|
2006 年 6 月 17 日 星期六 【綿綿細雨】
lee兩日都勁大太陽~
但都係冇出街同太陽伯伯玩遊戲....
上星期由星期日返到星期六,一星期七日都返工冇停過
做到人都燥晒 .\#/.
唔知點解次次坐親果個位既人都喜歡揸雞毛當令箭既
我同衰人都勁唔妥佢...........
星期四比lee條八婆激到我又大頭痛,唔小心發左佢大脾氣
是但.....我唔在乎佢感受!
好在..阿姐比我一氣連放返三日..
希望明天返工時心情ok返啦....
今日xx節
唔洗同阿廢食飯~十萬個愉快寫意~啦啦啦~
so一陣去同公公舅父佢地食飯~
好想快d畢業,搵新工!!!
但我又唔捨得阿TWO啦,雀屎,衰人,蘇兒,pk,阿CAT佢地wor.......
出面係唔係人事真係仲複雜呢~~
唉~好悶呀))))))
>>June 18, 2006 at 5:08:09 AM GMT+8
2006 年 6 月 14 日 星期三 【暴雨】
我想我真係快要瘋了
連"細路仔"都察覺我好有野.....
包租婆都話我比岩岩搬入黎時再瘦左.....
個個見我都話我又殘左又瘦左........
唔知啊
我都唔知自己可以點啊
我睇左...想喊.....係好想狂大喊
今晚啦....我比自己今晚沖涼時癲下先
話左唔再睇!睇左次次都勁唔開心勁down!
好多個點解!我又想到頭痛喇!!!!
我好累喇.......
成日都會毛啦啦係度諗....
由幾多樓達落去先唔會分c,又係度諗達落去係會點痛
又會諗我唔想阿廢黎拜我,而且佢又擺唔得耐,我唔想又同佢見面
依家住33樓又高得滯~11樓又矮得滯.....4樓係人地地方...廢事搞住人......
點好呢???
不如等有交通意外撞我......就由依家開始唔睇燈過馬路!!!!!
任我想 我最多想一覺睡去 .................
.................................................................
.....................就當我還未放鬆自己...............
..............................................................................
..................我想哭 你可不可以暫時別要睡....................
...................................................................忘掉愛 尚有多少工作失眠亦有罪..............
但如果 但如果怨下去 或者 傻得我
通宵找進接下去
>>June 15, 2006 at 3:14:06 AM GMT+8
2006 年 6 月 11 日 星期日 【雨】
wow一朝早收到八婆珍既好八電話~哈哈哈哈
聽到我好開心又羨慕~
話阿Pat年底嫁俾個日本機師~wow~真係替佢幸福又開心呀~~
仲嫁埋過去,男家請晒女家所有親戚過去觀禮添bor
聽到我流晒耳油~
係啦~我身邊既朋友一個二個都真係好幸福快樂架~
好似孄孄咁...米嫁左去美軍個 IT教官囉~
又好似幾準bor~
解說:
您的主運為以下論述: 為人堅毅仁厚,喜歡指揮別人,不喜屈居人下,主觀強烈聰明敏銳誤打誤中,容易養成專斷獨行易犯官非、此數為失望數,為追求名聲、追求名利、不甘寂寞,容易結交朋友且朋友多,較喜歡參加社團,喜歡刺激性生活、一生中較會有車關,在特質上是一個智多星、變化多端,思想超越現實,但易受打擊、失望。
具有天賦才華,但脫離現實、憤世嫉俗,身體容易有刑傷,精神生活常不安定,不重物質生活,是典型理想主義者。
掌權數:愛管事之人,不願屈就人之下,青年就自行創業,學技藝能夠舉一反三,會【變巧】,但不精,
女:慎用之、此數為女強人之數、會為事業忙,而無法照顧家庭,有官
司,個性較衝,愛掌權 婚姻會有破相 能忍則吉。
一生喜動腦筋、謀略,亂中取勝,地下司令型,多說少做。
副運(砂手方)解說: 管夫妻關係.做事過程.人生規劃
您的副運為以下論述:
女人有此數:具魅力,桃花運旺追求者多,婚姻美滿,婚後容易多是非
子女聰明多才氣,能得父母歡心,容易在社會上成功,如交上壞朋友子女頑固,不易與父母溝通,容易讓父母煩心,宜多注意管教問題。
顧前不顧後,勞碌、怪傑之數:【沒時間】閒不住,是他的特性、勞中帶財、做事欠缺周詳計畫,衝、衝、衝,先做再說,非有堅強意志不易成功,真是勞心又勞力之人,易得肝病,典型從失敗中學習經驗之人。 外運(白虎方)解說: 外在的人際關係.行動力.行為表現
您的外運為以下論述: 喜歡支配別人不喜受人牽制,樂於幫助別人,頗能得到別人欣賞與景仰。此數是曲高合寡之數,處理人際事務頗多不適,喜歡單純寧靜安逸的生活,不擅人際交往,容易捲入朋友是非糾紛中,而蒙受損失。口才好、做事積極,對朋友的事情相當熱心,交遊廣闊,遇到困難能獲貴人相助而化解。
總運(前堂與後山方)解說: 最終的本質.總體的表現以及給別人的感覺
您的總運為以下論述: 一生中充滿幻想、是屬才藝之數,比較喜歡生活在自己的空間,在做事方面必須持之以恆才能成功,喜結交說話投機之朋友,感情較豐富,外柔內剛型多才多藝,喜歡追求高尚的理想,比較被動被動,一生機會多,但易得易失,中年之後運勢較平坦。
..........即係好定唔好野黎kar =.="
>>June 12, 2006 at 3:02:29 AM GMT+8
2006 年 6 月 6 日 星期二 【陰】
wowawyo!!!
