|
2004 年 4 月 20 日 星期二 【晴】
ok*
今日7:00 先起身
超勁...7:25就出倒門啦..*=)
yeahhhhhhhhhhhhh*
頭兩堂又係account
shit*
勁呻鼻水勁煩.........>________<*
隔離的同學仔都俾我煩死
勁si si suek suek 咁..
shit
我的鼻is going to be 甩
plz feel sad when one day i lose my nose*
aii*
之後死左落去食早餐啦又
...........又遲左上黎busi*
不過busi 堂今堂都係heh 下咁
chee sir 改簿越黎越快啦不過
值得一讚的
lunch 無食
之後中文狂fish
oral 勁無聊
english 算係最好玩的一堂
改pS*
低能
次次都計少我十幾分
勁懷疑佢識唔識改野
今日是無聊的
係勁無聊
好想放假
好想唔病
好想無鼻水
好想食buffet
好想heh
好想唱k
aiiiiiiiiiiiiiiii
唔想成日聽住秀麗老師係咁猛咁提住我地五個禮拜之後就考試
好煩
我知
唔駛您提
...
>>April 23, 2004 at 5:17:24 PM GMT+8
2004 年 4 月 19 日 星期一 【晴】
今日搭了地鐵
見倒rachel 同學
問佢琴日betty poon econ gp 點
因為我無去到呀
驚俾佢話我
點知原來bettypoon 自己都唔記得左
同埋佢應該唔記得左我啦
yeahhh*=)
lucckkkyyy
今日俾人話著得好夏天
哈哈
我都覺呀
我鍾意著得夏天
因為顯得我勁smartttt
不過都唔夠zita 同的背心仔smart啦
輸左tim*
之後見倒changel 就覺得佢熱
佢係到..long sleeves n then 仲有tee 係入面
哈哈
佢取代左我唔識睇天氣著衫的地位了
congrat*
account x2 仍然係過得勁快
busi 堂仍然係唔肯收野...
chee sir 又係到" 上咩堂呀"咁話我地
busi 堂慣左send sms 一路聽書
而家,無得sms
反而無心機聽書囉
勁唔慣呀helpppppppppp-_-||
個死人6230 仲高企係$3000 幾呀
快d 跌我就可以買啦啦啦
yeah*
break 同neighbour 落左去食breakfast
稔住唔食lunch*=)
oral 堂搞左好耐個電腦野
好無聊
我要同印度人一組
勁唔想
之後我係到狂笑
因為有一度佢係要我稔去邊到搞birthday partyy
then 我話mcdonalds..
之後佢好無我好氣的樣子..
then 我就爆笑
佢就話我"crazzzy girll"
hahhaaa
低能仔...............
之後秀麗堂
佢一身burberry 的打扮令我們為之側目
成日覺得佢係果d 好唔materialistic 果d..
通常教中文果d 都係咁架嘛
好撲素果d...
點知佢完全係....-_________-||
anywayz*
lunch 落左canteen..
changel 迫住要食cup nooodles
我聽日都要食啦
因為無晒錢咁..
慘的...
明明之前仲話要儲錢
算吧
人一世
物一世
......之後同changel 上左computer rm 稔住做埋個ppt
點知開唔倒
therefore 唔做..
n then 我地係到 heh
我又開唔倒icq
好無聊係到睇返以前d emaill
係上年li 個時候倒的email*
係yukileung send 俾我架
果排form 5我係中央溫書
有次溫得無聊就上網send 佢一個email*
........之後漸漸我一去中央就會send email 俾佢啦
哈哈哈
勁懷念*=)
我覺得悶gei 時候俾人稔起係一件好威的事
yukileung 威晒啦哈哈
因為好掛住yukileung 的關係
我就send 左佢一個emailll*
great*
之後就上double econ*
last lesson 是那個oral 呀又係
heh 的...!
