|
2004 年 1 月 24 日 星期六 【晴】
<-- wahaaaaaaaaaaaaaaaaa*
我finally 轉左個樣啦..
great*=)
今日8:00 起左身
勁heh...成9:15 先去到pcc 溫左一陣書..
勁釣魚
早知唔起身..-_-||
之後福利gathering...去唱k*
本來話去ocean park
不過得七度
太凍唔去呀~~~~~~~~~~~~~~~~
11:10去到jordan mtr station*
仲以為maviz 呃我11:00
因為11:05 都無人打黎吹我
落到去
見倒有勁多人
明明琴日先話得6 個
原來多左xavier 仲有sojoe 仲有呀mic 都黎呀
great*=)
即係有我啦maviz karenlo ccheuk 肥泰 智偉 正正
去左green box*
勁開心的唱k
唱左3 次啦一個月內..
horhorr*=)
我同呀mic 係咁用maviz 個dc 不斷影相
傻左
哈哈
d 相勁wud dud 影得
finallly唱左ekids 呀
唱左第一個唱n 玩玩具的
仲有倉鼠
wahahahaa
唱第一個唱果陣勁感慨呀..!!!
好high 的我自己係到..-_-||
之後唱到成4:30 lorr
勁耐的
唱到乾晒的喉嚨~
我身為welfare department 的財政
finallly 有野做啦
我負責收錢呀哈哈..!!!=)
勁leiii*
之後
我地就行左去tst 影sticker photos
哈哈
又再一次發揮我財政的用處
收錢影相啦哈哈
顛左咁係咁亂畫
搞到勁wud dud*
影左三張呀*=)
horhorrr
之後5:30 倒我同maviz 就過對面haagen daz..
hahahaaaaaa
約左傻仔chanchiho 去食說糕火窩呀哈哈..
因為maviz 輸左..horrr*=)
好味好味
下次我要試鐵板的..*=)
greatttttt
食完 .. maviz就要走了
我地就逛左一陣就返屋企luu*
稔住溫書的...
hahahaa
點知係咁易溫左一陣
我地就係到睇電視.............-_-||
做my sassy girl
hahahaaa 好睇的
唯有睇啦...
great=)
睇到差唔多12:00..
之後就差唔多訓luu
hahaa*=)
好開心的一天...
好鍾意您呀......................=)
>>January 28, 2004 at 5:09:21 PM GMT+8
2004 年 1 月 23 日 星期五 【晴】
初三
是一個赤口..
早上
chanchiho傻仔 黎左我屋企拜年
其實都係向我一個拜年姐
hahaaa*
(滿意您的名字嗎..horhor*
點可以用個型字架...
難道您要我欺騙我千千萬萬的讀者嗎...
horhororrr*...)
玩左一陣
之後tal 就黎左我屋企啦..
咁佢就走啦
點知咁arm bread 又黎到wor
wahaha*
無奈的
之後dull vick ten都黎啦..
一齊圍埋食糕點
ohh*
我地稔起唔知幾時好似summer holiday 果陣我地又係圍埋之後係到食飯
仲同我呀哥係到猜輸食一舊雞..
hahaaa
好玩的..
果日勁齊人...
=)
之後我地無乜野做
坐左係到睇韋小寶囉
睇到三點幾
傻左
但係勁好笑囉套野
helpppppppppppp -_-||
勁無聊的我們
之後仲有polly n sin 記黎..
我地又打mj laaa*
great
仍然係打我們的衛生麻雀
採用我們的規則
出沖者 起身換下位
自摸者 有得留低..其餘三家起身
海低流局 四家起身無得留低
wahaha*
奸的我們
在近乎流局的情況下
我地將打左出黎的牌搭返去
繼續打
ahahaaa
點知俾bread 發現左..
佢話我地無啦啦靜左實有d 野
之後我地唔知點搭搭下
vick 見倒佢下隻係自摸囉
wahhahaaaaaaaaaaaa*
之後不斷爆笑
佢都係自摸唔倒
又唔係流局
therefore 我地四個唔肯起身哈哈..!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaaaa
最後tal都起左身哈哈
笑死
一路打一路狂講無聊野
哈哈..*=)
勁開心的
7:00 幾就走luuuu*
之後我就溫下書啦great*=)
大名: 傑傑仔大少
電郵: [email protected]
說: 嘩嘩嘩~~~我又黎留message呀~~~
而且再祝您新年快樂,心想事成,愈o黎愈靚女.......etc~~咁上下咁啦~~!!!!!我係您新年第一個留言呀~~~勁有記念價值呀~~~
講返先!!我地新年係無gathering呀.....
