|
2008 年 2 月 15 日 星期五 【晴】
很早就給吵醒.... 很想睡但又再睡不到 =.="""
新look的comment是:『你今天沒夾負離子!』
頂!! jel鬈了呀!!!!
又突然間對日文的興趣減少了,
是因為上星期沒上課ma??
aunt 5 family來拜年,
vincent表哥吃了些不該吃的東西!
******************************************************************************
2008/02/15
Spring Dinner大日子
到公司後收到個令人淆底的消息... SM今天上午不回來
吓????? 不要呀... sitting plan還未出, 很多工作都給hold著.......... =.="
3人淆底了半小時, SM最終現身... 安樂哂!
4時放工前SM叫到account取$15000 for Spring Dinner的expenses....
a/c連$10紙都數埋, 只得$14000...
代為轉告SM時, 這時才知SM是request $1500 !!!!
可惡!!!!! 超級樣衰!! 明明她自己講了兩次都是要萬五!!!!
4半到達會場, 第一個遊戲是麻雀王大賽
50元一底計, 打了一小時, 期間自摸一鋪, 出統一鋪, 由原本$1000的賭本, 變為$1008!!
贏了$8 !!! 同事一家輸三家... kekeke!!
打完就要開工...
要用的氣球non-stop地給弄爆, 可惡!!!!

將resign的同事.... 做MC, 但她又不舒服, 於是整天都提著她準時食葯!
以免她有事的話, 就要我上台做 =.=""
居住地方偏遠, 獲同事厚待不用我幫手善後, 謝謝!!!!~
>>February 16, 2008 at 2:43:09 PM GMT+8
2008 年 2 月 13 日 星期三 【晴】
以不愉快心情迎接今天.....
同事看見我手上的pacific coffee,
『你今日去pacific coffee借廁所呀?!』 =.=""
忙忙忙
同事四散,各有各為著聽晚的春茗忙著不同的東西
OT到晚上8時許,終於同SM一齊收工....
去TOLIET前要報案『等埋我, 唔好鎖住我...』
『工作罷 少說話 前面更好』
冇甩KEY冇入錯喎!
係隊BAND自己聽錯以為姐姐唱埋個"掉"字之MA!
**********************************************************************************
2008/02/13
開會途中SM爆了一句『你d email唔好咁口語化啦, 改死我呀!』
可能是言者無心, 但聽者我卻異常地有意
很多時都是給你改得面目全非, 然後索性從頭再打
有時卻因為一粒逗號、把『下星期一起』改做『下星期一開始』,就得把EMAIL再DRAFT一次
阿yan一句完全中了我的不滿
『咁鐘意佢(舊秘書),咁又留唔住佢?!』
好開心同ar yan傾左陣電話,知道佢完全明白我的想法...
可惜ar yan要辭職了.......
hacken concert, 位置不錯
但每人一個的搖鼓, 令人討厭!!
整晚都沒有心機去欣賞concert,
攰+唔開心
唔開心一係因為SM一句說話
唔開心二係個腦諗緊春茗的事...
唔開心三係因為兩晚concert嘉賓相差得太遠, 明明前一場係姐姐 ..... 雖然當晚都去左搵佢!
左耳入右耳出
>>February 14, 2008 at 3:31:59 PM GMT+8
2008 年 2 月 11 日 星期一 【晴】
出事... 唔小心delete左做aduit的file, 仲要retrieve 唔番...
仲未敢話俾SM知住... 死LA! 臨過PROBATION先嚟攪單咁杰!!
聽日要自首啦.....
今日好得閑
下午開會
『gigi 出一出嚟改隻email ar! 趕住聽日出!』
我聽日會返工架喎
放工同Jo姐去買野, 遊到tst dinner後搵人
見到330先:『啱啱入左去啦! 你仲行得咁滋油! 你快d嚟就一齊嗌住佢啦!』
用10級聰明的方法聽入面做乜!
good呀今次!
『好番未呀你?』
『好好多啦!』
『鍾唔鍾意部機呀?』
『收得好清喎!』
『你識唔識用ar?』
『梗係識啦, 你當我白痴架咩! 駛唔駛100蚊呀?』
『百幾啦! o係百老匯買o既~』『d桔呢? 唔食得架喎!』
『下?? 爭d食左喎!』
『食得, 不過好酸果d...』
........................大約咁上下啦, 唔記得哂咁多la
someone is selfish!
and annoying smoke!!!
beware of my clothes please!!
