|
2003 年 12 月 16 日 星期二 【晴】
值得紀念的一天 *=)
實在係興奮極了....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee* =)
ummm....
循例都要講下今日發生咩事的..
都係咁啦返學..
first lesson 又係account x2..
d 堂好似成日不斷repeat 咁
見黎見去都係見果d 先生咁..
umm -_-||
pauline cheung 真係好搞笑
好似永遠都唔會發脾四咁gor lor 佢
勁呀~...俾我實會勁狂燥囉......對住d 咁gei 學生..esp. 屎忽..horrr*=)
之後break 去左搵ice kwok 咁..
haaa..friday 幫手補名..
"乜周姿彤係田徑隊gei咩.."
"唔係呀我.."
"咁您黎幫手咁好呀.."
"係呀我好好架.."
hee=) 笑..
好鍾意ice kwok 的
之後double busi..
勁heh 地上堂
佢一入黎就要我地做返琴日個bak chi mc test 啦..
無奈的
我地係到亂咁做..
不過都係錯左5 題咋..*=)
強呀..
對答案果陣
eric chee 話.."係A..."
全班.." yeahhhhhh~~~*.."
咁樣對左20 題
eric chee 係到話.."睇您地yeahhh 得幾耐.."
horrr*
勁好笑成班小學生咁..
..
之後changel 好無聊咁同我講左一件事
仲叫我寫落diary*
就係唔知幾時
佢呀媽係到燒衣咁..
之後佢呀媽要寫.."母親大人收"果d 啦..
n then change 的呀媽懶醒咁話...
"佢地都唔係人...所以我應該寫...母親大鬼收"
n then changel 無奈果d..-_-||
以為佢講下
點知佢呀媽真係寫左.."母親大鬼.." 囉
點解佢呀媽會咁幽默架...
helpppp*
之後both of us 係到爆笑..horrr*=)
又早左落堂
changel 勁衰
走左lunch 之後三堂...
得返我自己食一個飯
本來稔住同bern bern shareee...
但係我覺得我會食好多....
最後turn out...
我地兩個一人都係食凈一半
真係好無聊..-____________________-||
之後上左classrm heh 一陣又落去睇handballl..
aii 上返課室已經..1:35..
吳秀麗就係咁記左我地late luuuuuuuuuu..
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee><
失落在街頭的勤到獎 ...
明明只係差少少少少..
tooo baddddd -_-|
吳秀麗真係好鬼唔得呀
之後又up 一輪rubbish talk..
講左半堂都未教書
教書又教埋d 無聊野
之後果堂..oral..
佢又係到教訓我地
係咁話d form 7 好乖..
話我地控制唔倒
不斷地強調叫我地唔好以為自己好高分入黎就覺得自好叻..
完全係串緊我地
勁唔開心
又暗串我地*高分低能*
-___________-||
係到又講左大半堂..
明明又話唔夠時間又話乜..
無奈
最後english lesson
同free 無分別的..*=)
放學係到練fashion show..
aiiiyaa*
我真係覺得自己行得好wud duddd
完全會俾人笑
之後...ask k 又勁懶係professional 咁..
-____-|||
好無奈..*
不過我會盡力架啦.baby*
n then 就練drama 啦
都係無奈果d 啦..
搞到6;00 幾就食飯啦..係canteen 食
好不滯的
食完練多一陣我就想返屋企啦...*=)
icq 左一陣
heee...*=)
又講左一陣電話..
baby*
>>December 18, 2003 at 11:47:32 AM GMT+8
2003 年 12 月 15 日 星期一 【晴】
horrr*
今日車上好多人..~*
係到溫busi..
溫溫下訓左
好眼訓呀
琴晚搞完個engllish 又要溫busi-_-||
成兩點幾三點先訓..
aiii
其實busi 溫左14pages jarr..