但聽講您地好似去ocean park呀嗎~~~不過而家又好似凍得滯唔去呀嗎~~我都唔係好知詳情呀..........都係聽佢地講既~~~~!!!!
放完假您仲要exam.......哈哈哈~~~抵死呀~~~!!!不過努力d啦~~~
見您成日成日都去玩~~~但您咁叻女~~~應該無乜問題嫁啦~~!!!!
>>2004年01月24日 02:37:41
大名: maviz*
電郵: [email protected]
說: maviz*
wahahahhaaaaaa我真係十年都冇留過言喇babyyyyyy
係咪勁掛住我呢~horhorrr
我要做新年的第二個留言ma~
0係你心目中的第二位~hahaa
-______-|||
我都知你打得好苦架喇20號的diary...辛苦晒~*
hahahaaaa
都ok好笑架喇其實~
期待25號唱k~跟住去請人食haagendazs的...hahaaaa
weiweiiiii快d多謝我啦0個個人~
horr*
溫下書啦elfreda周...
成日掛住玩的~
就考試喇...勁驚
yO~*
>>2004年01月24日 03:07:33
>>February 7, 2004 at 7:53:30 AM GMT+8
2004 年 1 月 22 日 星期四 【晴】
初二
沒有甚麼可做的東西..
究竟初二是應該幹些甚麼的..
小時候
一大早起床
一邊看無謂的人做無謂的節目..一邊吃瓜子
等爸爸媽媽哥哥起床
換好衣服便會回爸爸的公司拜神
小時候已知道這是開年..
和哥哥一起在爸爸的公司吵吵鬧鬧..
不亦樂乎..~=)
接著必定會到婆婆家中
與姨媽一家一起拜年
例牌有打麻雀...=)
我就會同呀小唔知係到做乜..
都係d 無謂野啦..
夜晚就會俾呀婆迫我同呀小落去樓下睇煙花哈哈..~
好開心的好開心的
其實我是很喜歡新年的..*=)
我喜歡一家人的感覺
雖然仍然與家人的關係有進步的空間..
然而與家人一起不必陪笑不必說沒頭沒腦的笑話
大家圍在一起
不用幹些甚麼
已經滿足了..=)
小時候是比較易滿足的
人大了一切都變了..
呀小走左pauline走左呀哥走左..
得返我同呀b*
仲有咩玩呀aiiiii-_-||
零四年
初二的早上
不會再大清早起床等待爸爸媽媽
不再傻乎乎的跟著他們拜神...
起床的時候
正是他門從公司回來的時間
一點咁 ..-_-||
一樣的是我們仍然到婆婆新居拜年吃哥哥很愛吃的線麵...
不一樣的是
不知從那一年開始..
姨媽改左初一黎拜一拜年就走..~
麻雀無得打luu..
想起my dearest stupid brother*
好掛住您呀好掛住您呀好掛住您呀
好似有六年的新年無同您一齊過啦..
係唔係六年leii*
都唔記得luuuuuu
快d 返黎啦.....
從那年開始
在爺爺家影的家庭照
總是少了一個人...
我想零五年的新年
會有齊齊整整的合照吧*=)
吃過午飯
與媽媽行吉之島
買左好多野好多朱古力
..
夜晚去左媽frd屋企拜年
好靚呀佢屋企勁鍾意佢d 擺設呀..
坐左一陣
我就走luuuuuu
佢地係咁問我去邊
無奈的
明知故問的吧...-_-||
同chanchiho去左睇煙花的..*
hahaaha*
(您的名字終於出現了~~~)
我地勁遲先去到
仲稔住會好多人睇唔倒的
好彩企果個位都幾好
對到正的
可悲的那個太空館阻住晒睇唔倒下面果d...
wahaha*
不過都好正呀好正呀
勁近的
原來近睇係勁震憾的
正呀...*=)
great
之後我地就去左打邊爐了...
其間不斷地同maviz同學sms*
hahaaa
佢insist 1/7 有煙花的
但係chanchiho 又話無
結果佢地就話要輸睹一餐飯哈哈
bak chi 的maviz 當然係輸左啦...
