|
2004 年 6 月 29 日 星期二 【晴】
六月廿四日..
考中文oral*
睇mcdull*
夜晚tentenleung and dulll黎左我屋企睇波*=)
慘的
england 對portugal*..
我是支持england 的
但可惜.輸掉了
-_-||
那個beckham 是廢的嗎
廢
激死我地了~
不過見識到c 朗拿度的掂ness*=)
好鐘意佢呀哈哈哈~*=)
>>June 30, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】
六月廿一日日..
yeahhh*=) 今朝一早就起身喇
yeahh 約左九大們唱kkk.*
10:30 落去whampoa 等 phyllis chiu 拎野俾我俾breadddddddd...
是一大疊note屎呀
重死我啦死breaddddddddddddddddddddd ><
哼
之後我就拎住兩袋我估計達到2 3 kg 的note屎向jordan 進發
look like a 師奶的...-____-||
搭了久違了的212...busss*
...之後見倒好耐好耐無見過的自修室朋友...(umm...是朋友的朋友)
我估佢未必認得我..
anywayz*
去到neway 才10:55
打俾sin記.......唔通
打俾polly...唔通..
佢地係考完m & s 的...
打俾bread..又未到..
....無奈的elfredachow with 2 bags of 2kg notes 就企左係neway 門口wait for a whileee~
之後佢地就叫我去開房先
hahahahhwahh*
都話九大中就只有elfredachow 識得寫準時li 兩個字架喇..~
yeahhhh*=)
之後register 果陣佢地就到啦
wahaha
有polly sin 記 mandy ten dull 呀
好多人
開心...~*=)
之後bread 係late jor......well....30 minz 倒啦...(算少了)
wahahaahaha.....
坐坐下有凍起上來..
見到sin 記套校服係書包所以問佢借件cardigent黎著..
welll...it goes so welll with my 背心n裙囉..
*=)
我估我第日返學如果著這套衫就可以拎件dGs wud dudd 中袖cardigent 出黎著下
so i dun have to buy any*..
yeahhhh*=) smart eLf
this is what we call "mix and match"
坐坐下件悶悶地
就將sin 記成套sch U 扯出黎玩
wahahah*...
之後我就擺左係自己身上...
n then 我地發現就咁擺係到都勁似著左上身...
sip 返隻袖入去件cardigent 入面
完全係似著左上身
wahahahaaa
笑死我地................
超無聊的我們
佢地見到咁似就起勢咁替我拍照
佢地好似覺得我著住dGs sch U 是一件神奇的事
他們就像見到陳鱷鱷咁的反應
wahahahaha*=)
像真度勁高的呀everyone*=)
wahahahahaaaaaa
funny us*=)
又唱左好多歌
ten ten leung 唱左首幾好聽的joey 的歌
但係佢只是唱了一半..~*...-_-||
仲諗住聽下之後係點..
tentenleung果首係咩歌leiii
ahahahaa
又同左bread唱殺她死呀
好好笑呀中間果段...
*誰肯召喚死神
誠心地呼喚死神
來依附她 腐食她靈魂
從前她亦一樣一樣一樣傷人 *
殺死她 * e ya eya ..* ( 是要 e ya e ya 的) whahaa
我估無人會像kary 般唱得咁得戚
wahaha*=)
仲有isabelllllla 喇...
what a 索girlll*..
hahahahaaaa
超索啦
睇到我流鼻血了...~~~
又要影住她的美腿n 秀髮..
佢俾人塑造了一個完美的image*=)....
是完美的天使囉wahaha
當我在狂讚她的時候
bread 突然說..."她對耳太高了”
n then 我們...=o=
從未聽過如此批評別人不漂亮的reason*
點會話人地對耳太高的
低能呀wahahaaaa
之後就不斷有人批評她了
又話個鼻點個口點
之後她變成不漂亮
甚至有點醜n 娘囉..
okkk*
大家只是在妒忌人家比我們細個但卻擁有靚樣姐..
aiii..
大家的妒忌心強呀wahahahhaha*=)
尤以kirsten leung 為甚呀..
wahahaa...why?!
相信已
不攻而破..~
不打自招
不能不承認了
wahhaa*
pooooooooor
之後我們在play list 見到一擊即中啦.......
因為我們都覺得li 首歌係sin 記點的關係..
therefore 我們就覺得霆鋒的n 年前的一擊即中laarrrr
wahahha當我地俾晒d mic sin 記的時候
竟然load 出來的是coookies 的一擊即中..
wahahaha*...
