|
2005 年 10 月 7 日 星期五 【晴】
今晚返左屋企拎一拎野,同左媽咪傾左好耐
比左好多忠告同埋意見我~感覺好溫暖好開心~
(可能因為個死爛坦唔係度啦,身心都好舒暢)
媽咪仲好似唔想我走咁,叫我留係度訓..........
無錯,真係要去識揀一個成熟既男人而唔係一個長不大既男孩
我對媽咪講真係好似細舅父Kar.......
真係死得,睇見細舅母睇住個仔之餘又要睇埋細舅父,係勞氣先岩
一個女人嫁左比一個咁既男人就真係一個女人咩起頭家咁,好辛苦
我唔要係咁,我真係唔要係咁
細舅父一放工咩都唔理換完套衫就掛都唔掛好去,就入房打機
打到食飯爬兩啖再打過......又係唔飲湯,d生果又係要meet好晒dirt到一粒粒先食......
打到半夜三更都唔願去沖涼...第二朝又一早起身返工...
星期六日假期唔出街lay係屋企又係打機....日日如是,年年如是.......日復日,年復年......
再加上佢讀書又唔多學歷又唔好,但又唔長進喎,過得一日得一日咁~
我真係唔願第時既生活都係咁......
媽咪話:寧缺勿濫!
所以我要三思...三思...係慎重三思.....
今晚個天好清好令~仲好多好光既星星.......
如果依家係大尾篤堤霸~一定會睇得仲多仲令**
但都係冇去睇流星雨
依家兩點lu~訓~~
>>October 7, 2005 at 6:07:44 PM GMT+8
2005 年 10 月 4 日 星期二 【晴】
噢~天氣開始涼喇~
朝朝n晚晚放工都好涼意~死喇~我仲擔心我既去留.....
尋日放工係火車遇見阿寶喎@@"
有想過會撞見佢,但冇想過真係會撞見佢丫馬.....
真係嚇左一大跳兼且個心仲亂咁跳
都係自從上年年頭佢比返隻錶我之後都冇左見過面lu~
佢對死人眼都仲係識放電架~真救命!
lee兩日好唔舒服,個身成鬼日都微罄咁~又好易攰喎 -_-"
尋晚睇睇下書仲訓著埋~果時好似係八點半左右
之後十一點醒鬼左,騰左一輪之後就又上床訓過lu~
比d煙係咁攻~點零鐘仲係張床碌@@"
>>October 5, 2005 at 7:20:44 AM GMT+8
2005 年 10 月 3 日 星期一 【晴】
今晚係第一晚再次返學~第二個HIGH DIPLOMAlu~
努力努力!今次係比自己最後一次機會喇~絕對不容有失!!
但比人話我讀屎片,真係HURT到由心跌左出黎,
講笑咩都好,都唔係咁講野LOR~
同事"雀屎"走時都為我打氣,仲講左d好鼓勵既說話比我
為咩次次我做咩都係潑我冷水~一d支持鼓勵既說話都冇?
我今次認認真真再繼續讀書,真係好想將來有好既收入有好既生活
我要既係高貴優雅有品味既生活
所以我已經係遲左開始努力籌備我既將來
我為人咩都鐘意同人分享一大爛餐~不論吃喝玩樂...
就算我上左堂聽左d咩令我有領悟既野,我都鐘意同人講
但.....結果都係一盤自大極冷水倒比我 =(
我都係搵番岩既對象講好喇....mummy..阿Head...雀屎....屎提芬..............etc....
對住佢地係有交流,而唔係硬"芹"冷水一大盤lor
定係LEVEL唔同?層面唔同??
>>October 3, 2005 at 4:38:45 PM GMT+8
2005 年 9 月 30 日 星期五 【晴】
哭了出來
真的知道原來什麼事都是自己一廂情願
我實在是看得太重了,跟本就是無人會在乎無人會上心
>>October 1, 2005 at 3:56:57 PM GMT+8
2005 年 9 月 29 日 星期四 【晴】
話貢快就一年lu.......仲記得上年既今日放左工之後就開始發燒....
一路發住燒就去左Eugene屋企食飯睇碟~再訓左一陣.......
訓醒左之後佢陪左我去巴士站搭巴士入左東涌lor...........
一年....話長唔長..話短唔短既時間........
我地八個人...咩配搭都已經唔同晒lu........真係好唏噓.........唉~~~~
lee幾日返工之時n放工之後都開始有涼意lu
感覺.....感覺真係好舒服既~但唔開心既回憶都好似隨住d風吹向我..........
我好想開心返啊..................幾時會有彩虹出現呢~~~~
琴晚搭van仔望出窗口時,見到個廿歲頭既人係度整車
佢一身都好污"租"ga~見佢辛辛苦苦又大大力咁"支"起成架車啦~又拆個車輥喎~
整完一架又一架~果一刻....都唔知做咩鬼野我個心好心動
覺得佢好勤力,好努力,好吸引@@"?唔知做咩鬼野仲感覺佢係個好好仔添@@
痴左線呀我@@"!
>>September 30, 2005 at 3:02:11 AM GMT+8
2005 年 9 月 26 日 星期一 【綿綿細雨】
KAAKAKAAAKAAA....愛上左keroro軍曹!!
琴晚終於得到手喇))哈哈哈哈))))
正正經經由第一回開始煲!!笑到碌晒地!!非常極之抵死又搞笑!!
kerokerokerokero)))
tamamatamamatamama)))) XD 05年至愛~~yoyoyo*v*
死啦~晚晚要煲幾集,笑一大餐先上床訓 @@
第時點返學呀~~~~~@﹏@" kelaw....kelaw....