因為maviz 話係mc 同埋佢地未教晒
所以我睇左一陣onlyy
勁疲~*
account x2
horrr* finally 明明地up 乜啦double contro entry..
horrr* happpieee
之後就係busi test 啦
睇住 eric chee 拎住個mc 卷入黎
horr*
偷偷地笑了
成班都係到勁開心
因為我地其實全部人都知係mc..
成班係到heh 咁...無乜點溫
之後無啦啦eric chee 係到show 左一題野出黎之後要我地做
harrrrrrrrrrrrr
完全係一條25分的essayy 咁..
oh hhh how comeee...-_-|||
shittt* 佢胡亂地改左個form test..
成班都無奈地作essay..
無乜心機作呀
我覺得會係5/25 again-_-||
aiii
成個form 都係考mc 咋..
得我地係essay...
shitttttt
搞到break 果陣無得去食早餐...aiii =(
之後就係期待已久的oral 堂啦哈哈
又係呀chris 啦
horrr* 今日佢都係咁幽默的...
係到有個無聊的competition..
hahaaa 我地第四咋...too baddd...
要講故仔...講急口令又要做果份question 野..
hahaahaaaaaa...
d 人講急口令果陣完全係唔急的
好似好他條般..
wahahahaaa*=)
.esp. 屎忽咁..hahaaaa..
佢係到唔知無啦啦講"睬.." 咁...
之.後..chris 又係到話.."plz speak in english.."
佢係到話..."睬..gei english 係乜.."
咁我就話係.."vegetable 囉..."
horrr*
又搞爛gag 了..
但係我都笑左好耐..
無聊無聊..~
實在太好玩啦...
之後本來的free lesson 變左做econ..
hahahaaa.. 竟然未食飯就釣晒魚咁..
horrr*
不過都聽得倒佢講乜..
lunch 之後仲有兩堂econ..
helpppppppppppppppppppppp -_-||
lunch 又係到睇ball..horrr*
第日就無乜ball 睇架啦完左之後
實無聊死...~*
aiii
umm..興奮左一個lunch..
n then 就勁疲地上econz..
hahhaa..佢成日都想搞到我地精神但係又唔成功
..break 果陣佢仲係到播孫燕姿囉
無佢咁好gas...去左toilet.....*=)
之後佢又不斷地..tc tfc tvc av afc avc..mc tp..aiii.. 聽到我..-_-||
最尾堂...english..
ohhh..english presentation..
我一路落去一路同changel 講
"我覺得我地一定會抽倒第一組present 囉..次次都係咁架.."
點知..sk wu 真係抽左我地第一組
勁無奈
好彩個presentation..sk wu 都覺得好好咁
我地就係到話.."做第一組都幾好呀..唔駛煩.."
hahaa 好無聊的我們..*=)
之後就玩左成堂電腦..
hahahaa.. 玩左step 地雷
勁好玩..edwin 係我隔離完全唔知點解我識玩咁
哈哈
佢練li d 無聊game 都唔識
點出黎泡架...
放學
heh 左一陣
係到同jer ter gel blow water
hahaa 實在係他條中..~*=)
之後又落左去睇陣ball..
又dram 左陣ma..
就返屋企luu
仍然係勁多功課的..~*
huhuhhh
做埋今日就搞掂架啦..
yoyoooo*
加油呀elfreda chow-*
呀聽日要拎d xmaz ball 的飛n poster for the 成員學校
其實我都唔係好熟shatin 地方...
好驚唔知係邊到等好...
umm*
>>December 16, 2003 at 3:00:36 PM GMT+8
2003 年 12 月 14 日 星期日 【晴】
wahahaa...
今日又係monday 了
通常都係好忙的monday..
一早要返學抄返d busi 落本hw bk 到..
勁疲
我戴左眼鏡呀
哈哈好樣衰的..
changel 話我個樣好搞笑呀
之後我又著左棉衲咁..
勁warm..
不過成個人都勁wud dud..horr*
first lesson econ..好精神的
其實li 個chapter 都唔係好難啦
佢猛咁係到嚇我地咁
之後english x2..
aii 無得做listening..呀
要做ps..
又係ps..
