|
2008 年 2 月 27 日 星期三 【晴】
中了昨晚wilson的咀咒, 今天真的又要sick leave!
喉嚨極痛.... 退了的燒又番兜回來
吃過葯後睡了一會便跟媽媽落街食飯,
在酒樓中渡過了艱辛的20分鐘
想嘔.... 肚疴.....
嚇到黃太死死下.... :s
回家途中跟紫樺講左陣電話, 又好左d~ 你又救了我 ~
明天能返工ma? 有要事做ar.............
>>February 28, 2008 at 10:32:38 AM GMT+8
2008 年 2 月 26 日 星期二 【晴】
策略成功! 密集式interview令SM極忙, 於是我極得閑
(與其說是我策略成功, 不如是說今天的candidate太合作, 只得2位沒出現!)
得閑得可以發呆!
Lunch給同事勁串從未見過我說話有今天那麼溫柔! 但失聲令我無力反擊…
講了一個兩分鐘左右的電話, 然後non-stop狂咳五分鐘…
『佢就嚟係開阜以來第一個咳死o既人』
昨天走前,SM吩咐把電腦login成admin dept, 以便她之後用我的電腦改好email sendout給同事!
今天回到office... 發覺SM幫我執過枱 =.="
四圍放的筆給我排得整整齊齊
一堆堆的post-it紙條給我疊好了 :s
角色又掉轉了!
>>February 27, 2008 at 1:39:49 PM GMT+8
2008 年 2 月 25 日 星期一 【晴】
回到公司剩下半條人命
全身骨痛, 行樓梯上1層好像去受刑似的
沒有了Jo姐, 不能整天sick leave.... 就半天吧...
坐又痛, 行又痛 =.=""""
靠一粒必理痛先退些燒止些痛, 支撐半天
下午回家午睡睇醫生及學candy仔吽菌
『今日我要做出糧d野, 你幫我in左第一次, ok果d我先去再in深入d』
下? 我去in??? 你真的放心嗎????
最後相信她看到我今天的狀態, 最後都是不放心, 自己in! XD
見到candidate的test寫著『I like assisting competitors.』
是我一向誤會了competitor的解釋嗎???????
『聽日星期三煲湯, 你有冇suggestion煲乜呀?』(Jo姐不在, 我又不敢亂下決定... 還是問問吧!)
『er... 煲番你地上次果個呀! 幾好呀!』
『上星期果個?』(上星期果個你諗架喎!)
『唔係, 再上一個星期!』(你咁都記得???)『我記得你地將之前果d撈埋嚟煲!』(... ... ... ...)
『哦! 紅蘿蔔雪梨粟米...』
引述reception姐姐跟SM的對話...
BACKGROUND:一個身型較肥的candidate在等候interview
SM:『你去打發他走吧 XD 這個位不適合他呀!』
RECEPTION姐姐:『吓? 未IN架喎!』
SM:『個位好窄, 佢坐唔落架!』
RECEPTION姐姐:『你呢排歧視D肥人喎!』
SM:『唔係呀! 咁佢係坐唔落呀嗎!』..........
回到家, 很多噪音!
>>February 26, 2008 at 12:52:25 PM GMT+8
2008 年 2 月 24 日 星期日 【晴】
沒有Jo姐的第一天
回到公司第一件事是先用Jo姐的account login, 替她找她未完成的file
email來往兩三轉後, 已經10時了!
幸好一切完成之前SM還未回來...
否則給她知道Jo姐叫我取她的印章簽名的話................................ :s
放心去玩吧! 相信我們都不會有能耐在這幾天內把Admin Dept拆檔 XD
lunch 3人食
即興去了吉野家
下午打電話約interview, 專登約得密些
令SM忙些, 少些時間找我 XD 好衰!!!!
幸好今天完成此項工作, 內置系統警告明天有機會失聲, 不能SICK LEAVE!!!
接近六時, 跟SM交待工作進度.... 『你寫埋呢個好走啦, 返去抖下啦! 你都病病地啦』....
沒什麼可瞞過她一雙眼 .................................
包括email上打多了的一個space位!
>>February 25, 2008 at 1:02:22 PM GMT+8
2008 年 2 月 23 日 星期六 【晴】
hair cut
stylist先專登不吹直給我看看自己洗完頭後的效果
ok後才再給我吹直...
好多野講!
練習練習再練習
但每次都有些不同!
內容不同~ haha!
期待有這樣的一天!
