|
2004 年 3 月 20 日 星期六 【晴】
今日係屋企做功課
乖的
hee*=)
仲執左個書櫃
見倒有好多本geog書
勁想dump左佢
我是
勁憎
geog*
明明擺左係rubbish bin*..
點知
又拎返上黎
唔捨得dump*
struggle 左一陣.............
雖然好憎佢
但係..
都擺左咁多年
陪左我咁多年..
無功都有勞呀..
無啦啦dump左佢
好似唔係幾好咁 ..
好似無左d 野咁
.............
陪左我五年的geogggg*
.......
實在唔捨得..
一dump左就永遠都唔會再見倒佢架啦..*
我決定擺到我讀大學為止*=)
但是我是勁憎geog的
>>March 23, 2004 at 12:18:55 PM GMT+8
2004 年 3 月 19 日 星期五 【晴】
十萬個忙碌的一天*=)
夜晚去左城大開會...*
開完會陪maviz 周圍heh 左陣
終於有得透下啦.......呼~*
因為她未夠鐘吃飯 *
在又一城heh*
在麥記吃雪糕
在談天說地
談他
談她
沒有甚麼煩惱*
很寫意的*=)
我想生活就是應該如此的...........他條......^
與朋友在一起
談甚麼也可以
您不開心嗎
對我說吧..
我不開心
又對您說吧
大家笑笑下
又無左件事..
說甚麼不開心吧..
只是些無聊幼稚的事...
煩了一整天......
卻能在十分鐘內忘記了..
-_-|||
年輕人
又有甚麼值得煩leii*
到您老的時候
煩惱的時間可多吧..~*
搗時才煩好像比較抵的*=)
所以我每一天也會高高興興的
令每一個人也高高興興...
horhorr*
就像是我的使命.
(其實只會帶煩惱給別人...-_______-|||)
但看見maviz總是輕易地被我逗得哈哈哈哈大笑
我是有一絲自豪的
horhorr*=)
我愛看見別人笑..
kekee*
(勁變態.....所以我鍾意d 細路咩都笑一餐勁低能咁哈哈..)
朋友們
您們好嗎
好久沒有與您們笑笑笑笑笑
有無掛住我的無聊笑話
hrohorrr*=)
我想您們一定是掛死我了.................................*
我
也
是..
taL*=)
我們的笑話不是爛的
horrr*
勁有深度...........................
好掛住您呀杜思穎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>___<"
十年無係老地方等過一齊返學啦..啦啦啦啦.................
好耐無做您屋企常客啦......................
很懷念與您們一起上堂的日子
很懷念苑記 港城 牛奶 大眾 陽光 阿里山 蘋果 麥記 七仔 海皇仙桃源 牛屋 仙跡岩
=)*
您們還好吧...................*
您們這班不擇手段的bakchi仔們*
horhorr
>>March 22, 2004 at 10:02:54 AM GMT+8
2004 年 3 月 18 日 星期四 【晴】
是sport dayyy*
yeahhh*
期待了良久的陸運會..
wahahahaaa*
琴晚訓唔著for 10 minz
(很難得leiii)
今朝原定6:00 起身
點知heh 到6:30 先起倒身..
-_-||
shit的..
勁趕急咁..
但仍然係到icQ*
andrew係到叫我唔好搭85c 呀
因為要行好遠
oOHhhH*
其實都趕唔倒85c 啦
所以我又搭左mtR了
去到diamond hill..
唔知搭咩車
好彩見倒恒商人
決定跟住佢地*=)
yeahhh
wahha*
原來都要搭好耐的..
去到成8:00..
遲左15 minz*
周圍搵召集員的位置
(我是official呀..horhorr*)
搵唔倒
係到周圍heh*
wahahaa
得好少人架咋其實
得form 6...350 幾人..
冷冷清清咁..
6k 仲要坐到老遠
俾人隔離左*
haaa不過有d 班....6f 6j 果d 好似好勁咁
成隊cheering team*
低能
搞咁多野
我地班就比較喜歡低調的*
因為我們有低調的zita同學
佢漏夜趕工整左好多條6k的手帶給我們
是手帶
不是狗帶..*
hahahaaa=)
好靚呀我覺得
我仲拎左兩條tim*=)
yeahhhh*
搞左好耐
我就問ice kwok 召集處係邊..
佢點左我去果度..
之後有個in charge 召集的miss原來都搵唔倒
所以同我一齊去
哈哈去到果到俾人鄙視
個呀sir 話等左我好耐
"又會啦..~~~"
我咪話我搵唔倒囉
果個incharge 的miss 就話佢可以做人 証
佢話見倒我係到烏下烏下咁搵唔倒..
