寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2006 年 1 月 16 日 星期一 【陰晴不定】

真係對呢所謂既家極度失望!!
極之討厭!!都極之討厭自己!!!!!!
我係唔係真係咁黑仔!!
前日瀉完琴日又嘔又頭痛!今日又牙痛!!!近視冇啦啦又加深左仲有50~100到1000!!
想死!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>January 17, 2006 at 3:43:58 PM GMT+8


2006 年 1 月 14 日 星期六 【陰晴不定】

原來今日係十五號喎~今日食lunch時播住呢首歌...
"撩我麼 明知這是錯 三番四次推搪哄騙又如何
撩我麼 還傷我毒我 分開剎那將不再怯懦
只想今生不再 煩擾我!!"

琴晚同左d癲婆"癲拿" @v@" 真係好開心!
笑到頭都痛埋XD
真係好鐘意一大班人一齊高興一齊食野一齊癲一齊笑!!
琴晚以為見到隻"鬼"@@" 好在.....係認錯人
上星期LUNCH時睇都市閒情,
嚇見"王小虎"唱歌跳舞@@" wAw))))))) 都五年!up左五年!
佢up左一句好抵死"我係06年新人xx" 我想死!!想打爆個電視機!!
救命!!佢個同學仔方力申依家咁掂...佢依家先出黎......真係...老左d
佢仍然冇變!懶型又造作!!

我年紀開始都唔細..有d事都係定一個時限會係好d
有d事會預知到而且係唔好既...希望自己有勇氣去解決
我唔想去改變一個人,我只能嘗試教好一個人
可能有d事真係唔同世界,唔同層次,唔同思路......


>>January 14, 2006 at 4:59:24 PM GMT+8


2006 年 1 月 10 日 星期二 【颳風】

琴晚出左mk之地dinner
竟然係間冇人識既updup餐廳撞見白頭陳~!
嘩~都唔知有幾耐冇見lu!!!冇晒一頭白髮wor...
撞見白頭陳搞到我好大心cc去認番傅明偉添!!
搵日黎個大癲拿~有so大媽呀~阿ying呀~傅明偉呀~白頭陳呀~阿珊呀~琪琪呀~
好!!!搵就搵啦!!!.\~/. @

行行下mk之地.竟然有個矮人閃身而過~
原來係.....我都唔記得左個名tim...."象腿"個bf囉~唔知散左未呢~

上星期同小學同學阿恩dinner完,佢又話想大聚舊@@" 搵埋"蚊蝦"@@" 好似怪怪的.....
Cindy又唔知做咩鬼個個地方又嗌遠wor@@"
好耐都冇見過Winnie呀~Margaret呀佢地lu....miss them soso much!!!


>>January 11, 2006 at 3:58:27 AM GMT+8


2006 年 1 月 10 日 星期二 【陰晴不定】

又好似講中左wor!

感性指數 80%

和你初次見面或是不夠熟識的人,會覺得你說話直接、個性直率。
雖然你的外表像個嗓門特別大的大老粗,或是神經特別大條,但是瞭解你的人都知道,其實你是一個看電視連續劇時會偷偷掉眼淚的人,只是外表裝得一副很堅強,卻有一副難得的好心腸,喜歡默默幫助人家,「大恩不言謝」的相處方式,會讓你覺得比較自然。


>>January 11, 2006 at 1:11:00 AM GMT+8


2006 年 1 月 9 日 星期一 【颳風】

凍左咁多日..終於開始回暖lu...

我真抵打...又話記得寄聖誕咭比baby就算唔記得都要記得send生日咭!
今日........到左baby生日喇 =.=" !
祝babe生日快樂..事業有成!身體健康!女強人萬事如意!!!!

琴日返學學左樣令我深刻既野....就係...
"疑人勿用,用人勿疑"
好易理解亦好易明白......但我又想左去其他比喻到.....
就係...係懷疑佢就唔好一齊...一齊得就唔好懷疑人!哈~


>>January 10, 2006 at 1:47:04 AM GMT+8


2006 年 1 月 8 日 星期日 【乍雨乍晴】

一早收左個令我心震又感動既e-mail
真係好感動***********************

"陪著你走", 一篇好好文章, 與大家分享! 好感動!
以下係一篇好短既醫生手記文章(區樂民醫生)

有一位老婆婆 個子唔高 , 但係好肥 ,
行路既時侯需要拐杖支持。
每隔兩個月老公公都會陪老婆婆到醫院覆診,
因為老婆婆患有高血壓。
某夜 , 老婆婆左邊身麻痺入院
經過電腦掃描顯示右腦出血。
我如實話比老公公知 , 佢無出聲 , 只係無奈咁望住我 ,
淚水已經湧現。

第二朝 , 意料之外 ,
老婆婆既情況唔係想像中咁壞 ,
而且頭腦清醒。

入院之後既第五日 , 老婆婆問我 :
呢兩日伯爺公點解無黎探我既 ?


