2008 年 9 月 21 日 星期日 【晴】
to edmond: 我地夾定要咩牌, 再對方有冇想要的牌!!~
今日好開心~ 雖 然忙到飛起 and 要做的東西都煩到嘔~
開心係因為22過來同我食飯~
講番起星期六, 真係未試過咁跳k法~
唔知sunday會唔會再玩過 XD 好想 :p
收多2張合照
1張無意中行過變路人,但都好過阿來果張!
第二張係擺明攝入後面,好彩18記得俾番我!
jo姐annueal leave day 1
做埋佢果份,不如我坐埋佢個位啦 XD
翻譯果疊野,jo姐改完後到我手,發覺佢改左d我肯定譯得啱的東西
又改哂我成個structure...
大佬呀...sm話要分material同finished good呀!
你又同我成pat痴番埋佢!!!!!!!!
再做其他立雜野、halloween party...
攪到7點先走!好彩一早搵左edmond攞左野先~
歸家睇edmond影d片,好好笑!!!
>>September 22, 2008 at 2:43:48 PM GMT+8
2008 年 9 月 20 日 星期六 【晴】
to edmond: 我啱啱行到過姐姐度, 叫姐姐望來果邊部機, 點知阿來咁早就影左! 所以尋晚串左佢成晚,佢仲死撐話影得好! XD
執番好d相,and周圍收相
睇番22 send來尋晚唱k d相, 好變態 XD
yahoo打牌with 22,俾電腦自摸11番,同22條氣唔順,決定出千! XD
玩到咁,真係好無聊!
分居計劃認真planning中!
但我想講,我蓄到的話都攞左去出年讀書先啦 =.=”
***************************************
2008/09/20
一日的活動由4部份組成!
1. road safety大使委任禮
- 帶埋住附近的teresa一齊去上環(冇錯!今日唔駛返工但都o係上環出現!),爭d唔識落車
- 姐姐個樣越坐越呆 XD d人講好耐野 =.= 台下我地自己玩消磨時間
- mc一話請主禮嘉賓上台, 同22兩個立即扮起身, 俾姐姐見到o係度笑, 做手勢叫我地企上去 XD
- 再玩遠距離合照
- 好努力去聽姐姐訪問講乜,但嘈到連一句完整句子都聽唔到
- 『好熱喎! 你唔熱咩套衫咁深色? 仲要戴埋帽!』『唔熱呀! 啱啱好呀!』摸下原來套制服好薄 =.=
- 阿來影的合照,影完自己話『嘩!呢張掂呀!』呃左姐姐同我搶番部機睇有幾掂,吔蕉!!
一睇完, 姐姐好嫌棄咁"e!"左一聲,最衰都係阿來!!!!
- 開口中, 上埋車一齊去巡遊,路經公司樓下!以後返工都會記得呢次班會旅行~
- 『大使! 上車啦!』 XD
- "花車" 上同22 and teresa係咁同d路人say hi, 但冇一個人睬我地 XD
- 中環陪姐姐派傳單, 因為幫22拎埋個袋, 又冇圍住姐姐, 捉左teresa同我企埋一邊, 個 xx 督察以為我係姐姐d工作人員, 叫左我兩次同班長一齊一左一右夾住姐姐派野, 但我最後都冇咁做 XDXD
- 姐姐用盡廣東話英文同國語派傳單
- 圍住哂姐姐, 佢點派野呀?! 攪到冇人夠膽接, 想死呀唔接! haha!
2. tea @ 上環好彩
- 發揮秘書本色, 一早mark低唒附近酒樓電話
- 收到琪牛電話, 『死! 我又左右不分!』老點左琪牛mtr exit轉左, (右先啱) 對唔住! 我真係冇心的!
- 攪左好耐, 終於定到去邊度k
- 坐大夫車去下一站期間,22打俾uncle,恭喜完一輪後再傾陣偈,正想小睡一陣時,原來已經到 =.=!!!!
3. karaoke @ wan chai
- 越玩越癲, 由開頭正正經經坐低唱, 到最後玩到連牌仔都摷埋出嚟
- 輪流開演唱會
- 快歌大合唱, 6枝咪但有10幾把聲唱, 唱k同跳k!
- 快歌都點得77 88... 玩到臨走個個都攰
4. dinner @ wan chai
- 打冷 --> 一向唔like, so同琪牛share一個飯都可以淨半碗!
- 食完打機
>>September 21, 2008 at 11:24:33 AM GMT+8
2008 年 9 月 18 日 星期四 【晴】
haloween party報名,
報名form失蹤,腳都軟埋
原來俾某mgr攞左,吔蕉!攞左又唔出聲
搵番後計人數,爭4個人先夠數
jo姐提議我帶男朋友去,我話:邊有?!你帶你果個去啦!
jo:咁我介紹俾你
我:都好喎!
jo:肥肥地啱唔岩?
