|
2007 年 12 月 12 日 星期三 【晴】
2007/12/13
繼續同email拉鋸,
manager們開會, 我就好似電視d秘書咁要入埋去take minutes,
jo姐醒目地幫拖一齊take!!
又發作, 個會開左 40mins, 但我抄左2版密密麻麻的notes出來,
仲要開會途中佢地講d廢話已經冇take...
最後散會後SM主動打來叫minute入面take低3個main point就得 =.="
估計係佢怕我真係打哂果2版野出來俾佢睇 XDXD
一個會, 有黑暗一面, 有光明的一面
真實黑暗面: 有d火葯味, 同jo姐你眼望我眼, 不過既然唔關我地admin dept事就唔理得佢 lu~ 同jo姐冷眼旁觀, 隔岸觀火!!~
光明一面: 開開下會SM問我: 『凍唔凍呀你??』 原來我又第N次坐正左房內最凍個位
勁驚! 今日唔只叫我傻妹!!
SM叫幫佢打電話, 接通後transfer俾佢,
佢講低個factory名就走左, 攞個tel list出嚟頭都暈埋, 都唔知邊間係, 周圍問人都冇人知,
耐耐地SM見咁耐佢電話都未響, 已經估到係我搵唔到電話 =.="
山長水遠咁又走過嚟問我係咪搵唔到 =.="
指俾佢睇我睇緊咩, 佢話:『唔係呢個呀傻豬!』 =.=""""""""""" 突然間好骨痺!
有人上來interview, 今次角色掉轉啦!!
到我同個interviewee keep time做typing test XDXD
好開心添 :p
狂send email, 但又狂收return mail =.="
2007/12/12
同d emails搏鬥左成一日, 一隻email改左十次都有 =.="
又行到無雷公咁遠食飯, 不過原來最後大家都食得唔飽
上網找聖誕禮物找了一個下午, 只找得十份, jo姐comment竟然說:『10份咁多?』
俾我收埋左, 唔敢/唔想理的HSBC security device,
突然今日鼓起勇氣, 重新著手 =.="
被同事發現:『gigi好大食呀...』
18年前的一首歌, 今年無啦啦攞左2個獎, 真奇怪!
2007/12/11
智慧有所增長
SM assign的task 1 take過ok!!
聽得明佢要d咩仲做啱埋!! 哈哈哈!!
>>December 13, 2007 at 3:10:19 PM GMT+8
2007 年 12 月 9 日 星期日 【晴】
今日好忙, 周圍行周圍走, 都冇坐定定 =.="
做錯左少少野俾SM, 佢打來話:『你delete左兩行之後未arrange過個code呀傻妹!』
嘩!! 無啦啦叫我做傻妹我好驚喎!
下午無啦啦有人來site visit, 又要同admin mgr (以後叫Jo姐! 哈哈!) 入conference room應酬下佢地,
放工前攪緊christmas party的gift,
mark低一份sponsor的禮物為 "多功能筆座 (有收音機, 液晶顯示器) "
攪到好似國產零零染咁
笑到出汗, 好誇張
太多濕碎野做, 經常性地唔記得自己做到邊
>>December 10, 2007 at 1:19:34 PM GMT+8
2007 年 12 月 8 日 星期六 【晴】
今天經過trendylabnd, 想去取一本聖誕禮物catalog...
店員:『你是會員嗎?』
我:『不是』
店員:『對不起! catalog只給會員!』
我:『怎麼?? (心有不忿地) 只給會員???』
catalog只給會員, 其他非會員但又雖要catalog買東西的卻又沒有catalog看,
這是什麼道理???
再次在買東西途中遇上停電 =.=""
>>December 9, 2007 at 10:10:20 AM GMT+8
2007 年 12 月 7 日 星期五 【晴】
再次撞見同事@ kowloon bay, 吹左陣水, 講番"server restart"件事,
大家都驚魂未定!
睇嚟有排笑!
ice skating @MegaBox w/Lung and Wilson,
thanks Daifu for the tickets
面對一排雪榚筒大家都有d無奈
被"熱心人仕"拯救"
request食和民再一齊mtr落mk
是日日文堂很多東西要記
落堂與同學一食甜品
>>December 8, 2007 at 3:03:34 PM GMT+8
2007 年 12 月 6 日 星期四 【晴】
admin mgr放假
以為會很清閑, 但原來sm會把原先給admin mgr的工作”分配”給我
反而比平時更忙碌..
整天都忙著不同的事: 問銀行, 問service provider, 問Recruit, draft recruitment ad, 及煩足一天的電話list =.=”
聽了2次都不太明白SM想要一個怎樣的tel list
突然很掛念admin mgr!
期待你Monday回歸拯救我們幾個!!
