|
2006 年 7 月 7 日 星期五 【雨】
琴晚本來係三個人既晚餐......結果.....滾滾下變左八個人出黎
今次輪到TAZD計劃左一次九唔搭八既配合出黎!
哈哈哈哈哈......好得耐冇見AN神同咖俐lu~
一睇咖俐個look就知係幸福戰鬥格啦~
食完個瘋癲癲拿之後~比兩個猛男挾左去精精~
(其實我累得很~我一早講左食完飯十點要走..)結果..............
.....................................................@@" 惡夢開始了................
10:45搵bar
11:30仲係bar
00:00比人乂.唔走得
01:15坐多陣,一齊走
02:00等多十五分中
02:30鼠去toilet之時嗌埋埋單 =P heehehee成功了!~
02:55搵恆行禁水出黎
03:10銅記SOGO對出紅綠燈位有真人4仔睇@@" (好嘔心~我完全唔覺lee d 叫open,只係唔知羞)
03:30係mk同咖俐搭的的
03:40終於回到家
04:10沖好涼
04:25頭髮終於有大大半乾~有得訓!
06:55聽唔到鬧鐘
07:00都聽唔到
07:05先聽到手提響
依家好wing~@@~
老喇...捱唔到夜喇...
琴晚geegee..暢飲"悲裂"..geegee
兩大杯咁多啦~不過~依家真係好眼訓@@好迷好wing@@
死啦!!!我依家個腦滿腦子都係琴晚係燈位睇到果件事呀~
stopit!!stopit!!!好嘔心!極之嘔心!!!shit!!!
後話:PeterPan問左我一條問題,問點解你冇追魂call
哈~我都唔識點答,我只係話我不嬲都冇人理
佢既反應好奇怪,話"咁自由既咩?!(我:哼~苦笑)
其實你地所講既野我當然有諗過啦
係ga,我當然明白一個人唔會為一個人去改變啦
我亦唔贊成要去改變一個人
但在我角度,我會怕冇左身邊果個而做好自己,而唔會做一d佢唔鐘意既事囉
同埋~岩ga.我絕對相信一個冇經歷既人唔會明白好多事
佢只會覺你好似阿媽好死煩囉~
唯有離開,人才會成長
>>July 8, 2006 at 1:55:33 AM GMT+8
2006 年 7 月 6 日 星期四 【綿綿細雨】
頂~次次洗完衫唔用乾衣機就咁惊衫都突然下魚架!!
真係十次有九次都係咁ga喎!係唔係叫我唔可以慳$慳電架!!
每一次都大好天有埋大太陽
我另轉頭一出街就烏雲密布我睇!仲下埋魚!頂!頂!頂!!
前晚同琴晚都發惡夢!前晚又磨牙...醒左兩次 @@"
前晚夢見sumi家...一個人都冇....得我一個係度執自己野走.....
琴晚....毛啦啦夢見阿鼠~真係痴鬼鬼鬼鬼鬼線
而呢兩個夢都感覺好真實
琴日打爛左盒粉底!頂!
又係$$$!!又係$$$!!
咩都係$$$~至pk條阿廢!唔係佢我洗搞到咁!
辛苦受苦果個應該係佢唔係我呀!!
佢就精啦~搵著我黎搞,之後就扮死要我媽出黎搵$照顧佢
男人之家正一廢物!!要我媽n我辛苦!
我咁辛苦還完d$咁又點呀!米又要為自己住既地方辛苦!
基本一個家都冇!家姐走左..阿妹又比你地pound走!
諗清楚反省下先好講叫人地孝順你呀!阿廢!!!
>>July 7, 2006 at 3:43:20 AM GMT+8
2006 年 7 月 5 日 星期三 【綿綿細雨】
突然好down...好唔開心...比人話一話,個心好痛
坦白講.....我一直連長途電話都唔會識打....
四五年前都係屎提芬教我打+852先識用
係公司,我長途電話都未打過.....FAX?做左就快5年都冇FAX過International.........
唔識......so..米問lor.....
結果換黎......."未做過唔等於唔識"....."you don't know how to send international fax! very disappointing, ms chan"
唉 aiiiiiiiiiiiiiiii~~~又係既.......連lee d都唔識.......
係呢度做左叫做5年野,原來都係廢到爆
混混惡惡左5年~空白5年~
咁岩今朝Agents打比我,問候我一兩句,毛啦啦佢問我係唔係想轉工 (唔通佢有好出路比我?)
不過,我答佢我都要畢左業先轉,佢再問幾時畢,我答佢十月...........
跟手,大家話九月出黎見面再傾lu....