勁疲
之後上busi..
又要做一題past paper
aiiii
由早到而家都無停過..
helppppppppppppppp -_-||
超辛苦囉
好彩我係busi 堂之前去左canteen 食左個breakfast..
勁美味的...hee*=)
Pe 堂又係玩fitball 了
真係勁好玩
望住d 人勁認真咁做一d 勁騎呢的動作
完全係笑左全堂
yoooo*
lunch 同bern n janice share 兩個飯
因為changel 要做hw
account x2 係到教control 囉..係double entry 的account..
ohh..即係咩..
唔知點解要double entry...
-_-|||
成班都係勁眼訓的...
狂釣魚的..~~~~
今日最好玩都係吳秀麗堂
是但吹下水又一堂
哈
佢真係勁好笑...............
成日笑到見牙唔見眼
又要alwayz 勁誇張的說話
hahahaaa
正~* =)
放學去左小canteen 練 dramaa..
但係又有得早走
所以同changel 上左computer room 做english
做左唔夠一陣果個人就話computer rm 要閂門
佢仲要係咁fing 佢果d keyzzz..
係到扮打belll 般的
實在有衝動去打佢..-____________________-||
搞到無得做
勁多野做
係架車都訓左..
明明到站我知要落車架
但係太眼訓所以訓到返到總站先落車
..aii 貪果幾分鐘搞到我行左勁耐的..-________-||
返到屋企勁多野做..
busi essay 啦
busi test 啦.
english project
econ..
勁無奈..
的
>>December 16, 2003 at 1:11:50 PM GMT+8
2003 年 12 月 12 日 星期五 【晴】
俾changel 打一個diary 先...
hahahahahaaa*=)
哇哈哈我用緊拼音黎打字呀未試過架好勁呀 bakchi... -_-lll
(changel 用左5 minz 黎打 li 句野囉....umm..
shold we start doing our projecct..-______-|| ummm...)
>>December 13, 2003 at 9:32:55 AM GMT+8
2003 年 12 月 11 日 星期四 【晴】
~*
ummm..
今日完全係無奈地7:00先起身 囉..
起身果陣完全係想打人咁...-_________________-||
有稔過唔返學...
不過
嘻嘻
我被功名充奮了頭腦了..~*
heee=)
勤到獎是垂手可得的..~
yoyooo
therefore 我稔住打的去diamond hilll..
咁7:30 出門都得
點知我勁快的..7:20 就出得門口..
只係比起平時遲左5 minz..
不過都趕唔倒85 C gar larr
therefore 我落樓下搭shuttle bus..
7:30 就去到 tst mtr..
之後7:50 就去到diamond..
再轉bus ...好似搭左85m 果d 車啦
見倒gemini 呀哈哈..
一齊返學
返到去都係8:00..
會唔會早左少少leiiiii-_-||
即係我以後趕唔倒85 c..可以搭7:30 都唔會late..
horrr*=)
anywayzzzz..
free lesson 係俾人強姦左
econ勁悶不過都幾留心
我想無人會唔留心掛
佢咁有誠意果d..-_-||
之後account finallly 做倒question 5
wahaha 很是成功感..
不過如果無d figures..
我稔一定係會錯晒吧..
anywayzz..
之後係期待了一個week 的assembly 吧
今日完全係有古天龍..
相信同古天樂係無乜關係..
他有一個很精彩的opening..
有一個很令人失望的ending..
還向我們談啥"創意思維"
ummm...
我想我們更有創意 than him barrrrr-_-||
完左之後我去office 搵betty
點知見倒d 人係到搵果個零創意人影相簽名
當正佢係古天樂
hahahaa
之後又上econ 啦
都過得幾快唔錯唔錯
我幾鍾意li 課indeeed
econ x 2....之後lunch..
horrr*
happpie lunch
幾好味呀今日
之後去左睇baalll..
wahaha ck mouse勁funny 般的
佢打得都幾好呀哈哈好搞笑~~
如果eric chee都打
一定勁好笑
之後busi x2
wahaha 極好笑的完全係~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一入黎係到俾我地iQ 題
勁無奈
一個cake...用三刀...平均分俾5 個人....