所以我地就約佢食haagen daz 啦...hohroohrrrgreat*
唔記得幾多點又返屋企luu*
呀媽呀爸都未返的
>>January 28, 2004 at 3:41:45 PM GMT+8
2004 年 1 月 21 日 星期三 【晴】
新年快樂~~*=)
恭喜發財....=)
wahahahaa
咁快又一年
咁快又一個禮拜horhorr*=)
今日係16th week 紀念日
一大早就收倒gel 的msg luu*=)
happppie
今朝11:00 幾起身 ...
之後換下衫同左呀媽呀爸拜年
就行去爺屋企luu*
仲有呀婆一齊
勁凍的~~~~~~~~~~
>__________________<"
我地係第二個到
之後無聊下影下相
好多人都continuously 咁arrived luuu*=)
hahahaa
都幾齊人
食過午飯就派利是了..
wahahah*
年年也是這樣子的
不斷地repeat 同一句話
........
..
搞完一大輪我地就去world carnival luu
我啦呀欣啦..呀進呀晴呀塋呀玲呀勁..
一齊左偉仔叔架車去果到
wahaahha*
勁開心呀呀呀
finallly 去倒luuuuu
一去到蓮嬸就去唱coin屎
horhorr*=)
勁多的..
之後我問左呀媽get 左錢又無用過的..
wahahaha happpie*
玩左一陣
馮日進就係咁迫呀勁去玩g force..
佢地唯有去玩啦
哈哈都話好驚架啦
佢話成身都入晒風好凍
低能仔..
我地不斷玩terminator..
勁好玩的
因為fing 到傻又玩得耐
horhor*=)
玩左兩次
之後我地去玩果d 攤玩遊戲
bad luck*
最後得一隻細公仔
勁想要果隻勁大隻的pink 公仔囉...
aii*
點會贏倒的-_-||
玩到6:00 倒就黎左我屋企
呀小同呀b 都係到呀
great*
一齊玩左陣睇下相咁..
就食飯luu*
之後唔係好記得做過d 咩
唯有話自己heh 左成晚啦..
ohh whaaazzup*
>>January 28, 2004 at 2:51:29 PM GMT+8
2004 年 1 月 20 日 星期二 【晴】
今日勁早起身要去考first aidd*
超好彩囉
我個alarm clock 較左8:00 但係都無響(always like that)
點知我8:20 倒無啦啦醒左呀哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
greattttttttttt
如果唔係我就去唔倒考luu
9:20 就去到shatin kcr station*
之後同zita 佢地去左mc記食個早餐
超他條
一路係咁講d first aid 野
umm
係完全唔知咩來的
定必faill*=)
heh 去希咩頓中心
等左一陣就考筆試先..
不是太難但仍然覺得係唔會pass-_-||
之後考出血骨折
完全..-________________-||
個腦一遍空白
勁差勁差..........呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好彩全身檢查應該ok*
..........
aiii*
之後心肺復甦佢話我太快呀
唔知會唔會死的.>~
算吧
really淫n王子n小妖同學都無黎到考呀too bad 的!!!
之後1:00 倒我就出去同呀媽行下街啦買野的..*=)
行左好耐好疲呀!!
返到屋企係散左的...-_-||
食完飯食完湯丸就出去行年宵with 傻佬啦..~*=)
horhorrrr
好多人呀...去左維園果個
始終都無去到智偉果個tim*
ohhh*
不過其實比我expected gei 少人luu*
算係迫倒入去啦
都睇倒野geii*
horhorr
不過買唔倒野的
行到...唔記得幾多點...
之後就去左tst 食mc記..
