|
2007 年 11 月 6 日 星期二 【晴】
尋晚, 強迫唔俾阿媽轉台, 要俾我睇阿姐先~
好好彩頭一個就係~ keke~~ 唔知係我好彩定阿媽好彩 XD
thank you每一個一見到阿姐就打俾我的人, 哈哈哈!! 下次請keep it on!~~
今日教我做野的同事last day, 只做埋上午, 下午就去新地方report duty...
唉... 要自立啦, 冇得再靠人!
但講真成個hand over的process講雖handover左3星期,
其實好多野都仲好亂!
朝早好多野做, 做來做去都未到lunch
反而lunch後就快好多 XD
做到5點10都未做完, 正想做埋手上少少野的時候,
發覺有人開始熄燈!
好驚俾人困住, 所以極速鬆人!
食哂葯, 但都仲暈緊!
星期三, 已經行左畢業禮一星期,
但姓蔡果位小姐, 你想點, 你想挾持我d相到幾時?!
你要幾多贖金?? 你講!!
6月時call過我, 安排過一次interview的agent,
呢幾日又突然蒲頭call我...
但佢records依然停留緊o係sales admin的"年代"!
有隔世重逄的感覺!!
>>November 7, 2007 at 1:10:52 PM GMT+8
2007 年 11 月 5 日 星期一 【晴】
精神左d, 不過都係暈暈地!
同事lunch時, 竟然慫恿我轉工
(我冇講過人知我搵緊工 XD)
lunch後去post office攞速遞...
妖! copy之嗎! 又唔係original, 駛唔駛速遞呀! waste my time!
收到一張, 寄件者已經回歸的postcard
anyway, thank you!!!
>>November 6, 2007 at 12:07:59 PM GMT+8
2007 年 11 月 4 日 星期日 【晴】
5/11
未起身已經唔多妥, 未訓醒????
坐定@office都覺得自己搖搖下, 表哥一句msn決定pm sick leave走人!
巴士好叻咁20mins就由灣仔車到我返屋企
耳仔平衡d呀唔該!
俾醫生串!
『讀得嚟都蚊訓!』你果d又何嘗唔係?
原來返到屋企都會暈, 因為某些對話!
welcome back我們的candy 仔!!
4/11
同yukari返poly影相, 搵左個不太多人的草地~
陽光之下的相係靚d XDXD
影到咁上下又走左入個課室傾偈~
then "2個婆仔去飲荼" !!
食完又返沙田行街, 每人買左對一樣的boot XD 同款同色, 問你死未!
攰到返屋企爭d連小巴都唔捨得落!~
今次我快過你有lift!!!
無聊到返屋企一齊摷幼稚園張畢業相出嚟scan!
 
3/11
又去睇牙醫, 可惡!!!
可惡一, 又話唔駛錢! 打到去, 個HR夠膽死話冇我個staff number!!
可惡二, 駛唔駛咁邪呀!! 返左一個月都冇就發2次炎!!! 風水唔好, 快走!!!!
日文堂在力抗睡魔之中渡過!
Friday 2/11
進入11月的第二日... 好凍!!
lunch full team食飯, 某人請.
同事做埋下星期就走, 死啦... 好驚呀真係, 完全冇信心可以自己獨立handle到d野!
仲要掉位, 掉去做其他同事口中"複雜d"的東西!
>>November 5, 2007 at 1:24:29 PM GMT+8
2007 年 10 月 31 日 星期三 【晴】
內疚左一日, 攪到你唔開心, 對唔住!
好想"完滿"番自己個回憶,
但返到屋企見到紥花已經俾人拆開左, 好心痛, 連補救的機會都唔俾我!
即刻連埋今日全部唔開心o既事一次過喊哂出嚟!
>>November 1, 2007 at 11:50:14 AM GMT+8
2007 年 10 月 30 日 星期二 【晴】
返工做野做到12點左右就冇心機做~
於是o係度整理下我張枱, 就到lunch~
lunch食左個 "芝士汁芝心丸雞撈麵", "漏" 到食唔哂!
join埋紫樺又去飲杯coffee, 化埋個妝就出發poly!
入場第一件事..... 係幫d同學扣扣針 =.="
阿勝阿銘wilson果d呀!! 每人爭我廿蚊呀!!
好多謝紫樺做左我一日保母/助手, 全程幫我拎野影相!
多謝表哥扎花, 真係冇諗過咁大扎!!
好可惜冇時間同你影相..... 等下個月到你時我地再影過!! 我好鐘意紥花呀~~
多謝你地專登為左我請半日假!!!
多謝從來唔肯影相的家姐, 今日主動嚟影相, 仲俾錢影全家幅!
多謝日日都要開OT的家姐, 今日準時收工來!!
影全家幅, 阿媽講明係最後一次影!
個人好仔細咁逐d同我地執 :s
『攞番褲袋d野出來呀!』
影完就一行6人食埋dinner~~
如果:
1. candy 今日都o係度就好
2. 同vincent影埋相就更加完滿 ...
ps: 阮x銘你今日超級乞人憎!!!!!
真係有攞番屋企架! 等我風乾佢做乾花, 下個月送番俾你!!
再ps: Janet生日快樂!~
>>October 31, 2007 at 2:46:45 PM GMT+8
2007 年 10 月 29 日 星期一 【晴】
同尋日唔同, 今朝做極都未到lunch....
死啦.... 教我做野個同事好似下星期就走啦, 到時我唔識都冇人教我打救我...
我都要快d走啦咁!!
