|
2008 年 2 月 3 日 星期日 【晴】
超級忙碌,時間飛快地過!
朝早集中火力做同事annual leave的audit report,
做完後已經十二時多,再做做其他東西,又lunch了,
一個朝早又沒有了 =.="
給(我)拖了數天的MC招募.... 原來要求那麼低...
一句『新春大吉大利大利是一封、美好回憶一堆及滿足感一噸』便是....
早響... 一早就能給你.....
『奇蹟呀, 佢改左兩個字咋!』
午飯後抵受不住生果鋪的誘惑,跟Jo姐每人拿著一杯提子火龍果汁回公司繼續作戰!!
為春茗遊戲創作名字.... 勁飲大賽變成『財源滾滾落喉嚨』
接近六時,與Jo姐計本年度新人的ANNUAL LEAVE計得頭都大!
前前後後計了3次都有問題... SM一句『ANNUAL LEAVE BALANCE唔會有負數』
就要回去由頭再計...
突然間聽到SM在遠處大叫:『Gigi!!! send左e card未???』
死................................
『未呀! 我俾左個draft你喎!』
『係呀! 我都俾番你啦喎!』明知趕著sendout.... 為什麼你不告訴我已還給我 =.=""""
繼續原封不動.... 我都好想快些完成這個TASK... 但太忙了,我保証不會讓你放在枱上過新年 XD
另一份COPY...
>>January 6, 2009 at 10:22:09 AM GMT+8
2008 年 2 月 2 日 星期六 【晴】
紫樺生日快樂~
即興與yukari到新城市食lunch行街shopping
買到哂想買的東西了~~~

傾到讀Master的問題, 突然覺得不如報左名先
佢真係收我讀先再算... 因為就deadline!
『你諗下, 呢個投資值得架喎! 好過你攞d錢去炒股啦!』又係喎!
返屋企開火
自己洗濕個頭先就唔好埋怨! 條路你自己揀冇人迫你!
幫你係人情, 唔幫都係為你好!
乜都幫你做哂就最好! mid-term同exam我幫你去考埋好冇?!
唔好埋怨話放工要返學有幾辛苦! 唔好以為我真係冇試過!
我最辛苦果時我都冇o係你地面前呻過半句!
因為我自己揀呢條路, 我打死都冇得怨!
話我好唔幫你, 咁你有冇諗過, 我叫你幫果時你都冇幫過我!
你由得我自己做到點幾兩點, 仲要俾你話我打野嘈住你訓!
到底誰都是錯, 我幫/唔幫你都係錯!!! 太坎坷.... !!!!!!!!!!!!
>>February 3, 2008 at 2:40:57 PM GMT+8
2008 年 2 月 1 日 星期五 【晴】
朝早一次過update番這幾天的東西, 看/聽了很多 XD
表哥..... 好自私.... 完全唔理表妹...
見不是太大雨, 懶得開自己的遮便要表哥遮埋....
途中不知他看到什麼, 自己拿開雨遮抬頭望, 完全不理會表妹會濕哂!!!
明明上星期話唔靚的東西, 今個星期會突然說靚!! 神又係你鬼又係你!!!
又要去團年!! 點解又要我去!!!
等的途中見到有文具鋪, 打給Jo姐問, bingo! 給我買到了!!!
給姑姐看穿: 你今次猜輸左呀??
**************************************
2008/02/01
救命... 可以分階段出email ma???
突然會有人走來問, 記性給考起.. load了10秒才想起什麼事!!~
演唱會filing由朝早開工開始給打開了放在枱上,
每次想開始做的時候就會有其他更趕的工作來到,
如是者, 到了放工還是原封不動地打開了
廣告望了一日 XDXD
團年午飯seating plan...
點解要我坐主家席!!!
Jo姐:『嘩!!! 太好啦!! 有人陪我啦今次!!!!!』
我:『你好奸呀.... .... !!! 』
5時還未見Jo姐開會, 已知事情不妙 =.="
5半開會前先打給candy交低今晚dinner事宜
最後開到6點10左右
相約到mk小肥羊, book了位又沒有record
過多3-4小時後才想起.... 我book的是tst那間, 不是mk =.="""
hotpot後再join剛放工的阿勝吃甜品
一晚吃/飲盡了我不該放進口的東西 =.=""
上"觀光棍"前先要觀察其結構 XDXD
補2008/01/31
上網print exchange rate做filing
print左出來後突然發現… 隔離的廣告正是阿姐的演唱會廣告
前前後後print了2次, 1 set for正常filing, 1 set for自己filing做reference (因為第一之做:p)
演唱會filing最後傳了給 SM :P
追問SM 團年lunch的seating plan….
