寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 6 月 29 日 星期二 【晴】


六月廿四日..




考中文oral*
睇mcdull*

夜晚tentenleung and dulll黎左我屋企睇波*=)


慘的
england 對portugal*..
我是支持england 的
但可惜.輸掉了


-_-||
那個beckham 是廢的嗎




激死我地了~




不過見識到c 朗拿度的掂ness*=)

好鐘意佢呀哈哈哈~*=)

>>June 30, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8


2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】


六月廿一日日..



yeahhh*=) 今朝一早就起身喇
yeahh 約左九大們唱kkk.*


10:30 落去whampoa 等 phyllis chiu 拎野俾我俾breadddddddd...
是一大疊note屎呀

重死我啦死breaddddddddddddddddddddd ><


之後我就拎住兩袋我估計達到2 3 kg 的note屎向jordan 進發
look like a 師奶的...-____-||

搭了久違了的212...busss*

...之後見倒好耐好耐無見過的自修室朋友...(umm...是朋友的朋友)
我估佢未必認得我..

anywayz*
去到neway 才10:55
打俾sin記.......唔通
打俾polly...唔通..
佢地係考完m & s 的...

打俾bread..又未到..

....無奈的elfredachow with 2 bags of 2kg notes 就企左係neway 門口wait for a whileee~
之後佢地就叫我去開房先

hahahahhwahh*
都話九大中就只有elfredachow 識得寫準時li 兩個字架喇..~

yeahhhh*=)

之後register 果陣佢地就到啦
wahaha
有polly sin 記 mandy ten dull 呀

好多人
開心...~*=)


之後bread 係late jor......well....30 minz 倒啦...(算少了)
wahahaahaha.....

坐坐下有凍起上來..
見到sin 記套校服係書包所以問佢借件cardigent黎著..

welll...it goes so welll with my 背心n裙囉..
*=)
我估我第日返學如果著這套衫就可以拎件dGs wud dudd 中袖cardigent 出黎著下
so i dun have to buy any*..
yeahhhh*=) smart eLf



this is what we call "mix and match"

坐坐下件悶悶地
就將sin 記成套sch U 扯出黎玩
wahahah*...

之後我就擺左係自己身上...
n then 我地發現就咁擺係到都勁似著左上身...

sip 返隻袖入去件cardigent 入面
完全係似著左上身
wahahahaaa
笑死我地................


超無聊的我們
佢地見到咁似就起勢咁替我拍照


佢地好似覺得我著住dGs sch U 是一件神奇的事
他們就像見到陳鱷鱷咁的反應
wahahahaha*=)


像真度勁高的呀everyone*=)
wahahahahaaaaaa


funny us*=)

又唱左好多歌
ten ten leung 唱左首幾好聽的joey 的歌
但係佢只是唱了一半..~*...-_-||
仲諗住聽下之後係點..

tentenleung果首係咩歌leiii


ahahahaa
又同左bread唱殺她死呀

好好笑呀中間果段...

*誰肯召喚死神
誠心地呼喚死神
來依附她 腐食她靈魂
從前她亦一樣一樣一樣傷人 *

殺死她 * e ya eya ..* ( 是要 e ya e ya 的) whahaa

我估無人會像kary 般唱得咁得戚

wahaha*=)

仲有isabelllllla 喇...
what a 索girlll*..


hahahahaaaa
超索啦
睇到我流鼻血了...~~~

又要影住她的美腿n 秀髮..
佢俾人塑造了一個完美的image*=)....
是完美的天使囉wahaha


當我在狂讚她的時候
bread 突然說..."她對耳太高了”
n then 我們...=o=

從未聽過如此批評別人不漂亮的reason*
點會話人地對耳太高的
低能呀wahahaaaa


之後就不斷有人批評她了
又話個鼻點個口點

之後她變成不漂亮
甚至有點醜n 娘囉..

okkk*
大家只是在妒忌人家比我們細個但卻擁有靚樣姐..

aiii..
大家的妒忌心強呀wahahahhaha*=)
尤以kirsten leung 為甚呀..
wahahaa...why?!

相信已
不攻而破..~
不打自招
不能不承認了

wahhaa*
pooooooooor


之後我們在play list 見到一擊即中啦.......
因為我們都覺得li 首歌係sin 記點的關係..
therefore 我們就覺得霆鋒的n 年前的一擊即中laarrrr

wahahha當我地俾晒d mic sin 記的時候
竟然load 出來的是coookies 的一擊即中..
wahahaha*...

=o=.....

