|
2005 年 10 月 30 日 星期日 【微冷】
凍Lu..凍Lu.......病埋tim.....@﹏@" 真麻煩~
睇左"再說一次,我愛你"....
忍左好耐.....眼淚終於臨尾流左出黎......
套係個ending安排好好,就係完場時係冇開燈.....
係TOILET入面好多個女仔都喊到豬頭咁,個個都洗面又補妝..當然我都係啦
唔知點解我個心好激動,閂埋門係入面大缺堤.........
男仔太理性?定係女仔太感性?憶或太少感性既男性朋友係我身邊?
又一套戲係講"珍惜"!試問有幾多人會真心明白?
有幾多人真係會明白"聽日"唔係必然...........
email好耐都流傳一個故仔...係話老公老婆一齊上床訓
老婆有心事好想同個老公講
但個老公就答佢:" 有咩事,聽日先講啦"....
結果...個老婆係夢中病發死去..........
我成日都講每一日都係得一日.......以後都唔會再有2005年10月1日!
PLAN左既事就要去做.....結果...一次一次又一次既浪費..............
同家姐mj!!頂!!!輸到我wing呀)))@@!!
癲ga佢地兩公婆真係!!仲唔係雌雄大盜!!六百又千二!!!
我要追追追追追追追追追追追追追追追追追!!.\"/. @ 口古月!!
>>October 31, 2005 at 3:10:58 AM GMT+8
2005 年 10 月 28 日 星期五 【微冷】
heehehee~一連幾日都食日本野~呵呵呵~
好滿足ne~"火姦土"最正!無敵HArbour VIew w/. 維港激光show +新鮮好味日本野,
尤其係燒三文魚腩條!WOW!咁貴真係咩都值啊!!
琴日雷美俾左SET keroro既KEY CHAIN 我lu~呵呵呵~
好得意啊~隻隻都可以盞眼既~好抵死!!
琴晚其實係好好好累~但訓著左一陣又醒左....
之後就一直訓唔好喇~好辛苦@@"
>>October 29, 2005 at 3:39:34 AM GMT+8
2005 年 10 月 25 日 星期二 【微冷】
突然情緒好劇down.....
個心好屈住屈住.....好拿.....好透唔到氣...........
好想好想去大叫大喊一大場...................
係唔係太久時間冇放生自己呢?!?!?
我個人係太唔知足丫定係太多事好想去做而未能滿足而唔開心呢.........
睇見你開心...我唔係妒忌唔係羨慕.....
我都唔知自己講緊muc.....只係我將自己同你比下去.......
只係講句....搵唔到岩既partner.......
好想學車好想去白泥睇日落好想去旅行好想take 多個Degree好想有個自己design既dream house....
好想好好地安安心睡一覺..............
>>October 26, 2005 at 4:00:25 AM GMT+8
2005 年 10 月 25 日 星期二 【微冷】
今晚阿妹打過比我傾左好多句.....講下東又講下西......
講到我地d堂兄弟表姊妹....個個都大晒Lu.......表哥去左唔知咩洲讀master....
堂細佬下月就升做經理......高妹兩姊妹都Form 5 tim.......
話時話唔訕得問埋肥表弟....我想都應該小六中一了...........真係....我都老喇.........
今晚去左綿登徑.....好年幾冇黎過Lu.....
又熟悉但又陌生咁........
今晚有個人勁似阿寶@@" 不過佢冇阿寶咁咩Lor..........
有人點左方力申首"零藉口".....但好可惜有人點左但冇人唱........
唔知點解見到方力申我就會聯到同"小飛象"有掛勾.........
所以今晚我好百感交集..........
地方係綿登徑....見到似"阿寶"....電視又有"方力申" n "陳奕迅".............
唔知係唔係HIGH左.....聽到果一刻好想大爆喊.........................
>>October 25, 2005 at 4:50:26 PM GMT+8
2005 年 10 月 22 日 星期六 【微冷】
今蕉起身,身在險境,有種就快死既感覺
好驚~好驚~真係好鬼驚@﹏@"
一起身走去toilet啦~嘩@好暈好暈好多雪花有種黑黑暗暗既視覺
心跳得好快好似亂跳咁,手不停自控地好震,開始冒晒大冷汗但個身係好熱
好驚~我個心一路諗唔可以就咁樣暈係toilet (因為toilet門係橫鎖,冇人能開到門)
我快快手去完toilet面都唔洗牙都唔擦仆返出去
我一開門好多雪花,好手軟腳軟,真係全身冇力,劇心跳又手震
我一路迷迷糊糊行去熟悉sofa既位置就一路嗌左幾聲老豆.老豆
之後........我就冇晒力lump左係sofa
老豆出黎問我咩事,我係有知覺,但我真係冇晒力去答佢
果一刻我個心好亂好驚,因為個心跳到快到就黎死咁
我好辛苦係心叫自己一定要應老豆唔係既話我會昏迷
我答佢我好暈好心跳好手震.....老豆唔知點算好....佢第一時間打俾身在老遠既媽咪=.="!
之後佢針左柸熱水俾我.....因為我手太震我雙手接柸啦
我全身冒晒大汗,全身好似沖完涼冇抹身咁,佢講左一句:"哇,有冇攪錯,咁濕既!"
之後問我係唔係餓得滯.....我開始用到腦喇....原來真係可能係......
我諗返轉頭我last果一餐係星期四返學前果幾啖飯....................
放左學冇食野...之後喊到暈....星期五全日冇食過野...只係飲左一碗湯.....到今蕉十一點起身喇
有四十個鐘冇食野.........
