|
2003 年 12 月 25 日 星期四 【晴】
back from sin gei 屋企..
玩左一陣icq
relatives 黎我屋企打邊爐咁
無去到 drama gathering..
又無去swa gathering*
ahahahaaaa
無奈
d 人問我做乜唔去
我係到話唔得閒
其實都算係geii*
咁都要同下屋企人gar marrr*
yeahh
>>December 30, 2003 at 6:43:25 PM GMT+8
2003 年 12 月 24 日 星期三 【晴】
呀呀無寫到一件事tim*
今日25th 朝早同左呀媽去drink tea..*
飲到2:00 幾
之後就死去tst 買野...
好急趕架...~
heeeeee*=)
我係去買野俾您呀baby*
yeahhh*=)
之後夜晚back from cwb 果陣先俾佢..
horrr*
surpriseeeeeeeeeeeeee*?!
我唔係係屋企是但執俾您架...
><
我專登今日出tst 買架...
所以咁晏先去到centrall*
咁睇我呀下....>___________________<
alsO* 多謝您俾我的禮物
>>December 30, 2003 at 6:49:45 PM GMT+8
2003 年 12 月 24 日 星期三 【晴】
wahahahaaa*
今日又訓左幾係耐
本來約左bread tal 等等九大們2:00 去sin 記屋企玩..
但係我稔住夜晚先去..同埋pollly 一齊啦..~*
umm..都好晏先搭船去中環..
一路係到玩我的dream dC...song T1
wahahaha 拎住係手..覺得自己勁型..
horrrrrr*
其實係呀媽俾呀哥的畢業禮物
哈哈無錯
呀哥話咁快就畢業啦
無記錯的話
佢係98年xmaz 過去new york 架
咁快就讀完了..~*
果陣我勁唔捨得佢的!!
呀爸呀媽係到陪佢過去
得返我自己一個架晚晚都..
之後我成日係到喊..
我估佢地都唔知我有喊..*
horrr*=)
點知佢就畢業啦..
我稔佢係may 會行完畢業禮返黎..
horrr*勁想去睇佢行..
我會好老懷安慰的
繼而感動落淚*
wahahahaa*
講左好多廢話
個相機影d 景真係影得好靚
500 萬果陣d Qualityyy 超得超得..
不過影人就麻麻地
好黃咁..~
anywayz*
我地去到central
稔住去果個carnival
點知個差佬話要等2 hours*
-_____________________-||
chi sin 的
所以我地就返去cwb*
hahaaha 周圍heh 左一陣
仲見倒wong wing yee..hahaa
估唔倒咁都見倒您的
之後就返hunghom 果邊食野
食完野就返屋企執野啦..
好急趕的拎住勁多野
行去whampoa 同pollly 匯合
再搭大伯爺的的士飛去sin 記屋企
去到都十點幾
唔係好知佢地做緊乜..
咁我就係到同bread 包下d presentz*
horrr*
又唔係好知做過d 乜
又差唔多12:00 就要交換禮物啦..~
hahahaaaaa..
勁多presents*的
成地亂咁擺
有人送左相同野啦
cheap cheapp*
又有人唔記得mit 走個price 啦
whahahaa 超樣衰的..
$88 的小丸子...
horrr*=)
唔記得左買野俾ginny timm*
勁失敗的我們
之後我都有好多presents 呀
好多twins star*=)
好開心呀
實在太好啦您地...
不過一張xmaz card 都無囉
唔係咁好呀咁樣~...*
之後就抽禮物啦
我係log on 買左個$20 的廢袋拎去抽..
哈哈俾ginny 抽中左
佢勁開心哈哈
我本來抽左mandy 那個$20 的潤唇膏
之後sin記同學抽左bak chi kirstenleung 送的purple 閃閃發光襪..~
hahhaa
之後sin 記爆爆無奈
佢又話想要我果個潤唇..
我有覺得果對無奈的purple 閃閃發光襪幾得意
所以我就同佢交換啦哈哈
原來kirsten leung 之前已經intentionallly 想送俾我架啦
hahahaaa
purple is my colour..*=)
gibbins is my house*
hahahaaaa*
bak chi bak chi*
我一定會著架下次見倒您果陣..~*=)
happppppppppppppiee
玩左好耐
狂俾sin媽媽話我地嘈
哈哈
叫我地control ourselves
-_-||
horrr*
之後我地就玩truth or dare*
不過都好似無乜野知咁..~
horrr*
原來dull n vick 好sensitive 的
睇我infO 都可以知咁多野
叻呀..~*=)
玩玩下我又開始疲啦
之後坐多陣我就訓啦哈哈
又係最早訓咁
同pollly 孖鋪咁..*=)
hahahaa
佢訓訓下勁凍係到搶我d 披
哈哈
兩條友係到勁凍咁..*=)
wahahahaa
訓到勁晏..
