果題..!!

wahahaha*
以為得45minz 做...因為 4 題 / 3 hours
之後我勁趕勁趕超驚超驚..~


好小心好小心咁用左好多時間小心咁draft d 數係張Q paper 到

li 題同我之前做果d 差唔多...
之前果d 都係一次bal 倒

好驚今次會bal 唔倒


一路計計計
計到最後...

心跳得勁快
wahaaha*

最後係bal 倒架..wahahahaaaa*

though bal 倒真係唔代表 d 咩

但係起碼知我無入漏野
係錯都係稔錯野
=)

安慰的..


之後做第二題control..-_-||

做做下勁唔想勁煩...

真係好煩
成日都唔知點入

是但做左..


之後後面depre n stock 都ok 的


好快就3 hours 過去了..
great=)


考完考完考完考完考完
其實li 次考試係過得幾輕鬆幾開心的=)


kekekeee*
mm 做左30 minz 就走左啦
出去toilet 又見倒佢
問佢去左邊

佢話佢去左library lorrr
果然係一個女俠呀mm
好型的


之後佢地話去唱k..
好似好多人咁..

但係我同changel 唔去啦...




我要
儲錢

哈哈..!!

今日係我地19th weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek 呀yeahyeahh*
勁快囉真係好快呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

changel 話唔知幾時會100th weeek..
好似好快咁

之後好奇的我就拎左本schedule 出黎
係咁像個bak chi 般的係到數數數數..

hahahaaa..原來今年9.16 係50th weeek*
下年9月1 就100th week 啦

wahaha*
好興奮的我們..!!!!!!!!

係到話50th week 要去食dessert bufflet
n then 100th week 要去食勁的bufflettttt*

wahaahhaaa
之後我地話唔知大學會唔會一齊讀..

then 我地就話要一齊入中大
...入倒才算吧..




heee

我地去左荷里活食百人一 "豬-* ...wahahaa
(是在說changel 的..!!hahaha*)

明明岩岩先話要儲錢
點知食埋晒d 奢侈野...
anywayz

之後我地去左樂富呀
專登去果度的jusco

哈哈去到果度地鐵站
有個美心
見倒一支勁wud dud 的新幹線波板糖
但我買了給changel*
horhorrr
好搞笑

n then
changel 要買一個心形的侷蛋糕野......

我係到無乜野做咁係到睇demostration*
超勁囉
見倒一個勁神奇的野

勁似多拉A夢果d 低b 野囉哈哈!!

佢係一個幫人摺衫的野囉
yesss*係一塊摺得的板咁樣
n then human beings只係需要鋪件衫係上面..
n then 拍埋塊板左右兩邊同埋下面
咁就好勁咁摺左件衫
仲摺得好薄

摺一件衫都係3 secz

之後唔知有d 咩 擺衫的掛掛野送都係$98咋

超型呀覺得

真係摺得幾靚的
勁想買黎玩下
好似好好玩咁


之後我迫changel 睇一次!!
佢話這些是呃果d 無知的師奶的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shit 的

她也不需要那麼直接吧
-_-||

aiii*
她其實是誤會了它的功能

算吧

之後我地去左mk 行左好耐..
wahahhaa*
整街人也是有錢的
我和changel 勁側目囉見倒li d 人
真係好多囉
成間Lv咁樣

我地一方面話d 人
一方面勁羨慕

yes*
我們都是膚淺的!!


heyyheyyyyy*唔好同changel 行街呀各位!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢行得勁勁勁慢呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
行一個鐘先會由聯合行到瓊華囉完全係.........

helppppppppp*
不關腳的長與短事囉..~

是人的問題呀哈哈.............
她總是在我後面的

最後佢決定拉住我黎行囉...............
hahahaaaaaa無奈的~


yeahh*
買左野俾bread n laura
買野俾人係開心的=)

n then 我地成5 6 點先去tst
周圍行左一陣
aii完全買唔倒衫囉超唔開心=(

真係勁唔靚的

shittt 的
好想買衫呀~~


之後搞左好耐先去citysuper

好無奈囉
我地明明係勁趕時間囉

....之後最後changel 要急趕咁返屋企整個cake

我就返屋企上網啦great*
好耐無好他條咁上網啦..
yeahyeahhh*=)

成2 3 點先訓囉

umm*
眼訓的











大名: eLf is smart
電郵: [email protected]
說: 矮文傑
whaha*
好笑的
又會咁arm係edmond的*
helppppp~好笑..~

哈哈*
感動的
您真係分段書寫呀
很美觀的..*=)
多謝..

hahaha*
唱歌有咩咁好笑
您試下啦
真係會暖d 架 ..=)
horr

不過而家都回暖luu*
冬天終於都走啦
greattttttt*
勁唔鍾意咁凍的

(但係之前明明好鍾意-_-||)

haha
您唔好讚我講野n 寫d 野好笑啦
u know 我會飄飄然的..~
horhorrrr=)
as i said
我覺得我就黎會出書的...
才女 *=) horhorrrr


yeahh*
我地坐得前唔前架3月7*
慘的maviz 無得去..
-_-|||
仲未俾錢gor borrr 我..
變成一個debtor
n then 變左bad debT..horrr*=)



yeahhh*
好他條的我現在
無乜野做

有d 考完會考的感覺..!!=)
horhorr*

我這個虔誠的天主教徒
正在為您禱告
希望您地星期六踢波贏埋佢吧


哈哈..~=)
>>2004年02月12日 22:08:08




大名: elfreda周的*=)
電郵: [email protected]
說: 無聊的才女諧星*

hahaaaa*
為何我們經常以搞笑自居的
明明您只是無聊n 經常做d 令人覺得樣衰的事..~
-___________-||
我們要謙虛些..
免得招人妒忌..*=)
horrrr


heyyy*
您的diary 是bak chi 的嗎
....竟然常常refresH
又不聽我的意見在word 到打一次...~
您是一定會後悔的!!!!

用edwin 果款啦
好似都幾好
唔係一大堆字的..~

hahaa
不過您的diary 好好笑
看著您蝦碌的遭遇
如果我是目擊者
我一定會指住您黎笑...wahaha*


wahahaaha*
我不是學ekids而V的
我小時候已經會這樣子
相信是ekids 學我的horhorr*

無聊的是
您竟然與那個有錢朋友係到研究埋d 咁geiii 野
好bak chiiiiiiiiii*
邊個V 關您地咩事..~

不過他們其實好cute的

不要有偏見吧..~=)



為何您常常都話自己要4 5 點am 起身..
之後又起唔倒
就算真係起倒
又唔見您真係做野

您想點..
-__-||||
仲話今朝要做一條i and e 先返學.....-_-|| emmm

大慨係您夜晚訓覺又覺得唔好意思咁早訓
才迫住話要早起身吧
horhororr*=)


horhorr*=)

考完試了
我想您也不會再在我的diary 無聊了.....
唔捨得您的

得閒要返黎探我baby*=)


heeee
>>2004年02月12日 22:44:48





大名: elf周*=)hee
電郵: [email protected]
說: burrnnnn*

別來無恙嗎
好耐無見啦...-*
掛住您的

oHhhH*俾您發現左無聊的蟑螂皇妃

heyheyyy*不是我說的
是您的無聊ex同學說的
horhorr*

yeahh 考完晒試啦finallly
我搵日會去買web cam 架啦
之後叫晒6k 的同學們黎我屋企
as 您同changel 講過話要咁

哈哈

好想快d 有得玩..~=)

hahaaaa
係咪離開左我地先覺得我地好先..*=)..
您呀寫信俾tobey 又唔寫俾我的

好啦
算啦
仲話係frd.

算吧

.....
aiii
算啦..