一個實習護士話比我聽 ,
早兩日老公公突然心肌梗塞 ,
住左響對面既男病房。
兩老無兒無女, 最親既都只係姪仔。

今日 , 姪仔帶左兩樽果汁黎醫院
先去探老公公 ,再去探老婆婆。
過左幾日 , 老公公既病情剛剛穩定 ,
就嚷住要出院照顧老婆婆 ,
經過一番溝通之後 ,
主治醫生諗左一個折衷辦法 :
首先老公公換番自己既衫 , 坐住輪椅,
由工友推到女病房門口 ,
而為左安全起見 ,
醫生護士都要跟埋老公公一齊 .
老公公蹣跚地企起身 , 手執果汁 ,
走到老婆婆床邊 : 買比妳飲嫁。


老婆婆嗲起黎 :
呢幾日唔見你既伯爺公 , 咩事呀 ? 病左咩 ?
老公公微笑 : 唔係呀伯爺婆
姪孫結婚啦 ,我要幫佢打點一下嘛。
呢一個,

係我咁耐以來聽過最動人最感動既一個謊話。

人生就好似變幻莫測既天氣 ,
雖然可以預料 ,
但往往都出人意表 ...

老公公既心臟日復日咁康復 ,
準備出院那天 , 病情突然惡化, 撒手塵寰。
姪仔辦理完死亡證明之後就黎搵我 ,
要求暫時唔好話比老婆婆知 ,
因為老公公死前遺言 :
照顧伯爺婆 ,
唔好話佢知我既事 ,唔想佢受剌激。

呢個時候 ,
無一個在場既人唔感動唔流下眼淚 , 包括我 .....

當日我巡房既時侯老婆婆又問 :
伯爺公 D 果汁喝晒啦
點解佢又不見人?
護士強忍眼淚 : 妳唔記得左咩 ?
姪孫過兩日結婚啦! 老公公要幫手嘛。


第二朝清早 , 我發覺老婆婆床頭多左樽瓶果汁 ,
聽到護士同老婆婆話 :
老公公剛黎過 , 佢見妳訓得咁甜,
唔捨得叫醒妳, 放低果汁就走左啦。
當護士一轉身發覺我企響度既時候 , 立刻雙頰通紅。
我微微一笑 , 拍左佢膊頭一下,
慶幸佢果顆愛心 ,不為歲月冷卻。

當日下晝 , 護士長察覺坐響梳發對住窗望風景既老婆婆無左呼吸 ,
我迅速跑去一手抱起老婆婆 ,
再聯同護士將婆婆放上病床急救 ....
搶救二十分鐘之後 , 我宣布失敗 ....
我一邊寫報告記錄 , 一邊諗起
「陪著你走」既一句歌詞 :
如果 , 走到這世界邊端 , 我倆
已是無力前行 ,跟我一起飛去 .....
護士長走過黎同我講 : 估唔到
妳咁大力 ,一手就可以抱起老婆婆。

我只係報上微笑, 因為我已經唔
想講任何野 ,我怕我忍唔住眼淚 ....


老婆婆的確好肥 , 但係好輕 ,
因為佢既靈魂已經跟老公公飛走左啦.....
愛" -- 雖然只係一個字
但係無人亦都無野可以具體咁解釋呢個字 ......
正如糖好甜 , 花好香 ...
根本無得解釋 , 要用心同親身體
會先可以感受。
真正既愛~~ 應該係埋藏響心裡面 , 去體會 , 去感受 , 去領悟 .....
即使天會變~~ 月會圓,花會枯,人會老 .....
有生之年,請珍惜你所愛以及愛你既人


>>January 9, 2006 at 2:19:35 AM GMT+8


2006 年 1 月 7 日 星期六 【乍雨乍晴】

lee兩日凍到震到癲到喪@@" 唔係八度就係十度~
日日都凍到赤住咁返工~
真係痴鬼鬼鬼鬼鬼鬼線!!

今日,蘇眉爺爺終於都係撐唔住..走左Lu..
而今日,係我爺爺生日dinner..
兩個都係爺爺..一個做生日..一個走左..
感覺真係好奇怪......