>>July 6, 2006 at 7:39:26 AM GMT+8
2006 年 7 月 4 日 星期二 【晴】
嘻嘻~呢排我都好開心呀~
冇左頭痛果d野lu~唔通已經好返~yoyoyo~
(只要公司條八婆n家事唔好挑釁我)
蘇眉呢兩日都臭我放學**
琴日測完至辛苦果科lu~geeggee我估有八成機會合格啦
依家....黎緊...仲有大把事等我去.....嘆 :T﹏T:
公司既 5 mins Presentation 啦~功課交8000多字既Management Report @@"
八月考屎添~~唉~~~~
琴日放左annual leave...kakakaaaa....
順個便睇埋Keroro...kakaaaa...嘩)))))) d 配音好難頂啊~
完全唔似keroro 把聲~好失望~
不過~哈哈哈哈都係咁好笑 XDDDDDDDDD
琴日既生活~真係想快d實現啊*v*
隨便訓下覺~隨便食下野~隨便睇下卡通片~隨便溫下豬~好寫意啊~~
碌企果個keyboard n mouse都唔知搞乜鬼野
擺晒工!!郁都唔郁下!
唔係真係年年彎一鑊呀~
yoyo生日月~~yoyo~kakakaaa
大晒月~~kakaka~~
今晚睇"四條腿,拯救隊"笑笑笑笑笑
依家飲緊紅豆冰~嘻嘻~心廣神怡呀*v*yummy~
>>July 5, 2006 at 8:26:51 AM GMT+8
2006 年 7 月 1 日 星期六 【晴】
睇完波~噢~~~~
感覺.....就好似....已經打完世界盃Lu........因為都再冇咩想睇既慾望=.="
今日放左LAIC飛機.....唉~十萬個唔想..... =(
真係好憎人打亂自己一早定左既planning!
本來明明琴日星期五我係請左annual leave(打算係溫company secretary,星期二test),
仲係三個week前請既!已經批埋tim!
個發癲阿姐係星期四臨收工前個半鐘叫我諗諗去消左假去
因為有客黎,佢全日出街陪客,Dept唔夠人手.....
唯有答好
點之....排山倒海既planning就要逐一打比人放人飛機
首先,推左同Peter Pan既meeting (人地仲推左人打羽毛球)
星期五同唔到蘇眉去睇波,因為我太累了自己返左去自己睇
到左今日,太晏起身,完全溫唔到書,結果.....放埋LAIC飛機
留係家溫下豬先
個心情有d忐忑不安,因為我必須溫豬,又極之想見下老朋友,但nite time又要睇英格爛n巴西...
end up 都係阿姐麻煩!!!!!!!!!!!
如果星期五溫下豬之後去返學夜晚返去睇波
第二日星期六起身再溫小小然後跟LAIC 癲拿再訓一陣起身再去睇波
星期日(即係依家)全日休息......幾咁PREFECT!
真係極度火滾比人打亂個schedule!
果日briefing完同左Kawaii,Anita,Sonia去左金中癲拿
好開心,笑笑笑笑笑........
原來Antia仲同我一樣係公司成鬼日比人點比人洗......
原來佢都係覺得日日都係公司,對同事又時間長
唔想成日面阻阻而忍左好多事
Sonia up左句野...令到我好通
就係間間公司都一定有小人,不如學下點樣拆掂去,而唔係因為咁而轉工
岩!岩!岩!!
搞到我依家又唔想轉工住喇wor^v^
原來都好耐都冇油車河Lu~
好想油下車河,睇下夜景......
"再纏綿為紀念你的愛
無奈我在看著我的未來
過後再未放得開
這一晚 畢竟驗證
從前曾經真正被愛..........."
睇波...睇到好多你個名.....
>>July 1, 2006 at 10:29:59 PM GMT+8
2006 年 6 月 29 日 星期四 【晴】
yoyo過左個開心cc舊曆b-day lu~
琴晚一行六人,(第一次係我安排下九唔搭八既組合kakaaaa XDDDD
去左年幾都冇去食過既北腳渣華Rd雞屎間東寶食~
呵呵呵 食左頂呱呱e支班既炸豬手!!同埋荷葉飯~*
好飽好滿足啊~~~~*v*
本來日日都有野事想打入日記
不過......好shit唔shit...."彎"左個keyboard X﹏X"
唔通用個mouse禁個小鍵盤出黎一個個篤咩~@@
嘻嘻~前日同中學時既老死傾電話 (傾到雞啄唔斷,好似中學時成日煲粥咁 ^v^)
仲以為佢派帖~點豬.................唉~真係世事無常囉~
yo約左明天癲拿仲有埋令女地勒wor~
明天我真係艷福無邊~kakaka有兩位令女 XDDDD
>>June 30, 2006 at 5:01:07 AM GMT+8
2006 年 6 月 26 日 星期一 【清涼】
~哈~今晚放學見到"杜文澤"喎*.*"
最神奇就係佢都認得我,佢同d同學企左係度煲煙
問我做咩唔讀上去,我話我轉左科lu~佢依家讀緊DMS..
