寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 8 月 12 日 星期六 【晴】

~ai~仲未有心機溫豬添~究竟搞乜鬼???
所以我成日都call out 返小天使既說話....當然有一刻既興奮啦~
但....過後...又打回原形=.="

今晚,第一次睇<女王的教室>,睇到我個心抽住抽住
覺得個細路女為左朋友受苦自己,仲要比朋友出賣,好蠢
但.......係我幼稚園同小學時都比朋友出賣過囉~
讀幼稚園時有個叫馮向玲既人成日都蝦死我
行路時會踩我鞋爭,唱遊堂時又會踩我對白鞋仔,上堂時又會撞我手爭
有日,我拎左兩執gum請佢同另一個同學食
佢竟然係小息時拎左出黎食,老師當然問佢食緊咩啦.
佢就即刻企左起身用手指指住我話係我比佢食
之後,我就比老師訓話左一大餐,仲燉左冬姑,做左副班長

到左小學....係小二時認識左李慧華,仲做左好朋友
大家仲一齊升左同一班小三
有日轉堂時,我係位仲睇緊上一堂既功課,毛啦啦佢叫我講....
"人做過好市民,吊轉讀一次"我當然照讀啦,之後大家米一齊嘻嘻哈哈囉
結果成班課室嘈到班主任黎左....拍晒台問邊個有份傾計就企起身
我當然好正義地棟左起身啦,但亦係全班唯一一個企起身@@"
Ms Wong就問我仲有邊個同我傾...我就望一望李慧華.....
跟住佢好緊張企起身講:"唔關我事ga...係佢撩我講野先ja........................(下刪十幾字)"
果一刻我好比人出賣既感覺.......之後.....我好似嬲左佢.......

琴日打開電視睇....唔知做咩鬼野.......
無線同有線輪流係咁播Sammi..楊千嬅同古天樂既戲
全大都係零二年既戲.....原來....我果時都睇左好多好多.........
同居密友呀~戀情告急呀~新扎師妹呀~行運超人呀~瘦身男女呀~孤男寡女呀~
哈~依家睇下有咩睇先~~~


>>August 13, 2006 at 3:49:46 PM GMT+8


2006 年 8 月 11 日 星期五 【晴】

《感恩的一天》
自覺今日既表現有90分
聽呢位先生既口吻,言行,態度都八九成似,so我炸炸弟弟問一問啦
結果真係同我想既一樣!!wOw!!
以前一直都希望有個基督徒既老細同同事既工作環境!感恩了
整個過程感覺多左天父在一起^^
而且Facility Management 係新冒起行業,同十年前Property Management一樣到依家普及
so..我都好有心係呢行做開荒牛
可惜..............地點n大廈環境令我........好大爭扎
首先我用上一個中頭時間車程,仲左轉右轉
而且果度好多唔著衫既麻甩佬全程又係好似未見過女咁喪目及
好冇安全感.....
好討厭到極,真係好想走埋去大巴大巴煎埋去
有決定了..............放棄..............
努力再黎過!!! 加油!!!


>>August 12, 2006 at 4:27:09 PM GMT+8


2006 年 8 月 10 日 星期四 【陰】

geegee*v*今晚食得好飽好滿足呀))))
聞左好耐既鳳城,我都係第一次去食癲拿咋~~骨骨~~
好在有十幾人咋~可以食好多唔同款式而每樣又可以咬一啖喎~geegee
蝦多士.正!西生菜鵪春鬆.正正!!
上湯炸粉果.正正正!!!鳳城抄飯.正正正正!!!
登登登!!主角就係~甜品焗布甸~!!!正正正正正!!! \*v*/
仲有條魚都好滑身~個綠豆沙起沙gu!!不過~太飽了~吃不下~

明早係我一生人嚴格黎講既第二次
好緊張呀....
求天父賜我智慧,我將明早交係你手,我並唔係想得到成功,而係藉此拎多個經驗,阿們


>>August 11, 2006 at 3:53:57 PM GMT+8


2006 年 8 月 10 日 星期四 【暴雨】

wawkakaka)))))
wow)))yoyoyo!!!!好興奮呀!!!
何仙姑開CONCERT呀!!!! TRACY!!你係度米好囉!!!
我一定同你排通頂買至頭果行飛呀)))))
依家我已經好興奮了!!!

