2008 年 4 月 8 日 星期二 【晴】
shan: 你點入到嚟架????????????
朝早突然想起一間店鋪的早餐未吃過, 於是特登過去買
等我那份三文治時, 身旁有一個外藉青年(XDXD)想買三文治,
但礙於我正在DAYDREAMING, 沒聽到他要什麼,
店員亦要轉頭靠在廚房的同事聽他的ORDER (因為外藉青年講英文, 店員聽不明白)
店員知道他要碎蛋後, 拿起放在枱上的問他是否這個,
外藉青年則不停說: I want the hot one!
Daydreaming中醒來後便幫他跟店員說: “佢要熱架!”
外藉青年知道我幫他翻譯, 跟我單眼來say thank you!
回到公司跟Jo姐說:『咁聽日一齊再去買早餐!』
放工去了行街買衫少回家
心情舒暢又愉快~~ 哈哈!!
>>April 9, 2008 at 1:56:44 PM GMT+8
2008 年 4 月 7 日 星期一 【晴】
捉蟲添!! 新來的admin assistant, 要兼任receptionist工作,
即是說之前的receptionist空缺沒有了...
本來recept請女仔的話, Jo姐說過公司function要女MC的話, 會由該recept做, 不會"勞煩"到我!
但現在請來的admin assistant是男仔............. 那麼...........
oh!!! 為什麼我會極力支持Jo姐請男仔!!!
原來八卦雜誌真的好多人會信!
同事們不約而同地說:『佢係咪好傷呀真係?? 癲哂咁喎佢真係!』
lunch等位時, 跟同事 (男仔) 平排企....
我:『我都唔係好矮啫! 著左吋半高根鞋後都唔係矮你好多之ma!』
同事:『我一向都唔覺得自己高!』
我:『... ... ... ...突然間我唔想同你講野!』
lunch要"扮偶遇"....
Jo姐出了些意外, 對面同事為自己的檸茶加上保護罩...
>>April 8, 2008 at 2:48:02 PM GMT+8
2008 年 4 月 6 日 星期日 【晴】
Busy Day, 為濕濕碎碎的事忙著
要寄chop上factory...
要打n個電話約interview
要為tax letter善後
要為Jo姐作"文言文"
要執好Crown的東西...
頭上出現n個問號, 由SM所賜,
問號了2小時後, 原來是SM記錯=.="
15個問號立即消失!
一份攪笑的resume received....
ID card Number: (Private)
一係就咪寫啦!
放工想買衫
target boutique有4間, 其中3間都沒開 ! 攪錯!!!
>>April 7, 2008 at 1:35:18 PM GMT+8
2008 年 4 月 5 日 星期六 【晴】
TO 表哥, 你真係為表妹著想啦!
為報答阿大二月時接我出院而損失了一份功課的分數, 令management這科的形勢告急,
決定發揮我的小宇宙幫她溫書
但她又暫時要專攻account, 唯有吩咐我把必考的幾課的重點抄出來給她拿著溫
一邊看書, 一邊研究她老師那些雜亂無章的筆記,
完成了一課後, 一個驚人的發現是 --- 我是在幫她加長筆記, 而不是summarize =.="""
算了! 當把textbook summarize好了!
這課management是關於staff的personality
一路看一路都覺得很有興趣, 很多不同的theory去分析不同的性格,
我是否應該去讀psychology???
John Holland說過, 當一個人的personality跟job match到的時候, 一個人的job staisfication就會高! XDXD
>>April 6, 2008 at 12:21:45 PM GMT+8
2008 年 4 月 4 日 星期五 【晴】
lunch遲吃, 極肚餓之下跟表哥極速掃了兩份tea set加一個小食,
再加上日文堂時non-stop地吃零食, 最終肚痛收場...
回到家阿媽問:『肚唔肚餓呀?』未餓呀我答,
她突然半發脾氣地問:『食左咩嚟呀你又!!!』
無啦啦發我脾氣都唔知做乜!
If you wander off too far...
If you follow the wrong star...
If the bright lights blinds your eyes...
If your trouble break your stride...
If you ever feel ashame...
If its only you to blame...
If you ever find yourself, lost and all alone,
................ Get Me Home
>>April 5, 2008 at 12:47:40 PM GMT+8
2008 年 4 月 3 日 星期四 【晴】
2008/04/04
兒童節的一天
解開不想回家之謎,
除了"噪音"外, 還有很多不想見的事,
深信現在不糾正的話, 另一個強權領導人將會誕生
病不是一個原因而令各人都要遷就你!
n多的錯concept / value
想眼不見為乾淨的話, 就只有自閉 / 逃離現場!
套用表哥癌細胞的理論, 以前覺得只有火星人一人是這家的異變細胞 (未到cancer咁嚴重果隻)
但現在發覺, 一屋四個水星人, 其中一個水星人都在異變中, 另一個水星人又盲目附和,
第三位水星人繼續眼不見為乾淨, 不是說她視而不見, 只是她跟本就沒有回來"感受"一下問題的時間!
距離耐性用盡的一天不太遠矣!
有時同一個意思, 把說話先包裝一下, 雙方都會較舒服
一個早上, 本是心情大好, 腦內還唱著"左右手",
就正在這個時候, 兩位水星人同時傳 來一句說話: 『著件厚d啦!! 今次再暈要你自己俾錢住醫院呀下!』(暗地裡第一個反應是『妖! 駛唔駛咁講野呀!』)
可否包裝一下變成『著件厚d啦, 今日凍左呀, 唔好凍親呀!』呢?!