後尾都有唱返霆鋒的

好好聽呀真係
是零距離果陣架首歌..
正正正...

由sin 記以霆鋒的口腔唱出一擊即中
實在係正呀..*=)


突然想聽佢唱"玉蝴蝶"

next timeee laaa*=)

唱到around 3:00..就去新世紀啦
我bread dull sin *=)

無乜野行的..........................
therefore 去左冒險樂園玩
wahaha*
每人唱左廿雞
wahahahaa

勁好玩..................
玩到勁緊張起勢地尖叫
hhahaa
笑死了

之後我地贏左167 張飛
換左一包m&m
wahhhhahhhahaaaaaaaaaaaaa
笑死

用$80 換一包m&m的我們

wahahahaa
之後行左陣大眾
sin 記就要閃皮

我因為要等chanchiho的關係
就叫bread dulll 陪我去食野n 飲野..

*=)
等左陣佢就黎了...~
之後就去了又一城again*

睇野蠻師姐
就是大家狂踩的戲

哈哈
但係我覺得都ok好睇borrr
成日都覺得佢完啦完啦
點知又未完worrrr

無奈的 ...~*

幾好呀不過都..waahaa



可是我諗唔倒點解d 男仔可以睇到喊囉.......-__-||
wellll..
是找不到any 喊位的..
ok laa wahaha*=)


之後諗住出尖咀食飯啦
順便就去星光大道行下..
horhorr

想行好耐了...~*
finallly 行左..
不過之前行過一次

但是感覺是definitely diffffffferent的..~*
hahahaa
好開心呀......

只是坐在海旁與您靜靜地看海已經很滿足


我記得n 年前同勤勤佢地成日係海旁heh 果排..
我成日幻想可以同鐘意的人一起
手拖手..
坐係到
之後d 風迎面飛埋黎......
靜靜地係到睇住那些看了十幾年的香港夜景

我覺得是一件很浪漫的事*=)



heheheeeee*
it turns out to be a much much much much more romantic n wonderful thing*=)
滿足*


坐左好耐....
之後有個阿婆的物體係到賣花...

aii*
結果都係買左
我地有反抗架

算啦

因為好無里頭咁收倒花
我地就覺得唔係幾好

努力咁係到諗點將收花li 件事變成一件有意義的事...~*

結果chan chi ho 好醒咁醒起今日係maviz 同好肥的泰國人拍拖一個月紀念日
所以li 個花就係為左紀念佢地了
wahhahaha*=)

yeahhhhhhhhhhhhhhhhh*
maviz 其實我都記得架
不過一一一時醒唔起咋
heheheheeee*=)






十一點幾先走..
quite tiredddddddddd 的
都無食過飯囉at last*

算啦
wahahah*=)
聽日是端午節了~

>>July 22, 2004 at 2:26:12 PM GMT+8


2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】


六月廿三日..




wahahaa
今天是期待已久的考英文oral之大大大日子

哈哈
我同中國人的偶像楊利偉一組考呀呀呀wahaha*=)


朝早毛毛黎左拎個相機同個usb 野
拎返屋企幫我過d 相入電腦
as 我的無里頭電腦壞了

.....wahha*=)

開心

之後.....1:15 倒就出門口去搭85c返學考oral 了



緊張的yOoO

返到去就件到佢企左係到..
wahahahaa


heh 左陣就入去備試室了..
ummmmmmmmmmmmmmmm*
10minz preparation*...

之後就去果間房
一d 都不緊張的
楊利偉坐係我隔離
對面有那個黃子俊
仲有個h 班女子



由楊利偉率先發言



...我坐係佢隔離完全是嚇死
因為他的手震震震震得超超超勁
wahahah*

........之後最後先到我
umm..同平時差不多喇..

n then gp discussion..
竟然爆笑左兩鑊..
死死死的

那個黃子俊成鬼日笑淫淫的樣子
之後個樣勁可惡搞到我忍不住笑了出來囉poooorRR*


...
之後狂hehhhhhh 下..
因為4:30先要去維維屋企幫佢補習..