我地做唔倒gp disscussion
佢叫我地做埋先好走
但係我趕住幫人補習呀
佢叫我地聽日break 做
自己做
邊個會理佢呀哈哈哈
-_-||
之後去藍田幫個小朋友仔補習..
同埋呀june一齊搭車
佢要幫男朋友仔搬屋呀哈哈
搞笑的............
去到果到4:30倒
個細路好似好疲咁
搞到我都無乜心機唔想補呀..
之後就返屋企了
狂訓
訓到成點幾....先起身..
變態的elfredachow*=)
on 左陣line*
chat左一陣..
aiiii*
唔開心呀>_______________<*
希望您alevel要考得好d好ddddd!!!
唔好dump低我一個呀!!!!!!!!!!!!!!!!
....................
命運是要自己的控制的!
aiii
>>April 23, 2004 at 1:11:20 PM GMT+8
2004 年 4 月 18 日 星期日 【晴】
一件事做慣左聽慣左見慣左
您唔會發現佢存在的價值.
唔會覺得佢係d 咩
到果樣野突然無左
您就會發現佢原來好重要
無左之後勁唔慣...
aiii>_________<*
朝早
慣晒扭大個收音機聽 997 "hey good morning"
li 個習慣係我由form 5 到而家都一樣
聽左年幾啦....*
其實我
好憎林柏晞的..
好憎佢成日串人又串唔起
好憎佢把聲
好憎朝朝都要起身聽佢講無聊野
但係我仍然朝朝係到聽..
因為會知好多新聞
同埋其實都幾搞笑...*=)
仲有d舊歌聽
點知
今日當我如常扭去997聽佢講廢話的時候
我發現有個講普通話的人係到講野 ........
我以為佢病左無返工
但係又唔似....*
原來佢無得再做li 個時間啦..!!!!!!!!!!!!!!!!
換左一個由普通話人講我唔識聽的普通話節目
勁
唔
開
心
勁奇怪
我突然又稔起放假前林柏晞都好似有d 感慨野
話叫左我地起身 for 兩年...唔捨得..........果d 野
shitttttttttt!!!!!!!!!
好奇怪呀突然無左
aiii*
唔知有無人同我一樣為佢離開這個節目而感慨leiii*
aiiiiiiiiiiiiiii*我稔無乜人明有幾無奈
以後朝朝都唔會再聽收音機luuu
我寧願睇香港早晨以示抗議
希望佢的收聽率狂跌n then 做返"hey good morning"啦
wahahaa 講左好多廢話啦一早就
好好好
今日...準時搭倒85c
因為傻仔同我一齊返學
佢返去做m&s呀
yeahh*=)
大家都係到勁眼訓咁
唔知想點...-_-|||
返到去
如常
有d 人剪左頭髮
有d 人著左新衫
剪左頭髮的人如常俾人問"剪左頭髮呀"
著左新衫的人如常俾人問"買左新衫呀"
hahahaaa*
証明大家都係關心別人的
我明明無買新衫都俾人話我著左新衫
哈哈哈
算唔算關心我leii
-_-||
anywayz*
今日我同neighbour都無乜心機...
唔知做乜...!
我就係到狂咳狂呻鼻水搞到無心機
可能佢俾我嘈住搞到無心機啦哈哈哈*=)
無乜特別d 堂..with 無乜特別事發生..
放學去左幫ariya補習
完全係heh的
係到幫佢溫書
但係又唔知點溫咁..~
之後去左行街
又駛左好多錢
shit*
得返$30 or the whole weeeek
想點呀elfredachow
>>April 20, 2004 at 6:48:36 PM GMT+8
2004 年 4 月 17 日 星期六 【晴】
aiii*
heh 左兩個禮拜...*
所有想做gei 野都無乜點做
同全世界一樣..
算吧
holiday set 任何target 都係唔岩的
holiday 係唔應該迫自己做一d 自己唔想做gei 野囉
如果唔係都唔算係holidayyy*
所以今日趕功課的同學
唔需要太內咎
不是大家的錯
是holiday 的錯
就係 咁稔就岩啦
自己係到安慰完自己之後..