---*
wahahaaaa 咁快有得學車
緊係學啦

不過學好啦
好擔心外國人的生命安全
哈哈..~=)



就黎開學啦您
搞掂晒未呀您
緊唔緊張
我覺得係會好好玩的

努力呀baby*=)
>>2004年02月12日 22:58:13





大名: eLf周
電郵: [email protected]
說: 阿政

wahaha*
勁surprise 的
您竟然仲有黎我的日記呀

仲要黎言的
..hahaha*=)

感動中


我li d 他條人咪他條地打下diary lorrr
無他的..horhorr*=)

太多無聊廢話講
所以咁長哈哈

這樣
讀者才會更明白我呀

horrr*=)
>>2004年02月12日 23:02:49

>>February 28, 2004 at 4:45:28 PM GMT+8


2004 年 2 月 10 日 星期二 【晴】



今日
唔駛返學啦又..
horrr*=)

因為今日考mathzstat*
琴日zita 同學好夜都話佢無溫過書

-_-||

她說mathzstat唔駛點溫
都會合格的

3+1同學仔真係勁...

horrr*


剛巧今日傻仔又返學校考orall
但係我又唔駛返學
aiii*
又見唔倒了
好耐無見過您了~


唔記得左幾點起身啦..

之後玩左一陣電腦
就努力為我bluved 的account 作最後衝刺

做左好多好多的數
會考時都無做得咁多囉..~~~

超勁的



做返02 03 mid term 有幾題未balance 倒
仲有99 同埋really 淫果份
wahhhhhhhhhhhhhh
超辛苦呀

完全做唔倒control 果d 囉
我覺得係一世都唔會做得arm 的

顛架
勁無信心的control


仲要有d 無ans.........-__||
做左都唔知arm 唔arm


就算唔arm 又點
都搵唔返錯d 乜


anywayz*
唔打算理control 了

我希望做好 I and E 溝 incomplete 果題
最有信心的*=)


好yeahh*
考埋聽日考完啦

加油呀yeahh*
heee=)











大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: 可愛的秘書~*
ummmm我是否黎得太頻密了..
-_________________-|||
但係我見你寫野比我我又勁想reply你的...


其實我地係咪應該0係icq度傾呢
hahahahhaaa


如果dG有account讀的話
我地就唔會好似而家咁frd啦of coz....
你有你既圈子
我有我既圈子
最多都係得閒嗲兩句講下d無聊野咁....
不敢想像--------*
以前我地仲0係5z 0個陣都唔係好frd的...
都係放暑假開始先越黎越frd
黎左恒商先咁--------frd!
所以黎左恒商真係好開心的~
當中包括因為你啦
hahahaha
=)
感動嗎..

就算唔同班
都唔係一個問題的*

hahahaa係呀我記得呀我記得呀
0個陣我地真係狂講恒商野
係令到人地插唔到咀的
hahahhaaaaaaaa
恒商實在太多野好講喇
令到我地勁多話題咁
真係好~*

我以後叫你做"搞笑的"好冇呀
這樣你是否會開心一點
hahahaha
yooooo搞笑的*
wakakkakakakakkaa

覺得自己有點變態...
一日留幾廿個msg咁
搵日出黎吹水吧~
hahahhaaa
繼續我地講唔完既話題z
可能要傾三日三夜的
hahahhahaa
>>2004年02月11日 01:05:18






大名: 才女ZiTA
電郵: [email protected]
說: 其實我本來要溫M&S的...
點知起身搞呢樣嗰樣
又變左係度無聊喇...
我宜家都未做過數...
又就快返學-_-"

所以我決定豪俾佢了..
無聊到*睇你的Diary的...哈哈哈...
王妃你快D改Nickname吧...
勁適合你的~!!

看你的Diary我係唔會笑的~*
我真係冇笑到撞到個頭呀>_<"
冇!!真係冇!!!..要相信我的...
唉........勁黑仔的....

作詩..我都有作呀
我係才女
梗係琴棋書畫詩詞歌賦都"要"精通ka啦..嘿
(要精通不過係唔精通...)

勁無聊的我..
竟然差唔多一日留一個言的...=_=

考試了叫我加油吧
(不斷虛耗時間中...)
>>2004年02月11日 07:04:54

















大名: burn~
電郵: [email protected]
說: hey.halo 蜜運中的蟑螂皇妃~好鬼鐘意妳個diary 架~~超搞笑wahahaha... 考埋account就考完喇喎~去邊度玩咁呀!ai..掛住你地添...真係好想飛返來見你地呀~><...我下星期二先開學.仲有排係度'hea'囉..
皇妃呀皇妃.~~我好想學車呀
嘻..妳話我揸mini cooper 好唔好呢!?..
呀~我而家真係好無聊..wut the hell..!?冇野做.妳快d考完acc..加油la~~^^
>>2004年02月11日 07:47:18











大名: i m eLf
電郵: [email protected]
說: 陳倩衡..~~~~

how are you?! i m fine thankyou*...horhorr*
這是開場白來的~

剛剛收左線後一直heh 到現在.~
shit 的
明明話10:00 起身
點知您唔打黎我都唔起身

您仲好似覺得好神奇點解我會訓到而家..
您係到話.."咁勁geiii"
shit 訓得晏有乜咁勁..
-_-|||
起倒身先係勁吧...

anywayz*
我們是無聊的



第一次得到changel 小姐的讚美
您竟然話我成功地搞笑?!!

yessssss*
"呀媽~~~我得左啦~~~"
我考完試會update 我的hp
皆時就會有您的出現

拭目以待ok?!horhrr*=)


hahaahaaaaa
其實我近排覺得自己好煩的
您覺不覺

(其實您由第一日我入黎您已經覺得我好煩.係咪.-_____-)

您覺唔覺得我帶左好多麻煩俾您leiii 自從我入左黎之後

我成日覺得您遲早有一日會覺得我好煩..
as 我真係好煩好多野講..~

okk..
我再講我就真係煩架啦..

不過您都講俾我知下啦..~
horhorrr*=)
great




*蟑螂皇妃*
help..
我不是唔敢打出黎
而是我根本不是...
...............
我不要做蟑螂呀~>__<

您們是否以為那個陳志豪就是這個陳志豪的?!!!!

是的話
那您們即是同意他風靡萬千少女吧
horhorrr*=)
我知您們是妒忌我的..!!!!

一定是吧..~~
horhorrrrrrrrrrrrrrrr..

okok


changel chan 還是不明白我對儲錢的誠意..~

儲錢--* 其實是對買的物件的一個誠意n 重視的表達..~

as 您辛辛苦苦..( okk..辛辛苦苦..-_-||) 儲那些錢就是為了得到他
您一定會更見珍惜n 愛錫

您明白嗎


看您也是膚淺果d..
我想您不會明白吧

我們還是撇開這個話題不談吧哈哈...
>>2004年02月11日 13:10:13











大名: 亞政
電郵: [email protected]
說: 傻的elfreda chow 呀. . . .
都唔見人地d日記咁long gaaaaa..........
睇死人呀~~man....-______-""


我發現我自己真係好鬼死好人~~
無端端幫妳呀 elfreda chow ar
留言呀~~~~~~!~~~~~~~
>>2004年02月11日 18:12:16

>>February 28, 2004 at 4:37:14 PM GMT+8


2004 年 2 月 10 日 星期二 【晴】




shit*的.............下面是reply 某人的
但因為超過左1000字
therefore 佢唔俾我留

我刪減左好多野
但佢仍然話太長 (賤的!!!)
所以算吧...~~~


---------------------------------------------------------------------*



水馬言永言寺-*

maviz*
您知唔知我係叫緊您架
個名好型呀

勁creative 的elfreda chow arrr

though 其實個水字係唔arm的
果兩點勁煩唔知點打..
horhorrr



我是感動的呀maviz fung
過往十年您都唔留一個
次次都係我迫您來的

仲要成日話無野好講..

現在卻常常為我增添留言
每當我refresh 看到有新的留言時
我就感到人世間是尚有溫暖的

maviz
是的

是您..
是您令我感到這些


多謝您...=)



wahaha*
無聊的
擺明您就係考試無乜野做先黎
第日考完您就唔會黎架啦
aiii*

我希望考試永遠都唔會完結

完左之後
我就再難以感到溫暖啦


aiii*..感慨..~



完全記得您的第一個msg係
果日考完Lcci...我寫lolitta 的diary 寫得好好笑
而給我一個留言
果陣勁surprise


您無啦啦黎睇我的diary仲要留晒言咁
我覺得好神奇的...hee*=)

其實點解您果陣咁無聊的
都唔係好熟果陣
..-___-|


yeahh
我的diary 是有啟發性的
maybe later 會有publisher 搵我出書的
我成為一個作家
wahahahaaaa


hahhaaa笑匠出笑書..horhorr..*記住買黎睇..~


yesss*
點解我地咁鍾意account geii*
其實果陣form 4 我係無乜科揀
加上我覺得讀會計好似**好型**咁我先揀架咋

無稔過會咁好玩

仲要其實p lee 都唔係教得唔係幾好.-_-||



咁您做乜會揀geii?!
因為您家姐讀呀?!




yess*
*我們要像前線醫護人員般努力!*
hahahahaa*

我從新激起您對account 的興趣呀
我是勁的!!!=)))))))))))))))))))

kekekekeeeee!!!

