寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2008 年 7 月 7 日 星期一 【晴】

朝早SM掟了jo姐入房,午後jo姐逐個叫入房"傾偈" ...
SM話我成日做錯野,特別係D EMAIL,成日都出左先知有錯!
我好想講,我都認我成日錯,但其實唔係全部email都係我打!
特別係近呢個星期,jo姐見到太忙,有d佢自己寫自己send,完全冇經過我手!
但有問題就入埋我數.....

再"long lai" d咁講,如果SM唔係改咁多次,成日加完又減,減完又加,
開頭講完結尾又講,鬼咁長氣,email其實可以錯少好多!

又話我地食飯遲返,搭1返到架啦喎!你都俾d時間人地等lift等食等飯呀...
某d人宜得自己d下屬o係公司冇朋友!

LESSON LEARNT TODAY係,八婆有好多,爭在係『正』定『臭』,
同埋『正』同『臭』的程度去到邊!

>>July 8, 2008 at 2:15:50 PM GMT+8


2008 年 7 月 6 日 星期日 【晴】

同事今日sick leave,繼續頂他的recept位置,
跟jo姐投訴:聽日叫佢返工得唔得呀?再落去我癲架啦!!

發up瘋.與SM討論到迪迪尼的小小世界,她以為有好多野玩,
我話:唔係架!入去坐船坐一個round就完架啦!
sm:下?咁少架咋?
我:係呀!真係坐架咋!玩巴斯光年都有野俾你射下,呢個完全冇!
(下刪幾句對白...講到2日套票!)
sm:你買1日都可以出嚟食野架!
我:但附近都冇野俾你食!
sm:去東涌囉!
我:搭11蚊地鐵去,食完再返,仲貴喎!
sm:又係喎!咁我收你15蚊!
我:咪仲貴 =.=”
sm:15蚊來回喎!
我:咁就差唔多!


又繼續等你電話,n次應承過會get back我都冇下文!

>>July 7, 2008 at 1:40:34 PM GMT+8


2008 年 7 月 5 日 星期六 【晴】

2008/07/06
一如已往,上岸後才暈
浮遊中!今日先以意志力克服,聽日都係咁先食葯!

下午-> youtube看sailor moon 及飛天少女豬事丁
依家睇番d劇情好白痴!

表哥,你仲未還番隻無名指俾我!兩個月都嚟緊啦!
      常期待下次有突破
       然後是後悔更加多

***********************************
2008/07/05
久違了的poly呀!
到poly一轉聽talk,專登早些回去食個lunch,
好耐沒試過一餐可以$23.5解決!還要叫了一杯特飲!
talk聽後發覺那個master programme不太合適!
算~還有一年時間給我揀!

inkfish-ing @ sai kung
thanks Edmond專登去poly兜個路痴入西貢!
到了西貢後,先到supermarket買25枝水!哈哈!
圖像038

一個不小心當了班長透明,在她身邊掂行掂過,完全看不到她!
3個人6隻手,把25枝水及其他零食拿到西貢碼頭hea等
不久表哥及doris都到了!

6半左右開始上船
dinner->怕會嘔->只食少少and班長勸喻下唔飲汽水:p
食完後天都未黑哂(是爭一分鐘嗎?),於是跟了班長上甲板(通常她都會找到些東西玩)!
吹吹海風~正!不過突然會很大浪 =.=”還是坐在甲板上好了...

整晚轉了4個地方吊墨魚,不計船家,我是第一個吊到的人呀!(威呀!!!)
但我完全不知自己吊到,是班長看到=.=”所以她堅持她都得半條!
班長一播姐姐的歌我便吊到inkfish!
但再試已沒用!哈哈!

挑戰耐性,等左好耐都再冇墨魚上釣
無聊到連樹葉都要釣上來玩,
仲要好準,一拋個鈎就中 =.=”

全船共吊得23條(大約)墨魚(只記得唔夠每人一條!)
船家整了蒜蓉墨魚給我們吃~好味!!
DSC00067

臨走,班長開估,咀咒是:落雨!
中左 =.=””””””””

一上299,未開車就訓著左!


