寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2007 年 12 月 28 日 星期五 【晴】

女人可以好善變
由上個月『依家唔想睇啦喎! 我驚變左做李克勤親子演唱會呀!』
到今日『不如我地買飛去睇李克勤囉!』
好極端的comment! 哈哈哈!
要遷就不同的事... (爭d講錯野添 =.=" )
我地揀睇尾果d!! keke~~

快d到31號, 好想去countdown XD
indoor架! 好開心呀!! 哈哈哈!!!!

日文堂, 老師宣佈, 我們又升班了!
由初班升做中班了!!
象徵著... 將要面對更多更複雜的gramma了!


>>December 29, 2007 at 3:01:31 PM GMT+8


2007 年 12 月 27 日 星期四 【晴】

2007/12/28
今朝打電話出事...
有個女仔call back話收到我voice mail約見工,
前日我又的確留過一個VM, 但唔記得個人叫咩名
Jo姐又行開左, 我又搵唔番個人係咪就係電話入面呢個人....
最後諗住... 佢叫得出我叫Gigi, 都應該係呢個啦!
咁就照約佢時間啦...
點知攞番份resume出來.... 死得啦呢鋪!! 我個VM都唔係留女仔, 果個係男仔嚟架喎!!!!!
拉鋸左一陣, 打俾阿yan, 最後決定再打去個女仔度扮野話mgr突然有事要cancel個interview, 有消息先再通知 =.="""""""
出事 =.=""""

得番半條人命的Jo姐, o係SM勸喻下pm sick leave,
原定今日著手攪的大壇攪作 --- 銷毀文件, 得我一個開始做住先,
個個都話呢壇野超級麻煩, 我地dept又個個都係新人,
呢鑊真精彩!!

攪乜同一堆野, 成晚不停upload同download =.=""

**************************************************************************************
2007/12/27
公司的boxing day….
收了一箱文件, 是一整箱塞得滿滿的文件!
同事幫我把紙箱打開,
我便逐份文件拆開給GM =.=”

放工相約了鬼翀, wilson, candy仔及阿銘唱k
最終都約不夠8人
一個生日蛋糕變2個主角
天花板個板字唔覺意吹熄左支蠟燭,
可憐細我5日的鬼翀冇得吹蠟燭! Sorry! XDXD
卡拉OK的香檳係唔會出事架~
終於有人識得同我唱愛和承諾啦!!!! SO GOOD!~
k房內不停重溫鬼翀好想delete的video, 睇一次笑一次!
cimg0012

唔只升神枱, 就快裝得香架啦!


>>December 28, 2007 at 3:58:37 PM GMT+8


2007 年 12 月 25 日 星期二 【晴】

2007/12/26


  扑
   繩
    地
     快
      樂
       !


LUNCH即興約了yukari到隔離村食新開的pizza hut,
沒有tea set, 有些不滿! =.="

此袋將成為我的食飯袋~
一睇就知是我的~~
cimg0705
******************************************************************************************************
2007/12/25
去了坑口,一個我覺得應該有原始人及開荒牛的地方!
原來這個地方已經開發 XD
到阿龍家的club house篤波!
最後的愉快練習時間一口氣入了5個波~ 好勁!!!
一張波枱,兩個人同時篤
玩完後上阿龍屋企玩JENGA同UNO等食飯
打邊爐@酒樓後散水
結束愉快而無聊的坑口之旅!

dsc00331

>>December 26, 2007 at 1:46:14 PM GMT+8


2007 年 12 月 24 日 星期一 【晴】

2007/12/24
多謝你地每一個的message, no matter by email, msn定sms, 全部都多謝!
今年發覺... 好多人都同我講"MERRY BIRTHDAY" XD
今年生日, 食左好多蛋糕, 係咁多年生日之中食得最多的一年~ thank you all of my dear friends!!~


一早醒來, 化個靚妝才出門口返工~
返到公司坐了一會便要變身做reception小姐
大家都知我唔識攪d野
堂堂一個, 一人之下萬人之上的senior mgr要幫我分fax!!!!
收DHL d野我又摷唔到本letter in簿仔mark數, 佢又要幫我摷!
我唔識寫d野, 最後佢講我寫!
久不久又會出來問我有沒有東西要幫手 :s
阿yan都慘.... 自己要忙9樓的事, 還要不停給我打電話問=.="

放工趕到會展party現場,
同事跟我碰杯說聲happy birthday~ 很開心~
多謝jo姐的x'mas gift~
dsc00333
是日口頭禪: 今日生日我唔會鬧人!!
(provided that每次妖完人之後!)
dsc00334

放工找holly, 菜心, henry, O2上山頂~ 好凍
cimg0647
多謝你地無無謂謂咁同我上左山頂!
cimg0686n572768433_338292_2778

****************************************************************************************
2007/12/23
早餐已經跟mama and 阿大慶祝生日
知道了騎呢這回事是遺傳自阿媽!
cimg0619
發揮想像力, 把牙籤當蠟燭!