-_-||
shit
明明係佢自己烏下烏下..
一早俾人插..
開幕典禮真係勁搞笑
院長例牌講左一大堆廢話之後
就到wong hon 係到宣誓
極極極好笑..
佢勁聲勢力竭果d.......
勁搞笑
勁有感情
救晒命 ...
見倒d 先生係下面忍笑忍得好辛苦
wahahaa
之後到sjc jason 升旗仲低能
升完之後佢係到步操咁行
低能
笑死我了哈哈
之後我就回到我的工作崗位啦..
明明係無野做
又唔俾我周圍行..
同我一齊做召集果d 6b 女人又勁嘔心..
damn it*
勁失敗
係到猛咁講八婆野..
又成日係到打量我...
佢地講左一句野令我勁反感
shit*
>_____________<"
不招人妒是庸才
不招人妒是庸才
不招人妒是庸才
不招人妒是庸才
不招人妒是庸才
不招人妒是庸才
yeahh*=)
之後我就無乜理佢地
自己返去6k 玩了...*=)
hahaha*
係到周 圍heh 勁影相勁開心
見倒changel 跑步啦finallly
超勁超快
heehehehe
我都係第一次睇佢跑架咋其實*=)
yeahh
果然是女caP*
我們班勁多人參加
個個都好勁呀..
呀june 唔聲唔聲都好勁架原來哈哈
*=)
yeahh*
我們班係很多人參賽的情況下
令到6k spectator stand 果邊勁冷冷清清
間唔中聽倒zita 佢地係到cheeeer*
比起隔離的6J
實在有點...
hahahaaa
6j 的wong hon超勁
勁有********唯我獨尊*******的感覺
狂係到叫叫叫
"i can't hear u..
i still can't hear u
the people can't hear u.."
係到lead 住6j d 人cheeer*
如果我係6J
我死了去好過
哈哈
之後院長又係到show 野啦
quite勁的真係..
俾佢贏晒..
horhoror*
哈哈好好玩
係咁行黎行去
人少少但係都好似幾熱鬧咁..*=)
changel 破了200m 400m 的紀錄呀哈哈
超勁的...helpppp*
之後有學會relayy
waha*
舊生會超勁呀
像個摩打的係到跑
超勁勁勁*=)
carmen wong 同學都有跑呀
勁搞笑的..*
上晝的賽事係我地低調的作風下搖搖領先第二名20 幾分
超勁呀*=)
到prize presentation 果陣我地班好多人都有獎
不關事的我係到狂影相
我是攝影師一名
*=)
hahaaa 一有6k 的同學上台
我地就幾個係到跟埋出去幫佢地..影相
勁搞笑
無6k 果陣就散晒...
串的=)
yeahyeahh*
好好玩好玩
lunch 明明稔住出去遠d 食
不過又好似太遠
結果chee sir get左car 我地先決定去對面的mc記食
-_-||
勁慘的cheeee sirrrrrrrrrrrrrrr*...
只是過一條馬路咋哈哈
咁多要搾車
勁無聊哈哈..*=)
下晝的賽事我地班好似無乜人參加..
好多人都係到加入左6k cheeering team*
我緊守我的無聊崗位..
睇住佢地勁興奮咁落左留下巡遊
哈哈係到挑釁隔離班的人
zita 仲為6k 作左一首神聖的曲
"6k 好好野
6k 好好野
6k 好好好好好好野..."
這首歌是沒有ending 的
哈哈哈
我們總是在出位的..
(明明頭先先話我地係低調的表表者...)
下晝仲有班際relay啦..
wahahahaa..
d 班落晒黎企晒係條track 隔離
點知俾人趕哈哈
relay 要有件衫黎代替支接力棒..
我地那件衫本來好好地的
因為想易著的
所以cut 左個袖....
點知cut 完果個人先話我地要中袖
他媽的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
所以我們這些智者紂臨急臨忙咁駁返個袖
但係一穿落去果陣係好易爛的
shitshitshittt*
無辦法..