佢地都起晒身..
taL 同vick moon dull 仲走左tim..
-_____________-||
之後heh 多陣我地就搭九四bus 出返西貢市中心了..*=)
>>December 29, 2003 at 1:19:51 PM GMT+8
2003 年 12 月 23 日 星期二 【晴】
hahahaaa*
今日話8:00 起身架
因為要10:00 返學first aiddd..
點知我九點幾先起身..-_-||
仲勁他條地慢慢係到換衫 ..
因為之後就無得返屋企laaaa..
成10:00 先出門口
打俾edwin 同學
佢係新城市咁
..horrr*
我同佢講我仲等緊車..
佢係果d.."呀下....."hahahaaa*
但係我10:45 就返到啦..
都唔係好late..*
今日果堂都幾好玩哈哈..
不過我覺得學黎幾低能
人地係條街骨折
我第一個嚇到死左啦...
仲點會幫佢包紮..-_-|||
hahaahaa*
不過係到係咁懶profess 咁包
勁型~*=)
hahahaa 成日都係咁亂包..包到成個頭都係
勁傻仔
anywayz* 1:00 先走得
執下野咁..
我就出kln bay 啦..
佢地好似出mk*
hahaaa
途中仲有candy n 佢bf
好得意呀下佢地
係到講d 學術野咁..
服左佢地~
遲到左tim*
無聊的人係到打機
之後就去左百佳買野食
我地去戲院野餐般的
horrr*=)
買完之後又係咁唔知擺係邊好d 野食
勁無聊的...hahhahaa*
睇3 hours 的loRd of the ring
wahahhahh*
三年啦
finallly 睇完
好似了結左一件心事咁囉
好盪氣迴場的
哈哈..
大團完結局的..~*=)
哈哈
前年我地係到睇第一集果陣
我地話...到睇完果陣我地就考完會考係dGs讀緊form 6
hahaaaaa....
果陣仲覺得有排都未到..
點知我今日就完成左一個創舉啦..!!!
yoOoooOOo*=)
之後我地就係德福一期n 二期周圍heh*
仲不時見倒佢d ex 同學哈哈
好搞笑的
之後我地就settle down in 一間restaurant..*
一早book 左位啦..hee
太好了..=)
好靚呀果間野
好開心的食左一個美味的顛拿
勁傻仔的係到戴住個聖誕帽
又要驚d 頭髮亂左咁..
哈* 無得upload 佢個傻仔樣..~*
真係好得意呀哈哈
好開心好開心狂影相
之後食食下
唔記得我係到做緊乜..
之後佢拎左份禮物俾我呀
wahhhhhhhhhhhhhhhhh*
超級surprise 的..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*=)
就好似..中左六合彩咁..~
好開心好開心
勁感動勁想喊囉
因為實在係估唔倒囉..!!!
好似發夢咁..*=)
不過我好衰地無買到...
因為前果幾日完全係無時間去買的
日日都勁遲先返屋企
aiyaaaaaaaa*
好衰咁..~
pooooooooooooor*
anywayzzzz*
之後我地就出邪惡的tst*
hahahaahaaaa
好熱鬧的好似..
係到周圍hehhhh..
好開心的..*=)
見倒d 人係到唱歌...
之後行黎行去下咁啦,,*=)
又影左d 相呀
好靚呀d 景z*
happpppppppie*
........呀係呀..
呀媽去左睇faye 演唱會with 我呀爸..
我估佢地睇睇下會訓左囉哈哈
不過坐第二行wor 聽講..
今年呀哥又無返黎..
好似無一年xmaz 呀哥係唔係到架..~
有少少掛住佢啦
少少姐...
不過佢graduate 左luuu..
唔駛再讀書的人..~*=)
happppie 死啦..
之後就係鐘樓果度倒數..~*
不過都唔知幾時先係到12:00..
horrr*=)
是但啦
總之merrrrrrrry christmas 啦..~
heee
之後又行左去jordan*
之後就返屋企啦..~*
行到好疲呀...
不過好開心
愛死您呀....heee*=)
好勁呀成個diary..都無提到您個名..