真係有恆心!比十個勁佢呀~
其實上年我日日搭隧巴返工時,係巴士站我都見到佢
不過冇嗌佢針馬~而且佢又見我唔到,點知,佢依家仲認得我喎..哈哈哈哈.....
真係幾開心架~
都係果句啦~磁場問題卦?!@
見到佢又想起女強人同爹豬geegee
丫~真係好想搵下佢地癲拿下~我至鐘意同d朋友老朋友舊朋友癲拿架喇*v*HeeHee
>>June 27, 2006 at 3:10:03 PM GMT+8
2006 年 6 月 26 日 星期一 【清涼】
熱到真的攞左我條老命啊x﹏x"
今蕉仲衰~少左架車,局人搭架熱狗巴~
雙位仲要同人迫埋坐~真係xyz#@%&丫!
搭小輪時即刻標入冷氣房坐~一熱一冷又一熱..wing wing地@@"
一到大熱天成日都好自然想起lee首歌.......
"Come and take my hand now
現在是多麼想你愛 夢幻就算實現不來
夜幕下鮮花都會開............."
我好耐冇睇過夜景lu......尤其...都有幾年冇到過我既神秘花園.........
好想好想再去下..唔知依家變成點呢~定係冇變過呢~
死!突然想唔起有邊個曾經肯陪我去神秘的花園添~
我只係記得小飛象同危險人物咋~~~@@"
返工返到好唔開心,果個揸雞毛當令箭既八婆真係好煩
連續三屆坐果個位既人都係好xx
我做左四年幾五年,之前一直未曾想過轉工轉環境
呢年入面令我好大勇氣要走!
做到心淡亦做到好冇意思!
依家唯有等順利畢業執包袱走~~唉~~忍忍忍!!!
>>June 26, 2006 at 4:32:13 PM GMT+8
2006 年 6 月 23 日 星期五 【清涼】
waw真係想熱屎人!行步路都一身大汗~
今日天色好好非常之好~真係藍天白雲
都唔知有絃耐冇見過咁清既藍天白雲lu~
今日係好應該到沙灘一趟的~
又或者拎部相支出去遊山玩水去下白泥咁呀~*v*
可惜...個結果係...搞完頭髮 --> 食完lunch --> 買完 IT --> 回家...訓!!!
真係多麼的吹吹吹吹吹吹.......脹!=.=”
白白大大的浪費lee一個咁難得又唔打風又唔落魚又天色清既一日!唉~~~~~~~
咁快又測驗考試lu
黎緊星期一考HR~唔知....點死x﹏x"
lee一輪心情都大吉吉
可能冇咩野挑釁我啦~
同埋,日日放工都有去下街街同下朋友笑下,成個人都輕鬆左
唔會只係返工放工返學放學回家返工放工返學放學回家............
識左PERTER PAN 都幾好~
哈~唔識既SHARES問一問佢,我就完全明白晒~骨骨呀~
依家等睇我至唔愛既足球~悶屎我~
>>June 24, 2006 at 3:02:53 PM GMT+8
2006 年 6 月 21 日 星期三 【綿綿細雨】
~wow~個日記開返lu~真係嚇鬼屎我~
打少一日日記已經有好多野要寫寫寫寫Lu.....
今個星期係大病週~喉嚨痛+流b水+周身攰奶奶+微慶慶
星期一好辛苦先捱到放學~
果晚好開心..蘇眉黎左臭我放學 geegeegeee..... ^^ cuteqq
之後貢左去MK食宵夜,KAKAAAKAAAA
食台灣野~牛肉面同埋好似豪大大咁正既鹽so雞*v*
一路食感覺自己就好似回到三個月之前係台灣咁~wow~
個鹽so雞非常之骨ga!!!
原來MK果間餅乾碎布甸執左~唉~
果時又想香港都有得食,香港開左啦,又覺欠缺澳門風味,依家冇左,又可惜wor~
簡單一句,依家只可以fing$過馬交食~~呵呵呵~kakaaaaa!!!XDDDD
婆婆撩我過馬交wor *.*" kaakaaa)))gogogo!!!
星期二上company secretary ,wow~
好比心雞~又係問問問~雖然果晚病到wing但仍然好有心雞
其實都係上一兩堂講shares我唔識唔明,其他都oko既~
哈哈~講返琴晚~kakaaa
去左JW Marriott 食蒲飛~呵呵呵 =.=" 不過我食唔落野..真side晒
食左 d d野又抖半個中先再食
食左一舊片皮鴨~正*v*!飲左一碗花膠湯,勁食甜品~
仲有...KKAKAAAAA XDDDD 乜食蒲飛都有喔噢既??!!
食得我好鬼死開心又興奮又心跳!!!kaakakaaa XDDDDD
可惜佢地個個都唔識欣賞,一味話我bad taste =.=" 魚~
P.S LaiSze 我冇左你日記條Link啊~我add左你msn...
>>June 22, 2006 at 7:59:59 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|