報答我吧..~




十個holiday mood 的elfredachow*
很緊張明天的考試同時係勁他條的..~
-_-||


shit*的


聽日您會去邊leii*
hee
yes*
聽日就係考完啦
horhorr*=)

您要剪頭髮嗎 ?!!!!!

為何您常常都要剪頭髮的
三日五埋兩日就話要剪

那裡來那麼多的頭髮呀

算吧
既然您一意孤行
-_-||||

好心啦
後生就儲多幾個錢啦
hee*=)

您覺唔覺其實儲錢好型呀?!!
我都係問下姐
您可以話唔型的
-_-||



nOoo*
本來我都想話有唔同的圈子果d 架
但係後尾我覺得我地仲有swa 的!!
係因為咁我地先仲咁frd
您唔記得我最初黎左恆商之後係好少同您地講野
勁少見倒您地geiii meh*

yes*
所以稔落又唔係幾關事的


是因為我 們夾呀哈哈..~~
一定係!!!!


(....係到迫您同我夾咁的...horhorr* )


anywayz*


努力呀寶貝
捱埋落去呀


仲有一日~

我是愛您的..-*=)

>>February 11, 2004 at 5:45:35 AM GMT+8


2004 年 2 月 9 日 星期一 【晴】



okk*
li 個diary 要努力d 咁寫..~

as 今日好蝦碌的*=)


damn 的....(hahaa 連爆粗都要加個的字...實在係斯文的elfreda chow* )
琴日明明叫左呀媽6:15 叫醒我

點知佢唔知醒
suji 成6:50 先叫醒我囉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

help
如果suji 唔叫醒我

咁我會點...-_-|||


嬲的!!!! >__<


明顯地
又要搭mtr...

去到diamond hilll 見倒小林呀哈哈...
勁有趣呀下佢
猛咁話我有趣

佢拎住d notes 但係俾我搞到溫唔倒
horhorr*

一早就同人鬥無聊


then 好快就要入halll..
係到try 個receiver 呀
wahahahaaa
勁開心的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
超清呀
難得..~=)
hororrrr*


之後今次好似好快就開始咁...

3 minz preparation*
打開份paper..

係講d 人係到演講比賽果d 啦
有d 評判呀演講者呀果d..

n then 睇睇下

huhhhh?!!!
陳志豪
....嚇一嚇的

他是一個演講者
umm..
之後tobey 都發現倒
拎過黎望住我
哈哈..~~
我以為係咁arm 的

因為這是一個普通的名字..~~~~~~~~

之後一路係到笑的..~
有親切感的paper...wahahahaa~

之後一路睇睇睇啦
見倒林沛"木丹"的
ohh
勁熟

原來都係佢果班的
then 我稔起陳志豪係架車睇中化功課果陣
佢同我講過他的黃瑞松好鍾意用佢班d 人d 名黎出卷..

我仲話黃瑞松無聊的

點知佢真係咁無聊
(又多個人同我鬥,無聊-_-||)


okk*
之後我就勁興奮咁係到稔那個陳志豪會講咩
應該係關於蟑螂的哈哈..~

一開始
有個mc 的物體

係到介紹d 評判 n the 演講者..

好彩li part 係廢話
無野要記低
如果唔係將會無奈..~


hahahaaaa
當佢介紹陳志豪的時候..

佢係到話...類似...
英俊不凡
俊朗果d..
好型呀...
風靡萬千少女的....囉..

(hey baby* 唔係真係講緊您架...唔駛笑晒咁worr...
同名同姓咋..緊記...ok...horrr*)


講得好長架...
我唔係好記得佢講咩..
仲有d 咩公子呀....好勁呀果d 啦

不過因為已經笑緊所以無記得..

我聽倒勁多笑的聲音囉..........hahahaaaa 笑到傻....
我真係聽倒changel 笑架
佢好大聲的..!!
wahahaa


佢用左超多篇幅黎講陳志豪呀
仲要係完全use lessss 的...-_-|||

(其實果兩個女的都有講..
不過明知無用
又掛住笑..無聽)


勁耐的
勁搞笑..~~~
佢靚仔靚女關我咩事
ahahaaaa



okkk
之後陳志豪一黎就話自己係"蟑螂公子"的..~~~
-_________________-||

下晒....

之後爆笑一番

yesss* 他是蟑螂 ..~迷倒萬千少女的..wahahahaaaa

hahahaaaa..............

陳志豪講d 野好低能囉一開始果d..

陳志豪話佢自己身為蟑螂好自豪n 驕傲ahhhhaaa..
原來係咁
哈哈


之後認真果d 就勁煩勁亂..
要自己organize 的


勁驚
已經有預感之後果d 係會好難...


到陳芷姍果個都okk...
不過extremely bak chiiiiiiiiii


咩外星人呀
又咩有隻貓呀..

佢係懶係係到applly 返d 恆商野落去囉..~
-_-||
helpp..


之後到林沛"木丹"
shit*
超難
無人會抄得切佢講咩囉..~

係到勁up d 詩出黎
又要唔識...又要長又要快..
完全寫唔倒.......................


仲有勁多詩人的名...
完全唔知d 字點寫...~~~~~~~~~~~~~~
chi sin garrrrrrrrrrrrrrrr

係勁想打人囉

佢係一開始講d 野勁廢for 1 min...
n then 係完全 可以去訓覺 唔聽的..~

n then 一講就極極極快non stop 的

低能...............

-_-|||

仲有最後果part 我覺得最難囉..
tick 9 個tickz 果到勁唔sureee...

shit*
仲有呀鄒藝的
他們的對話好令人煩惱
勁講詩
唔知咩事-_-||||||||||||||||||||||||


成班呆掉了~

他在show 他的文學修養吧..~

不甘示弱的elfreda chow 決定作首詩遲d..!!


hahaa*

最後講下個演講比賽result laaa
okk..
佢連li d 咁易的問題都唔放過我地
係到懶難咁

仲稔住陳志豪會贏的
點知係第個

佢屈居第二咋哈哈...

本來想寫佢第一的
豪三分俾佢
哈哈..~~~~~~~~~~~~~~~~




anywayz*=)

一做完成班您眼望我眼的不斷爆笑

hahaaaaa*



出名晒啦陳志豪
不斷係到笑佢係蟑螂.
hahahaaaaa
蟑螂公子

我不斷係到強調係俊郎公子
但無人信我的
哈哈..~~~~

無聊無聊.~~~~~

***風靡萬千少女***
wahhaaha* helppp


d 人不斷對住我講蟑螂公子的..~~
一時間
好似我變左陳志豪咁...

點解會咁的


zita changel 果d 係到話一路聽一路勁笑哈哈
好搞笑


勁有幽默感的黃瑞松呀..~~~


我地係到超嘈的猛咁話搞笑
但係人地完全唔知有乜好笑

令到旁人側目..~
hahaa


我稔如果佢用"周姿彤"是無人會知道係邊個的
-_-|||


heeee
正如george 都唔會有人知哈哈



之後考文化
ok laaaaaaaa
又係1.5 hours 不斷狂寫
唔知寫乜..~~~


放學同really淫去library 影果d account mid term 黎做
哈哈
唔該晒您啦唯有..~
=)




之後返屋企..yeah*


haa*
搞笑的listening*=)









大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: yoo搞事的~*
又係我喇
其實我知我唔應該黎留言的
因為有排都未倫到我咁
你會十世之後先replyyy我
唔0岩規矩吖maaa*
hahahaa
不過我太無聊了
唔想做account住的
完全0係holiday moooood中~*
所以咪好好人咁黎下lorrr
費事你會成日refresh 0係度等有冇新既留言啦
比你等到了~
wakakakaaaa

咩呀星期一0個日考完行去canteen 0個陣
係你見到佢跟住bang埋一角等佢見唔到你的
hahahaha
o sorryyyyyy 踢爆左你teeemmm
hahahahaaa
太唔accurate喇你個diary..