我:seating plan呀.... 要出啦...
SM 問 : 聽朝!! 聽朝俾你得唔得呀..
我:你鍾意啦... 我都止唔到你 XD
傳述給同事, 『你越嚟越惡呀!! 又喝住同事唔俾人放工, 仲連SM都串啦開始!!』
ps:某天要OT, 見到房內有同事施施然地執拾東西放工, 於是我話: 『唔俾走呀你!! 我未放得工你都唔準走呀!』 XD
怎知這位純良的同事信以為真, 到我走開一會時問另一人是否真的不能走 XDXDXDXD
>>February 2, 2008 at 3:01:06 PM GMT+8
2008 年 1 月 30 日 星期三 【晴】
very cold day.... 朝早起身得9度 :s
紥粽返工!
n多的東西要做... 忙了足足一天,
在SLEEPING MODE下都不敢做得太快,
情願放慢下來慢慢做, 以免又出事 =.="
SM沒空, Jo姐沒空, 我都沒空....
lunch with 銘...
下午曾經以為自己又做漏野, 勁心虛!!!!
為求甩身, SM問:你得唔得閑?
我: 約左人呀!
SM: 咁你改埋呢隻走啦!
dinner with 大夫 janet.....
>>January 31, 2008 at 2:30:35 PM GMT+8
2008 年 1 月 29 日 星期二 【晴】
今日好多奇怪的對話
『gigi呀,你 check下你send俾我俾阿May果個email, 睇下有咩錯再話我知!』
出事.... 語氣嚴肅..... 乃野
改後語氣變得溫和:『哈哈! 傻妹睇到啦嗎?!』......
放工看醫生
『哎呀! 唔記得掛號添!』
『冇掛號? 唔俾睇! 一係俾400蚊!』 =.="
『駛唔駛探發燒呀?』『唔駛!』
『探就廿蚊, 唔探要40!』=.="""" 『痴線...』
『我要磅重!』...『唔俾!』
成間clinic d人都癲的!!
ps: 做乜同我病埋同一樣野??
lunch後行返公司途中, 大家都不約而同地提醒有N次pk紀錄的Jo姐小心d行,
行樓梯, 正想開口叫Jo姐小心時.... 跣腳的是我, 反而好彩Jo姐扶著才沒跣倒,
一起大笑, 好彩行前面的同事見不到 XD
>>January 30, 2008 at 1:32:52 PM GMT+8
2008 年 1 月 28 日 星期一 【晴】
今朝搭車好快訓著, 訓訓下覺得.. 為什麼訓了那麼久還未"感覺"到有人下車?
(正常是第一站的灣仔是很多人下車, 睡著都一定會知道!)
睜開眼發覺, 只是剛出了過海隧道不久, 但已經8點9了!!
平時8點9已經到中環!!
望一望發覺非常塞車................... 塞呀塞... 塞到金鐘決定下車轉mtr =.="
趕到返公司剛剛好9點2過些少, 不用罰錢.............
巧遇出街買早餐的同事~~ keke~~ 太好~ 搭單買埋~
今天lunch很正~~ 11點9就在公司門口集合, 搭的士到金鐘食buffet :p
這是supervisor grade or above的gathering lunch
竟然我都有份 XD
跟Jo姐被迫跟GM坐... 沒有了攪氣氛的SM... 於是不停跟Jo姐出去拿食物
吃到第三轉的甜品已想放棄............ 吃過第四轉的生果, 正式投降!
的士返公司途中 GM提到有人suggest說公司太多temp/part-time... 覺得公司security不太足夠...
Jo姐戲言一句:『咁整個牌俾佢地囉!』捉蟲!!!!! 真係要做!!!
SM:『gigi你唔舒服呀?』
我:『少少啦! 有d鼻塞啫!』
SM: 『係啦! 聽到你把聲都變變地, 睇左醫生未呀?』
我:『睇左啦!』
SM:『咁有冇準時食葯呀? 呢度D人成日病左睇完醫生又唔食葯, 都唔知佢想點!!』 =.=""""
原來我那麼快就融入這公司的不準時食葯文化 .......