hahaaha
新春第一頓飯是mc記
係到hehhh 左一陣
無聊下就走luuu*
>>January 28, 2004 at 2:36:46 PM GMT+8
2004 年 1 月 19 日 星期一 【晴】
wahhhhhhhhhhh*
今日係返母校的大日子
(對我地四個黎講)
maviz 一大早就到左
不過我地三個都遲晒咁
哈哈行行下見倒fm chan 係bread shop 出黎呀哈哈
咁arm*
佢係old teacher 來的
我地係old girl..*
佢學校有咁arm 放假了
我地就一齊行感慨的jordan road 啦
上次speech day行到想喊咁
今日無luu*
horhorr*=)
好無聊的
入到dGs 好似要去偷野咁
左閃右避係咁勁驚見倒my dearest slau*
hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaa
好搞笑呀下
周圍heh 左陣影左陣相
finallly 俾alee...發現左我
本來我想跑走的
哈哈勁樣衰..*
最後佢同我講"hello elfreda" 咁
我先.."hello mrs a lee"
嚇死了
佢仍然係咁笑裡藏刀的
-_-||
之後我地企左係一個勁易撞倒slau 的地方
hahaha
四個係到勁驚咁
之後跑左入toilet...避佢
..!!低能
最後我地settle down 係6b-_-||
團年會仍然係咁無聊
真
係
好
無
聊
-_-||||
所以我特然覺得variety show 其實係勁精彩勁好玩的*=)
though 其實都幾悶
見倒勁多細路仔覺得勁煩-_-||
好唔慣...hahahaa
之後yen carol nicky ginny 做mc..
好怪的
四個都係frd 來的
以前細個係唔會覺得我識果d mc 架..
hahaha*=)
umm*
實在太太太多野想笑啦...
-_-||||
佢地四個係到扮小丸子咁..
umm*
好笑的
yen 包扮山田同學好似架哈哈
太多的笑話
所以我用個電話記低左哈哈
無聊的
firstly carol係到 話唔知咩要入場睇show 啦咁
之後話要帶trf 先入得場呀
之後全校呆左啦
唔知咩係trf*
我都get 唔倒
之後原來係...tempreature record form 囉
哈哈哈
低能
好好笑的一個笑話
secondly*
yen包去求籤咁
之後唔知求倒下下籤
仲覺得自己好勁
係咁叫人恭喜佢
係咁講"恭喜我恭喜我...呀"
之後我地又呆左擘大個口唔知佢想點
-_-|||
原來佢係intentionalllly 咁想introduce d 1x 唱*恭喜您*囉
ummm*
好笑的...
咁都食倒字
勁呀包~~~
lastly..
就係carol 問ginny 睇過魔戒四未
咁ginny 緊係話未啦-_-|||
之後佢地三個mc 就話做魔戒四出黎
,,,
魔戒一 = carol一個人扮花
魔戒二 = carol 包兩個人扮花
魔戒三 = carol 包 nicky三個人扮花..
之後我地又呆左
"咩事呀..."
最後到魔戒四..
carol nicky 包佢地三個....同ginny 扮扮下..
.咁就會係四個人扮花= 魔戒四啦..
點知 carol nicky 包就閃走得返ginny 一個低能地係到扮花.......
wahahaha*
咁佢地原來係introduce.."迎春花"
搏得全場gei 冷笑..
好勁
好食腦的!!
infact 我已勁將件事盡量寫得好笑d 架啦哈哈
好難寫架
因為係要睇倒先知有幾無奈
個心路係要變架..
首先係期待..之後呆左...之後.."harrrrr"
咁囉
ahaahaa
其實年年團年會都係咁架啦
不過好勁的是那個singing contest..呀
唯一無呆啦..
班班都勁靚勁正勁好睇啦..*=)
dGs 係唔同d 架啦...
有錢到佢地呀
嘔咁多野出黎勁..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)
仲有套drama 又係唔知想點
係sin記出黎做下唐三臧先有得笑下咋...
哈哈...
唔知做乜
之後12:30 就完啦
無奈的我們影下相就走啦
去唱k 的*=)
happpppppppppppppieeee
之後唱到:4:00 幾我同maviz 就黎左我屋企
因為我要拎first aid 書呀
suji 勁stupid 的拎錯左俾我-_-||
之後heh 下咁又遲左去英皇開會啦哈哈
一路都無聽個briefing 呀.....
係到溫first aid*
聽日考啦helpppp-_-||
其實個briefing 係about 26th 28th 個ce talk garrrrrrrrrrrrr
我同maviz 都係做26th 的reception*=)
horhorrr
happpppppppieeee
又去玩咁
之後明明我話要溫書唔同maviz 講野
點知maviz 又要係咁同我講野
搞到我溫來溫去都係溫緊猓page -_-||
sihttttttttttttttttttttt*
最後我仲拎左maviz 個電話係到影我本書個低能包紮公仔呀哈哈
哈哈
勁型呀
仲set 左做wallpaper..