今晚餐癲拿真係"e支班"頂呱呱!!!我飽到碌碌碌碌碌.....返屋企~~呵呵呵~~
包包包...包左好多舊片皮鴨食~kakakaka))))
好耐冇上佐敦果間北京酒樓食lu~
都有兩三年啦~~~
食飽左..仲撞見五+HIM!!kakaka))))
初頭仲以為係撞見巴斯光年,再睇多一眼又以為係陳c翰...
之後再想一想..哈哈哈..係五+HIM黎kar!!!!
好高好高呀~*v*~ We V We V ~
>>June 7, 2006 at 4:12:00 PM GMT+8
2006 年 6 月 1 日 星期四 【溫暖】
Babe....收到你張b-day 咭同埋gift lu...多謝你呀~KisssSsss...
(搞到我好慚愧tim....次次你b-day同聖誕我都懶寫比你....)
我係好like Eason ga....果時我都好想聽ga.....但唔岩時間...聽唔到.....
你好細心啊~你永遠永遠都係我心中最好既朋友啊~~
原來....我仲未好返..........
好辛苦........果晚做節....同左MuM講.....
佢話:"我估到啦,你讀書時我都發覺你有架啦"
佢並唔係關心我....而係想簡接講我知...我同阿廢d野係我問題
家庭經濟問題又燒到去舅母果度,阿e叫我地兩姊妹諗諗去
吊!有咩好諗姐!果時搵埋工比佢,又嗌唔識聽電話,又話要陪阿廢出入醫院
再之後有工,又話阿e果度要佢幫手!諗咩姐!!
食食下飯阿廢當住成台人面前毛啦啦喊
睇到我眼火爆!!
做完節果晚我又勁頭痛...又失大眠....
結果....琴日請左Sick Leave......
突然....好想辭工唔做.....好唔開心......
依家毛啦啦又情緒好低落......大大啖透氣....好辛苦好辛苦............
做左就快五年....做到好冇意思.......
屋企又咁....做野又咁....但又冇$$ wor.........
讀書又大壓力....我唔可以唔pass.....如果唔係就會side左好多$$$.....
快d還$$$比我呀!!!!!!
我會冇事既!我會冇事既!我會冇事既!
夠了,我唔想再比人知.....一定會對我有偏見
就算我講得岩都好....佢地會因為主觀在先都會覺得我係有問題 .\"/.
>>June 2, 2006 at 4:42:10 AM GMT+8
2006 年 5 月 25 日 星期四 【微雨】
今日同左家姐講左lu...........
點知佢講埋比瓜皮知..原來瓜皮都係咁ga~
之後大家一齊係msn交流下....傾下........
我明架,我係知架,天父都係想我回佢身邊^v^
今晚食飯時見到一個趣怪家庭....
果對姊妹大既四歲細既兩歲倒啦~
細女好得意,睇得我好開心..
真係架~俾我望住d可愛得意小朋友我就開心晒架喇~
琴晚煮左第三頓飯.......失敗左=.="
d旦抄到痴晒鑊 @.@" d菜冇晒味~好有菜味.....d雞翼掩得唔夠耐....又係淡某某.....
唉~比上一次差左好多><魚魚魚~~~
依家返工日日都好多鎮碎事做.....林林嬸嬸咁....
但又唔係急....但又重要wor.................
早d訓先都係zzzZZzZzz............
>>May 25, 2006 at 4:17:29 PM GMT+8
2006 年 5 月 22 日 星期一 【雨】
琴晚家姐打黎,我知佢好意亦相信家姐唔會咁講
講左果d問題出黎....我就brainstorm左好多野出黎.....
我講咩做咩都係得唔到別人既認同....不論我做得對與否
之後蘇眉同我分析.....講講下我又無明火起......
之後成晚都好頭痛...............
阿YIU話不如死左去....我答佢我當然有諗過啦....只係....
只係一記起天父講過咁樣做會上唔到天家...我就唔敢.......
今日搭搭下巴士.....個頭好痛....咬牙切齒咁....放鬆唔到........
之後毛啦啦劇頭痛....果一刻個腦入面毛啦啦好嘈......好嘈......好混亂....
我控制唔到停....我好驚...個心好跳......我只係好想嗌出黎..........
但....如果我一嗌左出黎就等如好似d傻人咁....所以我一直壓制自己.....
好辛苦...好辛苦...........好驚......
之後又好似冇事咁.................返到公司.....毛啦啦又勁頭痛.....
