寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 5 月 9 日 星期二 【酷熱】

今日超勁大忙!
由一朝早九點開始OT埋到七點三冇停過~
好辛苦~個頭好實喇~
做到好燥好火爆..好似唔小心對人態度好差...
老細叫我幫佢搞間新公司
問我識唔識
我口快快答佢依家就係岩岩學緊囉
佢就話岩喇,比我實習下=.="
我同返我阿姐講.....佢話我今次捉蟲喇.......唉........

次次同佢有野講我都唔開心
但我又UP唔出係因為咩而唔開心喎
終於琴日比TAZD講中左....就係:"佢唔尊重你"
佢一講完lee句野我就可以做到好堅決了
係喇!就係因為你係好唔尊重我囉!
真開心有個老死提點我~我地要互相提點啦~
正如....依家開始輪到我擔心你.....平常心吧
要做到可有可無!不要因一時既盲目而放棄珍貴既感情!

>>May 10, 2006 at 3:26:33 PM GMT+8


2006 年 5 月 9 日 星期二 【酷熱】

今日我又過得非常極之勁充實呀!!
一早返去報紙都未睇就幫阿姐搵料
櫈都未坐暖....ck就"的"左我出去一齊睇野lu~
首先佢渣住架BEN跑跑上左麥當奴道一間有五十幾年樓齡既二千幾呎大宅..
仲係木制拉閘"車立" *0*
個工人TOILET既水箱係鐵果隻,連"鄧鄧"都話佢只係好細個時見過=.="
仲有欠幾cm就十呎既樓底~數唔晒有幾多條橫樑~
真係大開眼界.......

之後又跑左去山頂果個MOUNTAIN LODAGE~
一入到屋 **" 我個心嘩左一大聲)))真係想嗌出口)))
個view吸引死我!!*O* 好令好令好令好令好令)))))
(搞到我好似大鄉里咁...)
一入屋真係都要塗防曬同埋戴副超啊~(因為係頂樓12/F)
一望無際既藍藍天空,同埋太猛既太陽射晒入屋
望住香港仔水塘,海洋公園,遊艇會,香港仔避風塘...全都在我腳下!!!
有三千幾近四千呎既大宅~
TOILET都最少有四五間!!!主人浴室仲係開揚既大海景!!
望到唔捨得走............ ~*v*~
佢地問我做咩望咁耐,我話我要望耐d等今晚發夢拎出黎用既~哈哈哈哈.......

一返到公司就好充實地不停做做做.....做返今早未做過既工作@@"
放工之後就趕返學lu
wow!!我今堂又係好精神呀))))))))
咩都聽晒入腦...又係不停問問問...
唔通...我愛上左com. sec. ???


>>May 9, 2006 at 4:44:30 PM GMT+8


2006 年 5 月 7 日 星期日 【酷熱】

唉~真係唔係話歧視邊一區既人
而係真係....好恐怖.........
日日來回搭程巴士都令我提心吊膽!好唔自在!好焗束感!好脅挾感!
第二次係果一區真係驚到想喊
一個人已經唔敢搭多站又入多舊村既巴士
諗住怏怏手手幾個字車程搭另一架啦
頂!同樣都係有果個問題!
唔係阿伯就係隈索麻甩佬!
全車人都冇公德心!d阿婆就除晒鞋!d麻甩佬就好似未見過女人咁由頭打量到腳!
係晚上我自己一個人返去我一定唔會坐上層
有咩事下層有司機係度同埋走落車都快d
如果我唔係慳$我都唔想再係咁
唔知邊日我會出事呢.....
以前返工由沙田一上車訓足三十分鐘到灣仔落車
依家有八個字車程,全程係絕對唔可以訓
因為唔知幾時會坐左個精神問題人又或者係麻甩佬
真係好辛苦

今日同史提芬msn講開SUKI
我一估就估到佢生左個仔,因為佢個人實在太好命太幸福
就好似我公司有錢令令幸運女強人咁,佢孖胎仲係仔添
講講下先知史提芬屋企有事
其實真係唔想同佢斷聯絡架~我都唔知點解?!
我仲對佢講我已經唔想結婚,佢都好SURPRISE我咁講....
唉....我都唔知呀~又冇$咩都冇....結咩喎
既然都一個人咁耐啦..唔爭在往後日子都係一個人
去下老人院玩都得架,再唔係上朋友屋企痴下家庭樂既姐~唉....

岩岩同阿TWO MSN.......真係有d想喊.....
毛啦啦話我知佢星期四會走
STAY起碼一個月(公司既野唔荒好事,怪唔之得上次某某話出左事啦)........
好唔捨得~真係好唔捨得~
感覺係公司再冇人支持我...好似失去依靠......好lonely既感覺
明天要好好同佢食一餐美味日本LUNCH大餐!!我要請客!!!:T﹏T:

係唔係真係秒秒鐘係我身邊都會發生事?
睇少一秒都追唔上我既劇情?
天下冇不散之延席?