畫左一張table
兩個人坐左面
兩個坐右面
一個坐主席的
(原來寫出黎係好明的)
我地係到估唔倒啦
之後佢係到話一刀殺死左邊
一刀殺死右邊
一刀殺埋主席咁
um...
之後玩完..
成班呆掉左..-_-|||
之後一大輪爆笑
之後佢好似好驕敖咁..
仲細細聲係到話..."用下腦啦您地" 咁
我同changel 聽倒
then 係到爆笑
佢d 咁gei low b iQ 題..-_-|||
ummm 之後就無奈地上busi
n then chinese 堂..
都係無無聊聊咁啦
放學要上first aid..
hahahaa 爆笑
果個丫sir勁gagative..
係到勁"留意啦留意啦"
之後係到話個眼球跌左出黎
聽到我勁辛苦
又忙住要笑...又覺得勁wud dud..
steven 同學仲要問佢個眼球點先可以跌出黎..
help meeeeeeeeeeeeeeeeeeee -_-||
最wud dud 係佢話個眼球如果掉住係到好似個鐘擺咁
咁點handle..
shittttttttt
超wud duddd..
勁恐佈..-_-||||||||||||||||||||||||||||||||||
之後又包紮下
笑下又堂啦..
yeahh*
n then 約左bread 睇無間道...
wahahaaa...
同左佢n ten 行左一陣festival walk..
好耐無見啦kirsten leungg..
misss u pppl arrrr..
買左d xmaz presentt..
wahahaa 破財啦..babby~*
行到tiredd..就去 watch film..
睇左一陣訓左
唔知佢講乜
so 無奈
bread 睇晒都唔知佢講乜..
果然係無間道呀下..
anywayz
之後勁疲咁返屋企..
............. 但係都仲同人icq 到2:00 幾...-_-||
係到整我個homepage..
wahaha finallly show 倒張相啦..
yooo*
thz baby=)
>>December 13, 2003 at 4:30:47 PM GMT+8
2003 年 12 月 10 日 星期三 【晴】
wahaha
今日又係勁興奮勁開心的一天
今日finalllly 同果個sarita 有野講啦係到
yeahh*
佢都好搞笑的
佢話我高呀
不過都唔夠佢啦
之後原來佢form 6果陣都係十月插班入黎架..~~~
wahahahaaa
好arm arrrr
佢之前讀st mary 的
之後我問佢識唔識benita
之後佢又識
n then 我地又係識佢呀媽咁
係到笑笑笑話佢呀媽人面廣..~
講到落lift 都未講完..~=)
funnnnny..
n then 今日changel 係到皮膚敏感咁唔返上午..-_-||
sadddddddddddddddddd...
first lesson 又中化
finallllly 真係完左果課騎野啦..
yoyooooo..
鬆一口氣了~~
之後econ 又係咁啦..
聽日要上3 堂z econ 啦
aiii~*
之後freee 去左library 做d 勁煩的事
無乜心機做
因為好多人呀好煩..
係到不斷sms..~*
yoOooooOO*
n then CL 堂
aiyaa
仲稔住update 個homepage..
點知又無啦啦係度test ...
hohohohhhh
一個很無聊的test...
好快做完 =)
我們的homepages
http://www.hssc.edu.hk/f6f7/homepage/student/student_index.phtml?class=6K
hahahaaaaa
bread 睇完係笑死的
佢問我地點解個個都用california 呀哈哈
無計 ck man 係咁話li 首好澎湃會吸引人地睇..
wahahaha..*=)
之後我仲未知點解我個笨美少女戰士會show 唔倒的~~~
tooo badd..
anywayzz..
