寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2008 年 8 月 5 日 星期二 【晴】

2008/08/06
打風

小火一:朝早6點幾就給嘈醒
小火二:隔離屋伯伯知道打風,買埋早餐報紙上嚟俾我地,但點解火星人買左報紙上嚟就自己走左去搵節目?!好有問題!!!

Starlight
->唱be true (=玩味?!)
->跳舞好好睇

StarLight後到活出生命
****************************************
2008/08/05

冇王管 day 2
朝早計crown的statement w/jo
『點解我地每個月都要苦惱一次d statement點計?』
『點解我地唔寫低佢???』

下午執filing -> first step是把所有入crown的box翻出來
準備校長回來問書

dinner@ shatin w/kitty, 賤人and 紫樺
豆沙鍋餅好好味,但喉嚨仲痛緊,一碟8件,我食左3碟就收手 :p
再去食甜品
『界』賤人?
->『佢係界就幾年前界左你啦!』
->『佢界你的話,一係受左好大刺激,再唔係真係攞把刀出嚟界你!』


不如扮冇事發生過,再嚟過囉!

>>August 6, 2008 at 9:37:43 AM GMT+8


2008 年 8 月 3 日 星期日 【晴】

2008/08/04
sm annual leave day 1, 冇王管,全日8成時間都去了jo姐坐位
朝早計CROWN的statement,
一路做一路狂笑...太多白痴行徑and事發生!
『點解我地每月個都要煩一次 d statement點計?』
朝早飛快到lunch hour

下午繼續到jo姐那邊執filing,
jo姐幫忙釘窿卻連我的手指都給她夾著...
笑了一整天,很快又到放工時候~正!

因為昨天發聲的口部運動太多
3點到10點半的7個半小時內,
個口唔係唱歌就係傾偈,再不是就在大笑
今天有d喉嚨痛...還要與jo姐笑一大輪 =.=”

***************************************
2008/08/03
special K party@mk
訂11位,但有間足夠坐60人的k房
仲有啱feel唱歌的bar枱!有spotlight射住,間房真係好正!
->不夠每人一次,又失敗!(但我唱了兩次...)
->有come的表演,成為最曯目的一次!
->途中sms兩隻,一隻多謝生日禮物(我驚班長唔俾我齋唱k呀!XD)
->另一隻叫聽『達爾文』AND『空白格』,要留意歌詞
-->conclusion:聽完空白格後有d眼訓!(已經好留心去get下d歌詞講乜 =.=“)
->surprise:wong kin同學燒左隻碟俾我!!reason係:『嗱!上星期你冇去到,俾你o既! 』嘩!d同學正到!!!
->thanks班長 “referral”,仲解釋左好多野我知,好認真地會諗下轉唔轉!
->有讀logistics talent的班長,把n份禮物塞進一個袋內!勁!
-->『妹頭你果份可唔可以掉轉架?』一邊說已經一邊把我的禮物反轉再反轉了一次!
『唔得架....但你都反左啦,算啦!』

K 後的 “好下場” -> 13大人+1個11歲dinner @ 雅蘭品味人生
->叫12人set + 3個餸,食剩好多
->知道某同學好鍾意食配菜,早知個set可以再少一個人!
->11歲對眼真係好大呀呀呀呀呀........一家四口,真開心!
->come意圖向我曬命上星期的所見所聞,點知佢講果d我全部已經聽過哂!
->有come在場,包你耳根不能清靜,口又笑到合唔理
->我的禮物又給反轉了
-->『你份禮物反轉左會點?』
-->『唔會爛o既,至多亂左啫,姐姐加d想像力應該知係乜嚟架啦』=.=“

由唱k開始頭痛,想出去買葯食但又懶得去搵7仔
食飯時勁痛勁痛...但都忍唔住要出口搭訕參與come的無聊對話n次!
返到屋企,乜都唔理住,啪粒葯先沖涼再極速訓覺!!!!

