|
2008 年 9 月 8 日 星期一 【晴】
未返到公司收到jo姐來電,知道有件騎呢事發生!
朝早做了幾件sm即興要的東西
舊同事回來lunch,仲買了冰皮月餅俾我地!
一個下午已經給我們ko了一半!
吃紅肉火龍果,一切...嘩!個火龍果流血呀??
紅到咁,幾驚洗唔甩我手上的汁!
唔見左公司renewal好的license,
我冇掂過,但sm簽收左!
大摷一小時後sm放棄,要補領...
樣衰,寄左來一個月都冇就補領!
sm明天問書,問會計師寫的tax issue reply to IRD,
睇完但都冇乜信心
於是放工留堂睇到6點幾7點先走
>>September 9, 2008 at 1:43:06 PM GMT+8
2008 年 9 月 7 日 星期日 【晴】
to edmond:咪係呢個囉!
一返到公司就肚痛…
tax issue一日
上午執番好d appendix, 下午到睇會計師交俾IRD個draft
個draft有36版, 但入面d野重覆又重覆,睇到發癲
sm話:『你當讀書咁做book report,睇完話番我知佢寫乜!』
嘩!冇得偷雞喎咁我!
又用sm a/c login validate payment :s
唔記得左個普通話班星期三開班,果晚要同個老師攪掂哂d野先走喎…
大夫等埋我先呀呀呀呀呀.....
成日都要o係人地唔得閑的時候,就打來召人過去
但做埋d無聊野,包括攞野入房、去俾comment一張ecard、draft一隻唔urgent的email、去打字機打幾粒字、even係攞野上9樓俾人簽收!頂!
ps: not SM!
『送你十條新鮮蘿蔔皮!』
哈哈哈!!!
用最原始亦最白痴的方法隔絕屋企那討厭的吵架聲!
嘈到班長打來我都唔好聽到佢講乜,吔蕉!!
lesson learnt係對那些慣性聽d唔聽d的人,唔駛同佢講咁多中間個process係點,
只講結果已經足夠!講咁多盞佢confuse然後激親自己!
>>September 8, 2008 at 2:01:14 PM GMT+8
2008 年 9 月 6 日 星期六 【晴】
投票日
食完早餐,去到票站門口先記得...我冇帶身份証呀!
死白痴,又要再行多轉!
好乖咁溫日文,仲做左兩課exercise!
做完獎勵自己,打左好耐牌,哈哈哈!!!
>>September 7, 2008 at 11:02:02 AM GMT+8
2008 年 9 月 5 日 星期五 【晴】
溝通問題,與yukari在mk上演了『千與千尋』 =.="
lunch後去行街,行到夠鐘才捨得走,去信和門口集合,由表哥帶領上他的新居上堂!
聲稱『行一個街口』就係,但究竟這個『街口』有幾長呢?
行了廿分鐘左右,終把這個街口走完!
表哥的新居還ok呀!整整齊齊(但可能只是虛火!特別是表哥間房!)
其實真的不太好意思,借屋主間屋之餘,屋主仲買埋蛋糕招呼我地!
上完堂又同yukari行街
其實仲有好多地方想行,但我又夠鐘歸家食飯,唯有下次再行!
臨走仲撞到『偶像的偶像』!哈哈!
>>September 7, 2008 at 11:00:38 AM GMT+8
2008 年 9 月 4 日 星期四 【晴】
2008/09/05
Happy Bday to Candy仔
呢2日簽左好多fax出街俾人,
簽完之後發覺,每張個簽名都唔同樣 =.=“
同事笑:『你係咪想簽完唔負責任?!』
分果籃,切開一大盤生果一齊食
同事知我鍾意食火龍果,開咪宣佈前先打來叫我入去偷食左先 :p
打會計師樓問野,個人講得好長篇兼有d九唔搭八,
仲要發掘更多問題俾我跟,吔蕉!
問條友叫咩名,諗住再有問題搵番佢再問(因為得佢跟我地d野,no choice!)
聽左兩次先聽到,第一次聽到叫paula,第二次聽到叫priscilla!
唔知第三次會聽到d咩呢?
公司月餅再+2盒,仲有2隻靚靚pear!!
公司部機就死,每次login左入admin dept個a/c,做完野想logout,
press完button就要等好耐先logout到,今日下午橫掂冇乜特別野趕,
就陪你玩下!計下時要幾耐,
一計....press完logout後7分鐘佢就有反應!
login番自己a/c後...死!連我自己a/c都係咁慢添...
*************************************
2008/09/04
真係好討厭!
會我又冇份開,有份開果個又聽d唔聽d,
take 完的notes明d唔明d,咁我照佢意思打完份minutes,
人地改完份minutes,發現有問題,改番好俾你,
有問題係咪應該你自己去問番人地,會容易過叫我呢個冇份開的人去問呢??
冇事下嗎你!
要我攞住去問人,人地講乜我又唔知頭唔知路,點聽呀大佬!
借問聲,呢份minutes關我咩事呢?
普通話班,明明唔夠人,sm下令要搵多2個人開班
我死都唔肯讀,派144去搵人
144用半威脅半恐嚇的方法屈左3個新人去讀
然後下午極速confirm老師,出fax confirm, 收debit note…
好險!幾驚隔左咁耐,老師已經non available呀!
