|
2006 年 3 月 6 日 星期一 【陰晴不定】
今蕉天矇光時發左個奇凸夢...
搞到自己都醒左一醒...個夢既由來好大機會應該係.....咁樣潛移默化而黎既......
就係..........................................................................
過左既星期六入左上水小同學碌企hea下喎,
先知佢年尾結婚,佢家一本二本結婚既magazine同埋set頭化妝書囉.
連佢既一對汪汪都造好埋"花狗"禮服
一家都彌漫住準備結婚既氣"婚".....................
琴日wor,"衰人"又同我講佢下week影婚紗相啦,又話自己仲未keep fit好
大家係度低b左一輪喇..............
琴日放工去左做facial啦.....隔離床既美容師又係年底結婚
我訓足個半鐘,佢就對住佢個客吹足咁耐話自己既老公點同佢求婚,又話婚紗展d野平.......
(原來佢同佢老公都係基督徒....唔知我將來既老公會唔會都係呢 *v*)
返到家....就又諗起老表舅父月底結婚,搞到我冇左張五百蚊紙
END UP................
我今蕉既夢就係我去左影婚紗相喇.....@@"
仲影得我好唔令....so..發憫"陣"而醒左瓜?!?
>>March 7, 2006 at 1:26:32 AM GMT+8
2006 年 3 月 4 日 星期六 【陰晴不定】
"的"起心肝星期五走左去睇左一生人第一次中E lu.......
呀醫師問我有咩唔妥....waw....我話我咩都有,都唔知自己咩唔妥囉@@"
佢話我廿幾歲女面冇血色又冇氣色又話我眼dupdup冇神冇氣...
(我個心笑左出黎XD即係話我到尾聲啦 .\~/. o胡!!!)
話我有眼肚又勁黑眼圈...(我用左遮遐膏gu lu wor=.=")
跟住話我濕氣重....=.=”
見我面多粒粒,問我有冇得去....
識我既人.都知.我......啦....
我話我日日十點零十一點訓,訓極都累
而且成日都占寒又占凍,最尾..佢話我作感冒喇@@”
跟住我就自言自語講左句....我即係長期感冒囉?!?!!?!?
清晒d感冒再調我d腸胃喎~~~
今日媽咪既媽咪召左去飲茶.初頭有好不祥既感覺ga
唔知係唔係條蘇眉係度所以冇入正題呢~
位都未坐,婆婆一見我就話我瘦左...
蘇眉媽又係一見我又話我瘦左....
唉~鬼咩..冇晒住家飯...出左黎自己咩都靠自己
擔心東又擔心西,錢又緊張...唉.....
>>March 5, 2006 at 2:40:16 PM GMT+8
2006 年 3 月 2 日 星期四 【陰晴不定】
唉~發覺同TI既同學開始唔多夾唔多岩玩
可能始終已經係唔同行啦
同埋佢地人工高晒,萬五以上lu...
而我............本來係今年可以好好地草下錢,可以有鬆動既錢
但.......依家自己一個出左黎,咩都係錢
所以佢地唔會明我點冇錢法
佢地仍然只係記得我讀TI時多零用既小富婆
有時聽到佢地既說話真的好難受
"冇錢?冇錢仲去台灣??" 去台灣有既錢我唔知點去解釋比人聽
表面上我係唔洗拎錢出黎就可以去旅行,但實際上又係我自己既.
一講到錢,好似要我寫一份好詳細既report比佢地知咁
又話"一千蚊保險?你比人呃呀?!"當然我自己會知道d保險錢係點用啦
我有一大半以上係買左基金既,佢地又知唔知?
我夠知我租二千蚊果度係好好平!就係因為二千蚊我先有能力咋ma......
咁都要講?
唔係應該替我lee個朋友開心可以搵到個理想既地方既咩??
所以果次同"胃滋"癲拿大家都係同道中人
起碼佢唔會講"冇$?仲去旅行?" "一個人一個月都唔駛洗晒五,六千蚊啦"
因為我同佢都知咩叫手緊
其實我係度諗如果我日日食早餐,lunch又日日出去食
我估我連果幾百蚊都唔會有得草
唉~今個月最老既表舅父結婚~
又冇左五百lu...草得咁辛苦..一下子就冇左....