聽屎提芬講,suki有b lu....三個月喇喎~~
真係好鄧佢開心又興奮呀~suki好幸福ga~有個好錫好錫佢既老公~
>>September 27, 2005 at 3:19:08 AM GMT+8
2005 年 9 月 24 日 星期六 【驟雨】
今年好似第一次掛三號風球@近年香港少左好多颱風~好事?!?
今晚同左TAZD,HALLOKITTY仲有一位新朋友一齊補食TAZD牛一癲拿...
成餐飯笑笑笑過不停~發現大家既話題都升華左@@
升到去............三級半~~哈哈哈哈哈哈...........
食得飽飽之後.....俾個癲婆TAMAMA的左去星街HAPPY~
星街~多麼熟悉既街道地方....
WoW*v*正~(原來LaBa closed lu....)
呀嗄x1~喔噢xn~索女一群(睇到我自己都自卑埋=(.......)但有呀嗄喔噢搭夠~~哈哈哈哈哈哈哈........~*v*~
除左"陳奕迅".....HEEHHEEEE....我都係有生以來係咁耐既第一次同呀嗄近接觸仲影埋相....爽~~
B問C:"你唔飲野既?"
C答:"唔頸渴"
B問J:"佢唔飲野既?"
J答:"係呀~佢唔飲BEER"
B又問C:"咁...你飲咩呀?"
C答:"我同J share...."
但J果支係BEER =.=" 哈哈哈X100.....
係串嗎?係COOL??定係有D野自己係知而築起左牆呢~~?
我竟然會飲beer wor!果然係千柸不醉~呵呵呵~~~勁!
幣~依家胃痛添@@~~~~
>>September 24, 2005 at 7:29:53 PM GMT+8
2005 年 9 月 21 日 星期三 【微雨】
死火喇~我又發癲喇~~
我狂上地產網啦~比我發現左d筍野wor~
我睇到個心砰砰聲咁跳~~
我搵到一個又有會所,又近地鐵,間格非常四正,環境又清幽,個view又令*好開揚山邊既私人屋苑!!嘩嘩嘩))))仲係五年樓齡咋~~新束束的~~
圍到都係三千幾蚊呎咋喎!!$2,400,000!yo!!我好好好好好好鐘意呀)))
快d中六合彩一炮過買左佢定居*v*
我dream house 當然係西貢d村屋丁屋啦~
但當知道事實搞手績搞地契好乂煩又要洗好多好多律師費呀~kick leg car la費都要洗唔少....
不如搵d心水私人屋苑平靚正!!!依家米有lor*v*~
岩岩打打下日記...阿account manager 行埋黎搵我吹水
吹到我down晒....供廿年..每月供萬五蚊
供三十年...每月一萬...頂頂頂頂頂頂!!唔通五十五歲先可以供得完咩~~
我唔制呀~~嗚嗚嗚 TT﹏TT 天啊~~~好劇down到爆炸呀......嗚嗚嗚~~
>>September 22, 2005 at 8:31:17 AM GMT+8
2005 年 9 月 19 日 星期一 【乍寒還暖】
話貢快就放完個中秋"LONG" vacationlu*.* 魚~~~~
今朝起身用左十零分鐘去掙扎....結果都係搞醒左自己要起身擦牙洗面換衫著鞋返工去........................=.=""
星期六:
~下住大雨貢貢貢貢左入 屯__________門 BB燒.....因為下住大雨...結果去左個唔係去我地原來plan左果達地方lor....環境冇咁好~但都總算好過冇"唖"遮頭啦~
回程時....又係暈車浪@@".....wing到去唔到mj lor ><"
P.S 係double-park有一個大大隻版貌似"陳奕迅"既喔噢*v*....
到左晚上BB下..陳奕迅冇神神打黎@.@" 正一係怪人一個,死喇~次次佢打黎都會有唔好事發生......
星期日:
訓醒之後去左婆婆家做節(係架89巴士喔噢又一大個*v*佢用左隻大獅子做電話扣,我係磁石馬仔~呵呵~)....之後...家姐撩mj~呵呵~仲唔手快腳快霸左個靚位咩~
*v*一家羸三家既大靚位~~呵呵呵~~唯我獨專~~kakaakaakka...
家姐call救駕~哼~我當然唔蝕底啦~呵呵~米再嬴過lor~~嘩哈哈哈...唔識死~~ XD
豬頭丙~豬頭丙~~
星期一:
以為冇野做啦~結果米又係mj日=.=" 十二圈入面打得果一,兩圈...到喉唔到肺,到肺又唔到個胃喎><仲要俾人監住打....魚~~~是但...哼 .\"/. #鬼叫又係嬴左.......
今季終於可以換季lulululu............*v* yoyoyo~
阿成對仔女好乖好懂事~個家姐仲好識照顧個細佬tim wor.....
琴晚阿moon又圓又大又光又令*******好興奮gar!!!!
>>September 20, 2005 at 4:45:00 AM GMT+8
2005 年 9 月 16 日 星期五 【晴】
嘻嘻~中秋moon moon節lu~~
阿moon出黎見下我啦~~~*v*~
琴晚發左個大惡夢...
..夢見自己墜機.......我搭既係中華航空.......
機長廣播話個引擎發生左故障,so依家會慢慢墮落地面
我好驚~第一時間開左個手提打左比媽咪同家姐
我係度口震震喊住同佢地講我依家準備會墮機....同佢地講左"I love u"
之後就只係機頭墜先.......
第二個picture就係我冇事....返左屋企.....以後唔敢再搭飛機....
尤其係中華航空!!
>>September 17, 2005 at 1:36:34 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|