寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 7 月 31 日 星期一 【晴】

係lee間公司真係做到好鬼無癮
咩豬頭骨都係我!我自己做錯野比人插到天花頂
人地做錯野又唔插人地,仲要叫我執手尾
淨係講今日,全件事跟本唔牽涉唔到我
都係人地做錯事,點解個爛攤子又係我執!
好啦!我死死氣出左去同佢地跟單事,我問返黎時係唔係搭的士
果隻笑面虎竟然講一句叫人搭叮叮
大熱天時街又大煙塵仲係正午時分人地同你執爛攤子仲叫人搭叮叮
我理佢!我搭巴士返黎!5角6我都同你claim足!
唔理搵唔搵到工!我十月中我都要走!!!
我唔會再對lee間公司忠心!!係死心!係心淡!!
我做左五年又如何!米又係唔比我上位!!
見老細對我好d d 就講是講非!
話我一年有十一日病假!但佢唔講有五日我係抄左車,行唔到ga wor!
好啦!抄車,lum玻璃,又唔講原來公司有幫我地買埋個人意外保!!
真係想快d走!唔幫佢畫個floorplan!等佢年尾做到踏晒腳!


>>August 1, 2006 at 6:57:15 AM GMT+8


2006 年 7 月 30 日 星期日 【微雨】

星期三果晚有間免費酒店住左一晚 \ \*v*/ /
離公司兩條街咋~呵呵~第二日"暖"到八點三先起身~多麼的寫意啊)))
我舖酒店癮又發作啦...kakaaa

睇左仁安..原來最大原因係我精神壓力大@@"!
岩岩響左個警號俾我,叫我做多d運動
係啦~我都講過啦~一到weekend我都想去下郊遊架~
之前都去左南丫島、長洲行下山,不過.....都係冇咩志同道合既人
唔通一個人on居居咁去咩...當然係要一路行有講有笑先愉快架馬~
鬼叫我範圍內既人都係都市人咩...又嗌地方遠又話車費貴又喊返左成日工好攰
哈~我點先可以識到一d健康活力陽光人呢??!!??

岩岩睇<下一站..天后>,好多回憶tim~
係啦~我都係銅鑼灣灣仔返工都有六年了~
如果...要我轉工轉去新區域,我想......我會有失落感.........
要適應新公司之餘仲要適應新地方....
”站在大丸前 細心看看 我的路
  再下個車站 到天后 當然最好”
呢首歌真係好好聽.....
我近呢兩年都冇聽新歌lu~感覺..lee段時期冇左d回憶既歌係身邊...
醫生與我、回來我身邊、兩個人的煙火...好多係零二年既歌
唔知點解,我好似冇左廿三,四歲時既感覺
好似跳左一年,我真的記不起有什麼特別事發生過........


>>July 30, 2006 at 4:40:00 PM GMT+8


2006 年 7 月 26 日 星期三 【雨】

~b喇~唔會有事卦?!
我前日開始頭痛,琴日十二點幾時成個人軟一軟暈一暈咁
我想...都係未食又或者突然血壓高左or低左而暈暈地啦
到左下就四點幾又係咁喎@@" 咩事
琴日放工時個頭好似大爆炸咁,好辛苦好痛
同埋...lee排成個人都好累~訓極都唔夠~
之前就以為係女人事啦,依家都完左喇,都仲係咁既
同埋,睇野又唔清又朦朦地,可能度數深左少少我冇去換啦
聽野時,唔可以大聲囉,好辛苦,覺得好"溫"耳.........
死@@" 我依家又暈暈地喇..........冇事既冇事既.......

>>July 27, 2006 at 2:42:25 AM GMT+8


2006 年 7 月 24 日 星期一 【清涼】

本來放工時down down地又加上劇頭痛
好辛苦
去到學校附近買野食啦~哈~有個喔噢我先興奮一陣咋~
今日係Co. Sec. 啦屎一堂,唯有死頂到落堂啦!
唔知點解....唔係.....係有得至解至岩.....因為天父看顧住我lor....
我從小到大都群埋係一d唔識講係咩圈子既人入面
積極.....正面....有修養既人........個心永遠都抱住果種要做到"出於污泥而不染"
同埋我成日都謹記....近朱者赤,近墨者黑既道理
即係就算我讀NMC..都係頭一二班...同埋同返教會既人一齊.....
到左出黎做野....又係一班積極上進既同事.......
今日放學....阿蛇問我拎電話....話等佢太太contact下我.....交流下co. sec.
其實我知自己事....我係一個大懶人......我但求中上就ok了.....
叫我做辛苦死既co. sec. ............我................

