|
2007 年 2 月 24 日 星期六 【晴】
今日過得極之唔開心,好唔想有今日既一日.
今朝一起身為左d少事搞得非常之不愉快
仲.....好似第一次一路刷牙一路缺堤.........
之後全日都冇晒mood冇晒心機,又想了很多很多事出來
到了晚上.同mum傾完電話
又係一路刷牙一路缺堤,好似.......回應返今朝刷牙,有頭有尾
呢兩年同mum傾電話都好唔愉快
為咩?!?我重伸講多一次,我唔係為左條死爛坦我就唔洗side咁多$搬出黎住!!!
如果佢唔係成日咩都保住條死爛坦,我都一定回家照顧佢!!!講完!
某晚睇亞視播唔知咩咩咩...講開天父,waw))))
簡直就好似呼換緊我咁....
係呀~人不能既,在神裡面凡事都能行!
所以我成日都想,天父會挪開我身邊既絆腳石先丫,定係令到絆腳石變左一塊寶石呢?
好想快d打敗小魔鬼~快d再返教會...拎返d幸福,開心同喜悅~
>>February 25, 2007 at 3:07:07 PM GMT+8
2007 年 2 月 19 日 星期一 【陰】
新年唔凍都唔似新年既~熱屎辣辣~
今年係近呢幾年去得最多地方拜年既一年呀~
.年廿九..早收工後去婆婆家做節 --> 睇笑鬼死我既<翻生恐龍館>
*******************************************************************************************
.年三十.晏就就去左維記行花屎(第一次日光日白行)--> 就去左蘇眉家做節啦
*******************************************************************************************
.年初一.晨咁早流流彈起身入左去大澳同阿爺全家食齋 --> 婆婆家拜年
********************************************************************************************
.年初二.去舅公家拜年(四年冇去了一.一")--> 蘇眉家拜年n MJ --> 回到家有朋友打上門挑戰老娘~哈哈哈~主場喎~打通宵......................Z__Z
好攰啊)))好似冇休息過~~
heehehee下星期開始~抖抖lu~
死啦~好多朋友sms我...都冇好好回覆過人.....有點兒.....唔好意思.....
Tazd啦~Hellokitty啦~靚女施啦~雀屎啦~PeterPan 啦...sorry...我太懶了.......
>>February 20, 2007 at 3:41:26 PM GMT+8
2007 年 2 月 17 日 星期六 【晴】
豬年lu~豬年事事順境~主恩滿溢~^v^
呢幾日滿腦子都想著要搵一個基督徒既老公喎
事源有日睇雜誌訪問樂易玲,原來佢都信左主
睇完篇訪問我好感動,
篇訪問佢自己講當年遇上海嘯,佢冇想過佢家人仲有機會生存
二十人去,二十人返,佢真正感受天父與佢同在
感動在於多一個人從心中真心感受天父既愛同恩典...
之後前日wor~行行下路返公司就想起JoJo wor......
因為果時我應承左佢一齊返團契....後來...我冇左件事
點知,前日msn佢就又提一提lee件事
我好開心,開心在於好似天父藉住佢口中提提我
而雀屎同佢拍左五年拖既男友冇左
因為佢想要一個基督徒既男友
結果,天父真係俾左一個好好既基督徒男友比佢.......
之後..去蘇眉家啦
又見佢細姨同細舅母一家都係基督徒喎
好感受到佢地既幸福快樂同開心
我都好想有主做中間位,所以我都好想立心找個基督徒既老公
大家又可互勵互勉~大家訓覺前一齊祈禱喎~
一齊返教會,一齊返崇拜,一個基督徒既家庭~一齊第時上天家.......
>>February 17, 2007 at 5:27:49 PM GMT+8
2007 年 2 月 14 日 星期三 【暴雨】
琴晚收工時全世界人走晒...
老細召左我入房又係問果d野~"係唔係有人蝦你呀?"
"如果出面做得唔好你會點啊?" "做咩唔搵到工先走呀?"............
之後佢提早俾左封利是我
一出公司我好心急八八卦卦裝下封利是啦~
WaW)))我咁大個女最勁果封利是都係四百蚊<--家人封既
連啡牛都未收過~老細今次俾我lee一封真係一生人第一封超大利是!!*0*
唔知點解有d感動添~
琴晚,行完室內花屎就去左三里屯Dinner Lu~
一pair 阿Moon 毛毛拖鞋
>>February 15, 2007 at 2:17:51 AM GMT+8
2007 年 2 月 11 日 星期日 【陰】
呢幾日真係好忙呢~
又整頭髮..又癲拿..又bb燒...
都仲係d d 腸胃炎......快d好啦~
星期六去左蘇眉家姐家bbq~呵!燒沙白蜆食!!大大隻好鮮甜好好味!!yoyoyo!!
蘇眉因為爛手唯有俾埋佢果隻我食囉!~WaWKakKakakaaa XDDD
佢地全家廿幾人真係好幸福好開心~全晚嘻哈笑不停~
如果我有個咁開心既家就好了......
yo!仲有兩星期離開呢間公司離開灣仔了~快d快d快d!!!
大休果兩個星期可以日日係家煲湯煮飯lu~kakaka~~
考埋屎就搵工搵工搵工!!!
>>February 12, 2007 at 7:16:45 AM GMT+8
2007 年 2 月 8 日 星期四 【炎熱】
YOYO!仲有兩星期多少少就可以離開地獄lu!!
這個二月就係忙呀~
返學啦.mum生日dinner啦.sumi mum 生日dinner啦.sumi dad 回巢dinner啦.
