|
2004 年 5 月 14 日 星期五 【晴】
今日朝早去左唯唯屋企補習
wahaha*
saturday 補習勁開心
佢阿媽又未起身
是但係咁hehh..就2 hours*
好賺呀下*=)
之後 @ pcCC*
.............
唔知講咩好tim*
我覺得我有d 唔岩 ...
總之就係無野啦......
=)
信我啦......................yeahh*
...
夜晚大食會
勁好味勁多野食
emi 好勁呀呀呀*
=)
之後做ps 啦夜晚
做做下爬係到做成晚
-_-||
shit*
>>May 18, 2004 at 1:00:28 PM GMT+8
2004 年 5 月 13 日 星期四 【晴】
琴晚同左jayzeee 傾左好耐電話............
傾到唔知幾點...
hahahaaaa...明明好無奈的我們
講講下勁搞爛gag*
-_______-||||
using the stick to pick the .............umm*
hahahaa*
超邪呀呀呀helppp*
勁 wud dudddd*
今朝係無奈地7:00 先起倒身
唔想趕....因為覺得會lateee
therefore 唔返中化啦都係...
.....7:30 起身...
.....他他條條咁....同阿媽一齊出門
..heee*
之後係架車到狂smss*
收倒傻june 同carmen wong 的smss*
勁開心呀唔知點解...~~~~~*
多謝您地俾我開心
之後我講左一句 " 如果一陣落車果陣落大雨..我自殺"
...yes*
elfredachow 的口是勁輕的..~*
點知
人算不如天算
果真落起雨來囉哈哈哈
carmen wong 就send 黎左勁嘔心的話來
"我可愛的elfreda同學..您係咪要自殺"
hahahaa*
無奈的
之後就上左陣account.又assembly
感覺倒自己好無聊
唔知咁早返做乜..
assembly 做newsdrama..
又係無聊
睇我的idolz 們做dramaa* 才令我精神為之一震******* 呀
hahahahaaaa*
之後break 落左去食左條腸
econ 又有一大班老師黎睇我地上堂囉
-_-||
五六個咁
今次無院長啦..
..
不過都係唔知佢地想點咁..
-_-||||
之後busi x3 堂呀helpp*
因為琴日busi 無上到
...........*aiii*
係唔應該上咁多堂架
勁shiiittty*
一入到黎我地就力勸cheee sir 唔好test 啦
但係佢又唔聽我地講...~
...
搞到個個都勁heh 咁做............-________-|||
超無奈的
neighbour 仲坐左係到成粒鍾唔做份paper
係激死cheee sirrr lorrr
neighbourrrr 呀要努力呀
....................next week 開始我督促唔倒您架啦
您要自己照顧自己呀babbbby*
(umm...與事實有點出入..但不大)
*
之後chee sir 好似有d angryy
個個都係到勁是但咁做..
之後收左paper
成班唔係傾計就係訓覺食野
勁慘的cheee sir 無人理
我地凈係識得恰chee sirrrrrrr
-___-||*
之後chee sir finallly 覺得我地un頂able
發老脾啦佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢講左少少logistics
就叫我地抄野
勁大篇
我地聲都無聲
因為feel 倒佢有d hinggg*
...
又勁快咁就拉落去完全抄唔切...
...........-_-|||
好無奈
我地抄唔切又唔敢叫佢慢d worrrr
..
-__|||
好驚呀
我地激嬲左chee sirr 呀
><*
佢走之前勁面黑咁問我地
"您地稔住幾時先溫書呀..
下個禮拜一再測過"
就走左啦
好驚呀><*
anywayaaaazz*
之後放學我都返屋企訓覺了
因為夜晚約左陳志毛行街
佢今日真正地考完alevel 啦
=)
佢就好
中文說話好似好勁咁
又唔驚咁又講得好咁
勁羨慕的~~~~~
我覺得我說話一輩子都唔會好..~*
明明平時我講野就係多過佢
點知我d 說話仲差
証明我平時講廢話的程度是勁高
-_-|||
算啦.