呢排照鏡真係殘左好多
但仍分別係四個人口中聽到d讚美說話,唔係hill而係真係多謝俾面
黑眼圈,眼袋,爆大瘡,眼dupdup
真係......女人一到左lee個年齡,真係呃唔到人=.="


>>January 7, 2006 at 5:36:00 PM GMT+8


2006 年 1 月 3 日 星期二 【颳風】

係家真係好唔開心
次次都嘈一鑊!唔係為個廁所就係為錢!!
岩岩先叫還晒果個無良人既債!
我咁大個人一d積蓄都冇!俾我草返少少錢都唔可以既咩!
錢係我自己返工賺返黎架!你地唔搵工唔草錢係你地問題呀!
全屋得我一個俾!我可以俾得幾多呀!!
我唔想步你地後塵呀!
我一個月唔係搵好多!我都要草架!
我將來都有自己家庭架!!!
你地果時有錢自己唔去草!依家我開始可以草到錢就問我拎!!!!!
知道屋企唔掂個個都係伸手問人!我冇架!!
我一直有返工架!!!你地呢!!!一個二個三個係屋企唔知做乜能野!!!
呢d唔係自私呀!!!!你地係唔負責任呀!!!
我可唔可以唔做野攤大手等你比錢我丫!!到你地唔俾,我就話你唔養我丫!!
就算我還緊錢,我都係返工還錢比人!!
而唔係問屋企人or一路keep住唔做野架!!!!!!!!!

>>January 3, 2006 at 5:51:20 PM GMT+8


2006 年 1 月 2 日 星期一 【陰】

蘇眉阿爺有事,雖然琴晚好夜訓,但依家都係係張床左典右碌,都係訓唔返~
而且我都好擔心蘇眉唔識處理佢情緒or呢d事.....
1/1去左威記深切睇蘇眉阿爺.....情況都好唔樂觀.................
我咩都做唔到.....只能做既就係為佢祈禱........
明白佢身體情況.......所以就只能祈求天父令佢唔好咁痛苦.......
深切呢個地方.....通常人人既面口都係唔好既....雙眼通紅既多.....我都明白
令我回想97年...mummy入左威記住左兩個月.....我地都係深切既地方擔心過....哭過.......
感謝天父....使我一家平安
見到蘇眉阿爺...都令我想起太婆................

講番除夕夜.......
齊集左廿一個黎自唔同既人一齊係ifc對出既"愉景森林"大癲拿........
一路食一路望住個維港煙花激光SHoW....(屎到爆晒登既ShoW!)
都好開心....好熱鬧......我好鐘意大時大節一大大班朋友一齊過!!
跟住...又係傻o下傻o下倒數完都唔知!
係ifc見到一班外國人好衝忙係度跑向一間餐廳....
原來佢地係要趕及倒數既時間......
突然...我係度諗.....人同時間競賽!時間都規限左人既生活
即係人要係時間之內會去趕及做上一d事

琴晚貢左去大"爆"既堤霸睇星星.....
好多雲~好多舊雲~有時有風吹開d雲時就會見到一天都係星星
好興奮!好多星......但....都係睇唔見有流星雨........失失地望...........


>>January 3, 2006 at 12:33:18 AM GMT+8


2006 年 1 月 1 日 星期日 【晴】

佢都真係忽x左!!
我未夠搭二入去沖...沖沖下聽到大門閂門聲
我問左兩次:"係唔係家姐返左黎呀"....冇人應我
隔左一陣..mummy應我.....
再沖沖下...聽到條死爛坦又拍九我門!仲係度嘈嘈嘈!
我冇應佢......米又拿拿林求其沖囉....
頂!沖完出黎望個鐘原來只係搭半過d!!
我出左黎之後....條死爛坦一直冇入去TOILET囉!!
我係mummy面前dul口dull面問:"果隻野唔係去toilet既咩!"
mummy冇答我......隔左一陣mum好輕描咁話"佢訓左"
哇!我個心chok到我丫!!
我係度自己發哰騷講左句:".....又係度嘈嘈嘈..嘈完一輪又唔去..都忽既!"
mum聽到.....但佢都冇出聲話我一句!
我知自己用咁既說話話長輩係好唔岩
但...只係睇件事上已經知邊條友有問題!
同埋....有d人係唔值得去尊重!!尤其係d唔負責任!唔稱職!做左d唔見得光既事!!成日搏人憐憫既人!

>>January 1, 2006 at 6:37:19 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77936

Design & Scripting by ShowHappy.Net