=o=.....
後尾都有唱返霆鋒的
好好聽呀真係
是零距離果陣架首歌..
正正正...
由sin 記以霆鋒的口腔唱出一擊即中
實在係正呀..*=)
突然想聽佢唱"玉蝴蝶"
next timeee laaa*=)
唱到around 3:00..就去新世紀啦
我bread dull sin *=)
無乜野行的..........................
therefore 去左冒險樂園玩
wahaha*
每人唱左廿雞
wahahahaa
勁好玩..................
玩到勁緊張起勢地尖叫
hhahaa
笑死了
之後我地贏左167 張飛
換左一包m&m
wahhhhahhhahaaaaaaaaaaaaa
笑死
用$80 換一包m&m的我們
wahahahaa
之後行左陣大眾
sin 記就要閃皮
我因為要等chanchiho的關係
就叫bread dulll 陪我去食野n 飲野..
*=)
等左陣佢就黎了...~
之後就去了又一城again*
睇野蠻師姐
就是大家狂踩的戲
哈哈
但係我覺得都ok好睇borrr
成日都覺得佢完啦完啦
點知又未完worrrr
無奈的 ...~*
幾好呀不過都..waahaa
可是我諗唔倒點解d 男仔可以睇到喊囉.......-__-||
wellll..
是找不到any 喊位的..
ok laa wahaha*=)
之後諗住出尖咀食飯啦
順便就去星光大道行下..
horhorr
想行好耐了...~*
finallly 行左..
不過之前行過一次
但是感覺是definitely diffffffferent的..~*
hahahaa
好開心呀......
只是坐在海旁與您靜靜地看海已經很滿足
我記得n 年前同勤勤佢地成日係海旁heh 果排..
我成日幻想可以同鐘意的人一起
手拖手..
坐係到
之後d 風迎面飛埋黎......
靜靜地係到睇住那些看了十幾年的香港夜景
我覺得是一件很浪漫的事*=)
heheheeeee*
it turns out to be a much much much much more romantic n wonderful thing*=)
滿足*
坐左好耐....
之後有個阿婆的物體係到賣花...
aii*
結果都係買左
我地有反抗架
算啦
因為好無里頭咁收倒花
我地就覺得唔係幾好
努力咁係到諗點將收花li 件事變成一件有意義的事...~*
結果chan chi ho 好醒咁醒起今日係maviz 同好肥的泰國人拍拖一個月紀念日
所以li 個花就係為左紀念佢地了
wahhahaha*=)
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh*
maviz 其實我都記得架
不過一一一時醒唔起咋
heheheheeee*=)
十一點幾先走..
quite tiredddddddddd 的
都無食過飯囉at last*
算啦
wahahah*=)
聽日是端午節了~
>>July 22, 2004 at 2:26:12 PM GMT+8
2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】
六月廿三日..
wahahaa
今天是期待已久的考英文oral之大大大日子
哈哈
我同中國人的偶像楊利偉一組考呀呀呀wahaha*=)
朝早毛毛黎左拎個相機同個usb 野
拎返屋企幫我過d 相入電腦
as 我的無里頭電腦壞了
.....wahha*=)
開心
之後.....1:15 倒就出門口去搭85c返學考oral 了
緊張的yOoO
返到去就件到佢企左係到..
wahahahaa
heh 左陣就入去備試室了..
ummmmmmmmmmmmmmmm*
10minz preparation*...
之後就去果間房
一d 都不緊張的
楊利偉坐係我隔離
對面有那個黃子俊
仲有個h 班女子
由楊利偉率先發言
...我坐係佢隔離完全是嚇死
因為他的手震震震震得超超超勁
wahahah*
........之後最後先到我
umm..同平時差不多喇..
n then gp discussion..
竟然爆笑左兩鑊..
死死死的
那個黃子俊成鬼日笑淫淫的樣子
之後個樣勁可惡搞到我忍不住笑了出來囉poooorRR*
...
之後狂hehhhhhh 下..
因為4:30先要去維維屋企幫佢補習..
....
今日幫佢補english*
umm
自己都不是太掂又要補人咁
aiiiii><*
聽日考埋最後一科啦
希望考得好好睇睇啦
yeahh*=)
.......之後便回家了
聽日仲要考可惡的中文oral leii*
-__||
>>June 30, 2004 at 3:08:28 PM GMT+8
2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】
六月廿二日..
wahahah*
端午節節節節
今朝一早又去左維維屋企同佢補習了
10:00-11:30
今日係補中文的
wahh
完全唔知點補
係到勁hehhhhh
ahhahahaa
anywayz*
之後返屋企heh 下食下野..