再稔下
大家就黎會係form 7的同學仔
到時大家就會慨嘆自己做乜form 6 唔努力d...leiii*
li 個感慨相信眾form 7 同學都發過....
為左唔發li個感慨
我決.定與各位同學共勉之..
係咁
聽日開始就努力..!!!!!
大家只要稔
我地過多一排就會係
*應屆高考生*啦
發奮呀唔該..*=)
係高考生呀
唔該晒 ..
好*
今朝去了拜山
之後幫人補習
之後做埋少少hw
之後訓覺!
完
一切從簡 吧
>>April 20, 2004 at 6:16:46 PM GMT+8
2004 年 4 月 16 日 星期五 【晴】
heee*=)
四個月紀念日
我希望我每個月17號都會繼續係到紀念
哈哈哈哈
之後俾人話我無聊...............
yeahhhh*
今朝好早起身去了那個藍田的補習細路屋企..
無乜野的
係到傾下咁
睇下佢d 野
原來小五d野真係好易
之後我係唔明點解佢會唔明咁
同埋我細個果陣都唔會唔明的
個個測驗考試都會係99 100 分咁
勁無意義
不過而家d 人好似成日都唔明唔明咁..
林遠東仲同我講我地小學果d 人屎左呀....
已經無乜人會入名校了~
那些人入倒佑左榮已經好勁啦
whillle 我地果陣係無人會揀li 間野囉
>___<*
閒閒地都10幾廿人入協恩...
toooo bad*
之後佢又問我點解果陣會自己去左入dg. worr
as 小學全世界女仔都係會choooose 協恩的
之後我都唔知點解
唔記得左點解啦
我呀媽又無迫過我worr
因為佢都無乜理我的..
之後我就自己一個去左dg luuu*
lonelyyyyy*
我由小學開始已經係咁型架啦原來..
horrr
獨行俠呀
anywayz*
講左好多無聊小學野
之後仲知左件驚為天人的搞笑秘密
原來我的 小學同學 同我而家的 中學同學..............原來係.....
係
......係一齊的............
waahhaahaha
完全係唔會估倒囉...................
勁勁勁!!!
佢果然係我心目中型的表表者
anywayz*
之後返到屋企就練下琴咁heh下咁
5:00 先要學..
學到6:00
n then 勁大雨咁
miss tso 叫我唔好走住
咁我又好乖咁係佢到練下琴heh 下同佢傾下計
6:30 先走....-_-|||
之後返到屋企又heh 下咁
就同傻仔出了tst 睇戲啦
呀媽又好勁咁俾左免費飛我啦..
我地去睇大佬愛美麗..!!
wahahahaa*
十億個搞笑
係我隔離果個笑到傻左啦..
笑得勁大聲的...
我隔離果個仲係到話佢隔離果個笑到傻左..........>__<*
真係勁低能呀如花
最頂唔順佢幫eason 推油囉...helppp*
仲有羅家英果d 都勁抵死.!!!
wakakaakkaaaa*
gooooood filmmm
之後睇到11:00 幾就返屋企啦........
ok啦
聽日又要早起身了~
>>April 20, 2004 at 6:05:00 PM GMT+8
2004 年 4 月 15 日 星期四 【晴】
今日又同ariya 補習了
10-11:45
早放左
因為佢要睇無頭東宮囉..-_-||
uummm
之後返屋企勁heh*
今日就係咁啦..
仲做左d hw
great
>>April 19, 2004 at 1:43:05 PM GMT+8
2004 年 4 月 14 日 星期三 【晴】
朝早10:00 就去幫ariya 補習
哈哈
好efficient n effective*
大家其實都好眼訓咁
但係後尾講下笑咁又醒晒.........
好無聊.............................
12:00 補完就出去jordan 了
約左0494食飯..
horhorr
佢地已經返左三日學啦..
慘的
12:30 就到左倉浪庭..