好耐之前鍾意的一首歌~~~
不知不覺 - 陳潔儀/林保怡
曲:黃尚偉 詞:梁芷珊
*不自覺 真心喜歡了平淡 滿足於平凡 名利是甚麼 並未夠多
我這麼自我 不多不少疏忽之中出錯 (貪得多一些可會快樂)
誰人路過 仍然願意 跟你一起渡過 (跟你一起渡過)*
#誰人在訕笑我 我不必在乎 當我感覺最好過
誰在判決我功過 會調換位置麼
難道你要花一生 (難道我會分不清)
才看清楚我 (誰待我不錯)
差不多 迷失了在路旁 其實我刻意 留守到最後遇上你經過
難道我要花心思 (其實我最擔心的)
來解釋感覺 (如直覺出錯)
差不多 誰都不知不覺 難道我不配 沈溺深愛過#
repeat * #
從未計較等你 為了愛磋跎 仍然是深信我這選擇
從未介意比較 沒欠缺甚麼 從來沒有不好過
>>February 24, 2008 at 12:26:42 PM GMT+8
2008 年 2 月 22 日 星期五 【晴】
2008/02/23
Yu san 又甩底
行街行到攰
挑戰肚痛: 3小時內可樂(大半杯)+雪糕(一大杯)+凍朱古力(大半杯)
**************************************************************************************************************
2008/02/22
十萬里長征一般才回到公司 =.=”
嚇見村巴開走了…
小巴-->火車--> 過海巴士-->腳!!
時間上跟平時只用多了5-10分鐘, 但感覺多了半小時...
有candidate上來interview, Jo姐專登打來說:『喂! 你個梁xx上左嚟啦!』
(上次『聽聲就知係靚仔』那位!)
『係?? 去睇下靚唔靚仔先!』
『睇唔到啦, 佢o係細房呀!』
『哎呀!!』
『唔怕! 佢有相! 不過..........』
『oh.......』
出去睇相.... 有d失望!!
趕著在Jo姐的悠長假期前完成Crown
(ps: Crown本是一間幫我們keep文件的公司, 每年我們要處理crown的倉內有那些文件夠7年要銷毁, 極為麻煩!!)
早前發過notice給各dept的managers, 要求他們清楚地寫上那些crown箱可以銷, 那些要keep...
2個operation dept都很合作, 也很清晰地填寫好
唯獨account及purchase的manager, 超級麻煩!!
前者完全漠視我的email, 要SM親自出馬打給她才完成
後者, 填得不清不楚, 當我拿著她填的表格去問她, 她還取出往年舊sec的跟我說:『email話usual procedure呀嗎! 咪usual囉! 往年都係咁做架啦! 唔駛寫"destroy all" 架喎!』
還要態度極差, 差點便跟她開火!!
最後問她兩次, make sure那兩張notice上的箱都是銷的, 當著她面寫下!
回去跟Jo姐發洩一輪後, 『佢咁串咀, 唔怪之得公司入面冇朋友啦! 呢度d manager只有SM係好人架咋!』
約好了wilson, candy and 銘dinner相討macau trip事宜
本以為時間會太多, 但攪笑地大家都要OT =.="
由7半傾到11時, 不同問題而最後沒結果! haha!!
1day or 2day?
原來有位忠實讀者!! haha!!
>>February 23, 2008 at 1:00:19 PM GMT+8
2008 年 2 月 21 日 星期四 【晴】
2008/02/21
見保險, 意外地又多收一封利是
兩個多小時後收多兩封運輸公司的大利是~ 正呀!! Haha!!
Jo姐 pm leave, 得閑得去估desmond msn後的燈謎…
呆坐一個下午, 上了9樓沒事找事做,
上到去不足5分鐘, SM就打來找人….. =.=”
結論是SM每次要找我, 先會打我的ext. 找不著的話
如是上午: 打到Jo姐座位
下午: 打到士多房內
兩個地方都沒有, 就打上9樓!
9樓都沒有的話, 請認命吧! 我只是去了toliet!
放工跟同事唱k, 途中跟阿yan說了些心底話 XD
是一些想找人說又未說過出口的話, haha!
真奇怪!
阿yan變成阿媽!
>>February 22, 2008 at 3:24:57 AM GMT+8
2008 年 2 月 19 日 星期二 【晴】
給a/c dept的mgr鬧, 10個無辜!
同事知道後都不約而同地請我吃零食補償 =.="
阿yan送我一包未開過封, 她又最愛吃的糖給我消消氣,
但最後太大包, 轉而要了她吃剩幾粒的那一包 :p
另一個同事給我一包"能量捧99", 放下後跟我說:『仲嬲緊呀? 請你食野啦! 食左佢就有能量去鬧番佢!!』
多謝你們 !!!
下午春茗檢討大會
順利完成!
一小時內完成是因為某人的缺席!
異口同聲:『下次叫佢陳婉銘睇下佢識唔識應!!』
原名已經變左做一個trademark!
陳婉銘!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
原來這麼多年來都沒認真去明白過意思...
現在明白了! 給說中有多慘!!
>>February 20, 2008 at 3:43:25 PM GMT+8
2008 年 2 月 18 日 星期一 【晴】
正式順利過渡probation~
但放工後才想起, 為什麼還未簽約???