一個熟得來又不太熟的同事resign, 今日last day
TAX ISSUE 由會計師樓回來
= 即將busy
dinner w/可愛的candy仔
再3d movie 地心探險記!!
冇我想像中咁3d, 至多似2.5d !
因為迪迪尼果個仲比佢多0.5個d! d野真係飛到你面前,
但呢個睇落只係似o係個畫面突左出來!
Movie完都只係9半, 捉左candy仔陪我行陣9世冇去過的hollywood plaza
歸家未上到巴士已經知道candy仔歸到家落得車….
Request: 關於choco同零食, 我申請要其他的”翻熱”方法! 謝~
>>September 5, 2008 at 3:17:28 PM GMT+8
2008 年 9 月 2 日 星期二 【晴】
3號啦
點解返工仲係咁塞車架? 又要人轉地鐵 =.=”
今朝,sm推左個tradecard的問題俾我後就走左
同個CS小姐講完, take哂note, d step點整之後,
sm竟然叫我自己用佢個名login入去攪番掂果5份pending住的payment
整完一份, print哂screen俾佢, 以為佢叫我整一份俾佢做ref, 其他佢自己攪,
點解原來佢係要我KO番哂5份payment…
勁驚!
>>September 3, 2008 at 9:11:52 AM GMT+8
2008 年 9 月 1 日 星期一 【晴】
同事:『朝朝打俾你你都仲訓緊架啦!仲訓到好似o係屋企!』
我:『咁我返到公司清醒番咪得囉 XD』
有幾盒潮州月餅,同事一起分來食
但見到第一個衝入pantry的某位manager(一向為人都cheap)
自己攞左成個走 =.=”
公司今日派月餅
點解唔係派月餅咭? 要人重到死攞返屋企
咭定月餅我都一樣感覺, 但我較prefer攞咭!
>>September 2, 2008 at 2:26:12 PM GMT+8
2008 年 8 月 31 日 星期日 【晴】
好塞車,覺得自己訓左好耐,但仲未過海!
去到灣仔同事打來問食咩早餐,發覺仲未埋站,但已經9點!
sm一連三日下午leave
leave notice出後, sm走了過來交低"身後事"
對話途中同事打來說:『嘩! 好野呀, 佢放3日下午呀』
呆一呆.... 同時間諗緊sm會唔會聽到 (因為同事出名講野大聲)
窒一窒後答同事:『er... 係呀!』
同事又醒目地覺得唔對路收線, (跟同事只是一板之隔, 各自背著木板而坐)
然後走過來看... 再之後是聽到她的大笑 =.=""
大佬.. 你咁開心, 知唔知嚇到我死 =.="
>>September 1, 2008 at 12:50:55 PM GMT+8
2008 年 8 月 30 日 星期六 【晴】
朝早過隔離村買花,撞到好多人
包括阿june同青梅
青梅問完做乜買咁大紥花後,好快咁話:『我又要!』好!你要我一定買俾你!
同家姐影畢業相
由原先的影樓全家幅變causal的影相
因為影左都唔夠一年,費事o徒錢影(而且個人認為就算相入面笑容一致,都唔代表d乜!)
家姐個fd仲一家大細嚟,一個好可愛的bb女,同阿媽一模一樣,好可愛
dinner@乙明村
其實真係覺得成枱好騎呢
我地一家+家姐個fd一家, 再加姨丈一個人.... =.="
******************************
2008/08/30
tea@wan chai, 收到最強線人的sms :已經到左現場準備
但我地仲飲緊茶喎!
好熱好熱... 落巴士行入大球場
入到去,右邊唔曬但要坐到好遠,左邊曬但坐得前!
最後都決定坐左邊!十個好彩地,我地行得過去已經收左太陽!
多謝對面幢樓!
等姐姐出場,non-stop同最強線人sms
suggest 叫金牌即場表演舉重舉起姐姐 XD
再留意有冇橙色物體橫過
姐姐等出場,最強線人自動影超距離合照!
再到我地超距離幫佢地影合照!
HI~ 姐姐and線人!
散場去食飯, 線人share左佢o係場內的所見所聞,仲有佢同d金牌得主的合照!
線人係咁講起d明星名,唔知o既真係以為佢發up瘋!但佢講的又係堅的!哈哈!
睇相,嚇見坐咁遠o既我地, 竟然有人用長鏡影到姐姐寫乜!
因為姐姐,今日去左兩個未去過的地方!
分別係大球場同下一站的天后!
>>August 31, 2008 at 1:36:52 PM GMT+8
2008 年 8 月 28 日 星期四 【晴】
救命,冇左張sign here,d人真係會唔識簽名!
張form都寫住『簽署』,佢都有本事簽左去第二忽!
痴線!會我又冇份開,minutes JO姐講我打,
點解無啦啦要我執佢手尾將份minutes大執?
仲要話:『可能個會太長佢confuse左d野, 阿xx過嚟話番你知份minutes點改, 你聽得明幾多就打幾多啦!』
冇病下嗎!!
攪門口新key簽收...
『我地重新再溝通過!』
然後被捉入房...
>>August 29, 2008 at 3:20:22 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|