表哥又同我慶祝生日~
在尖東的"gi"商場仔, 為左個"gi"紙袋, 迫表哥去買野....
再為左要張有"gi"字的membership咭, 自己又要再買d野先夠數入會 =.="
閑遊到harbour city, 遇見一個好似我地個表姐的sales,
個sales 好funny好好玩~

dinner後去睇燈飾, 不過好似周圍都冇乜氣氛咁!
買聖誕帽, 我話:生日有冇得平d?
佢地話: 哦! 生日!!! 我地一齊嚟唱首生日歌佢聽! =.="

多謝表哥的生日禮物~ 我會用架XD
cimg0621



>>December 26, 2007 at 12:29:21 PM GMT+8


2007 年 12 月 21 日 星期五 【晴】

去了試樓下新開的酒樓
像做夢般, 場景轉了, 但人物一樣!

日文堂前又去影聖誕樹
『你隻手指就快要長駐俾我!』個個星期都影相=.="
收到表哥俾wong's family的 x'mas咭, 家姐一句話:『言重了!』

返home塞車, 睇到roadshow仲...............................

生日夾做冬
生日再夾聖誕
好冇癮囉!!

********************************************************************************************************************

thank you Uncle Tree~~

2007/12/21

做冬lunch, 上菜order冇跟個list之餘, 最後幾道菜等左半小時...
又要坐Gary隔離, 又是一餐"不安樂的茶飯"!

低b的我唔見左courier張單, account埋唔到數, 好彩我放件doc出街前有copy留底 =.="
打去courier叫佢俾番張單我, 佢就fax左張俾我
我個copy同佢地fax來給我的, 分別在多了個運費, 我以為account是要這個, 於是2張都給SM簽名approve...
過了一小時後, SM打來, 先聽到一陣大笑聲, 然後問我:『傻妹, 2張單有咩分別?』
『有架!!』
SM:『多個運費咋喎!』
(聽到D語氣,應該係我又做左D低B野...) 『我以為係要個AMT找數, 咪2張都俾哂你囉!』
再次傳來一陣笑聲=.="""

放工趕住去POLY取CERT,
5點9 SM終於完成party的seating plan俾我執埋出email,
Gary在旁幫手讀, 我就打...
好快完成~ 等SM睇完就send期間....6點3.... 俾人捉入去開會.... =.="
好彩她知我趕時間, 6點半放我走, 只要我改好手上的EMAIL, "放"在DESKTOP給SM看她會幫我SEND :P
JO姐我好愛你呀 XDXDXDXDXDXDXD
超趕的MTR轉"東鐵線"到POLY找WILSON及CANDY... 終於取到SERT, 趕到一身汗...

DINNER@妹記W/ Wilson, Candy, Bulky, Toe, Jeff, +1個 ISE女仔
大家都得到一個共識, 就是結婚千萬不可通知鬼翀
否則後果自負!
cimg0614

再到諾士佛台飲野, 再加埋kinder, sian, camily~
叫左杯mango bellini, 但有champagne... 好討厭那朕味...
於是阿龍仗義交換左杯有VODKA的DRINK!
WILSON話杯野只有甜味.... 的確係好飲好多...
但一小時後... FEEL到塊面好熱... 11點幾同CANDY走, WILSON佢地都一齊走,
返到屋企.... 發覺自己成身紅哂 =.=""""""
成日話飲完酒唔好driving.....真係唔好 XD
因為同candy歸家途中傾偈, 已經feel到自己反應好慢!
cimg0616

>>December 22, 2007 at 2:45:47 PM GMT+8


2007 年 12 月 19 日 星期三 【晴】

2007/12/20
上午突然超級忙碌…. 真係跟SM有關嗎??
打電話約人上來interview
原來要hea起上來, 真的可以很hea!
連找枝筆出來記下公司地址都懶得
要求我們email給他!
有誠意些好嗎???

“Completed 17 years service on Dec 19, 07,”
Dec 19, 07是 17年的最後一天?
跟SM 兩個人4隻手在數手指,
今天是第17還是18年的第一天???
最後發覺我最初的interpretation是對的 =.=”
直覺告訴我, 我最清醒是因為我最得閑!

『冇一餐安樂茶飯食!』
要監視敵方的一舉一動!!

**********************************************************************************************************
2007/12/19

SM放annual leave, 同jo姐都清閑左好多
成個office都靜了很多!
而我…. 清閑到成朝用左頭15mins 食早餐,
然後用10mins收拾埋尋日d手尾,
用5mins派了兩次file 就沒事好做
再用多30mins去了jo姐座位研究了Ms Word的背景….
之後就游手好閒地不知做什麼好
等courier fax番張單俾我補鑊又等極都未有 ….
其他時間, 就是用來跟candy仔msn吹水 …….
好悶呀!