琴日TEA LADY煮多左飯餸,佢不左一大盒比我做午飯
真係好感動好滿足架!!有菜有我至愛既梅菜豬肉餅同埋蜆肉豆腐*v*
我依家求安隱求飽足!!
感恩,我仲有份工作;感恩,我搵到一個平宜既居所.
>>March 3, 2006 at 2:53:56 AM GMT+8
2006 年 2 月 27 日 星期一 【乍雨乍晴】
有冇真係咁痴鬼鬼鬼鬼鬼線呀@@
依家得十一二度咋~明日得十度添~
成個冬季都"吞"後晒,十二月尾先開始凍到就黎三月都仲好凍
個夏季就由四月伸延到十一二月!就黎一日有四季添....
yoyoyeahyeah!!台灣trip boom boom *v*
up左五年lu~~呵呵呵~
岩岩睇返去泰國既日記,原來係03年既事,成日仍住係04年添~
沖沖下涼冇啦啦想起熊貓.唔通真係去左....夜遊杜拜如何過~風沙中想起你........
同胃滋癲拿,佢拍拖啦~真係萬分好替佢開心架..
*** 衷心祝福佢 ***
其實我都明o架,up左一次兩次三次都係咁,即係係佢既本性啦
人地做唔到,那就要自己去選擇去衡量喇...
想有A,B n C....一個只有A,一個只有B,一個只有C,一個ABC都冇.........
唔知會唔會輪到一個有晒ABC呢.....
唔通.......甜品真係會最後先出場........?﹏?"
雨過後真係會有彩虹既.....不過...只係出現一陣...同埋都唔會時時出現....
我咁大個女都係見過兩次rainbow ja ma.......
咩都好~交托比天父幫我去打理啦
>>February 28, 2006 at 3:56:06 PM GMT+8
2006 年 2 月 25 日 星期六 【暴雨】
嘻嘻~今日做了一樣感到自豪又好鬼勁秋既事....
就係做左廚神C!kakakaka))))~^v^~ V
整左一大碟有十六隻雞翼n豆豉令魚抄油墨菜!!呵呵呵~
好好味呀!!!清晒!!好開心令我好有滿足感呀...
一直唔識醃野,都好驚醃得好味~呵~成功了!
下一次學整薯仔雞翼先~啦啦啦~
原來今年係世界盃年.......
我既陰影就係咁樣開始既..........
>>February 25, 2006 at 6:23:44 PM GMT+8
2006 年 2 月 22 日 星期三 【陰晴不定】
岩岩睇左appledaily news.......................................................................................................................
【 本 報 訊 】 任 職 輔 警 六 年 的 男 採 購 員 , 在 巴 士 上 層 以 手 指 觸 摸 穿 背 心 裙 少 女 的 腋 窩 , 昨 在 荃 灣 裁 判 法 院 判 刑 , 裁 判 官 表 示 , 被 告 審 訊 後 裁 定 非 禮 罪 名 成 立 , 原 打 算 判 入 獄 一 個 月 , 但 考 慮 律 師 求 情 , 被 告 已 扣 押 十 四 日 反 省 , 知 錯 並 有 悔 意 , 故 判 罰 款 五 千 元 。
二 十 九 歲 被 告 張 思 維 , 昨 有 二 十 多 名 親 友 到 庭 聆 聽 判 決 , 其 女 友 及 老 師 撰 信 替 他 求 情 。
被 告 辯 稱 當 時 睡
案 發 於 去 年 九 月 六 日 , 被 告 當 時 在 一 輛 駛 至 長 青 隧 道 內 的 巴 士 上 , 他 從 椅 子 與 窗 口 間 的 隙 縫 伸 手 向 前 , 並 以 兩 隻 手 指 觸 摸 前 座 女 乘 客 的 腋 窩 , 後 來 女 事 主 向 司 機 投 訴 及 報 警 。 被 告 早 前 辯 稱 當 時 睡 了 , 可 能 無 意 中 觸 碰 到 事 主 。
案 件 編 號 : TWCC3198/06
....................................................................................................................................................................