開一開冷氣,包租婆又話電費再商議...
唉~又係一個錢字!!
我唔想再為錢煩呀!!我唔係錢既奴隸呀!!!!

>>May 8, 2006 at 4:26:08 PM GMT+8


2006 年 5 月 6 日 星期六 【酷熱】

死lu~依家已經好鬼死熱lu~
琴日同阿芝麻術慶祝生日
去左老尖Gaylord Indian Restaurant食印度野~親親親~
樣樣野都係_辣_!x.x"
但環境非常掂~好地道feel.....骨骨骨呀~
最衰胃滋琴晚先打黎話今日去下水
如果唔係琴晚都同埋佢地去精精架*v*

lee兩日都好鬼鬼鬼死熱~但...
都只係三十度咋喎...都已經係好熱
貢左去大浪灣游水水~~~呵呵呵
我都係第一次去果一到游水水咋~次次去到係bb燒既
oh~我曬黑了少許...
lee兩日我都好盡興!!!
好累lu~
早d訓,草多d精神聽日返工返學 .\~/. @ 奸爸爹!!


>>May 7, 2006 at 1:43:20 PM GMT+8


2006 年 5 月 5 日 星期五 【晴】

咩事都雨過天晴LU.......

今朝聽收音機
聽到梁漢文十n年前既舊歌.....令我一早就想起了你......
hahaaaaaaa......真係好鬼撞鬼
如果你有睇我日記...首歌就送比你聽既~heeheeee......
(P.S 一粒粒字請你都mic晒去wor....)

和你談笑之間 不止似朋友
難道你會沒有感受
無論是哪個密友 難像我溫柔
能熱戀與否 需要時候都可沿途伴你走

誰信男女之間 走得這樣近
從沒有以熱吻親近
明日共你有沒有 無限個可能
其實不要緊 那親切感
是愛或是情都不要再分

感情是 每日堆積的愛
愛情是 最愉快甜蜜時
我們是 哪一種感覺也都可以
假如是 可願意

可能是 沒痕跡的戀愛
眼前是 最著跡的關注
我們是 哪一種親愛也都可以
講我知 誰可以如此

據說友愛比戀愛漫長
無奈愛意沒法設想
對你與對她怎會一樣
如未愛上
又怎可感到你緊張

我們是 哪一種感覺也都可以
假如是 可願意


>>May 6, 2006 at 1:39:54 AM GMT+8


2006 年 5 月 4 日 星期四 【微雨】

果d時間有電話到,通常冇好事發生
第一個反應係以為屋企人有事...
好在唔係...真係大吉利是.啋啋啋~呀~
再望一望個人名,第二個反應就係心中一句死!!
唔通真係發生左d大件事?!係求救電話???
快快手手接左個電話....
都好在唔係我心想所想果d大件事囉~我先舒一口氣咋
如果唔係..我想我一定內疚死
所以到左依家..我要改變立場...
其實我真係好擔心...同埋都好內疚 :T︿T:
請我食飯?!佢一定係傻緊左,發緊癲中
友情係冇計較架!!!!!
不過,我都好似係第一次做聆聽者,仲要一聽聽左個幾鐘囉
哈~原來我都識做個聆聽者架喎~呵呵呵~
..........發生左d咁既事我都係應該笑唔出...............

P.S 琴晚貢左去HAPPYVALLEY街市癲拿呀,咩都改變左好多.......

>>May 5, 2006 at 6:23:01 AM GMT+8


2006 年 5 月 2 日 星期二 【溫暖】

今日d時間過得好充實
好快過左一日,不停做做做...
上堂時勁專心,狂問問題
上上下堂仲閃電劈雷落紅魚tim~

依家坐係度打日記雙眼好似比人狂用閃光燈影緊相咁
不停閃閃閃...
望出窗仲好恐怖,可能個境係無遮無擋啦
岩岩眼見好近有條好長好光既電打直閃落黎
好驚
好驚d雷聲係爛雷聲,好恐怖...

仲記得四五歲時去白沙灣游水水
冇啦啦狂風閃電雷大魚
eemummye腸抱起我同家姐入左去救生站坐
我地一身濕晒好凍~好凍~
我同家姐坐左係電箱底
一閃電劈中個電箱..砰一聲噴埋煙
家姐嚇到喊,而我..就呆左眼定定
個救生員隻耳隻好似聾左一陣
等左唔知幾耐仲係下緊雨只係冇咁大
有船黎接我地..一上左船我望住隔離既小朋友有野食
就係果次..第一次食西梅喇....