只好死頂住啦...
aii
點知就係因為太難著件衫
搞到我地d 時間延遲左好多呀呀
吃屎的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我地班的ask k n jerry changel ger 都跑得超勁呀
雖然追返好多
但係都係得第7 out of 11
我敢肯定
如果就咁 4x 100
我地班係穩奪三甲囉
最衰都係件衫
shit*
>______________________<"
好擔心奪唔倒全場總冠軍呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
到prize presentation果陣
我地又成班係到出晒去咁
changel 爆勁
奪得三金呀
ger 都好勁呀yeahyeahh*=)
結果
changel 得到女子第一名
ger 得到女子第三名
wong hon 飲恨只得男子第二哈哈
佢擲果個唔知咩鐵餅定唔知乜
竟然輸左俾springo 呀哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢以此自居架哈哈
勁慘~~~
係我地人強馬壯的情況下
我地班始終都得到
yooOoooO*
超勁呀
我地仲成班衝晒出去企起champion 的位置
wahaha
卅幾人呀
超勁超勁
勁勁勁興奮!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哈哈不關事的我竟然霸左一個有利的位置哈哈
有得捧杯
從來都未試過係li d 田徑野上企係第一位的我
哈哈哈哈*=)
唔知點解好開心
我地仲奪埋最高參與獎
十萬果勁呀我地班
hahaahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*
yeahyeahyeahh
勁開心
順帶一提
那班6j 在wong hon 的帶領下
得到cheeering prize*=)
hahaaa
我地班係到勁興奮狂影相..
happppie*
仲稔住跑個track 一次
點知我地班bak chi 係到唔夠氣
跑到200 米就要停..
hahaa
為免顯出我地的bak chi
我地就扮係條track 到影相
哈哈
低低bb 的我們
後就返個頒獎台稔住影相
誰不知俾6f enemy 霸左
哈哈..~~*
佢地企晒係到
但係又無人幫佢地影相
我咪去幫佢地影張相囉
(用我自己個相機)
hahahaa
影完之後又唔幫佢地搾機就咁走左
俾佢地"hhuhhh"
勁慘
我是一個好人啦
點知佢地仍然唔走
我地就過左去圍佢地
企晒係佢地前面影相哈哈
我仲俾6f 的一個唔知咩人press 住我個頭呀
勁大力的
搞到我個頭亂晒
勁不滿
勁開心咁影左陣相
..*=)
d 人走晒我地都仲係到hehhh
是很興奮的
kekekee*=)
之後我地就去新咩城食野啦
同埋chee sir..
成大班十 幾個
去左間茶餐廳食
勁開心呀哈哈..*
食左d 野
坐左勁耐
成個幾兩粒鐘
成班係到狂吹水
哈哈
好搞笑
有餘興節目
really 淫扮sk wu*
hahhaaa
雖然睇過兩次
但係因為太搞笑的關係
我都係笑到停唔倒
哈哈哈
"june are u late.."
"nOooO...~~~"
"but i have already counted u as late.."
無聊哈哈
佢真係扮得勁勁勁似
見倒chee sir 都勁笑
可能佢係笑緊我地低b*
hahahaaa
好搞笑
成班都好好笑
7:00 幾先走
打的去大學站搭火車
隻腳爆痛
所以同左呀媽去睇跌打
...
很痛很痛
9:00 幾就訓左啦..~~
>>March 21, 2004 at 2:28:45 PM GMT+8
2004 年 3 月 17 日 星期三 【晴】
wahah*覺得自己好勁..*
岩岩發現左li 個html* =)
horhorohrrr*
yes*
今日係勤勤的生日
18歲仔啦
很老的 ...
wahahaa 18 歲真係好老呀
係成年左囉
很驚..>__________<"
祝您...
甘香潤滑..*=)
wahhaaaaa..
希望您唔好再俾人嘲笑果件事啦...
奸笑中..--*
(明明笑得最大聲果個係我.......算吧啦...我們都是愛您的.....kekekeee...)
anywayz*
今日有幸搭倒85c*
早左起身
因為搵maviz 食早餐..
7:50 就落車啦..
勁早...-_________-||
落左車見倒秀麗老師係前面..
晨咁早真係唔想叫佢
因為早上我是需要**一絲的寧靜**
...咁我稔住慢慢行啦
橫掂都未夠鐘... 慢慢攔返去吧..*
點知佢真係行得好慢..
(我估佢琴晚又好夜訓啦...佢咁多野做...-_-|||)
..我已經嘗試s 字形咁行..
aiii*
後尾我決定喂佢啦...
因為好辛苦
唔鍾意行得咁慢...
我就勁大聲咁.."hi 秀麗老師.."
佢好似俾我的大聲ness 嚇左一嚇
dead air 左幾秒..
佢就開始狂講野
..wahhha*
佢真係多野講得很厲害..
由我屋企講到我舊校..