>>February 12, 2008 at 4:15:57 PM GMT+8
2008 年 2 月 10 日 星期日 【晴】
今朝同事派利是時, 同事話:『祝你不勞而穫呀!』
我答佢: 『咁我祝你坐享其成!』
Apple Daily:
一睇到就係咁笑 XD
太攪笑la!
但我覺得佢果時唔係感動喎 XD
Jo姐看到今日的year plan寫著"新春提早下班"!!
立即打來叫我提SM!! keke!!!
好野~ 放4半~ 但都near 5點先走~
>>February 12, 2008 at 6:09:00 AM GMT+8
2008 年 2 月 9 日 星期六 【晴】
是日打仗, 13人!
MY LOVE WILL TAKE YOU HOME loop左一日
喉嚨開始痛... 灌水!
**************************************************************************************
哈哈!! 同我地玩以為我地唔會真係買呀啦 XD
今次玩唔過我地, 我地真係去買左部原子粒有天線收音機!
第一場話要, 我地第二場就立即買到俾你啦! 幾勁!!
仲要TUNE好個881903台同開定條天線!! keke!!
sales哥哥聽到我地的要求, 話要部最leung, 最out的收音機, 眼都突埋!
張咭都係精心揀的! 見你成場開口埋口都恨拍拖, 一見到有桃花的咭立即決定要呢張!! XDXDXD
明明話唱完頭兩首就一齊出去送俾阿姐...
穿過前面的記者群後, 發覺得我一個出左去, 想返轉頭但阿姐又行緊出嚟...
個台好高, 好白痴地跳左幾野, 再叫左幾聲, 阿姐先見到我
阿姐問: 『咩嚟架?』
『你尋晚話好想要的原子粒收音機!』
再去到無名指, 嗌左句上台:『送多部俾你呀!』XD
有人 好勇咁率先認投CONCERT的DVD 廿萬隻!!! 勁!!
第二場唱得好過第一場, 完全唔鍚聲, 唱到好盡!!
繼續訓地碌地, fing頭
冇得嗌, 冇沙到聲, 好失望........
落難貴族又要走難
散場又去玩野, 有人帶頭去玩新城台長: 『喂! 慧嫻叫播多d佢首歌呀! 一日播廿次ar!』
台長:『哦! 你地聽多d啦! 慧嫻叫你地數住呀幫佢!』
『好呀! 咁你記住播喎! 播多d我地又聽多d!』
 
  
散場後的自娛時間, 周圍串人起火頭以應赤口
聽到d人問:邊個係阿芝呀?
趕著走而冇停低
講電話補數!
thank you大夫接送!!
>>February 10, 2008 at 2:20:38 PM GMT+8
2008 年 2 月 8 日 星期五 【晴】
Back from Priscilla Chan Live II
第一次睇坐得咁前的演唱會,有這個attractiveness的當然係阿姐!
坐第4行, 基本上坐o係位嗌上台, 阿姐係會聽到!
阿姐:『我屋企冇收音機! 你地送部俾我』
『好!』
『我唔要成套hi-fi呀! 我要淨係收音機咋!』
『好!』
『有條天線果d喎!』
『好!』
『原子粒架喎!』
『係!』
『係咪真係有架!?』
『係!!』
『咁你送俾我啦!』
『好!』
如果... 你知道佢病左好耐的話, 你會覺得佢已經唱得好好! 交足功課!
如果... 你唔知佢病, 就會覺得佢唱得唔好!
門口等... 幾廿隻手一齊去摸阿姐個頭,
原來真係剪短 :s
留幾耐先留得番咁長?!...
今晚可唔可以企出d唱?!... 可唔可以唔好成日去攪個頭?.... 可唔可以唔好成日"螺地"?
開場啦, 一套好型的開义露腿西裝
第二套
Guest係鄭中基
落難貴族look, 即場示範走難
阿姐條裙有咩睇?!