點知amviz 話佢太嚇人用返sherrine 做wall paper lorrr..
huhuh*
衰的
maviz 實已經delete 左果幅相tim laa
>___________________________<
之後就食埋飯佢地幾個去kwun tong 智偉個年宵呀
我無去到呀
因為要溫first aid 的!!!
=)
好無奈呀下..~~
>>January 23, 2004 at 7:09:21 PM GMT+8
2004 年 1 月 18 日 星期日 【晴】
hahaha*
今日勁凍呀
我地班..
我啦cyn changel rachel sharon suki janice sfa carmen 都著左uniform 返學呀哈哈
講左好耐
finallly 心想事成啦
勁興奮勁開心
成日都極happpppppppppppppppppie*=)
sk wu 係到問我做乜我地著晒uniform
我是但勁fu hin 咁話..."返學校呀之後" 咁
之後佢鄙視我囉哼!!
-_-||
first lesson econ.*
有得溫習如此多fun呀
哈哈
勁正呀
我地group 憑著我地三個的聰明才智
後來車上
贏小妖同學一大分呀哈哈哈哈
好勁呀我地!!!!!!!!!!!!!!
贏得betty poon 的gift*
wahaha*
十年無試過咁樣贏得先生的禮物啦
*great
uniform 利我啦..
anywayz*
之後doule english 做timed listening..
好煩呀好眼訓呀..~-_-||
break 又係咁影相
成班顛左啦..helpppppppppppppppppppp
hahahaa
勁開心呀
之後busi 堂
又係咁俾eric chee 鄙視啦
佢話我同changel 著住套uniform 曬命囉-_-||
helppp
之後今朝又俾chee sir 見倒我同傻佬返學
佢又係咁係到講
講左廿次-_-||
哈哈..唔駛jealous 晒咁bohh*
之後佢叫我地溫書
點知無人理佢
我地成班繼續影相的哈哈
之後pe 堂free 左
所以成班出去drink tea..*
hahahaa
又係咁不斷地take photos*
勁開心
今日同埋miss cheung drink tea arrrrrrrr=)
所以食到幾點都唔駛驚
之後係account 堂ar marr..horhor*=)
又食左勁多野正呀~~~~~~~~~~~~~~~~~
happpie
我地成1:45 先走呀..
haaaa
我地話如果撞倒secure..
我地就話黎interview geii*
因為我地著緊sch u 的horhrr
好周詳的plannning*
不過其實係無人理我地架
最後我地仲係canteen 影左幾張相先走哈哈..*=0
上到去miss cheung 都無理我地
哈哈
佢叫我地造數我地又continue 影相咁..
顛左
不過顛到秀麗堂就無人敢巔啦
仲係到勁認真咁哈哈
真係cheap 呀我地-_-||
whahah*
好開心我d chinese essay arrr test arr n hw make 左progresssssssssss 呀
全部都above average 4 5 分咁架哈哈
好happppieee*
緊係啦
我俾左好多心機架哈哈
=)
happpie對chinese 重奪信心啦哈哈
之後就要執下野啦
清drawer呀要..~~~~
之後太多野拎住
所以無得同傻佬直接去睇戲呀...*=)
返左屋企一陣先
之後就去睇magic kitchen
一致地覺得幾係無聊
不過無所謂啦
都係heh 下的
heee*=)
同您睇咩都好happpie 的
hahhaa..
肉麻中...-_______________-||
之後就去左esprit買左條褲呀
之後就返屋企luuuuuuuuuuu...
聽日返dgs*
hee
緊張的
>>January 23, 2004 at 6:09:43 PM GMT+8
2004 年 1 月 17 日 星期六 【晴】
umm..*
今朝bread 成12:00 先打黎叫我去唱k arrrrrr*
去到kln bay green box 唱咁
因為佢地係nearby 做完service..
行錯路
點知撞倒boss屎呀...
仲有佢屋企人
樣衰的行錯路咁-_-|||
最後都搵倒啦
哈哈去到有dull bread ten vick tal sin moon..
horhorr*=)
好多人好開心呀
其實算唔算係celebrate sin 記birthday leii*=)
sin 記著左ying ying 送俾佢的溫暖牌jumper 呀
開心死啦*=)
唱左好多歌呀
勁開心
勁耐無唱過k arrrhorrr*=)
yeahhhhhhhhh*
又不斷咁影相好開心的...