....
今日幫佢補english*
umm
自己都不是太掂又要補人咁
aiiiii><*

聽日考埋最後一科啦
希望考得好好睇睇啦
yeahh*=)


.......之後便回家了
聽日仲要考可惡的中文oral leii*
-__||

>>June 30, 2004 at 3:08:28 PM GMT+8


2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】


六月廿二日..



wahahah*
端午節節節節

今朝一早又去左維維屋企同佢補習了
10:00-11:30
今日係補中文的

wahh
完全唔知點補
係到勁hehhhhh

ahhahahaa

anywayz*
之後返屋企heh 下食下野..
同阿媽係whampoa 買左d 野

之後就約左chanchiho去奧海城
wahaha
神奇的

由於成日聽maviz 講話去果到..
therefore 我地就去heh 下啦
橫掂都無咩地方好去咁
-_________-|*


hahahaa
一去到就見到my beluved 的周麗琪啦
wahahha*
好秀麗呀佢真係
正正正
仲聽佢唱這個愛作戰

wahahha*=)

開心
她是勁秀麗的*=)


之後周圍heh 下
不過是無咩好行的

諗住睇戲架想
不過d 時間又唔係幾岩

4:30 倒就走了

去左mk*



wahahaa
大家知唔知原來由奧海城行去mk 其實是勁近的
請大家不要像*某人*bak chi 地話要搭車喇wahaha

-_____-||||*

之後行左陣瓊華就走啦
佢約左佢d frdz 5:45 食飯leii


我都要返屋企

係留下等埋bread 一齊上去..
yeahhh*

heh 陣blow 陣water 就同阿媽阿爸去marriooottttt 食bufffet 了
wahaha greattttttttttttttttttttttttt*


finallly 有得食了

正正正的呀
好味好味...~

見到有個勁勁勁索的bb女呀
一身hysteric的打扮
勁cute 勁靚女
勁似miki
對眼發電的


超正
我同bread 係到勁gup 佢呀wahahah*=)

好可惜無同佢影相呀
不過人係好奇怪的

細細個勁cute 勁靚呀
大個仔大個女就會醜架啦
信我啦
wahaha*=)


之後我地對其他的細路都睇唔順眼
完全係下品晒
wahahaa



eheheheheee*=)
最後那個整pancake 的cook 勁搞笑
因為我地望到果d wud dud 細路仔覺得佢地勁wud dudd
therefore 我地係到等pancake 果陣係到爆笑
那個coook 就望住我地係到話勁無奈

唔知我地笑乜
 wahahah*=)

無聊的


之後9:00 到食完

因為時間尚早
我就同bread 去了又一城睇明白之後了
greatttttttttttttttttttt*=)


好好好睇呀
刺激的


睇到12:00 幾先返屋企呀..
wahhahaaa

>>June 29, 2004 at 12:19:30 PM GMT+8


2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】


六月廿日..



父親節快樂呀呀呀呀

一早起身....at 9:00
去左whampoa 一個細路女屋企補習
whahaha*=)
是一份優差

那個女孩子都幾係蠢
所以可以不斷地講同一樣野....
..hahahaaa..易賺的

佢聽日exam..
到而家都仲可以唔明d mathz 野
完全連簡單的數都可以唔識做


一早就應該找我喇..
wahahaha*=)



anywayz*
之後11:30 倒back home..
等去tst 同爺爺同成班親戚去drink tea*=)

wahhaa
馮天欣都返左黎呀wahahaa好掛住佢呀
yeahyeahh




食食食食食.....=)


之後既然出左尖咀就同阿媽行左陣街
yeahh又買左衫了
wahahha*


阿媽好人左呀哈哈哈


之後返屋企執房
執極都係ok 多野的
munzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz><*


mit晒貼係櫃d 相出黎luuu finallllllllllllllllllllllly
ummm..
都貼左成年了..~*
aiiiiiiiiiiiii..
咁又一年


要貼返d new 相上去先得~*=)

heheheheeeeeee



夜晚又係到hehhhhhhhhhhhhhh 了..yeah*=)



勁他條的生活~

>>June 28, 2004 at 5:05:29 PM GMT+8


2004 年 6 月 27 日 星期日 【晴】


六月十九日..



好勁的
今日係補習天~*

一大早......10:30 就去到唯唯屋企同佢補習
他是十萬個無心機的.................-_____________-|||||
搞到我都零心機

aii*...

佢真係好好好唔聽話
好煩煩煩煩的~

補了2 hours*..
10:30-12:30
唔知教過佢d 乜咁
之後就同佢同佢阿媽同佢阿哥去了食一個午飯

哈哈
真係勁搞笑的家庭..
係咁鬧交..



其實佢地成日係到鬧唯唯
不過最錫就係佢囉..
有時佢做錯野都好似就晒佢咁
不是太好的..~*


食完野..
1:30..
再補到...3:30..
yooO*

補左4 hours..
顛的..~*
tue wed 都要再去呀



之後返屋企就狂訓了
訓到唔想去鯉魚門食飯

結果得返我係屋企又係....-_-||


好彩有人陪我..
kekekeke*=)



聽日父親節
我都無咩表示

aii..
算啦..~

>>June 28, 2004 at 4:40:08 PM GMT+8


2004 年 6 月 26 日 星期六 【晴】


六月十八日..