心照呀嘛horrrr*=)
多謝您呀 babbbyyy*
今日好開心呀真係
希望您都係啦..horrrrrrrrr*
聽日去sin記屋企玩呀
...~*
勁耐無去過啦...hahaaa
>>December 27, 2003 at 9:34:41 AM GMT+8
2003 年 12 月 22 日 星期一 【晴】
yeahh*
今日係好興奮的一天..~
勁早的返到學校咁..
edwin 同學已經到左啦
horrr*
唔係好知做乜的周圍heh 咁..~*
heh heh 下先知時日無多
佢地係咁幫我化妝
之後勁wud dud 的~~-_____-||
professional 的 suki 就話幫我化啦
所以我就急速地去洗面..
之後佢又急速的幫完ask k 化幫我
哈哈
勁快手囉
超勁超勁
好靚呀..~*=)
hahahahaa
果然係professional..
係唔同d 的
之後我地就落去準備drama 啦
唔知做乜咁又係咁heh 下就夠鐘啦
好無聊的
我做完我果到我就走左啦
無睇到wong hon 打人tim
我覺得會爆好笑
hahahaaaa "靚仔..like me.."
horrr*=)
我上返課室換衫呀咁啦
gerr係到幫我整下個頭..咁哈哈
好勁呀..~
之後irenee 係咁噴d 金野落我到
wahhhh* 差d 盲左呀哈哈..~
好搞笑的我地成班係到勁急速咁
之後10:15 就要落去luu
wahahaa 班班都著得好靚..
不過我地係最好的..!!!!!
irene 整條裙好靚呀
一晚就整好左..
掂呀掂呀~~~~
之後就到我地班..
umm..
好搞笑
我見倒d 人...d 樣好搞笑
之後我望住呀ask k 同學又勁想笑..~
望倒個傻仔又勁笑哈哈
..仲見倒家明老師~
hahahaa
好快就玩完luu*
勁凍的
其實真係幾凍架..
hahahaaaaa..*
之後坐係halll 玩下
原來個v show 真係幾無聊的
最後個結果我地都無贏呀
不過大家都好叻啦baby*
哈哈..yeahhhhhhhhhhh*
我地唔駛好似人地請人返黎幫手geiii* =)
青bb ad 同學勁認真的
抵您贏架..青bbbbbb*=)
horrr*
之後就上返6k..
不斷地狂影相哈哈
好開心的..~*
eric chee 又係到踩我地
無奈的
之後我地班就食野啦..
d 野唔係好得..
不過是但啦..
..horrr*
pauline cheung 俾我地果d 禮物都唔知抽左俾邊個哈哈
好無奈的..~
玩到1:45 我就走啦..~
勁多人拎走..
哈哈..~*
果陣dgs 每個term last day 都會係勁多野搬返屋企gor lorrr
之後我會成日叫suji 黎幫我拎呀哈哈..~
而家無luuu*
悲哀的~
之後就一 齊返屋企啦..
洗左十次面先整走左果d 閃野..~
ohohhh*
之後就要去果個無聊的xmaz ball laa..
haahhaaa
約左..sfa edwin jer carmen 佢地5:15...係fotan
得我同carmen 勁準時
佢地5:35 先到
aii-_-||
男人老狗都係到late..
chiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu*
ahahaa
之後就去果個野啦
我地遲晒咁
其實真係無乜野好做
果到仲有bern bern tobey..*=)
仲有打tie 的三人..仲有sjc jason..n 佢gf..仲有cynthia
最尾見倒呀deep..(hahh arm arm 先知佢叫deeep)
d 人好興奮般的
我係到不屑~
yeahhh 勁型呀我
之後我就走先啦
搭kcr 果陣見倒維維同埋呀政
佢地係到話我bak chi -_-|||
呀政仲係到嗌呀deep 嗌到把聲沙晒囉..
勁低能哈哈.~~~
之後就返屋企啦
聽朝要first aid 的~
>>December 26, 2003 at 2:47:28 PM GMT+8
2003 年 12 月 21 日 星期日 【晴】
今日我地班有成10個人無返學..
umm-_-||
一個二個係到唔交中化
勁懶呀下下下
我就好堅定不屈地係未做晒中化gei situation 下
仍然返學..horrr*=)
其實真係唔想返
因為已經無左勤到獎了..~
ohhhh..
搭早左一班車...
同個傻仔係到食早餐..
yoOoo*
完全地係食唔晒的
勁多
j之後上返去就要開始做下econ..呀中化咁
一個二個都死死下咁哈哈..*=)
econ..umm
都係咁啦
激多xmaz assignment的..
english x2..
係到無聊下咁啦..
sk wu 超無聊
係到問我地知唔知幾時交english written project
之後d 人例牌地係到亂答.....hahaaa
哈哈sk wu 係到無奈咁..
好搞笑..