5年前的7月5號晚,你記得自己做過什麼嗎?
我記得呀!
<<借用teresa的format and 語氣>>

>>July 6, 2008 at 12:37:59 PM GMT+8


2008 年 7 月 3 日 星期四 【晴】

to 表哥:你買咩都冇用架啦,表妹嬲死你呀!除非你同我去唱k唱10次無名指啦 XD

朝早撞見中學時教英文的miss wong, 傾左幾句, nice chat!

最後一日分身!
合體!!!!

用開的courier公司突 然倒閉=.="
call了新courier來開會
一口氣於2間courier開account, 每間開11個a/c ...
醒目的填表方法:把相同的資料一次再影印,之後才逐張填!

放工前,公司活動email終於send得出
同事份紛紛報名
某dept的同事派代表打來問:gigi,我代表我dept同事問你放工未?我地想報名?
我答:唔俾!星期一先!趕住走呀今晚!
點解擋到這個dept,又到另一dept同事殺過來
電話響起:『都話你架啦!擋到我地擋唔到其他人呀! =.=”

放工到灣仔會合阿中一起回家~
仲傾左好多偈,半杯定半枝都講埋佢知 :p

>>July 4, 2008 at 3:03:25 PM GMT+8


2008 年 7 月 2 日 星期三 【晴】

2008/07/03
jo姐 and 電單車男朝早一見到我便叫:『嘩! 你起到身呀???』
係架, 我都覺得幾勁架! 尋晚訓唔到但一樣照返工
jo姐昨晚已叫我唔返工都唔駛打俾佢, 佢會自動幫我請假!
頂酒的電單車男,飲得太多今日頭痛 =.=”

****************************************************************************************
2008/07/02
interview in 人take 2, 今次冷靜好多!
至少applicant 口窒過我好多!

『借借呀reception小姐唔該!』
正八婆!

繼續分飾3角
好忙好忙好忙好忙好忙好忙好忙好忙
有d人打來可以好有型地叫:搵120呀唔該! (120 = ext. no.)

dinner @ 某hotel
原先與同事 "一人一枱", 以便招呼來賓
但SM臨場見到全麻甩佬來賓,叫我與jo姐一起坐
開席都沒大問題,吃了兩道菜後班友開始癲,係咁飲酒
跟jo姐置身事外,有人來要我們飲,同枱的其中一個來賓都會代為拒絕,
叫唔好迫我地飲…

過了一會,與jo姐到SM枱商量小小事...一埋枱便出事!
那枱的人不停要我們飲,SM頂酒都唔俾,SM留手地每人斟了一啖紅酒給我們,
飲完這個又到下一個,已經飲了5-6次!
見到唔對路, SM同電單車男同事都叫我同JO姐返自己位, 唔好再留o係度
點知埋到位, 食左2啖翅, 另一批人又殺到過嚟, 又要我地飲
我地話no 啦, 唔飲啦... 又大大聲話我地唔俾面.. 頂佢ar!
今次仲要係條麻甩佬斟, 又飲多2-3杯...
飲飲下電單車男同事見到, 叫SM過嚟解圍, 叫D人留下手鍚住我地兩個,點知連佢都俾人隊...
最後電單車男過嚟幫我頂酒,叫我地快D走,去冇人果d枱度坐!
攪掂之後已經好WING, 去完toliet暈到情願o係toliet俾人補妝個位抖抖, 冇得坐都要挨住度牆嚟企, 都唔願再入去 :s

Jo姐攞兩大杯水入toliet要我飲左佢, sm發現我頸後開始出現一撻撻紅印 :s
佢地安置了我地隔離餐廳休息一下先,送完客再接返我過去,
抖多陣已經好左d,但全身都紅哂 =.="

Jo姐and電單車男送我返屋企,途中粗略估計,十數分鐘內,
與JO 姐各自被隊了半枝紅酒 =.="""""

ps: 過份的hotel! 竟然俾d人食煙!

初時未知大禍臨頭,仲同同事周圍影相!
DSC00063

DSC00065

DSC00066

****************************************************************************************
2008/07/01
已經沒感覺七一回歸日

movie w/Vincent + doris + Emily -> super hero
好無聊的movie
其實我知你o係電話係發我脾氣!
我都嬲嬲地, 因為我知你未起身所以先唔直接打俾你!
同埋你d語氣係埋怨緊我冇credit cardo係身囉!!