之後佢竟然無啦啦問返我做乜要轉校
(明明係十年前的事囉..-_-||)
hahaha*
例牌地當佢問起我li d 野的時候
我就會忍唔住起勢咁彈母校一番..
hahahaaa...佢好似真係覺得那間學校好唔掂咁..
我勁誇張咁哈哈..
....=)
講完之後我發現自己八婆的一面...
但我真係不吐不快...
kekekeeee*
原來佢而家先知陳倩衡同學係同我同一間中學gor lorrrrr
哈哈
佢係到"唔怪得您同佢咁好朋友啦.."
=)
yes
我們是好朋友..
kekekeee*
返到去8:00 倒..
maviz 仲未到
好彩見倒neighbour n cynthia*
佢地岩岩起身食早餐..
hahahaa..
住hostel 的真係好舍意*=)
umm..
maviz 遲左5 minz 先到..
食左個粥n 腸粉..
=)
豐富的..
一早就勁開心
今天是thursday..*
thursday 是一個禮拜內最開心的一日..
heee*=)
第一堂中化
shit*
佢又係到repeat 佢上堂說過的野
佢每一堂都要teach from the beginning*
-_________________-|||
free lesson 去左library on dutyyy*
hahahaa
我成日係到做錯野
佢又唔會嬲
搞笑*=)
之後搞笑的CL堂
無乜特別野做.
仲係玩緊powerpoint*
ohhh 佢話遲d 會有project 做呀
勁煩的
-_______________________-||
lunch 係canteen 食左一餐
很趕急地
因為要睇呀june changel 佢地打table tennis*
hahaaa interclass table tennis competition*
上到去..
我們的對手無出現
所以唔駛打..
無聊
我們的6f enemy.問我地..
"您地想當佢地棄權..咁您地贏啦..
定係搵返佢地打..擇日重賽leii.."
實在是一個不可多得的goood question*
我們沒有那些高尚情操
有得贏咁就緊係贏啦..
有誰不會選擇勝利leii..
無
聊~
enemy 果然係enemy*
hahaha*
anywayz*
之後double account 教這個consolidation*
難的
>_______________<"
之後busiii*
yoOoO*=)
仍然係好玩的busi 堂
哈哈今日chee sir substitute 6i busi 堂呀
為佢地上左double busi*
他精湛的講詞令到maviz 佢地拍案叫絕哈哈
佢仲話chee sir 用左兩堂就教明左佢地兩個week 的野哈哈
佢又係到同6i 講返同一堆笑話
哈哈*=)
6k 是幸運的*=)
放學落左canteen 做econ set question 的功課
同changel 稔左好耐都唔知點做..
neighbour 同姜都係到勁苦惱
隔離檯仲有edwin jerry 的一gp*
大家都覺得betty poon 很煩做埋d 咁gei 野..-_-|||
搞左好耐
好彩見倒reallly 淫咋!!!!!!!!!!!!
佢簡直係打救左我啦哈哈哈*
好順利地set 左一條question*
後尾我仲同changel 係到勁他條咁去左hostel 散步
勁攸閒的
仲見倒王子係房出黎
勁搞笑!
我地隔住個窗係到同佢傾計
哈哈好好玩呀hostell*=)
我5:45倒就走啦..
返屋企拎補english notes 就出發去mk 補amanda 啦..
wahaha*
今日係live 的amanda*
佢真人都幾靚呀哈哈哈
好彩有carmen li 幫我霸左個靚位..
yoOoO*=)
之後.補完去左買左d 野俾勤勤同埋買左個蛋糕俾佢
就去tst了*
哈哈哈哈surpriseeee*的
我發現一個蛋糕係會令人感動架
好多人黎左呀..
不過好多都唔係好識..
見倒d人的眼光好似好奇怪咁
我有點"此地不宜久留"的感覺
雖然 d 人其實好友善的
*但係d 問題很奇怪....-_-||
唔係凈係我咁覺得架
樂爺佢地都係咁講的~~
因為好多人都係互不認識的..
形成好多個圈子哈哈
勤勤就好似果d 擺酒的新郎哥咁
係咁不停同人敬酒果d...hahaaaaa
hhahaa*
我地坐左一陣
發現唔係好對路所以就走先
sollie 呀勤勤
我地生日都無陪您乜滯..
補祝啦next weeeeeK*
下次唔好叫咁多人啦..*=)
happpie birthday*
yeahh*
之後返屋企..
kekkee*
聽日就係sport day 啦
期待的
6:00 要起身啦
>>March 21, 2004 at 1:10:10 PM GMT+8
2004 年 3 月 16 日 星期二 【晴】
三個月紀念日..*=)
kekeekee*
我是一個喜歡紀念的人...
