寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2008 年 3 月 27 日 星期四 【晴】

又做tax assessment.... 完未? 好煩!
執好appendix後 SM才突然找出上手秘書做的sample
又得把所有appendix由頭再執!
真的有需要所有東西都要依足嗎??

下午被迫開會旁聽take minutes, 而Jo姐慘被變身做翻譯
原因只是SM沒空出席, 於是派我們兩人入房開會!

我要BBQ! 好野好野!!!
燒個有意義的野食!

>>March 28, 2008 at 2:16:43 PM GMT+8


2008 年 3 月 26 日 星期三 【晴】

2008/03/27
太陽出來了
心郁郁… 聽ginny講後好想搭飛機去旅行!!

同Jo姐都沒什麼特別事要忙,
互相致電:『你忙唔忙呀? 有冇野幫你做?!….』
得閑到冒著沒有手信的危險, 為CANDY仔做了一份大禮物!! 開心嗎?!~~
Fung Li So 呀candy!!!!!

雖然沒事做, 但都不想去開會take minutes…
請放過我們

『看電腦』
『有什麼看?』
『江山美人!』
=.=””
是電影.. 不是電腦
這是Jo姐帶給我們的歡樂
********************************************************************************
2008/03/26
去年的3月26日,仲同iVogue拉鋸中!

下午同Jo姐跟DHL開會, 傾renew contract的問題!
雖然整個會都沒怎麼發言 (因為唔識)
但聽的過程中又覺得學了很多東西~ 好充實的一個meeting!
大家角色不同, 各自都有自己的難處!
不同角色, 相同的是各自都給自己的公司施壓中!

check hotmail才醒起… 係喎! Ginny生日呀
巧合地約了吃晚飯 XD
她以為我請她食生日飯而約!但沒所謂啦~ 反正都打算請她!
很久沒見ginny, Charlie brown café內坐了接近三小時, 傾偈+dinner
大家目標一致 : 讀書及找終生事業! 我們的結果會怎樣?
揭曉2個月的free lunch主腦是desmond !!!
saiman, Ralph, raymous, joseph都分別轉職到不同公司!
Desmond都轉了group, 剩下ginny一人對抗 “大小廢柴”

見到自己公司的part-time, 就想起當年的自己
但我比她們幸福, 至少我有權選擇返工時間, 以及有free lunch!

越叫不要去, 我就偏要去!!!
我係咁衰架啦!!我係咁曳架啦!!
由細到大都這樣不准! 那樣又不准! 點解要成日管住我???

>>March 27, 2008 at 2:55:49 PM GMT+8


2008 年 3 月 24 日 星期一 【晴】

2008/03/25
都估到IRD查稅果壇野冇咁順利架啦...
又返轉頭要問大陸工廠, 第3次email去問啦!
可唔可以一次過問哂呀? 我係個人都覺得煩!

日日放工都想去街
放工越來越唔想歸家
好似d問題少女咁 =.="

*******************************************************************************************************
2008/03/24
復活節假期在無聊中渡過
大部份時間都留在家
在家真的千日好… 嗎?
『你唔好應佢啦, 你一應佢佢又有排講! 你唔出聲佢就會收聲架啦!』
砍了n次腳趾還是避不了沙蟲!

>>March 25, 2008 at 1:24:21 PM GMT+8


2008 年 3 月 21 日 星期五 【晴】

2008/03/22
可否別下雨? 不能的話, 可否斟量下少一點???
我想去街!
唔該!!

*************************************************************************************************
2008/03/21
今晚是中學同學阿kiu結婚擺酒的日子
是同學朋友之中第一對!
亦是第一次跟yukari一起去飲喜酒!
過程雖悶, 但只要有手提 / DC在手, 我們也可自娛一番!
包括(我們發明)新的"大眼功能"相機!!
20080321(001) 20080321(003)-001
原來yukari所有影到相的東西都有"大眼功能"!!!!

阿kiu的婚紗相好靚呀!
當我的功課還是原封不動, 做都未做過的時候,
kiu已經做好功課啦!

surprise阿kiu的媽媽仲認得我and記得我叫咩名!
surprise 2是大抽獎之中, 30圍的來賓, 有大約20份獎品, 第一個便抽中我!
keke!! 這是報酬! 因為kiu把我們中五的合照播了出來 XD
之前她告訴我, 一講已經知邊張!~
她來跟我影畢業相時又聲稱"很少在poly影相! 幫我影幾張呀!"
原來就是用來在婚宴上播放!! 哈哈哈!!
dsc00393

阿kiu恭喜你呀!!
由中二時Miss Wong安排了我們成為鄰居同學, 開始變成好朋友
到今天看到, 當天身旁這麼"男仔頭"的好同學 / 好朋友出嫁了!
真係好戥你開心架!! 祝你一路幸福快樂呀!

