|
2008 年 5 月 2 日 星期五 【晴】
其實沒怎麼特別活動
但上日文堂途中開始腳軟... 好攰, 究竟咩事???
用了3天時間煲完『最後的禮物』
好好睇!
真是有種魔力吸引你接續看下去!
學懂了分 はは AND おかあさん
點解, miss chan的學生之中, 總要有些人與我身邊人拉上關係?
繼johnny及oscar後, 今次另有其人, 給警告小心些!
是miss chan的學生人多嗎?! =.=""
隨手捉了紫樺講了一會, 今次點解可以自己收埋左咁耐?
不開心之際依然可以若無其事地工作........
以為只是一兩天突冋其來的感覺,但最後已經數個星期
算了吧!發完夢啦喂!
突然貼題
情意結
為何每次早餐 仍然魂離魄散
原來 那朝分手都要啜泣中上班
明明能夠過得這關 贏回旁人盛讚
原來 頑強自受這樣難
難得的激情總枉費 殘忍的好人都美麗
別怕 你將無人會代替
* 你把玻璃放低請給我跪 願這便和你有新話題
然而別叫我小心身體 放過這回憶奴隸
用你假的歎息當真的安慰 再愛一次再離開都抵
難得的激情總枉費 殘忍好人都美麗
讓我 綁好這死結才矜貴
明明芥蒂很多 為何前還來探我
然而 痛苦可想你便不必痛楚
淪為朋友瞭解更多 為何仍前嫌未過
原來 餘情未了的是我
Repeat *
難堪的關係不可畏 離開的戀人都
都會像命運纏綿我一世
>>May 3, 2008 at 3:40:13 PM GMT+8
2008 年 5 月 1 日 星期四 【晴】
都說過, 我很怕跟人理論 / argue...
夾了在中間, 我信了一邊後, 突然給提醒『唔好淨係信哂佢講野!』
幸好我的電單車男同事出手相助, 教我怎樣應該那位烏啄啄的sales!
感激!
>>May 2, 2008 at 1:38:45 PM GMT+8
2008 年 4 月 30 日 星期三 【晴】
煲日劇
24小時內看了7集 "最後的禮物"
日劇始終都係節奏慢d....................................
但應該下次見海哥仔前都還得番俾佢lu!~
>>May 1, 2008 at 2:31:06 PM GMT+8
2008 年 4 月 29 日 星期二 【晴】
一天可以如此多事
同一天內公司有人新上任, 過probation, 辭職立即last day...
忙呀忙, 但時間又出奇地過得慢!
慶祝加人工而食了個豪lunch!
好想傾偈, 可以嗎?
想發洩一下工作上的不滿, 卻換來是一連串的否定, 感覺好氣餒!!! 最後匆匆收線!
難得的激情總枉費! EVERYTHING suddenly cool down.............. 冇感覺!
>>April 30, 2008 at 1:51:36 PM GMT+8
2008 年 4 月 28 日 星期一 【晴】
煩惱的一朝
為了新成立的公司申請不同的account
趕著在大老闆放假前要準備好各種文件, 送上china給他簽!
事情當然不會那麼順利!
想申請報關, 先要BANK INFORMATION, 找A/C同事填,
填完要SEND上大陸...
仲要填那些同事有authority用, 填之前又要先把他們的ID-Cert弄好
弄好ID-Cert前, 又先要與salesman傾好是否free給我們renew ID-Cert...
申請政府的TTR要公司冊處的證明, 要證明又要找會計師!
找會計師, 又得去找A/C DEPT的人去...
一朝早就過得很苦...
先苦後甜, lunch後收到信,
正式加人工~ 5個半月內第二次了 XD
>>April 29, 2008 at 1:29:04 PM GMT+8
2008 年 4 月 27 日 星期日 【晴】
2008/04/28
依然好high, 朝早msn係咁同22吹水, 連Friday 2份minutes都冇心機打!
到月尾, 幾百樣野好像昨日我們列隊歡迎姐姐般等著我...
probation staff salary cheque
2個meeting的minutes
今日過probation的手續
準備明天新同返工的東西
新公司的不同application form
CROWN銷箱
發覺原來我人緣幾好 XDXD
*********************************************************************************************
2008/04/27
哈哈!好開心, Miss Chan的第一次課外活動 --- BBQ!