之後佢又好例牌地叫我答
我就是但話.." 5th " 啦
之後佢對眼發光.
係到話.." seeeeeee....even the NEW STUDENT knows when should you hand in the... blah blah blahhh..."
" yes..it is the 9th"
呀下
she is contradiciting herself anywayz
我答錯了仲係到話我知
實在係無奈中..-_-||
之後...break係到狂玩...
又試下fashion show 見衫哈哈
顛左成班
eric chee 入左黎都繼續玩哈哈..
仲叫佢一齊玩
佢係到話我地low B..wahahaaaa
好好笑..
=)
yeahh
玩左好耐先settle down..
之後我就係到做我的中化..
好快就做晒啦
之後pE 堂
fitballll yeahyeahh*=)
好好玩的
之後就食下lunch 咁啦
changel 無返無得同佢share luuu..~*
之後...account x2 又係咁control 咁..
好悶的~
之後就係零三年最後一堂...
中化啦哈哈
秀麗老師一入到黎見倒咁多人無返就面黑
之後勁鬧勁鬧
其實都預左架啦
不過佢真係鬧左好耐
好煩的
horrr*=)
最後都係無乜人理佢
我仲訓左10 minz..
hahahaa*=)
yeahhhhhhhhhhh 上完..!!
之後就要落去rehersal luuu...
無奈的~*
之後搞下果樣搞下果樣..~
成8:00 先走..~
>>December 26, 2003 at 9:50:35 AM GMT+8
2003 年 12 月 20 日 星期六 【晴】
umm*
返左學校練dramaaa*
wahaha 好鬼死好笑的..一天..
之後成8:00 先返屋企
勁多hw*
中化
econ hw..n classwk..
account Q.5
完全想打爆中化
唔想返學呀
huuu*
>>December 26, 2003 at 9:14:50 AM GMT+8
2003 年 12 月 19 日 星期五 【晴】
勁忙的一天...
不過勁開心
hee*=)
又係值得紀念的一天了..~*
唔記得今朝想做ddd咩
但係做唔倒架
因為訓得晏左
haaa*
做hw gwaaa
一起身就要練琴了..~*
之後出去ciyu u 開會
aii*
無聊的
有個新人加入左
佢叫陳罡正呀哈哈
勁難讀的名
佢都幾無聊
講野勁認真
搞到個氣氛勁古怪..-_-||
umm..之後就去學下琴咁啦..
之後就去左睇戲啦..~
yoyoooo*=)
第一次睇戲..
勁開心....
雖然套戲中間果d 都幾係唔知做乜..
不過都係咁開心的..horhorrr*=)
勁主觀的人..~
睇到成12:00 咁上下啦...
聽日又要返去練dramaa 啦..aii*
>>December 23, 2003 at 2:59:29 PM GMT+8
2003 年 12 月 18 日 星期四 【晴】
umm
heee
琴日都係忍唔住同左maviz 講...=)
因為好開心的..
今日稔住買mc記早餐
點知遲左起身..horr*
又無食早餐了..
first lesson...econ..
aii..講埋晒d perfect competition..果d...
momoliuliu
之後account 唔知點解話左我地成堂
無講過書的..-_-||
我係到寫xmaz card 俾lauraaa 呀..horrr*=)
之後又係期待了很久的assemblyyy
wahhh*落去果陣勁凍呀!!
吹到我暈呀....-_-|||
無奈..
我地今次坐第一排呀hahha*
勁型呀
不過今日個talk 勁悶
我望疰我隔離d 同學訓晒
之後我係到勁sms*
ss 下
無啦啦見倒鄭家明
佢望實我
嚇死了~~~
原來佢叫我叫醒cynthia 同changel*
horrr*
好嚴重的渴睡症呀..~*
hee=)
之後break 得返3 minz..-_-||
行過staff rm搵ice kwok..
走果陣等changel 的時候
係到睇teachers n staffs 果張相..
之後ck mouse 行過..
我話佢好無聊...
因為佢打左一句..
"每位老師獲陣5R靚相一張.."
hahhaaa..
又會係靚
之後我問佢我可唔可以要
叫佢送張俾我
佢竟然話得呀
哈哈仲問我要邊張..=)
hee
希望佢記得啦..*
之後econ...教完ch.7 啦差唔多...好yeahh*
所以佢俾返我地一堂free
wahhh*開心死我地
即刻去左廣源drink tea..
11個女的加8個男..
hahaha*
唔知算唔算係同bern bern farewelll leii*
應該係最後一次去drink tea with u啦..*
aii-_-||
好開心的一頓飯
勁好笑勁好味
食左勁多野
成張點心paper 都full 左哈哈
勁笑勁笑勁嘈*=)
不過餐飯勁抵呀..*horrrr*
返到去就見倒傻仔係到睇balll*
睇完都唔知結果係乜..