真係開始驚喇....開左MSN搵阿TWO傾傾.......
個心即刻舒服左d........死人ANSON又毛啦啦msn我wor....
引我笑左一笑....果一刻我好開心好興奮....我笑得出喇!!
阿TWO話係我近排近年既經歷好打激我...而我又每事都好上心........
佢話由得蘇眉留係我身邊起碼都有個肩膀
我話我依家毛啦啦成日都好好火...又成日毛啦啦有脾氣....我唔想佢suffer
阿TWO就話愛係包容係互相支持....他日可能到佢有事要我去支持佢........
愛係會見到你既真實一面...係坦誠.......
同阿TWO傾左一陣.....個心舒服左好多.....
之後TAZD找我....本來我仲未有心情同朋友或任何人再傾
但佢既說話好TOUCHING.....好想喊果一刻....只係眼紅紅左......
我冇對佢講發生咩事.....佢都知我好唔開心好down....佢話lee d 就係朋友
WAW.......
我好慚愧架~~~我真係都好想開開心心好似以前咁同你地一齊
再一次將自己交託比天父
解除我既重擔....阿們
>>May 22, 2006 at 4:34:00 PM GMT+8
2006 年 5 月 20 日 星期六 【雨】
續有次係瓜皮家連打十六圈,打到個個溫溫又鄧鄧之後...
今次係阿耀家有新大凸破!!就係用左十六小時.....
連打二十圈男女混合MJ接力賽~~
賽程中更多次連庄又or摸和 @.@"
男既打到鬚都長晒.....哈哈哈哈x100 XD
女既打到變晒一隻隻熊貓!!
本來又係係FANLING嬴*v*但............ =( 比人上訴....
唉....結果.............倒嘔返出黎~><~嗚嗚嗚
臨尾果六七圈更舖舖唔入章,打乜黎乜..打到嘈打到火~
仲比人狂自摸砰砰砰 :T﹏T:
~好黑~
之後貢左去老M食早餐..WOW..
我估有成年冇食過老M早餐喇..食左熱香餅薯餅同埋舊漢堡餅 ^v^
之完去搭車..頂!!下大雨!!!又多人排van仔
~勁黑仔~
返到屋企諗住拿拿林fu返個保濕面膜
勁火呀!!!一打開LANEIGE!!
唔知做甩鬼野......隻手好似比人撞一撞咁.......成樽曲轉倒晒落地
好想喊~~~好貴架~~我唔係成日用架~我係唔捨得用晒佢~~
依家倒瀉晒~~~我執返個樽掘左入面剩餘少少既用埋去....
~黑到大爆炸!!!!!~
依家訓唔到...眼光光...諗緊發生咩事.........
>>May 21, 2006 at 3:40:04 AM GMT+8
2006 年 5 月 15 日 星期一 【驟雨】
今日 T1 一號戒備信號.
大大唔c服~勁累、尾龍骨勁赤、小腹又淵淵痛、頭痛到大爆炸、作嘔
琴晚由七點鐘一覺訓到今朝七點鐘...............
但今朝個背脊仲係好痛好赤,個小腹淵死我><,仲係好累好眼訓呀)))
希望個風吹歪少少打埋個八號比我係家抖一抖啦 :T﹏T:
琴日放工一心頂硬上.....點豬...去到mk頂唔順呀~~
痛到wing wing下,feel到自己想暈 @@"
拿拿淋上左的士返屋企......so....miss左堂HR
屎啦....B喇......
miss左一堂三個鐘已經可以教左好多野ga 喇 =(
個心好唔安樂唔返一堂...........
好想好似之前咁...係蘇眉之家肥dd啊~
果時有蘇眉媽飯帶......塊面圓dum dur ga......
依家連走左去uk只有七個月既"塵型"姐都話我又老左又殘左又瘦左好多tim......
嗚嗚嗚~
我讀埋lee個唔讀degree喇......
我知自己捱唔到喇......真係大壓力.......
>>May 16, 2006 at 1:49:16 AM GMT+8
2006 年 5 月 14 日 星期日 【微雨】
呢兩日又係為左果d野
我死左好多細胞!
真係好頭痛好胃痛!
一HING時,個頭感覺好凍好冷,好空白
我好多壓力喇
又$又屋企又公司又學業又係$$$
好辛苦
今晚仲火滾!!我真係唔想黑晒面去食餐媽媽節兼公公婆婆金婚飯
個死爛坦食完飯話要係杏花村搭的士返沙田!!
有冇搞x大錯呀!!冇$仲學咩人搭的士呀!!
仲係杏花村搭到返沙田!!咩唔掂呀!!call bibu車囉!!!
自己攞黎既!!!
一日有條死爛坦而mummy一日護住佢,唔洗旨意我再理佢地!
除非條死爛坦早日唔係度!我先會睇住mummy!!
影齊全家幅我都係好想既!但只係影我地呢一家既全家幅就冇可能!!!
好在家姐都火緊,有佢撐住話唔影!
父親節我只會叫公公出去飲茶!
你?!我估你都唔"恨"啦!慳啦!!
>>May 14, 2006 at 5:35:04 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|