之後行左陣mk*
就去左食仙跡岩
哈哈
上個week 先同maviz 去食完
this week 又去
geeattttttttttttttttt*=)
babbbbY*
努力搵工做呀..!!!!!!!!!!!!!!=)
雖然我仍然覺得係屋企訓覺是很開心
我verry 支持您 搵工 返工之後 唔理我架..!!!!
><*
aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
d 人為左五斗rice 折晒腰咁呀...*
aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
天呀~
>>May 18, 2004 at 12:52:30 PM GMT+8
2004 年 5 月 12 日 星期三 【晴】
yeahhhh*
cL lesssson again*
last 3 cL lessons in my lifeeeeeee
shittttttttt -_-|||
i missssssssssss cK sirrrrrrrr arrr*
>_______________<*
ng wui joi hai hok haau online
ng wui joi type diary..at school liuuu*
poooooorrrrr*
just now really 淫 gave me a twinstarrrr dik sticker arrr
thanQ youuu..yeahh*=)
ho lengg garr hahahaaa
---------------------*
好
今日係tommy阮生日的大日子*=)
唔知佢點leiii*
heeeeeeeeeeeeee努力呀tommmy
我仍然係會支持您架
though 您俾人取代左..
仍然高企呀放心
hahahaaaaaaa*
我八記同個car holder 兩個都仲有您同我的合照架..!!!!!!
所以您要加油唔好俾人睇死呀!!!!
(好似唔關事的)
仲有
另一位偶像都生日快樂啦
祝您繼續變態繼續勇敢繼續無聊
=)
ahahahaaaa*
感動啦我知您會..
雖然我亦都知您係唔會睇我的日記.....
好
雖然今日係兩位偶像的生日
但係收禮物的是我
horhorr*
淫送左張勁靚的twinstar sticker 俾我
好人!!!
多謝您呀horhrr
今天有econ test..*
唔知想點
好似無乜點溫過書就去左test*
...好似無乜野好溫咁囉成日都
無無聊聊的..............-_______-||*
今日是唔開心日
jayzeeee 您要努力呀
要一齊春風滿面
i luvvvv U*
>>May 18, 2004 at 12:23:22 PM GMT+8
2004 年 5 月 11 日 星期二 【晴】
吃晒屎的
琴日4:00am 起身做hw..
是中化呀下
chi sin 架...
勁喪-______-||
....好彩唔係太難做..
之後做到返學都未做完
結果一路搭車一路做
hahahaaaaa*
...好彩今日都不是太疲
luckkkyyy*
............
account x2 都係cash flow 中
唔知點咁無啦啦changel 係到笑
原來係really 淫勁bak chi
話自己係
"機靈小智威"
-_-||
勁驚
........之後" O 咀" 晒
n then 成日狂同cizzy 係到sms..*
勁搞笑
我地係到討論緊點入ringtone...
...我係唔知點入
結果我發現我張sd card 原來係可以插入個相機
n then 駁電腦入midi*
hahahaa
勁正*=)
搞到勁開心...
lunch 之後是那個中文
係到教會議紀錄
悶屎
不過之後的說話堂勁開心
一定唔會叫我
n then 我係到勁heh*
hahahahahaaa*
topic 係
"假如您的好友要嫁給 他五十歲 的老師 您如何勸告他"
hahahaa*
個個講d 野都差唔多
無無聊聊
係到jerrry 果陣笑死我地
低能
雖然佢已經認真左好多
但係都係...-_______-||
佢係到勁是但勁heh 咁話...
"其實您係咪感激佢...感激佢...唔一定要 以身相許...
您可以....
請下佢食飯啦..............."
hahaaa
完全無稔過佢會咁講
我地係到"O"晒咀
之後狂笑
低能
請咩食飯
哈哈呀
笑死我
之後佢繼續
無啦啦quote 話咩.."中國文化係要搞d 下一代出黎...
佢係男人
您係男仔...