勁想快d去玩的
(又掛住玩...-______-|||成日都諗緊幾時去玩去邊度玩玩d咩咁....)
好野就黎到212喇~
yeahhh
=)
勁期待~*

考完我會去唱k睇戲剪頭髮行街咩都做晒佢~
實在係十年冇行過街
廿年冇剪過頭髮喇-----
wahahahhaa
快d快d快d快d考完吧*

okok完全係成篇廢話咁
hahaaaa...
好喇唔講lorr咁~
等陣聽下歌恰下眼訓先~
byez~
(account要努力!!!!!!*)
>>2004年02月10日 15:18:51





大名: gel chan~~~
電郵: elf@is_a_bakchi.yo
說: 蟑螂皇妃*

睇您都沒勇氣自己打在diary了吧*
讓我help u~*
very kind rite~
感動嗎~~~~

hahaaaa....
今日乜都冇做過... shittyyy
明明PA是勁唔掂的
做乜的....
你又無lala off jor line的~
算點worh*

elfreda chow~
係不需要儲錢的人才會覺得儲錢是個型的action... bakchiiii~~ haaaa~
>>2004年02月10日 23:32:53

>>February 28, 2004 at 4:23:48 PM GMT+8


2004 年 2 月 9 日 星期一 【晴】




maviz*
are you going to type your personal diary in my diary?!

wahahahaha*


既然不能reply 您
咁我就唯有寫個diary 俾您啦..

hahaaha*



夠啦

您快d 做account 啦

其實我之前真係完全唔記得左我地係為左account 而轉校架


我有時稔leii*
如果我地有account 讀

我地仲會唔會好似而家咁frd 的..~

hahahahaaaa*

記唔記得上次ccheuk 話我地不斷係到講恆商野
話我地講左咁耐都未講完呀哈哈....
我覺得勁搞笑

我地真係講成個鐘都未講完
chi sin*

(關咩事...不過suddenly 醒起的)





wahahaha*

您成日話同我玩
最後其實都唔會同我玩的..


仲話搵倒個arm 傾的frd-我...tim..* aiii*
-_-||||||

算啦

我都慣架啦...

*huh*

咩呀
果日明明我有望住佢
之後我係到話..."睇下佢見唔見倒我先.."咁架..~~~

之後佢真係見唔倒的我就無叫佢啦

絕對無bang 埋一邊..


您估果到有幾千呎咩
話bang 就bang..
仲要咁多人..
點bang*

您唔好話歪曲真理worr*

as
真理必勝的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hahahaaaa


最後
希望您唔好再話叫我
"搞事的"

我無搞事呀

死的!!!

>>February 10, 2004 at 7:50:31 AM GMT+8


2004 年 2 月 8 日 星期日 【晴】



okk*
今日完全係有時間都無搭到85c lorrrrr
好唔想出門口...
唔想自己一個人呆坐成個鐘
所以搭mtr..
轉黎轉去咁..
其實好煩

-_-|||

aiiii*
好掛住您的...~~~~~~~

8:00 先叫醒您
果陣先arm arm 到diamond hill
其實如果係要上堂
我將會係遲到..
as 我8:15 先落車
又要rush 的..

好彩8:30 先exam
落車咁arm 見倒changel*
hahahaaa
therefore 我就跑去嚇佢
哈哈
*=)
嚇一跳的..!!

then 她就去...umm

我唯有去toilet 啦..

之後就考writing 啦
明明考之前我不斷尋覓zita 同學的縱蹟
as 琴晚答應了給她一張temperature record form
點知搵唔倒去
入到hall 見倒佢係好遠坐低了

算吧~=)

之後那個主考的又是那個女的...m lau*

我記得果陣我等院長interview 我的時候
常常見倒她的
她著住超短裙斟水緊果陣

我係.."哇"晒..
駛唔駛呀

今日佢著左shocking pink 的綿衲leiii*
很潮的~

都話潮唔係著最新的就是潮
..horrr*=)

我想起我的dc其實與我的mp3 機係有同一situation 的~

那部dc 勁殘...而且relatively 好大部..
但係我要證明的是
我在兩年前已經在用dc 啦
威的*=)

anywayz*

writing 作左那個講pth 的
relatively 易的...

沒有甚麼好說

我就是覺得我的英文一輩子也打破不了考得差的宿命
今次相信也不例外的

所以做得很無心機..~*


-___________________-|||

之後落左canteeeeeen*
一路同maviz 行的時候
竟然見倒傻仔的...
hahahaaa
正常叫他的時候
他已擦身而過..

算吧...

他的視線看不到我
就像我看不到changel 一樣


wahahaha*
擺明乘機嘲笑別人的

horrr

又係成班圍埋唔知做乜..

心不在焉的我不想說話...

(不過其實都係咁多野講-_-||| )

我係到稔究竟我的同學會唔會覺得我好煩
我成日都係到勁嘈勁多無聊野講


總會一日他們會覺得我好煩的
雖然現在未到這個皆段

但當自己都覺得自己煩的時候
別人亦會覺得吧...............
-________________-|||


okk*
由聽日開始
我要變成一個沉默寡言的elfreda chow*=)




!!!! 不會成功的~


anywayz*
之後考我最憎的compre 果d 野
shit的

很是無聊..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


之後我就同changel 走啦..
因為....leii*
horrr*...

行行下
jerry 同學打黎問我去唔去食飯呀

本來想去的
但係changel 又唔去
我又出於儲錢的原因而不去了

yes!!
我儲錢中


是在沒有原因下儲錢呀~~~
horhorr*


我同changel 講過好多次啦
我覺得儲錢li 個action 超型-------------------------------------*
hahaahaaaaa

yesssssssss*

當我知道某人為左買一d 野俾某人時
竟然要吃杯麵
我就覺得

他很是有型的----------------------------*=)


是的
所以changel
當您見我要用錢時
請阻止我*






horr*
之後sjc 的vivien 係到撩changel 傾計
changel 走左之後
得返我同佢
咁我咪同佢講野囉

之後佢好似好amazing 咁我同佢講野

她說" wahhhhhhhh 我以為您係唔講野的"

shit*
好端端的一個人
點會唔講野-_-||

之後我下晒..
我不是啞的..~

hahaahahaaaa*
之後佢好似覺得我好好傾咁...

佢與俗世的人一樣
覺得我係勁串n 勁coool 的..

其實我的樣子又唔係好惡果d..
點解d 人會咁講geiii

我的樣子不是很可愛的嗎哈哈
(okk...下晒..~ )

okk
相由心生係唔適用於此的..!!


但係真係想知點解個個都覺得我是cool 的. >_<


我係苦腦的上車...




ohhhhh 上左車先醒覺
點解我會上車的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aiiii
佢arm arm 補完課呀..
稔住一齊食飯的
但我竟然走了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







十年無同過佢食飯啦..........


實在是一個失敗的女朋友...
aii

請您鬧我吧...~~~~~



是內疚的..-_-||



之後laura 又係到同我sms
佢正處於我當時的situation 呀
-----------> "兩難"的situation*
wahahaa

umm*
又係無科讀啦係dG
想form 6 轉黎呀

yes*
我是舉腳贊成的..~~~


li 到實在係太好了...=)


凈係一個canteen n 一部搭able 的life 已經擊敗dG 啦horhorr
dG 仲有個賤格的校長...

(okk....elfreda chow 是無禮的..~~.....
亦都無*仁*的.....
我應該愛大自然的一切.......including 禽獸!!! .不應話人地賤格leii )


haaahaaa anywayz*
稔清楚啦laura*


yoOoo*
之後我就落去自修室溫account n 中化~

溫左勁耐中化囉
咩事
溫黎都無用的


係自修室果陣
稔起zita 同學今日同我係到拗邊個係笑匠一號

之後我決定將笑匠一號俾左佢啦

(點知返到屋企見倒佢leave 左msg 俾我話將一號俾左我囉...當無睇過吧...)