聽日就係啦~~~~~~~~~~~~~~
期待合照 XDXD
>>October 30, 2007 at 1:44:39 PM GMT+8
2007 年 10 月 28 日 星期日 【晴】
今日d時間過得好快! 感覺上覺得仲有一小時先食飯的時候, 原來已經12點9!
朝早係咁入單, 一口氣cher左幾日的單, 枱頭的balance b/d 立即少左!
教我做野的同事下午終於放完佢o既annual leave,
佢教我做medical claim (又係medical =.='""")
教完都4點半, 費事做開個頭亂哂, 於是做下其他濕濕碎的事就準時放工~
巴士上極速變身, 換番件斯文d的外套+頸巾, 再化埋妝, 攪好時架巴士都未到中環 =.=""
in左間做e-business solution的公司!
d公司成日都要人番8點半! 可惡!!
唔該, 行畢業禮咋, 唔係結婚呀, 唔駛咁認真呀大家!
紫樺爭我2個靚仔去踩冰!
介紹個新朋友 --- 王沛豬
>>October 29, 2007 at 3:28:30 PM GMT+8
2007 年 10 月 27 日 星期六 【晴】
即興地同大夫and janet食飯+影相
去左mega box 食野and買野先~
大夫"專登"買部新相機同我影相 XD
即買即用~ keke~
買完就去cityU影相
大夫唔叫郁都唔準郁! 因為要試不同的mode, 以便比較效果XD
多謝你地隻 "王沛豬"!! 哈哈哈!!
ps: 哎呀!!! 又唔記得左玩NDS啦!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Patience used up in MSN!!!
次次都係咁真係好炆!
>>October 28, 2007 at 2:04:04 PM GMT+8
2007 年 10 月 26 日 星期五 【晴】
一日過左新城市2次
朝早過去同阿媽同姨媽食早餐
食食下阿媽話不舒服, 冇得行街就要返屋企,
但是我又要買lens喎!..... 唯有屋企食完lunch再去過!
仲食多杯haagen-dazs XD
重新著手攪下個網頁, wa! 諗左好多野,
不過很大可能最後都是爛尾!
日頭唔好講人呀, 好邪架!
o係屋企樓下同阿媽講緊yukari,
野都未講完, 就見到yuakri行緊來 =.=""
好掛住pop +waltz+latin+rumba+tango的k歌之王呀!!
>>October 27, 2007 at 2:18:45 PM GMT+8
2007 年 10 月 25 日 星期四 【晴】
又出事了... 上下午各一鑊.... 全日都好唔順利!
朝早果鑊寫錯PAYEE, 仲要票都出埋 =.=”
個個都冇人識可以點改, 勁驚 & 不安!
後來有同事見到, 寫左張紙仔來俾我, 好感動 >.<!!!
開左少少水喉添 :p
其實都唔係唔開心, 只係炆憎自己點解成日都做錯野!
大事定小事都錯 ....
到下午, 有2條數都找俾同一間公司, 平時會combine埋一齊出一張票,
但今次要分開出, 我又冇留意人地張memo寫住話要分2張cheque...
oh... 死啦... validate左啦已經... 改唔到 =.="" 最後同事教用credit debit的方法offset得番,
再打去迫人地改due date做星期二 =.="
過多陣senior officer又話我用錯form 填野, 一聽我都以為又係我錯,
改緊時先諗起.... 唔係喎! 我啱喎!
安全起見問下同事先~ 結果都係我啱!
去同so講, 佢仲死話係我錯, 最後要我攞住份guideline去同佢講先死死氣氣咁信我 =.="""
好多野都好唔順利, 連想放工鬆人之際,
俾人捉住做野 =.="""
***************************************************************************************
尋日:
返工耳清靜左好多, senior的同事走少左過來, 即係話我少左做錯野
但少左唔代表冇 =.=”
有次係好低b地張成半疊單底面\反轉左釘, 低b到自己都好想笑自己!!
Lunch又再次成個dept一齊食,
第一個game係要個高層估下24個人之中邊個最新….
當我望緊四周圍的人時, 發覺個個都望住我 …..
我d同事算係咁架啦!
教我做野果個放假, 同division2個同事入面,
一個見到有人用手推車車左3幢單俾我就主動幫我手擺返入櫃,
另一個, 有人話我出的一張支票出唔到,
正諗緊點改時, 佢就行過來睇下咩事, 再教番我改 :p
放工去見工,
個人嫌我”高學歷 冇經驗” ….. 不過我唔會理佢,
一來, 你都叫得我上來in, 其實你都已經知道!
二來, 果度好遠… 遠得好交關 XD
三來, 佢想壓我價, feel 到仲想壓唔少!
枉你賣燕窩賣得咁貴!!
In完再去同紫樺食野and睇eason~
今次睇concert的組合好騎呢…
我+紫樺+miss mok+ miss li+阿中+3個佢個fd… 排排坐
阿中玩到跌左野落幾行之前, 要miss li幫佢出去執番 =.=””””
Concert都算好睇啦~ 2個miss話好睇過第一場~
但估唔到…. 最開心係同miss mok同miss li搭火車返來時的對話,
『佢條樓梯斜架!』
『有樓梯唔係斜架咩?????』
『有樓梯係平架…..』
希望下次再入紅館睇concert就係睇阿姐啦~
Miss mok用『童年回憶』來形容!! 可惡! 持住自己係miss我就唔鬧!!
最後約左miss mok睇阿姐啦已經 XDXDXD
阿姐去沙漠要留返條命返來開 XD
>>October 27, 2007 at 3:42:36 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|