幾位相熟同事,原來不知道我的中文全名…
lunch後Jo姐回報: 『佢地上網摷緊你叫咩名!』
還是search不到!! Haha!!
找到我的facbook的還是找不著答案 :p
最後給阿yan一個不留神踢爆了!
Jo姐下星期放一星期annual leave... 10個不安!!!
admin dept 第n次上司下屬身份掉轉!
以前試過Jo姐自動幫我頂了SM的工作
ar yan的supervisor主動問ar yan有沒有工作可幫她做
昨天警告Jo姐:『你同我攪掂d Crwon先好放annual leave呀!!』
到今天, SM 自己draft好email給我send =.="
補回昨天兩件事~~~
(一) 一個miss call的應徵者打來, 覺得這位應徵者的語氣很好,
約好後跟Jo姐說:『呢個聽聲都覺得佢係靚仔!』
Jo姐:『係? 睇下幾多歲?!…… 』
『28呀! 我睇左啦!』
『wa! 正! 唔駛in啦, 叫佢直接上嚟簽約啦!! 快d draft好份約俾佢!!』
(二) 放工搭mtr, 到九龍塘站出閘時, 赫見一個銀包給人遺棄在八達通device上…. 每個途人都不敢再用部閘機!是電視台的橋段嗎??
>>February 19, 2008 at 1:43:22 PM GMT+8
2008 年 2 月 17 日 星期日 【晴】
今日是probation的last day
朝早Jo姐提起,我問:『咁我聽日仲可以返工架呵?!』
麻雀王比賽冠軍同事請全公司食TEA
這奇怪的餐廳的伙記打電話回來問:『gigi同事, 我地冇賣紅豆冰架!』
紅豆冰都沒有?????
『咁我要杯凍檸茶啦』 =.="
由明天至3月31日前,要KO 3天的annual leave =.=”
趕得及嗎???
同事穿著厚厚的褸,看到都覺得熱那種,
跟另一個多口的同事說:『你唔熱咩?』
厚褸同事:『唔好阻我,我練緊功!』
另一多口同事:『練到邊呀?』
我:『慾火焚身!』
然後三人大笑,大笑其間,一下無情力撞向多口同事 =.=” 報應!!
突然多收一封大利是~
是GM的旨意~ 原因是『春茗佢地好辛苦!!』
當然啦... 吃的又沒時間吃, 有得吃都得吃幾口就要放下, 又出去STAND BY....
已知道星期五要穿什麼了!! KEKE!!
我們品味相同~
終於記得要影一影自己的座位...
現在已沒這麼整齊
『常期待下次有突破 然後是後悔更加多』
每次(各方面)出事都跟自己說:『不要緊!下次還有機會!』
但往往下次機會不知要等到何時
就算有機會,都不知道自己是否真的能把握,補償上次的遺憾!
到時就會後悔,為什麼機會第一次出現時總不好好把握呢????
<無名指>
作曲:French Cover
填詞:陳少琪
監制:歐丁玉
回看過去在唱詩歌 遇見十五歲那一個我
父母也許期盼多 求學卻很想拍拖
一邊上課 一邊想起某個
廿五六歲我太奔波 相戀過兩個都有錯
即使已學會放低些自我 但夢未飽和
常期待遇到了下個 然後是學會更加多
到底誰都是錯 盲目開始不理為何
然後離開眼淚像河 無名指 太苦惱為何
任誰都是錯 誰渾身傷疤繼續傻
誰長留孤獨害怕接受 其實都傻 兩樣都傷得多
愈痛愈去愛更加多 只不過忍不到肚餓
單身貴族我會揣摩 新婚禮服我奢望過
常期待下次有突破 然後是後悔更加多
到底誰都是錯 盲目開始不理為何
然後離開眼淚像河 無名指 太坎坷
誰人開心 為了誰傷心 正常人愛自己多過愛他更深
誰人犧牲 一樣難甘心 到頭來愛的一個更貪心
到底誰都是錯 盲目開始不理為何
然後離開眼淚像河 無名指 太苦惱為何
任誰都是錯 誰渾身傷疤繼續傻
誰長留孤獨害怕接受 其實都傻 兩樣都傷得多
夜 不想想起太多 就當我擁有過
****************************************************************
2008/02/17
明天就是過probation的大日子啦!
未見到公司登ad請秘書, 是否代表我會順利渡過??
收到sweet sweet情人節禮物from sweet sweet candy仔~~
thank you!!!!!!!!!!!!
因為夠sweet~ 所以特別好味~
見到自己"彈下彈下"地返回座位!
facebook上突然的集體回憶...
『1998年10月25日,巴記罰咗至少30個無遲到既人留堂,理由係遲到.
PS:之前一日係股災
我以後叫佢股神巴記.』
我都有野想講 XD 雖然當年罰遲到冇我份!! 哈哈哈!!!
>>February 18, 2008 at 2:36:26 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|