我是有原因的

因為您高又高過我的
老又老過我..
咁您 eat salt 一定多過我eat rice laa..~

之後您又成日得到屎忽的十分笑呀
我就從來都未有過啦........

您又成日勁黑仔勁遐碌的
又能夠1:35 起身 2:05 返到學校..~
超勁的..


仲有呀
您係讀 3AL+ mathz n stat 架

超勁呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

所以我決定將一號俾返您啦...~

( 同讀mathz n stat 完全無關係的 -_-||| )


您最勁啦..~
我做呀二啦

我二奶命的
哈哈



做到成10:00 先返屋企
開心的~~~~~~
lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa=)




yeah*
聽日聆聽n 文化呀


check 左十次個receiver 有無電了
哈哈

=)

努力








大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: wakakakaaaaa*
雖然已經好夜喇
雖然聽日仲要早起身番學考試
不過我都係忍唔住要黎留個靚言的~*
=)

睇左你既diary呢
令我醒覺番lorrrrrrr
(係咪有點誇張呢...搞到你個diary好似好有啟發性咁..ummmm其實冇d咁既事的wahahahaa)
即係呢你令我記番起當初我點解要放棄dG而黎左恒商
係為左我地至愛既*ACCOUNT*!!!!
yeahhhhhhhhhh
但係入到恒商我係忘記左的
亦都開始唔鍾意呢科
因為太多數唔識做喇.....=(
不過呢...
既然我係為account而黎
我就要讀好佢!!!!!
唔好衰比dG睇!!!!!!!!!
yoooooooooooooooooooooo~*
你從新激發起我既鬥志呀babyyy~
i love u~*
wahahahahahahhaaaa
多謝你呀~~~~~勁愛你的~
我地一齊加油吧!!!
*我們要像前線醫護人員般奮鬥!*
*感動流涕中..* (紙巾吖唔該)

好了
而家做多幾題server數就去訓喇
聽日考既係英文呢~
廢廢的~wakakakaa
我見你仲online緊呢~勤力baby~
hahahahaa
唔好溫到咁夜啦你都~
早抖喇*
=)))))))))))))))))))))
>>2004年02月09日 01:00:02




大名: 天之驕女- 諧星一號.\ /.
電郵: [email protected]
說: 我決定把笑匠一號的名銜讓妳...
感動哩?>﹏<*..
我是【經常】拿到十個笑的Zitaaa......屎

其實我...
本來不打算在這裡告訴妳的...
本來我全部都打好了...
本來是在我的日記裡-_-;
妳知道嗎?那他媽的digitalexpressionz 又再一次無情地自己Refresh...Fresh完之後我的偉論已經消失得無影無蹤了.............=口=|||呆掉
限妳快一點找一個靚日記給我!!!

你那塊石頭mp3很重...
但你覺得很型...
我的相機也是很重...
那不是很型嗎?.\\//. <<粗眉
哼-* 我是最型的

另外,我是可以肯定妳唱e-kidz是有頭點點的...有Video為證...呵呵呵....
我同yo研究過...明星入面得E-kidz 會用V ^-^字手勢來影相的...咳...大概明白為何你會喜歡了....

妳這個有錢人...
horhorr*!! 勁有錢..不屑中的我....>< (Copy妳的)
呵呵呵
>>2004年02月09日 17:40:38

>>February 14, 2004 at 7:58:12 PM GMT+8


2004 年 2 月 7 日 星期六 【晴】




hahaaaa 下面個字係人地到copy n paste garr
我覺得勁型的
wahahaha*



悶悶悶悶悶    悶悶悶悶悶
悶   悶    悶   悶
悶悶悶悶悶    悶悶悶悶悶
悶   悶    悶   悶
悶悶悶悶悶    悶悶悶悶悶
悶            悶
悶            悶
悶     悶      悶
悶 悶 悶  悶   悶 悶
悶 悶 悶    悶 悶 悶
悶   悶悶悶悶悶悶   悶
悶            悶
悶            悶......



佢係咪真係自己打gei leii
..
如果係
我估佢真係好悶囉


仲好無聊

終於搵倒個人比我更無聊的
wahaha*


anywayz*


哈哈哈哈

li 個diary 等我打得無聊d 先

因為changel n maviz 叫我打得唔好咁好笑worrr
hahaaaa
所以唯有無聊吧..~


hahaa
希望maviz個呀媽唔好因為佢對住個電腦笑而嚇親
希望changel個呀媽唔好因為個女笑而唔俾佢玩電腦吧

hororr*=)

okk..
今日12:00 幾傻佬就打黎啦..
佢係話要早d 起身架今日
點知佢都係12:00 幾先起身..
-_-||

傾左半個鐘倒就起身啦...

之後食左個杯麵
as 呀媽去左賣野..
hahahhaaaa 佢好似賺左好多錢咁囉 ...

我覺得我呀媽好勁囉
佢同我講佢之前買左yoho town..
都係新年前的事

之後佢前幾日話就黎會賣左佢
就會賺幾廿萬囉

我係"哇"晒...

點解d 錢好似咁易賺咁geiii

唔知做乜咁就有廿幾萬囉..
唔知佢係咪講真的...

但係佢無理由要呃我gor borr
因為我會成日問佢get money as 我覺得佢好有錢.........

如果佢呃我咁佢咪要成日俾錢我?!

傻啦
我呀媽又會咁的..



好勁呀helpppp
我又想買yoho town呀..
ekekekekee*


anywayz*
之後呀爸又未起身
無得叫佢叫pizza

aii
算啦

之後食完野
又係到icq..
hahaa
係到同矮文傑講埋晒d 無聊野
講去旅行囉
之後兩條友係到勁興奮的..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yes*
對上一次去旅行係去日本during form 4 囉

勁記得果次係我考完final exam 之後我有假放
因為讀文科早考完..唔駛返
之後我請左一兩日假同呀哥n 呀媽去japan lorrrr=)
超開心的..~~~~
wahahaha*

好想去多次呀..~~~~

=)

okkk
我係考緊試的

之後我就落左去做account laaa*


同左changel sms 左一陣..
hahaahaaaaa 同佢sms 要錢的..~
但係勁想send 俾佢..

快d 投向橙的懷抱啦angel chan*
horhorrr
yoOoo*=)

超吸引的angel chan !!! wahahaahahahahaaa
help meeee....
我就黎俾*呀水*笑死啦..........

好緊張好期待呀...
okk...that'z our secret..*
唔好話俾人知呀....=)


aii*
之後係到見倒隔離果個女仔的mp3機好靚呀....

望住自己果部...aiii*-_-||


其實我想換架
但係我覺得其實我li 部都幾型呀

有無見過人咩住個古董出街呀..~
...哼勁leiii*

有無見過人咩住舊鐵出街先..~~~horhorrr

我覺得我li 部型的程度可以妣美(唔識寫的)果d 用緊discman n cassette機的人囉
whahaha*


yesss*
其實要証明自己係潮唔係要用最新最貴的..~

as 我用緊的已經係絕版...
因為係好多年前買的..