我:唔理,照殺!
jo(突然好認真):介紹我表弟你識呀!人品唔錯架!樣就中中庭庭啦!你都見過架啦其實!上次車你返屋企果時佢都o係度
我:係呀?咁好啦!就呢個啦!
jo:但諗諗下佢大你好多,成10幾年,不過唔怕!佢為人風趣,心地好好,仲就嚟供完樓!
我:咁得啦,叫佢嚟啦,立即嫁佢!!哈哈哈!!!
過左一陣,依然爭4個人...
我:一係你介紹4個男朋友俾我啦,我帶哂去咪夠人囉~
jo:4個.... 我驚你分唔到身喎!
我:咁你帶你果個去,我帶3個啦!
就係為左填夠數,繼續打俾其他同事加quota,
打到某同事...我:帶d男仔嚟俾我識啦!
同事:你咪有男朋友囉!
我:邊有啫!就算有都可以再揀架ma!
同事:咁你係咪帶多d女俾我識先!
我:你帶d仔嚟先算啦!
攪到今日好似發仔瘟咁 =.=
吔蕉! 份minute又返嚟,都話唔關我事囉!
好煩呀!
放工同紫樺遠征去深水po,turbo屋企人開的地方食野~
ok nice~
仲見到好多turbo的字跡 XD
>>September 19, 2008 at 2:36:42 PM GMT+8
2008 年 9 月 17 日 星期三 【晴】
返到去門口唔見recept,170話:好少可唔見佢喎!一係佢請假啫!
數分鐘後mobile響,jo姐打來話recept sick leave =.=
妖...開口中!又要分身!
好彩呢排得閑啫!唔係今日真係會做到癲!
今日好勁!坐左一日出recept,但都冇乜向其他人求救!
繼續『偷聽』
真係唔錯噃!!!
放工,170同148為測試我入馬會會唔會俾人查身份証
專登行去買六合彩!
(但明明三個人之中我最大 =.=)
門口實q望下望下,但最後都冇查到,hahaha!!!
好彩..唔係就樣衰!
>>September 18, 2008 at 1:32:46 PM GMT+8
2008 年 9 月 16 日 星期二 【晴】
今日眼訓到爆!冇野做,連jo姐的東西都做得七七八八,
麻煩的halloween party又未到時候開波,
連sm之前叫『得閑先做』的東西都摷了出來打,
但真係好眼訓,打打下野都爭d訓著!
玩左陣facebook,同22癲左咁係咁tag人,
22 tag完d馬桶係boris, aeneas之後, 俾我tag左舊屎係佢!
但明明成張相得我一個o係度,無啦啦變左好多人~
好無聊但好好笑!
(ps:有個fd問我22係乜… 本身22係個普通數字, 但呢度個22係個人名!發音唔係『二十二』,而係『廿二』!)
事件重演,寄上大陸份野又係簽收左後話收唔到
吔蕉!好彩我果份唔太重要,
但jo姐搭單過嚟一齊寄果份簽好名的agreement就好大鑊!
好在又搵得番...唔好再玩呢樣野得唔得?
公司煲野竹蔗茅根
與同事把飲品雪入雪櫃後便忘記了,如常出街食飯後才記得...
結左冰 =.= 竹蔗茅根冰!
放工一上車傾了陣電話,
收線前最尾一句其實我係專登講的!
雖然今日講的唔係我expect的,但你諗得起我已經好好!
至少我估你呢d淨係話俾我知!
呢排(應該話近呢幾個月),晚晚放工返屋企都冇胃口食野
食半碗仔飯+少少餸就算~
阿媽今晚好擔心咁問:咁你食咁少野朝早唔肚餓咩?
我:朝早起身一向都唔餓架啦!
媽:咁lunch呢?
我:lunch開胃d~ 今日lunch食左一碗飯~
(但其實,出街食果晚係我食得多d架!唔通直接同你講話我唔想食屋企飯咩 :p)
>>September 17, 2008 at 1:57:18 PM GMT+8
2008 年 9 月 15 日 星期一 【晴】
放假後遺症,成朝都夢遊未回魂咁!
放假攞左野返屋企做,做好後依家到jo姐對,
then到我冇野做...坐o係度好耐諗,到底我係咪真係冇野做???
早餐途中見到一句『請問你們要不要 GiGi 同學帶你們去驗眼呢?』
一睇爭d噴豆漿!
攪乜呀無啦啦搬我上枱?!
lunch同事144問:你家姐返嚟未?
我:我家姐?
144:係呀!你家姐呀!
我:我家姐?冇走過喎!