之後english 完全係free 咁滯
因為sk wu 把聲開唔倒
greattttttttttttttt~*
n then lunch 係到食叉燒飯
很不滯的~~~~~~~~
tooo baddd
之後又去左睇一場勁不滯的basketballll
又係那個mc 了
極想打佢的我~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後又double account
wahahah I &e 步入難處啦
勁難
完全係果d 擘大左個口唔知咩事..-_-||
最尾busi 堂勁興奮
係到傾past paper..
好搞笑呀佢真係
係到話本suggested solution..卑鄙哈哈
點會咁講架...
即係佢會係下次話..本野好梅瑣咁..
wahahahaa
勁搞笑
之後落堂又要話" okk..閃" 咁
哈哈俾佢laugh dieee..
勁潮呀eric cheeee
之後really淫同candy 就係到問我地有無人反對搞xmaz party...啦
yeahhh 緊係無啦
但係每人好似要夾幾多錢
之後講完之後
eric chee 無啦啦問candy..係咪要搞xmaz party..(what a 廢話)
之後佢就主動地話佢可以贊助我地一d 呀
wahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaa
勁好人呀
勁感動呀
佢就好似我地個呀爸咁
勁愛佢呀
之後我地勁開心
changel 同我就話要嫁俾佢啦
哈哈
變成情敵 *=)
之後班際越野比賽我地班贏左呀yoooooooooooooooo*=)
勁型勁開心呀
finallly 贏左啦6K...
yoo *=)
>>December 11, 2003 at 4:43:28 PM GMT+8
2003 年 12 月 9 日 星期二 【晴】
今朝起身極眼訓..-_-||
今朝搭車又見倒sarita 同陳志豪
哈哈
直呼其名好似好熟咁..
之後佢今日生日呀
勁老成19 歲咁
一齊坐係到無聊地影相咁
哈哈...
佢仲同左陳c瀚n 楊利偉影
好難得有人同我一樣用sony p9
sony 是最好的
但我想換sony T1 呀
不過勁貴雖然佢好似真係好好咁
正超大screen..超薄..~*
however
用左一年的 點可以咁快換
唔好稔啦都係
-_-||
之後第一堂都係d account 呀果d 啦
又係勁做 I & E..
yeahhh*
勁有成功感呀做完之後
happpppppppppppie*=)
之後double busi..
又係勁他條咁勁係到笑..
做左條eric chee 大學的essaaay
做左好耐
之後佢先話 alevel 應該唔會考到咁難
低能的.......................................
不過都幾好玩li 堂
hee hee haaa haa 又一堂..=)
lunch 食sandwich jarr
changel 要做hw
umm..infact 我都要
不過我都係唔係好理佢
係到周圍玩..~*
搞到我見唔倒人啦您changell..~~~*
*=)
n then chinese 堂..
finallly 就黎完唐君毅啦
aii
struggle 左3 monthz 有多
................... 勁唔知咩事
不斷地文化..重人...仁義禮智...人禽之辨
完全我係不斷地同吳秀麗講野囉
helppp
我唔可以再撩佢講野啦我覺得...
明明今日係可以教完
點知佢係到講........... "油炸鬼"
講左好耐
又教唔完啦..
aiiii*
helpppppppppppp meeeee
之後oral 堂
個人短講
完全無心機prepare..
因為明知佢唔會再叫我
哈哈
勁好笑
ask k 同呀june 勁imaginative..
=) wahahaaa
低能
"如果我是一隻蟑螂"咁
june 會變自己做pink..with white dotz worr.
wahaha
笑死
又要有清潔周..
helpppppppppppppppp meee.
笑到死的一堂
之後english 就勁悶了..~~ =)
放學即刻返屋企了
又勁訓咁..horrr*
>>December 11, 2003 at 4:20:13 PM GMT+8
2003 年 12 月 8 日 星期一 【晴】
今日又係勁開心呀哈哈哈
勁值得紀念..
今日第一次因為先生無返而有一堂free lesson 咁大把..*=)
wahahahahaaaa*
勁難得
li 度d 先生係變態果d 來的..~~
勁唔會病的..-_-|||
我記得果陣係dGs
umm.. 一個week 一定有一個教我的先生病
之後我地係assembly 果陣就會勁開心咁...
hahahaaaaa..=)
esp c chiu 咁..