點嫁俾佢....."
shittttttttttttttttttttttttt*
完全唔知點解佢會稔倒佢地係同性戀囉
笑死我地
......
完
>>May 15, 2004 at 2:22:07 PM GMT+8
2004 年 5 月 10 日 星期一 【晴】
今日neighbour 無返學
原因不明
只知佢去左行街囉之後
-_-||
搞到我悶左成日
頭兩堂pa..教cashflow
....neighbour 唔返學又會唔識架啦
.......aii*
.....之後break 同左兩個carmen 食左個蘿蔔糕
great*=)
sOe 要組presentation*
琴日prepare 左成晚
點知叫唔倒我
哈哈竟然會咁無*俾人叫中*運
仲要好多同學仔"i forgot"都未叫到我囉..~*
一班都得得十幾人..
hahahaaa*
超lucky eLF*
lunch 有得踢毽子
季軍賽呀
因為無人的關係
唯有我頂硬上....
-_-||
之後係完全唔需要any of the 女仔的情形下
我地贏左6i*
我仲要企係後面同住陳志豪講電話咁
哈哈
佢去camp 的途中..~*
正呀
竟然有得去camppp*
十個羨慕中~*=)
..anywayz*
贏左的我們就變左季軍啦
是全靠王子的*=)
勁人............
n then econ 堂過得勁快
因為betty poon prepare左勁多野俾我地
勁好人呀babY*=)
有兩樽綿花糖n then 又有萬樂珠
勁正
hee*=)
..
之後english.無乜野做
之後去幫唯唯補習
今日佢勁attentive
勁安慰
佢dictation
破晒紀錄有94分
wahahaha*
超勁
平時得70 幾
勁安慰呀~*
雖然唔關我的事咁...
=)
heeeeee
其實我細個好少dictation 果d 會得70幾咁少架囉...........
多數都係 100 96 果d
錯都係錯果d unseen 果d
...我覺得背書串字係我的強項
勁鍾意背書...記野..
唔係我的記性特別好..
係我有心機死背書
我最鍾意死背書..
所以d chihis chilit li d 唔駛用腦的科先會考得好....
...horhorrrr*
...默書當然難唔倒我
果次busi 咪要背默個table 出黎
基本上我係用左好少時間黎背
但係因為我鍾意死背任何野
所以會事半功倍*=)
結果我得到10/10..*
是全班最高分耶*
當然是無聊的野我先會得到全班最高分啦...
岩晒又點
完全無乜得著的
不過我仍然係沾沾自喜的
heee*=)
係香港教育制度下
又多左一個受害者了~*
.......
呀
今日finally 出左糧啦
happpie*
$1305
greattttt*
一桶金呀yeahh=)
>>May 14, 2004 at 4:53:11 PM GMT+8
2004 年 5 月 10 日 星期一 【晴】
琴日睇newspaper..(當然是娛樂的)
睇到...
ekids 要拆伙..................了
真的拆了.......
aii*
有d 心酸...............
..>__<*
tommy 同alan 竟然要跳槽了..(原因是stareast 唔會再出碟了)...
而tim 就勁有性格的繼續留係stareast*
之後我就覺得tim 真係勁型
明知留係stareast 都係無乜前途
佢都要起勢咁留係到話要報答校長
頓時覺得這個人型絕
勁感動
估唔倒tim 會講出咁令人感動的說話.............
anywayzzzz*
aiiiiiiiiiii..
就係咁就要拆伙了
是意見不合吧..~
好唔開心的......
雖然而家唔係好似以前咁鍾意佢地
不過佢地都俾左好多無聊的回憶我呀
=)*稔返都覺得幾搞笑架..~*
相信佢地對*ekids*都有好多回憶...
真係話跳槽就跳槽
話散就散?!!!
aiiiiiiiiii >____<*
不能接受的
我都係覺得唔會咁易~
所以我決定左當無睇過li 份報紙...
yeahh*
ekids 仍然係ekids*
..................
........................................................
yeahh*
後日是湯米阮24歲生日了..