咁樣足以証明我好多年前已經用緊mp3 機..已經勁潮的..horhorrr

而家d 人都係跟我!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哇哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh*




ok elfreda chow
吃不到的葡萄是咸的


anywayzzz*
哈哈
差兩題 I n E 我就做晒server d 數啦..
shit*
咁我應該點好leiii*

做書果d..?! errrr-_-||

-_-||
所以食飯前我就返屋企啦

行返去果陣超凍

我係到唱 "全身暑假 "囉
horhorrr*=)


提早暑假 投奔初夏
 誰將水彩濕遍這幅畫
 全身暑假 投奔初夏
 幻彩沙灘彷似我的家



哈哈好熱好熱..~*



返到屋企
icq有msg
係3:00 幾pm
由呀june 的

= * haha.I read ur diary.又金又毛.家明表哥對我好好多.
話我金咋.你知啦.我明明是很紅.hohoh~~~~ *=



佢覺得自己好著數
-_-||umm

正當覺得自己真係好唔抵俾人話又金又毛的時候
正想喊時..~

我發現佢仲有個msg


*= 死人elf.我頭先很白痴把個message send左俾mrs poon!!!! *=



wahahahaaa*
笑死我啦..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


個msg 入面佢叫鄭家明做家明表哥架哈哈哈哈..~~~~~~~
ms poon 睇倒實笑死的..!!

horhorr*
呀june 這個故事教訓您不要懶醒吧horhorrr*=)

抵死呀抵死呀~~~~~~~~~~ =)
hahahahaaaa





大名: changelllll
電郵: yeahhh@it's_me_again.yo
說: yooooooo~*

無聊的me*
又0係度冇溫過書了-____-lll
尋日又去jor食阿爸公司的春茗
今日又未... 無奈..baddd

aiya請息怒elfreda大人
不要嬲我吧
我其實是很欣賞你的hp的!!
好好笑的呀~
同意maviz說你的日記不要那麼好笑得唔得... 搞到我成日畀阿媽鬧
即是我成日到0係度對住個電腦白癡地笑
就吸引了我阿媽的注意力
然後鬧我成日玩電腦lark.

haaaa... 感動嘛~你是成功~*
我愛您呀*

>>2004年02月08日 14:24:11



大名: 傑傑仔=矮文傑?????
電郵: [email protected]
說: 哈哈哈........
您d死人野真係低b到爆呀~~

想唔笑都唔得啦~~~
什麼''提早暑假 投奔初夏'''

噢噢噢~~~實在太低能呀~~
家陣得9度咋~~~諗起都凍死了~~

而且''吃不到的葡萄是咸的''
小弟我都係第一次聽~~~佩服佩服~~我五體投地啦...........您係得既~~~elfreda chow~!!!

十分期待3月7日的cncert呀~~
有得睇林一峰.......
仲見到您個死傻妹喎~~~果日想唔笑死都唔得啦~~~~!!!!
一定要記住帶dc plz呀~~~~

您果然是一個有錢人呀......

住洋樓,養傻狗果d囉~~~
去左咁多度地方......too bad呀~~

仲要去過日本的..........羨慕羨慕~~~


>>2004年02月08日 22:07:28

>>February 14, 2004 at 7:57:30 PM GMT+8


2004 年 2 月 6 日 星期五 【晴】

ok as zita 的diary 都幾係好笑的
therefore 我決定copy n paste佢的

as佢的diary隨時執粒...
都係 早copy 為妙~*=)



-----------------------**

最近聽yo~講,日記唔係俾人睇的,
所以呢一個我都唔會把佢叫做日記。
係文章發表,哈哈好似作家的。


(oohohhh....zita...yo 就是那個有錢人了..horhorr*!! 勁有錢..不屑中的我....><)




elf小姐叫我寫佢...唯有寫啦... (唯有..-_-||| )
尋日考完"必屎"去左唱kkkk...

elf這個白痴的唱e-kidz 的...唔知乜歌 (要知道我實在不理香港樂壇的)
好好笑的,笑到才女傻左...

手指指+頭點點的傻子...

(helppp..我無呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.....幾時有頭點點呀..chi sin 的 >< )

然後我又發揮我雄厚的聲線唱了合久必婚^^
其實我還有一個人唱"他都不愛我"男女混合的才能~呵呵呵...太勁

(yes..i agreee 的..您未變聲呀哈哈..我發現mok sau tsang 的人都係未變聲架..hahaa)

Reli 淫唱Twinz...成日俾人話,我覺得佢幾慘...
畢竟我有著悲天憫人的好心,哈哈哈!

(好似您都有笑.....-_-|| 仲笑得好大聲.....helppp )




=====================================================================*




ok laa
琴晚玩左成晚
成3:00 先訓呀
唔知做乜的

之後訓果陣係超驚囉
完全不斷地稔返起鬼兆的片段囉

超驚嚇死我的!!!!!!!!!!!!!!!!
之後我又勁疑神疑鬼的好似聽倒d 怪聲咁..
huhhuuh*
whazzzzzup*

之後我就拎個電話send sms俾傻佬..

ohhhh 點知都係好驚....

所以我就衝左去呀媽房迫住佢地兩個訓啦..
ohhhhhhhhh

好彩唔係好迫heeee=)

實在係太無聊啦我
-___________________-||



10:00 就起左身
練琴呀要

-_-||| 成日星期六都要做的野

之後12:00 倒傻的人就打俾我
佢以為我會未起身囉
whahahaaa 有無訓到咁晏呀huhuhu*

佢終於去左唱k laaa
恭喜晒..十年無唱過k 的人..hee=)


n then 練練下我就訓左
因為好眼訓

起身就差唔多去學琴啦..~*
今日學兩點的
勁早............
搞到好眼訓咁學..~


返到屋企又icq 左一陣就落去溫書啦..

wahahaha*
超勁呀我
狂做狂做
做到10:00先走呀
飯都無食囉

做左超多的~~~
我覺得我好快就會做晒 n then 無得做囉...
as server d 數其實唔係好多的~
hahaahaaa*
其實我係到揀埋晒d 易果d 黎做緊係啦. -_-||
有d 仲要做過晒的哈哈

不過實在係有成功感的...

算啦...

mid term 果d 我係唔會做的
因為實在太難了 ..................
aiii*

okk
難就唔做的....-_-|||

返到屋企又繼續做呀..~~~~ wahahaha*
一做開就唔會停的=)



yes*.....
account 係唔可以死架其實.................
...因為我轉校的原因都係因為我要讀account 的..!

講真的

我記得第一日返學pauline cheung 問我做乜要轉校
我都係答佢我要讀account garr
果陣d 人係到笑
以為我係刷鞋的

但其實是真的..~~

hahahaaa 我記得bread 話過我地學校讀account的人
會唔知點解地個個都好熱愛account gor borrrrr..............


係囉
點解會咁geii..hahahaa


ohhhh* therefore..
真係唔可以死架


仲有
我記得果陣我想叫院長俾我入6i 同maviz connie 一班

果陣佢唔肯呀因為滿左..~*

之後佢安慰我的說

"其實入負班都係好架..您account 得B jor borr....
其實真係唔係好叻姐....
咁您入負班易d 追...."


okok*
咁樣俾佢直接n間接咁話
更加唔可以死的!!!!



hahahaaaaa*


加油呀elfreda chowwwwwwwwwwwwww*=)









大名: 才女ZiTa哈哈哈
電郵: [email protected]
說: 原來我的名字都有成日出現的..^^
白痴的elf無聊的zita =﹏="
我們組隊棟篤笑吧
要邁向笑匠這夢想喔哈哈哈

summit左好次都話電腦不正常
媽媽的!! .\ /.
盛怒zittttta
>>2004年02月07日 00:26:26







大名: elfreda周的*=)
電郵: [email protected]
說: maviz 呀yeahyeahhh*

wahahaa
邊有迫您黎留言呀
係慫恿呀
講野小心d 好

我估您都係唔會reply我架啦
但係我都reply您啦
因為我是好人來的~


就黎考完試啦yoOo*=)
勁快的
考完試果幾日應該會好忙的..
好期待呀babbbbY*


快d 約定去 噢唇 park*啦哈哈
greatttttt*
我記得對上一次都係同您去架..~
yeahh*




仲有呀
唔好成日話我好愛您得唔得的..~
hahaahaaaaaaaaa

根本無d 咁geiii 事
係您愛我吧..~~

將事實掉轉了來說的
-_-||||
>>2004年02月07日 16:06:10




大名: elf周is the best*
電郵: yeah@changel_is_bakchi.yo
說: hate changel的!!

heyyy*
為何您要說去我的bak chi homepage 是a waste of time 的


憤怒的><

您唔駛旨意我教您整hp了~*

更加不要copy n paste 我hp的material ahha*

hahahaa
this is a punishment ahaha evil*


anywayz*

我們永遠在那裡都係lazy的一group
點解會咁的

唱k watch film during exam period
aiiii-_-||
努力d 啦我地要

壓力...呀aii*


勤力d 啦
唔好怨三怨四吧
account唔難架其實
做多d 就ok gar larrrrrrr
做下啦..~~~~~~~~

加油呀..~
=)
luv u 的*
>>2004年02月07日 16:13:56



大名: eLF*
電郵: [email protected]
說: 矮傑

yooo*
又reply您啦
勁好心的我~

隔好多行架我的留言
易睇d ar marr
您果d一大堆咁唔知咩事-_-||


yee?您家長日左未呀
無問到您borrr
點呀家長日
我好似十年未試過見家長囉..