"再見 露絲 瑪莉 再見
情人的聲音漸變小
甜蜜外號 只得你可喚召
誰可以像你 一叫我就心跳"

"若有 一天公開 明目張膽的愛
 我怕會讓你 太意外
 我的愛 只願 縮到最小 彷彿不存在
 就算 我最愛你 情願好好遮蓋
 化作了密碼 不公開
 我一向 都慣自言自語 沒別人愛
 難道你發覺我志在 就會肯滿足這期待
 如若我也有權愛 同樣我也有權不必被愛"

"連同昨天所失的 一起找到了
 即使晚了 卻也遇上了
 這一個是我的 碰上即刻知道 不必揭曉
 連最想得到的 我都找到了
 穿梭人潮 引誘幾多 不再動搖
 從未像這樣確定 一伸手抱你 已經抱到最實了"

"慢慢地學會痛心
慢慢地學會化身 普通人
還怎能 無償地 拼命 愛別人
慢慢地習慣碎心
慢慢地明暸情感 的陰暗
才可跟你 走得更近"

yes!!yes!!!yoyoyo!!!!好心急好心急~~啦啦啦~~


>>August 11, 2006 at 4:01:42 AM GMT+8


2006 年 8 月 9 日 星期三 【雨】

d老闆個個都short X左!!! 

我地公司第一次幫大老闆娘搞生日party
係佢石澳間大宅入面搞
我要搵production公司搞decoration..live band...dancers...singers....
仲有酒店既到會.....請一百人....
果六七十人入面仲要係d咩總理呀...咩新屎果d....
即係要搞得好好體體...唔失禮得....
我已經問好production quo 價....
夾夾埋埋大概.....$50,000 仲未計 decoration....

岩岩老闆娘下左令旨
到會要搵福臨門...岩岩打左去福林問...
要兩萬蚊一圍先做
一百人...即係十圍啦.....

洗咁多$.....天文數字...我唔識計喇....... 我地d赤貧人.......

之後我公司既老細唔知係唔係小氣
人搞佢又搞
年年我老細生日都會食生日飯only
唔會大搞....
今年佢又學人...又話係大老闆娘生日既rehearsual wor <-- 藉口......
又係話要請一百人
佢就係四星半酒店搞...又係話要live band...singers...果d......

因為老細同大老闆娘生日係同一個week入面既week頭week尾

結論...........做死我一個人!!!


>>August 10, 2006 at 8:13:15 AM GMT+8


2006 年 8 月 7 日 星期一 【晴】

geegee放左工之後一鑊人貢左去又一居探幸福女強人*v*
佢係一個好叻好能幹又好令既女人
佢嫁得仲好好,有個有$仲錫到佢燶既老公
岩岩仲生左一對孖b,仲有仔黎架添喎!!!
真係生活在童話裡面 *v* 哇))))
Uncle Ringo都有去埋~佢一身便裝~勁似廿七八歲既大男孩~
Uncle Ringo都好錫佢老婆,開口埋口都係佢太太同佢太太肚入面既bb
又問定食咩奶粉好啦,又問一日大概換幾多件片啦,佢就問左好多做未來爸爸既問題啦
好開心咁過左一晚喇.....

至於自己前途問題....
都係一心考好d個試先!!!同埋做減d個report先!!
如果我三十歲後先入黎lee間公司做米好囉~~
人工高,福利又多,有Dental..又有medical...MPF公司又供多2.5...又有讀書sponsor...假又多...
依家仲多左一樣..生一個b就俾三萬蚊.....
走好唔走好?!15/16....


>>August 8, 2006 at 3:17:17 PM GMT+8


2006 年 8 月 6 日 星期日 【晴】

暫時未開工,心情都仲係吉吉
呢幾日好好天...不過都係lee係室內入面mj=.="
尋日首先回左老家執左dprofile~哈~見到呀big球拍一個人棟左係度米"的"埋佢走囉~
之後蘇眉就同我回左新居洗左兩轉衫,溫下豬咁囉~
尋晚......係有線41竟然播"瘦身男女" ....真係有鬼啊 @0@" ))))))))
.."塔尖仍舊記得 這擁抱極美好. 愛有千斤重 重過無涯的鐵路. 你那手指再笨拙再粗 肌膚也被你修補. 從前那一位 永未能做到. 是你去喚醒我 努力才能被愛慕....."
~o蝦~唔知下次會唔會有Sausalito 呢~*v*~
"I can't believe I could be the one ...To be with you under the morning sun
See the moon and the nightingale....Sing along with us Oh baby baby
You're the only one ......Fills my fantasy room ...Never gonna stop
All that fantasy .....I'll live my live ......I'll live my live for you
* Thank you for loving my baby
You'll always be the one who drives me crazy
I think this is a gift from god to have you here
Thank you for loving me baby
I'll treasure all your love and all the thing we share
And I wanna tell you ........How much I love you "