同阿媽係whampoa 買左d 野
之後就約左chanchiho去奧海城
wahaha
神奇的
由於成日聽maviz 講話去果到..
therefore 我地就去heh 下啦
橫掂都無咩地方好去咁
-_________-|*
hahahaa
一去到就見到my beluved 的周麗琪啦
wahahha*
好秀麗呀佢真係
正正正
仲聽佢唱這個愛作戰
wahahha*=)
開心
她是勁秀麗的*=)
之後周圍heh 下
不過是無咩好行的
諗住睇戲架想
不過d 時間又唔係幾岩
4:30 倒就走了
去左mk*
wahahaa
大家知唔知原來由奧海城行去mk 其實是勁近的
請大家不要像*某人*bak chi 地話要搭車喇wahaha
-_____-||||*
之後行左陣瓊華就走啦
佢約左佢d frdz 5:45 食飯leii
我都要返屋企
係留下等埋bread 一齊上去..
yeahhh*
heh 陣blow 陣water 就同阿媽阿爸去marriooottttt 食bufffet 了
wahaha greattttttttttttttttttttttttt*
finallly 有得食了
正正正的呀
好味好味...~
見到有個勁勁勁索的bb女呀
一身hysteric的打扮
勁cute 勁靚女
勁似miki
對眼發電的
超正
我同bread 係到勁gup 佢呀wahahah*=)
好可惜無同佢影相呀
不過人係好奇怪的
細細個勁cute 勁靚呀
大個仔大個女就會醜架啦
信我啦
wahaha*=)
之後我地對其他的細路都睇唔順眼
完全係下品晒
wahahaa
eheheheheee*=)
最後那個整pancake 的cook 勁搞笑
因為我地望到果d wud dud 細路仔覺得佢地勁wud dudd
therefore 我地係到等pancake 果陣係到爆笑
那個coook 就望住我地係到話勁無奈
唔知我地笑乜
wahahah*=)
無聊的
之後9:00 到食完
因為時間尚早
我就同bread 去了又一城睇明白之後了
greatttttttttttttttttttt*=)
好好好睇呀
刺激的
睇到12:00 幾先返屋企呀..
wahhahaaa
>>June 29, 2004 at 12:19:30 PM GMT+8
2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】
六月廿日..
父親節快樂呀呀呀呀
一早起身....at 9:00
去左whampoa 一個細路女屋企補習
whahaha*=)
是一份優差
那個女孩子都幾係蠢
所以可以不斷地講同一樣野....
..hahahaaa..易賺的
佢聽日exam..
到而家都仲可以唔明d mathz 野
完全連簡單的數都可以唔識做
一早就應該找我喇..
wahahaha*=)
anywayz*
之後11:30 倒back home..
等去tst 同爺爺同成班親戚去drink tea*=)
wahhaa
馮天欣都返左黎呀wahahaa好掛住佢呀
yeahyeahh
食食食食食.....=)
之後既然出左尖咀就同阿媽行左陣街
yeahh又買左衫了
wahahha*
阿媽好人左呀哈哈哈
之後返屋企執房
執極都係ok 多野的
munzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz><*
mit晒貼係櫃d 相出黎luuu finallllllllllllllllllllllly
ummm..
都貼左成年了..~*
aiiiiiiiiiiiii..
咁又一年
要貼返d new 相上去先得~*=)
heheheheeeeeee
夜晚又係到hehhhhhhhhhhhhhh 了..yeah*=)
勁他條的生活~
>>June 28, 2004 at 5:05:29 PM GMT+8
2004 年 6 月 27 日 星期日 【晴】
六月十九日..
好勁的
今日係補習天~*
一大早......10:30 就去到唯唯屋企同佢補習
他是十萬個無心機的.................-_____________-|||||
搞到我都零心機
aii*...
佢真係好好好唔聽話
好煩煩煩煩的~
補了2 hours*..
10:30-12:30
唔知教過佢d 乜咁
之後就同佢同佢阿媽同佢阿哥去了食一個午飯
哈哈
真係勁搞笑的家庭..
係咁鬧交..
其實佢地成日係到鬧唯唯
不過最錫就係佢囉..
有時佢做錯野都好似就晒佢咁
不是太好的..~*
食完野..
1:30..
再補到...3:30..
yooO*
補左4 hours..