此時170及148都load到:上海果個呀!
(恍然大悟)我:返左啦!
(無講出口的一句:仲俾人屈添!)
偷睇完一小部份
下?真係你嚟架?遠睇爭d以為係容祖兒呀!
睇得出每日10幾個鐘的成果!睇完後梗加戥你唔抵!
下午無啦啦極速firm左halloween d野
問題又來,開會又唔叫我入去,出嚟就要我寫email
寫個屁俾你咩!點Q知你入面firm左d乜傾過d乜呀大佬!
>>September 16, 2008 at 3:09:28 PM GMT+8
2008 年 9 月 14 日 星期日 【晴】
candy仔,咁都,我都唔係好想同你孖鋪,你唔係搶人張披就係霸埋我邊床!
原本想出街,但朝早落街食早餐已經感受到個太陽有幾兇狠
決定留屋企唔出街啦都係!
冇野做,上網睇哂咁多份報紙,正!
無意中打探到家姐口風
佢話:『都好呀!一大班人一齊去玩,順便睇埋返來!』
嘩!!咁下次我係咪可以隨團出發啦????
唔好咁遠喎不過!
做功課但發覺我已經唔記得左要做邊度!
聽謝安琪新碟,呢期鍾意 17度尾果幾句
唔識整個試聽,有機會自己搵嚟聽下啦~
『雙方似並行直線 從交叉角度相遇 曾經交錯但離去後不會再遇
終於會越行越遠 時機走過勒不住 曾經交錯但離去後不會再遇』
當你發覺開始各走各路時,距離已經好遠lu~
下一個交叉點會o係邊,遇到咩人,幾時見到,冇人會知~
>>September 15, 2008 at 2:31:22 PM GMT+8
2008 年 9 月 13 日 星期六 【晴】
訓番好足啦尋晚!正!
醒左都諗住再訓,但一諗起,唔係喎!E同學應該出左相啦喎!
都係起身睇下先!!
wa,e同學好勤力喎!
好彩我個rundown都出得早過佢啫!
繼續translate,tans哂啦!
點解咁快?因為後面好多野都重覆,直頭成段一模一樣咁出現左2-3次!
屋企人好奇怪點解我要攞返嚟做,家姐話:『梗係佢做得慢做唔切啦!』
算!戴住earphone聽緊歌,扮聽唔到...我乜都聽唔到,唔好發火!
因為我知道呢場火一起的話,n張相都唔夠!
睇姐姐d相,好靚呀套衫!!!
快d巡番嚟香港!!!
***********************************
2008/09/13
9半又俾人嘈醒,大佬呀...我要訓覺呀,我好攰呀!
死死氣氣起身睇一睇個blog,冇人攪事,食完野想再訓,家姐打來
講完再訓,又到阿媽返....
唔訓啦!!!
出門口上日文,o係yukari面前先溫書..
冇辦法.. 呢個星期真係好忙 =.=
上堂派卷,咦!!!死白痴!錯埋d低b野!
放學同yuakri去葵芳行街,一去到2個都好肚餓,
拿拿臨食野,餓到等野食時野都唔想講
食完行街,連續行左3粒鐘,行到9半都攰啦
又要返屋企等班長sms,又要譯埋d野,歸家去!
立即有車,傾左陣偈後攰到訓鬼著左 =.=
返到屋企沖完涼,開始等班長,
等到11點...問佢:完未呀?!駛唔駛等呀??
冇耐就有隻超長sms :s
班長下令要『第一時間』打上blog
又好白痴地打錯好多字,玻璃窗又變左玻璃門,好樣衰=.=
好多舊歌呀!
should be a GOOD SHOW! i believe!! hahahaha!!!
>>September 14, 2008 at 3:13:52 PM GMT+8
2008 年 9 月 12 日 星期五 【晴】
2008/09/12
變身translater
但上午部份時間忙於幫班長整野,譯得少少!
12點又話做節食飯,
下午開始開TURBO譯時,SM走過來問我譯到邊,我話第5版,
佢就話我太慢=.=
大佬...你想我2日譯俾你咩!我唔係讀TRANSLATE架,我讀ENGINEERING架咋!
繼續發奮之際,部死人電腦又玩野,ie同FIREFOX都上唔到網,
吔蕉!冇得上查字典添!
譯到發炆憎時又俾JO姐CALL過去幫佢scan一張紙, 果下真係好炆! 自己scan啦呢d就!
明知我識飛都要我scan!!
一路譯, 譯到第10幾版果d有幾版table! 正! skip左唔駛~
放工到18版, 都係攞返屋企盡下人事罷啦
放工去左tuen mun 同同事BBQ,
其實好唔想去, 因為好攰and好遠and要等班長sms
開口中, on the way to tuen mun, sms到... 我冇電腦幫唔到你喎....