******************************************************************************************
2008/04/03
繼續tax assessment
lunch時SM忍受不到我對那堆文件零認識,
自動波用我的電腦自己動手打recepit,
然後叫我再執好appendix 的目錄便出街!
sorry! i gave my best!
dinner with candy仔@ shatin i.Thai
ok喎食物~ 吃了我近來愛上的泰式金邊粉~
thank you candy仔的禮物
>>April 4, 2008 at 9:50:07 AM GMT+8
2008 年 4 月 1 日 星期二 【晴】
2008/04/02
整天糾纏在tax assessment及CROWN之中
SM自己7時前完成後把東西留下給我, 自行放工...
到我完成我的部份已是OT到7點10....
算! 以往是我交低給她後我自行放工, 秘書跟manager的身份掉轉了!
今次回復正常身份一次! 哈哈哈!!!
估不到現在還可跟candy msn上syn到『黃小姐兩位』!
Candy仔!! 我聽日一定會準時放工來找你的!!!
ps1. 昨晚leslie的show中, 不准拍照, 有人給捉個正著執法.....
ps2. (繼續是昨晚)第一次坐四角嘉頓位, 知道自己有畏高 XD
******************************************************************************************************
2008/04/01
今天看見自己比兩個月前進步!
又是CROWN, 但這次不是銷文件, 而是入箱放入CROWN!
SM跟我們開會BRIEFING, 事前SM吩咐準備好開會用的文件, 但什麼文件卻沒說 =.=”
開會途中SM然說起要XXX, 我就立即找得出來給她
終於都覺得自己做了件真正秘書會做的事了!
以往的我, 開會途中常要出出入入取文件,
不是取漏了就是帶了沒關係的入去! =.=’
整個會只開了一小時左右, 但因為流程卻會跟以往的不同,
所以要很留心, 又不停take note.. (又發作 =.=” CANDY仔, 你戒甩了沒有??)
準時放工過紅磡!
吃了以前過門不入N次的又一店吃上海菜, 都不錯!
又被串紅色/橙色! 幸好今晚沒跟姐姐對話, 否則再被串一次!
這個張國榮的show, 除了有一半以上的歌都不懂之外, 其實是不錯的!
最好看除了是姐姐唱左右手外, 就是草猛那part!! 好好看!
張學友都唱得好好聽~
『果個咪係姐姐囉! 睇唔到個樣但係認得佢對腳!』
『借個膊頭嚟!』
>>April 2, 2008 at 3:15:10 PM GMT+8
2008 年 3 月 30 日 星期日 【晴】
今日全身輪住痛!
搭車開始有少許肚痛, 塞車關係9點還在金鐘 =.=" 下車買麥記才再搭mtr.. 呀! 是港鐵才對!
一人分飾兩角, 變身做receptionist之餘還要維持正常的秘書服務!
極速完成吃的東西, 還有杯大橙汁未喝時肚已痛得不能忍受, 老點Jo姐坐陣recept位 =.="
lunch後到頭痛, 速遞公司團團轉, 來來回回地收件取件,
所有約了今天見工的又全部出現,
電話密集式地響, 而且較得超級大聲, 每響一下頭又痛一下,
倒楣起來公司的Panadol都沒有了 =.="
吃了同事的"克痛" ... 為什麼會沒效??... 轉用『零食療法!』哈哈!!
放工時頭及肚都沒再痛... 但到頸痛
大概是朝早搭車時釣魚, 加上今天長時間夾著電話take note =.="
今天請快些完結!!
>>March 31, 2008 at 1:18:28 PM GMT+8
2008 年 3 月 29 日 星期六 【晴】
掟起心肝背日文
有些進展!
對"軟皮蛇"性格的人, 今天知道我的耐性是會用盡的!
是我太心急, 還是你太慢??
是我走得太大步, 還是你原地踏步?
是我太沒耐性, 還是你其實是愛理不理??
很多問號掛在頭上! ????????????????????????
兩天內兩個人來跟我說:『你會唔會暈架?!』 =.="
I am totally healed! Please!
好人好者我是不會突然暈的!!
>>March 30, 2008 at 2:10:45 PM GMT+8
2008 年 3 月 28 日 星期五 【晴】
To Sissy, 那麼你轉工,找家跟我公司有聯系的公司!那麼我以後打電話都不用害怕要說國語了!!哈哈!!
一如以往的星期六早上,還是發脾氣!
原因一、不知哪裡7時半接新娘而給吵醒,
二、剛再入睡時樓下準時9時鑽東西,
三、媽媽催命符式的敲門方法,忍不住一開門便鬧『聽到啦!聽到都要時間行過嚟架!識飛咩!』
四、媽媽再次先斬後奏幫我買衫,不合心水之餘,還要買兩件同款不同色!上次警告過後再犯,更加勞氣!『我情願你俾錢我自己去買!』
越叫我打電話給家姐,我又偏不去打!
Lunch @意粉屋 w/ 表哥
日文堂我沒睡意,但都不知為何經常要我唸書、答問題!
剛唸完書後又立即要答問題,很忙!出白板做翻譯又有我的份兒!
以後再說日本(Ni-Hon)會記得踩brake,別把『語』(Go)都唸出來!
同學,可以先讓我完成,再指出我的錯處嗎?
你知道這是十分不禮貌的行為嗎??
Yo-San叫大家把新note放在最上,方便上課時找出來
為什麼我一說:『溫完書摷左出嚟啫!』便全班大笑?!....
表哥:『Priscilla 條傘裙呀好似!』
『Priscilla冇著傘裙好耐啦!』
嚇見舊同事Kelvin Li "Became fan of Priscilla Chan" on Facebook!!
>>March 29, 2008 at 3:10:51 PM GMT+8
ClOsE tO yOu
廣告
讀者留言
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8