>>July 3, 2008 at 12:36:06 PM GMT+8


2008 年 6 月 30 日 星期一 【晴】

2008/06/30
一人分飾三角
gigi= secretary + admin + receptionist
忙到識飛
忙到頭痛都忘記了
sec 的工作都沒時間做

自身難保, 還要"看管"著 3名出街同事 and 代同事check她下屬的工作.................
同事放假前交帶落要好好"看管"著某一出街同事: 『佢唔係有心蝦你, 但佢真係會蝦你架』 XD
『你得閑就打個電話睇下佢去到邊, 唔係佢就周街走架啦!』
好彩... 這事沒發生, 他還主動打回來說某公司要久候一些!
看來也是蝦你, 不是蝦我!哈哈哈!!!

放工回到家,一入門口阿媽便叫:『食飯先啦阿中!』
阿中?以為她一時口快講錯!
過了一會:『快d食左先啦阿中!』
又阿中?莫非阿媽睇錯入門口那個是阿中,不是我?
再講第三次,正想開口話『我嚟架阿媽!』的時候,發覺原來阿中的確o係屋企 XD

dinner後如常bath,
bath完一打開toliet門.... 很大聲”BOOP一聲後,眼前一黑....
又玩停電
每年都跟我們玩一次
等了一小時都未恢復,決定到阿中屋企借宿一宵之際便恢復電力
還記得舊年是3月時停電... 害我要帶著重到死的notebook去阿中屋企繼續趕工FYP!

屋企好耐冇點過lu~
DSC00288

******************************************************************************************
2008/06/29
K w/ lemon, 22, edmond, 班長 and o靚妹
挑戰10次失敗, 埋單好像得6次左右
k房內因鞋帶而引發"混戰" x N次
報復而突襲綁埋班長左右腳鞋帶, 但每次都失敗!
與22特地點唱 美少女戰士予我們的sailor jupiter!
jupiter下次應該不敢再穿裙出來, 因為玩到連涼鞋都給掉了出k房 =.="""""
臨走, 聽話的我們, 點著了歌, 開得最大聲, 然後走!
轉了3個彎後依然清楚地聽到 『誰都是錯』這4個字!!!

sunday afternoon的k場, 沒人趕, 由3時半唱到8點自行徹退為止
去牛頭角dinner, 很美味的黃金軟腳蟹
吃完再跟22 and班長逛了一圈才捨得回家

>>July 1, 2008 at 6:41:24 AM GMT+8


2008 年 6 月 27 日 星期五 【晴】

2008/06/28
落街食早餐, 不中頭獎, 但中了二獎
回到家後給家姐發現膊頭中了雀屎! ...................

與mama等小巴途中收到yukari的sms說: 等了5架小巴都未上到, 我只想出大圍...
以為yukari因為見到我和mama排後面所以send給我
打給她, 她才發現原來大家一起在等!
終於yukari等到第9架... 我和她都上到車了!
看錶, 我等了25mins, yukari等了半小時
『半個鐘已經夠你行出大圍再行返回來!』

lunchw/表哥and mama@shation
feel到表哥條氣的確好唔順!
日文老師預告,遲些班中會加人,加入比我們高級的同學
死得.........

『諗得太多』->立即覺得:我應該立即take action?
『經濟獨立』
『二人世界』!
thanks!

************************************
2008/06/27
一個壞消息...
下星期工廠一行接近40人來港,夜晚要與sm, JO姐AND電單車男一起去..................

下午有一個偉大的任務 - 落街買40斤乾瑤柱!
GM+SM 兩個女人走遍了海味街,分3間店鋪買(因為沒一間能一次過有40斤)
落街join了JO姐後,sm帶了我和另一同事到另一間鋪,
要我們看著職員把乾瑤柱入盒,MAKE SURE他們不會換走做其他價錢的乾瑤柱...
看完這間,又走回JO姐那邊,因為那邊要32斤,
於是老闆開箱給我們自己揀
把整箱乾瑤柱SCREEN走了散了碎了的乾瑤柱後,尚欠兩盒呀...
於是輪流轟炸老闆叫他把存氣樽的『樣版』都給我們!
湊夠數後我們自行上磅再入盒(因為太多,老闆得2個人又入不切,我們又掛著公司內叫了的TEA.....)
老闆娘讚我入盒入得靚,我說:咁不如我放工落嚟做PART TIME 啦 XD
(因為SM走了,可以亂說話 :P)
完成後call GM過來找數...