我就去拎位先..
我話十位之後佢就帶左我上去上去..
一路等等等
12:40..
12:45
12:55...
仲未黎?!
仲見倒Lyip 同埋唔知邊個..
最後發現唔對路就問人借電話打俾breadddddddddddd*
點知
原來佢地
係下面
-___________-|||
shitttt*
仲等左好耐咁...
之後就落去搵佢地..
aii*
li 個就係無電話的壞處
-_-||
算
落緊去果陣就聽倒tal 衝緊上黎啦哈哈哈
我地係到勁興奮咁
yeahyeahh*
原來sin記傳說中的fan屎就係上面..
so 我地又衝返上去gup女啦哈哈
wahhhhhhh*
是一個細路女囉 ....sin記真係sin記..~*
......
那個小fan屎就勁橄尬的樣子用個menu 遮住自己的面
十足十我地以前咁..*=)
hahahaaaaaa
懷念*
之後我地就落返去食野啦
wahahaa 九大差polllly...咋
不過今日仲有nicky呀哈哈
好耐無見neighbourrrr
li 間新開的野都幾好食..*=)
yoOoO*
係繼apple 之後一間可以坐好多人又好味又抵的食肆
gooood*
食完之後我地就係到狂影相
其實都唔知點解要影相架
不過好似又好耐先再見倒您地咁...
大家就不斷影相啦
勁開心
我再一次變成一個明星*=)
heheheeee
仲有呀
sin記唔再用 即用即棄 的相機啦..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
congratulations呀..!!
佢仲veli proud of herselff咁話他的dc是 p10..
勁過我同tal 的 p8 p9
hahahaa
不過其實我都無再用p9啦哈哈
anywayz*sin 記是無聊的birdddddd*
影完大家就要好急趕咁返去啦 ..
就打bell 咁
之後就返屋企了..
...傻仔黎左我屋企
supppose 係話做功課的
....actually我都有做
不過凈係做左速讀就無左啦..
勁hehhh..
我們是無聊的..~
您又無乜點溫到account了..~
badddddddd*
之後我就要去補習..
佢就返屋企
aii*
又到達旺角這個傷心地
不經不覺
我的電話就咁唔見左一個禮拜啦
約左樂怡同學7:05 係樓下等..
去到出事現場
我就拎晒褸袋的東西出黎拜晒入去個袋到..
之後拎實個袋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaaa 勁低能的樣子*
我仲再三叮囑同學仔要小心佢個電話
因為她的也是6100 呀*!!!!
好彩無事
ermm*今日仲稔住live amanda
點知都唔係的
shit*
幾時先到我地架
huhuhuhhhhhhhhhhhhhh*>_____________<
之後回家hehhhhh*
>>April 19, 2004 at 1:06:11 PM GMT+8
2004 年 4 月 13 日 星期二 【晴】
就係咁完成左我 桂林之旅了~*=)
打左一個極詳盡的日記...
大家請由10th 開始睇吧..
定必睇到感動落淚...並產生共鳴..
唔落淚就咩都得............
仲要睇埋下面個conclusion先得..
哈哈
要認真咁睇..
---*
好而家就請大家拉落去睇10th 的日記先...................................
係拉大家右手面的bar
無錯係果條pink 的bar
我改左個顏色呀有無發現 ...
睇完三日的日記就好上返黎睇我的conclusion啦...~
好.
快d 拉啦..
係
拉呀...........
落啦
好..
好啦相信大家睇完我的桂林之旅啦應該
好..
我話過我要make 一個conclusion of this trip*
就係
各位女人
第日結婚
必定唔好揀一個愛睇波plus愛賭波的老公
因為您們的子女係去旅行果陣將會好辛苦
而且大家亦都會疑問
"究竟佢係鍾意睇波多d 定係鍾意我多d"
就係咁
我係對此深感違憾
當然是不明白點解佢睇少陣都唔得..
算吧
男人.....
