寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2008 年 6 月 7 日 星期六 【晴】

SHAN: 爆緊啦, 點算好呀, 我要tuesday變番靚ar.............

happy day with Yukari
食lunch行街買衫買鞋打機做齊
好好好開心呀
我好鍾意你呀 XD

意粉屋的奇遇, 甫坐下..
1號waiter:『兩位要凍水定熱水?』
yukari:『凍水!』waiter緊接著回應:『要熱水, 好呀!』
(我都未及說我要暖水, waiter便走了!)
過了一至兩分鐘後...熱水還未送上!
2號waiter來問:『要凍水定熱水?』
我說:『2杯凍水!』(別把事情複雜化好了!)
2號waiter很快便送上兩杯凍水! 然後我對yukari 說:『如你所願飲凍水啦!』
轉個頭, 不到半分鐘, 1號waiter送上2杯熱水, 更把我們的凍水收走!
天意! 要你飲熱水!! =.="""

我條頸好痛 >.<!!

>>June 8, 2008 at 2:13:51 PM GMT+8


2008 年 6 月 6 日 星期五 【晴】

黑雨, 火車站變成河邊, 有浪的! 水深至巴士的第一級樓梯!
DSC00053

車站內還要巧遇紫樺!
早知行快幾步啦, 趕得切上番班車同姑姐傾下偈
tea lunch@小肥羊with 表哥, 食左好多蝦,
為左同事著想, 為免爆瘡, 第一次為皮膚著想而少吃炸野 =.="

日文堂繼續, 是日默書 --> full marks!~
越讀越少人, 今天得5人上課, 但進度快了很多!


尋晚, 海哥仔解開了5年來的謎
是 gigi_wpc 出事 XDXD

>>June 7, 2008 at 1:46:16 PM GMT+8


2008 年 6 月 5 日 星期四 【晴】

2008/06/06
多謝CANDY仔的幫忙!
多謝CANDY仔慷慨借出invitation letter作sample --> SM叫全抄!
英文版後到中文版 x3
忙了一整天

朝早有人上來INTERVIEW, receptionist先跟我說這個女仔已上來in過一次,
因為她的樣子像科學怪人, 所以有印象!
過了數分鐘, 分別有2位可惡的男同事告訴我: 『gigi!! 入面果個......... 同你好似樣呀!』
唔係掛!!!!!!!!!!! 我似科學怪人???
可惜望不到她的真面目, 問Jo姐取她的相看是又遲了一步, information 已給碎了 =.=""""""
(都好... 証明唔會請佢!)

Jo姐feel到我發脾氣
駛唔駛連叫d人寫完傳俾下一個都要寫?
已經趕, 還在為這些無聊的東西阻著進度, 不覺得有問題的嗎?
可笑的是, 她是怕SM要, 但最後SM卻跟我一樣想法, 覺得這是多此一舉!

聽了同事$106一日遊澳門的"遊程"
笑爆!

『大部份o既老細會低估員工o既能力
大部份o既員工會低估老細o既智力
大部份o既老細會挑戰員工o既耐力
大部份o既員工會問同事拿零食』

****************************************************************************************
2008/06/05
Jo姐 sick leave
悶到識飛!

放工與同樣帶了PSP及NDS的同事, 4人對戰(分別玩2種GAME)

>>June 6, 2008 at 1:18:30 PM GMT+8


2008 年 6 月 3 日 星期二 【晴】

大金san, 聽書留心d啦! 用 "masen ka" 問架!

今日大家心情都不好
為什麼別人來問我東西, 我答後,
在你眼中會變成是我干涉了別個 department的內政?
是我說得不清楚嗎?
連累了Jo姐... 對唔住.......

同事邀請,下星期為她做一晚兼職(沒錢收的)Model,
哈哈!
should be funny!