哈哈....諗起五年前都有人對我咁做過一模一樣
當時我仲以為係"由甲"爛過黎
之後小飛象幫我鬧鑊金既佢,但依家先諗返,做咩唔話比車長知呢?!?
>>February 23, 2006 at 1:39:05 AM GMT+8
2006 年 2 月 20 日 星期一 【陰晴不定】
yoyohoho~
琴晚唔記得左原來一早約好左同Kawaii 同翻版SO大媽佢地放學癲拿
搞到蘇眉黎左臭我放學(仲係第一次o加o馬>.<)
side左一次機會lu~魚魚魚~
不過KAwaii佢地真係好搞笑既~
話貢快上半年去到尾聲lu..考試來臨lu..
都仲係懶洋咩未溫過書@@"
唉~算Lu..都係收心情搞好個台灣triptrip先~嘻嘻~
琴晚開始做睡前運動,真係好睡好多o架!
做左十o下situp先 .\"/. # 今晚再加碼!
目標就係...條腰細過自己年紀!!
最好.....就係.....台灣前可以回復從前既身型!!呵呵呵x10
努力加油俾心雞!恆心!
岩岩係公司多左好好好好多野做
公司又搞間新公司lu...
我地係母公司拆左出黎既子公司
依家子公司又有三間公司
越做越大越黎越多野做..呵呵呵
>>February 21, 2006 at 2:57:49 AM GMT+8
2006 年 2 月 19 日 星期日 【陰晴不定】
做左件大曳野...
果一刻唔知自己做緊咩,只係覺得好得意,真係貪玩only
新鮮既事真係令我跌倒
玩完之後都問問自己係為左咩...
原來係...冇
唉~究竟點解我會變成咁
都係果句...從前既我仍然在迷途
被人看成果d類既人,就更加無謂
所以..決定冇下次!!下不為例!!!
開始發覺自己次次遇上既人都係唔合時
都係未定性,心智各方面都未成熟
究竟我可以再有幾多時間去等??
>>February 19, 2006 at 4:34:53 PM GMT+8
2006 年 2 月 15 日 星期三 【暴雨】
睇完eason lu~
明明買左第一行既飛既,冇啦啦前面多鬼左四行!頂!
整體黎講....冇預期咁好睇囉~魚魚魚~~
慢歌果一度悶到我呢......一舊積咁......
真係估唔到eason會令我發悶.....
之後唱"我知我與你 會愛得激烈 越親越熱 然後短兵相接
我不怕愛上你 與你打得火熱 像這般親熱 誰又需要撇脫........"
yoyoyo!!!high鬼晒!!!!
不停un不停嗌!!!yoyoyo!!!!!
跳跳扎扎低低能能時既陳奕迅就真係幾分似"陳奕迅"@@"
>>February 15, 2006 at 5:17:39 PM GMT+8
2006 年 2 月 14 日 星期二 【暴雨】
yoyo!!wevwev!!!
HAPPY VALANTINE'S DAY~!!!
******************************************************************************************
好多surprise呀!!!
識左蘇眉貢耐~kakaka.....第一次收佢花呀~*v*~
神神秘秘鬼鬼鼠鼠送左黎公司!!好令既太陽菊啊~~
正一鬼馬蘇眉~都要多謝班老友tazd助佢一把~
多得佢地一班鬼馬令我今日好surprise呀!!!!
夜晚book左" LOT10 Bar&Restaurant" wow yummy!!!
我至愛既燒鴨胸同埋三文魚啊*之後有酒店級水準既扒*v*
啦屎仲係豬屎丙!!!飽到轉轉o下~
仲有尿壺收~kakkaakka!!又食又拎!!!
今日好正好開心好滿足呀)))))))))))))))))))))))))))))
真係好想日日都係情人節lu~~呵呵呵呵~~
依家早d訓!
明天仲要嗌破喉嚨撐eason!!!
>>February 14, 2006 at 4:16:56 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|