>>January 29, 2008 at 1:34:06 PM GMT+8
2008 年 1 月 27 日 星期日 【晴】
唔記得左今日要兼任做reception, 仲去買左麵做早餐,
返到去見到reception冇人先醒起... 死!! 點坐o係reception食麵呀???????
拿拿臨走入自己位食.... 最後成個麵只食左一半多d就放棄 =.=""""
再做reception, 今次冷靜很多, 所以都少了做錯事 !!!
至少之前學識左d courier嚟要點換袋先, 唔駛call 9樓reception落嚟幫拖!!
第二次做orientation的"巡遊公司"部份~ 今次記得9樓reception, 但唔記得介紹番新同事俾佢識 XD
爆滴汗!!!!!!!!!!!!!!!!
無名指.... 終於都等到你啦 XD
由搭車途中收到隻sms, 已經想快d收工~~
好彩今日成日都過得好快~
由Jo姐中得知, 原來醫生話我隻眼會慢慢好都唔好咁老定 =.=""
聽到一個殘酷的事實...... 唔要做手術ar...............................
>>January 28, 2008 at 2:18:06 PM GMT+8
2008 年 1 月 26 日 星期六 【晴】
同家姐and mama一齊訓到11點先知醒~
落街食早餐醒起... 今日好似約了Yukari食lunch.....
最後又去食pizza hut~
其實都好攪笑, christmas某一日即興地食過一次lunch後,
到數天前她msn上一句:『我地好耐冇傾過偈啦!』
才醒起... 對呀!!! 很久沒找過我的青梅了!!!
住同一幢的我們, 每晚online都見到對方, 但就是各有各忙, 完全沒對話過!!
於是才約她今天食lunch傾偈~
無名指..... 止住癮先
無名指
作曲:French cover
填詞:陳少琪
監製:歐丁玉
回看過去在唱詩歌
遇見十五歲那一個我
父母也許冀盼多
求學卻很想拍拖
一邊上課 一邊想起某個
廿五六歲我太奔波
相戀過兩個都有錯
即使已學會放低些自我
但夢未飽和
常期待遇到了下個
然後是學會更加多
到底誰都是錯
盲目開始不理為何
然後離開眼淚像河
無名指 太苦惱為何
無名指 太坎坷......
越痛越去愛更加多
只不過忍不到肚餓
單身貴族我會揣摩
新婚禮服我奢望過
常期待下次有突破
然後是後悔更加多......
>>January 27, 2008 at 2:07:23 PM GMT+8
2008 年 1 月 25 日 星期五 【晴】
其實整晚都睡得不好, 睡極都唔暖
好彩起身都冇事~ 冇醫生所講的病徵!~~ 即係唔駛去換葯~ 太好了!!~~ \^.^/
扁桃腺炎的表哥 與 喉嚨發炎的飛蚊表妹 ==> 兩個上堂都想訓!
其實原來大家都係攞嚟衰的!
表哥咳緊仲去食刨冰, 我就喉嚨少痛時去食椒鹽豬扒 =.=" 大家都係抵死的!
一齊食葯, 一齊戴口罩上堂
放學去了便所餐廳, 分番d相.... 真係曬左好多!
夜晚同家姐做功課, 做management,
我問家姐: 如果一定要你做. 你揀做management功課, 定計條深的account數!?
家姐: 我揀account!
我: 我揀management =.="
家姐: 我好憎寫野!
我: 所以你都係適合做account, 我鍾意寫野所以要做秘書 XD
>>January 26, 2008 at 3:16:41 PM GMT+8
2008 年 1 月 24 日 星期四 【晴】
落雨勁塞車, 塞左3次, 9點過d先落得車 =.="
lunch去食煲仔飯, 第二次等唔到而轉去其他地方食
向SM交功課期間不自覺地去攪個鼻, 攪到甩哂皮
SM突然話:『你搽下野啦! 我有d鮮蘆筍呀! 好好架, 俾d你搽下』 :S
返到公司冇耐就開始喉嚨痛, lunch後越來越痛,
內置機能話我知我又中招and 發燒...
除左喉嚨第n次發炎外, 順便睇埋我隻眼.... 飛蚊症呀原來係 :s:s
聽完醫生解釋後安樂左, 之前以為要睇專科, 勁驚!!!
唔好瞎呀... 2月買左3場CONCERT未睇架! 瞎左唔抵呀!!!
>>January 25, 2008 at 2:31:23 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|