>>June 6, 2008 at 4:02:12 AM GMT+8


2008 年 6 月 2 日 星期一 【晴】

超正的乾冰鎮芒果豆腐花!! thank you 18歲的photo!!
DSC_92660001

今日開始crown入箱,
人地張form改左9世, 但上一手秘書仲繼續仲舊野,
又唔話俾d人知個箱的description只得250個digit, 攪到個個都唔知頭唔知路! 火都嚟埋攪到!
打去crown仲要俾人串!
**************************************************************************************************************
2008/06/02
情緒繼續高漲中
諗起姐姐話認得的原因就好想笑 (唔係怕狗果個, 係佢認真小小咁講果個)

放工同同事先到IFC的pacific coffee打mario kart
再到tst玩賽車+拍拍機
再到佐敦食了好抵好好食的意粉!!
意粉set包餐湯餐飲同一件cheese cake... 都係30零40蚊咋!
仲要好好味~~

DSC00232


**************************************************************************************************************
2008/06/01

好開心但攰到爆, 4大節目
1. 唱k -> 1pm-5pm
- 半帶領半強迫, 6個人, 4小時, 10次無名指
- 27個位, 啱啱好fully occupied
- 女子組 - > 男子組 (掃黃版無名指) ->各自獨唱一次 -> 女子組 -> 姐姐 “獨唱”

2. 512關愛行動
- 令22 worry了一晚沒覺好訓的事, 最後全部都冇發生!
   夠10個人, 有位坐, 睇到姐姐之餘仲搵到姐姐…
- 極速踢爆某人變身之謎
- 『值日生呢?』 22:『佢冇嚟!』 人格分裂+精神分裂
- 聞說22上左鏡
- rundown唔同哂, 但偏偏我地都係睇8:45 =.=’
- 大會一宣佈叫觀眾舉起右手, 22熱心地話我知邊隻係右手!

3. 搵姐姐
成班懶到飛起的大帝… 22, o靚妹+我, 3個女仔企前面bele bala咁non-stop 地cher住同姐姐講野, 後面男仔完全插唔到咀入嚟!
- 可唔可以唔好淨係記住我怕狗?
  『點解你會認得我? 因為我靚呢!!』笑到講唔到野, 咩意思! =.=”
- 勾手指尾, 下次一定要玩味, 唔該!
- 『唔好唱千千闋歌, 唔好唱飄雪!!』『好衰呀你地, 你地唔聽人地要聽架嗎!』
- 上次有人俾姐姐講完一句後拿拿臨換相, 今次又要換名, Peter, David 定Jupiter?
- 『我地今朝唱左10次無名指呀!』 『啱呀! 有冇打開門唱呀!』
  『梗係有啦!』 『做得好! XD』
- 『聽唔到, 好失望呀對你地 XD』
  你成日唔望過嚟呀! 『左手[手查]咪望唔到你地果邊呀!』咁你下次用右手啦!
- 完全漠視mandy, 一話走立即拉開話題 x N次
- 相約lunch @101 1/F XD
- 簽名… 但簽左一個字的一半枝筆冇墨 =.=” 『下次幫你再簽過啦, 攞枝黑色簽啦下次!』
- 後面可能真係有記者 XD話哂都係個賑災show, 都係唔好玩咁癲 :p
- 天時暑熱, 我地玩到大汗疊細汗, 但姐姐對手依然可以係冰凍 =.=”
- n個excuse[乙水]佢落車, 但冇個成功 =.=”
- 上堂呀姐姐! 『未得呀, 個乜野未乜野呀!』
  一齊:『個乜野未乜野呀?????????』

4. 宵夜@糖朝
- 想試好耐~
- 好GRAND的一個mango豆花!! 有乾冰冰鎮架!! 好靚! 可惡的22一口吹落嚟吹走哂d乾冰!!
- 一行6人繼續好high, photo sharing session
- 『18歲你生日記得我地知, 等我地叫你做19歲!』
- 好多個『呢度講呢度散』的笑話 XD

返到屋企攰到散左, 極速入睡!

為某purpose而擺的pose =.="
DSC00221

>>June 3, 2008 at 1:59:40 PM GMT+8


2008 年 5 月 30 日 星期五 【晴】

lunch自己走到mk吃,
是厭了附近的食肆, 還是厭了身邊的人??
吃過lunch後開始行街, 找不到想買的東西
飛快地便到時候上課...
今堂oral訓練, Yo san狂問問題, 迫我們用日文答
連續問了我接近10個問題...

