|
2006 年 8 月 30 日 星期三 【晴】
今日忙得黎好開心~哈~
(首先笑面虎冇發癲先)
成個下晏出左去睇帖*v*睇到我心情呱呱叫)))
灣仔喜帖街比政府收左,so成條好有懷舊特色既喜帖街就冇鬼左lu.....多麼可惜~
行到我身水身汗,而且仲係著住對高跟鞋喎~
簡直攞左我條老命啊~!
搵左幾間睇咋~嘩~真係好多人結婚*.*
間間入面都總有兩三pair係度揀呀揀...
地上又擺滿晒一箱二箱人地造好既帖WOR~真係好多幸福既帖...
我都睇埋一份~kakaka好令好令~好多花款tim
已經再唔係紅色又leung果d lu.......
好o野~我唔洗費心去design我既帖lu........我依家反而怕......太多有得比我揀.....唔知揀咩好咋~
同埋呢~今日唔知做咩鬼~好多人"do"我
好耐未試過一日入面有咁多人"do"
感覺好驚奇又開心又唔知點咁囉~
可惜.....唔係呀嗄喔噢呢~~aiiiiiiiiiiiiiiiiii~
>>August 31, 2006 at 3:21:40 PM GMT+8
2006 年 8 月 29 日 星期二 【晴】
都唔知搞咩鬼~個天真係呢.....我次次一long衫都即刻落雨既~~
上星期五晚洗完long出去啦...星期六我見個天麻麻地........
So拿拿林收返入屋啦~哈~星期六全日冇下過雨囉~
星期日好好天...米又洗第二輪衫n long衫去啦.....
星期一朝仲好好天....薯不知.....我坐左冇耐車....就下勁下雨了..........
睇天氣報告話星期二即係琴日係雨天ma......
點之...........一滴雨都冇....仲藍天白雲 @@" ...吹....脹........
YOYOYO~蘇眉搞掂左何cc演唱會飛lu~yoyoyo *v*v
開心死我了~wawkakakaa)))))
”其實你有多好 到別處碰不到 至令我重返這條路
臨近晚節不保 卻行到這一步 難道天空海闊再無芳草............."
好心急呀~~好心急呀~~
星期六~geegee ^v^ 扇貝~扇貝~扇貝~蜆仔~蜆仔~蜆仔~
蜜糖雞翼~蜜糖雞翼~蜜糖腸仔~蜜糖腸仔~牛油粟米~牛油粟米~
阿婆豆花~阿婆豆花~
快d到星期六啦~~~
>>August 30, 2006 at 1:37:26 AM GMT+8
2006 年 8 月 25 日 星期五 【雨】
呢兩星期比公司果個笑面虎搞到自己心情差得很
完全係進入左瘋癲精神崩潰狀態
日日返工完完全全係痛苦...已經搵唔返兩年前日日返工開開心心既感覺了
放左工拿拿林去左Art Centre睇埋幾米第一次係香港開既畫展
yoyoyo~一入去~我整個人都心廣怡神晒
果種開心興奮係由心漏出黎
好開心好開心~不停影呀影~影呀影~
真係好鬼鬼鬼鬼鬼鬼死興奮n雀躍o架\*v*/
好多阿moon呀~影呀影呀又影呀~好令~
八時...熄燈...唔捨得走了~
嘩)))去完個畫展感覺好滿足得很~
幾個星期既低落就係一個畫展提一提神左呀~~yoyoyo~~
>>August 25, 2006 at 4:48:42 PM GMT+8
2006 年 8 月 23 日 星期三 【雨】
又幾準wor up得我.........
你的優點是可以自我訓練,在年輕時就會努力學習專業的才藝、技能,知道往後可以靠著這些專業的技能謀生,甚至創出一個事業,同時你擁有管理的能力,是個知道如何發號司令的領導人才。
你的缺點是對任何事都不會很在意,或特別去關心別人,有時會太固執自我,太過辛勞也不曉得做些適當的娛樂放鬆自己。
你的人生運勢是老是被自己限制住,在圈圈裡打轉出不來,孤獨時追求熱閙,熱閙時又想追求孤獨,比如明明不是很想跟朋友去唱歌,卻會想很久,被思考限制住,沒有辦法當機立斷做決定,勉強答應後,卻一直覺得心裡不滿足,不自在。提醒你心中存在著太多不同的價值觀,這是形成你的思緒混亂和分裂的原因。
>>August 24, 2006 at 9:07:34 AM GMT+8
2006 年 8 月 23 日 星期三 【乍寒還暖】
女夭!真係做到荷蘭燥!!
琴日已經多野做到死!自己又唔爭氣唔小心搞左d騎呢野出黎!
搞到要出一出去side左d時間!
好啦!到左今朝條笑面虎又唔知發咩爛野神經!
係唔係真係三十幾幾幾幾歲既女人未結婚兼無男朋友既女人突別癲d架!!
琴日又draft多兩張Rat Race既uniform比佢過目
又話諗得幾好...神偷look幾cute丫咁wor!
吊!今日一返黎佢又西住面同我講....你都係同我畫幾張唔同color既西裝算喇!
搵人吊爆你丫喇!!一開波叫我畫得放d,放左啦~又話著唔到,叫我再畫
畫左西裝比佢又鬧九我問我有冇諗過先畫
再畫過比佢...又話lup住帽叫人點跑....
琴日掟個email比我...話人地係Canada果邊既...叫我參考下
睇完火都黎!人地果d米又係POLO 恤....lup帽玩!!
我米頭先同佢講..你比個email我...叫我做下reference...人地都係POLO恤...戴帽ga wor
佢仲西過爛西咁話...果度係加拿大..lee度係香港呀小姐!!我比你參考ja!
