|
2008 年 6 月 21 日 星期六 【晴】
show給家姐看昨天表哥送的手錶...
『做咩送俾你o既?』
『因為有個 GI 字囉!』
『咁你同佢講話你改左個新名叫 LV 呀嗎!』
『都好喎!!!! 叫 GUCCI 都好!』
表哥! 我改左名叫 LV 呀唔該 XD
傘子 關心妍
曾給他的傘子 藏著歡欣淚水似個日誌
今天掛念我嗎 還記得當天的我吧
定時拿著傘 伴你我歸家
提出分手那天 凌亂的心事不免也未免
只想你別要走 而我卻不懂得挽留
默言呆望你 該走得走
淋著雨 怕你被懲罰
愛你我是情願 給你送贈這傘子
結局時跟冷雨在痛哭 很想止痛 無奈我快虛脫
傍陀大雨也似要是為著我灑 洗去從前日誌
當回頭轉看你不在 不關心我 明白更心酸
明知分開結果 煩悶的滋味不說也是痛
心想你別要走 而你卻不想多挽留
仍然無奈你狠心不牽我手
淋著雨 怕你被懲罰
愛你我是情願 給你送贈這傘子
結局時跟冷雨在痛哭 很想止痛 無奈我快虛脫
傍陀大雨也似要是為著我灑 洗去從前日誌
當回頭轉看你不在 不關心我明白更心酸
淋著雨 怕你被懲罰 愛你我是情願
給你送贈這傘子 傘內回憶記載著太多
逼不得已 原諒我太不智
傍陀大雨也似要是為著我灑 洗去從前日誌
當回頭轉看你不在 傷心的我
只顧淋著雨 怕你被懲罰
愛你我是情願 給你送贈這傘子
傘內回憶記載著太多 逼不得已 原諒我太不智
傍陀大雨也似要是為著我灑 洗去從前日誌
不能回憶你 將從前交給你
當回頭知道你不在 孤單的我 流淚再兜圈
>>June 22, 2008 at 11:07:44 AM GMT+8
2008 年 6 月 20 日 星期五 【晴】
Thanks 表哥的禮物 ~
不過個錶面仲闊過我隻手 XD
lunch with 表哥@意粉屋
互呻家中的煩麻事
『USB呀! 你爭左我成個月啦!』
『哎呀! 唔記得左呀! 』
『下次再唔帶俾我, 我砍左你隻無名指呀啦!』
『你忍唔到肚餓咩?!』
=.=""
是日日文堂, 一踏進課室門口, sensei便大叫:『嘩!! Gigi! 你同你家姐好似樣呀!!』
同學仔一句不知有心定無意的說話, 覺得她很不尊重人
但為什麼表哥好像洩了氣般不反擊?
看圖分左右 :s 爭d要掉轉埋張紙睇嚟!
晚上, 連同ar媽 and 家姐, 在沒有rehersal下暗串老豆的『婦孺』
講到出口『仲衰過d婦孺』!
順哂!
>>June 21, 2008 at 3:49:45 PM GMT+8
2008 年 6 月 19 日 星期四 【晴】
2008/06/20
都說"執filing"是咀咒!
朝早開工發覺沒工可開
於是Jo姐叫執一執filing的東西, 看看把box file怎樣歸位!
接了手一小時內, 其他工作相繼飛到!
包括公司活動, 想去迪迪尼就早響啦! 浪費我們的時間!!!!
忙公司活動, 忙tax letter ... 但時間離奇地慢 =.="
*************************************
2008/06/19
“向山頂出發”笑死左!
補鑊煲湯 …
『煲咩湯呀今日?』
『煲你囉!』
『我?』
『葛呀!』 XD
遊閑但不清閑的一天
同事預告請假一星期 : 將要一人分飾三角: 秘書 + admin + recept.
我會精神分裂嗎?
放工 -> 信和 -> 兜埋candy與同事到金魚街
因為之前某人一句頗為難聽的說話, 其實不太想出席今晚EEEB飯局!
但這句說話前已應承出席,甩底又好像不太好, 又不想賣底可愛的candy仔 =.=”
做sec很差ma?
Dinner @ pizza hut
當了是林經理開的一樣
鬼翀的伸縮肚皮笑到肚痛
*************************************
2008/06/18
一朝早回到公司就發覺出事!
大家都有錯, 她錯在沒看清楚email的內容, 我錯在沒提醒煲湯的同事…. 誰都是錯 =.=”
戰戰兢兢拿著補鑊email到SM處… 出奇地順攤!
但為什麼最後好像變成是我一個人的錯???
全公司67人, 減去GM 1人, 但只得9個人報名參加公司活動
可惡!!!!!!!!!!! 所有東西都要從頭再做! 有同事還要笑著來問我: 張form有幾多人報名ar?