-_-||

yeahh*
遲d 有得睇林一fung*

我send您的mv的女主角真係勁靚的
勁鍾意佢呀哈哈..~*=)

快d 睇吧

我要去溫書啦
see u byez*=)
>>2004年02月07日 16:17:53




大名: elf周*=)hee
電郵: [email protected]
說: 毛*

wahahaa*
最後一天過得興奮嗎

收倒最後一個您係computer rm留的msg*

yeee
我發現我form 7 係無CL堂架啦
shitshitshit*
無得上網無得玩hp了..~~


實在令人悲哀的
永遠都唔會係學校撞倒您啦..
>__________唔會俾您嚇死了..~~


感慨的..=)
>>2004年02月07日 16:24:19






大名: 笑匠一號
電郵: zita@si_bakchi.yo
說: 笑匠二號


哈哈zita同學
以後您做呀二我做呀一啦哈哈
great*=)

我們勁有潛質做棟篤笑囉
一定笑到傻的哈哈*=)
係我地自己係到笑到傻
之後別人呆掉了哈哈

勁鍾意您呀
因為您比我更無聊哈哈..*=)



ekids 的那首歌係叫
第一個唱呀

請留意下香港的事態吧
不要凈係睇那個假眼的濱崎步吧
baby*=)
>>2004年02月07日 16:35:33




大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: heyyyzz*
我又黎喇
我係會reply你架唔同其他人的
horrr~

做乜話我調轉d野黎講呀
冇呀冇呀冇呀babyyy
你唔好抑壓住自己既感情啦...
(很是嘔心的...-___________-|||)

weiyaaaaaa勁有考完試既mood
完全係唔想讀書咁
點算
hahahaaa
不過...中化都係吹下水架啫
account..學過晒啦~都係做下幾題數架啫
hahahahhahaaaa
懶惰的..*

勁想快d去玩呀-----------
我要同你去玩呀----------
唔知幾時可以去海園..呢?
=)

你個diary可唔可以唔好咁好笑呀mannnnn
成日都會睇睇下0係度大笑的..
搞到我好似個傻婆咁..
如果阿媽咁0岩入黎間房見到我對住部電腦自己0係度笑係會嚇死佢咁....
hahahahhahahahahahaaha

好了
就此擱筆
byez my honey*
>>2004年02月07日 20:16:32

>>February 14, 2004 at 7:54:54 PM GMT+8


2004 年 2 月 5 日 星期四 【晴】



okk*
今日係無奈的

考左這個english oral

我係12:00 先起身囉..~
其實係趕得切架
不過我要食飯呀..~
所以成12:50 先出門口..~

whahaha 我好似好趕咁的..

明明其實唔係好緊張..
-_-|||

then 上到去
changel 好似都係arm arm先開始
望落去
見倒呀june peggy 果d勁他條咁慢慢行
明明佢地同我是一group 的
-_-||

changel 搞掂就到我地啦
我係candidate B*

wahahaa
零緊張的情況下玩完

之後我地就落library*
勁唔想做野
therefore 落左去canteen 搵zita同學啦

她是一個bak chi*

佢以為佢2:05 考...
therefore 佢1:35 起身..用一個字出門口....返到黎
點知原來佢係3:00 幾
哈哈
低能..~~~~

仲有屎忽 n june係到
blow 左一陣water..~
ahahaahaa
好笑的=)

但係要我稔返講左d 咩係唔會記得的..~
-_-|||


之後我同changel 就去print account 數做啦
仲見倒jeerrrry 同學n edwin 同學的~~~~~~~~~~~~~

我叫佢地去我個homepage 睇呀
勁好笑啦..right?!!
horhorr*

print 左好多數呀
之後就落去library 啦~~

hahaaha
點知見倒個傻仔係到影相呀~~~~~~~~~~~~~~=)

last day 的人係到他條地周圍行..=)
咁arm 撞倒佢
影左張相..~
heeee=)
好開心呀....!!!!

n then 落到去又見倒jerry 佢地係到
不過無一齊坐呀.~

我同changel 都無乜心機咁做
好彩我都做左d...
changel 用左1-2 hours to figure out 個cost of gooods sold
then she spent the whole day 做左一個profit n losss
相信果間公司規模好大呀
要做咁耐
哈哈

><"
唔知做緊乜果陣

無啦啦陳志豪又突然係我後面出現 嚇死我囉
嚇死的~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

完全唔會見倒佢出現的..~~~~><

佢仲係到周圍影緊相 -_-|||| helppppp~
hahaha

不過好開心呀
又見倒佢的

as 往後的日子係唔會再咁無啦啦撞倒佢架啦..
-_-aii*慨嘆仲~

佢黎到就勁傻仔咁話"我要同changel 影相"
哈哈
changel 說"您終於知道我叫changel 啦.." with 冷笑..
hahahaa what a 新幹線..~

我們的記憶力很強=)

then changel gave comment on 陳志豪..hahhaaa

changel 話.
估唔倒佢係一個傻仔

yes*
中呀!!!!

changel 話
估唔倒佢會搵我影相咁...
好似好搞笑咁..~
=)hahaaa...

仲有咩leiii...

都係傻仔無聊果d 啦..hahaaaa


therefore she concluded that
我地係好襯..

-_-||
ummm 唔知開唔開心好...



anywayz*
我地坐左係到..until library 打徉..~ about 6:00something

我地搭lift 落去果陣
仲係4/f 停左一陣睇下撞唔撞倒chee sirrr
勁想見倒佢呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~=!!!!

n then 就返屋企啦..

changel 上左車之後bread 就打俾我啦
wowoww
傾左成程車呀哈哈

勁好笑的
係到講pauline*
wahahahaa
估唔倒會發生d 咁gei 事
笑死我的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bread 俾心機揀科呀!!!!! >___
then i finallly back home

家裡係無人的

呀爸呀媽出晒去again*
on 左一陣
見倒久別了的勤勤

之後我地決定出去食飯
不過兩條友好似好無聊般的
同埋唔係幾好

therefore 我地係到周圍問人..~
竟然叫左七個的

我 勤勤 琴琴 fibi 呀爺 樂 jayzeeee

wahahaha
超開心呀

之後我決定去加太賀
好耐無去過

勁開心囉真係
因為好耐無一齊玩過啦
好似散晒咁..~

其實稔返我覺得我地識倒係勁巧合的一件事..~~


好難講我地係點識..~

話我地熟又其實唔係好熟

不過一聚埋就會勁開心
講下果樣講下 li 樣
勁搞笑
esp.呀爺
everlasting 的好笑

我要學下野啦真係
哈哈..~*=)

今日係向jayzeee 迫供
放心啦
我唔會寫出黎架啦哈哈
不過真係超amazinnnnnnng*
超好笑超型呀..~~~~
可以寫小說啦又..~~~=)


今日finallly 食倒海陸空湯麵了..~
唔知做乜咁大隻碗哈哈..~~~


食到..10:45 倒..~
他們說我要考試
所以無下文了..~

-_-||||
返到屋企是唔會溫書的........

之後changel 打俾我...

hahaha*
佢收倒一個無奈的msg
其實我應唔應該寫出黎leiii

......umm...問下changel 先寫啦..

不過總之係笑死我啦

睇黎我有情敵啦changel laaa..wahahaha*
吸引的changel arr wahahahaaaaaaaaaaaaaaa*

help meeeee~~~
點解會咁架..

so u r going to 接受佢..right*..
horhorrr


...終於都發生了..~~~
whahaa(好搞笑呀.....)



好開心的一天~=)






大名: ho~
電郵: [email protected]
說: 傻elf~
宜家係6/2 9:40am
上緊我人生中最後的computer堂
特登上黎留個名ga~
(last一堂都要上網)

又係好唔捨得la~
今日做d咩都係要感慨下la...


>>2004年02月06日 09:45:51

>>February 14, 2004 at 7:52:23 PM GMT+8


2004 年 2 月 4 日 星期三 【晴】




超長的diary 呀哈哈..~~~ =)


聽日就係form 7的last day 了
好唔捨得..
將會是感慨的一天..*

shit*
又唔係您last day*
感咩慨的..-_-||



愛死您的..*=)
同我一齊永遠都要笑的..