マックドナルド ... 發夢都記得了

>>May 31, 2008 at 1:01:01 PM GMT+8


2008 年 5 月 29 日 星期四 【晴】

朝早, 神勇無比地不帶遮返工,
到上環都沒有下雨, 便走遠些買大快活早餐,
買完後, 極度興奮的是出面正在下超級大雨!
手無吋"遮", 可憐的我, 唯有打電話找同事求救.........
等同事來拯救期間, 見到一個熟悉的口面...
原來是阿keith! 即是year 2 時教我們IM的吹水王
他又認得我, 還給了我他的咭片, 得知他現在做些比當lecturer更high level的工作!
閒聊幾句後同事便到, 於是走人!

lunch hour @ 地窖三餸飯!
繼續mario kart, 打了一星期了! (還未厭!)
『成班機癲』!

放工準時收手, 但在公司逗留到6半才走
因為入了同事房搗亂 XD
無意中從對面building的玻璃鏡倒影中見到樓上一層著了安全大光燈,
以為樓上一層有事, 同事立即衝上去查看, 但無耐已落閘 =.=""

公事私事都是admin XD
被SM改email改得多,
給訓練得中文proof reading強了很多!
(發雞盲除外) 哈哈哈!!

>>May 31, 2008 at 5:03:27 AM GMT+8


2008 年 5 月 28 日 星期三 【晴】


Mario kart @ lunch, 爆笑位3個
1. 排第二, 臨衝線前見到Jo姐在前面, 原來她比大隊慢了足足一圈
2. 與現實世界一樣, Jo姐在mario kart內一樣會盪失路, 在沒有倒頭車的一關嚇見Jo姐的車以高速迎頭而來
3. 同事玩得太興奮, 把喝剩的半杯檸茶倒了在我身上, 避得過今朝的一場大雨, 但避不過這杯檸茶, 一樣要濕身 =.=””””

dinner @ Satay King w/ Wilson, Shun, Kane, Bulky and Candy
投靠著一個原來一樣唔識路的wilson =.=”
鬼翀可以一來到, 未開口講野, 單憑他望著candy的一個眼神已經可以令大家大笑
但估唔到candy原來冇聽過”綿質泳褲”的故事!
第n次re-schedule -> jun 22

thanks candy’s 手信~~


billy msn

>>May 30, 2008 at 3:19:33 AM GMT+8


2008 年 5 月 27 日 星期二 【晴】

Jo姐打算請2天annual leave去玩, 填form前她來問:『Gigi, 我想請2日假呀!』
我:『唔俾! 請乜假呀無啦啦!』
Jo:『我想同阿媽去旅行呀!』
我:『哦... 請幾時呀?』
Jo:『6月30同7月2』
我:『哦.. 咁好啦, 我approve啦!』
掉轉了角色 對白 XD

中計!! 臨放工前SM要staff list內的日期全部改format,
見她urgent便留下完成
6點半完成後才發覺.... 不知何時, 她已經走了 =.="""""
蝕呀!!!!!!!!!!!!!!

近幾天, 一天最開心的時候, 就是lunch hour跟同事link up玩mario kart,
自從上次與同事到機鋪玩賽車, 穿著高跟鞋的我踩贏了兩位男同事後, 變身做『女車神』!!

>>May 28, 2008 at 2:18:06 PM GMT+8


2008 年 5 月 26 日 星期一 【晴】

so cheap!!
你班好"同學", 唱k又話唔得閑去, 又話要諗下先,
依家一話有姐姐, 立即轉軚話不如唱k+睇姐姐
so cheap呀! 包括22號小姐, 思其姐同大夫伉儷呀! 哈哈哈!!! XD

放工時候, 正跟SM draft email往來中...
發覺有問題... softcopy在SM眼中是等如software :s
email有句說:『超過7年的軟件文件,己可刪除!』
軟件文件??? 我會覺得是叫同事不只是SOFTCOPY的文件, 連同整個用了7年的window都可刪去 XD
中文email又不可寫是"softcopy", 最後6時過了還在寫...
SM打來:『gigi, 唔趕架隻email, 冇乜野你走先啦!』
我:『哦...』
sm: 『我有野做緊, 你唔好再draft俾我, 俾左我我又心思思去改, 你聽日先改俾我啦, 走先啦!』
我:『好!』
至聽話就是這個時候!


>>May 27, 2008 at 1:21:24 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net