>>May 2, 2006 at 4:30:37 PM GMT+8


2006 年 5 月 1 日 星期一 【陰】

其實我都幾緊張自己既健康,
因為touch wood得到咩大病,我會冇錢醫

根 據 日 本 公 眾 生 研 究 所 的 研 究 結 果 : 在 以 下 27 項 症 狀 和 因 素 中 出 現 7 項 以 上 , 屬 過 度 疲 勞 危 險 者 ; 出 現 10 項 以 上 , 更 有 可 能 在 任 何 時 候 發 生 「 過 勞 死 」 。 同 時 , 在 第 1 項 到 第 9 項 中 出 現 兩 項 以 上 或 在 第 10 項 到 18 項 中 出 現 3 項 以 上 者 也 要 特 別 注 意 。


27 項 症 狀 和 因 素 包 括 :

1. 經 常 感 到 疲 倦 及 健 忘 ;
2. 酒 量 突 然 下 降 , 即 使 飲 酒 也 不 感 到 有 滋 味 ;
3. 突 然 覺 得 自 己 衰 老 ; <==人地都覺
4. 肩 部 和 頸 部 感 到 僵 硬 ;
5. 常 因 疲 勞 和 苦 悶 失 眠 ;
6. 容 易 因 小 事 煩 躁 和 生 氣 ;
7. 經 常 感 到 頭 痛 和 胸 悶 ;
8. 出 現 高 血 壓 、 糖 尿 病 和 心 電 圖 測 試 結 果 異 常 ;
9. 體 重 突 然 上 升 , 出 現 「 將 軍 肚 」 ;
10. 幾 乎 每 天 晚 上 聚 餐 飲 酒 ;
11. 1 天 喝 5 杯 以 上 咖 啡 ;
12. 經 常 不 吃 早 餐 或 食 無 定 時 ;
13. 喜 歡 吃 油 炸 食 品 ;
14. 1 天 吸 煙 30 支 以 上 ;
15. 晚 上 10 時 也 未 回 家 或 超 過 一 半 時 間 12 時 以 後 才 回 家 ;
16. 上 下 班 單 程 需 2 小 時 以 上 ;
17. 最 近 幾 年 做 運 動 也 不 流 汗 ;
18. 自 覺 身 體 良 好 而 不 看 病 ;
19. 1 天 工 作 10 小 時 以 上 ;
20. 星 期 天 也 上 班 ;
21. 經 常 出 差 , 每 周 只 在 家 住 兩 三 天 ;
22. 經 常 加 班 , 工 作 時 間 不 規 則 ;
23. 最 近 有 工 作 調 動 或 工 作 變 化 ;
24. 升 職 或 工 作 量 增 多 ;
25. 近 來 加 班 時 間 突 然 增 加 ;
26. 人 際 關 係 突 然 變 壞 ;
27. 最 近 經 常 出 現 工 作 失 誤 或 工 作 上 發 生 不 和 。

hahaaaaaa....係我family有咩唔好既遺傳都會傳晒落我自己度既
屁如:近視呀,矮呀,一身都係墨呀,一大堆白頭髮呀............
所以......家族性遺傳既CANCER都一定有我份!

>>May 2, 2006 at 2:02:08 AM GMT+8


2006 年 4 月 30 日 星期日 【晴】

瓜皮識人搵到份工幾適合Mummy
以mummy既性格,佢只會做果d工
依家米好囉有埋人工添
不過,我擔心既......就係以佢性格...都係會多有多洗....
其實........我都唔係太想mummy辛苦......
最衰果條死廢拉柴真係廢到爆!冇x用!
唔怪得公公婆婆仲有咁多人睇死佢!自己攞黎!

煩左我好多日既問題..家姐一一解決晒
但家姐歸功於天父
好慚愧
我竟然想唔起天父
家姐反問我,你唔覺得係天父既工作咩?你唔覺係天父既恩典咩?
我覺我覺我覺!!

前晚同TAZD msn,
佢講左佢天地既小秘密我知
我好開心佢有咁既秘密小天地
係好事定唔事都幾個人睇法啦~
但,對我黎講就一定係好事!哈哈哈哈........
應該係話係lee一期既好事!
豬持@!SUPPORT!!豬持@!SUPPORT!!

岩岩同緊雷美msn,佢問左我一條我已經成日問既問題
原來我一個人真係答唔出...
我已經心淡冇信心了,開始想過放棄
呀~想到喇~~係冇共識!答到雷美lu~

岩岩又同B女msn
原來佢同我都一樣~哈~
其實我笑唔出,因為越講越火
我依家只能做就係曾經對自己講過既承諾

>>May 1, 2006 at 3:48:16 PM GMT+8


2006 年 4 月 27 日 星期四 【溫暖】

一個叫我做仆街女,話如果我死能左會同我收屍
一個話我知信用咭入面既債我可以慢慢還,最緊要比左佢先

如果我一早知公司唔資助晒我,我一定唔拿報!!
我都係上年先還清條死PK既數針麻!!!
依家又要還學費!又要搬出黎住!!
吊!!我有四張咭!我碌九晒出黎有四五萬!!要唔要!!!!

>>April 28, 2006 at 3:41:19 AM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77936

Design & Scripting by ShowHappy.Net