=)
>>May 12, 2004 at 8:28:14 PM GMT+8
2004 年 5 月 9 日 星期日 【晴】
沒有甚麼大不了的一天..~*
開始過返一d有電話上堂的日子
哈哈
狂不斷sms*
顛左..~*
今日ce mathz*
laura 話唔係幾難worr*
希望佢考得好d 啦
我等緊您呀哈哈..*=)
umm*
今日break time 我地finally 得*嚐*所願啦
話說我同carmenz 佢地last week 都勁想食小籠包
但係偏偏我地就食唔倒..........
今日唔係話特別想食
竟然又有~
horhorrr*=)
真係幾好味的
正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)
上chee sir 堂又遲左成個字
勁無奈囉chee sirrr
不過我地都唔想架其實.................><*
pE 堂十分無聊玩boxing again*
俾 carmen lee 呀june 佢地笑我完全沒有力氣的揮拳-___________-||*
根本就無認真地揮拳的必要
我不像steven 同學那麼的型呀~~~~~~~~~~~~~........
他活像少年阿虎般的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
最搞笑佢係到不斷望住塊鏡中的自己個樣!!!!!!!!!
勁恐佈呀~~~~~~~~~><*
唔想再搏繩啦..~~~~~~~ helpp mEEEEE*
lunch 落左canteen 食之後上halll
我們班又踢毽子了~*
是班際踢毽子比賽
哈*
又係對6E....
我地上到去就係到亂咁 踢
勁搞笑
明明說了"zita 接住.."...想踢俾zita 之際
腳竟然抽筋唔知點解踢左俾tobey*
hahaahaa
之後tobey 就會無奈地變左zita...
therefore zita 就稔起交換名用~~~~~~~~~
好無聊的我們呀
paisy做栽判
叫錯得最多的傻婆
要請大家飲野
zita→irene
irene→peggy
peggy→tobey
tobey→elfreda
elfreda→june
june→changel
changel→zita
唔知點解凈係我嗌錯先會計的...-_-|||
搞到領先去輸的是變了我
勁唔公平~~~~~~~~~~*
那麼輸的一定是我
無辜辜地要請大家飲野
呀哈哈哈哈
最無辜係 6k呀
我明明覺得我地係會贏6e 架
點知王子無出賽呀~~~~~~
搞到2-1 輸左呀
勁唔抵
...
....aii*
聽日只好同6i 打季軍了..~*
anywayz*
..上完兩堂account..教左cash flow 咁.......
就放學去econ study gp*
無
聊
的
!!!!
之後就同changel 去city 補derek 啦
wahhaaa*
本來稔住話補埋li 堂唔補架啦
因為no time at allll*
好難同changel 夾岩時間..
不過後尾我地又覺得derek 補得幾係好咁
同埋有d 野都唔多明
所以都係決定繼續啦
我地先補到..chapter5..
while maviz 係chapter 15..
shit-_-||
anywayz*
之後返到屋企又狂訓了
greatttttttttttttt*=)
哈哈無做中化呀勁無奈..~
>>May 12, 2004 at 8:18:50 PM GMT+8
2004 年 5 月 8 日 星期六 【晴】
今天是忙碌的一天..
=)
一大早起身飛去ariya 屋企補習...
wahahaha*
好開心呀
佢阿媽話佢個mathz test 進步左...
......horhorrr*
其實我覺得係唔關我事的
不過都算係可喜可賀的~*
......好啦之後12:00 倒補完
就慢慢heh 去tst 啦
約左九大們唱k 慶祝bread 的生日
行過mrs.field
買左cookies俾佢..~*
去到只係12:30..
shitttttt
約左12:45..
......以我的experience 黎計
我其實都預左最早1:00 先可以齊倒人
點知
我高估左大家
.............aiiii*
bread 咁..12:55
ten 12:57
....thus 我地三個去開房先...