無無聊聊的一天..~*

一朝chanchiho就黎左我家整下我部垃圾電腦喇
wahahahA*=)

結果都整唔倒
睇黎都幾係嚴重..

horhororr

算吧啦..


...............-_-||


之後諗住1:45 出門口又去幫ariya 補習喇..

點知..
umm
遲大到了



結果
4:00 先去到...

hahahaaa

今日是最後一天幫佢補習了
到佢form 2 先再見喇...=)

add oil baby*



之後...........
就去九龍塘找maviz 了..~
heheehhee*
約左一齊睇
*我要做model* 呀waahahaa*

...點知我去到都未見倒maviz*
少可borrr
多數都係佢等我的


見唔倒maviz
但係見倒薛凱棋呀wahahahahaA*=)


wahahahahaaaaaa...雖然真人不是太有星味
但係都好得意好靚arhh*
佢同一個ok樣的tB 一齊呀.....
(...elfredachow 又會知佢一定係一個tb 咁lorr...umm*-_-||| )

等埋maviz 就勁興奮地同佢講我見到fionnaaa
之後佢又勁興奮
諗住同佢影相
不過好似好樣衰咁wahaha*

所以我們保持the 矜持ness of girls*
去左買飛先~*
heheheee
之後買完仲見到佢一副等緊我地去影相的樣子
therefore...我地就去左搵佢影了

哈哈哈哈是他強迫我們影的..
yeahyeahyeahhhh*=)


之後影左好好好靚呀佢..
hahahaa
好人的


then 因為仲有成個鐘先睇
我地就去左食野n blow water

彷彿我同maviz 只是會在又一城先傾計呀哈哈哈*=)

...then 又去左teddddy n i..
hahahaa
我地睇中左對哈哈哈笑earings..
諗住(once again) 一人一隻啦...
點知elfredachow 囉..
貧窮的..
無錢買
所以約定下次先買heeee*=)



yeahhh*
情侶earing*=)



great
之後都差不多時間睇戲了...

hahah
<< 好睇borr 我覺得
勁笑狂笑爆笑喪笑
great*=)

可惜有深度的馮詠詩起勢咁話是難片leii*
慘的
-_______________________-|||*


成11:00 幾12:00 呀睇到

很疲地回家去..>~~~*

>>June 28, 2004 at 12:36:45 PM GMT+8


2004 年 6 月 26 日 星期六 【晴】


六月十七日..
半年紀念*=)


horhorrrrr*=)
上個月的今天tobey 仔先同我講下個月我同chanchiho就可以用年年聲黎計可勁
之後咁快就真係已經又一個月了*=)


琴日同tobey講佢都呆掉..~"下..咁快geiii.."
-_-||

yes*
做乜d 時間會飛得咁快geiii


ummm*
anywayz*


今天早上做左好多野..
寫左張card..
擺好d 禮物..~


之後去了ariya 屋企幫佢補習先

去到都成兩點幾三點...

係咁講講講講野...
都唔知佢係咪真係明..
成日都起勢咁話明
睇佢會考成點啦~


之後五點倒就落到sogo 等佢啦..~
ohhhh..someone late again*..
wahahahaaa...

之後我地就搭地鐵去了中環 ...

勁大的central mtr station..
不知去邊到好...
佢又要唔信我d方向感 worrrrrrrrrrrr*><


好岩的
central 有a-k 咁多個exits
咁岩的
F 係...st GEORGE building borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

wahahhaaa
之後我發現左之後起勢咁爆笑
有人就勁無奈咁成日俾我笑他有型的英文名
wahahahaa*=)

georgeeeeeeeeeeeeee
horhorrr*=)

您地唔好再笑別人的名字啦~
..(明明就.......(= )

umm*
..之後我地就徒步上到去上peak 的纜車station了
勁熱的...hee*=)

都ok 多人
都唔明d hk人無啦啦上山頂做咩geiii*
hahhaa

之後好慘地我部相機無乜電得返dddd
不過好彩chanchiho帶左
點知佢開極都開唔倒部機

原來有人舊電仲少過我..
aii*

結果我地要慳慳地咁影
影得好少
所以決定下次再黎要影返多d..*=)
heheheee


上到去就周圍heh 啦
真係好好好靚的景色*=)