顛的..~*
tue wed 都要再去呀
之後返屋企就狂訓了
訓到唔想去鯉魚門食飯
結果得返我係屋企又係....-_-||
好彩有人陪我..
kekekeke*=)
聽日父親節
我都無咩表示
aii..
算啦..~
>>June 28, 2004 at 4:40:08 PM GMT+8
2004 年 6 月 26 日 星期六 【晴】
六月十八日..
無無聊聊的一天..~*
一朝chanchiho就黎左我家整下我部垃圾電腦喇
wahahahA*=)
結果都整唔倒
睇黎都幾係嚴重..
horhororr
算吧啦..
...............-_-||
之後諗住1:45 出門口又去幫ariya 補習喇..
點知..
umm
遲大到了
結果
4:00 先去到...
hahahaaa
今日是最後一天幫佢補習了
到佢form 2 先再見喇...=)
add oil baby*
之後...........
就去九龍塘找maviz 了..~
heheehhee*
約左一齊睇
*我要做model* 呀waahahaa*
...點知我去到都未見倒maviz*
少可borrr
多數都係佢等我的
見唔倒maviz
但係見倒薛凱棋呀wahahahahaA*=)
wahahahahaaaaaa...雖然真人不是太有星味
但係都好得意好靚arhh*
佢同一個ok樣的tB 一齊呀.....
(...elfredachow 又會知佢一定係一個tb 咁lorr...umm*-_-||| )
等埋maviz 就勁興奮地同佢講我見到fionnaaa
之後佢又勁興奮
諗住同佢影相
不過好似好樣衰咁wahaha*
所以我們保持the 矜持ness of girls*
去左買飛先~*
heheheee
之後買完仲見到佢一副等緊我地去影相的樣子
therefore...我地就去左搵佢影了
哈哈哈哈是他強迫我們影的..
yeahyeahyeahhhh*=)
之後影左好好好靚呀佢..
hahahaa
好人的
then 因為仲有成個鐘先睇
我地就去左食野n blow water
彷彿我同maviz 只是會在又一城先傾計呀哈哈哈*=)
...then 又去左teddddy n i..
hahahaa
我地睇中左對哈哈哈笑earings..
諗住(once again) 一人一隻啦...
點知elfredachow 囉..
貧窮的..
無錢買
所以約定下次先買heeee*=)
yeahhh*
情侶earing*=)
great
之後都差不多時間睇戲了...
hahah
<< 好睇borr 我覺得
勁笑狂笑爆笑喪笑
great*=)
可惜有深度的馮詠詩起勢咁話是難片leii*
慘的
-_______________________-|||*
成11:00 幾12:00 呀睇到
很疲地回家去..>~~~*
>>June 28, 2004 at 12:36:45 PM GMT+8
2004 年 6 月 26 日 星期六 【晴】
六月十七日..
半年紀念*=)
horhorrrrr*=)
上個月的今天tobey 仔先同我講下個月我同chanchiho就可以用年年聲黎計可勁
之後咁快就真係已經又一個月了*=)
琴日同tobey講佢都呆掉..~"下..咁快geiii.."
-_-||
yes*
做乜d 時間會飛得咁快geiii
ummm*
anywayz*
今天早上做左好多野..
寫左張card..
擺好d 禮物..~
之後去了ariya 屋企幫佢補習先
去到都成兩點幾三點...
係咁講講講講野...
都唔知佢係咪真係明..
成日都起勢咁話明
睇佢會考成點啦~
之後五點倒就落到sogo 等佢啦..~
ohhhh..someone late again*..
wahahahaaa...
之後我地就搭地鐵去了中環 ...
勁大的central mtr station..
不知去邊到好...
佢又要唔信我d方向感 worrrrrrrrrrrr*><
好岩的
central 有a-k 咁多個exits
咁岩的
F 係...st GEORGE building borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wahahhaaa
之後我發現左之後起勢咁爆笑
有人就勁無奈咁成日俾我笑他有型的英文名
wahahahaa*=)
georgeeeeeeeeeeeeee
horhorrr*=)
您地唔好再笑別人的名字啦~
..(明明就.......(= )
umm*
..之後我地就徒步上到去上peak 的纜車station了
勁熱的...hee*=)
都ok 多人
都唔明d hk人無啦啦上山頂做咩geiii*
hahhaa
之後好慘地我部相機無乜電得返dddd
不過好彩chanchiho帶左
點知佢開極都開唔倒部機
原來有人舊電仲少過我..
aii*
結果我地要慳慳地咁影
影得好少
所以決定下次再黎要影返多d..*=)
heheheee
上到去就周圍heh 啦
真係好好好靚的景色*=)
好好天
仲望到我屋企..~
勁細粒..
heheee
好開心呀....