>>August 4, 2008 at 1:08:58 PM GMT+8


2008 年 8 月 1 日 星期五 【晴】

lunch w/ginny,試新餐廳-> not bad!
只係份量少左d!比我大食的人應該會唔夠飽!
shared recent life mutually
第一次抽中獎 =.=”

last Japanese lesson@Nikka
個個都叫我: 俾心機讀書啦!
落到樓同sa-o-li san 真係say goodbye,『好高興認識你呀!』『我都係呀!』

suddenly諗到的gift,立即買到!
想買好耐,但一直都冇對象!!哈哈哈!!
不過我生日大家唔好送俾我!
DSC00297

尋日->"有他才有她"
點解睇人地就覺得,真係有『有他才有她』的感覺,因為有他,才有她的出現
但自己situation內,完全找不到這linkage的感覺!
『我都唔明點解對外人仲好過對佢』->我都唔明,但偏偏我都會咁做
跟別人的老爸說生日快樂,但n年都冇同自己果個講過!

波女,仲要係大女,22尋日一講,o係office已經忍唔住係咁笑 XD

>>August 2, 2008 at 3:51:47 PM GMT+8


2008 年 7 月 31 日 星期四 【晴】

2008/08/01

sm下星期放4日假(=我冇王管4日!)
又臨近busy的月尾,她今天9時就回到公司,開始她(及我)busy的一天!

明天又換地氈,放工前她附近的同事全部都把自己的家當收拾好!
但只有她還在工作!(中間我已經幫她打了很多東西)=.=”
到6點半左右,我和recept開始幫她收拾東西,貼人名label...
6點9 ... 她還在工作中...
接近7點,整個admin dept的同事都圍著她,施壓要她收手給我們執拾她的東西
途中發現她的座位容量驚人,
除了大量正常文具外,還有6對鞋!救命...
幾經辛苦,4個人8隻手,把她的家當收在n個紙箱內!
『鞋就鎖住,但公司d相機就擺o係度,你係咪癲左呀!』同事一句"dak"埋SM度...

爭d...連自己都唔認得!
IMG_2052

*************************************

2008/07/31
lunch玩mario kart,做了水上人(包艇),
6個人玩,其中一round排第5,不用包尾,興奮得舉手歡呼,
點知跣手,成部NDS扑正自己額頭舊骨....痛到.......

lunch後發覺SM又用了我email a/c send email 叫人半小時後開會=.=”
好彩記得帶腦入去開會!頭一半都是沒結論的discussion,
直到GM入來,極速(但長篇地)回答了幾個問題,於是和SM二人狂take note,
開啟腦部記憶及手部快速抄寫功能 XD
總算把所有重點都take低,簡直是一個大挑戰!
冷氣不停被較大較細…
散會後一小時交功課給sm,我都覺得自己打得很快,但前後看過兩次都沒有silly mistakes便交
『咁快? View過未架? 唔係唔信你,問一問啫!』
『我已經將我聽得明o既野寫哂架啦…』
放工前突然busy

6點9徹退,向tst出發
提起,原來jo姐都曾在同一地點,遇上過『小姐你件衫咩碼架?』的長曲髮女人!!
hotpot@有骨氣 w/ jo姐, billy, yan and 劑神
n點解好像冇上次咁好食?
Birthday celebration for Yan
把近幾個月內公司的笑話搬上枱再笑一次,包括港男!

DSC01504

>>August 1, 2008 at 3:36:09 PM GMT+8


2008 年 7 月 29 日 星期二 【晴】

2008/07/30
EDMOND: 我冇帶相機呀,等同事SEND番俾我先啦!
個妝咁勁,梗係要卸耐d啦,smoky到對眼黑哂架 XD

掟起心肝,要在SM放假前執好filing!
花了半個下午,把自己困在103內,帶齊了所有用具,終於把SM的filing執好~
太好了!
執出來的document要入倉 -> 另一難題,因為我唔識入CROWN =.=”

****************************************************************************************************
2008/07/29
『執filing』,無論是執那些filing,誰人的filing,都是一個咀咒!
昨天放工前應承了SM今天會幫他執filing,
結果,忙足一整天,完全沒時間做!
上午忙完一個orientation,下午SM一次過塞了兩件大事過來
- Re-activate Tradecard a/c for a/c mgr
- 搵TW SF express 俾台灣人(咁點解唔叫佢自己搵?)
仲要無啦啦塞隻email來要我send,不是我寫又不是我跟,但為什麼要我用a/c send??