仆街丫!!!!!
>>August 24, 2006 at 2:05:42 AM GMT+8
2006 年 8 月 21 日 星期一 【清涼】
個天氣好奇怪,有幾日既朝早同傍晚都好有秋意
但....依家先仲係八月咋喎~
呢個幾星期係公司真係做到好鬼燥
搞到我lee幾日都大失眠......
自己又搞唔掂個考試,係公司d又野多又急
多唔緊要,急都ok
但下下係我做做下時又插durgent野黎...
好啦搞掂左ugrent野,之後想繼續做返未做完既事,又冇啦啦隊兩三樣急野黎叫我搵or叫我做
到我又搞好d打尖既急事時,又問我之前比我做既野搞掂未?!你話呢?
今日一返去跟返大老闆娘生日party既事宜
做做下,叫我幫二少訂個櫃,好啦米去度位落order囉
位都未坐定...A/C 同事叫我訂大量stationery...米打左電話去訂囉....
之後樓上擦鞋大哥buildingstaff打黎催我問我有炭粉比佢地未?
我吊爆佢!叫佢下次早d同我落order...佢果隻toner唔係隨時有貨...supplier都要訂!!
好!想做自己野時.......一個email掟過黎叫我搞個Recycle yearly report比佢!
大佬要計數...計$...分site.....好!做囉!
之後....老闆屋企自用要部copier...叫我搵料.........左搵右搵....有color function都唔得....
一定要黑白同影到A3紙.....好!sales都要搵啦!要埋d古董野!!
搞埋比佢喇........又走黎同我講....叫我design兩款invitation card比佢!
果時都已經係三點幾既事!又話個invitation card入面要有地圖....中原又話太花...黃頁又話太簡單...
吊!係唔係要我去現場睇境返黎素一張過你呀!!!
左搞又搞d圖都四點幾幾啦!!
我仲有我地office 既走火圖 x 5張 (指明要我同cad出) 未搞過
Operations 果8張圖未搞過
Ext. no. 既list又係米搞過
Invitation card未搞完
叫我design rat race uniform 都未搞完
老細生日party又係未搞過
最火就係....全世界忙到想淋火水時....條八婆又係係我隔離問長問短
佢自己唔駛鬥隔離公司野就米問咁多啦!
又問仲咩咁忙既....又問究竟做咩姐.....哇!煩到丫!!!!
我心情真係極到差!!!
今日放工心情好lonely.....行到去香港站時有一下感覺好似傻左咁
好似拍戲咁....周圍好靜....係我身邊行過既人行得好快....
我成個腦都想左好多事出黎
望住自己著住lee條紫色花花裙...諗起我自己2000時既HeHeHaHA C C
依家....真係冇左Lu....
一落巴士.....好靜......好安寧既感覺.....有清涼好有秋意....
一陣陣風...d 樹一齊郁....d 風吹起d樹聲好舒服....仲有...
聞到係條村傳出黎既拜神既香味........好安逸既感覺......
突然果一刻.....好大既感覺...天父與我同在.....
微風果一刻....我真係所有既嬲惱...突然好似冇左咁................
學業冇了....事業冇了.....家庭冇了......感情都冇了.........
唯有我既天父與我同在.......
今日朋友send黎既email...好在我 send返黎
「那活在我裏面的,比世界的更大。」
>>August 22, 2006 at 1:09:21 PM GMT+8
2006 年 8 月 20 日 星期日 【清涼】
~wow~屎晒~
唔屎三科,都會有兩科,冇兩都一定中一科係retake aiiiiiiiiiiiiii~
今朝都係成功....不過....都係推左......
....好在....佢臨尾講左出黎咋~~
唔係真係比佢fake呀...
>>August 21, 2006 at 3:55:49 PM GMT+8
2006 年 8 月 19 日 星期六 【清涼】
荷蘭火呀!!!米蘭野我呀!!!
>>August 20, 2006 at 3:11:18 PM GMT+8
2006 年 8 月 19 日 星期六 【晴】
lee兩日都係朝早九點零就醒鬼左
都好~~拿拿林溫下豬先
lee兩晚都夢見蘇眉
但兩晚都係大惡夢.琴晚仲多左個男主角....小飛俠@@"
個夢境好真...........搞咩.......
不過.....再咁落去.....夢境成真都唔難......
>>August 20, 2006 at 2:01:56 AM GMT+8
2006 年 8 月 16 日 星期三 【晴】
【一週大事回顧】
星期一.考試.屎左
星期二.返工--> 放工 --> 回府 --> 大覺訓
星期三.晨早起身洗衫惊衫換床單 --> 溫豬 --> 考試.屎埋
今晚開始 .\~/. @ 發奮!!!我既 Co. Sec. !!!
閉關到星期一!!!
原來.....唔同宗教真係會有好大問題架... =(
果時聽道,話點解你仲未有天父為你安排既另一伴
因為....天父要訓練你同樣佢都訓練緊你既另一伴
當大家訓練完畢,天父就會安排一個美好既機會比你地
之後你地一齊成長然後去建立一個家....以基督為主既家*v*
我依家好明白喇
從前既我一d家務都唔撓做.....又唔撓煮飯....
依家我開始進步了.....我會知道有d衫咩係洗得咩係唔洗得.....
又會知道用過既牙擦可以擦好多窿窿拿拿既野.....
又知道"炆"隔麈網出黎時要舖好d地方.....
又識吸塵..抹地........
依家仲時不時煮下野食............
真係好期待快d出現我另一伴被訓練成點樣樣啊~~~*v*
可能佢依家都好努力讀書又or好努力學做生意......HeeHeeHee
>>August 17, 2006 at 2:03:51 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|