不要妒忌我吧同學們*=)
今天有得一齊返學..
因為佢要返去練oral啦
哈哈*
好似好耐無搭過85c咁geiii*
佢明明係成10:00先練
卻因為要同我一齊返學而早左成個鐘..
kekekeee*
實在太好了..
anywayz*
今日changel 自製假期
aiii*...去睇眼就成日唔返學
咩世界............................
明明下晝是應該回來的..
不過下晝d 堂實在係可免則免啦
無左changel 的一天..
日子如常
都無乜野好寫啦....hhhaaa*
(明明係唔記得左做過d 乜...-_-||)
呀
派左busi*...horhorr
係我有溫書的情況下
我奪得14/18呀哈哈
我真係有溫書架cheee sirrr*
但係可悲的是我出去拎卷果陣
他說
"天無眼呀...無溫書都可以懶高分.."
無奈的
我果晚溫到4:00呀
哈哈..
(由三點開始..)
yeahyeahh*
之後lunch*..
去左大快活食
yeahh*
今日changel 唔係到
我有得食咖哩啦finallly
勁開心
我地五個女仔share 左三個飯
哈哈
好味好味..*=)
之後中文說話
yeahh
finally 輪到我講啦
點知都係俾佢插左一野
算啦
我覺得算係咁架啦
唔好煩啦...
yeahh*
唔駛再驚啦
greatgreat*
之後放學稔住去library heh 陣等埋毛毛先走..
點知見倒maviz..
佢又好似無乜野做咁...
great*
所以我同佢落左canteen heh 陣
係到講無聊野
等到差唔多4:30..佢搞掂就走luu*=)
yeahhh
一齊返屋企
之後我就係到訓覺啦
shit*
我成日都訓覺的
夜晚maviz 約我聽朝食早餐呀哈哈great*=)
仲要交返d 野俾人...8:00要返到去啦..~~~*
wahahaaa
憶蓮send me this*
勁無聊哈哈哈哈哈
淘大花园 替更
聯絡人 吳先生
電話 92005017
租金 面議
按金 免按金
備註 替夜更 星期日 星期一
不用交見面更
刊登日期 2004-03-16 19:29:13
pay attention tO his tel nO*..
只係同我果個差少少咋
咁都俾佢搵倒超勁呀哈哈..*
唔知會唔會有人打錯左俾我搵吳生leii*
wahahaa*
太好了
您仲記得我個電話咁哈哈..
yeahh*
無聊的我們..
>>March 21, 2004 at 8:16:03 AM GMT+8
2004 年 3 月 15 日 星期一 【晴】
hahaha
頭先睇carmenwong 同學的日記笑死我啦
佢話d 人聽倒佢地去上m&s 堂
個個都叫佢地加油咁
搞到佢地好似好勁咁去做d 對社會有貢獻的事咁
哈哈
我覺得勁搞笑
不斷係到叫d 人去睇..
之後自己係到爆笑
勁低能...-_-||
oKOk anywayz*
今日又搭唔倒85c 的..................-_-||
我發現每朝同我搭lift 的人來來去去都係.果幾個的.
..( what a great discovery-_-|||)
....頭兩堂又係account*..
ummm......又係做conversion arrrrrrrrrrr
好難呀..
不過 我開始明架啦
吃屎的
做到question 5 先話明..
-_-||
之後busi test..
狂寫寫寫*
竟然出返exam 之前d 野囉
勁賤
早知唔鬼溫
meaninglesss的
勁exhausted 的一個早上
break好彩有得去canteen 食左個早餐..
同camren x2 n gel*
食到11:00 食唔晒
有幸得到幾位同學的幫助
我先食得晒咋..
唯有唔該晒您地
之後sOe..
勁忙碌咁係咁cut d newspaper 俾各位同學
仲唔小心cut 倒隔離果位同學仔
哈哈
是一個界女的行為
我feel 倒佢好痛囉...sOrrry*
......之後又要整個presentation..
wahhh* 勁搞笑哈哈..
"nicholas tse was being chopped outside the night club in TST"
是我們的headline..
janice 勁搞笑係到扮佢呀媽
之後自己係到笑到傻哈哈..
之後中化
派文
佢真係好搞笑..
"咁都俾人扣分...實在係
抵
死 "
我覺得佢講野勁粗鄙勁搞笑囉
又話我地成日係到"的的了了嗎嗎..."