因為我地勁想唱左我地想唱的歌先
dull vick tal 1:20 倒到啦
..mandy 差唔多..1:45..
sin 記....2:45咁....(actuallly 佢唔係您sing k 的)
........................-__|||
算吧
不過係勁開心
我係第一個送野俾bread 的人(凈計今日)
horhorrrrr
唔知 bread 鍾唔鍾意我的禮物
heeeee
我食左一個最好味的飯
搞到大家也在envy 我
哈哈哈*
我同tal 係咁唱我們的飲歌..
她的
眼淚
horhorrrr
我們的pth veli goood
=)
之後我又成日同tal 係咁串bread..
一唱一和地
她是不能辯駁的
勁慘..
wahahaaaa
勁開心狂影寶黎來..~*
yehhhahh*
我成功咁搶左兩張返黎
.....
早知我都帶啦...
擺左係屋企勁耐咁...
...她們的寶黎來又cheap..
完全係$10 一個
我同tal 的就唔同啦
是$100 的...=)
ppl with high quality use high quality polaroids*
horhorrrr*...
anywayzz*
我地唱到差不多3:00 就走啦
因為sin 記係到勁hungry 咁..
therefore 我地就死去附近的pizzza *hurt* < 食個tea*
aiii*
這間pizzzza hut.........
...每次黎都會令我稔起兩個人
其中一個係zilog*..
hahahaaa
每次聽倒zilog 的消息都係form bread*
每次我都係嚇左超級一大跳!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔係係usa入左邊間名大學
就係係間學校做左唔知咩head girl..
唔知get 左咩prize 果d..
完全想像唔倒佢係同過我做同學囉
點解佢又係讀書
我又係讀書
可以差咁遠的
helppp*
anywayzz*
我地去到pizzza hut bread就係到拆mandy 俾佢的禮物..~*
拆拆下..
"wahhhhhhhh"
有張$100 紙係入邊
嚇死我
點解mandyyy 會俾錢bread..的
我以為佢專登俾bread 買野食的
哈哈哈
點知原來係mandy 在還錢俾bread lorrrrrrrrr
-________________-||
一個勁special 的還錢方法
surpriseee*
之後我地有8 個人
我tal bread polly(後來join us) sin記 vick ten dull*
.........完全係勁嘈...
好彩
我地坐到去corner位...
哈哈哈
係咁狂笑爆笑
狂搞爛gag*
...之後我們興之所至
決定開個xanga 黎記低我們的gagz*
...
而這個xanga 個username 就係brokengag*
hahahaa*
勁低能
之後每人assign 左一個colourr*
我同tal 分別係twinstar 的粉紅 同 小丸子的大紅啦
loW b...~~~~~~
個xanga 的名就係叫傷心小棧
哈哈*
勁型呀
blow water 的內容不斷圍繞住欣宜
當眾人都係到鬧緊佢wud dud
仲減肥 .......
我同tal n bread 就話其實欣宜唱歌幾好聽呀..皮膚又好...個樣都幾cute..
瘦左身其實可以話係
索
的..
當我地三個您一言我一語咁praise 緊欣宜的時候
bread 竟然說 " 我地三個係欣宜fans club 三人組"
..........之後我同tal 爆笑n then 即刻急忙的否認
勁搞笑..
又係到狂串bread 自己鍾意欣宜又拉我地落水..
自己唔認又要話埋我地
哈哈勁慘.........佢自己想做chairladyy*
同sin 記掙..
..........低bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb*
.............仲有勁多無聊野...
詳情請留意
www.xanga.com/brokengag 啦
.........umm*
n then 成5 點幾先走
我tal bread..(可以說是bread 的欣宜fans club 三人組) 一齊走
行行下先稔起我地要影sticker photo..
therefore 就rush 去影
as tal 要趕住返去同媽媽吃飯
yes*
forgot to mention*
today is mothers' day....
...