唔知佢而家身體仲係咪咁差leiiii-*
冗員真係冗..=)
heee
之後今日account 堂又做 I & e..
又係到不斷smss..
打字越黎越快啦我
勁果d 來的!!!!! =)
之後yuki 成日問我野
好搞笑
我講極佢都唔係好明
我稔都係我的presentation 不佳而致
!!
佢都幾ok geii
係除左問我account ...都無乜兩句啦..~~~
umm...之後oraL classss..
ohhh 到我preset 了
無奈的-_-|||||||||||||||||||||||
佢話我講得太快
仲話唔明點解我會講到咁快...
aiiii~~~~~~
i feel sad..
不是罪吧. !!
之後edwin 係到話我rapping..
ummm..
好啦之後就放lunch 又有free lesson 咁..=)
..yoo=)
我地就打的出左去新城市食吉野家
哈哈俾人話我地無聊~*
雖然都幾無聊...~~~
我有張勁大的coupon..搞到好似好抵咁
好過mc記果d 平一蚊啦wahahahhhh*
食完野
時間尚早..
thereforeee 我地十個就去左snooopppy world 啦
horhorr..happppie snoopy worldd..
係到勁樣衰勁搞笑
哈哈
好玩好玩..
行左好耐..
搞到又遲左
又要打的返去
勁奢侈的我們..~~~~*
返到去勁sleeeeepyy..
之後bettty poon 同我地講佢會唔夠時間教書
本來話xmaz 補課架
點知..又夾唔倒時間無奈地..
ummm....所以no choice 的情況下..
佢只好再一次強姦晒我地d free lessons
okk..
搞到我一個禮拜僅有的三堂free lessons 都無晒囉
ohhh-_-||
您話補busi account 都好呀
econ 會好悶的
唔聽又唔得得得得..~~~
aii
anywayzzzz.....
最後一堂就係english..
sk wu 無返yoyooOooOooo*=)
不過都有野做
要對past paper..
對完我就勁勤力地做埋d account
極愛accccountt *=)
好開心咁...
gup左一陣就返屋企啦..
又係到icq 左一陣..
之後就訓一陣..
hee=)
唔記得講
琴日suji finallly 返黎啦..~~~~~~~~~
hahahaaa
間房整齊晒啦
又有返屋企飯食....*=)
勁開心
....之後做下hw..
又訓luuu...
有人聽日生日呀...
我係第一個同佢講生日快樂的人..!!
yoOooOooo* =)
快高長大...*=)
i m so kindddd...yeahhhHhh
聽日要影相先得..~
>>December 10, 2003 at 10:28:38 AM GMT+8
2003 年 12 月 7 日 星期日 【晴】
wahahaa 今日勁開心呀..
琴晚講電話講到3:00 幾咁..
勁疲的起身
其實搭倒7:10..但係我係到dup mp3..所以遲左
仲要跑咁..
上到車見倒好多明星
有陳思瀚 n 楊利偉..
wahahaa 勁似呀help meeeeeeeeeee
之後見倒陳志豪..
個樣勁搞笑
yeahh 係到同佢講野
佢勁low b 的樣子..
講野勁似eric cheee lorrrr
之後返到學校見倒偶像的..
佢真係俾左個勁神秘的禮物我
就係一個檸檬卷
whahaa 好搞笑..=)
haahhaaaa
返學= blow water...的..~
第一堂econ 咁
我發現betty 係堂堂都要叫我答問題
無奈
之後englishx2
係到做past paper..
勁眼訓咁..
aii
break 完之前果30 secz 我地finally 決定調位啦
12 月的seating plan 好快咁出左
我係好好彩咁同yuki 坐架..
ummmm..-_-||
我地係到強姦左eric chee 的busi 堂
無左成10幾minz
難得佢無發惡
佢實係勁鍾意我地班果d 啦..horhorr=)
而家係坐第4th row 第二個..changel 後面咁
幾好啦都=)
之後 pE lesson 玩fit balll
超超超超超好玩呀哈哈哈=)
極開心玩到
不過我稔遲下又會勁難玩咁我又會唔likey 架啦..
horr * =)
anywayz,..