哈哈
完全係我囉
我俾佢delete 左兩個"的"字
完全地係用慣左了....
waahahaha*
佢講gei 野..好的壞的 ..差唔多我全部都有做..~
之後lunch*
同成班同學仔去左大快活canteen 食
返去double econ*
過得好快呀
無fish 過.*=)
最後oral 堂..
oOHohh*
edwin 同學離開左我地group..
換來的是屎忽呀
...
放學去左staff room 門口做野
又見倒chee sir
又見倒秀麗老師了..*
勁搞笑...................
佢地又係到睇我地做野
我地見倒chee sir 用burberry 的key chain..
之後係到"wahhh..burberry 咁樣"
之後佢話.."您地唔好笑我用d cheap 野啦.."咁..
係到話我地衰
-_-||
明明就唔係..
見佢一臉的得戚
勁想打佢
佢係到話我地份test..
改左幾份個個都係得幾分
相信我也會係..*
hahaha*
做到差唔多5:00.
無心機做...
就返屋企啦
oHhH*
shit 的changel 聽日唔返學囉
係到自製假期啦
我會好掛住您架..~
記住叫個doctor 俾d 麻醉劑您呀wahahaha*
一路返屋企係到同傻仔sms*
haha
佢原來而家先有睇我以前的diary..
都話d 人考試呀溫書呀無聊果排先會係到刨我的日記架啦
哈哈哈*
.....我同您一齊都好開心架..
都係真正咁開心架..
hahahaaaa*
唔係應該您努力
係我都要努力架..~*
horhororrr*
之後返到屋企
見倒呀媽佢終於無乜事啦
其實都唔知佢乜事..-_-||
之後訓左成晚
起身做ps*..=)
hahahaa*
三個月啦聽日..
greattttttttttt*
>>March 16, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
2004 年 3 月 15 日 星期一 【晴】
breadddddd*
加油努力*=)
當我正想認真地溫busi的時候..
突然又係到稔起您啦..
(hahahaaaa..感動吧....明明聽日就係busitest*...仲未溫過..-_-||....)
唔駛稔咁多的................
您係做得好架..
係d 人bakbak chichi咁*
其實我地細個果陣都係咁的
過一排又唔記得左
佢地唔appreciate 您..
唔代表無人認同您的effort的..*
d人係知您做過野係擺過effort..
點會每次做任何野就順順利利先
唔係掛
咁咪好著數..
只係出現左少少問題
不是甚麼大不了
唔會因為咁就打擊左您吧..
應該汲取下..*下次再繼續!!!!
身為chair的就係咁啦
咩都係您捱您受的
要頂得住
先係一個好的leader*
加油加油*
--*
吃屎的.. 都唔知自己講乜..
不過我知您明geiii*
加油加油
=)
好努力busi*...
kekekekeeeee*
>>March 15, 2004 at 6:04:18 PM GMT+8
2004 年 3 月 14 日 星期日 【晴】
勁呀elfredachow*
現在是3月16日的3:46am*...
heheheeee*
-____________-||
我估計我會係 4:00 前寫完li 個diary 訓覺..
訓兩個幾鐘又要起身了
Ok*
聽日應該係會死左..
岩岩溫完busi*
yoOo*=)
講下今日先
又係遲左出門口
又要搭地鐵咁
勁趕呀
8:15先落車囉真係
之後勁快咁..8:20 岩岩入到門口
changel 果陣成日唔信我可以5 minz 由bus stop 飛到上課室..
thus i proved it today*
hahahaaa*
事實証明左我係得的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yeahhhh*=)
happpie*
第一堂econ 派卷
成績尚可啦
亂答都有d 分
miss poon 俾得就係叫誠意分啦
我唔deserve的..
hahha*
anywayz
成班都要retest..無奈地...
因為佢話份卷係test 唔倒我地對課書的understandinG*
"harrrr...-_-||"
anywayz*
double english 又係咁heh..
要做listening*
今日個receiver 奇清
奇蹟*=)
break 落左canteen heh*
同zita jerry 屎忽 edwin 等人
我同edwin share 左個三文..
wahahahaaa*
搭lift 上到4/f..
哈哈咁岩見倒changel 佢地同chee sir 一干人等入lift.
例牌又係勁嘈勁喧嘩
嘈死晒其它人
之後上busi 果陣就俾chee sir 串我地草根啦
佢話果陣有個miss..
做左一樣野..
就令佢覺得個miss 係草根出生啦..
就係擦完d rubber..
就咁潑落地..
(其實有邊個唔會咁做leiii..-_-||
唔通下下拎果吸塵機出黎咩.......chisin的)
...