她先要所有參加的同學捐錢, 令活動變得有意義!
BBQ由miss chan請, 多謝哂!
其實都忍左好耐啦~ 大家明白點解我要咁緊張唔舒服都一定要去BBQ~
一行37人去了一個 “山卡拉”, 叫大潭篤的地方BBQ, miss chan包了場,
讓我們免受外界 (其實是狗仔記者) 的滋擾!
點半左右與思其已到赤柱集合, 大家都預多了交通時間而早到
(與思其預計由出門口計要兩小時才到, 但原來個半小時已足夠!)
3點左右到了山卡拉地方, 一去到先霸個最入的坐位 (因為有狗 =.=”)
miss chan未到所以各自分組活動, 有打牌, 打table tennie, 打機,玩uno, 同狗玩, 吹水…
玩到4時許miss chan便到, 大家列隊歡迎, miss chan心情都不錯,
笑18歲fans勿過檔劉美君, otherwise 會被xxxxxx (太變態, 都係唔打出嚟XD)
group photo及個人合照
到我影時miss chan話:『呀! 呢個我認得!』
『姐姐你係咪好凍?! 隔住2層衫我都feel到你隻手好凍...』
haha! 影完便就開始燒,
途中被人and狗恐嚇, 嗌救命嗌到拆天, 嘈到miss chan都知 =.=”
同時間被好多隻手捉住唔俾走, 好鬼痛!
但都知道班長同值日生好落力! =.="
330蒜蓉包 vs William vs janet vs 妹頭 vs 大夫 vs 海哥, 究竟邊個先要入青山?!
燒完到簽名, miss chan好有心機逐個簽, 寫埋我地個名, 再襯埋色!
『習慣o係spotlight之下架嗎!』
Miss chan:『寫咩名呀?』
我:『妹頭!』 同時間好多把聲叫佢寫『死妹頭』、『死妹釘』、『妹死頭』…
我:『姐姐唔好理佢呀!!! 寫妹頭得啦!!』
miss chan:『哦! 怕狗果個! 你係”怕狗之王”!! 』
我:『寫妹頭呀姐姐!!!』
簽完玩抽獎, 抽完miss chan隨口問了一句:『駛唔駛簽名?!』
好多把聲一齊叫:『要!!!!!!!!!!!!!』
班長:『再簽10點都未走得喎!』
但姐姐又肯再簽過…. 就係咁, 她一晚簽左百幾二百個名
ps: 姐姐=Priscilla chan=miss chan(當佢教我地英文時)
ps2: 玩漏左好多野, 冇用honey幫o靚妹jel頭, 冇叫大姑奶
ps3: 體會到姐姐出街有幾慘…….. 原來只係我地平時唔覺!
Ps4: 我地好合作!! 話唔影就真係唔影!
ps5: 經過這次, 可以証明姐姐正常冇失常 XD 唔駛信d報紙雜誌話佢癲左!
祝你百戰百勝!!
>>April 30, 2008 at 2:46:37 PM GMT+8
2008 年 4 月 25 日 星期五 【晴】
攪乜今日上日文堂咁鬼眼訓o既????
未出發班會第一次課外活動就已經好興奮!!
屯門CAS!!!!!!!
成朝O係個腦度諗番邊個in charge 呢個center!! hahaha!!
>>April 26, 2008 at 2:51:05 PM GMT+8
2008 年 4 月 24 日 星期四 【晴】
2008/04/25
一開車又肚痛.... 好辛苦捱到灣仔落車搵廁所!
返到公司又勁肚痛....
頂住去開馬拉松式的會, 由朝早11點幾開到5點3, 中間1hour lunch,
同Jo姐坐到想死!! 開完會散左!
同a/c manager講電話講到火滾!
打俾醫生問點算好, 駛唔駛嚟換過d葯??
唔駛~ 繼續!
被醫生揭穿成日出街食飯而出事 =.="
點解要咁緊張打俾醫生, 係因為好驚乃正家族遺傳落嚟d"正野"!
今日真係越諗越驚, 越驚就越唔舒服, loop緊 :p
****************************************************************************************************
2008/04/24
慶祝SM放假, lunch去飲茶, 隔離枱是夏蕙姨!
