|
2006 年 12 月 24 日 星期日 【晴】
HeeHeeHee 今日係平安夜........應該係要返教會同天父慶祝一番...
結果~嘻嘻~一行十幾人貢左去大潭篤bb燒~
大尾篤就去過~大啖篤都係第一次,好入,好pig~
果度幾令,對住個大海定大湖~同埋,都好乾淨 =)
同一大班人開開心心嘻嘻哈哈癲癲得得就過左好好愉快既平安夜lu~
今晚...最令我興奮無比並唔係抽獎環節~而係....
走果時步行出去條黑到伸手不見五指既路抬頭一望~嘩)))滿天星啊))))*0*
好美好美好興奮!!!天父造既星星啊)))))*v*
我仲見到射手座<--阿妹教睇既~
好令~真係好多星~好令~好令~好光好大粒好多!!!我好興奮啊)))
>>December 24, 2006 at 6:54:56 PM GMT+8
2006 年 12 月 23 日 星期六 【晴】
WoW話咁快又一年lu~又到聖誕節lu~
都唔知搞咩鬼...lee兩年完全感受唔到聖誕氣氛 =(
唔通.....前年既聖誕係最後既一年?!?!?
今日開始放假lu~但......
首要就係拎左"秋"衫落去磅洗,之後貢左過河搵"胃滋" High 個Tea,
之後騰左去日本城掃貨.....咁大個女...第一次...."玩"住個地拖桶行街@﹏@"
之後回到家就-洗-廁-所 <---極到討厭既家務!!!
真係打俾家務通幫下手 .\~/. 口古月!!!唔制呀)))我完全冇得享受個屋企....
果日公司Party,唉~五百蚊抽唔到,一千蚊亦冇,三千蚊冇我份,五千蚊又冇我份,八千蚊又係冇我份
只係抽到CAnon一千萬丈既數碼相機............................................
好在~heheheee....有同事出cash買左佢~叫做幫補下我...
不過...有一樣事極度不與快...就係比同事狂屈...
果日係Jimmy'skitchen抽到二千蚊,我係打算請同事食Tea....
不過....佢地話唔要係茶餐廳,指明係要仙跡岩...
我打算今年唔會再買一人一份X'mas gift俾佢地,so講明唔送
點之...比人唱到仆晒街....又話孤寒...又話有二千蚊都唔送....又話已經買左比我.....
結果...即日放工拿拿林去掃禮物....掃左成六百蚊......
同佢地講....買左禮物...唔請TEa...好唔好.....又比佢地唱到死
又話多左幾千蚊都仲係咁"度".......WAW ..... 真係想標眼水
唔通....我抽得二千蚊又要我洗返千幾蚊係公司度咩!?!??
抽得中係我lucky....佢地次次冇運行佢地問題ja wor......... =( 真係為左lee d 事真係好唔開心
so.....我成日都話......好心有好報.....
阿姐自己想抽中iPod nano...連氣買左十部iPod抽...結果抽唔到佢......
So兒唔想愛rice cook...佢就抽中左........
而我....hehheeee.....幫補下......姐................
A/C 同事抽中八千蚊....請食日本野....豪盡去頂多洗二千蚊......
咁...人地都仲有六千自己.....唔通我二千...就洗盡我千二喇wor??!?!!??!
真係好唔開心................. =(
>>December 23, 2006 at 4:57:41 PM GMT+8
2006 年 12 月 20 日 星期三 【晴】
第一滴眼淚
>>December 21, 2006 at 3:40:45 PM GMT+8
2006 年 12 月 16 日 星期六 【乍雨乍晴】
終於凍了~仲係凍到得十二三度添~
夠了夠了...夠似冬天喇~冬天將軍唔洗再凍喇@﹏@”
皆因間新居夠晒開揚...依家只係九點幾..全屋都光燦燦而我醒鬼左了
快d黎窗簾啦)))人都癲呀)))))
~哈~整個星期仍然忙新居野~
不停係實惠同屎到爆既IKEA氹氹轉~
嘻嘻嘻~本週最最開心不過就係運財上升又上升~!!!
前日多得Peter仔既意見~令我第一次收穫強勁!!
而琴日係中環Jimmy's Kitchen又係搞一年一度既Christmas Lunch~
呵呵呵~從許生手中...GEeeGeeee接過Cash $ CASH $ CasH $$$$!!!