..hahahaaa*
影相都笑死
話說我著左一件blue blue 地的衫..
n then 影sticker photo 果部野又係 blue 的background
結果我的身體同個background 溶入左
勁無奈勁想死
therefore 我就係咁話唔影唔影(但係仲影緊)
結果我得返d 手手腳腳
又係辸hide behind bread*..
hahahaa 笑死
不過turn out 都影得幾好
仲影左第部
完全係唔識用
係到亂黎...*=)
不過都影得好靚呀..
yeahh*=)
....之後tal 就勁豪咁請我打的返屋企了
greattttttttttttttt*=)
夜晚狂做hw
十萬個趕
勁眼訓~
>>May 12, 2004 at 12:10:53 PM GMT+8
2004 年 5 月 7 日 星期五 【晴】
actually
今日我係無乜點做過野..
while 我ytd 係plannnn 晒我今日應該做乜
......一) 英文compo
二) 中化食屎question*
...
...
welll..
........doesn't mattter 啦
人是flexible 的=)
今朝勁大早就俾d 雨n 雷嘈醒左
-_-|||
(死bread..佢話我唔似會俾d 咁gei 野嘈醒倒的人...
咩意思呀...我係勁醒訓架....唔係懶訓的)
...之後我一起身已經 *大鑊*...
我訓果陣仲起勢咁開大個windows 黎透氣
..
shit*
係成張檯都濕晒的..
including my books my clock my file....etc etc*
由得佢地安樂乾
as 他們都係一d 無關痛癢的stuffffz
最慘係個電視都濕埋...
好彩係少少..~*.........-_-||||
不過我都唔係好敢開佢
到而家都未掂過佢..~
這個故事教訓我地訓覺寧願侷死都唔好開大個windowz
-_-||
之後我就周圍send msg 俾人啦
wowowwww*
原來red rain 呀~~~
之後我就問bread 駛唔駛會考...
....唔知點解會問bread................
-_-||| 佢都唔駛考...
n then 又send 下俾laura 呀果d..
..無無聊聊懶晒緊張咁
唔知想點...
8:00又再訓過..
8:30 陳志毛又再叫醒我啦
勁眼訓again*....
...都死起身
完全係black rain 囉
-_-||
唔想去幫人補習
最憎落雨出街的..~
....但係我都係去左..............
...點知行左一陣
個細路打黎問我去唔去
ohhhhhhhhhhh*
原來係可以chooose not to go 的
咁我就好婉轉咁話我唔想去
greattt*
之後去左食break fast
勁他條咁返屋企就狂打diaryyy*
hahahaaa*勁正呀
打返晒成個week 的diaryy*
yoOoO*
無無聊聊
n then 練左琴
n then 學完琴去左買個cake 俾阿媽 for celebrate mothers' day..
.............
夜晚就切左佢啦
幾好味的
>>May 9, 2004 at 5:45:21 PM GMT+8
2004 年 5 月 7 日 星期五 【晴】
50個女生要男生知道的心事
01)我「喊」,無論是否你的錯,你都一定要哄我。
02)我都唔會每秒鐘都掛住你,大家咁話。
03)我見到靚仔都會望,這也是天生的。
04)我「哦」你都是因為我關心你和緊張你。
05)你唔使係有錢仔,但最好都有比較遠大的目標和理想,在未來有成為一個有錢佬的可能。
06)同我出街時,可唔可以梳番個頭同剃鬚?
07)我知我唔係全世界最靚,但我希望你覺得我係,時不時要讚我人靚歌甜樣靚身材正可愛溫柔同得意。
08)當我剪了兩吋頭髮打了少少眼影穿了對新鞋時希望你會留意到。
09)所有大時大節紀念日同生日,你必須全部都記得。
10)我所有濕濕碎碎野都好想同你分享,例如我用咩化妝品同護膚品,雖然你未必會明,但希望你會扮聽。
11)當你滔滔不絕地發表你對工作細節電腦軟件NBA英國足球聯賽等等的意見時,我其實也是在唯唯諾諾地扮聽。
12)得閒做下磨砂同黑頭鼻貼,否則我會在凝望你時不自覺地望住你鼻上的黑頭同粗大的毛孔。
13)你臨訓前可唔可以刷牙?