唉~屋企多左兩個0靚妹~
搞到天下大亂@@等用toilet等足個幾鐘.......
靜雞雞用完人地d野又唔識放返好去
今晚仲離譜.....原來包租婆比左條key佢地 @@"
究竟佢up既住幾日係住到幾時啊~~~
大閘唔閂,大門又打開一半
好在包租婆岩岩返
如果唔係我一直唔知,上床訓覺啦 .\~/.
好有不安感........

>>July 25, 2006 at 3:39:44 PM GMT+8


2006 年 7 月 22 日 星期六 【酷熱】

熱到人都癲呀~~*﹏+”
星期四同雷美佢地一齊勇衝tst重慶大廈~reli骨呀~
好有印度feel啊~~啦啦啦~雖然都係辣辣地....但都仲頂得住!
一入去好有外國feel~全都係外國人揹住一個二個大背囊
不過我地入去食果間野既食客大多係香港人,只係伙計同老細係印度人!!
影左相相~入我msn space 慢慢睇啦~~~**

琴日.....去左愚人碼頭~嘻嘻~因為仲係好新再加上勁曬勁熱
成個場幾乎可以叫做係冇人,甚至連自由鱔都冇~
呵~我係入面可以勁影相相,完全冇遮冇擋~good到爆~kakakaa~~
之後米法老王玩左一陣囉~~唉~~~~~~~
都係去左食返碗椰汁雞面*v*骨爆))))好滿足))))
我從前去馬交都未試過失落過既~
至從上年出左一生人既第一次之後.....就好似....收不了手 X﹏X"
搞到依家...每次去......都冇左以前既感覺了........................
唔開心因為自己既貪心而冇左一直應該有既開心添~
都可能係環境問題!依家每行兩步又一個場!冇晒果種寫意,歷史,教堂,獨特既氣氛...
今日曬到好似中暑~有種死既感覺~
係架冇冷氣而又堆滿晒人既巴士入面企係到焗~
果種辛苦~會唔會就好似去埃及咁呢.o.

考試月開始了!努力加油!!


>>July 23, 2006 at 3:54:46 PM GMT+8


2006 年 7 月 18 日 星期二 【晴】

又係咁喇~
尋晚哭到雙眼腫了~月頭俾左,月中月尾都會再問一次
我咩都係靠自己!之前幫個賤人借果d錢都係我自己一個人還足三年架!!
我有冇問過你地拎呀!我冇架!!係!我都係自己拎黎要借比人!
但我都係靠自己去還返架!!自己做左既事就自己去負責啦!我有冇煩過你地呀!!
我還錢之餘唔夠用我都唔會問返屋企人拎啦!!
我依家又唔係冇俾你地!
點解我會白白洗多幾千蚊出黎住呀!!問阿廢啦!!
我唔想月月冇錢草!之後又步你地後塵呀!!
你知ma~我聽到你講欠銀行咁多錢我都好唔開心好心痛呀!!
有工你做時又話要陪阿廢!到左依家冇工又話冇工做!
仲要句句"得"埋黎,我話做收銀都可以,佢又"得"一句:"唔通要我去做清潔呀?!"
WAW大佬呀!你又冇錢!又話自己冇技能!馬死就要落地行啦!!
比個MANAGER你做好唔好呀!!!!
你想學婆婆唔洗做咩?你唔得呀!因為你老公係阿廢唔係公公呀!
公公顧家又有責任心!你老公冇架!!!
你想好似你d同學咁做少奶奶咩!唔得呀!!
因為你老公阿廢廢到爆冇能力足夠養得起你呀!
唔通要我講出口話阿廢唔再一齊住我先返呀!!!
有佢冇我,有我冇佢!正如當年你對住我同家姐講有佢冇妹,有妹冇佢咁架咋!!!
我地三姊妹一個基本家都冇呀!!
知唔知有日家姐同我講都好想返自己個家!我都係架!!

