|
2008 年 3 月 12 日 星期三 【晴】
猶如sars重來一般
公司下星期一煲板藍根
出email要生病同事戴口罩
新買酒精洗手液機
兼職做receptionist
SM:『gigi, 你地會唔會訂文具呀?』
『會呀!』
『咁你訂開幫我訂埋呀!』
『好呀!』
『咁唔該! byebye!』
『喂!..............』
就這樣收了線...
『咁你要咩文具呀..........................』
dinner同老爸慶祝生日
專講d晦氣說話
俾家姐出聲話:『你可唔可以唔好咁掃興呀!』
我冇出聲, 因為每一句都唔啱聽!
討厭的氣氛!
>>March 13, 2008 at 1:55:33 PM GMT+8
2008 年 3 月 11 日 星期二 【晴】
2008/03/12
正白痴!!
昨晚睡得不太好, 村巴旅程在sleeping mode中渡過
於是決定買杯coffee幫助提神
但白痴地忘記要店員改脫脂奶, 飲完後開始肚痛才醒起…………………. 出事了!!!
Farewell lunch w/ ar yan
尾聲時講了一句『廿一世紀o既秘書唔駛斯文大方架! 要活潑精靈, 好似我咁!』
講完後自己都覺得好笑
全枱靜了3秒後一起爆笑!
笑到今天紥的髻都散了 =.=”
自此公司秘書的requirement list又再加長
除了一般的要求外, 還要『精靈活潑』, 要怕曱甴, 怕”吱” … …
******************************************************************************************
2008/03/11
為了下星期的自己著想, 先行處理一下給auditor的資料
唔做由自可, 一攪便頭痕, 面對著一張紙的數字, 竟然頭痛起來
攪了不久便到lunch, 吃department的free lunch, 太興奮而out-budget =.=””
整個lunch都沒事, 一回到公司樓下又開始頭痛 =.=””
『好立克嚟架! 唔好又話冇美祿味呀!』
嘿嘿(這是奸笑!!)!! 很多evidence告訴我你這次是專登的!!!!
準時放工, 會合大夫janet+思其@kfc
不知為何要很趕地過會展, 但最後又早到 =.=”
等上音樂課, 由green zone山頂, 遷移到green zone第一行
(實現了上次看RoadShow說要坐第一行的願望!)
開場後一會再移到yellow zone中游位置! 整個場地都有超多的吉位 =.=””
整晚都很眼訓, 全部人包括Miss Chan在內都講國語!
餘興節目半小時, 思其:『夜不想想起太多 就當我冇等過』(下次再合作愉快!)
唔緊要啦! 還有機會~ 駛乜怕!~
ps1: 好懶, 知她幾點出場外, 連出來都會有電話通知, 就快變成接到通知才出來 =.="
ps2: 好多未見過的新同學 --> 『你好, 我叫妹頭!』
ps3: 『其實今晚係咩嚟架?』『佢嚟做咩架?』
『佢會唱一首歌架!』
『頒獎都有得唱呀?』
『今日嚟攞獎架 =.=" 』
『係咩… =.=”』
無論現場, 還是看相片, 我還是看到是紅色的裙 =.="
難道我的眼睛, 除了雞盲及飛蚊外, 還有色盲?????

>>March 12, 2008 at 2:33:01 PM GMT+8
2008 年 3 月 9 日 星期日 【晴】
哈哈!! 原來我沒開msn一至兩天, 日記又沒update的話,
就會有至少兩個人以為我又入了醫院 =.=””
事先張揚, 明晚(Mar 11)不會online,
因為要去找陳婉銘姐姐呀 XD 不用擔心 :p
篤爆agent的謊言,
Jo姐(加一個看貶的眼神):『本來想請個斯文大方的秘書, 點知依家..............』
同事奸笑說:『唔係架, 有時佢都好斯文架!』
我:『喉嚨痛果時呀嗎』
廿一世紀的秘書的selling point不再是斯文大方了! 是要活潑精靈 ... 如我!!! 哈哈哈!!!
>>March 10, 2008 at 2:10:06 PM GMT+8
2008 年 3 月 8 日 星期六 【晴】
2008/03/09
發覺自己越揭越多, 久不久又滲些事實出來!
遇見扑頭黨, MCF舊同事kelvin li
無啦啦被扑了一下 =.=""
又收到還grant-loan的信.... 突然想起, 舊債未還清, 再讀Master的話又再添一筆新債
如此下去不是辦法!