14)你唔需要好靚仔,但一定要乾淨。
15)我 M 時係大哂,可以大條道理發脾氣,你最好一個月忍我幾日就哂我。
16)我會假設你懂得操控及修理任何電器,包括電腦相機電視機錄影機及HI-FI等等。
17)有很多事我並不是不懂得做,只是不想做就扮唔識。
18)每日去任何地方時都要 CALL 話比我知你位置及同邊個一齊,比我清楚哂你的行蹤。
19)同一個笑話同話題,可唔可以盡量唔講得多過廿次?
20)我發脾氣CUT你線,其實係想你即刻打番電話來再哄我。
21)如果迷路時,可唔可以快快趣趣向途人問路,唔好逞強拉住我走來走去行好多冤枉路?
22)我唔介意你有少少肚腩,但盡量唔好太肥,亦唔好比我瘦。
23)太大隻既肌肉型男人一D都唔MAN,係好驚。
24)我會好介意你有一D有不良嗜好的「兄弟老友」,認為佢地一定會帶壞你。
25)在我的朋友面前,我希望你可以表現得比平時更錫我同緊張我。
26)我煮飯比你食時,你唔可以覺得係奉旨,一定要「話」好食。
27)琴棋書畫各類運動唱歌寫文章當中,希望你最少會有一樣好叻(打機唔算),其他最好樣樣都識少少。
28)你要欣賞我的工作。
29)大男人唔等於霸道。
30)溫柔唔等於無主見。
31)瀟洒唔等於無交帶。
32)不羈唔等於烏where。
33)我鍾意你努力工作,但都要盡量抽時間陪我。
34)唔好成日問你約會去邊度好都話「是旦」,咁唔叫就哂我只係表示你無心思。
35)如果我有朱茵的身型,我唔介意穿得像個性感尤物。
36)如果我同你講話要減肥,其實最想聽到你同我講:「你一D都唔肥,唔使減啦,我鍾意咪得囉。」
37)我跟你說話的時候,唔知點解聲音會比平時嬌嗲同低B。
38)CHECK你電話的來電顯示是我的嗜好之一。
39)你最好唔好有任何女性朋友、紅顏知己或契姐契妹之類的物體。
40)我有男性朋友係好正常。
41)我希望你的女同事全部都是師奶呀嬸醜女或肥婆。
42)我好有興趣去知道你同你舊女友的事,愈詳盡愈好。
43)我有時都會掛住舊男朋友、以前暗戀過的男生、華dee梁朝偉同藤木直人。
44)無論拍左拖幾耐,我都渴望你時不時比D驚喜我。
45)你要時不時對我講「我愛你」,否則我會假設你唔愛我。
46)(回應*大庭廣眾怕醜、唔出聲不叫斯文)大庭廣眾粗口爛舌唔係叫有型。
47)(回應*你打扮得太誇同我去街我會驚。)你完全唔打扮同我去街我仲驚。
48)發脾氣時要即時哄番,唔好比時間我冷靜下,其實我完全唔需要時間冷靜。
49)雖然已經有左你,但如果有人追我都會沾沾自喜。
50)購物是女人的天性,請不要阻止或對我的購物行動有甚麼意見,最好間唔中資助下我。
stole from carolyeung's diary*
umm* 都唔岩的
我係唔會咁的....>__________< * ...............
您唔駛睇完之後 標晒冷汗worrr*
我覺得勁搞笑....笑死左我............esp. 第廿三... 笑死我.......hahahaaaa*
個topic should be renamed*
"50 個欄gag*"
之後carol yeung 個comment 仲要話佢準....
是我不正常定係佢唔正常..
哈哈哈我凈係覺得..
第七 n 第廿二的第三句係準囉~*
hahahaaaaa*
plz read*
同埋為左避免第廿六的發生
我決 定我唔會咁做..
哈哈哈*=)
所以我騙您都係為您好
>>May 8, 2004 at 5:30:08 AM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|