|
2005 年 7 月 18 日 星期一 【清涼】
woo~生日週完滿ending~
有生日癲拿啦~生日lunch啦~生日尿壺啦~生日戲啦~生日衫啦~生日手鍊等等等.................
有晚去左黃金海岸食地中海餐啦~hehee....仲飲左好水既whiskey x﹏x" 果晚仲有阿moon~~
有晚同左低bee去左睇龍威2..睇到我同佢笑到抽晒筋!!
有晚去左落屎佛台食土耳其野~正呀~仲有個肚皮女狼跳肚皮舞wor*0*
好可惜~今次去冇食水煙lor~
仲有去左"TODAi"掃人地個場lor~kkaaaa....可惜狀態不佳!
仲有去左游生日水~唔係唔係..係浸先岩....太大浪了....我怕怕wor居然 *.*"!
唔知係唔係知道我鐘意沖白白ne~所以收左幾份都係沖涼野~呵呵呵~~
最得我心.......係........條"Agnes b."閃令令**既手錬啦~~~
最估唔到既就係.....係十四號阿富佢send左sms 比我.....而陳奕迅就係我壽辰正日打左比我LOR@﹏@"
今年生日......發現............原來未許過願..tim........*.*" 走左雞喇我........
>>July 19, 2005 at 7:15:45 AM GMT+8
2005 年 7 月 17 日 星期日 【清涼】
返工lu........
前日同尋日都發好惡既大大大惡惡惡惡夢
嚇到兩次都醒鬼左 @﹏@"
前日果次係d蘿蔔頭又打到黎香港
每一個年齡每日都要捉七個人上火車殺......
我眼見前面一個小朋友捉左上車...佢媽媽狂喊....
跟住既畫面就係我地一家人去晒婆婆家避....點之又殺到黎wor...
d蘿蔔頭一隊隊逐家逐戶入去殺...........總之好多事發生左之後........
美國打到黎..蘿蔔頭輸左徹退喇.....................................
琴晚個夢就係.......個"懶坦"要劈我!
我係舅父舅母家...佢地衝左入黎話:"你老豆又發癲" 叫我快d起身走
我走左入toilet....佢就立住把大菜刀狂拍門...
好驚好驚........驚醒左喇..........................
>>July 18, 2005 at 1:55:27 AM GMT+8
2005 年 7 月 11 日 星期一 【晴】
哈哈.....舊曆同新曆生日都係晒一個星期入面wor!!
yoyoyo!生日週開始左了~~kakakaka...
>>July 12, 2005 at 3:02:14 AM GMT+8
2005 年 7 月 9 日 星期六 【晴】
哈~今日入左屯門搵雷美佛頭佢地
同左pypy去睇獸醫~~呵呵~隻pypy好鬼死精靈可愛ga!!
搞笑到爆晒登!!見到pypy我就開心晒lu!
上次我唔開心,家姐都係帶左babe黎tum我~heeheee~
終於去左黃金海岸果個市集仔lu~up左幾廿年!
同佢地傾到癲!本來唔開心既我暫時唔記得晒lu...
哈哈哈~佛頭雷美再加我既配搭真係冇定頂呀!
>>July 9, 2005 at 5:57:11 PM GMT+8
2005 年 7 月 8 日 星期五 【乍寒還暖】
為何重頭又是這樣過!!! 又這樣錯!!!
深夜裡我哭泣靜待清早.......
當天我與你真的深愛過
今天我愛你又如何
為何又在傷害我 又感動我
麻木天真的愛慕
回憶裡都是你一哭一笑
是最美麗都不會老
係我揀既...........................................
>>July 9, 2005 at 1:59:14 AM GMT+8
2005 年 7 月 6 日 星期三 【乍寒還暖】
哈哈哈......琴晚既手信癲拿食得好開心~不停哈哈哈呀~ ^0^
去左"咇屎黑"....原來全台人得我一個人食炸洋蔥圈 *.* " 本來開開心心一個人食鬼晒佢.....
點之佢"拉屎"先黎..我食到飽鬼晒~食唔落~嗚嗚嗚~Side晒呀!!
heheee.....hahaahaa...最搞笑就係雷美同佛頭分別去左唔同既地方
但買既手信比蘇眉都係同一樣野~kakaka...佢勁無奈呀!!!
琴晚有線播"常在我心"....
哇~我勁想睇kar!我果時好想好想去睇...無奈 =( 等極都冇.........
琴晚打算拎埋個枕頭睇啦 (因為人地話會睇到喊)
點之....Oh....始終係人地家...睇咩台都係人地話事........結果....爬番上床.....訓!
仲咩咁冇緣睇gar!!! .\"/. " 我一定要睇到為止!哼!!
>>July 7, 2005 at 3:26:42 AM GMT+8
2005 年 7 月 4 日 星期一 【酷熱】
太突然..又係咁.............我冇信心了..............
133 !咁唔光明正大!
>>July 5, 2005 at 4:48:15 AM GMT+8
2005 年 7 月 3 日 星期日 【酷熱】
heheee又手多多click左雷美既日記睇~哇))全部都係密炸炸既字黎既@﹏@”叫人點睇wor~
正當我想閂都閂唔切之際~佢又播莫文蔚首"THE WAY YOU MAKE ME FEEL" 嘩!!
成個人興奮晒!!"我真想尖叫! ITs JusT the way YoU maKe Me FEEL!!!" yoyoyo!
好懶少左寫日記tim~
SO眉爹飛走左lu~唔知點解我有唔捨得佢既感覺wor
可能佢係一個大慈父啦~我邊有個好老豆丫~!