心底裡咀咒: 唔係你地攪事, 駛再回頭再做, 又再諗過攪咩活動!! 多得你地唔少呀!
山頂一日遊? 還是入TVB看獎門人?! (有可能嗎? 我只是隨便說說…)
繼續執filing, 發覺是一項浩翰的工程!
3個月內完成到嗎?
坐在Jo姐座位比自己座位更長時間 =.=”
阿龍約7半但最後8時show up
dinner w/Wilson @笑笑
睇”破天荒” -> 爛尾的movie!
拉鋸了很久: 明晚出席不出席?
>>June 20, 2008 at 2:48:04 PM GMT+8
2008 年 6 月 16 日 星期一 【晴】
有人明顯在攪事
- 出口術 "勸" 自己下屬不參加活動 à 結果: 整個dept不參加
- 另一個dept再集體不參加
是在報復投票take 2嗎? 雖然我都覺得有問題
但這樣, 我們又得從頭再做!
誰的鬼主意????????
"執filing" 開始,
先把現存的box file分類
"多謝" 上手秘書 "清晰" 的taxonomy!
File list只跟color分, 但每隻color又不是代表不同類的box file
讓我們消磨多些時間!
昨晚談到這個糾纏已久的問題
『有時都覺得你過份架, 不過俾佢激嬲起上嚟又真係好難頂! 我都唔明點解對外人仲好過對自己阿爸!』
為免爭吵, 所以現在的strategy是視而不見, 置身事外,火起就叫自己閉咀
但最後發覺這種strategy只會令他覺得自己是對,
再令其他人更辛苦!
其實好心痛!
>>June 17, 2008 at 1:36:55 PM GMT+8
2008 年 6 月 15 日 星期日 【晴】
HAPPY BIRTHDAY TO 中中!
上星期收到一份resume, 內附一張靚仔相,
是擺好pose影的相, 同事笑說他可能是想把resume send去參加港男, 但send錯到我們公司..
今天這位港男上到來, 遠望, 有些像外國人的外貌的確很靚仔!
他填好表後, 同事問他要一張近照, 他交出來的, 是一張3R的近照!
3R都不是問題, 以前都有應徵者交來一張生活照, 叫同事需要的話可剪下來!
同事忍著笑走出來…. 叫我到他的座位看那張3R
一看, 嘩! 完全是resume中擺好pose來拍的”明星相”!
比信和的相影得更好! 一定是在影樓拍的!!!
跟Jo姐說:『你一陣攞住張相俾佢簽名啦!』 XD
大笑一會後, Jo姐說:『唔好再笑住! 我要平伏下先入去in佢!』XD
整天都不太忙, 但時間又過得很快, 真好!
>>June 16, 2008 at 1:38:21 PM GMT+8
2008 年 6 月 14 日 星期六 【晴】
即興的大掃除
先把電腦的主機拆開 (對! 是拆開! 我都覺得自己很勇敢!!)
把積了兩年半有多的塵掃去
再清潔一下電腦枱後長期打掃不到的地方
然後到電腦枱
完成電腦範圍後,便到自己書櫃
掉了3袋物資, 多數來自下層, 上層的CD是死症, 冇得執!
CD當然唔只咁少, 只是免得給人責怪買得太多收起了一些!
還意外地發現18歲生日那年媽媽給我的利是, 還在利是封寫東西給我 =.="
18歲.... 6年前啫 =.="
跟家姐大笑一餐後, 告訴媽媽這個發現!
但未說到內容, 媽媽都已經說得出當年她寫什麼給我!
突然想起數年前媽媽說過:『唔駛驚! 阿媽唔會唔要你架嗎! 』
父親節的這天要鍚我阿媽多d!
我是偏心!
>>June 15, 2008 at 12:55:22 PM GMT+8
2008 年 6 月 13 日 星期五 【晴】
原打算帶活出生命到家姐家中, 用電視看高清dvd...
碟是播足了兩隻, 但我最後都只看了半隻dvd...
看到第一隻的一半, 見到家姐雞手鴨腳地燙著她明天的"姊妹裙", 把原本直的地方都燙皺了 =.="
忍不著要出手...
就是這樣, 一燙便燙了個多小時...
媽媽知道後說:『好彩條裙冇俾你燙溶左!』
好罕有地媽媽跟我們一起食pizza hut
只有家姐raise up這個request, 媽媽才會接納..
我request了N次都沒理會過我 =.="""""""""
昨晚收到一個電話, 一把像女子的聲音...
『Gigi, sensei呀! 喂我聽日搬屋唔得閑呀, 咁聽日日文堂暫停一堂先啦!』
傻頭傻腦地哦了一聲後, 對方要叮囑通知vincent, say goodbye後便收線...
收線後用了3秒定一定神....................