--*
以下係去過大陸gei 人都會發出的感慨..~
在此希望大家珍惜眼前的所有
因為我地真係好幸福
咩都有...
就唔好嫌三嫌四啦..........
唔係個個都可以生活係香港架..~=)
香港真係勁繁榮
雖然無乜靚山靚水
但我覺得香港的夜景已經是最美的了..=)
香港人是最美的..
可惜
香港有不法之徒偷人電話
aiii*
睇到li 到
相信大家都為我感到可悲
係落淚的時候了.....
落完淚就好去留言了..~*=)
>>April 16, 2004 at 10:13:17 AM GMT+8
2004 年 4 月 12 日 星期一 【晴】
四月十三日
今日起身心情勁靚
因為今日係最後一日了
解脫
有得返hk啦啦啦啦啦
yeahhh*=)
勁開心...~~~~~~~~~~
horhororr*=)
又係7:30起身
8:15先落去
因為唔想食果個早餐同埋要執野啦..~*=)
我發現我帶左勁多衫都無著過咁哈哈哈
低能..
我帶得太多衫
仲以為會成日換衫咁....
anywayz*=)
早上去左一個叫瑤山的山..
係要坐cable car 上去架
超驚的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><
佢果度勁高勁高....
n then 那個cable car 個structure 超simple*
又咩安全帶都無
嚇死我地..
是這樣的
仲要上到山頂勁高
有咩辦法唔驚..~
不過個領隊話係安全的
咁就是但啦
上到去最高
要成20 minz
我同呀媽一架
呀爸自己一架
懶晒野咁..
上到去又好似無乜野睇..咁..
不過落山係勁好玩
搭左一半咁...就落cable car..
自費咁玩那個滑道滑落去
哈哈哈
係坐住一塊野n the 好似sir 滑梯咁sir 落去
wahaha
勁high 勁好玩..~
我係第一個among 全部人
我用極速咁飛落去
呀媽話見倒我飛得咁快嚇死佢呀哈哈哈哈
因為它的樣子seeemz veli 唔安全
不過我估唔會咁易死的..
as 我已經破左災...(alwayz 提著的)
hahahaaaaaa
n then 我呀媽auntie uncle 果d....sir 得勁慢..................
我用左2minz
佢地竟然成6 7 minz 都未落到黎-_-|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
等死我...
勁
好
玩
呀
勁識做生意的
heheeee
之後去左一個好悶的地方
無咩好講
之後又食飯..
之後去左另一個山
wahaha*
勁辛苦呀
係要爬山架......................................~
唔係爬呀
係行呀
好多級勁疲..
成身汗
-_-|||
不過上到去個view 又係勁靚
大地在我腳下的感覺
有d 人係到玩magic 呀哈哈哈哈
超勁呀
果d 人仲免費教左我一個
不過我無買個toools
所以無得玩luuuu
anywayz*=)
n then 又去參觀一個少數民族..
wahahaaa
超搞笑
迫人扮結婚咁
想死
d 人又勁樣衰
哈哈哈
勁多奇怪野呀果到..
又有人表演上刀山
真係用刀砌成一個梯咁
勁恐佈
又係睇到我啞左
嚇死我
之後就去象鼻山
where
個山
勁似一個象鼻
我記得geog叫做stack 呀好似哈哈哈
影左好多相就走啦.......*=)
byeGUiLin
之後去食埋個晚飯...
再周圍heh 多陣就出機場了*=)
10:05 機咁..................
返去果程機見返果d 都係黎果陣 d 人
哈哈
有緣的..
係架機上面
無訓到覺呀
係到稔我返香港應該點同大家講我的旅程
同埋
係到稔大家有無留意到桂林撞左車香港團
唔知大家有無稔過係我
有無關心下我的安危leiii*
heheheeee*
好興奮咁
(有無發.現我用左首尾呼應呀哈哈哈哈)
返到去11:00 幾了..~*
又係呀媽的安排下坐左架long benz 返去
途中拎左呀爸個電話黎send sms
ehehehee*=)
凈係記得傻仔 maviz bread 的電話黎sms..