我:『仲矮過我!』
同事望一望我的鞋:『你已經平底架啦喎今日!』XD
好賤格!!
-> 請了即日下午4時再上來2nd in的人 =.=”””

放工-> make-up model
彩妝變smoky eyes(但其實我想試彩妝多d!)
由7點7開始化,化了兩小時,都只打了底and化好了眼!
n層黑色and深藍色eyes shadow(抵死在化了一半才發現這是深藍色而不是黑色!)
出出入入好多轉seek comment:『唔夠smoky!』
由細smoky變大smoky(連眼都大了)
痴埋假眼睫毛,但真眼睫毛太不合作,完全造不出效果,痴上了2分鐘後就拆掉!
上次即場卸妝好似好唔俾面,所以今次帶著smoky eyes回家!
用了10分鐘卸走化了2小時有多的妝!
化妝是一挑戰耐性的活動,無論化人或是被化都是!

>>July 30, 2008 at 1:18:28 PM GMT+8


2008 年 7 月 27 日 星期日 【晴】

姐姐又生日啦~

如果我記得今天要拆箱把座位還原,我一定會吃方便些早餐!
今天便不會10時半才完成早餐=.=”
拆箱途中,SM打來要我把她的座位還原(但她不用pack箱,她只用膠袋把枱包著)
但她附近的八婆族族長又叫停(因為她在吃早餐),最後她主動吃完後完成任務

lunch部門飯
又食到outbudget

點解今日會無啦啦咁忙?
其實...明明大家都忙,點解硬要我來幫你做無聊的事?

放工dinner w/candy仔@tst,
korean food,ok好味~
行陣街,吃多個甜品歸家
回家沖涼後發覺candy仔開口中!
真係係佢未返到屋企前落大雨!

步行歸家途中巧遇家姐:『阿妹你去左同priscilla慶祝生日呀?』
『唔係呀!我同candy仔食之ma!』
回到家,媽媽問:『阿芝你去左慶祝生日呀?』
『唔係呀,尋日上大陸慶左啦!我有回鄉証你都唔會俾我上去啦!』(一點忿怒中!)

>>July 28, 2008 at 3:26:40 PM GMT+8


2008 年 7 月 26 日 星期六 【晴】

熱到門口都冇出過!
朝早裝了個pp live,準備看姐姐,點知影到姐姐就窒窒下,偏偏到廣告就smooth!

下午開msn,edmond文字直擊他們在廣州的情況
包括姐姐拍戲、09香港再開show、上海演唱會sexy d、 89跳錯舞,
仲知道遠處的姐姐生日要罰抄!
edmond問:『除左怕狗,講咩姐姐會記得係你?』
『佢好似淨係記得我怕狗!』
結果 ->『同佢講張咭係怕狗果位送的,佢諗左一秒,就話知邊個』 =.=""""

原來我是怕他整東西!
怕嘈怕出事!
好煩好無聊!

嘩! 原來已經一年啦!開心左幾日呀舊年!哈哈哈!

>>July 27, 2008 at 12:24:52 PM GMT+8


2008 年 7 月 25 日 星期五 【晴】

好像很久沒試過自己一個上堂!
計埋vincent and Ra san, merge班後有5人都quit!
剩低的人又要轉班...

langham place內巧遇alieen!!

驚人消息from vincent!!!
"gf's fd = 表妹" !!!
回家share了這個笑話
呢個世界, 真係好細架!!! 所以唔好行差踏錯呀!
報紙說平均數埋6個人, 關係便會兜轉頭
原來細起上來, 3個都已經可以兜轉頭了!! 哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔得唔得!!! 識bf前要起清佢個底先 XD


舊年生日(even係生日前)的相...
終於攞得番啦...
DSC00672

濃厚的聖誕氣氛,過多幾個月又來了(明串緊你呀!仲望!)
DSC00722

>>July 26, 2008 at 3:07:55 PM GMT+8


2008 年 7 月 24 日 星期四 【晴】

2008/07/25
都是沒特別忙事,只需把HSBCnet的BOXFILE放在枱上便可應付會突然衝過來問問題的SM

lunch w/早幾天被炒的同事,
極速搵到工
2005年的傑出員工,下場是08年被炒,真諷刺!
分享了當天房內對話:『你炒我都要俾我知點解!』
得到的回應是:『我諗呢個問題唔駛深究落去!』->死因不明!
原來有位太極宗師!失覺哂!