重(<--最緊要正字教既)要係..全日最多既一個囉 WaWKAKAKAKAAAKAAAXDDDDDD
我笑到合唔埋籠!!!豬頭c是也!! XDDDDD
比埋家用,當新居既幫補下..都冇咩幾剩了...感恩
係啊~天父會係你最需要既時候給你
天父比每個人既恩典一定夠用~
死~今日星期日wor.....我身痕想出去返星期日tim.......
比魔鬼......纏住我now..........好凍好凍~~~
>>December 17, 2006 at 2:01:51 AM GMT+8
2006 年 12 月 11 日 星期一 【晴】
WOW 忙足三日啊~
yoyo~搞得七七八八lu~
係美孚走既前既一晚,同包租婆傾左一大輪密語.
雖然只係短短一年時間...都有d唔捨得佢添~
到左move out果日朝佢仲送左份尿壺比我~好令架~係對天使翼既頸鍊~
我都寫左一張Thank YOu card比佢囉~
係我果時最需要人幫忙時佢借左間房比我留宿~好開心又感動 :T﹏T:嗚嗚~
Tak Fu最唔話得啦~我搬入搬出佢都幫我車東西~
感恩~我身邊既朋友都係好朋友啊~
好!有了自己一個家!要洗廁所!拖地掃地!洗衫!! o\~/o 加油啊!!!
>>December 12, 2006 at 3:03:31 AM GMT+8
2006 年 12 月 7 日 星期四 【晴】
yoyoyo請左四日假~
進駐新居lu~洗屋~搬屋~執屋~等傢私~裝netvigator~
話咁快又一week了~yo~
小小新天地~c家居~是也!!!*v*V
>>December 8, 2006 at 4:59:20 AM GMT+8
2006 年 12 月 5 日 星期二 【晴】
好))忙))啊))))))))哈哈哈)))))
唔記得講d低能搞笑野添~話說放假果日去左搵PeterPan填form交cheque啦~
我地去左我第一次去羽壽司食Lunch~之後有人話要去中銀入票喎...
結果...行左去"痕身"門口.....跟住就聽到有人講:"丫~係去中銀wor.."
好啦....又行返轉頭去到中銀喇wor.....跟住...又聽到有人講:"丫~原來張票係匯豐wor.."一.,一啤一聲囉!!!結果...都係冇去匯豐既!!!
問題係...竟然我陪住個傻佬癲左一大輪 一.,一"!我係比人耍)))
哈哈~講返開心事啦~係公司好似開籠雀咁~
個個都話好耐未見過我咁開心~哈哈哈...
不過~好彩我話晒比佢地知咋~如果唔係都唔知自己要留意d咩要知道d咩~
雖然有少少烏龍事~但...經一事長一智丫馬~
況且...我地都係第一次搞~專業既野我地真係唔會知~上左寶貴既一堂 ^v^
kakkaa今晚交收lu~~好興奮啊))))
差唔多日日放工節目就係睇家私睇電器~
yoyoyo~第一次聖誕就有自己一個家lu~~
呵呵~鴨鴨浴室小天地啊*v*V 仲有~象牙白mj~
>>December 6, 2006 at 4:14:28 AM GMT+8
2006 年 12 月 3 日 星期日 【晴】
我開心死開心死開))))))心))))))死)))))))))
今日就好似過左個開心死既現實夢咁囉)))))
我有個C家居了)))yoyoyoyoyoXDDDDDDD
快d到星期三拎埋條C家居匙~快d啦~快d啦~
好興奮好興奮好興奮啊)))))都未試過一年入面年頭年尾都搬屋既~~
kakakakaa由公屋搬到居屋再搬上私人花園))))kkakkakaa)))
一年入面三級跳~~如果現實中都係咁就好了...
好忙呀)))買大床啦~買大櫃啦~洗衣機~LCD電視~仲有...kaakkaka
象牙白麻雀一副 <-- 全屋焦點之一!!!
雖然唔係住西貢藝術小屋~依家已經非常極之心滿意足了~
中層.開揚境<--好令既城門河~.向內園境.又望東又望西.旺中又帶靜.樓下全食肆.