好好天
仲望到我屋企..~
勁細粒..

heheee
好開心呀....
=))))))))))))))))))


之後行左好耐周圍睇下野..~
影左幾張相咁..~
heeeee
係咁笑笑笑笑笑..~*


好快就天黑..
hee

我地又睇左日景又睇埋夜景呀
好靚呀真係..~*=)

heh 到8 點幾就落去
結果都無食到haagez daz*
算啦..~*

出返尖咀
食味千
wahahaaa
講左食好耐了~

=)


佢食左勁多野
生癬
勁鄙視囉
食極都係咁瘦
懷疑佢係靜靜雞纖體的
-___________________-|||



之後返屋企
係留下脆bork bork 的地行左好耐..~*=)
heeeeeee

等到11:18 pm*=)
heheheeee

之後仲送左禮物俾佢..
終於俾返條鍊佢啦...
以後都要帶住啦wahahaha*


heee*=)
day of happineesssss*

每個月的17號都要咁開心呀wahahaha*=)




我會對您好好好好好架啦..~
信我啦baby*

>>June 27, 2004 at 9:58:04 AM GMT+8


2004 年 6 月 19 日 星期六 【晴】


六月十六日..
考完試了~


horhororr*=)
一連十幾廿日的exam period 終於過去了

接下來的就只有oral*=)
wahahaa

順帶一提
我english oral 同萬千寵愛在一身的中國第一位太空人
楊利偉一組ah wahaaha*=)
本來最憎的oral立刻變到勁期待leiii
hoprhoorr*=)


....*=)....仲未聽過太空人把聲
唔知佢講英文係點的
wahahahaaa
勁緊張



anywayz*
today 的listeningz
ok 啦
english那個......其實.......佢係想考我地乜leii...up得咁死快
勁無point*


激死
listening 已經唔好加啦
仲要挫一挫我..~
食屎的


都話唔用自己的receiver 係會做得唔好加啦
sad*=(

mid term 又用唔倒
final 又用唔倒
估計mock都係要借的了


廢-_____________-|||||





考完中文listening
就飛去又一城找九大們了
哈哈哈

因為飛得太快的關係
我的八達通在途中走失了

aii
又唔見八達通了
食屎的
一年唔見兩次

今次自己報失無同阿媽講啦
算啦同佢講都係俾佢鬧多加啦
無謂自討苦吃啦..




去到 ..
佢地一早到左了
好齊人呀
久別了的zilog 都返左黎啦wahahaha*=)

仲係好似以前咁
無乜點同zilog講野
唔知點解會咁的........
waahahahaaaa

this summer 的target..
要同zilog 傾好多好多野!!!!!!!!!!!!! ><*

wahahaaa

好開心呀
又係咁喪笑

dull dulll 又再一次俾我地恥笑
勁慘呀dull dulll*
都係crystal tal 啦成日笑dull
搞到dull 要成日"我唔再講野啦"
wahahahaaaaaaaaaa



之後最慘莫過於我俾傻dull 笑返轉頭...
仲俾佢寫左係broken gag*


慘的
我發現我係成日用隻腳踢開對門囉

學校對門都俾我踢得多了~
wahahaahhaaaaaa

今日finallly 撞板了~><*
pooooooooorrrrrr


食到咁上下就去toilet*
wahahaaa
個toilet 勁勁勁靚呀

仲播住big big world 的
so funnnnnnnnnnnny=)

我地當然就係聞歌起舞啦..........
完全諗返晒form 1 d 低能仔野ahha*
wahahhahahahaa
笑死我了



yeahh*=)
飲飽食醉就走了

因為tal 好疲的關係
我地周圍heh 陣就走了

我就去左hair cut
yeahyeahh*=)
happpiieeee

又染左我最唔鐘意的紅色啦


點解次次我都衰係紅色的手上加
shit>__________<*



今日大至上就係咁

yeahh*=)
聽日就是半年紀念了很緊張呀呀~~~~~

>>June 20, 2004 at 4:17:05 PM GMT+8


2004 年 6 月 19 日 星期六 【晴】



yeahhh*
finalllly 得到陳毛毛的鼎力協助
我哥哥的電腦終於有這個拼音打字了
勁開心

為左報答陳毛毛的大恩大德
我決定一口氣打晒全部要打的日記佢
horhorrr



attention..係要打的先打


哈哈哈哈
好開始打..~

>>June 20, 2004 at 2:29:29 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40524

Design & Scripting by ShowHappy.Net