下午埋首HSBCnet的doc,
做到4點幾,見到隔離dept的同事開始pack箱,
jo姐又來催,說我枱上那麼多東西,叫我早些pack箱!
執得七七八八後,到sm過來說:『嘩! 執到放得工咁啦喎!』明串我執哂D野啦...
當我認真地執好哂D野後, SM打來問:『GIGI, 咁果隻EMAIL幾時SEND?』
『下星期囉!』(咪講好左囉一早! 又問!)
『星期幾出呀咁?』
『星期一呀!』(你都係想我咁答啫!)
『好呀, 咁你星期一朝早SEND啦!』(朝早SEND! 咪即係要我摷番D野出嚟打! 妖!!)

哎呀!! 又要變身做客串model啦 XD
係時候又戒下口啦要 !!!!!


尋晚去睇叮噹~~~
P1070805

P1070811

P1070818

P1070808
************************************************************
2008/07/24
有理由相信現在是admin的淡季!
Halloween未到、公司沒特別活動、裝修事宜又七七八八…
整天都在悶著…
3位同事的離職報稅都可以做了半小時…

放工等大夫的車,打算在公司hea多會才走,
但同事們都走了………唯有去行一陣
dinner w/大夫 and janet @megabox
帶了大夫and janet去看叮噹(都唔知邊個帶邊個去 =.=”)
交換手信,以一疊報紙+7-11 bear and 大口仔換了我心拮死小說~
忘了帶相機...用大夫的相機影叮噹!
幾個佈景已經好開心,去到日本的話我應該會癲左!
扭蛋,6件扭蛋玩具中有3件都鍾意,
偏偏一扭,先是最不喜歡的一個(技安)
再扭,到第二不喜歡的一個(多啦美)
轉機第三扭,janet出手,變成最喜歡的一個!正!!!
大夫車上歸家途中,已經急不及待拆開扭蛋玩 XD

>>July 25, 2008 at 2:47:27 PM GMT+8


2008 年 7 月 22 日 星期二 【晴】

紙箱上, 寫上了142 (my ext.)外,還寫上了"黃芝芝"3個字!
同事今天問:『你真係叫黃芝芝架?』
呢位同事咁天真o既??

lunch等位時...
『連續同你食左五餐啦黃芝芝!』
『五餐?』
『由尋日早餐開始,lunch、尋晚拉麵、今朝早餐、依家又食...』
--> 咁你放工又跟我去灣仔!!

打少陣機會死咁,lunch唔夠位,7個人分3組坐,
但依然要link-up打機!
是日包艇
輸埋俾jo姐...

充份利用了lunch hour最後幾分鐘去7-11買了8個甜筒跟同事分甘同味!

攪事applicant,接近12時45分左右完成typing test後,sm交待要留人給她2nd in,
test後applicant問:『仲要幾耐架?佢要in埋其他人先呀?』
(是否in其他人關你咩事?)『唔係,佢要睇一睇d資料先啫!佢in埋應該走得架啦!』
『哦,好呀,因為我有d趕時間!』
『咁我同佢講講啦!』
sm叫另約日子2ND IN...
入到房問他:『不如約你第二日上嚟再2ND IN啦!約你聽日可以嗎?』
『可以,但其實今天下午都可以!』
(今天下午????)『(暗地裡滴汗中!)好!咁你幾點呀?』
『冇所謂呀,就你地啦!』(吓??就我地???分下庄閒好喎你!)
『咁4點啦今日!』(其實係我明玩野約晏D!)
『好呀!』(咩人嚟架!!!!!)
告訴JO姐..『咁頭先我問佢又話得閑!!』

與媽媽心有靈犀!
昨天決定了今天公司煲冬瓜,今天在公司飲完,
返到屋企發現媽媽又煲冬瓜!
袪了很多濕 =.="

>>July 23, 2008 at 2:44:43 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net