又唔係o係屋企bbq, 又借唔到電腦用
唯有周圍打俾人, 好彩表哥仔呢排好深閨!thanks alot!
燒到11半左右以為走, 點知無啦啦上左個同事屋企... 我想走呀唔該... 但又唔好意思開口!
等到11點10左右, jo姐個bf來到接佢, 下令佢要立即走, then成村人一齊徹退
因為我係女仔, jo姐指定一定車埋我走, 但車返我出mk =.=
啱啱好搭到尾班81c, 同170一路講電話, 唔好訓著!
訓左去到mos的話, 我得番40蚊唔夠錢打的回家架!!
回到家已經點幾,, 好攰ar.. 下次唔去啦.......................
>>September 13, 2008 at 3:36:13 AM GMT+8
2008 年 9 月 10 日 星期三 【晴】
尋晚夾埋只訓得3-4個鐘!
一朝起身又覺得好精神咁,但原來只夠用半晝!
上午...依家已經記唔起我做過d乜!
下午俾sm捉左我同jo姐開會,3條友o既會,聽到我真係差d訓著左!
然後俾一個shocking news嚇醒,要將會計師寫俾IRD果36版紙翻譯做中文俾大陸D人睇!
嘩!!36版喎!
仲要時間勁趕!我譯好後要SEND上大陸俾人睇一睇,
又可能要改下,當好順利冇問題啦,要交俾會計師FINALIZE,執靚仔d,
再俾番我地又寄上大陸俾老闆簽名,寄番落嚟再交俾IRD
究竟幾時deadline呢?! 燈燈燈戥!係9月21號!即係10日後!
SM叫做唔切就早D同會計師講申請DELAY
但問題係好似已經delay到冇哂quota!
聽完呢壇野,成個人醒哂!知道大禍臨頭!
點冇精神都要頂住,唔多唔少都譯住d先
放工前個幾小時,譯左2版半!
放工時分sm行過見我譯緊,佢走過來話:聽日先啦!
好!好聽話咁立即停手兼走人!
開完會出來收到班長sms 2隻
每隔兩日就多一樣,好攪笑!
哈哈哈!! 我要上海手信!!!!
**********************************
2008/09/10
一返工就好多野做,多到開始擔心放工前做唔做得完!
好彩經過一朝的努力後,忙到下午4點,終於將近完成!
仲sm仲未捉我去問書,有隱憂!!!
原來.. sm自己都趕住走!仲早過我一部lift走!Yeah!!!
終於都等到9月10日的放工時候啦,去灣仔join其他人食野先
食完後,好在阿來帶我過碼頭先,唔係我就跟住大隊傻下傻下咁走左去會展漏底左oscar =.=
去到碼頭見到o靚妹,開心得滯一個唔小心爭d PK成個日仆埋佢度!
好彩著平底鞋啫!著高踭鞋的話實扭親!
入場坐低yellow zone第一行,但太側邊啦!
開場冇耐用我地個front stage pass走去前面坐,諗住坐前少少.
點知一坐就去左台上面的第一行! 正!!
到姐姐出場,唱左幾首平時少唱的歌,正!
好耐冇聽過姐姐唱我寂寞同飄同去吧!終於有一次唔唱四寶~
臨尾同謝安琪合唱時我地跟住唱跟住郁,眼尾稍到個大電視影到我地d牌,
再望下攞住牌個人…著紅色衫… 咦?!我嚟架喎!
極速舉起個牌都遮唔切!散水後其他人話我知,其實前後影左我2次,
仲影得ok耐!死啦!!!如果有同事又去左睇咪出事囉!!!!
不過得閑未諗到呢樣住,因為要去搵姐姐先!
攪笑地佢架車一停就對正姐姐個車門o係我前面
好多人,三十幾四十人都有!姐姐話攰但都照俾我地逐個影相!
流輪踩上姐姐架車度影相,有人唔敢企上去,姐姐仲話:『怕咩啫!架車都唔係我o既!』
影左好耐,最尾姐姐竟然認得邊幾個未影!
叫左n次last 2張相先至真係last!
同姐姐講上星期我見到田北辰,佢對眼立即發哂光!
仲問我佢真人靚唔靚仔,有冇影相...
我話:靚仔架都!不過我果日冇帶相機!下次見到影俾你啦!
Special thanks to紫樺!因為佢今晚好重要,佢要帶領我返屋企!
返到屋企已經12點半,訓哂
突然覺得今日返到屋企咁寧靜,唔駛聽D討厭聲音之餘,又見到姐姐
呢晚真係好開心!!
唔理邊個影,我要番哂我同姐姐張合照!!!
>>September 11, 2008 at 2:24:04 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8