同樣地
我地係架lift 咁大聲講野都係屋村師奶的表現
係草根的人....
-___________________-|||
唯有俾面chee sir..
下次佢係lift 到我地唔講野啦...
aii*
之後pE堂考pE*
跳繩同果個唔知乜鬼野
完全係亂咁黎的
..changel 是一個bak chi*
我係唔會再同您一gp 做li d 野架啦..
我地形成左一個強烈的contrast*-________________-||
佢係跳左151 下繩囉...
面不改容地..
..
都話人不可以貌相..
身高根本不能反映別人的能力..
(wahaha..changel 又俾我插左刀...)...
lunch 勁無胃口
同changel share 左個salad 就算了..
之後derek 打俾我
問我係咪補econ 果 d 野
我會同changel 補econ呀...........
是maviz的那個補習先生
是我的師兄
很勁的*
但係約黎約去都約唔倒時間
changel 得閒我又唔得
我得佢又唔得..
之後我地仲要做那個無聊的econ set 問題死功課勁煩
又唔知幾時做..
.................結果是但約左sat 1:00..
aii*
要改琴時間啦..................-_-||
算啦
既然我係一個忙碌而有很高的time management ability的人..(..明明就係他條..)
我就就下changel li 個終極大忙人...
之後那個吃屎的econ 功課十個唔想做..
又唔知點做..
麻麻煩煩咁其實我係有d 磬囉同derek 講果陣
佢又係到煩..我地又煩
係咁約來約去..-_-|
又唔得閒..
之後上到去6K..
又為左d 小事係到發脾四的我..
仲要屎忽係到辣磬左我..
(其實我都唔知佢做過d 乜...)
不過我就係覺得佢好煩...
.............
勁憎d 男人係到嘈鬼住晒
明明係我同changel 的事..
shitttttttttttttttttttt*
勁憎
不過其實佢只係路過..
講左一兩句....姐...
sollie 呀屎忽唔應該咁話您..
...(shit..擺明我係到努力地抑壓住自己的angerr..
bread 您覺唔覺得我少左發脾四..同埋少左鬧人呀..比起果陣係dGs*...
hahahaaa*..)
anywayz*..
我是一個勁高eQ的人..*
hahaaa*...
之後double account
shit*勁唔識做conversion*..
之後放學要上無聊的econ study group*
aii
each n every monday都要上
明明係早放的
早知唔參加
悶到我死..
-_-|
之後上staff rm 搵changel 做econ..
(又係econ..)
果陣已經勁眼訓啦其實
真係好眼訓好想死..
-___________-||
不過我地都搞左個我地認為好好笑的gag*
haahaaa
笑到我傻
做做下勁無idea
秀麗老師岩岩出黎..
佢係到同我地傾計呀勁開心
佢勁好人
...雖然講d 野都係我地已知的
不過佢講出口我特別受哈哈..*
佢仲係到係咁搖changel個頭勁搞笑
勁鍾意*放左學的秀麗老師*
佢係一個公私分明的人*=)
佢打救左我地幾分鐘
最後我地稔倒d ideas 就係到做account
唔識做
問ask k 佢又唔識
..
算吧
之後勁無癮咁..
突然我們的終極救星出現啦
是cheeeeeeeeeeeeeeee sirrr 呀
*=)
佢都走啦..
ahwhwhhaa*
勁開心呀..................................!!!!!!!!
佢同我地吹左陣水..
見我地都唔係做倒野
又勁愁咁.....
所以就叫我地去食tea 啦..
yoOooO*=)
他是講真的..
yeahyeahh*
所以我地就去左德福食野啦哈哈
佢 車我們去的..
勁開心
我地係到同佢呻呀..
econ 又勁多野做勁煩
仲係咁俾d 人食晒我地d free lessons...
changel 係到話account唔識做
pauline cheung 又唔係好教我地
要我地係到同條數struggle*..
之後chee sir 就不斷insist 話account 好易..
hahaaa
之後我地make 左個conclusion 就係覺得busi 係最好的
yeahh*=)
..
係架車到我地唔知點講起dr leung*
之後我稔返我為左dr leung 而喊過架form 5 果陣
嚇死晒d 人呀果陣勁好笑!!!!!!!!!!!!!!!!
果陣我覺得佢係一個好滄桑的男人
所以我就覺得佢好慘而喊左幾分鐘
勁低能
我同我偶像白先勇一樣係一個多愁善感的人*=)
我地去左食pizzzza hut*
yeahh*
好味的..
chee sir 是一個大好人
不過成日都要佢請我地勁唔好意思
不過我li d 出黎行geii*
一定會報恩架哈哈..