今朝滿腦子都係lee首歌....
"當我一個夜遊杜拜 如何過 風沙中想起你......." hahaaaaaa...我又想傻了.......
哈哈哈哈.........
"全因為你....令我一生都佳美.......你令我生命從空虛化做傳奇......."
今日個心好充滿啊))))))希望一直到放工啦~阿們


>>August 7, 2006 at 1:20:25 AM GMT+8


2006 年 8 月 3 日 星期四 【雨】

真係都痴銀銀銀銀銀銀線架!!!
俾左八張floorplan我叫我改野
有兩張都叫係之前做過下
有三張係全新,都叫ok因為係四四方方我都仲識!
頂!一個花園檯!全張係建築圖!!我識鬼咩!
唔通叫我朋友幫我畫咩!我自己公司野!
真係好低能lee間公司!唔係自己工作範圍只要你識就要你去做!(老馮果隻)
就好似琴日"衰人"佢地單急野,明明係隔離公司marketing既事
全公司上上下下都要趕工去做!連Tea Lady 都要幫手,只係一星期返兩日果位IT同事都要幫埋手.A/C 同事又要幫手
真係痴 DoG 線到極點!!

>>August 4, 2006 at 6:24:00 AM GMT+8


2006 年 8 月 3 日 星期四 【雨】

天文台都唔知係唔係做左奸商
琴日好大風,行出街通街見到垃垃桶呀所有野都橫飛,貨櫃又lum,大樹又lum,招牌又lum,連航線都要停埋
竟然都只係叫三號風球 @.@" .....真係有冇搞鬼錯

琴日近放工時間又係激頭痛
本想幫埋"衰人"做埋佢d急野,但我都真係頂唔順
一支箭標返家,一返去拿拿林沖個大大熱水涼
感覺好d...
但....食完餐癲拿冇幾耐後,忍唔住,嘔鬼晒出黎....side晒奶奶飯 =(
嘔左係舒服好多好多...醫生講過有人會頭痛都嘔,等我仲話佢知我冇添~
之後九點就大覺訓lu~~~

今日暫時到依家同笑面虎都冇兩句...
真係屙呢吉蒂喇!希望平安到收工啦~
一陣放工留係度做功課好丫定係腥下CV好呢?!?!?


>>August 4, 2006 at 5:00:05 AM GMT+8


2006 年 8 月 2 日 星期三 【驟雨】

Typhoon Signal No.3
今日心情都好大起大落
首先一早返公司又係對住個黑面神
佢又要我畫佢地去跑馬拉松既制服
我一早表明我對Fashion係完全冇sense,而且更加唔識畫figure又唔識用咩料點樣剪裁
佢話ok lee d 叫我唔駛諗得太深入,畫個款就ok了
好!畫得太誇張佢又話佢地係跑步叫人點著!
個馬拉松人地寫明係suit!我米再畫一d唔誇張普普通通恤衫西褲上加少少裝飾物啦!
我吊佢丫!佢就鞋口鞋面對我講:"你有冇諗過架,畫得咁普遍!你加頂帽比人,叫人點跑呀!lee d野會係用咩料做呀....."
我都一早表明我唔識ga wor!我比棵生菜你,你素比我睇丫!
好火!又係一大早係公司我好火!我真的對佢萬分心淡!!!

放左工,去左睇softhard!yoyoyo!!!正!!!!
軟硬軟硬軟軟軟軟軟軟硬))))))
今晚仲係千化做嘉賓!kaakkaakaa賺晒!!
好好笑 XDDD 好多快歌!跳到我好似自己去左party咁! GREAT SHOW!!


>>August 2, 2006 at 5:03:39 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77936

Design & Scripting by ShowHappy.Net