我地入伙酒啦.sumi姐入伙BBQ啦.做facial啦.整頭髮啦.去做節啦.去拜年啦.
忙啊~~~
>>February 9, 2007 at 3:40:13 AM GMT+8
2007 年 2 月 5 日 星期一 【晴】
又病倒了~發燒.周身骨痛.屙嘔.胃抽筋.急性腸胃煉是也~
今次既病體驗左好多事,由琴晚係朋友面前到今朝自己入院!
我既心完完全全粉碎!心....痛........心都死!
感謝天父比我睇清某d事!不過~自此之後我真係唔知點去面對點去行.........
真係架~出左黎就真係咩都一個人,什麼人都不能信,什麼人都不能去依靠
真係真係架!最緊要就只係愛自己鍚身!
感恩天父今次比lee個病我!真係體會好多事!
為何又跌返落去谷底深淵既~
唉~個胃仲痛,d骨又痛,哭到頭又痛~我真係好累喇....
好多事都已經心中有數...
>>February 6, 2007 at 4:13:04 AM GMT+8
2007 年 2 月 4 日 星期日 【晴】
嘻嘻~前晚同琴晚都過得好開心好寫意啊~啦啦啦~
差唔多用左兩個月既時間,c家居~終於大功告成lu~yoyoyo!!!^v^V
可以全面開放上黎mj啦~mj啦~同埋mj既~WaW Kakakakakakaaaaa.........
今朝到依家為止..心情都仲係大GOOD既~
希望可以Keep住啦~
今朝搭巴士時訓唔到覺,全程車想左好多事出黎
望住一架架電單車,就想係自己第一次坐電單車,果次....
真係好開心好開心,開心到......真係好感恩天父比我既大恩典
多得他我才站起來,多得他令我知道世上仲有虛擬人既存在,多得他我才會積極讀書!
多得他無限既安慰同支持既說話!!
>>February 5, 2007 at 1:31:05 AM GMT+8
2007 年 2 月 2 日 星期五 【颳風】
頂丫!!!比我好好地做埋呢個月都唔拿得既!!!
大前晚同琴晚都發有關公司既大惡夢!我真係精神崩潰喇!
大前晚米又係夢見關於近日果壇野囉!
大佬呀!d信一出街我就控制唔到架啦!可能postman派錯地方而對方冇比返post-office都有可能架wor!
又或者跟本係對方唔知質左去邊!!為何又係我問題!!!
一次係咁兩次又係咁三次又係咁四次五次又係咁!!!
個夢我又係好激動不停反駁佢地,不過冇人理我!只係一味話係我錯錯錯!!!
琴晚既夢就係比"autie第二代"係咁追~仲追上門添!
結果今朝一回公司又比佢"吉"!火到我丫!!
獅隧今朝嚴重車禍大塞車,知佢今日都on duty , so 米打比佢講聲佢知我會遲返囉
點知打左半個中佢電話冇開,so我米打比另一同事講聲lor....再想想下....我遲返驚冇人開門wor...so我米又打上mgt. office 同bldg staff 講聲lor
吊!我一返到公司米問下佢電話冇開wor...佢即"吉"我話:"你可以留言ga...唔需要周圍同人講你遲返lor"
頂!!我打左咁多次你都冇開電話,我點知你係唔係突然同人調左假而我又唔知姐!!
同埋你根本電話都冇開,我留咩比你都冇用!~
做咩都係我錯?!?!!!!!!真係痴九筋架!!!!!!
一知我走開始d八婆玩變面!好o野!!!
一年前E比佢既label format 成日都話冇,要點我同佢做,好啦,依家知我走
就話原本一早有!!!!仆街丫!
平時d medical claim form 所有野都唔填名都唔簽....依家一個二個填好晒!
真係吹九脹!!!!
真係做到我粗魯爛舌晒!!!!!! .\#/.
>>February 3, 2007 at 2:33:13 AM GMT+8
2007 年 1 月 24 日 星期三 【陰】
~唉~遞左lu~不過又俾返我~
其實都明白佢地對我既好意,都想我拎多舊錢先走
與此同時,都想我執埋d骨頭野先走丫馬...
開口埋口up左三次叫我搞掂埋d Function先好走
扯~我就係唔想幫佢地搞先擇晒日子走針馬...
唉~輸左比錢囉......
其實我都係蠢左,如果冷靜少少星期五收埋錢先再遞信
既可有錢在手又可早走唔洗幫佢地做野喎~~
蠢左!蠢左!蠢左!真係蠢鬼左!!
要幫佢地做埋野先走,咁.....走黎都冇晒意思了..............
都係自己蠢!八月時有得走又放棄大大大大好機會冇走....
結果果時幫佢地搞左九萬幾個function仲要受埋氣.....搞到自己精神都出現埋問題!為咩!
算!快快手手到二月尾....
以後唔洗再見到佢地
不過.....跳跳虎話間間公司都大把小人,而lee間人工好又福利好又清閒
唔好理..只係逗自己份人工就過世算
不過!!我點都會走!!!我相信自己會再次遇上好似上年八月果份工既 .\~/. @
同埋...heeheheeee.....識下新人新事新開始丫馬!!!
嘻嘻...話唔定好似HelloKitty 話齋.......hehheheeeee.....可能下份工有野睇下ne~~呵呵呵呵.......
間屋風水好?財源滾滾來??哼!我唔信既!
只係天父唔想我太大負擔而比我既恩典!!感恩
>>January 25, 2007 at 4:51:58 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|