搞到lunch 勁遲先放
搞到要食chicken wingz 飯
明明應該有咕魯肉的..
aii-_-||
無奈了~~~
之後account 堂教 I & E
幾好
finally 脫離左無奈的incomplete 啦..~+)
秀麗吳堂勁專心啦
從來都未試過一堂有咁多note屎..
勁呀..
調左位係唔同d 的hor * =)
happppieee
佢仲話仲有兩日就捱完li 課無奈野啦..
yeahhhhhhhhhhhhhh
解脫...=)
放學同changel bern tobey ask k wong hon 去睇下咩越野比賽果d 野
係到同changel 散 步
wong hon 係勁快咁跑..
n then 佢返到黎係到串我地
"我跑左兩個圈您地先返黎"咁
-_______________________-||
之後去drama
搵左wong hon做友情演出哈
佢真係ok 好人呀其實
幾nice 果d..
覺得佢都唔係咁差咁恐佈果d la..=)
改觀yeahhh-*
之後就返屋企啦
又遲左一個站落車
行死..-_-||
>>December 8, 2003 at 1:29:48 PM GMT+8
2003 年 12 月 4 日 星期四 【晴】
今日勁開心..
1st period free 又俾 betty poon 強姦左..
我一個week 的1/3 的free lesson 都俾佢強姦晒...-_-||
之後assembly 勁傾計
feel 倒台上面d 人勁慘
成個f6 全部人一係訓一係玩一係傾計
最後仲俾院長話左一陣
無得救的-_-||
之後都唔係好記得做乜啦
放學約左包 6:00 倒
所以去左changel 屋企坐下先
佢屋企勁多新幹囉..
勁呀
之後我地係到睇相
笑到我傻呀真係佢細個
勁似男仔
又見倒maviz 個look
又笑死左咁
我一路係到數li 個係邊個邊個咁
連man chee 唔係好熟都認得
到maviz 我竟然話.."li 個走左架拿? "咁..
umm..
好無奈
夜晚同包行街.=)
勁開心..
講左好多野啦又
之後仲一齊食飯with my mum n dad..
上年我地成日一齊食kFc..
暖粒粒..hee=)
misss yaaa..
>>December 8, 2003 at 12:56:45 PM GMT+8
|
![]()
憑著[信]*有天改變命運控制
其實..*- 我 最想得到真*愛*
期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩
想放任 想改變 想奔放
*--想戀愛--*
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
bread說*
<br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8
hello~
<br>
<br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8
to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8
死女*包*
<br>
<br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8
路人留言???
<br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8
oh dear master
<
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8
bread~*
<br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8
elf笨蛋
<br>你要明白
<
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8
ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8
my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8
To Elf :
<br>
<b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8
好樣衰呀........
<br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8
hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8
hahaha....
<br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8
包~*
<br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8
就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8
yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8
哈*
<br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8
言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8
恭喜elf 姐 有電話用/
<b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8
38.4後的陳志豪~
<br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8
bread~!!!!
<br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8
我都好掛住你們呀..!!
<br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8
i am ho...
<br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8
哎呀呀~~!!!
<br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8
馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8
你的4月26很充實呢
<br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8
hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8
原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8
weizzz
<br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8
eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8
五點半*
<br>
<br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8
Re:馬同學*
<br>
<b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8
Re:陳豪
<br>
<br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8
Re:死dulll*
<br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8
又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8
我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8
breaD*
<br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8
hello....
<br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8
知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8
呵呵呵~~~
<br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8
馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8
ho ho ho .....
<
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8
.......dull..
<b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8
包
<br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8
yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8
毛 r
<br>
<br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8
meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8
bread~
<br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8
i love you ah*
<
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8
|
|