2008 年 1 月 23 日 星期三 【晴】
又做錯野:p
本應用自己"Gigi Wong" a/c send out的email,
順手地用了"Admin Dept" a/c send =.=" 仲要send出街俾outsider的 ....
正迷惘補鑊期間, SM路過見到, 過來說:『有咩幫到你?! 你個頭...』
我:『又有個問號o係我個頭..』
SM: 『唔係, 今次係個感嘆號!』
事情解決後, SM說:『唔駛驚! 至多下次冷靜下諗清楚先send! 今次唔怪得你! 咁多野同時做難免會亂! 』
黃芝芝.... 今日啱啱好24歲零1個月啦! 醒目d啦唔該 =.="
放工聯同Jo姐去找生日咭給大老闆....
criteria是要"fresh".....
行到去中環搵 :s
msn中傳來ginny一句『陳慧嫻開演唱會喎!』吓?! !!!!!!...
『無名指』呀!!
哇哈哈!!~ 快d啦快d啦~~~~
>>January 24, 2008 at 3:22:20 PM GMT+8
2008 年 1 月 22 日 星期二 【晴】
It's a long day today...
many works to do, many emails to draft!!
下午極忙之時, Jo姐打來問:『你係咪好多野忙緊?』
『係呀!』
『哦.. 咁冇野啦~ byebye!』
原來... Jo姐在自己百忙之中............ 幫我頂了SM給我工作 XDXDXD 十分感激呀!!
>>January 23, 2008 at 1:57:12 PM GMT+8
2008 年 1 月 21 日 星期一 【晴】
自己都覺得自己很白痴!!
白痴之一:
draft email給managers, 想save先做其他東西之際, 發覺自己按錯東西send out了 =.=”
ps: 這是一封未完成的email, 十個樣衰!!
急call Jo姐救求… 一來我便說:『死啦今次!! 出事la!!』
她說:『唔駛死唔駛死!! 咩事咩事??? 冷靜d!!』
send錯東西ar….
她說:『你… 還是找SM罷….』
白痴之二:
lunch跟同事一起吃車仔麵, 把想吃的東西圈起來後便把紙交出去…
最後發覺其中一碗是淨餸, 大大聲笑:『邊個唔記得圈麵!!!』
再望望, 那些餸都好像是我要的.... 又記不起自己叫了什麼麵 =.=””
原來............................ 是我圈漏了要麵........................................
轉述給家姐:『有辱家聲呀你真係!!!!』
又嚟, 放工先話開會, 今日仲要放工等開會, 由6點等到7點都先開!!
最後8點先離開公司!
>>January 22, 2008 at 3:12:29 PM GMT+8
2008 年 1 月 20 日 星期日 【晴】
SM leave half day~ 上午輕輕鬆鬆地過,
打去IR Department:『梁生呀唔該! 我想問一d關於幫員工報稅o既問題架!』
下午解構"達文西密碼"
放工本要跟Jo姐去灣仔買裝飾東西, 最後又突然取消~~ 好開心~~
立刻收拾細軟閃人!!!
以後唔可以再寫"攜眷"呢兩個字!
要寫做"可帶同丈夫/太太及子女出席"
=.="""
我冇錯呀.......................
裝飾ar裝飾.... 完了, 好嗎? 把lunch time都還給我好ma???
好習慣地, 放工又煲電話粥....
辛苦哂你陪我無聊~
返到屋企都係好忙, 一日之間突然好多野聽同睇,
開始追唔切!
>>January 21, 2008 at 3:19:56 PM GMT+8
2008 年 1 月 19 日 星期六 【晴】
2008/01/20
rest day@home
留屋企都冇發脾氣原來係因為屋企只得我同家姐!
*********************************************************************************************************
2008/01/19
點解每個星期六朝早都要我發脾氣???
可唔可以俾一個心平氣和的星期六早上俾我?????
彈琴發洩, 太耐冇彈+一向手勢都唔啱, 彈到手痛都要繼續彈 =.="
一口氣non-stop地彈左個幾兩個鐘, 彈完條氣順番d!
心情好轉後同表哥食飯, 再去買野... 買左好多野, 買完心情再好d!
是日日文堂有好多個問號o係頭!
上完堂又繼續買埋想買好耐的鞋後, 同表哥join埋emily and拿屎去唱k
白痴地一日內在旺角內行錯路兩次 =.="""
同表哥越來越似的地方係, 越來越鐘意出街
因為出左街就少留在家, 減少發脾氣!!
>>January 20, 2008 at 7:38:21 AM GMT+8
2008 年 1 月 17 日 星期四 【晴】
今日發生一件事,話雖不完全是我的負任,但都跟我有關!
春茗email內加了一句『歡迎攜眷出席』
我認這句是我寫的,但都經過了GM及SM的看過,簽名作實才sendout!
一句攜眷出席,各同事都以為是男女朋友都可以帶去(但其實原意是只招待配偶及子女)
lunch後回來,Jo姐緊張地打來問email是否都給SM簽名後才send已知出事!
在我腦中“攜眷”一直都是只另一半及子女!
所以一路都沒發覺有問題
然後,到SM回來,有人突然很有效率而熱心地告知SM這件事!
真係多謝哂!!
平時叫你幫忙訂文具又沒這樣的效率!!
出事... 又病病地, 難道一枝流感針真的那麼重要???
唔好病ar ........................................................... 唔該!!
>>January 18, 2008 at 3:35:12 PM GMT+8
2008 年 1 月 16 日 星期三 【晴】
2008/01/17
入房print野期間又入去食野...