老豆沖左柸冷暖味道都岩岩好既好飲蜜糖水比我.....
即刻好左好多...舒服左好多....一路飲一路慢慢食芝麻正方形餅......
一路開始轉好喇........................
今日既經歷....明白就算心情有幾差有幾唔好...我都唔敢再唔食野喇..............
但一入夜...佢地岩岩返左黎....佢...又發我大花癲喇!!
>>October 22, 2005 at 5:13:52 PM GMT+8
2005 年 10 月 20 日 星期四 【微冷】
一直戴係我手既粉晶
終於今日離我而去....好心痛好心痛.......
>>October 20, 2005 at 6:34:43 PM GMT+8
2005 年 10 月 18 日 星期二 【微冷】
諗左好多野......
好想去放鬆自己...
真係痴鬼線!!尋晚又失眠過!!!!
成日都好似放鬆唔到自己....
又怕又矛盾又驚又擔心
唉~究竟可以點?
以前明過下"留得住個人,但留唔住個心"
依家又好似好難明咁
太多事都係發生都係出自同一道理"你睇唔見,聽唔到,捉不到,唔代表佢唔存在,亦唔代表冇發生"
定係我真係太八卦...去多事左一d我唔應該知既事ne.....
唔通隻眼開隻眼閉係好事? 如果咩事我都只能估估下...仲辛苦.....
我要叻d...要好叻...所以我依家要勁讀書.....因為我只能靠自己搵好多$$$...養自己....照顧自己......
哈~如果我同我d知心友講lee一刻我開始諗我好似已經唔想結婚
佢地一定嚇一大跳.....
哈...lee d 狂想結婚症我係由Form 2開始up 到依家...
仔女都諗好埋中英文名....
但....到左依家經歷好多野....
開始怕...又想...又矛盾.....
好怕結左婚,個老公又會唔生性..更可怕就係可能大埋肚果時發生
又怕個老公冇用,要我照顧晒佢...又或者咩事都要我操心
唉~唔知自己講緊咩lu.....
我只知....我依家感覺好無助....想哭了...........
>>October 19, 2005 at 3:32:02 AM GMT+8
2005 年 10 月 16 日 星期日 【晴】
今日、明日、後日都有朋友生日呀))))
我lee個女強人大失眠啊@@"||||
琴晚突登睇多兩回keroro先上床....
01:00 跳左上床....
02:00 等訓
03:00 頭痛
04:00 聽到仲有打機聲
05:00 終於打完機
06:00 someone出門返工
06:30 等自己鬧鐘响
07:05 拍熄第一個alarm
07:15 拍第二個alarm
07:25 第三個鬧鐘响
08:00 打比阿head請半day假
...訓到覺喇
10:00 醒左
10:30 醒左
11:00 醒左
11:30 女夭!起身喇
12:00 自己一個人on居居去左食野....
13:00 出門返工
唉~失眠好辛苦呀~~今晚仲要返學 :@@:
HeeHeeheee....唔知係唔係我影響到人肯報名返學呢~~啦啦啦~
好榜樣既我~~啦啦啦~~~
>>October 17, 2005 at 7:03:23 AM GMT+8
2005 年 10 月 10 日 星期一 【晴】
真係好有秋意feel lu~
今晚釣左半個鐘頭魚@@" 之後就精彩喇....
lee個講師叫Stanely Lee,佢講書真係一d都唔悶
佢個人好叻~樣樣都精通咁~世史啦~生物啦~等等....哇哇哇)))
佢話佢好鐘意教書係因為好鐘意學左既新事或知道新物可以教比大家
當如果佢有講錯教錯再被人糾正,佢又去find out
係種樂趣
我完全明白~完全認同~因為我都係咁
我都好鐘意識左d新野去講比我身邊既人知
可能我表達能力有障礙啦~有時會人感覺係懶叻@﹏@"
但我真係衷心想同人有交流有分享...................
如果有人係有天資再加後天
更加唔應該埋沒去~希望蘇眉早日成事啦~~
今晚第一次與"她"接觸......感覺心有d震撼
二來發覺佢係電話入面既對答都好似幾冇禮貌
我都唔明自己為咩要答佢野?﹏?"
全部都用個"佢"字既?同埋,佢問d問題好古怪而且都幾悔氣
個電話係唔係佢o架?
你係佢女朋友呀?
話佢飲醉咩?又唔似~如果係飲醉唔會係每一句說話都要諗過先up出口
臨想收線之際佢都係好冇禮貌講...你叫佢打返比我,我想問佢拎個朋友電話!
諗諗下前前後後既句子都冇唔該lee個字~
媽咪教得岩,我地唔係大富大貴之家
但都要保持有修養,有教養,唔好比人一種冇理貴格既感覺,尤其係女兒家
>>October 10, 2005 at 4:48:39 PM GMT+8
2005 年 10 月 9 日 星期日 【晴】
~好多災難發生~
上年南亞海嘯啦~幾個月前既美國大風災啦~依家又印度大地震
全部死傷都以過萬以上...
全部亦都係黎自大自然既摧毀,好可怕
天父,將快要再次降臨
我對自己既信仰開始越黎越冇信心,我離開天父太遠....
琴日睇左<童夢奇緣>,睇到流淚~
好感人~好有意思~句句說話都好有意思!
姨姨話媽咪個腦好似有d事~
擔心@真係好擔心@
我真係要多d回家陪下佢~
>>October 10, 2005 at 2:47:58 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|