所以今天決定.................................. 讀Master計劃還是先擱置, 給自己一年時間去蓄錢!
同時間在這一年內想清楚是否真的走HR這條路!
(其實最主要原因是.... 怕自己太不經大腦下倉卒決定讀的話, 將來會後悔 =.=" )
十年前後
作曲:伍仲衡
填詞:李克勤
編曲:Ronald Fu
後悔去愛著她 自己掌摑吧
明知喜歡清水 竟去轉喝綠茶
望見他的創疤我仍未怕 感覺像得到天下
像隻井底之蛙要離開最美初夏 發現到冬天氣候更差
*十年前彼此不夠遷就 十年後只會做好朋友
是我關鍵時候 不珍惜你 眼白白讓你走
愛情甜酸苦得我 自己感受 照亮長夜最後
只有白晝 不必強求 誰救我不如自救(不必強求 誰會妄想 望天可打救)*
就算奏過受難曲 也死得冥目
童話似的戀愛 竟有可怕結局
是我不知好歹沒留住你 今天你心有所屬
若再死心不息最後只有萬劫不復 看著你開心我便滿足
Repeat*
我自行內咎 願你走 事實上
當初分錯了手 怎麼配做你的誠實 膊頭
十年前即使拼命遷就 十年後相信亦會分手
任哪一段時候 不可擁有 永遠最美麗最優秀
愛情甜酸苦得我 自己感受 照亮長夜最後
只有白晝 不必強求 誰救我不如自救
******************************************************************************
2008/03/08
三八婦女節的一天, 請了媽媽and二家姐飲茶
lunch with VIncent,
日文堂前先開"記招"
每次的練習翻譯句子總會有我的份兒!
很用腦的日文堂後
偉大的表哥陪伴到信和and栢裕, 再陪會迷路的表妹去找candy仔 =.="
(真係會唔識行.....)
解"胃" dinner, 揀這天是因為
1. nicole在香港!
2. candy仔下星期又飛
3. 芝芝未凍親
素食後到m記坐, 坐完再到foodcourt吃蛋撻~ 美味~~
『我有知覺架!』
******************************************************************************
2008/03/07
hea過的一week終於過去!
surprise的留言
『你咁都算有辱家聲的話, 一早俾你個二家姐辱哂啦!』
>>March 10, 2008 at 2:48:27 PM GMT+8
2008 年 3 月 5 日 星期三 【晴】
Gloomy working day....
放工排隊搭巴士, 很長的人龍,
特地由隊頭找龍尾, 找到後企定, 排前面的人問是不是排182...
答她是呀!~
不久便專心跟朋友講電話, 再不久便有車
但人龍始終絲毫不動, 還以為只是人龍太長
下一個畫面........... 見到巴士開走了 =.="""""
排錯隊了!! 樣衰地不敢再繼續排隊(以免給排前面的人咀咒) ... ...
lunch時Jo姐問: 你隻手仲有冇瘀?
突然的問題, 突然很感動........ 早幾天她知道我的左手給插吊鹽水的針失敗後瘀了一大片,
沒想過她會突然再問起 :p
>>March 6, 2008 at 1:31:51 PM GMT+8
2008 年 3 月 4 日 星期二 【晴】
好得閑好悶好得閑好悶好得閑好悶好得閑好悶
為什麼今天可以悶得那麼徹底??!!
SM沒來電, Jo姐都沒工作吩咐…
因為上星期入院的SUDDEN CASE, SM醒起有問題有漏洞...
令公司為同事買保險的程序有所更改!'
KO all medicine...
吃足了一星期的葯... 很悶!
先抖兩天, 看情況再決定 XD
>>March 5, 2008 at 1:57:34 PM GMT+8
2008 年 3 月 3 日 星期一 【晴】
整天都為HSBC的conversion忙著....
之前說好convension只需一小時, 打後的一小時便可做user briefing, 準時1時完成所有東西
結果到今天, 4時才完成 =.="
為什麼整個process會由原定的少於一小時, 變成兩個半小時?!.....
放工前還有少許時間, 和Jo姐著手做Crown的找單數問題
大家都不懂, 只可找上一次的單做參考, 運用個人幻想力, 為自己做一個合理的解釋! =.="
今天準時和同事一起食葯 XD
夠鐘便說:『夠鐘入pantry開餐啦我地!』
跟Jo姐說起保險事宜...