原來佢地( except maviz....她是不理世事的) 都知桂林撞左車呀..
卅幾個人傷左...~*
佢地都有擔心會唔會係我呀
好感動呀...~~~
=)
我咁好彩
當然不會是啦
多謝您地呀heeheheehe*
之後返到去icq又勁多人問咁...
連zita小姐都有關心我一下...~
heeheeee
她的媽媽竟然說.."li 個時候.您d 同學竟然會去桂林玩?"
唔係好知佢咩意思
不過多謝關心啦哈哈哈哈..*=)
勁疲
好快就訓著了~=)
>>July 22, 2004 at 2:36:14 PM GMT+8
2004 年 4 月 11 日 星期日 【晴】
四月十二日
今日遲左d 起身...7:30 先起..*=)
8:00 落去食早餐...
其實無食................-_-||
因為都係果d rubbish
之後搭車去那個蘆笛岩呀
係一個岩洞來的
即係山入面有d 野睇咁啦
果個岩洞
靚到我想死囉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~=)
本來佢應該無乜野睇
不過佢射d light 上去勁colourful 勁靚
加上佢d 石有d 奇形怪狀咁..
d 人又勁有imagination
係到稔倒好多動物果d 咁都勁似呀哈哈哈
超勁..
咩tiger fish 果d
笑死我
那個桂林導遊講到勁生動咁
激死..
hahaa
行左好耐
都幾多野睇
一d 都唔悶
仲勁開心..
horhorrr
難得有d 咁正gei 野
heeeeheeeee
之後去參觀果d 唔知咩飲茶野
obviously
係果d 呃tourists 錢果d 野啦...
醒目的我當然咩都無買啦..
屋企的茶葉多到飲我一世都飲唔完了~
好無聊
之後食飯..
食左yelllow 的watermelon..勁想死..
但係又幾好味咁
...
之後我地就去另一個岩洞
佢果到勁多野玩呀
首先入去要坐滑道架
哈哈哈
係自己drive 的無聊車..
勁好玩呀
我drive 我呀爸
勁快咁...
勁好玩玩玩玩呀
正
入到去又要搭船參觀咁
勁黑勁好玩...*=)
仲有d 水係咁滴落黎要係咁避
勁搞笑
之後又勁影相咁...
出到個岩洞又勁靚呀個vieww*
係超靚...=)
我發現已經影左200 幾300張相..
crazzzzY*=)
不過真係好靚的..............
慢慢慢慢行咁
好快就日落西山..
wowoww*=)
elfredachow 勁有詩意呀寫得..
日落西山
對於
不近黃昏的我
當然只係覺得
*夕陽無限好*啦
我的父母定必在感慨
*只是近黃昏*啦
哈哈哈
真係好靚
不過可惜的係
周圍的大陸人影響晒個view*
-_-||
果度d 人真係好窮...
好慘...
d 細路係狂俾d 烏蠅 lau 住囉
勁想死..
好wud duddd
>___________________________<
之後又勁dirty wor d 屋....
雖然好大
aiii*
勁慘...
有d 呀婆係到埋桔
$1 竟然有四個
勁大勁靚...
我地就買左幾袋啦
見佢開心到笑到見牙唔見眼咁..
...
aiii*
好慘.............................
之後我地仲出去大魚大肉..
又要食唔晒...
-_-|||
惻隱之心也*~
anywayz*
食完飯
我地又周圍行啦..
勁多野行
買左d vcd cd dvd..
勁抵呀hrohororr*=)
返酒店heh 陣又出去宵夜
十萬個唔想出去呀>___________<
好眼訓呀呀呀
不過又唔夠膽自己係到..
shit
又搞到12:00 幾先走.......................................
aiii
又無覺好訓..
我已經無野好講啦對住我呀爸..
>>July 22, 2004 at 2:36:56 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|