一段好有feel的對話, funny的結論:『不用理他們!』
Unplug幾首
好明顯係飄雪, bubble落到我地果行~
好開心唱左我有份suggest的左右手, 等了又等~
仲有情意結同無名指
兩個識的人夾住我一個坐... 係啱o既!
攞住個牌跟阿姐唱, 個牌係咁打到galil =.="
開場前突然聽到後面有2個素未謀面的人叫: Gigi!!
wa! nice to meet you two!~
仲見到張學友!!!!! 個花牌!~
離開Emax, 唔知問左看更咩野, 佢答完之後我見到周圍都有concert poster,
於是我話: 咁poster仲有冇呀?
然後見到佢O左咀 XD
仲要O得好圓 keke....
開始沙聲! 今晚繼續!
>>February 9, 2008 at 6:22:18 AM GMT+8
2008 年 2 月 7 日 星期四 【晴】
唔記得... 今年冇床頭齋呀!~
初四會打仗, 是禍避不過!
執相入相簿... 執了兩小時才完成一本
投降
攬著年宵買的毛毛豬cushion...
勁甩毛, 不停打乞痴 =.="
一家人除了我之外, 繼續燥底
『咁早開電視做乜啫!』
『5點半有電視睇啦嗎!』
『咁依家5點之嗎!』
『你由得佢啦, 佢要睇電視架! 佢睇電視就坐定唔會周圍攪野架啦!』
只有我忍得住冇出聲!
最燥的一個經常聊起火頭n個! 出奇的是火星人兩日以來完全冇還拖!
同阿姐開年lu~
>>February 8, 2008 at 10:06:25 AM GMT+8
2008 年 2 月 6 日 星期三 【晴】
好肯定表哥唔知個醜字點寫!
朝早未出門口一屋人都燥底嫌好好火!
多得火星人!~ 初一變成赤口!~
荃灣『朝聖』
stay了10多20mins便與姑姐一家去飲茶
等過馬路時表妹說:『好凍呀!』
『原地跳10下就唔凍架啦!』
於是兩位豬小姐一齊o係條街度跳
俾後面家姐見到:『阿妹你著無高踭鞋就唔好跳啦! 一陣初一整親都唔知邊度同你睇醫生呀! 一係你自己上番阿[女麻]度抖!』
下午去中中屋企hea, eason concert後到睇到訓著左的林海峰
好夠薑地去挑戰左樽益力多 XD
睇到MCF個tv廣告啦 XD
好誇!~
期待聽晚有聲正常冇失場的GOOD SHOW!
年宵中見到... 花?? 菜????
>>February 7, 2008 at 1:48:47 PM GMT+8
2008 年 2 月 5 日 星期二 【晴】
今日已經放假~
今年日光日白去行年宵with 紫樺, 但依然迫人, 又但係,
這次是我行那麼多次年宵買得最多東西的一次!!~
『話你阻掟之後連你買番來的都阻掟!』
回歸尖咀dinner, 試了間新餐廳
(對我來說是新, 應該開了很久)
繼續是城中熱話
餘下兩天
ar大:『嘩! 佢對眼咁大o既? 佢係咪整過容ar??』
>>February 6, 2008 at 3:42:13 PM GMT+8
2008 年 2 月 4 日 星期一 【晴】
又用多個多小時計annual leave audit....
很快就到12時lunch, 是日吃團年飯~
坐"主家席", 整餐飯的話題就是近日城中熱話...
公司出email, 我寫: 請同事切勿胡亂在網上下載"文件"...
SM過來說:『心知肚明dl d咩啦! 寫埋圖片, 短片啦!』
下午另一隻email... 『假期後煩請先開啟列印機電源後才列印文件』=.=""""
6時許.... 樓下出現數架消防車, 同事回報:附近漏煤氣!!
6點4左右全公司走哂 XDXD
 | | | 信德中心附近懷疑漏煤氣
| | | | 消防員和煤氣公司傍晚派人調查上環信德中心附近懷疑洩漏煤氣事件,部分行車線要封閉。 ... | |
|
去迪士尼要做足準備, 去睇concert都要!
不知不覺, 已經由31天, 數到餘下3天!
放工去買定螢光捧
想定那天用什麼袋(玩起上來會方便些) ....
盡量避免故事再三重演!
>>February 5, 2008 at 2:34:12 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|