==================================================================*




ok*

今日考busi*
必屎的一科..~

雖然係溫得晒的
但係其實溫左都好似無乜用
太多了..~...溫左都唔記得....

今朝叫完人地起身之後再訓左..
6:45 先起身..-______________-||

仲係到他他條條地online*
同zita 傾左一陣
changel send 左個shit字俾我就offline左..~
hhahaaaa

搞左一陣
搞到我趕唔倒85c
要改搭mtr

係diamond hilll 先見倒佢一齊搭車..~
horhorr*...我記得係搭82x 囉

超勁的*=)


之後上到halll..
d 人又係咁話溫唔晒
係咁話對唔住cheee sirrrr*

我地班好似係得busi 先會咁講話溫唔晒書會對唔住個先生

see..我地係勁俾面chee sir 的

但係平時上堂就.....err 晒

釣魚的釣魚
吹水的吹水
做中化的做中化
sms 的sms
hahaha*

零面is given*

哈哈
入到去個腦係一片空白
好似咩都唔記得晒咁
..

不過好彩d short quest 不是太難
個case 都係咁啦

之後essaaay 好似作得唔係幾好咁
明明已經plan 得幾好..稔好晒points*

ummm*
算吧

成日咢高頭都會見倒chee sir係到望住我地咁樣

勁開心
我地都覺得佢今日特別型的
哈哈..*=)

其實我覺得佢d 英文講得幾好worr*
點解無人同意geiii*
佢講得好型囉
wahahahah*=)

之後11:30 考完
勁鬆晒口氣的~=)

點知鄭家明又叫左d 人出去
班班都有幾個咁..
aiii
點知我地班6k 得我一個要出去

...其實我都估倒會叫我
as 我做緊paper 果陣feel 倒佢係睇我個名係乜..~

其實都估倒做乜..啦..
-_____________________-||

wahahaha
無錯啦
佢就係覺得我地份econ paper 做得好啦..~~~~~
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh*
所以叫我地出黎讚我地
叫我地keeep it on*..horhorrr

yeahhheyaha*

好無聊的我..~
d 人問返我家明叫我地做乜
我都係咁答..
我覺得d 人係信左我兩秒架wahahaha*=)

無聊的

其實佢話我地個頭要染返黑呀..~~><"

16th 要有個>新形像<見佢worrrr...無奈的~
又話我地個頭 *又金又毛*..(下晒...金毛就金毛啦...-_-||)


ohhh*
我係唔會理佢的..~
=)
型的我..~


anywayz*

之後我地就話要去唱k
本來得
我changel cynthia zita 咁架咋..~
好似好少人咁但係nvm
因為zita 可以唱埋男仔聲所以無男仔去都nvm 的..
hahahaaa

點知後尾問下really淫..佢又去呀yeahhhhhhhhhhhhh*=)
then 王子n 頭巾都去

最後屎忽n edwin 都去呀..horhorr*=)

拉左五個男的去
加埋我地四個

有九個*=)

去左富 >豪* neway*

打的去
原來neway 有得claim $15 的士錢囉
超型呀..~

12:00 唱到差唔到3:00...
wahaha*
幾開心的

zita 超sexy 地用 男人聲 唱左合久必婚的 右李呀
then 女高音屎忽n edwin同學 就唱左個女人聲
完全係chicken voice 的
笑死了哈哈..~~~~ =)

之後都唔係唱左好多歌..
屎忽的死人女人聲真係超勁
我懷疑佢係未變聲架..
helppppppppppppppppp -_-|||

zita同學坐我隔離好興奮咁係到企左係sofa 上面
...


唔記得要多謝zita d 咩囉
唔知佢做左d 乜幫左我d 乜

之後我話要係diary 感激佢

點知我地兩個都唔知要多謝d 乜
佢叫我是但寫worr

咁我係到
多謝zita d 唔知乜啦 ..

*wahahaha 無聊的~~~~~
-__________________-||


之後twins d 歌當然會係我地四個女的掙黎唱架啦
點知死人really淫竟然同我地掙咪囉helppp -_-|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

學人唱twins 的男人老狗

佢係到唱得勁man 的
又不是man..
勁女人的
又不女人

勁難聽
helpppppppppppp*

佢次次都係咁要唱
之後又要讀埋d 勁骨的獨白with 勁多感情
令寒冷的天氣更見淒涼
哈哈

之後屎忽n edwin 唱勁型的以父之名
really淫就俾我串佢係唔會識唱d 型歌
哈哈..*=)
poooor*

又唱左拿拿聲
ok..笑死again*
原來隔離班的suki 係個mv 到跳舞的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) 超搞笑~


到差唔多最後竟然俾我插倒首第一個唱呀
哈哈
得我自己唱
仲要係到rap

俾zita 錄左我video..錄晒成首
佢話勁好笑囉我唱得...
唔該唔好 send 俾我睇
您話我好笑
即係話我樣衰gei jeiiii*
helpppp~~~

aiiii*...點解會咁..~~><"



之後我地就走luuu
行去新城市again*

又行果條勁china feeel 的橋

這條橋令我稔起上次做service..

唔知我同屎忽係到行行下
n then 我見倒一個牌
上面寫住
"不准攜帶狗隻入內"
咁我就懶醒咁係到指住個牌話..

"喂..屎忽您唔入得去borrrrr"...hhahahaaaa 之後自己爆笑..以為自己好勁..話左佢係狗咁..~
點知..一山還有一山高..~..
佢竟然話....
"我帶住您..緊係唔入得去啦..."

ohhhhhhhhhhhhhhhh
之後我係..."下"晒
勁樣衰的elfreda chow想玩人~
點知俾人玩返轉頭呀

>__________________________________<

本來都唔記得架啦
點知今日講講下又記起的
屎忽就叫我寫低佢啦

佢仲話我會好奸咁將件事掉轉黎寫
正直的elfredachow當然係唔會啦
哈哈

滿意未..
horhorr*

okk. 扯開左話題

我地4:00去到new town plaza
就decided to 睇戲呀哈哈..

他條的us*

我cynthia n changel n really 淫n 王子去睇呀..~
因為cyn 6:00 前要睇完..
所以我地迫住睇4:00 有場的鬼兆~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ohhh
好驚的好驚的好驚的..~

我同changel 佢地中間隔住左個reallly淫的
我見倒佢地睇睇下stick 埋左一舊哈哈..~

really 淫係我隔離好似一d 都唔驚的
whereas 我係勁驚係到縮埋左
之後又勁用頸巾遮住唔睇咁..
hahahaahaa..俾佢笑


不過都唔夠cyn 無奈..
hahaaa 一到d 超驚嚇位..........
全部人嚇一嚇果d 位

cynthia 就會勁大聲咁大嗌呀哈哈
係成個院都聽倒
哈哈好搞笑
每一驚完我地就會笑cynthia..
hahaaha
好搞笑

套戲都幾好睇呀真係..~=)
幾驚幾得的..~
great~~~~~~*


之後我就返屋企luu*
完全係唔會溫書的一天..~

當正自己考完試咁
又唱k 又睇戲般的..-_________________-|||

不過實在太開心了..horhorr*=)

i m happpppppppppppppppppy*=)







今日係元宵....中國情人節...
係我地第50日呀哈哈
勁arm的...=)

yes*是很愛您的...
horhorrrr

我是一個成功的笑匠
您同我一齊當然永遠都係笑架啦

yoOooooooooooooooooOoo*=)












大名: 傑傑仔大少
電郵: [email protected]
說: 唉唉唉~~~
勁失望呀~~!!!勁耐先reply我~~
不過見您exam~!!原諒您吧~~~
矮仔呢個名我就唔係咁like囉~~~哈哈哈~~€您就應該叫我做傑大少,或者傑大爺囉~~~我份人都無乜所謂既~~~
下個禮拜就家長的日啦........
勁唔知點囉.......希望大步檻過啦~~~哈哈哈!!!!
遲d再reply reply您~~~
I Will Be Back !!!!!
>>2004年02月05日 20:33:18

>>February 7, 2004 at 8:00:45 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net