真係無聊的人..horrrrrrrrrrr*=)
之後佢就要去踢波啦..~*
double busi.*
hahaha 好玩呀好玩哈
chee sir 係到講左一大輪野
話以前係間公司..12 月係唔駛做野
俾d 鬼佬同事返鄉下過xmaz..
佢話覺得xmaz 係應該陪下屋企人
共聚天倫
所以
***busi xmaz 無hw呀..***
yeahhhhhhhhhhhhhhhh
horrr*=)
勁開心
拍拍拍拍拍
佢真係勁好人的yooo*=)
umm 之後都幾有心機聽書
因為心情爆好..horr*
last lesson chinese..實用文test
作完之後勁多time left
therefore 我係到抄多次
抄抄下
竟然唔夠時間
覺得自己好無聊呀下真係..-_-||
afterschool 幫手athletics competition 果d 野
我地班好多entries 呀..
勁~*
n then 我就出..tst
約左bread n laura佢地
食意粉屋
好味好味..*=)
勁開心地不斷blow water
時間尚早
佢地就黎左我屋企啦
坐下食下野
哈哈無無聊聊但係好開心
laura 送左條scarf 俾我呀
佢自己織的
好靚呀多謝您呀
仲有唔好成日叫我偶像得唔得呀哈哈..-_-||
meerrry xmaz 啦..31st 見.hee*=)
>>December 20, 2003 at 6:12:55 PM GMT+8
2003 年 12 月 17 日 星期三 【晴】
聽日就係dGs mini bazaar 啦..*
一定勁好玩
雖然年年都係到hehhh
但係preparation 果陣係勁開心的
稔起前年我們的4z cushion 超成功..
*...勁懷念...
我仲送左個cushion 俾step lau..
horrr* 勁好笑..
點會咁搞笑gei 我以前..!!
yooOooo*
影相俾我睇呀babby*
懷念同您地係 xmaz tree 下影的相 =)
今日仍然係勁高興..
不過第一堂見倒秀麗吳...
好唔妥佢的-__________-||
究竟佢幾時先會唔再講廢話
我地問佢一句佢窒我地一百句咁
不是味兒地.....
之後 econ 都係咁啦
始終一月都係要補課
aii*
我寧願補十堂busi 都唔想補一堂econ 囉
又唔係唔鍾意econ geiii*
只係...好大壓力啦上econ...
horrr*
之後freeeee lesson 的
去左library..
哈哈
之後係happpie CL lesson..
yooo*
真係勁好玩的..
今日又學左d 無聊 gei 野
ck mouse 實在太無聊啦.....
係到教埋d 野搞到個hp勁wud dud
hhahaaaaaa...
http://www.hssc.edu.hk/~f03372
yoo*my homepage*
之後玩完ck mouse 就請左我地食chocolate..
wahahahaa 佢實在是太好人啦
雖然同chee sir 都係差得遠左dddd...
horr* chee sir請gei 係buffet..*
horrrrrrrr
搞到我個人勁功利timm..
anywayz*
之後english presentation...=free 左..horr*
同左changel 講..
佢好似幾係無奈咁..
不過我真係好認真的..
*__*(認真的樣子)
之後lunchhh..
食埋晒d canteen 啦..
aii*
成日見倒bernbern 都稔起佢就黎走..
...好唔捨得呀真係好唔捨得
>___<
話走就走的
...我會送您機架..babY..
快d 同偶像影相啦..!! hee
之後..double accounttt...
無無聊聊的狂control..
n then busi 我們興奮極了..
horrr*
eric chee 係無奈地的...
haahahaa最尾果堂真係唔適合上堂..
勁傾計唔知咩事..-_-||
horrr*
之後無奈的要drama rehersal
我搞掂我個三句就走luuu..
..hee* 趕住返屋企咁扮晒
changel 仲留左係到...~
佢猛咁話drama 好無聊..~~
hahaaa
之後
佢都走啦..
一齊搭車..hee=)
去左whampoa 食野
因為佢好無聊地個lunch 食左一半都無
明明個飯係幾好食的..-_____________-|||
嫌尖的人..*
去左食...kFc..
走果陣見倒taL 呀hahhaaa*
勁耐無見的
果日speech day 返去佢都唔係到咁..
wahhh*
好掛住您呀....
xmaz 見啦..*=)
之後就走luu*
hee
好開心的一天..
>>December 20, 2003 at 4:47:45 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|