寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 10 月 23 日 星期二 【晴】

朝早返工, 竟然o係tai wai撞到bigkei!!
已經遲左出門口但都好開心地傾左一陣~~

隔離division條友.... 又嚟...
又話我釘錯d attachment, 頂呀!!! 想點呀你!!!
話佢division入面都有新人, 但就要我呢個新人去就佢入面d新人,
又要每樣野都要identically釘到一模一樣, 唔同次序釘都唔得, 佢d新人會唔識做喎!
正白痴!! 用下腦啦!!
之後又為一張打橫印但我打直釘左的紙走來, 要我成疊野拆左佢再釘過!
你係咪訓嚟頸呀究竟??
成朝好似前世同D釘書機釘有仇咁, 釘完又拆, 拆完又釘番, 手都痛埋!!

lunch有同事生日, 所以一齊去飲茶,
on the way個同事安慰我話佢之前都係咁, 叫我唔駛唔開心.....
唉.....

下午繼續孤單得漫長地工作....
悠長工作, 過後亦是工作..... =.=""""

放工同紫樺去中環換鞋 XD

好攰.... haha!!
聽日要準時收工去interview!! kekekeke!!~~

>>October 24, 2007 at 12:44:19 PM GMT+8


2007 年 10 月 22 日 星期一 【晴】

turbo生日快樂~~

睇忽周, 大夫話: 我又請你食cova三文治呀
我話: 係咪呀XDXDXD
大夫: 但你唔好食到好似佢咁喎!...
kekeke.... 都話最o徒野果個係佢架啦!!! XDXDXDXDXD

繼續淹沒在invoice之中.....
做做下, 有人走過來, 話send出街俾supplier 的attachment唔好夾埋落d單度,
叫我釘係面果張紙度就得,
又話夾埋分唔到邊d係supporting, 邊d係attachment!
嘩! 你明玩野喎! 明明大家understood左attachment係咁夾架喎!
依家又來話我整錯攪到你分唔到, 你第一次做呢d野呀???

太多野做, 又OT...
6點4左右收到電話叫2nd in, 但我miss左個call
打番去又到個人唔得閑, 佢話晏少少再搵我,
於是立即放工等電話 XD
但果間做證券.... 有d驚... 點算好?!

>>October 23, 2007 at 3:05:16 PM GMT+8


2007 年 10 月 21 日 星期日 【晴】

乃野!!!!
入單找數俾supplier, 張單明明係$19,900,
但我竟然篤漏左個零, 變左找$1,990俾人 =.="""
好彩未出街.....................
都話唔啱做account架啦!

繼續好多野做... d單堆到有成個tray咁高,
下午本身係一個好好的時間俾我做野,
但lunch時同同事傾起先記得下午要有2hours過隔離MoHill上training....
training完返到office仲有半小時....
正想努力入單時又俾人召入房講份新約, 一講又廿幾mins....
出來時距離放工仲有5mins,
又趕住去times square 見工,
拿拿臨入住d先, 入到搭5鬆人!

interview: hr and admin assistant
我覺得in 得ok架, 我將EEEB呢科講到好啱做HR咁.....
講完自己都好佩服自己!

>>October 22, 2007 at 1:38:03 PM GMT+8


2007 年 10 月 20 日 星期六 【晴】

朝早同家姐and阿媽去左另一間餐廳食早餐,
期間入面不停播歌, 播親都係張學友, alan 同劉華,
就係咁, 成餐早餐入面都同家姐係咁諗人地播緊咩歌....
"你是我今生唯一傳奇"!!! 唱左成半先諗起

食完早餐就行出大圍,
諗住去下第二間7仔睇下中唔中特別版叮噹,
點知4隻都係普通版.. 可惡!!