『就嚟成間公司俾你食哂啦!』
lunch被強迫留下"陪"candidate 做test, near點半先走得去食飯!
又係咁!! 放工要去街才要開會!
對唔住! 令約左食飯的"電車男"等左我一個鐘有多!
慫恿朋友仔resign成功! haha!~
自從自己轉左份啱自己的工後,
開始慫恿身邊的人做得唔啱就走 =.="
*************************************************************************************************
2008/01/16
今日學新野, 學報稅!
學用IR56的不同form....
神奇但討厭的打字機!!!
放工 約了Jo姐及電單車同事去買新年裝飾
但Jo姐要遲走, 派我和電單車同事去影住相先
出門前才醒起, 問同事: 你有冇[手查]車ar?
電單車同事: 有呀
我: 咁即係又要坐電單車尾...
電單車同事:你可以揀搭地鐵去灣仔, 再join番
我: 好無聊喎咁!
因為塞車, 今次冇咁驚!
灣仔食完野影埋相Jo姐先走得, 相約到cwb dinner
電單車同事聽完電話又唔出聲, 我就跟住佢行
行行下做乜又走番去架電單車度先知去cwb食飯 =.="
>>January 18, 2008 at 1:21:49 AM GMT+8
2008 年 1 月 14 日 星期一 【晴】
Lunch時講開, 知道了為什麼這間公司interview時
總要安排應徵者要坐面對著office的一面, 而interviewer就背著office而坐…
原來是以前, 有一位”大兜風耳”的人上來interview, 坐了在背著officeh的一面,
頑皮的同事行過, 以手勢來取笑應徵者, 令房內的同事忍不住笑 =.=””
自此之後, 每次有人來interview, 同事都要求應徵者坐面向著office的一方
自己則背著而坐!
聽日又到星期三, 是公司的煲湯日!
因為每個星期三公司都會煲些湯水/糖水給同事,
由今個星期開始, 由admin dept決定煲什麼...
Jo姐說想煲菊花, 但菊花茶又太普通...
於是我跟她一起想可以加什麼一齊煲....
她: 玫瑰菊花茶呀!!
我: 好... 不過溝得埋架?
她: 唔知呀, 不過玫瑰花可能會out-budget =.="... 咁雪梨呀! 好耐冇煲過啦!
我:上星期咪煲左海底椰雪梨南北杏囉! =.="
她: 係咩? 哦... 咁呀.... 加d南北杏落去煲呀!
我: 吓.... (超級滴汗) 南北杏??????? 得唔得架? 一陣星期四全公司都sick leave呀!
(有菊花茶會加南北杏?? 一齊滴汗中.....)
然後我話: 睇嚟我同你都係唔會諗到 (聽到你話加南北杏都驚... ), 入去問下英姐(負責煲湯那位)可以加d咩好過啦....
>>January 15, 2008 at 1:16:10 PM GMT+8
2008 年 1 月 13 日 星期日 【晴】
一直以來, 都未recognize到自己秘書的身份,
直到今天, Jo姐帶著新來的同事做orientation,
介紹到我時以『我們公司的秘書小姐』來形容,
見到對方的表情像在說:『吓?! 佢係秘書???』
(因為reception小姐sick leave, 當時我坐了出reception頂更=.=" )
今天共有兩位新同事同時report duty,
Jo姐一人不能分身同時為二人做orientation,
SM唯有下令把其中一人的"巡遊公司"部份交給我
第一次做orientation, 自己都超級滴汗! 上到9樓, 自己跟reception姐姐講了幾句後便走,
完全忘記要介紹他給reception認識 =.=""
全公司的人名我都未記得, 唯有拿著seating plan逐個名讀 =.=' 好白痴!!
遊完一圈便帶他回自己位, 此時Jo姐帶著另一位新同事入pantry, 以及介紹pantry內士多房的同事...
這時才醒起 .... 我完全把pantry及士多房忘記了...
唯有再帶新同事去"補鑊" =.=""
跟Crown的destroy notice對抗了一整個下午!!!
3個大的box file堆在枱上, SM說:『你張枱好似開壇作法咁!』
佩服自己的耐性!!
>>January 14, 2008 at 1:37:40 PM GMT+8
2008 年 1 月 12 日 星期六 【晴】
2008/01/13
早餐後同家姐向poly出發攞全家幅,
效果比預期的為好! surprise!
被玩了!
數數手指, 一星期3次,
只等last step? 會come true 的嗎?
再數另一樣, 9日3次~ good luck!
****************************************************************************************
2008/01/12
temper 由friday brought down 到今日, 任何事唔順眼
再加埋想搵表哥食lunch時先知佢唔得, 收線後勁埋怨佢好完全冇意欲通知我!!!
但又唔可以隨便找個人祭旗, 情願自己一個人靜靜地出mk食lunch再行陣街,
再o係book shop睇書睇左半個鐘, hea到夠鐘先去上日文
上堂問野個sa-o-li又插咀"解答"我問yo san的問題,
我都唔係問呢樣! 咪懶醒答人得唔得呀!!
上完日文又行返去新世紀, 又入bookshop睇書,
睇到wilson到mk先join埋佢一齊去tst
發雞盲看錯出口名, 被串太有文化所致 =.="
最後candy仔都唔嚟, 原來係可以bbq的!!
第n次好想好想去澳門
打完邊爐.... 終於都開心番d!
>>January 13, 2008 at 1:22:43 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8