=))))))))))))))))))
之後行左好耐周圍睇下野..~
影左幾張相咁..~
heeeee
係咁笑笑笑笑笑..~*
好快就天黑..
hee
正
我地又睇左日景又睇埋夜景呀
好靚呀真係..~*=)
heh 到8 點幾就落去
結果都無食到haagez daz*
算啦..~*
出返尖咀
食味千
wahahaaa
講左食好耐了~
=)
正
佢食左勁多野
生癬
勁鄙視囉
食極都係咁瘦
懷疑佢係靜靜雞纖體的
-___________________-|||
之後返屋企
係留下脆bork bork 的地行左好耐..~*=)
heeeeeee
等到11:18 pm*=)
heheheeee
之後仲送左禮物俾佢..
終於俾返條鍊佢啦...
以後都要帶住啦wahahaha*
heee*=)
day of happineesssss*
每個月的17號都要咁開心呀wahahaha*=)
我會對您好好好好好架啦..~
信我啦baby*
>>June 27, 2004 at 9:58:04 AM GMT+8
2004 年 6 月 19 日 星期六 【晴】
六月十六日..
考完試了~
horhororr*=)
一連十幾廿日的exam period 終於過去了
接下來的就只有oral*=)
wahahaa
順帶一提
我english oral 同萬千寵愛在一身的中國第一位太空人
楊利偉一組ah wahaaha*=)
本來最憎的oral立刻變到勁期待leiii
hoprhoorr*=)
....*=)....仲未聽過太空人把聲
唔知佢講英文係點的
wahahahaaa
勁緊張
anywayz*
today 的listeningz
ok 啦
english那個......其實.......佢係想考我地乜leii...up得咁死快
勁無point*
激死
listening 已經唔好加啦
仲要挫一挫我..~
食屎的
都話唔用自己的receiver 係會做得唔好加啦
sad*=(
mid term 又用唔倒
final 又用唔倒
估計mock都係要借的了
廢-_____________-|||||
考完中文listening
就飛去又一城找九大們了
哈哈哈
因為飛得太快的關係
我的八達通在途中走失了
aii
又唔見八達通了
食屎的
一年唔見兩次
今次自己報失無同阿媽講啦
算啦同佢講都係俾佢鬧多加啦
無謂自討苦吃啦..
去到 ..
佢地一早到左了
好齊人呀
久別了的zilog 都返左黎啦wahahaha*=)
仲係好似以前咁
無乜點同zilog講野
唔知點解會咁的........
waahahahaaaa
this summer 的target..
要同zilog 傾好多好多野!!!!!!!!!!!!! ><*
wahahaaa
好開心呀
又係咁喪笑
dull dulll 又再一次俾我地恥笑
勁慘呀dull dulll*
都係crystal tal 啦成日笑dull
搞到dull 要成日"我唔再講野啦"
wahahahaaaaaaaaaa
之後最慘莫過於我俾傻dull 笑返轉頭...
仲俾佢寫左係broken gag*
慘的
我發現我係成日用隻腳踢開對門囉
學校對門都俾我踢得多了~
wahahaahhaaaaaa
今日finallly 撞板了~><*
pooooooooorrrrrr
食到咁上下就去toilet*
wahahaaa
個toilet 勁勁勁靚呀
仲播住big big world 的
so funnnnnnnnnnnny=)
我地當然就係聞歌起舞啦..........
完全諗返晒form 1 d 低能仔野ahha*
wahahhahahahaa
笑死我了
yeahh*=)
飲飽食醉就走了
因為tal 好疲的關係
我地周圍heh 陣就走了
我就去左hair cut
yeahyeahh*=)
happpiieeee
又染左我最唔鐘意的紅色啦
點解次次我都衰係紅色的手上加
shit>__________<*
今日大至上就係咁
yeahh*=)
聽日就是半年紀念了很緊張呀呀~~~~~
>>June 20, 2004 at 4:17:05 PM GMT+8
2004 年 6 月 19 日 星期六 【晴】
yeahhh*
finalllly 得到陳毛毛的鼎力協助
我哥哥的電腦終於有這個拼音打字了
勁開心
為左報答陳毛毛的大恩大德
我決定一口氣打晒全部要打的日記佢
horhorrr
attention..係要打的先打
哈哈哈哈
好開始打..~
>>June 20, 2004 at 2:29:29 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|