繼續為件袍加工, 家姐唔肯再幫我做model,
今次要搵阿媽著住俾我攪..
爭d連佢件衫都縫埋落件袍度 =.=""""""
今次縫得好靚, 可以去開檔幫同學仔加工 XDXD
連工包料廿蚊次!!!! kekekekekeke!!!!

lunch後家姐埋首應付佢o既stat,
想拉埋我落水...
為左甩身, 請願陪yukari落街買野,
足足一粒鐘先返屋企 :p

樓下間酒樓今日last day, 終於都等到佢執笠啦!
dsc00309
聽聞今日連燒賣都冇!
究竟會係美心, 明星, 定係金龍船呢?!
不過其實我最想個位開food court!!
多d野食揀~ kekekekekekeke....

>>October 21, 2007 at 10:06:55 AM GMT+8


2007 年 10 月 19 日 星期五 【晴】

今日返工返9點, 好舒服~
訓晏d之餘搭車又唔駛迫!

今日返3hours only, 入埋我手上的單,
KO埋之前唔識攪的單就冇野做~
所以hea住咁做野, 上下網又msn下~
msn上知道ginny想搵hellokitty摺chair, 諗住放工過CWB幫佢睇~
點知我放過對面商場就有, 打俾佢, 形容下...
原來exactly就係佢想要張! 真攪笑!!

放工同紫樺食車仔麵, 食完搭船過尖咀,
就係咁, 我地由尖咀個天星碼頭一路行到落旺角...
wa!! 完全打破哂我的極限呀~~ kekeke....

學日文, 未入得去前同2個同學仔o係門口玩打架,
笑到超大聲
死仔vincent無啦啦話枝水係我o既 =.="""

>>October 20, 2007 at 1:37:44 PM GMT+8


2007 年 10 月 18 日 星期四 【晴】

一起身就唔夠精神, 但都死左去新城市行街買衫
行到西田附近間K-2見到呢樣野:
dsc00306
咁似演唱會果隻o既??

為左套畢業袍被迫買左恤衫,
仲要係一件我唔鐘意的恤衫,
真係無謂!!!

下午幫畢業袍加工,
邀請到身型同我一樣的阿大做model,
著住件袍俾我縫實件袍同條strip, 唔駛再跌膊!!

>>October 19, 2007 at 12:41:09 PM GMT+8


2007 年 10 月 17 日 星期三 【晴】

尋日未做完的workload繼續balance b/d到今日....
同事pm leave關係, 夾硬未做完手上的東西又要學新野先...
學學下... OMG 今日的單又來了... 今天的薄了一些, 是一疊一吋厚的單!
頭昏腦脹的做了一個上午, 準時放低工作同同事落6樓食sushi同pizza, 超飽.....

下午做左陣野, officer叫哂d人入conference room
原來係good news! 星期六返工的ratio由 3:1 轉做6:1!!
3個月先返2個星期六~
另一個today's good news係簽新約, 加人工~~ 大大話話都加左7舊水!

出番來, 有位同事因為冇野做的關係, 好好咁幫我入單,
攞走哂尋日入淨的1吋厚單的呀...
(ps: 尋日嚟的時候係2吋, 經過一番努力後變成1吋!!!)
謝天謝地! 太感激了!!!!!
不過到我6點半走, 今日的單依然未入哂....

ps: 繼續入錯野, 有人笑住問: "呢個係咪xxxx架?"
呆左

放工去兜埋紫樺返屋企~~
好耐冇搭過船啦~
一見紫樺講講下擰轉面, 就知有d事發生!! kekeke~
我幾聰明~

冇行架啦應該, 都成個星期啦!
大夫話:『呢個年代, 做女仔都可以主動!』 =.="

同家姐睇相....
我話: 好靚架張相原本!
家姐: 咁陳慧嫻呢?
我話: 其實........
cimg0205
           ↑佢o係呢度
家姐: =.="'""