星期六lor~貢左去馬交lor~~結果.........又......唉~~~LOR~~~ +﹏+" 真係唔知衰@@
今日係公司精彩..........唉.......瘀死
>>July 4, 2005 at 3:28:42 PM GMT+8
2005 年 6 月 30 日 星期四 【晴】
我真的好想大尖叫呀~我依家夾硬壓制我既情緒ja ^0^ yoyoyo!!!
點解會咁既~真係真係點解會咁既~!?呵呵呵哈哈哈哈................
我真係岩岩想左幾日ja~
果幾日仲想左好多野~會唔會出左埠呀~會唔會開心幸福快樂緊呀~
又係度諗....係最低潮既時候識到佢...又係最唔開心既日子彈出黎......
識到佢....真係一生既一次彩虹!
佢係我暫時一生入面最能掛係口邊既人=====虛擬人
死啦~今晚實訓唔著啦~~~啦啦啦~~~yoyoyo!!!
>>June 30, 2005 at 4:49:25 PM GMT+8
2005 年 6 月 28 日 星期二 【乍寒還暖】
一篇我收藏好耐既文章.......講中我們女人心聲!
試問我曾遇上幾多次lee一個問題....答案係每一次!!
.........................................
我不是擔心你對愛情的忠貞度,而是憂慮別人曖昧 的態度
我不是一個會魔法的老婆,而是一個很愛你的小女人。
當我佯裝不經意地問道:「你早上去載女同事J上班,對不對?」
你張口結舌,驚訝地說:「老婆,你怎麼知道?」我笑了笑,有一點釋懷
你的坦白,也有一點沮喪事情的真相。
你開始解釋,因為你們前一晚去看流星雨,將摩托車停在別的地方,剛好
上班的路線會經過她家,所以她打電話來請託,你便答應了。
其實,這也不是什麼值得大驚小怪的事,因為你不是第一次載她。
每一次公司出遊,大部分都是你去載她─因為你有車,你順路。
以前,總是我陪你一起去,直到我懷孕後,不再熱衷參與你們的活動。
可我還是認真的幫你準備行李、打點一切,讓你高高興興的出去玩;而
我,安分地待在家看電視、寫稿子賺錢‧‧‧
我自認是個大方的老婆,但是這並不表示,我默許你三不五時成為她的專
屬司機。
同事之間的溫馨接送情,原本不是大事吧。
你說那晚十點多的電話就是她打來,請你隔天去載她的,你怕我會生氣,
才說是一個我相識的男同事要你幫忙拿資料。
原來你也料想我會不高興。你說我一向討厭她,關於這一點,我必須否
認。對於一個不甚熟稔的年輕女孩,怎麼談得上「討厭」這樣的字眼?
我只能說,我不欣賞她的某些作風。
我總以為異性之間應該有一些分寸的,比如,不應該常常打手機跟已婚的
男同事聊天、不應該經常要求人家順道去載她、不應該在人家老婆面前熱
絡地叫你名字‧‧‧
我看在眼裡,一直提醒自己必須有風度,因為你說,這也沒什麼。
只是,如果是我,我不會這樣做。
你說,最愛是我,我應該對你有信心。
我笑了笑,我一向很相信你,因為你善良而單純,甚至沒有說謊的天份。
我不是擔心你對於愛情的忠貞度,而是憂慮別人曖昧的態度.
況且,巨蠍座的你,欠缺拒絕別人的勇氣。
我不願意在懷疑中度日,所以選擇和你說清楚。
我的確吃醋,你車子前座的位子,我堅持唯我獨享。
至於我為什麼知道你去載女同事這件事,無關魔法,也不是有人打小報
告,只能說,一切都是偶然。
就像你在隔壁房間關起門、靠著窗外抽煙,在另一個房間的我,仍然知道
你正在吞雲吐霧一般。
這,也沒什麼。
男人們~~別把女人當白痴,做壞事一定都會被發現的,無一可倖免,永遠
忠於你的老婆,不留僥倖的心態,這樣才有幸福喔~~
還有,男人們,如果你的女人已發現你的不軌時,千萬記得早早回頭,如
果想說女人應該不會介意而繼續下去,相信我,你們一定會死的很難看
的。
大部分的女人都會先給先生一些時間做了斷,她不計較不是因為她默認
了,只是想給彼此機會,讓你有回頭的台階,請各位男人們在女人將梯子
收起來前,快點回頭,錯過了第一時間,不管有沒有將來,日子一定會非
常難過的喔~ !!
一段愛情 當然對對方都很信任...不過卻對別人的態度不是很喜歡
尤其那曖昧不明的態度,或許你會覺得沒有什麼只是...
看在眼裡 就是蠻不是滋味的,這個不算是不信任你
只是對於你之外的他人 存有著...憂慮感
不過這種情形下~多少都被解釋成為不信任吧. ...
不管是男或是女,當你有了另一半時,你就有那個責任給你的另一半安全
感,或許你會覺得你和那個人不可能會有什麼事發生,但你確定另一個人
也同你一樣的心態嗎???
在這樣的世界.......什麼事都有可能發生..不要等到問題來了才悔不當
初……
勸告大家..如果有了男(女)朋友,就一定要跟異姓朋友保有一段距
離,雖然有人會說:我的另一半一定會相信我的,可是你反過來想,如果
他跟異姓朋友很要好..是不是你的心裡也會很不是滋味阿?
又或許有人不在乎吧~~!!可是只要有愛情就有一個東西存在,就
是"醋",只是看他表不表現出來,多多少少一點都會有一些...
大家要做什麼事之前,就在心裡反過來想想
如果是你的男(女)朋友做這件事時,你會有啥感覺?
雖然會有點覺得很沒自由,可是如果你在乎對方的話,就替他多少想一
想...
在愛情裡最重要的是要給對方一個安全感,這也是一份責任
>>June 29, 2005 at 1:48:09 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|