仲有至吸引我呢個曾幾何時係室內設計師就係室內既裝修岩晒我口味!!!*v*V
室外令境夾開揚,室內新淨溫暖舒適~~我有第一個家了~多謝蘇眉~~
至好至幸福既聖誕尿壺 ^3^
今晚去左打羽毛球~中學後都冇打過了**
好開心~打得真係好開心€~成晚我都笑唔停~
做多d運動真係令人身心多麼多麼之舒暢啊~~~
b喇~右手冇力...開始酸痛了=.=" 好在一早拎左假 =P heheheee.......
滿腦子都係新居...今晚點訓好呢~?!??!?!??
>>December 3, 2006 at 5:34:32 PM GMT+8
2006 年 11 月 25 日 星期六 【晴】
今日去左中大影人地畢業相.........
去到充滿好多感覺......我曾經講過話...冇機會睇到你畢業......應驗左.....
港大係我傷痛有淚既地方...........
今日行過地產舖....冇意中發現九肚山嵐岸係叫Sausalito...
唔知點解....有種好奇怪既感覺.......~Sausalito~
I can't believe I could be the one
To be with you under the morning sun
See the moon and the nightingale
Sing along with us Oh baby baby
You're the only one
Fills my fantasy room
Never gonna stop
All that fantasy
I'll live my live
I'll live my live for you
* Thank you for loving my baby
You'll always be the one who drives me crazy
I think this is a gift from god to have you here
Thank you for loving me baby
I'll treasure all your love and all the thing we share
And I wanna tell you
How much I love you...........................
琴日去左PeterPan家Mj~呵呵呵~
我既戰積都嚇屎我自己~四圈入面食左兩舖十三么
有一舖仲係搶人暗槓白板十三么@@”
仲之琴日又唱k又mj...非常之開心啦~~
其實....真係太多太多芝麻綠豆既小事.....但.....知唔知加埋加埋會係個咩結局呢?!
我只係想打個好小既屁如:星期二打比mummy,叫mummy係星期六拎d野比我,我唔洗係星期五又or星期六朝打比佢提佢拎比我,因我mummy係有交帶有責任既人,只要你交託佢做d事佢一定會記得,但何解有d人唔可以呢?係唔係d唔好既習慣三歲定八十既呢??點解眼訓死都要捱落去睇電視呢?仲一邊死撐話唔攰一邊就係sofa訓底左??仲細咩?都唔車求佢去到可以照顧人既層面,但連自己都唔識照顧,仲話照顧一個家庭?根本係呢個階段係冇可能...成日都心野野想出去打機~唉~為乜!!!鐘意還鐘意,唔夾就係唔夾,老左時已經係感情階段,大家玩既野/興趣/目標都唔一樣,根本就過唔到...好似一打開個電視我好鐘意睇唔係睇新聞就會睇星期日檔案再唔係就類似尋找他鄉的故事果類野,但佢只會打開電視黎打機or睇波~其實資訊性既節目學好多野睇好多野ga wor....佢唔鐘意...佢會上床訓左去...好似今日播"最緊要正字",喂好多時大家以為岩既字原來係錯都唔知,但佢竟然可以講"知黎做咩~"我真係唔想跟一個冇正面思維既人一齊喇!我真係唔想到左一齊住時,我有我係房睇電視or訓,佢有佢係廳打機上網 :T__T: 你地個個都講得岩....層面唔同..思想唔同.....救我~係愛但唔夾咁可以點呀))))
>>November 26, 2006 at 3:18:45 PM GMT+8
2006 年 11 月 21 日 星期二 【暴雨】
....lee個week得返一百六十蚊用到出糧......
但....lee排太唔開心太down....so........
琴晚忍唔住....入左間貴爆"蝦根達屍"嗌左一個廿九蚊既紅豆波~
(((好美味~啊))))
其實一心只係試食完就走~試左紅酒味啦~正~再試哈蜜瓜啦~幾正
WoW 紅豆味~正正正~買左~*v*V 好味~仲好滿足添~
唔知係食左個波而開心丫~定係蘇眉著得型仔tum得我開心丫~
定係套戲好好笑而令我開心返呢~
yoyo凍了~冬天要凍咁先岩ga ma~
我要行暈所有令令聖誕商場 .\~/. @ 一個都不能少~呵呵呵...
>>November 22, 2006 at 4:45:21 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|