>>October 18, 2007 at 3:31:53 PM GMT+8


2007 年 10 月 16 日 星期二 【晴】

自閉生活... 應該結束
今日同D同事食飯, 去左間食焗野的,
OK喎又~ 唔太貴!~

今日超多野做, 由尋日的balance b/d帶落今日,
做做下同事pass疊單過來, wa! 成2吋厚呀....
friday又放假, monday又截數, 點入得切呀????
唯有今日開OT, O到6半先走
連officer都走過來問我: 做咩仲唔走呀?
我話: 好多單呀今日...
officer: 難唔難呀d野?
我話: 麻麻啦! (只係有d 無謂的step啫 =.=")
officer: 嗯! 咁唔阻你啦!....
一上巴士, 打個電話返home (費事我訓訓下佢打來問我去到邊 :p)就立即訓著左
feel到自己訓左好耐, 以為miss左個站, "驚醒"地望下自己去到邊...
原來仲o係九龍塘only =.=""

星期三啦......... 係咪要死心啦?!....
日日都好似o係度等男朋友打來咁 =.="
行開左返到位都要睇下個電話有冇miss call... 唉...

食左7日的消炎葯, 終於食完...

>>October 17, 2007 at 2:14:15 PM GMT+8


2007 年 10 月 15 日 星期一 【晴】

今日返工又學新野, 今次係做trainee的company claim~
同事話唔趕的, 慢慢拖嚟做都得,
但問題係今日唔做的話我就真係坐o係度冇野做,
於是努力入機,
途中又去上一陣網
msn一陣咁 keke....

wise-search又返來! keke~

做錯野, 隔離division兩個人一齊過嚟同我"解釋" ..
開始唔記得番d最basic的東西!
完全唔記得左個"pay alone" button有咩用=.=""

poly點解仲未打來?

埋division第二天
less自閉,
放工同d同事一齊走
搵番一個好耐未試過的feel!

放工去poly相約嘉瑩一齊攞袍
第一件事係去睇民主牆, 完全係我地心聲!
好多人都睇, 寫得好好笑! d tone好似阿勝!
件袍可唔可以唔好"跌膊"咁sexy呀??
同嘉瑩影下第一張畢業袍相!
cimg0226

又係christine問,
喂, 坐親我隔離都係我男朋友的話, 我咪好唔得閑?!

>>October 16, 2007 at 2:25:20 PM GMT+8


2007 年 10 月 14 日 星期日 【晴】

成朝都囉囉孿等電話.... poly 呀, 快d打嚟啦... 

心情繼續興奮!!

今日掉位, 掉番去入自己division坐, 但都繼續自閉!
同事繼續教新野medical claim, 好多step好驚
take哂note都係唔係好明... 死啦...

d account都忘記得七七八八,
今日同事同我講debit同credit,
真係要load下機先load得明!

多謝唒!!

ps: 又有小道消息... 劉華之後?????????????
哈哈!! 好公仔呀個樣!!
******************************************************************************************
今日心情好

尋晚雖然阿姐只係做評判冇表演
上台只負責頒獎
但係台下的我們都係好開心咁睇show!

show前掛住傾偈, 連阿姐行緊過來都唔知 =.="
同janet去 "扮記者" 影相....

最surprise的反而係show後...
阿姐落車同我地影相
原本話後面有車就走, 唔好塞住人地個出口,
最後佢地駛走架車繼續同我地影~
全部人大合照, 影左好鬼耐
好好人的助手姐姐逐部機影,
俾janet投訴 "你攪到我矮過阿姐啦!"

阿姐話要學 FBI 咁大笑, 仲即場示範
今日我都好想大笑... 好心急... 究竟poly會唔會打來??
如果收到電話真係要大笑出來先得!

ps: 發掘到我做PR的天份 =.=""""
多謝galil程的士
多謝大夫的ticket XD

cimg0139cimg0133cimg0147
cimg0163cimg0171cimg0221

>>October 16, 2007 at 3:08:26 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132731

Design & Scripting by ShowHappy.Net