頭先... 邊個嚟架? sensei????? 點解咁似女人聲 XDXD
可憐的La san... 梗係senseicall漏左佢 =.="""""
>>June 14, 2008 at 2:46:51 PM GMT+8
2008 年 6 月 12 日 星期四 【晴】
classic的輸打贏要!
又話一人一票選出公司活動
有結果後又因為某人的特別喜惡而把結果推翻
既然如此,早就不必攪什麼投票啦!
不用浪費大家時間!
電單車同事幫拖color scan, 我們站在SM坐位前4-5張枱前的scanner..
SM(mabel)心急想叫電單車男, 在自己位大叫: Mabel!!…………
跟電單車男同事都覺得有些奇怪, 怎麼會聽到mabel把聲叫mabel???
大家同時疑惑地回頭望過去…. 大家已經o係度勁笑 XDXD 笑到好肚痛!
>>June 13, 2008 at 1:23:40 PM GMT+8
2008 年 6 月 11 日 星期三 【晴】
出左d事, 連累埋Jo姐, 不過佢好真心咁同我講話唔緊要 :p
將abstract的concept寫出來, 但唔准落example....
無聊袁大金, 誰都是錯, 但最錯係你!
終於食到想食9世的小肥牛啦~~
好開心, thank you yukari and june!!
yukari 全晚natural high
好味芝心牛丸~ 超正!!
用中國傳統古法整蒸牛丸給yukari食!!
再玩一笑即拍!
打完邊爐再同yukari兩條友去食甜品!~
SUNDAY朝早, 大夫用10級聰明的方法俾我睇電視!
>>June 12, 2008 at 3:39:02 PM GMT+8
2008 年 6 月 10 日 星期二 【晴】
2008/6/11
為什麼... 村巴都會滿座?!.............................................
回到公司樓下大堂, 見到燈火通明, 便知道可以疊埋心水返工
所有電力已恢復!
大陸工廠同事, 聽到我講的國語, 自動轉台講廣東話
之後雙語對話 =.="
看醫生... 神經線痛, 至多痛個多兩星期, 但不用理...
吓????? 仲要痛多個多星期呀???????
『我一陣都有野問你! 不過你問左我先!』.....................
『你睇左段字先!』哦...... 睇完!
『呢度個中文可以點譯?』um............ 豐富?
『係喎! 好啦! 我採納你個字詞!』
『我xxxxxxxxxxxx出書呀!』(已經冇心機聽佢幾時出書同出咩書... 只要知道佢本書唔會寫我就得!)
『到時送本俾你呀!』好呀! 我要埋簽名架喎!
『好....』
1年內, gain左6 lb呀!!~
突破新高 XD
****************************************************************************************
2008/06/10
今天是足以令admin dept發癲的一天
事情是這樣的, 星期六的黑雨把大廈電制房浸了..
朝早: 沒水, 走廊沒電, 沒lift…
lunch後: 以上所有回復正常
個多小時後: office 內近一半的燈又沒電, 沒冷氣, 沒電話…
再一個小時, 恢復冷氣, 但server沒電(即是全世界沒電腦用), 僅餘公司對外通訊的fax機都沒有電 =.="
倒楣的一天撞著2位新同事report duty, 帶遊2次花園之餘, 還要去做company policy briefing…
走上走落, 但樓梯又沒燈, 爭點pk =.= 突然掛念512關愛行動的小電筒!
Lunch要選擇有toliet的食肆, 但最後大家事忙, 改為買外賣,
食飽去4 and 5樓toliet, 鬼片片場一樣! 伸手不見五指!
與Jo姐死拉著陪我們去toliet的男同事不放 XD
寫email寫到癲,
朝早叫d人去toliet就通知manager後落街去隔離酒樓去
下午叫d 工廠唔好打tel and email, 用番fax啦!
Send完半小時連fax都冇埋
SM之前仲好口響咁話: 人生就係咁架啦! 俾你揀一樣架咋!
到佢開始埋怨, 我話: 又係你自己頭先話揀一樣 =.=""
放工去做客串model, 同事好好心機幫我化妝,
一化便兩個多小時 :s 化了一個不太新娘的新娘裝
想痴埋假眼睫毛, 但同事發覺我d真眼睫毛分分鐘比假眼睫毛還長 =.=" 最後放棄!
本來要set埋頭, 但同事決定收手, 下次才set頭!
用了5分鐘御走用了2個多小時化好的妝! 晚餐去!
Thank you!!~
****************************************************************************************
2008/06/09
無所事事之際, yukari打來:『喂! 我整左野食呀! 落嚟一齊食呀!』
好呀 XDXD
吃完後玩電髮
唱k, 發覺見著記不起名字的"舊同學", 很尷尬!
頭痛, 提早離場
>>June 11, 2008 at 3:30:18 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|