回到公司,看錶已經過了兩小時有多,
放好『存貨』後,urgently地趕著citidirect的system問題...
好煩!
SM見到我同hotline講緊還要插口來同我講野
電單車男同事看不過眼,出聲叫SM等陣先同我講 :P
完工後紫樺未走,於是又mario kart一會~

dinner w/紫樺@mk
用左蓄左好耐但又冇乜用的credit card redeem pt!

>>June 28, 2008 at 1:42:51 PM GMT+8


2008 年 6 月 25 日 星期三 【晴】

sissy: 公事嚟架 XD

差不多每天都有樣衰的事情發生!
今天事項:突然想起七一放假通知,應該是上星期做的,但徹底地忘記了,今天補做,但又send錯了做瑞午節 =.="

數cheque, 數完後逐張chop公司印…
點知公司印墨都唔多滴, 每張都要出行力才有色..
給了接近60張已經冇力 =.="
SM過來速戰速決, 用了半mins把餘下的KO,
但之前的60多張我給了近半小時 =.=""""
買個新印呀唔該…………….

因為無聊,同事把我們圍內幾個的樣子以漫畫形式畫出了來
Jo姐路過說:一睇就知邊個係你!
我:點解呀? (心想:莫非真係畫得好似?)
jo姐:因為d手手腳腳佢畫得一條線囉!
我:過份.......

電單車男又加入畫漫畫行列,
畫到我時我說:d手手腳腳可唔可以唔好淨係得一條線呀?!粗少少得唔得?
電單車男:可以!你d手手腳腳粗d咪得囉!
我不是火柴人呀!

>>June 26, 2008 at 1:23:04 PM GMT+8


2008 年 6 月 24 日 星期二 【晴】

自昨晚10時45分掛起8號風球,都打定輸數,執定袋,預計今朝醒來要返工
到今朝鬧鐘響,未睜大眼已經聽到老豆周圍發出的聲音(表哥應該明白我說什麼!),
就知道可以安心再睡!
途中聽到N次突發性嘈音!
同事一個白痴SMS問:係咪唔駛返?
用7分睡意+2分咀咒+1分認真地回了他
得到他的答覆是:好!早抖!
再訓過!
朝早打打機便過去,JO姐sms通知大家SM只要求大家2時前返到公司便可
於是12點才出門口,mtr巧遇同事,一起買個吉野家lunch才回公司,
飯都未吃完,追魂call殺到 =.=”

好認真呀!! TVB真係覆番我email呀!!!

放工回到家.... 戰場呀
一次過換抽油煙機+熱水爐+天花風扇
一屋都處於混亂狀態
老豆10個不滿師傅呢樣果樣
師傅走後呢度話唔好, 果度話唔好
兩個家姐都不在, 再次採取封咀strategy, 講乜都唔出聲
夠啦... 好煩呀! 憑咩要我信你而唔信一個professional 的師傅??

諗左好耐去send出sms一隻
是真的收不到, 還是刻意ignore?
我是在對空氣說話嗎嗎嗎嗎嗎嗎嗎嗎

>>June 25, 2008 at 2:59:31 PM GMT+8


2008 年 6 月 23 日 星期一 【晴】

2008/06/24
原來……. 我間歇性地把給a/c的文件送了出街到銀行 =.=”””
那麼久才無意中發現… 應該是有回頭的 =.=”
驚了5分鐘.

變質的公司活動
自己先俾錢去迪迪尼, 然後回公司claim錢 =.="""
太無聊了...
但算數啦... 這樣會少些功夫
7月公司還要換地氈, 有排煩!


********************************************************************************
2008/06/23
很多濕濕碎碎的task填滿了今天的時間
發現計數依然是我的弱項!

2位同事生日, 放工一行6人到tst dinner, 吃了一個很美味的xx菊芋醬!
途中一句『摩星嶺呀?』笑到肚痛, 其實好普通, 但唔知點解笑到停唔到 =.=”
食完去打機! 不留情面地互相取笑!
每次都是我在玩的時候 Jo姐保管我的袋, 但我玩完後她又去了玩其他東西,
每次都得花5分鐘去找回她(及我的袋!)

>>June 24, 2008 at 2:38:24 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net