『呢餐之後乜都唔駛驚lu! 以後乜都唔駛怕! 鬼之嗎! 日頭都見過啦!』
茶杯上的唇膏印好似用唇筆畫個咀唇落去咁 =.="""
suddenly家姐有free的關淑怡concert飛
8點10先開場, 人未出場就俾人噓!
個台黑白都幾型!
8成的歌都唔識, 未等佢出嚟encore就走左 :s
開場尚有空位, 觀眾自行遷移
與家姐坐最後一行, 前面一行空位, 突然有人連霸幾個坐位訓覺 =.="
>>April 25, 2008 at 2:02:53 PM GMT+8
2008 年 4 月 22 日 星期二 【晴】
to shan, wa! 你唔好越講越明先好喎! 一陣以為由我個blog放左料出去呀!
同埋我係比較鍾意攪事, 我enjoy燒的過程多過食!
今日忙忙地~
CROWN又銷箱
追問大陸五一假期
執filing
又寫EMAIL..
這個星期目標清晰, 時間過得快了!
早個多星期前已知道GM明天下午早走,
SM已吩咐別太早通知其他manager, 以免GM又再提早走!
到今天下午5時左右, 見沒什麼動靜, 都應該不會改時間吧!
便逐一打電話通知manager們, 要GM簽文件的話就3時前交給她...
怎料打好電話後半小時, SM打來說:『真係鬥佢唔過...... 佢依家話3點走, 你聽日再同d manager講再提早啦, 聽日我放假, 執生啦!』(ps: 3點走的話, 至少要manager 2點交齊文件)
=.="""
繼續開普通話班, 『都係開中班架啦, 邊有高班程度呀!』
戒口的第一天
逃避媽媽的湯而捉了candy仔陪我出街食!
明晚喝了湯後再可有藉口再逃避更加不能放入口的生果!
好彩要戒的4樣東西, 大部份一向都不吃~
包括奶類、油、生果及貝殼類海產and seafood~
星期日我一定好番架!! XD
秘書節的今天, OK快樂!
>>April 24, 2008 at 1:54:14 AM GMT+8
2008 年 4 月 21 日 星期一 【晴】
今日, 第一次in人,
老闆來了hk關係, SM與jo姐都出了去跟老闆食飯
一吃便吃到3點都未回來, 但又有一個applicant2點上來,
正想著… Jo姐還未回來, 房內的人點算呢?? 不會要我入去in掛!
1分鐘後… 電話響起! Jo姐打來叫我入去in, 簡單講了一次要怎樣做,
再過了不久applicant便填好東西, 要開始interview
一入到conference room坐下, 先叫她以英文介紹自己… 3句答完
普通話問有什麼興趣…. 3句答完 =.=’
打後對話她驚得口震震, 但我亦不見得很淡定, 其實只是在”扮鎮定” =.=”
問了一個以前自己interview時常被問及的問題:『你啱啱中七畢業, 會唔會升左u就唔做當summer job?』(其實明知答案是不會, 但都要問一問)
in完送走她後, 跟同事說: 好似我仲驚過佢!
同事說: 你驚到面都紅埋啦 XD 快d啖水冷靜下先啦你!
一切都太突然, 由知道要in到in完, 前後10分鐘都沒有!
放工去看醫生, 唔俾得阿媽知我唔舒服, otherwise 星期日唔駛旨意去BBQ! 當然冇講最MAIN果樣野 =.="
護士提供的屎橋1 : 趁阿媽唔覺得食咪得囉!
屎橋2: 攞包葯入沖涼房食! --> 用水喉水送咩大佬!!
屎橋3: 你唔要醫生個名個膠袋, 同阿媽講話係減肥飲品咪得囉! --> 呢條橋好屎!!
諗住1日只食OFFICE HOUR內的葯, 返到屋企就唔食
點知D葯一日食2次ONLY...
攞葯時護士笑: 哈哈! 一日兩次咋! 真係沖涼果時食啦 XD ! 葯粉嚟架!
醫生得閑到同我傾邊度有兩手fing fing的BBQ
『咁呀, 啱啱好俾5日葯你先啦... 』
走出診症室給下一個病人單打: (自言自語地) 等咁耐....
唔關我事... 醫生睇睇下又有電話, 講左幾分鐘, 講完電話睇完症又要吹下水 =.="
>>April 22, 2008 at 2:26:33 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|