Jo姐:『好彩你份保單生效左咋!』
我:『係呀! 保左半個月都未夠就claim入院!』
Jo姐:『咪係囉! 仲咁貴喎!』
我:『我驚公司幫我買左會o徒錢呀嗎! 我咪去claim下囉!』
Jo姐:『你claim一次已經抵番哂啦! =.="』
除了住院外... 還有3次的out-patient =.="""" 保險公司蝕錢了 XD
>>March 4, 2008 at 1:21:58 PM GMT+8
2008 年 3 月 2 日 星期日 【晴】
朝早覆診, 呆等.... 為什麼那麼多人病呀?!.....
只差少許的支氣管炎未給完全擊退!! 加油加油!!
但不用來探我了 XD
下午復工....
2個人不約而同說:『gigi你瘦左好多呀?!』唔係掛! 咁見效?????
力抗HSBCnet的東西
放工Jo姐幫手一齊做~~
轉了些葯後, 減少頭暈感覺~ 整個下午都尚算精神! yeah!~
加人工!! yeah!!!!!!!
邊個欠交姐姐份功課!! 記佢缺點!!! 哈哈哈!!!
答案開估, 一睇o哂咀, 集體上當,
由完全未見過obnoxious這個字, 到之後識解, 再把assignment想到現在識串 .....
見你買個手寫板寫, 以後不用看超長篇英文留言... 咁就算啦 =.=""
>>March 3, 2008 at 2:30:11 PM GMT+8
2008 年 3 月 1 日 星期六 【晴】
Candy, 原來你係高人, 失覺哂!!!
Sissy, keke... 依家冇事咪得囉~
耳水繼續有些不平衡
是葯的問題嗎???
蓄足精神一次過看幾篇姐姐的英文留言
其實昨天已經想看, 但見到每一篇都那麼長, 又立即暈暈地 =.="""
附送大難題一道
Obnoxious, 姐姐, 同Bart Simpson ....... 究竟有什麼關係??
我知!!! 你梗係揭左本雜誌當左係字典!!! 現在取來玩我們!!! 哈哈哈!!!!
'Law of the Garbage Truck" --> 學習應用~
繼續放慢腳步, 做個斯文人!
>>March 2, 2008 at 2:28:26 PM GMT+8
2008 年 2 月 29 日 星期五 【晴】
星期四晚突然天旋地轉, 喘氣了幾口後便暈, 眼前一黑,
聽到家姐大叫:『暈呀佢!!!』
and 老豆叫:『喂! 應下我呀!』家姐:『佢冇力講野呀..... =.="』
好彩家姐身手敏捷接住了我 =.="
懷疑超過半枝白花油搽了在面上, 超級"la" ....
給家姐及mama二人夾到仁安醫院
醫生建議留院一晚觀察
坐輪椅到ward, 很暈很暈... 還要推得很快, 極眼花and暈...
等家姐辦入院手續已經累得在輪椅上睡著了
淩晨12時左右開始吊鹽水, 累極... 不能獨立坐,
護士姐姐插吊鹽水的針時問:『你都幾忍得痛喎!』
『唔係.... 係我攰都冇力縮開....』
翌天朝早獨自上toliet, toliet內又暈.... 迫自己走出toliet, 幸好遇見護士, 立即大叫求救
又眼前一黑, 聽到護士喝叫:『睜大眼望住我呀!!』
『你唔好再自己一個落地啦下!! 你要去toliet一係就按鐘叫我地, 一係等你屋企人嚟!!』
(冇人話過我知我唔落得地喎....)
『唔好再郁咁快呀! 慢動作d呀! 起身坐定先好落地呀你!』
等到中午, 吊完一包鹽水... 以為出得院, 但此時才知道『未走得呀! 吊到今晚呀醫生話!』
吓??? 仲有排等喎!!
全日活動只有食及訓
吊鹽水理應不會感到肚餓, 但我竟然有此感覺 =.=""""
8時許, 家姐及mama又到來了, 醫生又來巡房, 正式放我回家~
拆走吊鹽水的針, 回復自由!!!~~
請放慢腳步!!
二十小時內跟我形影不離的鹽水
原來.... 吊鹽水並沒有預期般痛!
>>March 2, 2008 at 1:39:06 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|