>>July 19, 2006 at 2:05:46 AM GMT+8


2006 年 7 月 15 日 星期六 【雨】

wawkakaka))))
今日開心指數+驚喜=開心幸福感動爆晒燈燈燈燈~*V*~
果隻蘇眉比左無限個驚喜我呀)))就好似...好多個柳暗花明又一村咁呀)))
首先佢"的"左我去尖東食德國野~(我都係第一次食咋~)
好得呀d野食~食左德國咸豬手,仲有大肉腸沙律~yummy~
2nd驚喜就係..蘇眉買俾我既尿壺~呵呵~係新力愛垃圾既電話啊*v*
實在太太太驚訝喇!!!!
3rd驚喜就係..餐廳有LiVe BanD...唱生日歌 (好似琴日去Friday咁一齊唱,氣候好正!)
Lastly.....係個完整一大個餅乾碎布甸旦榚啊~~~~~*O* CRAZY!!!
太想喊~太感動喇~~ILUV U BABe ~*
今日,就覺得自己太幸福喇~簡直係瀉晒~好好好滿足!
唔係做夢~係真架))))))))))))))))))
kakakawawkakaaahahahaaahohooooheee
b喇~貢high心~點訓得著呢~~~啦啦啦~~~


>>July 15, 2006 at 6:10:41 PM GMT+8


2006 年 7 月 14 日 星期五 【雷雨】

heehee今日全日都好開心呀
首先lunch時去左馬會飲茶
好n耐冇飲過茶lu!今日仲係去馬會添~~*v* 呵呵~
非常之飽非常之滿足~yoyo~
放左工就去左尖咀既"星期五".....hahaaahhaaa....went to"Friday"on Friday!!
都好n耐冇食過American Food Lu~
食左薯皮*墨西哥脆片*ribs*仲有....
生日雪榚同芒果旦榚啊~~~~
今晚既生日party好開心呀~~
多謝TAZD KiSSSssSsssSsss......仲有佢份....特別為我挑選既"尿壺"=.="
今晚除左HaloKitty冇黎之外~都算係人齊丫~
好滿足了
癲拿完一齊進軍棉登徑...
就係咁.......過左我既十二點喇.........亦都係......老左一年..............


>>July 14, 2006 at 7:07:27 PM GMT+8


2006 年 7 月 12 日 星期三 【晴】

yoyo~唔記得左講生日週已經進行中添~kakaka...
晨早流流心情非常大吉啊*v*
因為一早撞見教com. sec.既阿SIR同佢囡囡n太太
我一路dup 低頭行行行....係佢叫我先見到佢
wow見到佢一家既幸福,真係好感動
應該係話身邊既人都會感受得到佢地既幸福
呢個蛇次次上堂都會提及佢自己兩個女同埋好proud of 佢太太
有時聽佢既口吻都似係一個基督徒~再加上佢地幸福快樂,都九成九似係!
係架~係天父懷裡喜樂常滿既~
我都好想快d返返教會,過基督徒生活啊~~

琴晚同左讀marketing既同學聚下
哈哈哈~爹豬話我成熟左~
係呀係呀~我係成熟左架~kakaaa
女強人依然係女強人囉~
P.S 我都係鐘意以前既UCC.....

yoyo電腦今晚回來lu~
期待明晚啊~我至鐘意熱鬧~一定好開心姐~~


>>July 13, 2006 at 3:01:40 AM GMT+8


2006 年 7 月 9 日 星期日 【綿綿細雨】

呵~尋日終於同左LAIC出左去見見面lu~
yoyoyo~佢依然都係咁 un till 鬼命囉~geegee.........
但都仲係咁令女呀))*v*
一齊行Ocean Terminal ~啦啦啦~感覺~~
就好似我地讀書果時咁...放左學一齊行雞雞咁囉~~
同佢依然咁低低b咁開心~好純真咁~
不過..大家既家事..依然十幾年都係冇變過~唉~~
LAIC仲送左個keroro既風扇仔比我.....
我好慚愧呀~~人地有小小心意比我..我就咩都唔識做~~
唉~~好慚愧極呀~~
就好似對Babe咁......我up左好多次話要寄番野比佢.....結果.........好慚愧呀))))

lee幾日自己都玩緊15/16
好爭扎~
不過都好感動岩岩收到佢既sms入面所講既野~
我唔會delete既~


>>July 10, 2006 at 7:22:05 AM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77936

Design & Scripting by ShowHappy.Net