唱完k 同左佢地行左一陣街埋左d twinstar 野
之後我就去hair cut luu*=)
聽日著dgs school u 返學呀*=)
great
>>January 23, 2004 at 5:27:54 PM GMT+8
2004 年 1 月 16 日 星期五 【晴】
今朝...umm 返學校補課
傻左咁係咁玩果d 低能water bottle-_-||
之後就即返whampoa 學琴
之後就差唔多要出去食飯
呀爸擺公司飯呀
一連食左兩日啦..~*
早左去同久別的呀小打mj*
yeahh*
贏左少少咁啦哈哈
11:00 幾先返屋企啦..
好眼訓
>>January 23, 2004 at 4:47:19 PM GMT+8
2004 年 1 月 15 日 星期四 【晴】
媽生日快樂
唐三藏生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wahahaa*
horrr*
好可惜
兩個我都無同佢慶祝的
hahaha*
唔緊要啦..
sin 記都唔記得我啦aiii-_-||
hee*=)
今朝changel 無返呀
因為田徑比賽的..~
好唔慣無左個人係前面
hahaa 不過changel 破左record 我都安慰dd
好叻呀baby*
!!
今日係friday
first lesson竟然finallly 有free lesson 上啦
成班都無乜走
我係到趕回d account..
一路聽歌咁
無理到d 人做緊乜..
突然zita 拉左sfa 出去
哈哈
之後我唔知咩事啦..
原來sfa 就係到認左同cynthia 一齊啦.
之後成班又係到起哄晒咁..
funnnnnnnnnny..*=)
之後我問返佢地做乜無啦啦sfa 會認啦
原來琴日irene peggy paisy 佢地去左sha tin muji..
見倒sfa 同cyn 係到拖晒手咁...攬晒咁..
wahhhhhhhhhahaha*
唔認都唔得啦
樣衰的..~horhorr*
!!!!..果然 係 bak chi*的
之後就係account 堂
仍然係勁興奮中的成班哈哈
miss cheung 其實係撮合左佢地架..~~
hahaa-*...唔知點解我又覺得好安慰的..~
一早已經話左佢地有野吧
sfa 又要係到唔認-___________-||
之後上完account 就係我最愛的assembly 啦..
哈哈秀麗老師又要係到攔住個toilet..
但係我都係去左..~
仲見倒低能的maviz*
wahaha* 又係到唔知笑乜咁..
anywayz*
今日係form 7 同學最後一日assembly 的
悲哀的..~~~~-_-||
但係我地今日坐第一行囉
so 威的.yoOoo*..
(其實得我一個係到覺得好威咁-_-|| )
今日係prize presentation*呀
janice get scable 獎呀哈哈
edwin 同學就represent 6k get board 個獎呀
hahaha*
又係勁興奮的
呀june 係我隔離傻左咁
好驚呀-________________-||
之後就到院長訓話啦
佢係到講下d..school motto 呀果d 野咁哈哈
無奈的..
"我們的校訓唔係增值...而係博學篤行.."
算吧啦哈哈
之後double econ..
之後lunch*
食左canteen 呀好似..(唔係好記得的)
...之後double busi 狂heh*
好無聊呀清又黎講下野咁啦..
28th 做service 呀..!!=)
第一次做service..great*
佢地上次賣旗呀完全係有$40 claim 的
又會咁好的...*=)
horohrrr
之後chinese..對速讀
無乜野做..............................
umm*心情好低落的after lunch*
唔知講咩好..
唔好再同我講果d 野吧
...
umm 係啦...*之後我sms 勤勤問佢我應該點答
之後我地ss 下無左件事
唯有講一聲無聊n 無奈啦..~~
佢地點又關我咩事woorr*
一陣又拉埋我落水
好似上次咁
我會勁想喊的..*
不過心情俾人影響左了..~
都係勁唔開心的..~
哈哈好彩之後有人陪我食lce cream*
其實係我陪佢啦..
horhorr*=)
之後我就要返屋企訓下再出去食飯啦..
今日偉仔叔的外母擺大壽的
哈哈..*=)
d 野勁好味的..*=)
見倒好耐無見過的呀欣呀
勁掛住您的..
yeahh*
成11:30 先返屋企呀..
仲要練琴呀
聽日1:!5 要學琴呀......................-_-|||
但係9:30-12:30 又要補econ 咁
exhausted*
>>January 22, 2004 at 4:12:03 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|