...
之後chee sir 要湊佢老婆仔所以走先
我同changel 仲係到食左個double rainbow ice cream 先走
happie 的我們..*=)
返到屋企訓左勁耐先起身...
成點幾兩點先溫busi*
yeahh*
溫得晒
yes*
今日呀媽唔舒服無返工呀
琴晚佢已勁勁辛苦咁樣...............
ohh*
無事ar marr*
快d 好返啦...~~~~~
4:20...
比原定時間遲左20 minz*
sweetdreamz*
>>March 15, 2004 at 8:21:25 PM GMT+8
2004 年 3 月 13 日 星期六 【晴】
成日話訓都唔係真係訓的*...
突然
覺得d 時間過得好快
,,,
今日已經係情人節之後一個月了...*
真係好快好快..
通常d 詩人都會係深夜無乜野做果陣
感慨時光飛逝*
*
yes* it does fly
flying Quickly*
仲記得上年li 個時候
我係考緊mock*
係到驚緊會考..
驚緊sars*..
勁眼訓咁日日都..
又係到勁鍾意 湯米阮
成日同yukileung 傾電話..
仲係dGs*
仲係成日無無聊聊
同九大好frd*..
而家好多野都唔同左了*
生活環境唔同左
身邊的人唔同左..
曾經係我日記中常常出現的人物
都已經唔再出現了 ...
無稔過會出現的人
又偏偏係到成日出現..*
林憶蓮說笑的話我無變過..
仲係老樣子的..
無變過..
咁即係由form 4我識您第一日就無變過嗎
是零二年五月廿八日..*
差唔多兩年啦*
仲能夠keep contact*
是我們當初的決定正確了?
如果當初唔係咁
到而家又會點leiii*
您而家又係點leii*
........好朋友*
您努力d 啦............*
*語重心長的說一句..*
其實大家都係變緊
就係因為咁
我地先覺得大家無變..
我的生活其實都係咁
身邊的人都係咁..
我的人生是平凡的..
平凡得不能再平凡..*
不像其它人一般
有一條我認為較復雜的路..*
朋友甲覺得我不平凡覺得我很好..
其實我一d 都唔係.您稔到咁...的..
每個人都有特別的...*
我...
只是平凡的..*=)
但不像其它人...
我就是我
simply mE*=)
平凡
但並不
平淡..
如果想照耀萬人 請加點信心
如果想抱住情人 請吸取教訓
如果想快樂做人 請敲敲你心
如果可磊落做人 你會更吸引
>>March 13, 2004 at 6:47:02 PM GMT+8
2004 年 3 月 12 日 星期五 【晴】
今日係bread interview 的日子
下個week 就有result 啦
勁緊張
我覺得您得架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yeahh*=)
唔駛緊張
記住我要做第一個知您入左medi的人..*=)
heheheee*
學完琴訓左陣..
之後就同左傻仔去causeway bay*
wahaha*=)
又係十幾年無見咁..
周圍行左陣
係到講無聊野
原來我地係好襯的
因為我地太無聊了..
-_-|||
heeeeeee*
我發現您的gag 越黎越爛了..*
令我無奈了一千次呀一日之內!!!
最無聊的是..
您竟然真係數左我生存左幾多日!!
OkOK*
今日係我..
生存在世上的第6400日...
ooKokK tobey
您無得再串我為左幾廿日而紀念一番呀
哈哈
今次我係紀念6400 日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
點都勁過您
您無可能多過我啦今次
yeahh*
細路女..!!!!!!!!!!!!!!!!!
贏了一仗漂亮的*=)
yeahyeahh*
您果d 幾周年紀念
算得d 咩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
horhorr*=)
greatgreat*
差唔多十點就回家了*...
yeahhh*
happie 的一天..
umm*
岩岩過去的禮拜
舊同事約左我兩次去食dinnner啦*
我推了兩次..*
其實我係想去架
不過
我覺得同一班勁耐無見的大人食飯
係幾害怕的
其實
有時同一班人好frd好frd*
之後十年無見過又約出黎見返
都係有d 驚的
though 到最後都係會玩到傻左咁...
但係玩完...
又會勁空虛咁
aiii*
其實好想見下佢地的
因為會勁好玩呀哈哈*
都唔知自己係到驚乜..
驚您囉...-_-|||
下次如果去唱k我就一定會去架啦..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yeahh*=)
唔會驚的
>>March 13, 2004 at 6:15:02 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|