真係煩, 有野做又嫌亂, 冇野做又話悶 =.=”

放工去搵表哥唱k,
一個”驚喜”
太驚喜所以變得冇表情!
一些三番四次都講左話唔好的事!
就算真係叫, 下次可唔可以話左俾我知先?! ?!
俾d心理準備俾我!

切下本年度第一個生日cake
『多謝Neway!』 =.=”
dsc00602

Say Happy Birthday Girl
可否替我沖喜
拆禮物時亦需勇氣

>>December 20, 2007 at 2:10:31 PM GMT+8


2007 年 12 月 17 日 星期一 【晴】

to candy: 7點幾我走左lu....

好奇怪…
每日3時左右之後, 總會聽到些用槌仔鑿東西的聲音
一下一下, 很清楚的!
由第一天返工就聽到, 日日如是, 天天準時!
但恐怖的是, 公司沒有裝修工程進行, 更沒有長駐裝修師傅!
樓上樓下都沒有裝修工程
到底這些聲音那裡來的?????
今天… 終於知道這個真相! 途經到SM座位途中又再次聽到這聲音!
這次比我平時聽到的更加清楚, 更加近!!!!

原來…………………………………











是同事"DUM" 印的聲音 =.=”
駛唔駛咁大力?!


6同9的大笑話...
整抽獎紙, mgr要求 6 同9 下加一劃以資識別,
能低的我除了6及9外, 16, 19, 26, 29 等等全部都加一劃 =.="
還要入到同事房才醒起.... 這些我加來做什麼?!....
笑到出汗 ....

>>December 18, 2007 at 1:31:20 PM GMT+8


2007 年 12 月 16 日 星期日 【晴】

to candy, 你幾點o係ELEMENT呀?!~

一隻email, 上星期改到今日, 真係有廿次咁多
每次俾Jo姐簽名都加句: 唔好再返嚟!
同一時間太多email要draft, 究竟那隻在Jo姐手上? 那些等SM簽名? 那些彈了回頭? 彈了回頭的又再draft了沒有?????

兼任RECEPTION, 唔知receoption姐姐仔攪乜,
電話冇聽, 門又唔開....
攪到我成日要撲去聽電話and開門, 個死人電話又唔可以press就o係位聽
最後成日下午都走來走去, 汗都出埋

lunch食部門飯, free lunch飲茶
繼續被踼爆食野慢

今朝搵酒店d gift certificate,
general mgr一句話唔要coupon, 我地的時間就變得白費
有不開心嗎? 沒有呀! 因為覺得反正之前白費的都是公事,
只浪費了公司的時間, 不是我的時間! 白費得心安理得!

聽日放工搭巴士!! 哈哈哈!!


songs chose
給自己的情書
心淡
歲月如歌
--- 我們會奸計得逞嗎?

>>December 17, 2007 at 2:37:53 PM GMT+8


2007 年 12 月 15 日 星期六 【晴】

上網見到上星期draft的recruitment ad, 出左街啦, 好開心添 :p
first advertistment

攪到咁亂, 有d煩! 合作少少啦唔該!


photo @ ELEMENT yesterday with 表哥

dsc00443dsc00453dsc00455dsc00484

>>December 16, 2007 at 2:31:25 PM GMT+8


2007 年 12 月 14 日 星期五 【晴】

2007/12/15
好即興, 上日文堂, 上到去才知道今天老師病了,
突然想起新開的ELEMENT圓方, 於是跟vincent向圓方出發
途中表哥身上經常傳來 [火羅] 味=.="
以後271前要加個adjective --- "萬能的"
跟人扮的石化聖誕老人握手拍照, 影完想走時, 發覺給聖誕老人捉住走不了,
表哥只懂望住我笑, 完全冇諗過要救我!
攪到其他人同聖誕老人d相都影埋我
擾攘1分鐘後, 聖誕老人同我講多句Merry Christmas先走得 =.="""

無論返工定放工, 我都仲做緊秘書的角色,
收集意見打果段野好似我返工draft d email...
同學仔約食飯, 我就永遠係random組的contact person =.=""""""""
秘書果然係啱我做!

收到本年度第一份生日禮物,
多謝大夫~


2007/12/14
Admin dept開會傾christmas party事宜, 好嘈好煩, 其實只係一個人問題!
同阿yan冷眼旁望!

原來呢度每個月15號都有tea食 XD

放工去搵阿龍and wilson睇果套睇到想嘔的 I Am Legend
好眼花!
第三張飛平左原來係因為阿龍買左senior的飛 =.="""

好多野都好巧合!

收到withheld電話一個, 收集意見!
一時間個腦諗左好多歌!
第二時間係, 突然好期待二月的來臨!
withheld就快變成一個人名=.=" 每次都係佢打來就係withheld! 哈哈哈!!!

>>December 15, 2007 at 3:08:18 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net