Lunch一枱5人, 4人的干炒意都有燶味 =.="""""""""""
OT到7點3先走得,
server要restart, 但負責同事竟然唔記得左放左工走 =.="""
同另一個同事狂打電話搵番佢返來
SM又打來問我佢係咪走左
一大盤冷汗呀大佬真係 =.="""
>>December 7, 2007 at 2:04:40 PM GMT+8
2007 年 12 月 5 日 星期三 【晴】
to 唯恐天下不亂的UNCLE TREE: 表哥話幾年後就做老襯架啦 XDXD
我地"襯"係因為我地似樣 XDXD
村巴上撞見orling , 一齊坐, 傾左陣後大家都很累, 於是各自訓覺 =.=
lunch 去到"無雷公"咁遠食,
行到admin mgt喘哂氣 XD
企圖再等 超闊電車男 但失敗
SM過來話3半要CONFERENCE ROOM開會,
講完就去左reception那邊, 以為她今次自己跟recept講,
但原來最後她又沒說, 我又沒說 =.= """
過後她來問我: GIGI 頭先我係咪講得太快所以...
我: 唔係呀, 係我以為你意思係話今次你自己同recept講, 下次就開始就我講咁... 對唔住!
SM: 哦, 唔緊要, 溝通問題啫!
(真係唔緊要?? )
她走後... 發覺自己一額冷汗 =.="
跟admin mgt執email途中, 誤以為 send漏東西給其中一個mgt,
跟admin mgt 心虛之下想補鑊方法,
突然發覺 ………………原來只是別人還未回覆 =.=""
是日的第二次冷汗 =.=""
>>December 6, 2007 at 1:25:46 PM GMT+8
2007 年 12 月 4 日 星期二 【晴】
解決方法: outlook set reminder, 提自己要問老細食乜 =.=”
今日公司有好美味的竹蔗茅根馬蹄煲紅蘿蔔飲~~~
lunch返office途中又重遇 “超闊電單車男”… 笑爆,
一班人在街頭企定定看“超闊電單車男”轉彎
service provider到訪, 派咭片給我途中他跌了些東西到我的枱上……
“篤”一聲 =.=”
原來他口中的香口膠跌了出來, 超變態!!!!
忍住叫自己唔好笑… 等他走後, 跟admin manager滙報一下工作
邊行邊笑, 最後跟admin manager分享了這個笑話 XD
>>December 5, 2007 at 1:29:08 PM GMT+8
2007 年 12 月 3 日 星期一 【晴】
2007/12/4
白痴 … GM返來半小時有多才記起未問她要不要早餐 =.="
lunch又繼續唔記得問駛唔駛幫佢買 (爆滴汗)...
村巴上同 lunch都遇見orling
1st Admin meeting,
happy atmosphere,
估唔到抽獎方法都咁麻煩 !
Lesson learnt today 係: 所有野都唔好經手 , 包括抽獎都要 d 人自己抽自己係咩獎!
放工又去左又一城,
為公司24號的christmas party準備定gift list...
公事同私事上都唔係好睇到/攞到想要/想攞的東西...
返歸罷啦咁...
『老黃』XD
2007/12/3
yukari 生日快樂!
一出門口先把生日咭放入 yukari的信箱,
慳了 $1.4的郵費
新電話系統啟用@ office
意料之外地平穩渡過
同事之間稱呼由名變成 ext. number
gigi 變身做142
dinner with 賤人, miss mok, turbo and 紫樺
賤人意圖轉移視線到我身上
畢業 photo taking activity繼續 @ cityU
再返又一城影聖誕樹
超鍾意 miss mok起飛腳果張

>>December 4, 2007 at 2:15:42 PM GMT+8
2007 年 12 月 1 日 星期六 【晴】
執野, 發覺單係我同表哥仔, 淨係我部相機已經影左超過140張相 =.="
成個畢業相file已經有1.62GB! 不過仲未收哂相!
一屋五人,
三個咳
一個鼻敏感
剩下阿大一人對抗一屋病菌!
>>December 2, 2007 at 1:47:16 PM GMT+8
2007 年 11 月 30 日 星期五 【晴】
我的12月來到了!!
今天早上約了阿中及表哥先喝茶再影相!
一坐下阿中便說:『好野! 今日飲茶冇王管! 可以叫其他野食啦!』
於是叫左大家都好想食的煎薄罉!!
3個人猜, 猜輸一個請飲茶, 結果表哥連輪兩次 =.=""
我們.................... 又來了 =.="
影左一大堆白痴相
玩到鞋都除埋
扮harry porter =.="
到下午就去紅館, 又行畢業禮, 悶到飛起
第十三屆畢業典禮
給SPOTLIGHT射一射就畢了業 =.="
亦明白到, 原來睇CONCERT, 無論你怎樣揮動你的螢光捧都是沒用的
因為在SPOTLIGHT的照射下, 台上的應該不會看到台下的人 =.="
>>December 1, 2007 at 12:02:17 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|