席間跟yukari由伴娘問題開始講起....
me:『你結婚我要做伴娘!』
yukari:『好呀!』
me:『好野!』
yukari:『但我唔會擺酒, 咁要伴娘嚟做乜?』
me:『唔理! 總之一定要有伴娘!!』
yukari:『咁如果你結婚先我都要做你伴娘!』.... 下刪幾句對話後...........
yukari:『你要幾多個姊妹?』
me:『um.... 6個左右啦』(隨口講下...).... 再下刪幾句對話後...........
yukari:『派紫樺o係門口應付d兄弟!!』
me:『唔止紫樺, 加埋我大學個同學(Candy仔)去講價, 我包姊妹團封利是有番咁上下!! 佢地會攔住個門口話"你地唔係咁cheap下嗎! 唔俾入嚟!!" 』
yukari:『叫埋你表哥做姊妹啦!』
me:『唔係掛... 一係派佢去騷擾班兄弟...... 』數秒後...
me:『咁你o係度做乜?』
yukari:『咁我o係房同你化妝呀, 執頭執尾咁囉... 例如話"條拉鍊未拉好呀....", "帶左化妝品未呀?!...", "又話今晚播陳慧嫻首歌, 隻碟o係邊呀! 掛住訓尋晚又唔執!!!" 』
me:『... ...』

>>March 22, 2008 at 1:32:53 PM GMT+8


2008 年 3 月 20 日 星期四 【晴】

2008/03/20
一回到公司已經很想放工去街
先找ginny... 今晚沒空, 反而約了第二天
紫樺... 應該不在香港了
candy... 尚在大陸
電車男... 又沒空
突然想起turbo應該已放假... 平時專登約不到, 反而今次突擊成功! 哈哈!

繼續做tax assessment的東西,
只放下一堆單給我, 但完全沒告訴我是什麼?!..
找SM求救...
lunch食美味的石頭窩飯.... 10個好味!!!!

放工找turbo, 吃小巴黎, 串燒的汁意外地彈到別人的食物上,
超級樣衰!!!!!
幸好別人不介意 =.=""

>>March 21, 2008 at 4:36:21 AM GMT+8


2008 年 3 月 18 日 星期二 【晴】

BAL B/D 昨天放工前突然要做的工作 – tax assessment
執資料給auditor, 極混亂
幸好SM有耐性慢慢教 =.=””

收到保險公司的住院claim~
claim了8成有多!! 太好了!!
埋單自費1000多元左右~

放工好想買衫... window shopping了一回家, 空手而回 =.="

不經不覺, 已經打了115版日記啦!!!~

>>March 19, 2008 at 2:21:21 PM GMT+8


2008 年 3 月 17 日 星期一 【晴】

死得.. 今天才醒起, 農曆年返工後GM叫我去派利是
當時有幾位同事放產假, 於是暫時替她們保存利是, 到她們回來才派
今天突然想起, 當天數放產假同事時數漏了一個
雖然漏了的一個還未復工, 但都不遠矣 =.=”””””
漏了的一封怎辦? 扮不知? 扮放假者沒利是? 還是自掏腰包, 當自己沒逗過?!………
『夜 不想想起太多 就當我冇逗過』!

公司攪旅行, 現在開始找資料
和Jo姐都想去郵輪!
可惜... 如果早幾個月的話, 可能趕得及4月11日上船
順道上2晚Miss Chan的音樂課!

>>March 18, 2008 at 1:22:00 PM GMT+8


2008 年 3 月 16 日 星期日 【晴】

究竟今天做過什麼呢?
每樣工作都是三兩下便完成的東西
沒大攪作
做得最多就是執拾一下自己枱上的膠file....
掉了很多早就應該要掉的東西!

放工給又一成吸引著
要走入去走兩走才回家~ 哈哈!

>>March 17, 2008 at 12:51:31 PM GMT+8


2008 年 3 月 15 日 星期六 【晴】

2008/03/16
骨痛持續了個多星期後, 到今天演變成腰骨痛

家姐病倒, 為報答她接我出院而沒上課, 繼而被拒絕補交功課而損失了一份功課的分數
決定為她煮一個午餐!
就是我最拿手的蝦子麵!

一個月能蓄到3000多4000元去讀Master 嗎?!..........
很大的doubt!
所以不用問我了... 女仔星號郵輪不去了!!
我要蓄錢讀書!!!
*******************************************************************************************
2008/03/15
本來... 心情不錯的!
出門口後才知要變身做Electric Bulb, 有些炆憎 =.="
越來越怕變成同行之中特章的一個!
三人同行之際, 二人對話之中又不知應不應該插咀,
插咀又好像在偷聽, 更不想打攪你們的興緻! 不插咀又好像在搭枱!
最後以發呆打發時間 =.="

日文堂, 預告將要開始默書
是因為一個同學的request所以突然有"活動"嗎? 雖然沒大所謂!

約不齊人的dinner with wilson, lung, shun and yvonne,
第n次request食小肥牛, 枱都book好了
但偏偏其中一人"不想吃火煱"... 又沒有了...................
說沒失望都是騙你的! 還以為這次終可吃得成 :(
第n次失望!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

世界很細, 怎麼會攪笑地跟yvonne都各自識其中一位舊同學的朋友??

為什麼近來好像每逢星期六都會心情不好?!

>>March 16, 2008 at 3:11:35 PM GMT+8


2008 年 3 月 13 日 星期四 【晴】

返了日半工便resign的receptionst
- sms給Jo姐RESIGN, 型!
- 看到一個以前的自己, 做了幾天/星期又resign會帶給別人的麻煩 (雖然最煩惱的是Jo姐)

2. 離開座位做野, 枱頭電話響起, SM路過見到是某同事打來, 於是接了電話, 無聊對話開始
SM:『喂, 呢個係電話錄音, 有咩請講低!』
同事認得出SM的聲音:『你同Mabel講佢好無聊呀!』(mabel = SM)
SM:『好, 我會話佢知!』
轉頭SM跟我說: 『你個無聊同事xxx搵你呀!』

3. 不吃KARIN的回頭草
突然收到6月resign那份工的公司打來問有沒有興趣回去做sales admin
逃出生天後已沒興趣
奇怪
滿足於現狀!

4. 唱K, 半被迫飲啤酒 and whisky , 好難飲!!
給HOLLY 及菜心救出生天
DESSERT @ taiwai

>>March 15, 2008 at 3:11:12 AM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net